abonnement Unibet Coolblue
pi_39635512
ik heb net pulse gehaald bij de mediamarkt (¤20) moest hem eigenlijk voor m'n vader halen, die er al vier jaar op wacht ofzo maar ik ben zelf ook benieuwd
Tap tap tap
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:12:06 #227
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_39637716
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:46 schreef Vandaahl het volgende:
die Pulse DVD ligt nu bij van Leest (nijmegen)
joh...ligt-ie daar...allemaal RENNEN!

  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:33:15 #228
17095 Vandaahl
You live in MY World
pi_39638133
lolbroek
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_39638471
Zo zeg. Dat was wel even een heel andere beleving als Lichtenvoorde. Ik stond een meter of 12 van t podium af en heb dit keer wél goed kunnen zien wat zich op de projectieschermen afspeelde. Bovendien was t bier ook wat makkelijker te krijgen als op Arrow. .

Setlist was identiek aan Arrow waar ik overigens geen problemen mee had. Hoe later het werd, hoe enthousiaster het publiek. "Are you ready?...... Yeah..... Eins, zwei, drei, yeah!!!!!!" In the Flesh!!!! Set your Controls... waanzinnig al pistte de drummer weer heel even buiten de pot op een gegeven moment. Na Perfect Sense was er helemaal geen houden meer aan. Ik heb genoten! Dark Side werd erg goed gedaan. Ik vind het alleen jammer dat ze een nummer als On the Run niet net een beetje extra´s konden meegeven. En Eclipse, wat een climax!!!

Het enige wat ik minder prettig vond was de parkeergelegenheid bij Ahoy die om 19.30 volledig was dichtgeslibd waarna ik de auto onder de metrobrug heb gezet in een rij van 50 andere auto's en waar de Rotterdamse parkeerpolitie vollledig op loos is gegaan. .

[ Bericht 0% gewijzigd door five2one op 08-07-2006 19:04:29 ]
pi_39638639
Oh ja. NOG IETS!
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 20:08:57 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39640227
Leuk, zo'n goedkope phonecam.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 8 juli 2006 @ 20:12:27 #232
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39640700
Je bedoelt dus alleen Gilmour? Wright, Waters en Mason willen alle 3.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 8 juli 2006 @ 20:35:59 #234
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39640831
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef five2one het volgende:
Je bedoelt dus alleen Gilmour? Wright, Waters en Mason willen alle 3.
dan was ik verkeerd geinformeerd
  zaterdag 8 juli 2006 @ 21:24:43 #235
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_39641943
En wat had roger een fantastische band meegenomen.

The Band:

Andy Fairweather Low – Guitar
Snowy White – Guitar
Dave Kilminster – Guitar and Vocals
Graham Broad - Drums
Jon Carin – Keyboards
Harry Waters – Hammond
Ian Ritchie - Saxophone
Katie Kissoon, PP Arnold and Carol Kenyon – Background Vocals

Nick Mason will play at Magny Cours on the 14th July for the second half of the show
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zaterdag 8 juli 2006 @ 22:00:59 #236
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39642664
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Leuk!

Wat een fantastisch concert zeg.
Geweldig om Waters 'Southampton Dock' en Fletcher Memorial Home (met geactualiseerde animatie) te horen zingen. Ook dat nieuwe nummer 'Leaving Beirut', is gewoon érg lekker.
Sheep was natuurlijk ook fantastisch, wát een sound, wat een space-rock 'totaalgeluid'.
En die zangeres is haar gewicht in goud waard. Eigenlijk was alles fantastisch, van begin tot het eind.

In ons gezelschap waren ook twee mensen mee die verder niet zoveel van PF/Waters kennen (alleen het bekende werk), ook zij waren diep onder de indruk en vonden het een van de betere concerten die ze ooit hadden gezien.

Lekker enthousiast publiek, goed gehumeurde Waters, top-avond.

fantastisch concert.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 9 juli 2006 @ 10:12:17 #237
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_39653263
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:58 schreef five2one het volgende:
Oh ja. NOG IETS!
en dat terwijl Rick een tijd geleden ook niet perse wilde gaan touren. Maar die is na Live8 en vooral Dave's tour ook helemaal omgeturnd

Beetje jammer dat Dave nu zo'n ouwe zeikerd is geworden. Nick heeft zelfs gezegd dat de David van nu, de Roger van 10 jaar terug is
pi_39653708


wat een geweldige show op Roskilde vorige week
  zondag 9 juli 2006 @ 12:26:58 #239
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_39655434
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:43 schreef ummagumma het volgende:

[..]

de 1e dvd kun je al downen via de nieuwsgroepen..... ik wacht lekker totdat ik em zelf heb op dvd
Ik heb 'm 'gewoon' bij MediaMarkt gekocht .
  Moderator zondag 9 juli 2006 @ 12:36:31 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39655670
quote:
Op zondag 9 juli 2006 10:12 schreef Hankster het volgende:
Beetje jammer dat Dave nu zo'n ouwe zeikerd is geworden. Nick heeft zelfs gezegd dat de David van nu, de Roger van 10 jaar terug is
Toch kan ik me wel voorstellen dat Gilmour geen zin meer heeft in een tour. Er is natuurlijk wel het een en ander gebeurd in het verleden. Misschien dat Waters wat milder is geworden in de loop der jaren, het blijft natuurlijk een zeer dominante persoonlijkheid, die onherroepelijk de touwtjes weer in handen zal willen nemen bij een tour. Waarom zou Gilmour zich weer een hele tour bloot willen stellen aan Waters' dwingende aanwezigheid (en sarcasme, zodra het niet loopt zoals Roger wil)?

Overigens heeft Gilmour al aangegeven dat hij niet moeilijk zal doen als er nog eens een mooie eenmalige gelegenheid komt om met z'n vieren op te treden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 9 juli 2006 @ 15:44:30 #241
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_39660553
Was weer erg vet, stond nu 5 meter van meneer Waters vandaan, zeer geslaagde avond!
  zondag 9 juli 2006 @ 16:58:01 #242
125386 ummagumma
Back in Black
pi_39662467
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:36 schreef Gert het volgende:

Overigens heeft Gilmour al aangegeven dat hij niet moeilijk zal doen als er nog eens een mooie eenmalige gelegenheid komt om met z'n vieren op te treden.
Bijvoorbeeld in het Goffertpark in Nijmegen misschien?


Maar ik denk ook dat het moord en doodlsag wordt als Floyd echt weer gaat touren mocht Waters het roer proberen over te nemen.
Maar goed, Waters is eigenlijk Pink Floyd dus opzich kan ik me er dan wel iets bij voorstellen als hij de touwtjes in handen wil nemen.

Maar goed, moet er niet eerst een cd of zoiets gemaakt worden als de heren op tour willen?
Zou ook een geweldige prestatie zijn als deze 4 ouwe knarren de studio induiken om weer iets moois te maken.
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
  zondag 9 juli 2006 @ 18:14:43 #243
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_39664441
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch kan ik me wel voorstellen dat Gilmour geen zin meer heeft in een tour. Er is natuurlijk wel het een en ander gebeurd in het verleden. Misschien dat Waters wat milder is geworden in de loop der jaren, het blijft natuurlijk een zeer dominante persoonlijkheid, die onherroepelijk de touwtjes weer in handen zal willen nemen bij een tour. Waarom zou Gilmour zich weer een hele tour bloot willen stellen aan Waters' dwingende aanwezigheid (en sarcasme, zodra het niet loopt zoals Roger wil)?

Overigens heeft Gilmour al aangegeven dat hij niet moeilijk zal doen als er nog eens een mooie eenmalige gelegenheid komt om met z'n vieren op te treden.
Maar het gaat Gilmour ook om PF als zijnde hij, Nick en Rick. Op het moment heeft hij er zowiezo totaal geen behoefte aan om met PF (met of zonder Roger) op stap te gaan.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:21:22 #244
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_39664604
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef ummagumma het volgende:

Maar goed, moet er niet eerst een cd of zoiets gemaakt worden als de heren op tour willen?
Zou ook een geweldige prestatie zijn als deze 4 ouwe knarren de studio induiken om weer iets moois te maken.
Dat zou inderdaad moeten gebeuren, aangezien Gilmour als argument om niet met PF te gaan touren aanhaald dat hij geen zin heeft om weer al het oude materiaal te gaan spelen. Dat is volgens hem al goed uitgevoerd en er valt geen nieuw wiel meer uit te halen. Logische redenatie. Beetje jammer dat hij op dit moment een nieuwe PF CD, en dus ook een nieuwe tour, uitsluit. En zowiezo al mocht er een nieuw album worden uitgebracht en dus worden getourd, dan het liefst zonder Roger.
Roger daarentegen wilt erg graag weer optreden met de 3 anderen, maar hoeft een nieuwe CD niet zo nodig.
Rick wilt graag met Nick en David als Pink Floyd optreden maar hoeft ook niet zonodig een nieuw album.
En Nick wilt zowel een nieuw album maken alswel onder de naam van PF gaan touren, met of zonder Roger.

Dus zoals al wel uit de media duidelijk werd de laatste tijd, is vooral Nick de enthousiasteling als het gaat om de toekomst van PF en houdt David het allemaal een beetje tegen.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 11:02:11 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39684260
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef ummagumma het volgende:
Maar goed, Waters is eigenlijk Pink Floyd
Dat denk ik dus niet.
Natuurlijk, het hele concept van de laatste platen is van Waters. Maar wat betreft de invulling wordt de rol van Gilmour denk ik onderschat. Platen als Animals en The Wall hadden totaal anders geklonken zonder Gilmour. Op The Final Cut is zijn rol wel klein inderdaad.
Hoewel het solowerk van Waters m.i. veel beter te pruimen is dan PF/DG na het vertrek van Waters, vind ik de 'som der delen' toch het best.
Hoe dan ook, ik kan me niet voorstellen dat Gilmour zich nog eens wil onderwerpen aan het Waters-regime, want daar zal het op neerkomen als er iets creatiefs moet gebeuren. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:52:41 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39689016
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:16:24 #247
17095 Vandaahl
You live in MY World
pi_39689780
ehmm
wie heeft mijn foto's gedowload en wat vonden/vinden men ervan?

http://www.megaupload.com/nl/?d=IMZZJ2J9
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_39725286
R.I.P. Syd


Roger Keith "Syd" Barrett
(January 6, 1946 - July 7, 2006)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 15:52:21 #249
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39725391
Ja
Hoor 't net
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')