abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_39290874
ik vind de huwelijksvoltrekking in Belgie idd veel korter en zakelijker dan in nederland waar een leuk praatje gehouden wordt. Ik dacht eerst dat het aan de ambtenaar lag maar volgens het bruidspaar waar we erbij waren, was het zo heel normaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:39:11 #102
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39290917
Dat is wel leuk Bluezz. Bij ons draagt die persoon gewoon een kostuum en een sjerp denk ik.
Maar bij ons gaat het waarschijnlijk de burgemeester zelf zijn die ons gaat trouwen (de ma van phille werkt op het stadhuis, dus zij gaat dat waarschijnlijk vragen ) en ik denk echt niet dat er hier zo'n gesprek gevoerd wordt voor het huwelijk. We zijn alleszins al aangifte gaan doen en toen was er daar geen sprake van.

Wel leuk natuurlijk dat het zo goed klikte! Ik hoop dat we dat gaan hebben met de priester...
pi_39291038
Jammer zeg dat het in België zakelijker is.
Maar goed, je haalt je mooie leuke dingen ook uit andere dingen natuurlijk op zo'n dag

Oh en Leonieke, zie ik het goed dat het kerkelijk huwelijk bijna een jaar later is, waarom is dat?

of moet ik het hele topic doorlezen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:54:44 #104
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39291480
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Jammer zeg dat het in België zakelijker is.
Maar goed, je haalt je mooie leuke dingen ook uit andere dingen natuurlijk op zo'n dag

Oh en Leonieke, zie ik het goed dat het kerkelijk huwelijk bijna een jaar later is, waarom is dat?

of moet ik het hele topic doorlezen
Ik vertel het graag nog eens opnieuw hoor

We hebben op redelijk korte termijn besloten om te trouwen dus we kregen geen kerkelijk huwelijk met feest meer geregeld voor dit jaar. Bedoeling was om er exact een jaar tussen te laten (één datum) maar de zaal was al bezet. Dus op die manier zo'n tijd ertussen.

Waarom zo kort dag trouwen?
We zijn van plan een huis te kopen (en hopen nu echt na een jaar zoeken dat dat vlug zal opgelost zijn) en willen dan eigenlijk getrouwd zijn (hoeft niet, maar we willen het allebei zo ) en aangezien we allebei in het onderwijs werken, hebben we zoiets van: we trouwen tijdens de grote vakantie, niet in september zoals sommigen (voor hun vrije dag) en we hadden eigenlijk gehoopt dat als het zo kort dag was dat er geen problemen gingen zijn bij de organisatie van het huwelijk.

Die problemen zijn er (uiteraard ) wel, maar ze gaan dus niet zo lang duren en dat is ook al positief
pi_39291599
Ok tnxx voor de uitleg, ik snap het

Enneh... "trouwen hoeft niet maar we willen het allebei" dat snap ik helemaal hoor

In onze situatie keek een deel van onze fam. vrienden er ook vreemd van op, en een deel vond het helemaal geweldig, dat hou je toch. Niets van aantrekken.
pi_39291624
Bij ons word juist verteld hoe we elkaar hebben ontmoet etc. omdat dat gewoon een super leuke ontmoeting was toen
We hebben aangegeven beslist over vroeger en over werk geen preek te willen krijgen
Ook belt deze ambtenaar geen familie op om die nog is ff uit te horen, want zo zegt en schrijft ze zelf dat ze daar niet van houd

Ben helemaal nog niet zenuwachtig, komt morgen wel denk ik!

Alvast bedankt voor de felicitaties!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:01:47 #107
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39291700
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Ok tnxx voor de uitleg, ik snap het

Enneh... "trouwen hoeft niet maar we willen het allebei" dat snap ik helemaal hoor

In onze situatie keek een deel van onze fam. vrienden er ook vreemd van op, en een deel vond het helemaal geweldig, dat hou je toch. Niets van aantrekken.
Mja het grappige is dan nog dat mensen mij tips willen geven ivm aankoop van een huis (dat je daar dus echt niet voor getrouwd moet zijn) terwijl ik twee jaar bij een notaris heb gewerkt Dan zeg ik gewoon dat we van elkaar houden en willen trouwen en dat we dat dus maar doen voor we iets kopen omdat we dan anders nog eens naar een notaris moeten gaan.

Bij ons werd er enkel door sommige raar opgekeken omdat het vroeg is. We zijn al drie jaar samen, dus zo vroeg vind ik dat nu ook weer niet. Maar ik trek me er lekker niets van aan
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:02:45 #108
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39291725
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:59 schreef Beaker het volgende:
Bij ons word juist verteld hoe we elkaar hebben ontmoet etc. omdat dat gewoon een super leuke ontmoeting was toen
We hebben aangegeven beslist over vroeger en over werk geen preek te willen krijgen
Ook belt deze ambtenaar geen familie op om die nog is ff uit te horen, want zo zegt en schrijft ze zelf dat ze daar niet van houd

Ben helemaal nog niet zenuwachtig, komt morgen wel denk ik!

Alvast bedankt voor de felicitaties!!
Ik ga jou morgen niet meer zien (heel de dag vergaderingen en dan personeelsfeest bij phille) dus wens ik jou vandaag alvast een dikke proficiat.
pi_39291730
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:59 schreef Beaker het volgende:

Ben helemaal nog niet zenuwachtig, komt morgen wel denk ik!
Heel erg veel plezier morgen!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:08:12 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_39291913
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:59 schreef Beaker het volgende:
Ook belt deze ambtenaar geen familie op om die nog is ff uit te horen, want zo zegt en schrijft ze zelf dat ze daar niet van houd
Zijn er zulke die dat wel doen

Hopelijk dan toch in overleg met het bruidspaard?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39292880
Het is pas overmorgen

Troel, ja hier in het dorp zijn er ambtenaren die dat doen niet echt leuk als je het mij vraagt!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39314036
Nog even
Voor beaker, voor morgen
pi_39322527
1

Morgen ben ik de bruid

Bluezz, bedankt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:58:26 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_39324284
Beaker, veel plezier morgen. Geniet ervan, want voor je het weet is het overmorgen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 16:27:31 #115
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39325353
Lief Schaapmeisje, geniet van elk moment van jullie trouwdag en probeer echt af en toe stil te staan bij de mooie momenten en bij elkaar. Heel veel plezier voor jou en Schaapmannetje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_39325521
Hele fijne dag morgen Beaker!
En ik ben heel benieuwd naar je jurk, Jan Willem gaat extra opletten voor me
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_39327050
Dank jullie wel! Zenuwen beginnen langzaam te komen, want we moeten nog zoveel doen .......
Maar goed mag de pret niet drukken, want ik ga morgen trouwen

Hebben voor morgenochtend een lekker ontbijt, daarna naar de kapper en om tien uur mag ik hem dan eindelijk heel de dag aan! Kan niet wachten op het moment dat Crook me ziet Ben ontzettend benieuwd wat hij van mijn outfit vind

Vrijdagmorgen om 7 uur begint de vakantie en stappen we in de auto op weg naar onze bestemming! Daarna lekker genieten van elkaar

Hopelijk morgenochtend nog een berichtje en anders tot volgende week!

PS: Nectarientje, wil jij verslag uitbrengen over mijn jurk? wel positief uiteraard



Slaapmeisje, heb je een foto van jouw jurk? Ik kan me herinneren dat ik hem geweldig vond!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39327997
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Heel erg veel plezier morgen!!!
nu dan wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39329391
Ik breng graag positief verslag uit over trouwjurken!

(nu maar hopen dat Jan Willem goed oplet )
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_39329479
Spannend, Beaker!
pi_39331676
Beaker heel veel plezier morgen!!
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:22:33 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39331778
Succes en veel plezier morgen, Beaker!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39345220
Ik ben zenuwachtig

Bedankt voor alle felicitaties

Vandaag gaan we genieten, genieten, genieten!

Tot snel!

Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39345226
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:10 schreef Beaker het volgende:
Ik ben zenuwachtig

Bedankt voor alle felicitaties

Vandaag gaan we genieten, genieten, genieten!

Tot snel!

Beaker
Enjoy wel mooi weer
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_39345290
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:10 schreef Beaker het volgende:
Ik ben zenuwachtig

Bedankt voor alle felicitaties

Vandaag gaan we genieten, genieten, genieten!

Tot snel!

Beaker
Veel plezier vandaag!
Het is een geweldige dag!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:53:21 #126
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_39345792
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:10 schreef Beaker het volgende:
Ik ben zenuwachtig

Bedankt voor alle felicitaties

Vandaag gaan we genieten, genieten, genieten!

Tot snel!

Beaker
Veel plezier vandaag!
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:59:23 #127
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_39345891
Ow, en ik vraag het gewoon nog een keer: mogen wij ook in de OP? Over 2 maanden, 3 weken en 5 dagen trouwen wij (23 augustus). Wij = Pirke (niet meer zo actief op Fok, maar toch) en ik.

Jurk en pak zijn uitgezocht, gemeentehuis en kerk staan vast, locatie is geregeld, fotograaf is geregeld, ringen hebben we al om als verlovingsring. De trouwkaarten (eigen ontwerp) zijn zo goed als af, die gaan deze week nog naar de drukker. En de rest komt daarna wel
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:30:55 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_39346401
Ik kan de OP helaas niet meer zelf wijzigen Marialice, dus daar is een moderator voor nodig.


Beaker, stralend weer moet wel voor een stralende bruid zorgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 12:56:38 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39351949
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef Beaker het volgende:
...
Slaapmeisje, heb je een foto van jouw jurk? Ik kan me herinneren dat ik hem geweldig vond!
Komt ie Schaapmeisje:





Wat waanzinnig trouwens dat je vanmorgen nog gepost hebt terwijl je zo'n belangrijke dag voor de boeg hebt. Het is stralend weer, dus het is zekerweten een stralende dag voor jullie beiden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_39369035
Beaker heeft JA gezegd! En ThaCrook ook

Tenminste, de band moest nog wel optreden op de receptie dus dan neem je het maar aan he
En ik heb een foto gezien van de Beakerjurk! Foto's mag ze straks zelf gaan plaatsen maar een poging tot beschrijven kan ik natuurlijk wel doen:

Het is een halterjurk, lichtgroen met neiging naar blauw (aldus mijn lief). Het was geen gladde jurk maar met verschillende kreuklagen. Erg lastig uitleggen als je alleen maar een foto gezien hebt..
Ik zou zeggen, wacht op de foto's, echt de moeite waard!

Locatie was supermooi aldus vriendje en de reacties op de muziek waren ook echt goed.
Ik geloof dat ze met een gerust en blij hart op vakantie kunnen morgen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_39372615


Hopelijk komt ze hier nog even straks




* Bluezz heeft net even het trouwtopic doorgelezen waarin golfer en ik trouwden Leuk om terug te lezen, tip voor de getrouwden hier!

[ Bericht 18% gewijzigd door Blues op 29-06-2006 22:54:49 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:52:18 #132
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_39375285
Slaapmeisje: Wauw, geweldig mooie jurk hoor! Hele mooie kleur ook!

Beaker & ThaCrook: GEFELICITEERD!!
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_39378327


ff snel zeggen dat het geweldig was Echt een top dag! Alles was tot in de puntjes goed geregeld!

foto's hopelijk morgenochtend ofzo ......

nu slapen, zijn versleten!!

slaapmeisje, wat mooi
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39380641
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:23 schreef Beaker het volgende:


ff snel zeggen dat het geweldig was Echt een top dag! Alles was tot in de puntjes goed geregeld!

foto's hopelijk morgenochtend ofzo ......

nu slapen, zijn versleten!!

slaapmeisje, wat mooi
gefeliciteerd! leuk, alles goed gegaan, dat doet het altijd
pi_39381354
Goedenmorgen

Gisterenmorgen ben ik half negen vertrokken naar de kapper om mijn haar en make-up te doen. Alleen dat was al gezellig en leuk
Het lekkere ontbijt dat we hadden klaargemaakt heb ik maar heel weinig van op (zenuwen!!)
Eenmaal thuis waren de corsages en mijn bloemen gebracht en het zag er prachtig uit!
Nog even samen met Crook een kopje koffie gedronken en na aankomst van mijn ouders zijn we beide een slaapkamer in gegaan en hebben we ons omgekleed
Nadat ik me aan Crookie heb laten zien ( wat ben je mooi!! ) zijn we met mijn ouders en de fotograaf naar de Kop van Zuid vertrokken om foto's te maken.
Het was geweldig complimenten tot en met, wild vreemde die ons aanspraken om te zeggen hoe mooi we er wel niet uit zagen
Die locatie om foto's te maken was geweldig, we hebben een hoop lol gehad
Samen op de wip-wap, zittend op een Vespa scooter, liggend op een houte bank, etc etc etc!
Inmiddels 3 uur laten zijn we weer naar huis gereden, want de familie en vrienden zouden er inmiddels zijn. Iedereen stond buiten toen aan kwamen ( weer die zenuwen ) alle oh's en ah's werden in dank aangenomen, daarna even een broodje gegeten.
Op het stadhuis aangekomen stonden er ook nog eens heul, heul, heul veul mensen, de trouwzaal zat vol
De speech van de ambtenaar was super wij als "bruidspaar" familie en vrienden hebben erg gelachen
Daarna ( wel wat moeilijk ) ja gezegt
Op het gemeentehuis zijn er nog wat foto's gemaakt daarna gingen de ballonnen de lucht in!
Bij aankomst op de locatie was de band er al ( aanrader www.muzz.nl ) de koffie met het trouw-gebak stond klaar en zijn we even een half tot rust gekomen, even lekker zitten, want een half uur later zou de receptie beginnen, langzaam aan druppelde de gasten binnen en het werd drukker en drukker!
Het was super gezellig en ik heb zeker lang niet iederen gepproken, maar het was gewoon top
Er is zelfs nog een lied gezongen door iedereen speciaal voor mij, maar alles wat daar in stond was gelogen
Aan het einde van de receptie ging iedereen netjes op de aangegeven tijd weer weg (was bang dat dat niet zou lukken...) en konden wij aan tafel
Van acht uur tot een uur of half een hebben we heerlijk gegeten, genoten van de kaarten die voor ons persoonlijk waren geschreven en werden opgelezen door de broers en zussen (tranen kwamen )

Wij hebben echt een geweldig mooie dag gehad, we hebben het mogen vieren met de belangrijkste mensen in ons leven, we hebben gelachen en heel even gehuild ....

Nu ben ik wakker en denk ik, alle voorbereidingen, voor het eerst een jurk passen, Crook voor een pak op pad. Het is over wat jammer, want ieder jaar wil ik wel zo'n feest!

Nu lekker op vakantie, genieten van elkaar, napraten over onze dag, en vooral heel erg terugdenken aan een hele mooie dag!

Beaker en Crook

ps: foto's komen na de vakantie, omdat we nog geen foto's bij de hand hebben! ff geduld dus nog

Nectarientje, bedankt voor je kaart!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39383161
yw
MIjn schoonvader was helemaal gecharmeerd van een kleine tweeling die rondliep.
Schoonpaps speelt bas en hij zette net een nummer in zonder strijkstok toen ineens een van de twee aan zijn broek trok om te vermelden dat hij zijn stok vergat te gebruiken
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_39383835
Wat leuk allemaal Beaker
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:38:11 #138
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39384169
Slaapmeisje wat een prachtige jurk, ik zou er zo in willen trouwen!

Beaker, dat klinkt als een heeerlijke dag!! Ben benieuwd naar foto's dus zal hier wel weer wat vaker komen kijken.

Moderator, mijn datum daar mag 17 augustus komen te staan. Heb verder eigenlijk weinig te vertellen. Binnenkort het nodige papierwerk hier op halen om daar te mogen trouwen, en het kaartontwerp is bijna af, dat moet dan nog naar een drukker.
Verder zijn we wel zo goed als klaar voor onze honeymoon waar we gaan trouwen, heb verschrikkelijk veel zin
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:45:58 #139
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_39395897
ik ga morgen trouwen

heb er suuuuuuuuuuuuuperveel zin in, het weer zit mee, alles is geregeld, niemand weet waar we naar toe gaan voor het feest, wordt helemaal
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
pi_39397742
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef Bluezz het volgende:


* Bluezz heeft net even het trouwtopic doorgelezen waarin golfer en ik trouwden Leuk om terug te lezen, tip voor de getrouwden hier!
wat een goed idee, heb ik zelf net ook gedaan en dat is wel heel erg leuk hoor

ja leuk hoor zulke berichten van jezelf van vier jaar terug: zo blij!

[ Bericht 6% gewijzigd door DarkElf op 30-06-2006 18:07:32 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:45:31 #141
82456 teig
oh my gow
pi_39399927
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:45 schreef Rebelbitch het volgende:
ik ga morgen trouwen

heb er suuuuuuuuuuuuuperveel zin in, het weer zit mee, alles is geregeld, niemand weet waar we naar toe gaan voor het feest, wordt helemaal
heel veel plezier!!!!! geniet ervan!!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:22:11 #142
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_39404230
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:45 schreef teig het volgende:

[..]

heel veel plezier!!!!! geniet ervan!!
dank je wel, gaat zeker lukken
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
pi_39449958
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:22 schreef Rebelbitch het volgende:


dank je wel, gaat zeker lukken
Hoe was het ????
En dan nu de foto's
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:21:56 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_39509914
Blegh, ik moet dus echt nog tot december wachten totdat ik mijn jurk kan bestellen door dat afvallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:26:44 #145
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39510084
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:21 schreef Troel het volgende:
Blegh, ik moet dus echt nog tot december wachten totdat ik mijn jurk kan bestellen door dat afvallen
Da's wel vervelend als je alles wilt regelen en je moet nog zolang wachten.
Maar dat is altijd nog beter dan een jurk waar je 2 keer in past!

Ik hoop ook nog een beetje op gewicht te raken voor ik trouw, alleen is mijn baas mijn goede bedoelingen aan 't saboteren met lekkere ijsjes. Misschien toch eens leren "nee" te zeggen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:30:37 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_39510227
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Da's wel vervelend als je alles wilt regelen en je moet nog zolang wachten.
Maar dat is altijd nog beter dan een jurk waar je 2 keer in past!

Ik hoop ook nog een beetje op gewicht te raken voor ik trouw, alleen is mijn baas mijn goede bedoelingen aan 't saboteren met lekkere ijsjes. Misschien toch eens leren "nee" te zeggen.
Nouja, de jurk is ook maar tot december te bestellen, en ik ga heel hard gillen als het niet goed gaat

Eigenlijk wil ik hem gewoon alvast kopen, ik verwacht toch niet dat er nog een keer 20 kilo van mijn lijf afgaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39551607
Gister getrouwd:





Zo leuk, zo lief, zo mooi
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:01:13 #148
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_39559448
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoe was het ????
En dan nu de foto's
het was in 1 woord SUPER
We hadden getuigen, familie en ceremoniemeesters bij mijn ouders laten verzamelen. Mijn vriend (ehm, man ) heeft me daar ook opgehaald. We wisten niet van elkaar wat we aanhadden dus was erg mooie verrassing.
Daarna naar het stadhuis, daar stonden al onze vrienden te wachten en zijn we getrouwd
Daarna terug naar m'n ouders, taart gegeten, champagne gedronken en toen zijn wij in ons kevertje cabrio foto's gaan maken.

We hadden ook niemand verteld waar het feest was. Wij zijn in ons kevertje er zelf naar toe gereden, de gasten hebben we met een bus er naar toe laten brengen. We hadden een onwijs toffe partyboot en met die boot zijn we in ongeveer 3 kwartier naar een eiland gevaren waar de dj al lekker stond te draaien en de bbq's al stonden te loeien. Daar hebben we tot een uur of 2 flink gefeest met z'n allen.
Het was echt supersupergaaf. Het weer had ook echt niet beter kunnen zijn

Ik heb die nacht gewoon liggen balen dat het voorbij was... had de dag erna ook echt last van een after-wedding dip

foto volgt, ben nog alle foto's aan het verzamelen en waarschijnlijk heeft de fotograaf vrijdag ons album al klaar
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:11:02 #149
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_39566827
Iedereen gefeliciteerd! Klinkt bekend, die after-wedding dip. Mooie foto's ook!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_39566863
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:44 schreef cloarie het volgende:
Gister getrouwd:

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo leuk, zo lief, zo mooi
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_39579866
Hallo allen

Even gedag zeggen vanuit Frankrijk we genieten volop

Alle getrouwden namens ons van harte

Foto's zsm, want ze zijn klaar
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39589874
Beaker
  vrijdag 7 juli 2006 @ 08:23:03 #153
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_39596098
Over 6 weken (en 1 dag) mag ik .
Valt nog zoveel te regelen in deze 6 weken, en de kaartjes zijn nog niet eens klaar .
Veel mensen weten nog niet eens dat we gaan trouwen .
STRESSSSSSSS
Maar over 6 weken is het
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:38:54 #154
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_39604120
onze eerste foto's





Hier wachtten we iedereen op om op de boot te gaan feesten en naar een eiland te varen waar we verder gingen feesten en bbqen
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
pi_39609793
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_39610001
cloarie en rebelb. mooi (mooi wit pak van Meneer Bitch
pi_39610003
wat zien jullie er mooi zomers uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:22:48 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_39610029
Mooie foto's en wat een mooie boeketten ook!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:17:00 #159
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_39611648
dank jullie wel

we hebben echt meeeeeeeega mazzel gehad met het weer ook. Kon echt niet beter, was het grootste kado wat we konden krijgen
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
pi_39612124
Vanuit Frankrijk een foto

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39612231
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:32 schreef Beaker het volgende:
Vanuit Frankrijk een foto

[afbeelding]
Wat een mooie jurk!! En wat een mooi plaatje!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_39612254
mooie jurk en idd hele mooie foto!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39612264
Bedankt! Ga hem zeer binnenkort weer aantrekken
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39615420
Beaker mooiiii, leuke meneer Beaker ook
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:53:19 #165
58921 Day
You can fly!
pi_39625527
Ik lurk hier zo nu en dan , trouwen zit er voor mij niet in, vrees ik.
Gefeliciteerd alle pas-getrouwden! En Beaker wat een mooie jurk, aparte kleur ook!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 8 juli 2006 @ 10:47:35 #166
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39627908
Wat heerlijk om al die trouwfoto's te zien
Wie weet wij ook over een paar jaar
pi_39642067
Allereerst van harte voor iedereen die getrouwd is Hele mooie jurken ook

Wij zijn begin van de avond terug gekomen van onze vakantie, en dan nu zit het erop
We zijn getrouwd, we zijn op "huwelijks" reis geweest...... Wat hebben wij last van een kater zeg!

Nog even voor jullie Wij



Jaaaaaaa!!





Spring!!



Trouwalbum is dinsdag klaar morgenavond de film bekijken ( jaaaa! we hebben een film ) en de eigen gemaakte foto's doorsnuffelen!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39642394
wat een mooie jurk
pi_39643686
Leuke foto's beakertje
Dat springen
Wat is mr. beaker lang, of ben jij zo klein, of allebei?
pi_39644143
Allebei, hij 1.99 en ik 1.65
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39644166
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:58 schreef Beaker het volgende:
Allebei, hij 1.99 en ik 1.65
  Jubileum moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 23:03:23 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39644277
Wat een heerlijke foto's Beaker
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_39654399
Klapper

Ons gastenboek verzonnen door mijn zus, voor ons een complete verassing
ik was een gastenboek vergeten .......

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39659859
Wat leuk
Wij hadden niet eens een gastenboek
pi_39696521
Vanavond kunnen we ons trouwalbum ophalen

Vraag aan de getrouwden

Heeft iemand ervaring met het reinigen van haar jurk bij Sil and Satin? ( www.silkandsatin.nl )
Mijn jurk heeft best wel wat vlekken, maar kan door de zilverdraad die er in verwerkt is niet bij een gewone stomerij worden gestoomd.
De stomerij heeft me doorverwezen naar Silk and satin, telefonisch moet je dan het een en ander doorgegeven en dan bepalen ze wat de kosten zouden kunnen zijn.
In mijn geval kan het tussen de ¤ 285,= en ¤ 350,= gaan kosten

Iemand ervaring?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39696657
wat een leuke foto's!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39697164
Wrom moet je jurk weer schoon?
Om in te leveren, of om schoon weg te hangen, of om te verkopen?
pi_39697917
Verkopen nooit hoor Bluezz

Hij staat nu in de woonkamer op een paspop mooi te wezen eigenlijk vind ik het wel veel geld en denk dus maar dat ik het niet doe!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39703209


De Homepage!



Met een link naar foto's!

pi_39703461
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef iamredleader het volgende:


De Homepage!



Met een link naar foto's!

Wat leuk!!!
Een echte joodse bruiloft
In welke synagoge zijn jullie getrouwd?
pi_39703477
In de Jacob Obrecht, Amsterdam.
pi_39703539
Ziet er prachtig uit allemaal
pi_39703541
In Amstelveen, vlakbij de Kingsalmarkt (weet even de straatnaam niet) zit een stomerij, die hebben een uitstekende service voor trouwjurken (die van Tinuviel is daar gedaan). De naam weten we ff niet...
  maandag 10 juli 2006 @ 21:43:48 #184
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_39703702
Leuke foto's allemaal
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_39704785
wat een leuke foto's!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39704958
Ik heb mijn jurk bij de plaatselijke stomerij laten brengen was ik 80 euro kwijt
En hij is weer mooi wit
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_39707262
Ja maar ik heb metaaldraad .....

Mooie foto's

We hebben ons trouwalbum
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 11 juli 2006 @ 08:56:08 #188
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_39714070
@iamredleader: is het een traditie om de ring om de wijsvinger te schuiven? Ik had dat nog nooit gezien of van gehoord.

Leuke foto's iedereen!!

@Beaker: geen ervaring aldaar. De schoonouders van mijn broer hebben een stomerij en hebben die van mij schoongemaakt. Maar ik had dan ook geen metaaldraad. Je moet je afvragen of je het waard vindt. Wil je er verder nog iets mee?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:44:36 #189
43556 miss_dynastie
pi_39716236
Beaker, mijn moeder heeft het niet gedaan en daar kwamen na een aantal jaren alsnog een soort gele zweetplekken onder de oksels in (terwijl ie dus rustig in de kast hing). Voor haar geen ramp, ze deed er niets meer mee, maar toch. Zou je niet eens informeren bij een andere stomerij of andere mensen die een soortgelijke jurk hebben?

Hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi !
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 11 juli 2006 @ 12:05:50 #190
95752 crew  Chell
Kluns
pi_39718521
Oh wauw wat een mooie foto's allemaal! Prachtig, al die verschillende stellen, verschillende jurken, verschillende pakken, verschillende soorten bruiloften...maar overal dezelfde stralende gezichten
pi_39727354
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 08:56 schreef Memmel het volgende:
@iamredleader: is het een traditie om de ring om de wijsvinger te schuiven? Ik had dat nog nooit gezien of van gehoord.
jup, voor de ceremonie is het traditioneel zo dat zij eerst de ring om haar wijsvinger (de meest prominente vinger) plaatst. Direct daarna heeft m'n lief de ring gewoon om de ringvinger gedaan
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:53:58 #192
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_39731423
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn jurk bij de plaatselijke stomerij laten brengen was ik 80 euro kwijt
En hij is weer mooi wit
Ik kan het na het trouwen via de bruidswinkel doen kost me 40 euro! Mooie prijs dus.
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_39747819
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:53 schreef Rixie het volgende:

[..]

Ik kan het na het trouwen via de bruidswinkel doen kost me 40 euro! Mooie prijs dus.
Dat zijn hele mooie prijzen..
Vooral als ik van mijn schoonzusje hoorde dat zij 300 euro moest neerleggen voor het reinigen van dr jurk..
En schoon is hij ook nog niet helemaal..
Want meer kregen ze er niet uit..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:37:01 #194
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_39748018
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat zijn hele mooie prijzen..
Vooral als ik van mijn schoonzusje hoorde dat zij 300 euro moest neerleggen voor het reinigen van dr jurk..
En schoon is hij ook nog niet helemaal..
Want meer kregen ze er niet uit..
Zo dat is nogal wat dan had ik toch wel even rondgevraagd want 300 euro vind ik wel heel erg veel geld voor het reinigen van een jurk.
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 12:42:54 #195
81992 Githa
pi_39749973
Beaker wat mooi, wat leuk, wat prachtig, wat geweldig WAUW!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:59:06 #196
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_39754961
Beaker Wat zag je er prachtig uit!! Nog van harte gefeliciteerd!!

Cloarie en Rebelbitch ook nog gefeliciteerd

Ik begin 'm te knijpen.. wij gaan over 7 weken trouwen, moet m'n jurk nog passen en ik krijg die trouwzaak niet te pakken M'n ouders hebben al voorgesteld er heen te rijden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:49:51 #197
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_39756689
Wij gaan over 5 en-een-halve week trouwen.Vandaag kwamen eindelijk de kaartjes .
Gauw opsturen voordat het te laat is .
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_39757052
Beaker,

Nog gefeliciteerd.

Beaker is helemaal leuk.

Wat zag je er prachtig uit zeg.

Echt stoer..

Alle andere ook gefeliciteerd
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:00:07 #199
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_39757093
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:49 schreef Suerte het volgende:
Wij gaan over 5 en-een-halve week trouwen.Vandaag kwamen eindelijk de kaartjes .
Gauw opsturen voordat het te laat is .
Nou, dan zijn wij wat vlotter, die van ons zijn a.s. vrijdag klaar
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:52:32 #200
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_39758878
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef Wennie het volgende:


Nou, dan zijn wij wat vlotter, die van ons zijn a.s. vrijdag klaar
We zijn allebei niet echt vlot op dit gebied .Wij 'moeten' trouwen ivm visa voor Amerika, en we wisten begin juni pas wanneer we konden trouwen (hier in Engeland zijn ze op dat gebied ook niet vlot).
Dan zit je in de stress .Helaas kunnen we geen groot feest geven nu, alles is te kort dag.
Volgend jaar geven we om het goed te maken een groot feest in Nederland .
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')