abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:59:33 #151
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38834217
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:56 schreef Riann het volgende:

[..]

zou kunnen maar ja is dan wel zielig om andere mensen af te kraken is zoiezo zielig.
ach, waarom kom je dan in dit topic?
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38834294
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:59 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ach, waarom kom je dan in dit topic?
ik werd in een ander topic getipt over dit topic en was wel benieuwd of deze keer de TS wel een fotoboek had.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:07:25 #153
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38834468
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:02 schreef Riann het volgende:

[..]

ik werd in een ander topic getipt over dit topic en was wel benieuwd of deze keer de TS wel een fotoboek had.
in welk ander topic dan?
of een ander fora? (bokt )
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38834510
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

in welk ander topic dan?
of een ander fora? (bokt )
Fok!dieetclub deel 101

hier en lees de voorgaande delen ook eventjes
pi_38834547
Toch altijd wel knap dat men dikke mensen pas opmerkt als het warm is. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38834596
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef MUUS het volgende:
Toch altijd wel knap dat men dikke mensen pas opmerkt als het warm is. .
En als ze in te strakke kleding lopen
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:13:39 #157
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38834684
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Fok!dieetclub deel 101

hier en lees de voorgaande delen ook eventjes
tja je bent zelf ook lekker hypocriet he.
hier is de strekking dat dikke mensen walgelijk zijn en daar ben je het dus niet mee eens.

dan post je dit in dat andere topic:
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:53 schreef Riann het volgende:
ik doe zelf altijd badpak aan omdat ik het er zelf niet uit vind zien in bikini al die vetrollen. Maar faithy ik vind jou niet zo dik dat je geen bikini aan kunt. Je bent niet broodmager maar jij hebt geen echte vetrollen. Gewoon bikini aan doen dus.
je vind jezelf dus wel walgelijk anders zou je het niet erg vinden van die vetrollen.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38834722
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef MUUS het volgende:
Toch altijd wel knap dat men dikke mensen pas opmerkt als het warm is. .
Normaal kan je je hoofd wegdraaien als je je eraan stoort, maar nu kruipt de doordringende, scherpe lucht van oud zweet tussen de zwembanden toch je neus in.. er is geen uitweg, je kan niks doen behalve waarnemen.
Je neemt het waar, begint je te ergeren, vervolgens krijg je een derglijk topic.

Komkommer?
pi_38834740
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

tja je bent zelf ook lekker hypocriet he.
hier is de strekking dat dikke mensen walgelijk zijn en daar ben je het dus niet mee eens.

dan post je dit in dat andere topic:
[..]

je vind jezelf dus wel walgelijk anders zou je het niet erg vinden van die vetrollen.
je leest verkeerd ik vind het niet mooi als je wat dikker bent moet je op je kleding letten.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:16:18 #160
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_38834782
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:50 schreef Syll het volgende:

[..]

En 'dunne' mensen moeten niet gezellig zijn?
Jawel maar die doen sowieseau minder d'r best. De lijers. Laurel and hardy compensatie probleem
Maaree dikke mensen moet je gewoon slaan en dan komen ze vanzelf achter je aan .. want lieve mensen dat is goed voor deine conditione
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:19:30 #161
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38834888
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:15 schreef Riann het volgende:

[..]

je leest verkeerd ik vind het niet mooi als je wat dikker bent moet je op je kleding letten.
je vind het dus vies.
met andere woorden je vind je eigen lichaam ook vies want je hebt het over jezelf.
als je dik bent moet je niet op je kleding letten maar op je eet en sportgedrag.

kijk dat maakt dikke mensen nog walgelijker. zich meteen gekwetst voelen en excuses vinden maar ho maar om zichzelf te veranderen
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38834931
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

je vind het dus vies.
met andere woorden je vind je eigen lichaam ook vies want je hebt het over jezelf.
als je dik bent moet je niet op je kleding letten maar op je eet en sportgedrag.

kijk dat maakt dikke mensen nog walgelijker. zich meteen gekwetst voelen en excuses vinden maar ho maar om zichzelf te veranderen
Daarom zeg lees ff het hele topic door en voorgaande delen ook.

je bent wel dom dat je het topic niet snapt
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:22:31 #163
242 Pinball
Electric Monk
pi_38834997
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:15 schreef Riann het volgende:

je leest verkeerd ik vind het niet mooi als je wat dikker bent moet je op je kleding letten.
Je kan beter op je eten letten toch?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38835099
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:22 schreef Pinball het volgende:

[..]

Je kan beter op je eten letten toch?
jij ook lees het topic door van fokdieetclub en de voorgaande delen ook
pi_38835118
Riann, let it go...

Het heeft geen enkele zin om hier te posten, je krijgt toch alleen maar nare reacties.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:27:14 #166
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38835143
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef Riann het volgende:

[..]

jij ook lees het topic door van fokdieetclub en de voorgaande delen ook
ik confronteer je met je eigen citaat waarin je aangeeft dat je een badpak neemt ivm met je vetrollen die er anders niet uitzien.

ik concludeer dus dat jij jezelf ook vies vind omdat je anders je vet niet gaat camoufleren.
waarom moeten we dan nog al die topics doorlezen?
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38835151
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:26 schreef octopussy het volgende:
Riann, let it go...

Het heeft geen enkele zin om hier te posten, je krijgt toch alleen maar nare reacties.
ja dat is waar ik ga maar is slapen
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:28:25 #168
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38835184
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:27 schreef Riann het volgende:

[..]

ja dat is waar ik ga maar is slapen
niet alleen dik maar ook nog dom ...
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:28:35 #169
242 Pinball
Electric Monk
pi_38835190
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef Riann het volgende:

[..]

jij ook lees het topic door van fokdieetclub en de voorgaande delen ook
Ik lees liever in CUL.
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef Riann het volgende:
Nou ik ben bijna een week in Italie geweest mijn ouders 2 weken die zijn zaterdag terug gekomen.

9 van de 10 Restaurants zijn daar zo slecht. Mijn vader is geen pizzaman dus die bestelde meestal snitzel of zoiets. Kreeg vaak al voordat wij pizza kregen al het eten. En ja wachten had geen zin want dan was zijn eten koud. Nou mijn moeder en een vriend van me hadden pizza hawai besteld heel grappig. Hoort toch ananas op te zitten. Nou echt waar op elke pizza 1 schijfje en het waren geen mini pizza's En zo kan ik nog meer vertellen.
Personeel was vaak heel onvriendelijk.
We hebben daar heel wat restaurants uitgeprobeert mijn vader en moeder dus nog meer omdat die er nog een week langer hebben gezeten. Maar er waren maar een paar goede bij.

Je zou zeggen waar ligt dit aan. Ik weet wel voor de pizza's etc hoef je echt niet naar Italie hier in nederland zijn ze veel beter en lekkerder.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38835235
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:28 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik lees liever in CUL.
[..]
LOL. Moraal van het verhaal; dikke mensen mogen geen pizza eten of over hun pizza eet avonturen vertellen?
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:30:15 #171
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38835238
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

kijk dat maakt dikke mensen nog walgelijker. zich meteen gekwetst voelen en excuses vinden maar ho maar om zichzelf te veranderen
Waarom moeten ze dan veranderen? Om jou een plezier te doen?

Tuurlijk voelen ze zich gekwetst. Komt zo'n tactloze lul als Goed_Gek even vertellen hoe hij vindt dat ze eruit moeten zien. Je zou van minder. En excuses? Als dat helpt om jou je grote klep te laten houden... Als jij een dun persoon gaat beledigen, voelt die zich ook gekwetst hoor. En die gaat dan ook excuses zoeken om jou weg te krijgen.

Zoals eerder gezegd: Als ik uit mijn kennissenkring 50 dikke en 50 dunne mensen naast elkaar zet, heb ik ineens meer aandoeningen onder de dunnen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:33:20 #172
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38835319
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Waarom moeten ze dan veranderen? Om jou een plezier te doen?


Zoals eerder gezegd: Als ik uit mijn kennissenkring 50 dikke en 50 dunne mensen naast elkaar zet, heb ik ineens meer aandoeningen onder de dunnen.
als die mensen partners zijn en de dikken tijdens de sex bovenop zitten dan ben ik het met je eens.

anders vertrouw ik liever op het RIVM of de WHO die toch duidelijk aangeeft dat dikke mensen ongezond zijn en sneller klachten hebben en meer kosten.

een normaal persoon beledigen omdat hij bijvoorbeeld een litteken heeft van een valpartij is natuurlijk iets wat buiten zijn macht licht. iets waar het persoon zelf niks aan kan doen.
dikke mensen hebben de kans om zichzelf te veranderen.
en mijn god, wat voor moeite is het. met elke kilo die je verliest zul je je beter voelen.
een vriendin van mij was ook dik en die is ook gaan letten op haar eten. die is dolblij en durft nu zelf ook toe te geven dat ze er niet uit zag toen ze vet was.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:34:12 #173
242 Pinball
Electric Monk
pi_38835354
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef Syll het volgende:

LOL. Moraal van het verhaal; dikke mensen mogen geen pizza eten of over hun pizza eet avonturen vertellen?
Domme mensen zijn grappig.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38835356
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:27 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ik confronteer je met je eigen citaat waarin je aangeeft dat je een badpak neemt ivm met je vetrollen die er anders niet uitzien.

ik concludeer dus dat jij jezelf ook vies vind omdat je anders je vet niet gaat camoufleren.
waarom moeten we dan nog al die topics doorlezen?
No even een laatste reactie van mij ter verdediging van Riann: ze zegt nergens dat ze vetrollen vies vindt, ze vindt ze alleen niet zo mooi om te zien (dat is wel wat anders dan van iets walgen lijkt me). Bovendien weten wij dat Riann al eens ontzettend veel is afgevallen en nog steeds heel bewust met haar voeding en beweging bezig is. En daarmee is ze denk ik gezonder dan de meeste mensen hier. Maar je moet je realiseren dat je als je aanleg hebt, een eeuwig gevecht houdt met de kilo's. Ik denk dat de meeste van jullie geen idee hebben hoe dat voelt, en helemaal als je dan lui en vies wordt genoemd is dat gewoon idioot.

Ik heb het idee dat sommige mensen geen enkele vorm van empathie kennen.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:36:53 #175
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38835457
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:33 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

als die mensen partners zijn en de dikken tijdens de sex bovenop zitten dan ben ik het met je eens.

anders vertrouw ik liever op het RIVM of de WHO die toch duidelijk aangeeft dat dikke mensen ongezond zijn en sneller klachten hebben en meer kosten.
't Is voor jou te hopen dat je vriendin (als je die al een hebt) nooit zwanger raakt. Dan wordt ze namelijk dik. Krijgt ze striemen op haar buik van. En bovendien heb je de kans dat ze daarna niet meer zo strak in haar vel zit als voor haar zwangerschap. Wat doe je dan? Dumpen?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_38835514
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:34 schreef Pinball het volgende:

[..]

Domme mensen zijn grappig.
Ben ik met je eens.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:38:49 #177
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_38835533
BTW blijf zelf ook ff binnen trouwens want je typt wel erg goed voor een Duitser

Gore kk DIKKE NSB' er .. Hoer op met je Duitsland
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:38:56 #178
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38835539
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:34 schreef octopussy het volgende:

[..]

No even een laatste reactie van mij ter verdediging van Riann: ze zegt nergens dat ze vetrollen vies vindt, ze vindt ze alleen niet zo mooi om te zien (dat is wel wat anders dan van iets walgen lijkt me). Bovendien weten wij dat Riann al eens ontzettend veel is afgevallen en nog steeds heel bewust met haar voeding en beweging bezig is. En daarmee is ze denk ik gezonder dan de meeste mensen hier. Maar je moet je realiseren dat je als je aanleg hebt, een eeuwig gevecht houdt met de kilo's. Ik denk dat de meeste van jullie geen idee hebben hoe dat voelt, en helemaal als je dan lui en vies wordt genoemd is dat gewoon idioot.

Ik heb het idee dat sommige mensen geen enkele vorm van empathie kennen.
niet mooi is voor veel mensen walgelijk. dikke mensen verzinnen leuke woordjes als volslank.
aanleg om dik te zijn ...
je kunt hooguit bijvoorbeeld een tragere stofwisseling hebben of meer energie opslaan als reserves.
dus met andere woorden als een normaal persoon 6 aardappels opschept moet je er dan maar 4 opscheppen. zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
en als je 3 a 4 x per week iets aan sport doet moet het al helemaal geen probleem zijn.

dus wat is het probleem dan?
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:39:22 #179
242 Pinball
Electric Monk
pi_38835556
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Is voor jou te hopen dat je vriendin (als je die al een hebt) nooit zwanger raakt. Dan wordt ze namelijk dik. Krijgt ze striemen op haar buik van. En bovendien heb je de kans dat ze daarna niet meer zo strak in haar vel zit als voor haar zwangerschap. Wat doe je dan? Dumpen?
Wat doen als je vriendin dik wordt?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:40:40 #180
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38835593
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

't Is voor jou te hopen dat je vriendin (als je die al een hebt) nooit zwanger raakt. Dan wordt ze namelijk dik. Krijgt ze striemen op haar buik van. En bovendien heb je de kans dat ze daarna niet meer zo strak in haar vel zit als voor haar zwangerschap. Wat doe je dan? Dumpen?
zwanger zijn is natuurlijk. bovendien zijn de proporties bij slanke vrouwen dan vaak altijd nog enigzins normaal op een lieve kleine ronde buik na.
na de zwangerschap is er dus niks meer aan de hand.
en ik heb vaak genoeg zwangere vrouwen gezien waarvan ik dacht "wauw"
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:41:30 #181
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38835624
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:38 schreef Blue_MnM het volgende:
BTW blijf zelf ook ff binnen trouwens want je typt wel erg goed voor een Duitser

Gore kk DIKKE NSB' er .. Hoer op met je Duitsland
ik ben deels joods
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:43:41 #182
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_38835690
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Dat van die medicatie is een kutsmoesje. Ik slik ook medicatie waar je officieel dik van behoord te worden, maar als je goed lijnt en zorgt dat je weinig calorieën binnen krijgt word je heus niet zo moddervet. En inderdaad in het begin at ik gewoon als voorheen en werd ontzettend dik, maar toen ik dat voedingspatroon veranderde was ik het zo kwijt, zonder te stoppen met die medicatie. Dus dat is een zwakke kutsmoes
Ben jij trouwens diegene die 1 theelepeltje cruesli als ontbijt eet omdat er veel suiker in zit?
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:47:59 #183
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38835799
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:38 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

niet mooi is voor veel mensen walgelijk. dikke mensen verzinnen leuke woordjes als volslank.
aanleg om dik te zijn ...
je kunt hooguit bijvoorbeeld een tragere stofwisseling hebben of meer energie opslaan als reserves.
dus met andere woorden als een normaal persoon 6 aardappels opschept moet je er dan maar 4 opscheppen. zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
en als je 3 a 4 x per week iets aan sport doet moet het al helemaal geen probleem zijn.

dus wat is het probleem dan?
En jij denkt dat je - als je ineens minder gaat eten - dat sporten (3 tot 4 keer per week? Wie heeft daar tegenwoordig nog tijd voor) nog lekker zal gaan?

Ik heb ook de andere kant van sportoverdrijving gezien: een voormalig collega van me zat elke dag in de sportschool. Dat moest wel, om dat lichaam van 'm te onderhouden. Een echte bodybuilder. Grootste nadeel was wel dat-ie elke pauze zo'n 10 eieren naar binnen moest werken omdat anders z'n spieren niet genoeg eiwitjes zouden krijgen.
Sociaal leven? Zero. Meneer moest op tijd naar z'n sportschool; kon niet even gezellig mee een biertje gaan drinken.

Is dat een leuk leven, denk je?

Ikzelf eet 's morgens spek met eieren; zo heb ik tenminste wat energie voor de ochtend. 's Middags een zestal (dubbele) boterhammen met oude kaas en 's avonds vlees, groenten en aardappeltjes, met jus. En een toetje na. Ik ben 1.72 en weeg 80 kilo. Is dat dik? Nee, dat is hoe ik me het beste voel. In elk geval beter dan een jaar of tien terug toen ik nog maar met veel moeite aan de 58 kilo zat. Ik weet wat dun zijn is. En dat is nog veel minder prettig dan een beetje dikker.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:49:43 #184
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38835848
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:40 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

zwanger zijn is natuurlijk. bovendien zijn de proporties bij slanke vrouwen dan vaak altijd nog enigzins normaal op een lieve kleine ronde buik na.
na de zwangerschap is er dus niks meer aan de hand.
en ik heb vaak genoeg zwangere vrouwen gezien waarvan ik dacht "wauw"
Vergeet je voor 't gemak even de vrouwen die na hun zwangerschap ineens niet afvallen of met een vel-overschot zitten...

Ligt dat dan ook aan 't eten of aan willoosheid?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_38835954
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:38 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

niet mooi is voor veel mensen walgelijk. dikke mensen verzinnen leuke woordjes als volslank.
aanleg om dik te zijn ...
je kunt hooguit bijvoorbeeld een tragere stofwisseling hebben of meer energie opslaan als reserves.
dus met andere woorden als een normaal persoon 6 aardappels opschept moet je er dan maar 4 opscheppen. zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
en als je 3 a 4 x per week iets aan sport doet moet het al helemaal geen probleem zijn.

dus wat is het probleem dan?
Het probleem is dat dikke mensen gedemoniseerd worden.

Vind je nou zelf ook niet dat je overdrijft als je zegt dat dikke mensen walgelijk zijn? Eerlijk waar?

Ja dat met die trage stofwisseling is zeker wel van toepassing op veel dikke mensen, en dan bedoel ik niet door een ziekte oid maar gewoon veel te efficiente opslag van brandstof van het lichaam. Tuurlijk helpt sporten en tuurlijk moet je dan je calorieen beperken, maar die beperkingen zijn echt niet zo gemakkelijk vol te houden je hele leven.
En lekker eten is nu eenmaal een onderdeel van het (westerse) leven, en ik wil wel graag een beetje leuk leven. Als dat betekent dat ik een paar vetrolletjes heb (ik ben trouwens verder wel gezond, laag cholestrol en bloedvetten en geen slechte basisconditie), Soit!

Wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik mezelf maar walgelijk moet vinden?
pi_38836157
Dikke mensen moeten hun dikte verbergen met wat leuke kleding in een ideale wereld. Ben ik het wel mee eens, want het is gewoon storend om naar te kijken, en ik voel me altijd schuldig als ik besef dat ik ze zoveel mogelijk ontwijk met mijn ogen, maar het is een natuurlijke drang.

Aan de andere kant, zolang domme mensen nog steeds zinnen mogen neertypen op dit forum, moet je wel consequent zijn.
Als jullie je domme gekots hier neer mogen zetten, mogen dikke mensen ook halfnaakt rondlopen.
Het is allebei behoorlijk storend, maar consequentie boven alles.

Ik heb de onbegrensde vrijheid van de hedendaagse democratie nu al bijna echt met volle overgave omarmd.
Ik word een echte Nederlander.
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:03:37 #187
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38836160
Octopussy, het is niet "wie" maar "wat".

Hij is Goed_Gek.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_38836663
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Octopussy, het is niet "wie" maar "wat".

Hij is Goed_Gek.


nouja

het is eigenlijk wel tijd om te gaan slapen. Mijn kat gaat op het toetsenbord van mijn laptop liggen, dus schluss und gutenacht
pi_38836740
zoals je zelf al zegt: Dikke mensen.........en aangezien die ook recht hebben om zich te kleden zoals ze zelf willen........zie ik geen probleem. En als je ze niet wil zien, dan kijk je toch niet.

Dikke Biggen

pi_38839322
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:53 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het probleem is dat dikke mensen gedemoniseerd worden.

Vind je nou zelf ook niet dat je overdrijft als je zegt dat dikke mensen walgelijk zijn? Eerlijk waar?

Ja dat met die trage stofwisseling is zeker wel van toepassing op veel dikke mensen, en dan bedoel ik niet door een ziekte oid maar gewoon veel te efficiente opslag van brandstof van het lichaam. Tuurlijk helpt sporten en tuurlijk moet je dan je calorieen beperken, maar die beperkingen zijn echt niet zo gemakkelijk vol te houden je hele leven.
En lekker eten is nu eenmaal een onderdeel van het (westerse) leven, en ik wil wel graag een beetje leuk leven. Als dat betekent dat ik een paar vetrolletjes heb (ik ben trouwens verder wel gezond, laag cholestrol en bloedvetten en geen slechte basisconditie), Soit!

Wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik mezelf maar walgelijk moet vinden?
Als het je al teveel moeite kost om je stofwisseling wat te versnellen door meer maaltijden te eten plus dat het je moeite kost om lekkere dingen te laten staan... Dan lok je het ook zelf uit.
pi_38839546
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon stenen gooien.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:48:58 #192
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38840165
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef Ivatje het volgende:
Er is niets mis mee met zo`n meisje!

[afbeelding]
Kijk nog maar is goed dan
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:20 schreef Riann het volgende:

[..]

Daarom zeg lees ff het hele topic door en voorgaande delen ook.

je bent wel dom dat je het topic niet snapt
Volgens mij snap jij dit topic niet, je laat je telkens klem lullen.
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:34 schreef octopussy het volgende:

[..]

No even een laatste reactie van mij ter verdediging van Riann: ze zegt nergens dat ze vetrollen vies vindt, ze vindt ze alleen niet zo mooi om te zien (dat is wel wat anders dan van iets walgen lijkt me). Bovendien weten wij dat Riann al eens ontzettend veel is afgevallen en nog steeds heel bewust met haar voeding en beweging bezig is. En daarmee is ze denk ik gezonder dan de meeste mensen hier. Maar je moet je realiseren dat je als je aanleg hebt, een eeuwig gevecht houdt met de kilo's. Ik denk dat de meeste van jullie geen idee hebben hoe dat voelt, en helemaal als je dan lui en vies wordt genoemd is dat gewoon idioot.

Ik heb het idee dat sommige mensen geen enkele vorm van empathie kennen.
Uithongeren heeft dan ook totaal geen zin, gewoon gezond eten en veel sporten. Dat werkt vele beter.
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

't Is voor jou te hopen dat je vriendin (als je die al een hebt) nooit zwanger raakt. Dan wordt ze namelijk dik. Krijgt ze striemen op haar buik van. En bovendien heb je de kans dat ze daarna niet meer zo strak in haar vel zit als voor haar zwangerschap. Wat doe je dan? Dumpen?
Bullshit, als je iemand hebt die om haar lichaam geeft, zal heus haar lichaam niet verwaarlozen hoor na haar zwangerschap.
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:47 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En jij denkt dat je - als je ineens minder gaat eten - dat sporten (3 tot 4 keer per week? Wie heeft daar tegenwoordig nog tijd voor) nog lekker zal gaan?
Maar wel elke dag op de bank liggen tv/voetbal kijken . Kwestie van prioriteiten stellen he.
quote:
Ik heb ook de andere kant van sportoverdrijving gezien: een voormalig collega van me zat elke dag in de sportschool. Dat moest wel, om dat lichaam van 'm te onderhouden. Een echte bodybuilder. Grootste nadeel was wel dat-ie elke pauze zo'n 10 eieren naar binnen moest werken omdat anders z'n spieren niet genoeg eiwitjes zouden krijgen.
Sociaal leven? Zero. Meneer moest op tijd naar z'n sportschool; kon niet even gezellig mee een biertje gaan drinken.

Is dat een leuk leven, denk je?

Ikzelf eet 's morgens spek met eieren; zo heb ik tenminste wat energie voor de ochtend. 's Middags een zestal (dubbele) boterhammen met oude kaas en 's avonds vlees, groenten en aardappeltjes, met jus. En een toetje na. Ik ben 1.72 en weeg 80 kilo. Is dat dik? Nee, dat is hoe ik me het beste voel. In elk geval beter dan een jaar of tien terug toen ik nog maar met veel moeite aan de 58 kilo zat. Ik weet wat dun zijn is. En dat is nog veel minder prettig dan een beetje dikker.
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Vergeet je voor 't gemak even de vrouwen die na hun zwangerschap ineens niet afvallen of met een vel-overschot zitten...

Ligt dat dan ook aan 't eten of aan willoosheid?
Aan het eten, ik dacht dat dat nu wel duidelijk was.
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:03 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Als het je al teveel moeite kost om je stofwisseling wat te versnellen door meer maaltijden te eten plus dat het je moeite kost om lekkere dingen te laten staan... Dan lok je het ook zelf uit.
Ja maar ze hebben aanleg, zelfs water zet al aan bij hunnie
ada fare stop stalking me
pi_38840415
ikzelf ben 1.81, weeg 78 kilo en vind mezelf te dik.. als ik naar het strand/zwembad ga schaam ik me de eerste paar minuten maar daarna ebt dat weg... of ik volgens "de rest" ook te dik ben weet ik niet. Mijn vriendin (overigens maatje 38 *kwijl* ) zegt dat ik niet te dik ben, maar hey,daar is ze ook mijn vriendin een beetje voor he

ik eet eigelijk altijd wel wat ik wil, sporten doe ik niet echt, buiten het fietsen naar mijn school/vriendin om, en ik doe aan bowlen, 3x in de week...

ja ik heb dat buikje vanwege te veel eten, bier drinken doe ik niet, en ik heb te wenig discipline in mn donder om echt al het vette eten te laten staan, gezond eten in huis te halen en meer bewegen.. te lui voor.. maar ik vind me zelf niet afschuwelijk, maar aan de andere kant vind ik wel dat ik gewoon mijn shirt uit mag doen als het te warm wordt..

trouwens, sommige dingen die worden gezegd over veel te dikke mensen hier kunnen best beledigend zijn weet je dat? Je mag die mensen lelijk vinden maar heb dan wel het fatsoen in je donder om dat gewoon normaal tegen ze te zeggen (niet IRL, maar hier in dit topic..)

Ikzelf ben van mening dat (veels) te dikke mensen wel een beetje moeten opletten met wat ze aantrekken, ik zei al dat ik op bowlen zit, en dan doen de dames bij de toernooien 9 van de 10 keer een rokje aan. Er is ook een meisje dat zo rond is als een tonnetje en dan een soort van mini rokje aan doet, dan denk ik: doe even een broek aan ofzo...

En ja, veel dikke mensen schuiven het af op medicijngebruik of een ander kutsmoesje, dat vind ik jammer... gewoon het lef hebben om te zeggen dat je te veel eet..

just my 2 cents
pi_38840944
quote:
[b]
Ja maar ze hebben aanleg, zelfs water zet al aan bij hunnie
Ja man, het is allemaal genetisch! boo-fucking-hoo Het leuke is dat de genetische aanleg zo goed als geen flikker ermee te maken heeft. Wat veel meer bepalend is voor hoe hun lichaam is ingesteld op vetopslag is hoe ze groot zijn gebracht. Bij families waar er altijd met snoep wordt gegooid of flink wordt gegeten leert je lichaam op die manier te leven.

Enkel door harde discipline krijg je je lichaam weer terug naar een gezonde staat, maar dat hebben ze niet.
pi_38841020
Dikke zeugen stinken.
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:43:04 #196
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_38841447
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Smerige dikzakken die te kleine kleding aantrekken

Gewoon normale dikzak mensen kan ik mee leven, ze zijn wel altijd aardig
Wat zijn bij jou precies smerige en normale dikzakken?
pi_38841851
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:22 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ja man, het is allemaal genetisch! boo-fucking-hoo Het leuke is dat de genetische aanleg zo goed als geen flikker ermee te maken heeft. Wat veel meer bepalend is voor hoe hun lichaam is ingesteld op vetopslag is hoe ze groot zijn gebracht. Bij families waar er altijd met snoep wordt gegooid of flink wordt gegeten leert je lichaam op die manier te leven.

Enkel door harde discipline krijg je je lichaam weer terug naar een gezonde staat, maar dat hebben ze niet.
weer zo'n schijnheil! Jij eet zelf zeker nooit een snack of een snoepje he? Jij drinkt zeker nooit een glaasje bier of een ander alcoholisch drankje? Jij staat zeker elke dag om 6 uur op om te gaan sporten? Pas als je hieraan voldoet ben je in mijn ogen gedisciplineerd en mag je blaten over de discipline van anderen.
pi_38843203
Loop je de LIDL binnen, het eerste wat me daar opvalt: het toegangspoortje met molentje is twee keer zo groot als bij een "gewone"supermarkt. Is rekening vantevoren mee gehouden.
Geen wonder, want van die volgevreten dikke varkens met leggings en sandalen kunnen er anders niet door
dus daarom is het poortje zo breed.

Zo'n dikke zeug met kutkapsel en Strovel klompen. Zijn er duizenden van.

Smerige dikzakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tom32 op 14-06-2006 11:50:26 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:39:41 #199
242 Pinball
Electric Monk
pi_38844705
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:58 schreef octopussy het volgende:
weer zo'n schijnheil! Jij eet zelf zeker nooit een snack of een snoepje he? Jij drinkt zeker nooit een glaasje bier of een ander alcoholisch drankje? Jij staat zeker elke dag om 6 uur op om te gaan sporten? Pas als je hieraan voldoet ben je in mijn ogen gedisciplineerd en mag je blaten over de discipline van anderen.
Die discipline is pas nodig als je je lichaam jaren hebt verwaarloosd en met een BMI van 30 zit.
Hoe dom ben je als je pas merkt dat je dik bent als je maat XXXXL moet kopen? Gaat er nou echt niet eerder een lampje branden?

Als je slim genoeg bent om wat eerder in te grijpen kom je met normaal eten en een beetje sporten een heel eind, en dan kan je daarbij best af en toe friet eten en bier drinken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:16:12 #200
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38845711
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:58 schreef octopussy het volgende:

[..]

weer zo'n schijnheil! Jij eet zelf zeker nooit een snack of een snoepje he? Jij drinkt zeker nooit een glaasje bier of een ander alcoholisch drankje? Jij staat zeker elke dag om 6 uur op om te gaan sporten? Pas als je hieraan voldoet ben je in mijn ogen gedisciplineerd en mag je blaten over de discipline van anderen.
natuurlijk wel.
mijn BMI is rond de 23,5
daarbij moet worden opgemerkt dat ik ook wat meer spiermassa heb dan anderen van mijn leeftijd.
deze spiermassa gaat alleen nog maar toenemen dus straks geeft mijn BMI geen goede indicatie meer.

wat eet ik:

sochtends --> fruit-smoothy. ik pers sinassappelen uit, 1 banaan, 2 kiwi's en soms nog een andere fruit zoals aarbeien, meloen, peren, appels. alles in een glas en met een staafmixer maak ik er een lekkere shake van.

smiddags eet ik 3 a 4 boterhammen gezond. bruin brood, kaas, tomaat, komkommer sla.
als tussendoortje een stuk wortel/komkommer of een boterham met sandwichspread.

als avondeten eet ik gewoon bij ons in huis mee. de maaltijden die zijn bereid zijn vaak met veel verse groenten, mager vlees en dan vaak pasta of rijst.

savonds vaak nog een banaan en later op de avond eet ik idd wel eens van die zoute sticks en drink ik een paar pilsjes.

ik train nu middelmatig. 2 keer per week rond de 8 km harlopen (hoog tempo). 2x 30 minuten
1x training vereniging (2 uur)
2x per week mountainbiken. 1,5 tot 2 uur maar vaak hoog tempo.

af en toe crunches of opdrukken.
dus totaal 7 uur sport per week. elke dag dus ff een uurtje waarbij eigenlijk alleen hardlopen een beetje saai is maar dat compenseer ik met mp3 speler met leuke muziek.

als ik dit zo doorzet ben ik binnen 3 maanden redelijk goed afgetrained, 2 maanden als ik 2x extra ga hardlopen.

ik vraag me dan ook af wat voor moeite dat sporten is? ik ben er weinig tijd aan kwijt per dag, ik ben en voel me gezond, zelfvoldoening na het sporten en ik word beloond met een goed lichaam.

waarom zouden andere mensen dat niet kunnen, waarom kunnen dikkertjes dat niet? of gaan we nu beweren dat sommige mensen ondanks sporten en een wat gezondere levenstijl niet kunnen afvallen?

ja je kunt gaan dieeten en achterlijke boeken lezen of op elke verpakking kijken hoevel calorien erin zitten. al met al ben je meer tijd kwijt met dat dan met gewoon dagelijks een beetje sporten en gezond eten.

dus WAAAAAAAAAAAAR zit het probleem dan?
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')