abonnement Unibet Coolblue
pi_38860523
Dit is de Grote Track ID Contest! Deeltje 9 alweer!

Welkom, mede dance-liefhebbers! We gaan voor de negende keer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek. Indien je wil weten wat er in de vorige delen is gebeurd, volg dan onderstaande linkjes:

[Contest #01] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #02] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #03] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #04] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #05] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #06] - <organisator: Laevid> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #07] - <organisator: timbob> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #08] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaar: Flamebringer>

Wat is de bedoeling?
Je kunt hier een ZIP-bestand downloaden met daarin 25 fragmenten van 20 seconden uit diverse dance-tracks. Diegene die binnen een week de meeste nummers juist weet te benoemen, mag zich dé dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #10 te mogen organiseren .

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 50 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog drie remixen (#4, #12 en #18). Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens 3 extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 53 punten behalen!

Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist mailen:
Aangezien PM'en op FOK! onmogelijk is, kun je je oplossing mailen naar flamebringer@gmail.com. Aan het eind van iedere dag zal ik proberen een tussenstand te geven. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens opnieuw mailen en zo je score proberen te verbeteren.

Verdere regels:
Het sturen van onzinmailtjes en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over een weekje weer sluiten, om precies te zijn op woensdag 21 juni, 20:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst!
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_38861069
* downloadende
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38861507
Oja...ik heb deze contest iets makkelijker proberen te maken dan mijn contest #5 (die toen vrij pittig werd gevonden). Een aantal platen lijken me wel inkoppertjes, maar er zitten ook wat meer obscure tracks tussen. Track #25 is bijvoorbeeld nogal een buitenbeentje, maar ik vond hem er toch écht tussen horen...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_38864703
Ik vind-em moeilijker als de vorige keer..........veel te veel trance en companen

Maar ik zal vast nog een poging wagen.....maar nu verder met Duitsland-Polen
pi_38880351


Downloadende...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38880812
*Afwachtende tot komend weekend
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38881768
Mijn geheugen is een zeef. Het blijkt maar weer. Platen die ik van voor tot achter mee kan bleren/neurien of wat dan ook waarvan ik gewoon niet meer op de naam kom .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:28:52 #8
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38883560
ook enzo

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:42:38 #9
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38886467
zo, eerste versie opgestuurd, had er al meer dan de vorige

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_38895576
Mijne is ook onder de weg.....
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:37:02 #11
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38896433
zo
even een stukje beethoven terwijl we op de uitslag wachten

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_38897705
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn geheugen is een zeef. Het blijkt maar weer. Platen die ik van voor tot achter mee kan bleren/neurien of wat dan ook waarvan ik gewoon niet meer op de naam kom .
Oei, dat is vrij zuur . Weet je er wel een flink aantal, of zit er nog steeds veel onbekends voor je bij?
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef timbob het volgende:
even een stukje beethoven terwijl we op de uitslag wachten
Ik was eigenlijk van plan later op de avond pas te posten, maar als ik het nu al doe kunnen jullie tenminste weer verder puzzelen . Daarom is hier de 1e tussenstand:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|timbob             16 pt.
|Laevid             11 pt.
|...
|...
|...
|...
|...
|...
|...
|...

@timbob: Track #2: artiest incorrect. Track #10: titel ontbreekt (artiest dus correct). En wat je opmerking bij #1 betreft heb je eigenlijk wel gelijk, maar helaas is dat geen punten waard...
@Laevid: Tracks #5 en #11: titel incorrect. Track #19: artiest incorrect. Track #8: geheel onjuist.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_38904000
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Flamebringer het volgende:

[..]

Oei, dat is vrij zuur . Weet je er wel een flink aantal, of zit er nog steeds veel onbekends voor je bij?
Redelijk. Heb net eerste deeltje gestuurd, nu wordt het diep nadenken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38929186
Intussen is een mailtje van Da_Sandman binnengekomen en ook timbob heeft een (kleine) update verstuurd. Reden genoeg voor het geven van een 2e tussenstand, waarbij timbob zijn koppositie verstevigt en Da_Sandman net niet genoeg punten weet te pakken voor een 2e plaats:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|timbob             17 pt.
|Laevid             11 pt.
|Da_Sandman        10½ pt.
|...
|...
|...
|...
|...
|...
|...

@Da_Sandman: Track #18: titel en remix incorrect (artiest wel correct). Track #7: is geen remix (titel + artiest wel correct, je hebt daarom 1½ punt i.p.v. 2 punten gekregen).
@timbob: Je verbetering op track #2 was correct, dus 1 punt erbij.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_38931912
Even geluisterd. Ik ga niet boven de 16 punten uitkomen
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38939695
Ik was vroeg wakker dus heb ik eens wat nazoekwerk gedaan......nieuwe update is verstuurd.....
pi_38942221


Bij 7, zo heet die plaat gewoon .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38942839
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij 7, zo heet die plaat gewoon .
Nee, helaas. Misschien een beetje mierenneukerij, maar zoals jij hem noemt is het een remix van het origineel (en uit dat origineel heb ik dus mijn sample geknipt). Het is vooral de remix die bekend is geworden, daarom is #7 ook een beetje een instinker. Maar aangezien je de artiest + tracktitel al hebt, hoef je dus enkel nog maar iets weg te halen...
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Even geluisterd. Ik ga niet boven de 16 punten uitkomen
Maar wel meedoen nog?

[ Bericht 10% gewijzigd door Flamebringer op 17-06-2006 13:52:18 ]
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_38943067
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:38 schreef Flamebringer het volgende:

[..]

Nee helaas. Misschien een beetje mierenneukerij, maar zoals jij hem noemt is het een remix van het origineel (waar ik dus mijn sample uit heb geknipt). Het is vooral de remix die bekend is geworden, daarom is #7 ook een beetje een instinker. Maar aangezien je de artiest + tracktitel al hebt, hoef je dus enkel nog maar iets weg te halen...
[..]

Maar wel meedoen nog?
Ik heb nog eens gezocht in mn collectie, en ik heb beide versies. Raar dan, dat bijvoorbeeld een discogs er maar eentje kent, de zogenaamde remix.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38943222
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Raar dan, dat bijvoorbeeld een discogs er maar eentje kent, de zogenaamde remix.
Op het eerste gezicht wel, maar als je de details van die release gaat bekijken zie je dat het origineel er ook op staat.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_38943252
Check, ik zie het. Ben overtuigd. .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 17 juni 2006 @ 14:01:25 #22
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38943290
nou jongens, stop maar. ik vind dat jullie wel tijd genoeg gehad hebben

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_38948256
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:38 schreef Flamebringer het volgende:

[..]

Maar wel meedoen nog?
Ben ik wel van plan ja.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38951995
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:01 schreef timbob het volgende:
nou jongens, stop maar. ik vind dat jullie wel tijd genoeg gehad hebben
Mocht je willen! Je moet trouwens sowieso nog even aan de bak: want Laevid heeft zich met een update naar de koppositie geknokt. Zie hier de 3e tussenstand:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|Laevid             19 pt.
|timbob             17 pt.
|Da_Sandman        10½ pt.
|...
|...
|...
|...
|...
|...
|...

@Laevid: Tracks #8, #17 en #22: artiest incorrect. Track #14: titel incorrect. Tracks #13 en #25: geheel onjuist.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_38954694
Zo, ik heb m'n antwoorden doorgemaild
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')