abonnement Unibet Coolblue
pi_38814118
We doen gewoon alsof Waterpolo :? deel 0 is, en [Centraal] Waterpolo deel 1.



Waterpolo is okee, zegt deze onbekende speler.



Ik deed helemaal niks, scheids.

Praat hier verder over de competitie, toernooien, die kutscheidsrechters, te hete zwembaden en alles wat met deze snelle sport te maken heeft.
I intend to live forever, or die trying.
pi_38862912
Van www.manmeer.nl geplukt:

Polar Bears jeugd wint Ben Planjer Trofee

Polar Bears heeft zaterdag in Leiden de Ben Planjer TRofee veroverd (NK heren jeugd jaargang 1987 en later). De jonge Beren wonnen in de Final Four achtereenvolgens van 's Gravenhage (9-5), De Zijl/LGB-Vivax (10-9 na strafw.) en MNC Dordrecht (9-2). De middelste wedstrijd tegen de thuisploeg bleek achteraf de finale. Zowel na de reguliere speeltijd als de verlenging was de stand in evenwicht. Hierdoor moesten strafworpen de beslissing brengen. Net als in de finale van de playoffs om de landstitel in de heren-hoofdklasse, bleek Polar Bears de zenuwen het beste onder controle te hebben. De vijf Edese schutters maakten geen fout en zagen hun keeper Rico de Zee de laatste strafworp van De Zijl stoppen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_38934209
Wij dus idd gedegradeert uit hoofdklasse(zie laatste post uit vorig topic, nu te lui om te kopiëren. Doe ik nog wel).

Op deze site zijn vette foto's van 1 van de play out wedstrijden te vinden:

http://www.martinsharrott(...)mei06-HDonk-VZC.html

Zulke foto's:

ik:



niels:



etc
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:10:12 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39605143
He, een nieuw topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41288805
He, een nieuw seizoen.

Afgelopen weekend gefloten bij een jeugdtoernooi.



[ Bericht 54% gewijzigd door dwerg op 30-08-2006 12:55:45 ]
I intend to live forever, or die trying.
pi_41292594
Pff, gister eerste training weer gehad, en viel zegmaar weer aardig tegen

Heb weer zin in het nieuwe seizoen, ben erg benieuwd hoe het gaat
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:28:54 #7
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_41366042
Heeej een waterpolotopic

Komend weekend toernooi in Drunen. Ik ben er. Wie nog meer?
I follow you......but not on Twitter
pi_41366416
Van ons gaat er een team naar Bochum geloof ik dit weekend.
pi_42476397
Vroeger werd er nog wel eens gepost in dit soort topics.
I intend to live forever, or die trying.
pi_42476779
Ah, was het topic al kwijt.

Competitie weer begonnen uiteraard. Eerste wedstrijd met 14-5 gewonnen van de Vaart, ging wel aardig. Daarna met 7-5 verloren van ZV Utrecht, das was erg jammer En gister met 13-1 van de Fuut gewonnen
pi_42504415
Wij zijn ook weer begonnen, helaas weer terug naar de 1e klasse na jaartje hoofdklasse. 3 spelers kwijt(Fabian Wanrooy en Niels Aartse naar Polarbears, Guido Schreuder naar Schuurman BRC).

1e 2 wedstrijden hebben we gewonnen, 12-11 van SVH en 7-14 van ENC Arnhem.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_42504613
Dit weekend was Groningen - Heerenveen weekend in het Helperbad. Wij, de Groningers waren vrijwel alle wedstrijden oppermachtig. In de 2e klasse bond wist ons dames 2 zelfs te winnen van hun dames 1. Verder hebben heren 1 & 2 en aspiranten 1 de wedstrijden mooi gewonnen.
pi_42670843
Zo mogen me ballen er weer afvriezen in de luchtballon van UZSC
pi_42753591
Ik hoop wel dat het de dames van ZVL lukt om Brandenburg of Polar Bears uit de nieuwe topdameshoofdklasse te houden (of hoe de KNZB die draak ook noemt).
I intend to live forever, or die trying.
pi_42783678
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef dwerg het volgende:
Ik hoop wel dat het de dames van ZVL lukt om Brandenburg of Polar Bears uit de nieuwe topdameshoofdklasse te houden (of hoe de KNZB die draak ook noemt).
polar bears hebben al 7-7 gespeeld tegen ZVL, en volgens mij was brandenburg - ZVL ook 7-7, spannend dus.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_42880170
ZVL heeft het dus niet gered, en mag de rest van het seizoen in de hoofdklasse B alle wedstrijden met grote cijfers winnen. En doordat dames 1 van Van Uden / De Gouwe zich heeft teruggetrokken uit de competitie, mag PSV/Bekkers of ZPB in de A klasse uitkomen. Welk van die twee teams het wordt maakt niet zoveel uit, ze mogen blij zijn als ze aan het eind van het seizoen een paar punten hebben.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:48:15 #17
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_42996245
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:36 schreef Proper_fucked het volgende:
Wij zijn ook weer begonnen, helaas weer terug naar de 1e klasse na jaartje hoofdklasse. 3 spelers kwijt(Fabian Wanrooy en Niels Aartse naar Polarbears, Guido Schreuder naar Schuurman BRC).

1e 2 wedstrijden hebben we gewonnen, 12-11 van SVH en 7-14 van ENC Arnhem.
Guido speelt bij BRC wel weer goed. Dus vele zorgen hoef je er niet om te maken. Zelf speel ik bij BRC onder 16 A. Dit weekend thuis tegen Polar Bears. NA ons Heren 1 tegen PRoteus voor de MAn MEer. Wij zijn zelf nog onverslagen
pi_43006025
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:48 schreef Satioz het volgende:

[..]

Guido speelt bij BRC wel weer goed. Dus vele zorgen hoef je er niet om te maken. Zelf speel ik bij BRC onder 16 A. Dit weekend thuis tegen Polar Bears. NA ons Heren 1 tegen PRoteus voor de MAn MEer. Wij zijn zelf nog onverslagen
Guido is hele goede speler ja, hoewel die 2 weken terug tegen ons niet goed speelde, maar dat is opzich wel te verwachten. Hij traint op donderdag ook nog gewoon met ons mee.

wij moeten vanavond tegen 2e klasser SG Haerlem voor de ManMeer beker, ben benieuwd.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:50:36 #19
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_43010803
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:48 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Guido is hele goede speler ja, hoewel die 2 weken terug tegen ons niet goed speelde, maar dat is opzich wel te verwachten. Hij traint op donderdag ook nog gewoon met ons mee.

wij moeten vanavond tegen 2e klasser SG Haerlem voor de ManMeer beker, ben benieuwd.
Klopt, tegen zi9jn eigen team speelde hij niet heel sterk, maar de rest wel. Goede gozer, maar ja, is ff afwachten wat ze morgen doen.
pi_43670708
Even een kick.

Net een mooie spannende wedstrijd gezien tussen AZ&PC en Widex GZC Donk.
AZ&PC kwam 2 keer ruim op voorsprong maar gaf het ook 2 keer uit handen. Na de 13-13 van Donk, sloeg de midvoor van hun die het doelpunt maakte, de midachter recht op z'n bek Een UZV met nog 40 seconden te spelen, en 5 seconden voor tijd maakte AZ&PC de winnende.

Zelf 7-1 gewonnen, in een aardige wedstrijd
pi_43670960
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Ayaxola het volgende:
Na de 13-13 van Donk, sloeg de midvoor van hun die het doelpunt maakte, de midachter recht op z'n bek Een UZV met nog 40 seconden te spelen, en 5 seconden voor tijd maakte AZ&PC de winnende.
Een UMV/4 heet dat he. Met een strafworp erbij. Altijd.

Ik heb er net ook eentje gegeven, daar was zelfs zijn eigen team het mee eens.
I intend to live forever, or die trying.
pi_43671026
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:27 schreef dwerg het volgende:

[..]

Een UMV/4 heet dat he. Met een strafworp erbij. Altijd.

Ik heb er net ook eentje gegeven, daar was zelfs zijn eigen team het mee eens.
Ok

Haha, die strafworp werd trouwens nog gemist Keeper van AZ&PC stopte overigens ook 3 van de 5 strafworpen.
pi_43671108
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, die strafworp werd trouwens nog gemist Keeper van AZ&PC stopte overigens ook 3 van de 5 strafworpen.
Daar was ik wel benieuwd naar, of die strafworp ook gegeven werd.

Ik moest de spelregel nog uitleggen aan de jurytafel. Tja, we werken er pas sinds september mee.
I intend to live forever, or die trying.
pi_43671179
Ja, hij werd wel gegeven, maar dat duurde ook een tijdje. Was wel wat onduidelijkheid over geloof ik.

Overigens wel een hele lompe actie. Hij maakte de gelijkmaker, en direct daarna gaf hij een enorme klap recht op z'n kaak
  zondag 19 november 2006 @ 12:18:45 #25
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_43680537
Wa's dat? Een wedstrijdje of 9 schorsing?
3-6 gewonnuh
I follow you......but not on Twitter
pi_43680606
Een paar jaar geleden heb ik ook iemand een vuistslag zien uitdelen*, die kreeg 10 wedstrijden. Voordat de Tuchtcommissie uitspraak had gedaan werd hij door zijn eigen club (volkomen terecht natuurlijk) een half jaar geschorst.

*Toen was ik gelukkig alleen toeschouwer, als scheidsrechter zou ik serieus boos worden op zo'n malloot.
I intend to live forever, or die trying.
pi_43681803
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, hij werd wel gegeven, maar dat duurde ook een tijdje. Was wel wat onduidelijkheid over geloof ik.

Overigens wel een hele lompe actie. Hij maakte de gelijkmaker, en direct daarna gaf hij een enorme klap recht op z'n kaak
Wie was dat, welk nummer?

Ik heb vrijdag Polar Bears - Donk gezien, maar dat was dramatisch slecht aan de kant van Donk, Polar Bears ging er snoeihard overheen met 21-8, zo dik hebben wij vorig jaar zelfs niet verloren van Polar Bears(14-7 en 16-9).

Wij hebben verloren van LZ dramatische wedstrijd van ons, maar we stonden 2e dus het heeft geen consequenties(we hebben niet als doelstelling om te promoveren).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_44077087
Gisteren de trailer gezien van Szabadság, szerelem, een film over de Hongaarse opstand in 1956, en de waterpolowedstrijd tussen Hongarije en de USSR tijdens de Olympische Spelen van dat jaar in Melbourne. Die film wil ik nog wel zien.
I intend to live forever, or die trying.
pi_44087456
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:08 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Wie was dat, welk nummer?
Heb geen idee welk nummer het was 8 of 5 geloof ik.

Net 19-0 gewonnen

Maar volgende week tegen AZ&PC
pi_44222650
Ik krijg trouwens elke maandag samen met een andere jongen training van Matthijs Lucas, midvoor van AZ&PC.

Erg relax
pi_44226431
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik krijg trouwens elke maandag samen met een andere jongen training van Matthijs Lucas, midvoor van AZ&PC.

Erg relax
Doe hem de groeten van me hans van dijk, vzc.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_44234404
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik krijg trouwens elke maandag samen met een andere jongen training van Matthijs Lucas, midvoor van AZ&PC.

Erg relax
Waar speel jij nu, het jeugd team of wat? Ik zit bij De Vaart, in <16, Jeugd, weleens met Heren 2 en Heren 1. Ben altijd nummer 11
A man's got to do what a man's got to do.
pi_44254756
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:22 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Doe hem de groeten van me hans van dijk, vzc.
Zal ik doen, morgen kwam ie nog ff bij onze wedstrijd kijken, en daarna moet ie zelf ook spelen natuurlijk

Maar die trainingen zijn wel heel relax, speciaal voor de midvoor. Ik leer echt een hoop
Hij krijgt dan weer zwemtraining van mijn trainer, haha.
pi_44254790
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef MJay1 het volgende:

[..]

Waar speel jij nu, het jeugd team of wat? Ik zit bij De Vaart, in <16, Jeugd, weleens met Heren 2 en Heren 1. Ben altijd nummer 11
Jeugd ja.
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:51:22 #35
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_44278327
Ik ga na de winterstop onder de 18 competitie spelen op zondag, zijn er nog meer mensen die dat gaan doen?
ik heb echter geen flauw idee hoe ik het moet gaan redden, ik train momenteel 1 keer in de week en heb al moeite met 4 keer5 min vol te houden, laat staan 4*8 :|

(ik speel trouwens bij de robben bond 4a momenteel )
ff wachten nog
pi_44289534
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Game_Error het volgende:
(ik speel trouwens bij de robben bond 4a momenteel )
De helft van jullie heren 1 was te laat in Barendrecht. En dames 1 speelde daar een heel lelijke wedstrijd. Ze wonnen wel.
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 9 december 2006 @ 23:17:10 #37
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_44289611
Ow? vandaar dat ze verloren hebben, ik heb er zelf nog niks van gehoord maaruh heb je ook nog gehoord waarom ze te laat waren?
ff wachten nog
pi_44289770
Ze waren richting Breda gereden op aanwijzing van de TomTom van één van de spelers. Da's wel het nadeel van moderne techniek, mensen kunnen niet meer zelf nadenken.

De dameswedstrijd was heel onvriendelijk, en als de coach van De Robben zo slim was geweest om nummer 8 bij de stand 7-14 in de laatste periode naar de kant te halen, zou ze nu geen schorsing tegemoet hoeven te zien. Slaande beweging na het eindsignaal.

Heb ik niet gefloten trouwens, ik zat in het publiek.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 10 december 2006 @ 00:17:32 #39
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_44291012
Tja... ik weet niet wat ik hier op moet zeggen, maar het gaat naar mijn idee matig met heren 1 nadat ze harry vriend als coach hebben gekregen....

en wat de dames betreft, tja de coach had dat niet kunnen weten, dan ligt aan de speelster zelf...
ff wachten nog
pi_44553384
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:22 schreef dwerg het volgende:
Ze waren richting Breda gereden op aanwijzing van de TomTom van één van de spelers. Da's wel het nadeel van moderne techniek, mensen kunnen niet meer zelf nadenken.

De dameswedstrijd was heel onvriendelijk, en als de coach van De Robben zo slim was geweest om nummer 8 bij de stand 7-14 in de laatste periode naar de kant te halen, zou ze nu geen schorsing tegemoet hoeven te zien. Slaande beweging na het eindsignaal.

Heb ik niet gefloten trouwens, ik zat in het publiek.
Hmm Grappig, wij hoorden een heel ander verhaal van onze dames 1 coach.
Leuk hoe iedereen toch andere waarnemingen kan hebben
pi_44636627
Komend voorjaar zal de NOS tijdens de 'Finalemaand' op zondagmiddag ook weer aandacht besteden aan waterpolo. Ze zenden dit keer geen hele wedstrijden uit, maar wel samenvattingen van ongeveer 20 minuten.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:24:00 #42
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_44646146
samenvatting van 20 min is toch de halve wedstrijd
ff wachten nog
pi_44672169
Hmm een wedstrijd van anderhalf uur, samenvating van 20 min. geen halve wedstrijd:P

Maar goed nieuws, eindelijk weer waterpolo op tv!
pi_45258104
jah daar baal ik ook wel van, dat er zo weinig polo op tv komt. Dit jaar zit het er dik in dat we met ons team kampioen worden, aangezien we ongeslagen zijn en met 4 punten los staan. Maja, in de laagste competitie is dat nou ook weer niet zo'n prestatie...
Kaisar like //udie, high faive!!!
pi_46422254
Diana Dutilh-Dumas is op 18 februari te zien in SBS-Sportmagazine. De ambitieuze waterpoloscheidsrechter werd afgelopen weekend gevolgd tijdens de wedstrijd in de herenhoofdklasse, tussen WIDEX/GZC Donk en Jong Oranje (JTT). Het item wordt zondag aanstaande vanaf 13.00 uur uitgezonden op SBS6.
I intend to live forever, or die trying.
pi_46667163
Ik heb vorige week ook mijn eerste UMV4 gegeven. Speler kreeg bal mee, maar vond het toch noodzakelijk om zijn tegenstander te slaan. Collega-scheids gaf eerst alleen een U20 maar toen maar even spel stilgelegd en alsnog UMV4 + S gegeven.

Wel vervelend dat je zo'n rapport moet maken.
  zondag 25 februari 2007 @ 19:32:15 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46667244
Slaan had wat mij betreft gewoon UZV mogen blijven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_47133424
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef Mark het volgende:
Slaan had wat mij betreft gewoon UZV mogen blijven
Ja inderdaad, eigenlijk wel .

Vandaag weer gefloten, dameswedstrijd. Héérlijk. Eerst allemaal nog heel lief enzo, maar het laatste partje was het de hele tijd bingo. 5 U20's binnen 3 minuten. In de hele wedstrijd waren het er ongeveer 15. Wel jammer dat het daardoor een beetje dood liep. Maarja, het was toch niet al te hoogstaand waterpolo... .
pi_47858908
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef dennisdotcom het volgende:
Vandaag weer gefloten, dameswedstrijd. Héérlijk. Eerst allemaal nog heel lief enzo, maar het laatste partje was het de hele tijd bingo. 5 U20's binnen 3 minuten. In de hele wedstrijd waren het er ongeveer 15. Wel jammer dat het daardoor een beetje dood liep. Maarja, het was toch niet al te hoogstaand waterpolo... .
Zometeen weer hetzelfde team fluiten .
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:24:17 #50
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_47859902
zometeen tegen de ham 3 spelen
ff wachten nog
pi_47877976
Nou, wat een drama vanavond zeg!!!

Spelers die niet eens wisten dat je niets mag zeggen als je eruit wordt gestuurd. 30 U20's in een wedstrijd... slaan... publiek dat iedereen ophitst en het laatste partje uiteindelijk iedereen die ook maar het kleinste fout deed eruit gestuurd (dat moest wel). Och, nog nooit zo'n erge wedstrijd gefloten!!
pi_47890958
Wie tegen wie waren dat dan?
A man's got to do what a man's got to do.
pi_47909101
Meeuwen - Meerkoeten (kring AG)
pi_50040738
Doen (deden) er nog mensen van jullie mee aan het GNSK? ( www.gnsk.nl )
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:34:07 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50041310
Er deed wel een ploeg voor Nijmegen mee, persoonlijk mag ik niet meer.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_50053293
Ja, de coach heeft nog een rode kaart gekregen .
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:25:30 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52435888
Zo, het nieuwe seizoen komt er aan, ik heb me over laten halen om het een jaartje in de NCS-competitie te proberen.
We zullen zien of het spelen met oude kameraden het geneuzel van die nieuwe spelregels opheft
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52657183
Whehe, dan ga ik je nog tegen komen!! Hydrofoob/hydrofiel zat je toch bij?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:01:51 #59
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52673268
De waterpolo dames doen het goed in Rusland op het moment! Ze zijn nu bezig in de laatste periode tegen Italië en staan 11 tegen 6 voor. Als ze dit halen en in de finale goed doen zijn ze verzekerd van een olympisch ticket.

Ben benieuwd hoe me nichtje, die speelt in de Nederlands Waterpolosters team, dan thuiskomt
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:11:34 #60
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52681992
Goed doen? Ze moeten de finale winnen, anders moeten ze alsnog meedoen aan een OKT.
Maar inderdaad boven verwachting, beetje vergelijkbaar met de volleybalsters, die momenteel ook boven zichzelf uitstijgen.
Ik duim morgen voor ze!

Wie is je nichtje?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:32:27 #61
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52695000
13-12 na verlenging: wereldprestatie!

Nooit gedacht dat Oranje zich op het eerste OKT met dit deelnemersveld zou plaatsen, petje af voor de dames!

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52698663
Idd prachtige prestatie
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:43:45 #63
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52701683
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:11 schreef Mark het volgende:
Goed doen? Ze moeten de finale winnen, anders moeten ze alsnog meedoen aan een OKT.
Maar inderdaad boven verwachting, beetje vergelijkbaar met de volleybalsters, die momenteel ook boven zichzelf uitstijgen.
Ik duim morgen voor ze!

Wie is je nichtje?
En ze hebben het binnen, geweldig! Daar droomt mijn nichtje al jaren van, en eindelijk gaat het dan gebeuren als er geen vervelende blessures enzo komen. Wat zal ze blij zijn!

Mijn nichtje is trouwens Simone Koot
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_52706331
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:32 schreef Mark het volgende:
13-12 na verlenging: wereldprestatie!

Nooit gedacht dat Oranje zich op het eerste OKT met dit deelnemersveld zou plaatsen, petje af voor de dames!

Echt heel goed.
En het scheelt heel veel gedoe met nóg een OKT waar ze dan moeten presteren.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52771584
Ik zit nu voor een jaar in San Diego, speel hier waterpolo voor Grossmont College. Bevalt erg goed tot nu toe

http://hansels.hyves.nl/fotos/95719014/0/6WKk/
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 18 november 2007 @ 21:44:51 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54704091
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:54 schreef dennisdotcom het volgende:
Whehe, dan ga ik je nog tegen komen!! Hydrofoob/hydrofiel zat je toch bij?
En? Hoe beviel het?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_56535346
Zeg, is er enige interesse in een waterpolo topic? Of zit er niemand op of boeit het ook echt niemand?
Ik kan nu gewoon ook geen OP maken.. Wat zou er in moeten staan.

Mijn vraag is dus of er belangstelling is?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56535427
Op zich wel grappig maar actief deelnemen zal ik niet

Heb wel 4 jaar gespeeld bij HZZIAN
  maandag 4 februari 2008 @ 22:19:05 #69
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56536020
De Ijsel
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 4 februari 2008 @ 22:20:04 #70
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56536039
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef Sjibble het volgende:
Zeg, is er enige interesse in een waterpolo topic? Of zit er niemand op of boeit het ook echt niemand?
Ik kan nu gewoon ook geen OP maken.. Wat zou er in moeten staan.

Mijn vraag is dus of er belangstelling is?
Jawel dus, waar speel jij ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56536261
VZV Ijmuiden (Velsen dus.. )
Nu is Velsen en Beverwijk samen ofzo.. dus is het een nieuwe naam geworden.
Die weet ik niet, misschien dat het een belletje rinkelt? We zitten in de nederlandse competitie iig

Ik ben 2 jaar weg geweest na 6 jaar trainen, nu ben ik weer volop aan de bak
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 4 februari 2008 @ 22:33:05 #72
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56536381
Haha mooi,

Ik doe het nu een jaar of 7, eerste 3 jaar jeugd gespeeld, toen kwam ik op een training en hoorde ik: Léon, jij zit in heren 1. (van 2 herenteams en 1 jeugdteam -> waar ik zat) Toen was mijn moeder dus boos, maar ik vond het wel grappig... Toen weer een jaar jeugd gedaan, heren 2, en toen bleek dat we in combinatie met Twello (proteus), naastgelegen dorpje, een heren-jeugd team konden maken, dat gedaan, intussen was het heren1 en heren2 afgezwakt tot 1 herenteam, heren 1 dus .... En die speelt momenteel in het laagste van het laagste, en nu zijn wij (lees: Alle 'jeugd'spelers van 17/18 in heren1 gestopt om het weer uit het slop te halen, wat opzich aardig lukt...

klik
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56536548
oh ja, wij heten S.G.Ijmond

edit//: klick
Dat is em als het goed is. Mijn team zit onder de 17 jaar. Ik ga wss onder de 19 omdat ik over een maandje 17 ben We staan er denk ik niet echt bij...
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 4 februari 2008 @ 22:41:16 #74
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56536646
Das met een Y

Maar veel teams !!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56536701
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef nijnja het volgende:
Das met een Y

Maar veel teams !!
Ons bad zit ook echt elk uur volgestampt, dus 2de bad komt er ook nog bij kijken
Of bedoel je mijn vereniging niet?

Word wel gruwelijk als we tegen elkaar zouden moeten gek
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 4 februari 2008 @ 22:55:34 #76
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56536980
Naja, ik kom uit Deventer, denk niet dat dat zo snel zal gaan gebeuren :
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 4 februari 2008 @ 22:55:52 #77
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56536991
Maar zou inderdaad wel grappig zijn
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56537356
Ik hoorde iets dat ze wel eens voor de grap naar Eindhoven moeten, en mn broertje was dacht ik een keer in Deventer ofzo? Of mijn team..zal wat .

Mijn broertje zit trouwens in de kring van noord holland
K hoor dat het dus Jong oranje is/wordt
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 4 februari 2008 @ 23:19:53 #79
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56537521
Haha dat is wel vet

Ik ben ongeveer de grootste (lees zwaarste ) maar ook het meest nuttig in mn team geloof ik ... Ik kan zegmaar overal liggen, waar lig jij dan ?

*ik ga nu wel naar bed, ik lees het morgen wel
Trusten
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56551647
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:19 schreef nijnja het volgende:
Haha dat is wel vet

Ik ben ongeveer de grootste (lees zwaarste ) maar ook het meest nuttig in mn team geloof ik ... Ik kan zegmaar overal liggen, waar lig jij dan ?

*ik ga nu wel naar bed, ik lees het morgen wel
Trusten
Ik moet me weer opnieuw inschrijven, dus ik lig nog nergens
Denk dat het ook 1 grote zooi is en we gewoon zien wat we doen.

Meer een idee van achter uitrusten en en wisselen om aan te vallen.

Ik ben dus de oudste, en ook best klein Maar als ik zo rondkijk ben ik wel degene met de meeste spieren (alhoewel ik daar niks aan heb gezien hun conditie beter is als de mijne )
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 6 februari 2008 @ 12:29:33 #81
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56559255
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik moet me weer opnieuw inschrijven, dus ik lig nog nergens
Denk dat het ook 1 grote zooi is en we gewoon zien wat we doen.

Meer een idee van achter uitrusten en en wisselen om aan te vallen.

Ik ben dus de oudste, en ook best klein Maar als ik zo rondkijk ben ik wel degene met de meeste spieren (alhoewel ik daar niks aan heb gezien hun conditie beter is als de mijne )
Dat laatste is bij mij dus wel grappig, voornamelijk op trainingen (van 1 uur en anderhalf uur), in het begin zwemmen we dus 'als een gek', het begin is conditie, 2e helft van training komt de bal erbij, maar met conditie ben ik meestal 3e ofzo (van de 15, dus zo'n last heb ik niet van mn extra balast ), maar naarmate de training verder komt word ik uiteindelijk de snelste ... Terwijl je het niet zou zeggen.... Maargoed,

Ik lig dus mid-achter, dus ze hebben erg veel aan mijn conditie ..... naja goed wel als ik uitbreek ofzo .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:34:50 #82
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56629533
En vandaag weer gewonnen met 1-10
Tevens openingstreffer
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 17 februari 2008 @ 22:10:06 #83
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56802305
Kut, verloren

7-5
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56832021
Ik speel het ook
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:08:36 #86
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56839987
Serieus, dan gaat het daar super
Bij ons... nja, kampioenschap afgelopen zondag weg gegooid
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:09:47 #87
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56840002
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:08 schreef nijnja het volgende:
Serieus, dan gaat het daar super
Bij ons... nja, kampioenschap afgelopen zondag weg gegooid
We hadden nog kans, moesten we wel alles winnen, maargoed gister dus niet gedaan dus nu geen kans meer
klik
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56842131
Ik ben al een tijd best verkouden, druk in mn kop en voel me zwak.
Ben ik toch maar gaan trainen.
Krijg ik godverdomme de hardste training van de hele afgelopen maand
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:07:17 #89
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_56845406
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:58 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben al een tijd best verkouden, druk in mn kop en voel me zwak.
Ben ik toch maar gaan trainen.
Krijg ik godverdomme de hardste training van de hele afgelopen maand
Juist als ik verkouden ben ga ik wel trainen, ik vind het juist lekker om dan ff te zwemmen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_56978626
Nja, het ging wel beter ja. Maar ik kon er niks van
Vandaag was ik ook helemaal dood van de dag, en mn broertje ook. Werd dus niks

Dan maar woensdag
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56980926
Loopt het snot al je gaten uit, nice.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_56984557
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:59 schreef Badabingea het volgende:
Loopt het snot al je gaten uit, nice.
wat de bedoeling is
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:15:37 #93
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_57006828
Wat echt een stunt zou zijn, als wij zaterdag van Aquapoldro (Apeldoorn) winnen
(wat mogelijk is, we speelden onze thuiswedstrijd kut en verloren met 5-6, dus het moet te doen zijn )
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_57014062
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef nijnja het volgende:
Wat echt een stunt zou zijn, als wij zaterdag van Aquapoldro (Apeldoorn) winnen
(wat mogelijk is, we speelden onze thuiswedstrijd kut en verloren met 5-6, dus het moet te doen zijn )
Welk niveau speel je dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:42:42 #95
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_57015025
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Welk niveau speel je dan?
Nu laagste van laagste, speelde eerst heren-jeugd, maar onze heren (deventer, de ijsel) staan nu hemaal onderaan en nu moet de 'verse input', de jeugd weer alles rechttrekken. zijn we dus druk aan het doen, maargoed .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 2 maart 2008 @ 03:41:52 #96
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_57098380
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef Sjibble het volgende:
Zeg, is er enige interesse in een waterpolo topic? Of zit er niemand op of boeit het ook echt niemand?
Ik kan nu gewoon ook geen OP maken.. Wat zou er in moeten staan.

Mijn vraag is dus of er belangstelling is?
Ja hoor, zie het centrale waterpolo-topic, deel 2: Waterpolo (deel 2).
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_57098421
quote:
Op zondag 2 maart 2008 03:41 schreef Mark het volgende:

[..]

Ja hoor, zie het centrale waterpolo-topic, deel 2: Waterpolo (deel 2).
dat topic is deaud
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_57098436
Waterpoloérs zijn tuig, bij mij op het VWO zat iemand die waterpolo speelde in het nationale junioren team, en de kende echt enorm gemene trucs bij een kleine stoeipartij.
  zondag 2 maart 2008 @ 03:53:03 #99
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_57098441
Waterpolo (deel 2). Hier verder graag .
sig verwijderd door FA
  zondag 2 maart 2008 @ 04:00:51 #100
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_57098474
quote:
Op zondag 2 maart 2008 03:49 schreef Sjibble het volgende:

[..]

dat topic is deaud
Als iedereen een nieuw topic opent, wel ja
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_57098500
quote:
Op zondag 2 maart 2008 04:00 schreef Mark het volgende:

[..]

Als iedereen een nieuw topic opent, wel ja
Ah, vandaar die stroom aan waterpolo topics de laatste tijd.
  zondag 2 maart 2008 @ 04:13:49 #102
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_57098536
Ja, dat heeft de mods aardig wat overuren bezorgd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 2 maart 2008 @ 12:17:10 #103
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_57101426
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:41 schreef dennisdotcom het volgende:
Ja, de coach heeft nog een rode kaart gekregen .
Dat gebeurt mijn coach ook altijd, en dan spelen we momenteel nog in't laagste van't laagste
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:22:41 #104
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60525241
Het Olympische waterpolodamestoernooi-topic: Waterpolo (dames): een medaille halen met Van Galen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 5 april 2009 @ 09:07:13 #106
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_67720843
Goeie kick, blijkbaar heeft het Olypisch succes nog niet erg veel aandacht gegenereerd voor onze sport op Fok
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 12 april 2009 @ 17:22:14 #107
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_67953800
Spannend spannend, zal het een feestje worden voor ons ?
(De IJsel 1 dus)
http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=271&122503612412037

Teamgenoot legt een door mij uitgelokte 5-meter (de 3e door mij uitgelokte van die wedstrijd ) erin:
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_67957099
nog steeds gebleseerd.
  zondag 12 april 2009 @ 19:53:05 #109
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_67957639
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:29 schreef lisettebooy het volgende:
nog steeds gebleseerd.
Waaraan?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_67990389
Zaterdag de Manmeer beker gewonnen.

Halve finale:


Finale:
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 16 april 2009 @ 11:16:13 #111
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68065620
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Badabingea het volgende:
Zaterdag de Manmeer beker gewonnen.

Halve finale:


Finale:
Leuk om naar te kijken, zeker!
En wie ben jij nou ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68072404
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef nijnja het volgende:

[..]

Leuk om naar te kijken, zeker!
En wie ben jij nou ?
Nummer 10 van VZC, finalefilmpje zie je me op 3:00 scoren

En de halve finale met opzwemmen heb ik de bal, en schiet ik die eerste bal onderkant lat eruit.

[ Bericht 8% gewijzigd door Badabingea op 16-04-2009 15:06:04 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 16 april 2009 @ 15:06:57 #113
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68073489
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Nummer 10 van VZC, finalefilmpje zie je me op 3:00 scoren

En de halve finale met opzwemmen heb ik de bal, en schiet ik die eerste bal onderkant lat eruit.
Ah oke Nog eens kijken

Nummer 10, goed nummer
Doelpunt is mooi, en mijn trainer zou zeggen, bij de onderkant lat dreigde je veel te vaak. Maargoed dat is mijn trainer
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68073652
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ah oke Nog eens kijken

Nummer 10, goed nummer
Doelpunt is mooi, en mijn trainer zou zeggen, bij de onderkant lat dreigde je veel te vaak. Maargoed dat is mijn trainer
Hij heeft gelijk, krijg het vaker te horen. Toch scoor ik er doelpunten door en/of bind verdedigers aan me en op het laatste moment afpassen waarvoor die ander een makkelijkere schotkans heeft, maar dat ligt maar net aan de situatie. Vaak liggen keepers al op de bojum, haha. Maar met zone kan je of in 1x schieten en/of dreigen en passen op de midvoor.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 16 april 2009 @ 15:13:44 #115
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68073711
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk, krijg het vaker te horen. Toch scoor ik er doelpunten door en/of bind verdedigers aan me en op het laatste moment afpassen waarvoor die ander een makkelijkere schotkans heeft, maar dat ligt maar net aan de situatie. Vaak liggen keepers al op de bojum, haha. Maar met zone kan je of in 1x schieten en/of dreigen en passen op de midvoor.
Is ook wel waar, een dreigende man is gevaarlijker dan iemand die de bal voor zn neus schoolslag richting doel gaat, maar ok. Ik moet sowieso niet zeuren want wij spelen sowieso een paar klasses lager (zegmaar gerust ik hoop dat we promoveren want degraderen kunnen we niet )
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68073785
Nog mensen hier die bij De Vaart (uit Spakenburg) in de competitie zitten?
A man's got to do what a man's got to do.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:16:08 #117
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68073800
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef MJay1 het volgende:
Nog mensen hier die bij De Vaart (uit Spakenburg) in de competitie zitten?


http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=271&122503612412037
Deze dus (IJsel 1)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 18 april 2009 @ 01:46:28 #118
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68131307
Als -vandaag- Proteus nou even wint...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68133148
Nog twee weekendjes fluiten, volgende week eerste districtswedstrijd .
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:16:12 #120
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68135260
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 08:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Nog twee weekendjes fluiten, volgende week eerste districtswedstrijd .
Waar fluit je dan ?
Succes alvast !
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68143618
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:16 schreef nijnja het volgende:
Waar fluit je dan ?
Succes alvast !
Ik fluit in kring Amsterdam Gooi, waarschijnlijk vanaf volgend seizoen ook district en dat is dan dus district 3. Ik fluit voor De Robben en zwembaden waar ik vaak ben zijn Amsterdam Oost, Amstelveen, Aalsmeer en Diemen.
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:05:27 #122
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68154581
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:21 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ik fluit in kring Amsterdam Gooi, waarschijnlijk vanaf volgend seizoen ook district en dat is dan dus district 3. Ik fluit voor De Robben en zwembaden waar ik vaak ben zijn Amsterdam Oost, Amstelveen, Aalsmeer en Diemen.
Daar kom ik dus echt nooit . En doordat Twello (proteus) net even gefaald heeft krijgen wij het nog heel moeilijk . Situatie:

1. NZC3 / 2. De IJsel
Punten: 43 / 42
Gespeeld: 16 / 16
Gewonnen: 14 / 14
Gelijk: 1 / 0
Verlies: 1 / 2
Doelsaldo: 53 / 108

Wedstrijden nog te komen:
NZC 3:
02-05-2009: De Berkelduikers 3 - NZC 3 (uitslag vorige wedstrijd: Winst voor NZC; 6-7)
10-05-2009: NZC 3 - De IJsel 1 (uitslag vorige wedstrijd: Winst voor NZC; 3-5)

De IJsel 1:
25-04-2009: De IJsel 1 - Schuurman BRC 7 (uitslag vorige wedstrijd: Winst voor BRC; 3-4)
10-05-2009: NZC 3 - De IJsel 1 (uitslag vorige wedstrijd: Winst voor NZC; 3-5)


Ben benieuwd hoe we hieruit gaan komen !

(BRC7 staat 3e met 36 punt en kan dus niet meer kampioen worden)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68155806
Kut man, maar euh... wat zit er belachelijk lang tussen 2 wedstrijden voor jullie: 4 weken! En jullie competitie gaat nog best lang door, hier is volgend weekend de laatste van het seizoen.

Het is aannemelijk dat zowel IJsel als NZC de volgende wedstrijd winnen, dus dan zal het vast aankomen op de laatste wedstrijd voor jullie! Wordt wel een kaskraker dan!

Fluiten ging lekker vanavond, wel weer laagste competitie heren dus echt zo'n wedstijd met veel overtredingen, te meer ook doordat de helft van het bad 1m80 was, dus veel overtredingen voor afzetten van de bodem (wonderbaarlijk genoeg geen enkele strafworp voor staand verdedigen).
  zondag 19 april 2009 @ 00:10:59 #124
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68156467
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:46 schreef dennisdotcom het volgende:
Kut man, maar euh... wat zit er belachelijk lang tussen 2 wedstrijden voor jullie: 4 weken! En jullie competitie gaat nog best lang door, hier is volgend weekend de laatste van het seizoen.

Het is aannemelijk dat zowel IJsel als NZC de volgende wedstrijd winnen, dus dan zal het vast aankomen op de laatste wedstrijd voor jullie! Wordt wel een kaskraker dan!

Fluiten ging lekker vanavond, wel weer laagste competitie heren dus echt zo'n wedstijd met veel overtredingen, te meer ook doordat de helft van het bad 1m80 was, dus veel overtredingen voor afzetten van de bodem (wonderbaarlijk genoeg geen enkele strafworp voor staand verdedigen).
Dat wordt inderdaad een spannende wedstrijd. Ik ben benieuwd! Maar wij laten het ook wel uit ons hoofd, als we kunnen staan zo te verdedigen . En bij ons gebeuren dr ook veel overtredingen, alleen omdat wij een vrij jeugdig team zijn zijn we vaak al weg voordat de tegenstanders kunnen reageren .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68160892
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:10 schreef nijnja het volgende:
En bij ons gebeuren dr ook veel overtredingen, alleen omdat wij een vrij jeugdig team zijn zijn we vaak al weg voordat de tegenstanders kunnen reageren .
Is dat waar jullie het ook op winnen? Snelheid? Ik vind dat zelf altijd aantrekkelijk waterpolo om te zien, beter dan dat stil liggen in combinatie met zwaar fysiek werk.
  zondag 19 april 2009 @ 10:35:55 #126
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68162084
Het leukste waterpolo zie je inderdaad meestal niet op het hoogste niveau
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 april 2009 @ 13:06:06 #127
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68165903
quote:
Op zondag 19 april 2009 09:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Is dat waar jullie het ook op winnen? Snelheid? Ik vind dat zelf altijd aantrekkelijk waterpolo om te zien, beter dan dat stil liggen in combinatie met zwaar fysiek werk.
Ja, wij winnen het op snelheid. Ik ben zelf 19 en heb hiervoor in Twello gespeeld (heren-jeugd) en daarvoor gewoon jeugd. De heren van Deventer speelden eerst Bond, maar dr was gezeik ofzo dus zijn een heleboel spelers weg gegaan, dus helemaal afgezakt naar District, 4e klasse. Nu hebben ze ons (de jeugd van nu 17/18 zegmaar) erin gepompt om het weer wat op te krikken. En het werkt opzich wel, we staan nu op punt van promoveren en daar zou ik heel blij mee zijn .
Wij hebben nu dus ook 2 spelers van wedstrijdzwemmen erbij en die zijn al weg voordat je het doorhebt zegmaar, dat is wel netjes. En inderdaad wij winnen vaak op de counter, man-meer enzo falen wij zwaar in
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 20 april 2009 @ 07:09:35 #128
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68192295
Vanavond op de training maar eens bespreken hoe of wat .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68199163
http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=34

Gister geplaatst voor Play-offs voor Promotie/Degradatie wedstrijden voor de hoofdklasse.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 20 april 2009 @ 18:00:49 #130
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68209850
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef Badabingea het volgende:
http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=34

Gister geplaatst voor Play-offs voor Promotie/Degradatie wedstrijden voor de hoofdklasse.
Wat een uitslagen ook
Gefeliciteerd
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68214401
Hiep hoi, een waterpolo topic!

Ikzelf heb er nog maar weinig ervaring mee. T/m mijn 14e heb ik op leszwemmen gezeten en hiermee 18 zwemdiploma's behaald, waaronder 3 'balzwemdiploma's', waarin je eigenlijk gewoon de basic waterpolo dingen doet. In de tijden dat er geen diploma-behaal-mogelijkheden aankwamen, deden we vaak een potje waterpolo in plaats van normaal leszwemmen.
Sinds vorig jaar winter ben ik weer gaan zwemmen, om mijn conditie wat op te krikken. Dat gaat prima, maar het lijkt me veel toffer om te gaan waterpoloën. Hier in Maassluis kan dat niet, maar in Vlaardingen wel. Nu ben ik dus van plan om het daar te gaan doen, zo gauw ik mijn rijbewijs heb (binnen een maand is dat nu). Dit vanwege de afstand en het ontbreken van goed OV naar het zwembad.

Dit is de site van de waterpolo vereniging daar: http://www.zvvlaardingen.nl/waterpolo/waterpolo

Kan ik daar zonder echte ervaring gewoon instromen (zwembad, stromen, hihi ) en meetrainen denken jullie?
What Would Goku Do
pi_68215563
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef viagraap het volgende:
Hiep hoi, een waterpolo topic!

Ikzelf heb er nog maar weinig ervaring mee. T/m mijn 14e heb ik op leszwemmen gezeten en hiermee 18 zwemdiploma's behaald, waaronder 3 'balzwemdiploma's', waarin je eigenlijk gewoon de basic waterpolo dingen doet. In de tijden dat er geen diploma-behaal-mogelijkheden aankwamen, deden we vaak een potje waterpolo in plaats van normaal leszwemmen.
Sinds vorig jaar winter ben ik weer gaan zwemmen, om mijn conditie wat op te krikken. Dat gaat prima, maar het lijkt me veel toffer om te gaan waterpoloën. Hier in Maassluis kan dat niet, maar in Vlaardingen wel. Nu ben ik dus van plan om het daar te gaan doen, zo gauw ik mijn rijbewijs heb (binnen een maand is dat nu). Dit vanwege de afstand en het ontbreken van goed OV naar het zwembad.

Dit is de site van de waterpolo vereniging daar: http://www.zvvlaardingen.nl/waterpolo/waterpolo

Kan ik daar zonder echte ervaring gewoon instromen (zwembad, stromen, hihi ) en meetrainen denken jullie?
Als je rond de 18e begint met poloen zal het wel lastig zijn en vrij gauw hoogop te gaan. Maar je kunt altijd even gaan kijken bij een training van Heren 2 of 3 of 4 om even te kijken of het iets voor je is?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_68215996
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Als je rond de 18e begint met poloen zal het wel lastig zijn en vrij gauw hoogop te gaan. Maar je kunt altijd even gaan kijken bij een training van Heren 2 of 3 of 4 om even te kijken of het iets voor je is?
Hoogop gaan had ik voorlopig ook niet voor ogen idd
Maar gewoon meetrainen moet kunnen toch?
What Would Goku Do
pi_68216294
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef viagraap het volgende:

[..]

Hoogop gaan had ik voorlopig ook niet voor ogen idd
Maar gewoon meetrainen moet kunnen toch?
Tuurlijk. Ken je iemand al daar speelt? Dat maakt het net iets makkelijker. Anders gewoon de trainingstijden nakijken en erheen gaan. Aan het einde van het seizoen (volgende week) zullen de trainingen lekker rustig zijn en dus ideaal om kennis met Waterpolo te maken.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 20 april 2009 @ 23:18:57 #135
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68222980
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ken je iemand al daar speelt? Dat maakt het net iets makkelijker. Anders gewoon de trainingstijden nakijken en erheen gaan. Aan het einde van het seizoen (volgende week) zullen de trainingen lekker rustig zijn en dus ideaal om kennis met Waterpolo te maken.
Wij sluiten 10 mei pas (de competitie). Maar wij krijgen ook geregeld kijkers, gewoon doen!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 26 april 2009 @ 17:55:00 #136
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68398600
Even afwachten wat NZC doet .
Gister gewonnen met 5-2 (verloop: 0-1 / 1-1 / 1-2 / 2-2 / 3-2 / 4-2 / 5-2)
Als NZC verliest staan wij 2 punten voor en moeten we winnen of gelijk spelen om kampioen te worden
Als NZC gelijk speelt staan wij 1 punt voor en moeten we winnen of gelijk spelen om kampioen te worden
Als NZC wint staan wij 1 punt achter en moeten we winnen om kampioen te worden.

Sowieso winnen dan zit alles dus goed
Hoe gaat het bij jullie? Ik hoorde dat de competities al waren afgelopen ofzo voor de meesten?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68407372
3e geworden in de 1ste klasse. Nummer 1 is Polar Bears 2 en kunnen dus niet promoveren naar de hoofdklasse. Nummer 1 is dus eigenlijk geworden LZ en gaat dus naar de Hoofdklasse. Wij zijn dus 2e geworden en spelen nu P/D wedstrijden om een plek af te dwingen in de hoofdklasse. Tegenstander is nog afwachten, want de laatste 4 ploegen in de hoofdklasse spelen onderling nog wedstrijden tegen elkaar.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 26 april 2009 @ 23:07:45 #138
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68408636
Jullie hebben het iig een stuk beter dan wij (de robben) gedaan
ff wachten nog
  maandag 27 april 2009 @ 01:08:36 #139
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68411577
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Badabingea het volgende:
3e geworden in de 1ste klasse. Nummer 1 is Polar Bears 2 en kunnen dus niet promoveren naar de hoofdklasse. Nummer 1 is dus eigenlijk geworden LZ en gaat dus naar de Hoofdklasse. Wij zijn dus 2e geworden en spelen nu P/D wedstrijden om een plek af te dwingen in de hoofdklasse. Tegenstander is nog afwachten, want de laatste 4 ploegen in de hoofdklasse spelen onderling nog wedstrijden tegen elkaar.
Netjes , succes alvast met die wedstrijden nog dan! Bij ons is ook nog niet zeker of we blijven of niet. Degraderen kunnen we niet (omdat we daar teveel punten voor hebben, maar ook omdat we in de laagste klasse zitten ), maar promoveren is dus ook nog niet zeker
Alleen nog tegen NZC3 en winst zou het mooist zijn (en is waarschijnlijk ook nodig), maar het is uit. Thuis verloren wij met 3-5. Onze vaste keeper was er niet bij, dus ik hoop dat dat het verschil is dat nodig is!
Jullie horen het nog
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 27 april 2009 @ 01:08:49 #140
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68411581
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef Game_Error het volgende:
Jullie hebben het iig een stuk beter dan wij (de robben) gedaan
Vertel ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 27 april 2009 @ 01:45:10 #141
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68412006
ik denk dat de stand in de eerste klasse genoeg zegt:
ff wachten nog
  maandag 27 april 2009 @ 01:55:19 #142
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68412130
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:45 schreef Game_Error het volgende:
ik denk dat de stand in de eerste klasse genoeg zegt:
Doel je hierop ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68413276
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef Game_Error het volgende:
Jullie hebben het iig een stuk beter dan wij (de robben) gedaan
Bij jullie is iedereen vertrokken. Jeugd moet het nu doen. Dan is het logisch dat je het het eerste jaar lastig krijgt. Maar jullie konden niet degraderen toch? De mentaliteit van jullie is iig. super. Blijven spelen ook al weet je dat je hem niet meer gaat winnen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 27 april 2009 @ 14:12:37 #144
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68422279
quote:
Op maandag 27 april 2009 07:46 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Bij jullie is iedereen vertrokken. Jeugd moet het nu doen. Dan is het logisch dat je het het eerste jaar lastig krijgt. Maar jullie konden niet degraderen toch? De mentaliteit van jullie is iig. super. Blijven spelen ook al weet je dat je hem niet meer gaat winnen.
Zo gaat het bij ons ook, iedereen is naar Twello gegaan (ligt naast ons). Twello heeft nu 4 of 5 herenteams en Deventer 1. Die op 5 mensen na ofzo bestaat uit 'jeugd' leden (17-19)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 27 april 2009 @ 18:06:58 #145
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68430515
quote:
Op maandag 27 april 2009 07:46 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Bij jullie is iedereen vertrokken. Jeugd moet het nu doen. Dan is het logisch dat je het het eerste jaar lastig krijgt. Maar jullie konden niet degraderen toch? De mentaliteit van jullie is iig. super. Blijven spelen ook al weet je dat je hem niet meer gaat winnen.
Tja, na weer een avond 33-2 afgemaakt te worden is het niet echt bevorderlijk voor de sfeer, maar we degraderen niet omdat het tweede team promoveerd uit de 2e klasse gelukkig, dus volgend seizoen beter...
ff wachten nog
  maandag 27 april 2009 @ 18:16:56 #146
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68430762
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:06 schreef Game_Error het volgende:

[..]

Tja, na weer een avond 33-2 afgemaakt te worden is het niet echt bevorderlijk voor de sfeer, maar we degraderen niet omdat het tweede team promoveerd uit de 2e klasse gelukkig, dus volgend seizoen beter...
33-2, dat zijn geen uitslagen meer
Onze 'beste' uitslag is
26-10-2008 14:45 12037 EZC 6 - De IJsel 1: 3 - 16 Het Slagman - Enschede
28-02-2009 18:15 12084 De IJsel 1 - EZC 6: 14 - 1 De Scheg - Deventer

De meest 'Close' uitslag:
14-12-2008 18:00 12057 Schuurman BRC 7 - De IJsel 1: 4 - 3 't Timpke - Borculo
De return
25-04-2009 18:15 12102 De IJsel 1 - Schuurman BRC 7: 5 - 2 De Scheg - Deventer
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 27 april 2009 @ 18:18:36 #147
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68430804
Dat lijken wel voetbaluitslagen zeg, er horen in een normale wedstrijd al meer man meers in te gaan
ff wachten nog
  maandag 27 april 2009 @ 18:20:41 #148
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68430864
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:18 schreef Game_Error het volgende:
Dat lijken wel voetbaluitslagen zeg, er horen in een normale wedstrijd al meer man meers in te gaan
Je bedoelt die 4-3 en 5-2?
De man meer bij ons zuigt echt, niemand gaat op positie liggen... Nouja, bijna niemand dan... En het wordt ons op 3 manieren aangeleerd, maar nog geen een manier gaat goed, dus dat snap ik ook niet helemaal .

Maar wij hebben maar 1 herenteam en 17 spelers ofzo, dus net te weinig voor 2 herenteams (en we hebben maar 1 scheidsrechter, dus we kunnen niet eens nog een herenteam inschrijven (want jeugd)). En binnen het team zitten dus hele grote verschillen, dat merk je zeker.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 27 april 2009 @ 18:25:27 #149
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68430966
De enige tegenstand die we nu nog krijgen is de laatste wedstrijd, 10 mei. Wij als nummer 1 of 2 tegen de nummer 1 of 2 (afhankelijk van wat zij aankomend weekend doen). Winst is dus noodzakelijk voor ons. Alleen wij winnen wedstrijden dus met die 'grote' uitslagen, die tegenstander doet dit:

05-10-2008 16:30 12028 Schuurman BRC 7 - NZC 3: 2 - 3 't Timpke - Borculo
31-01-2009 17:45 12074 NZC 3 - S.G. De Hof 4: 7 - 6 't Spilbroek - Neede
28-02-2009 20:45 12085 NZC 3 - De Berkelduikers 3: 7 - 6 't Spilbroek - Neede
18-04-2009 19:00 12103 Proteus 4 - NZC 3: 4 - 5 De Schaeck - Twello

En tegen de nummer 9 uit de lijst:
04-04-2009 17:00 12098 NZC 3 - Twenhaarsveld 1: 4 - 2 't Spilbroek - Neede
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68432615
Met een goed manmeer systeem win je wedstrijden, als je op de uitsluitingen speelt dan iig.

Welke spelen jullie van 4-2 naar 3-3?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 27 april 2009 @ 22:41:40 #151
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68441503
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef Badabingea het volgende:
Met een goed manmeer systeem win je wedstrijden, als je op de uitsluitingen speelt dan iig.

Welke spelen jullie van 4-2 naar 3-3?
Hoe bedoel je van 4-2 naar 3-3? Als wij een man-meer hebben spelen we 4-2, waarbij we onze schutters op de kop hebben liggen (meestal ben ik 1 van de 2), 3-3 ken ik ook, maar hoe bedoel je 'van 4-2 naar 3-3'?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 27 april 2009 @ 22:54:28 #152
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68442159
dat er een van de palen naar buiten komt, of juist de vleugel opschuift naar de 2e lijn om vervolgens twee rijen van drie te hebben.
ff wachten nog
  maandag 27 april 2009 @ 23:00:56 #153
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68442467
Laat ze eerst die 4-2 maar eens beheersen voordat je allerlei varianten gaat uitproberen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 27 april 2009 @ 23:04:00 #154
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68442616
jup wij doen ook alleen 4-2, 3-3 werkt niet
ff wachten nog
  maandag 27 april 2009 @ 23:10:02 #155
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68442836
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:00 schreef Mark het volgende:
Laat ze eerst die 4-2 maar eens beheersen voordat je allerlei varianten gaat uitproberen
Haha ja inderdaad, onze man meer falen wij gwoon keihard in... Ik zie het ook niet zo 1 2 3 goed komen eigenlijk. Net training gehad. Er waren 3 keepers, vaste keeper, reservekeeper en de keeper van de jeugd. We hebben allen 4 keer een 5-meter genomen. 2 keer op de vaste keeper, en de andere 2 keepers kregen 1 bal. Ik was de enige die alle 4 de strafworpen raak had (maar )
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:34:29 #156
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68453559
strafworpen zijn toch niet zo moeilijk, gewoon een panenka lobje ofcourse
ff wachten nog
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:10:44 #157
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68454913
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Game_Error het volgende:
strafworpen zijn toch niet zo moeilijk, gewoon een panenka lobje ofcourse
Ik schiet gewoon hard in de hoek. Afgelopen gister presteerde ik het om 3 van de 4 binnenkant paal te schieten (lukt me normaal alleen niet zovaak ,amar toch )

Maar ik neem ze zelf eigenlijk nooit, omdat ik zo'n smeerlap ben die ze uitlokt, en dan geef ik ze weg. Meestal peuter ik iedere wedstrijd wel een 5-meter los bij de scheids, ik heb een keer een wedstrijd gehad dat ik er 4 heb weten te vogelen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:15:25 #158
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68455082
Dat doe je wel goed moet ik zeggen, ik krijg ze zelden. Maar gewoon hard laag is mijns inziens de beste techniek.
ff wachten nog
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:21:22 #159
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68455299
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef Game_Error het volgende:
Dat doe je wel goed moet ik zeggen, ik krijg ze zelden. Maar gewoon hard laag is mijns inziens de beste techniek.
Onze keeper is een reactiekeeper, met opzwemmen en ik schiet in 1 keer heeft hij ze bijna altijd, maar als ik 1 keer dreig ben ik dr altijd langs. Dus als ik hem hard onder schiet ben ik bang dat hij hem heeft. Ik ben benieuwd
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:28:32 #160
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_68455580
Hard in de hoek schieten is ook slim
En dan de keeper heel hard op zijn neus schieten dat ie een bloedneus heeft Dan moet ie er uit

* hornage heeft wel eens keihard geschoten op de buik van een keeper. Na de wedstrijd had ie gewoon een rood rondje op zijn buik staan Ook mooi
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:59:53 #161
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68458858
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef hornage het volgende:
Hard in de hoek schieten is ook slim
En dan de keeper heel hard op zijn neus schieten dat ie een bloedneus heeft Dan moet ie er uit

* hornage heeft wel eens keihard geschoten op de buik van een keeper. Na de wedstrijd had ie gewoon een rood rondje op zijn buik staan Ook mooi
Haha ja ik ging eerst een keer een 5-meter nemen, en toen zei de keeper, als je hem boven mijn hoofd probeert dan raak je sowieso. Nou hij heeft het geweten, ik schoot te laag en hij wam hoog het water uit . Vast op zn hoofd
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:19:45 #162
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_68459692
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef nijnja het volgende:

[..]

Haha ja ik ging eerst een keer een 5-meter nemen, en toen zei de keeper, als je hem boven mijn hoofd probeert dan raak je sowieso. Nou hij heeft het geweten, ik schoot te laag en hij wam hoog het water uit . Vast op zn hoofd
Eigen schuld Moet ie maar niet in de weg liggen zeg ik altijd
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:04:20 #163
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68463560
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef hornage het volgende:

[..]

Eigen schuld Moet ie maar niet in de weg liggen zeg ik altijd
Dat is ook weer waar ja! Maar eigenlijk ben ik een verdediger, dus mag ik eigenlijk helemaal geen 5-meters voor elkaar kunnen krijgen ...

Nou goed, bij de jeugd was ik verdediger, de enige , 5 aanvallers, de keeper en ik , en alles winnen met 25-0 en 24-1 enzo Geen zak aan...

Maar dat dus 3 jaar gedaan en toen kwam ik op een training... "Ja Léon, je zit in heren 1!" (toen hadden we nog meerdere herenteams). Nou heel leuk, maar die speelden destijds nog vrij hoog (net onder bond), dus hadden sommige wedstrijden superlaat, half 10 in Elst, half 9 Emmeloord, vanuit Deventer dus. En toen was ik 14 of 15, dus kon ik de helft van de wedstrijden niet mee doen... Toen maar gezegd van ik ga wel in het 2e zitten en dan speel ik wel onder andere namen in het eerste... Wat een boefje ook ...

Maargoed nu dus maar 1 herenteam... Gelukkig lig ik wel in de basis
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:08:08 #164
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68463701
**waarom ik dus nu meer in het middenveld lig, is omdat er dus een aantal spelers zijn terug gekomen die echt al 30 jaar verdedigen ofzo , en die zijn vrij sloom, en ik heb opzich mn snelheid wel mee, ookal ben ik vrij fors (dik, buikje ). Maar die mannen zijn vrij veel afwezig, dan ben ik dus verdediger, en anders meestal in het middenveld, terughoudend .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68465745
Je hebt niet echt verdedigers en aanvallers hoor Je moet het alle 2 doen
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:42:20 #166
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68467337
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Je hebt niet echt verdedigers en aanvallers hoor Je moet het alle 2 doen
Is ook weer waar, maar op het niveau waar wij spelen blijft de mid-voor van de tegenpartij altijd liggen dus is dr toch iemand die daarbij moet blijven, aangezien onze man-meer zo brak is . Daarbij heb ik liever dat ik, of een bepaalde teamgenoot achter ligt, qua bouw, dan iemand anders uit ons team, ik lig inderdaad ook wel eens in de aanval enzo, maar je hebt zelf toch ook wel je voorkeurspositie ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68467416
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef nijnja het volgende:

[..]

Is ook weer waar, maar op het niveau waar wij spelen blijft de mid-voor van de tegenpartij altijd liggen dus is dr toch iemand die daarbij moet blijven, aangezien onze man-meer zo brak is . Daarbij heb ik liever dat ik, of een bepaalde teamgenoot achter ligt, qua bouw, dan iemand anders uit ons team, ik lig inderdaad ook wel eens in de aanval enzo, maar je hebt zelf toch ook wel je voorkeurspositie ?
Ik ben links en speel dus rechtertop of rechtervleugel, manmeer lig ik rechtertop. Verdediging dus ook vaak aan de rechterkant ivm. de goeie kant dat ik dan lig voor de counter
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:02:03 #168
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68468045
waarom rechtertop? linkshandige zijn geniaal op de rechter vleugel bij man meers, hadden wij er maar een in ons team, dat maakt manmeers zoveel beter.
ff wachten nog
pi_68473639
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef Game_Error het volgende:
waarom rechtertop? linkshandige zijn geniaal op de rechter vleugel bij man meers, hadden wij er maar een in ons team, dat maakt manmeers zoveel beter.
Klopt, maar we hebben er meer. En wij spelen een ander systeem waardoor de linkspoot veel beter uitkomt op de top
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 29 april 2009 @ 06:46:22 #170
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68486020
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Klopt, maar we hebben er meer. En wij spelen een ander systeem waardoor de linkspoot veel beter uitkomt op de top
Dat is wel vet als je er meerdere hebt! Wij hebben er 1, en die gaat inderdaad altijd rechts liggen, lomp hard pegelen .

Nu werken
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68488610
quote:
Op woensdag 29 april 2009 06:46 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dat is wel vet als je er meerdere hebt! Wij hebben er 1, en die gaat inderdaad altijd rechts liggen, lomp hard pegelen .

Nu werken
Ik zou de 4-2 naar de 3-3 met de manmeer spelen en dan de 2 topmensen schuiven naar links dat je vleugel uitkomt
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 29 april 2009 @ 09:53:10 #172
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68488644
Waterpolo

Zelf van m'n 7e tot m'n 20e gedaan.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 29 april 2009 @ 10:02:06 #173
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68488885
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik zou de 4-2 naar de 3-3 met de manmeer spelen en dan de 2 topmensen schuiven naar links dat je vleugel uitkomt
ja oke, maar leg dat maar eens uit aan het gros van mn teamgenoten
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  woensdag 29 april 2009 @ 10:10:57 #174
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68489150
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waterpolo

Zelf van m'n 7e tot m'n 20e gedaan.
Waarom gestopt dan ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68489583
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef nijnja het volgende:

[..]

ja oke, maar leg dat maar eens uit aan het gros van mn teamgenoten
Dat is bijna het standaard systeem van een manmeer. Als je teamgenoten dat al niet eens weten
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 29 april 2009 @ 10:37:29 #176
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68490036
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Dat is bijna het standaard systeem van een manmeer. Als je teamgenoten dat al niet eens weten
Dat bedoel ik
We krijgen teveel input, we hebben nu iets van 6 spelers in het team zitten die nog geen jaar of net een jaar poloën, gewoon omdat we maar 1 herenteam hebben. Deze 6 liggen nooit in de basis enzo, maar omdat er dus geen 2e herenteam is spelen ze weinig, leren ze nog minder, meer kans dat ze eraf gaan, dus zo groeien wij nooit ....

Ik ga slapen, want moe
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 4 mei 2009 @ 01:08:51 #177
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68643136
NZC3 heeft gewonnen gister (zaterdag), dus wij moeten winnen aankomende zondag om kampioen te worden. Bij gelijk spel wij 2e zij 1e, en bij verlies ook. Kortom, komt allen aankomende zondag kijken
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68649391
13 mei naar de orthopeed vanwege me schouder.
Omdat een of andere snol van Brandenburg het wel leuk vond om me arm uit de kom te trekken.

Goodbye waterpolo.
pi_68661640
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:30 schreef lisettebooy het volgende:
13 mei naar de orthopeed vanwege me schouder.
Omdat een of andere snol van Brandenburg het wel leuk vond om me arm uit de kom te trekken.

Goodbye waterpolo.
Hoeft niet persé zo te zijn hoor. Hooguit je kapsels zullen tijdelijk pijnlijk zijn. Ik ken genoeg poloers die gewoon nog kunnen spelen
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 4 mei 2009 @ 17:19:31 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68661788
Gelukkig is het einde seizoen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68661829
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef Mark het volgende:
Gelukkig is het einde seizoen
Wij spelen nu de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 4 mei 2009 @ 17:21:30 #182
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68661857
Ja, maar jij bent de uitzondering op de regel waar wij alleen maar een beetje badderen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68662219
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Hoeft niet persé zo te zijn hoor. Hooguit je kapsels zullen tijdelijk pijnlijk zijn. Ik ken genoeg poloers die gewoon nog kunnen spelen
I know. Alleen is het al de 3e keer gebeurd dus moet waarschijnlijk geopereerd worden. Maar een vriend van me heeft het ook gehad en die gaat nu weer handballen.
Lang revalideren maar we zullen zien.
pi_68664182
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef Mark het volgende:
Ja, maar jij bent de uitzondering op de regel waar wij alleen maar een beetje badderen
We doen allemaal waterpolo toch
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_68666240
Vorige week een hoofdklasse oefenwedstrijd gefloten bij De Robben (mijn vereniging). Dit ging best aardig. Uiteraard viel het aantal overtredingen mee omdat het vriendschappelijk was, maar als je daar een beslissing neemt en fluit gaan ze gewoon zwemmen in plaats van "oh scheids... blabla". .
  maandag 4 mei 2009 @ 20:22:26 #186
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68667539
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef dennisdotcom het volgende:
Vorige week een hoofdklasse oefenwedstrijd gefloten bij De Robben (mijn vereniging). Dit ging best aardig. Uiteraard viel het aantal overtredingen mee omdat het vriendschappelijk was, maar als je daar een beslissing neemt en fluit gaan ze gewoon zwemmen in plaats van "oh scheids... blabla". .
Dat is echt netjes !
Bij ons in de competitie is dat wel anders
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68683577
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef nijnja het volgende:
Dat is echt netjes !
Bij ons in de competitie is dat wel anders
Bedoel je nou dat bij jullie in de competitie wél veel wordt gezeurd over de scheidsrechter of gaat het in nog ergere termen dan ik hierboven aangeef?
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:57:25 #188
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68715948
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Bedoel je nou dat bij jullie in de competitie wél veel wordt gezeurd over de scheidsrechter of gaat het in nog ergere termen dan ik hierboven aangeef?
Wij spelen op het moment laagste klasse, en als de scheids iets doet is het echt van BOOOH SCHEIDS, echt niet want, ja maar dit... Iedere wedstrijd worden de aanvoerders van beide teams wel naar de scheids geroepen... Sportiviteit is soms ver te zoeken
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  woensdag 6 mei 2009 @ 06:48:35 #189
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_68718156
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:57 schreef nijnja het volgende:

[..]

Wij spelen op het moment laagste klasse, en als de scheids iets doet is het echt van BOOOH SCHEIDS, echt niet want, ja maar dit... Iedere wedstrijd worden de aanvoerders van beide teams wel naar de scheids geroepen... Sportiviteit is soms ver te zoeken
Naar is dat. Ik heb een aantal jaren voor Steenwijk 34 gespeeld en daar was het ook zo. Wel eens gehad dat een wedstrijd gestaakt werd in de laatste 20 seconden van de wedstrijd
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:23:32 #190
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68718733
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 06:48 schreef hornage het volgende:

[..]

Naar is dat. Ik heb een aantal jaren voor Steenwijk 34 gespeeld en daar was het ook zo. Wel eens gehad dat een wedstrijd gestaakt werd in de laatste 20 seconden van de wedstrijd
Wij hadden daar 2 weken terug last van, toen moesten we tegen BRC7, die speelden onsportief enzo en daarop haakten mijn teamgenoten in, en toen wilden ze dus stoppen. In datzelfde weekend is BRC1 ook gestopt met een wedstrijd, de laatste 40 seconden... (wij hebben de wedstrijd toen toch afgespeeld, gewonnen met 5-2)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:19:39 #191
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68845696
* nijnja gaat richting zwembad, als het goed is wordt ons jeugdteam vanavond namelijk kampioen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:48:47 #192
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68849911

Onze jeugd is kampioen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68865336
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef nijnja het volgende:

Onze jeugd is kampioen

Gefeliciteerd.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 10 mei 2009 @ 12:27:23 #194
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68867412
Gefeliciteerd man
Op naar het NK dan maar?
ff wachten nog
  zondag 10 mei 2009 @ 14:31:09 #195
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68870657
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Danke danke
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:27 schreef Game_Error het volgende:
Gefeliciteerd man
Op naar het NK dan maar?
Onze jeugd mag niet, want het is "Jongens onder de 17", maar er zitten ook meiden in dat team, en dat zou officieel niet mogen ofzo... Ik weet niet precies, gezeik om niets, maargoed.

Wat ons betreft, (heren 1 de IJsel), wij kunnen vanmiddag/avond kampioen worden, moeten spelen tegen de nummer 1 (die 1 punt voor staat op ons). Dus degene die winst pakt is kampioen. Vanmiddag zal het gebeuren! Ik hoop het dan, zou wel wat zijn, als zowel de jeugd als het herenteam kampioen wordt in hetzelfde seizoen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_68871215
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:31 schreef nijnja het volgende:
Onze jeugd mag niet, want het is "Jongens onder de 17", maar er zitten ook meiden in dat team, en dat zou officieel niet mogen ofzo... Ik weet niet precies, gezeik om niets, maargoed.
Leuk hè, dat competitie verneuken. Dat wijzigen van 14/16 in 15/17 heeft het waterpolo geen goed gedaan. Dat zei iedereen van te voren. Volgend jaar wil men hier de kring opheffen en dat opdelen in meerdere nieuwe districten. Gevolg is dat teams in het vervolg waarschijnlijk veel verder moeten reizen. Ben benieuwd wat dat voor de scheidsrechters gaan inhouden.
  zondag 10 mei 2009 @ 14:50:18 #197
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68871335
quote:
Op zondag 10 mei 2009 14:46 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Leuk hè, dat competitie verneuken. Dat wijzigen van 14/16 in 15/17 heeft het waterpolo geen goed gedaan. Dat zei iedereen van te voren. Volgend jaar wil men hier de kring opheffen en dat opdelen in meerdere nieuwe districten. Gevolg is dat teams in het vervolg waarschijnlijk veel verder moeten reizen. Ben benieuwd wat dat voor de scheidsrechters gaan inhouden.
Ja inderdaad, ik vind dat het nergens over gaat gewoon. Ergens, niet discriminerend bedoelt ofzo, is het juist knap als je met meiden in je team zo ver komt. Maargoed, ik kan er weinig aan veranderen en ik heb wel andere dingen om me druk over te maken... Wel jammer dat ze het doen/hebben gedaan...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 10 mei 2009 @ 22:21:10 #198
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68887117
De IJsel A: Kampioen (uitslag: De IJsel A 5-3 De Spreng A)
De IJsel 1: KAMPIOEN (uitslag: NZC 3 2-5 De IJsel 1)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 11 mei 2009 @ 16:50:18 #199
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_68909841
quote:
Waterpoloverslag De IJsel 9-10 mei 2009
Dubbel kampioen!
Door Erik de Vries
DEVENTER
– Er heerste al enige tijd een gezonde spanning bij de waterpolo tak van DZ&PC De IJsel uit Deventer. Afgelopen weekend maakten er namelijk twee teams kans op het kampioenschap. Zowel de jeugd (heren en dames onder de 17 jaar) als het eerste herenteam speelden respectievelijk zaterdag en zondag hun beslissende wedstrijden. De jeugd ontving thuis in zwembad De Scheg het team van De Spreng uit Brummen. Een dag later speelde De IJsel 1 de finale van de districtscompetitie uit tegen NZC 3 in Neede.

Zaterdag 9 mei kon de jeugd bij aanvang van hun wedstrijd rekenen op de fanatieke steun van het thuispubliek, dat in grote getale aanwezig was. Het werd een aantrekkelijke wedstrijd, met veel kansen over en weer. Toch bleek het team van De IJsel beter om te kunnen gaan met de spanning, wat al snel leidde tot het eerste doelpunt. De Spreng scoorde vroeg in het tweede partje de aansluitingstreffer, maar kon in het derde part niet voorkomen dat De IJsel uit liep naar 5-1. In het vierde en laatste part verslapte de concentratie bij de thuisploeg. Hierdoor kon De Spreng inlopen naar 5-3, wat ook de eindstand was. Na het laatste fluitsignaal barstte er een groot feest los in De Scheg. Volgens het vaste gebruik, werd coach Solita Boon te water geslingerd. Ouders en familie deelden rozen uit en de spelers kregen een luid applaus.

Zondag 10 mei was het tijd voor een nieuwe confrontatie; die tussen het team van NCZ 3 tegen De IJsel 1. Het strijdtoneel werd gevormd door zwembad ’t Spilbroek in Neede. De lentezon scheen laag door de ramen en de ambiance was gemoedelijk. De IJsel had zelfs een eigen schare supporters meegenomen. Iedereen zette zich schrap voor een spannende finale. Het winnende team zou promoveren naar de derde districtsklasse.

Beide ploegen begonnen sterk aan de wedstrijd. NZC hanteerde hun favoriete tactiek, met de midvoor als centraal aanspeelpunt, loerend op de counter. De IJsel was over het gehele bad zeer beweeglijk en probeerde de verdediging van NZC te breken door het tempo hoog te houden. Dit leek na ruim vier minuten spelen te lukken, toen een doorgebroken speler van De IJsel een strafworp wist te forceren. Maar Mathieu Knaven faalde vanaf 5 meter te scoren. Dat bood NZC de gelegenheid om een nieuwe aanval op te bouwen. Met nog 30 seconden netto speeltijd, brak de thuisploeg de impasse: 1-0. Amper twintig seconden later kreeg De IJsel weer een strafworp. Ditmaal was het aanvoerder Jasper Hersbach die aanlegde. De bal vloog keihard tegen de lat, waarna Herbach zelf alsnog de rebound kon benutten: 1-1.

Het tweede part begon goed voor De IJsel. Jong talent Ronald Holtslag wist met een slim steekballetje de verdediging van NZC te verrassen en bracht de stand op 1-2. Maar even later kwam NZC weer langszij via een doorgebroken speler: 2-2. De spanning steeg, met name toen aanvoerder Hersbach een overtreding beging en voor 20 seconden naar de hoek moest vetrekken (U20). NZC wist de man-meer situatie echter niet te benutten, waardoor De IJsel weer kon aanvallen. Dit resulteerde in een doelpunt van Hersbach. De ontlading was groot en luidruchtig. Zo ook toen even later Bays Boeijen het net wist te vinden: 2-4 voor De IJsel.

De derde spelronde was er één met veel uitsluitingen. Eerst was het Marijn Schermerhorn die een persoonlijke fout maakte. Vervolgens Ronald Holtslag, Frank Droste en twee spelers van NZC. Alle overtalsituaties ten spijt, wist geen van beide teams te scoren. Toch begon het team van NZC tekenen van vermoeidheid te tonen, terwijl De IJsel de winst rook en alleen maar fanatieker werd.
De beslissing zou vallen in het vierde en laatste part. Er werd weer veelvuldig gefloten door de wedstrijdleiding. Japsper Hersbach was de eerste die een overtreding kreeg aangeschreven. NZC naderde het doel van De IJsel, maar stuitte op keeper Erik de Vries. Vervolgens was het Frank Droste die tot twee maal toe naar de hoek werd gestuurd. Maar de keeper van De IJsel liet zich niet passeren. Aan de andere kant wist Droste wel te scoren, wat bij NZC alle laatste hoop deed smelten. Ze kregen in de laatste seconden nog wel een man-meer, maar de partij was al beslist. Er viel weer wat te vieren voor De IJsel. Ook coach Alex Zwiers ging te water, waarna het feest thuis in Deventer werd voortgezet.

Zo werd De IJsel dit weekend dus dubbel kampioen. De jeugd dankzij 45 punten uit 20 gespeelde wedstrijden, met een doelsaldo van 32. De heren 1 met 48 punten uit 18 wedstrijden en een doelsaldo van 114. In de zomerperiode zullen diverse toernooien worden gespeeld in voorbereiding op het komende seizoen. Begin september gaat er alweer een nieuwe competitie van start. En ook dan zal De IJsel van zich laten horen.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:32:51 #200
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_69090982
De play-offs in de hoofdklassen aan de gang, iemand die het volgt, en een verrassing heeft gevonden?
pi_69092574
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:32 schreef Satioz het volgende:
De play-offs in de hoofdklassen aan de gang, iemand die het volgt, en een verrassing heeft gevonden?
Polar Bears verloren van Borculo, voor de rest niet echt.

Wij spelen de P/D en spelen tegen De Zijl, omdat Twente zich teruggetrokken heeft.

www.manmeer.nl

Kun je het in de gaten houden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Badabingea op 16-05-2009 18:50:02 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 17 mei 2009 @ 17:24:46 #202
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69122914
Omdat wij kampioen zijn geworden, en dus promoveren, komen we dus in een nieuwe klasse met andere teams, waaronder dus (mogelijk) Polar Bears (welliswaar het 4e of 5e ofzo, maargoed), een teamgenoot dus helemaal gek, ja daar moeten we heen! Want Polar Bears!

Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 17 mei 2009 @ 18:53:28 #203
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_69125665
Ik zou toch liever PSV in mijn poule hebben, die hebben pas een vet zwembad, beetje jammer alleen dat het zo dood is als er echt 10 man naar je wedstrijd zitten te kijken op zo'n enorme tribune. Maar het zwembad blijft indrukwekkend.
ff wachten nog
  zondag 17 mei 2009 @ 18:55:00 #204
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69125714
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef Game_Error het volgende:
Ik zou toch liever PSV in mijn poule hebben, die hebben pas een vet zwembad, beetje jammer alleen dat het zo dood is als er echt 10 man naar je wedstrijd zitten te kijken op zo'n enorme tribune. Maar het zwembad blijft indrukwekkend.
Hopen dat we daar over een paar seizoenen ook heen moeten dan
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 17 mei 2009 @ 21:19:27 #205
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_69131336
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
Omdat wij kampioen zijn geworden, en dus promoveren, komen we dus in een nieuwe klasse met andere teams, waaronder dus (mogelijk) Polar Bears (welliswaar het 4e of 5e ofzo, maargoed), een teamgenoot dus helemaal gek, ja daar moeten we heen! Want Polar Bears!

Deze?
http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=265
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 17 mei 2009 @ 22:50:09 #206
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69134925
quote:
Nee, dit zijn wij, kampioen, De IJsel, dus promoveren we. En dan komen we dus in dezelfde klassa waar Polarbears 5 ook in zit, en daar wil opeens iedereen tegen spelen ofzo

http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand®ioID=8&competitieID=271&weeknr=19&seizoenID=7
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 17 mei 2009 @ 22:53:46 #207
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_69135052
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:50 schreef nijnja het volgende:

[..]

Nee, dit zijn wij, kampioen, De IJsel, dus promoveren we. En dan komen we dus in dezelfde klassa waar Polarbears 5 ook in zit,
Ja, dat is dus die link van mij
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 17 mei 2009 @ 22:55:34 #208
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69135125
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef Mark het volgende:

[..]

Ja, dat is dus die link van mij
Ja in die klasse komen we terecht ja, maar de link die je gaf, daar zaten we afgelopen jaar nog niet in... De link die ik gaf is dus waar we dit seizoen speelden en kampioen zijn geworden.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:32:12 #209
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_69204585
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Polar Bears verloren van Borculo, voor de rest niet echt.

Wij spelen de P/D en spelen tegen De Zijl, omdat Twente zich teruggetrokken heeft.

www.manmeer.nl

Kun je het in de gaten houden.
Bij de thuiswedstrijd van BRC in de play-offs ben ik zelf bijgeweest, dus dat was geen verrassing meer. Was zoals altijd weer een goede sfeer.
pi_69207747
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Satioz het volgende:

[..]

Bij de thuiswedstrijd van BRC in de play-offs ben ik zelf bijgeweest, dus dat was geen verrassing meer. Was zoals altijd weer een goede sfeer.
Via die manmeer site kun je ook beelden van de halve finales kijken van de Play-Offs.

Wij mogen vrijdag aantreden in Leiden.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:50:34 #211
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_69210497
Zo, abonnement op de ManMeer opgezegd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:51:57 #212
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69210551
Hihi zeer waarschijnlijk heb ik een hele mooie vriendin (die ook waterpolo speelt, vandaar noemenswaardig )
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:32:45 #213
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69253400
Nog mensen hier die naar toernooien gaan ?
Over een week of 3 naar Borculo!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:49:01 #214
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_69255519
Ben er zelf vrijwilliger, dus moet er wel zijn
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:19:15 #215
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_69256439
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:32 schreef nijnja het volgende:
Nog mensen hier die naar toernooien gaan ?
Over een week of 3 naar Borculo!
Jep wij van de Robben komen
ff wachten nog
pi_69286218
Hahaha, wij ook waarschijnlijk
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:55:10 #217
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_69286344
Potdomme moet een van de twee weekenden een keer om 7:00 parkeerwacht, als ik maar niet slaap
pi_69297697
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef Satioz het volgende:
Potdomme moet een van de twee weekenden een keer om 7:00 parkeerwacht, als ik maar niet slaap
Tering, laat je mij wel liggen. En laat die speaker niet zo hard schreeuwen, haha!

Op Veld 1 VEEZZZCCEEEE tegen......
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:02:48 #219
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_69304669
Zal kijken of ik mogelijk de volumeknop kan vinden van dat ding
pi_69320026
13-9 verloren van de Zijl. 1ste 2 periodes konden we goed meekomen. De 3e periode verloren we met 6-1 waardoor hun uitliepen. Dat hebben we niet meer goed kunnen maken op het kleine veld bij hun. Vanavond bij ons thuis op het " grote " veld.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 25 mei 2009 @ 23:01:08 #221
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_69401660
Ik zag op Teletekst dat dat helemaal een duidelijke uitslag was
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:15:42 #222
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69554788
Mooie actiefoto gevonden van onze keeper
(die bal ging er niet in )
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:40:54 #223
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_69555292
wat voor een prutser is die speler dan, een 1-0 op 3 meter van het doel
ff wachten nog
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:41:43 #224
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_69555308
Je weet toch in welke klasse dit was?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:06:50 #225
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_69555747
ohjah
ff wachten nog
  zondag 31 mei 2009 @ 00:39:04 #226
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69565627
Ja precies, de klasse doet ook wel wat, ookal is het gewoon slecht, in welke klasse je dan ook zit
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 31 mei 2009 @ 17:33:00 #227
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69578935
Gister bbq met het team gehad en toen had ik mijn gitaar mee, hele team zei toen dat ik mn gitaar ook mee moet nemen naar borculo, maar ik ken weinig van die 'must know' liedjes . Hier iemand die nog wat weet?
-wie weet zie je mij dan ook nog wel wat spelen, als je er ook bent -

Eye of the tiger,
fire, water, burn,
Angie,
Hotel California,

etc etc, wie kent er nog meer ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_69640311
Yellow Submarine?
What Would Goku Do
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:42:18 #229
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:20:07 #230
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69663030
quote:
Geweldig Mijn held
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 15 juni 2009 @ 11:33:05 #231
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_70020197
van het weekeinde naar borculo (jeugdtoernooi)

  maandag 15 juni 2009 @ 12:02:19 #232
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_70021064
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef -gt- het volgende:
van het weekeinde naar borculo (jeugdtoernooi)

Slechte zaak, ik ben dr afgelopen weekend geweest . Ik hoop dat jullie zaterdag hetzelfde is en de zondag hetzelfde als zaterdag .

Veel plezier wel!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 15 juni 2009 @ 12:23:47 #233
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_70021488
wrom slechte zaak ??
jullie zo slecht gehad dan zondag ??
niet afgelast ??

ty
* -gt- paraplu meeneemt

hoef het water niet in

ben 1 van die gasten in het rood op de kant

[ Bericht 19% gewijzigd door -gt- op 15-06-2009 12:30:26 ]
pi_70031605
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:02 schreef nijnja het volgende:

[..]

Slechte zaak, ik ben dr afgelopen weekend geweest . Ik hoop dat jullie zaterdag hetzelfde is en de zondag hetzelfde als zaterdag .

Veel plezier wel!
Leuk gehad of viel tegen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:11:32 #235
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_70093223
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Leuk gehad of viel tegen?
Het was echt geweldig, geweldig, alleen het water... IJS en IJSkoud, bah! Trok 1 spint en ik was dood, zo ook de rest van mn team. Maandag avond training gehad, iedereen die mee was naar Borculo was na een half uur dood, en de rest zat zo te kijken van: ":? wtf? Normaal ben ik niet de snelste"
ofzo, maar het was echt geweldig, (behalve zondag dan), want zondag stonden we op in de regen en het heeft de hele dag geregend, een heleboel teams waren al weg gegaan voor de prijs uitreiking, dus wij zijn maar met 2 ballen naar huis gegaan
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:12:34 #236
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_70093261
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:23 schreef -gt- het volgende:
wrom slechte zaak ??
jullie zo slecht gehad dan zondag ??
niet afgelast ??

ty
* -gt- paraplu meeneemt

hoef het water niet in

ben 1 van die gasten in het rood op de kant
Haha dan krijg jij misschien nog wat leuks mee te maken ! Was zo geweldig, (nouja aankomend weekend jeugd, dan denk ik niet), waren een paar teams en die gingen gewoon ouwehoeren ! Lagen alle witte bij de blauwe keeper en alle blauwe bij de witte keeper, ballen gewoon inkoppen, backhand vanaf de middellijn, omhaal enzo Geweldig
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_70105044
Wij spelen ook nooit serieus dan. De hoofdklasse ouwehoer't het meeste volgens mij. Waar wij dus altijd aan meededen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:08:19 #238
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_70105868
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:44 schreef Badabingea het volgende:
Wij spelen ook nooit serieus dan. De hoofdklasse ouwehoer't het meeste volgens mij. Waar wij dus altijd aan meededen.
Diegene die ons had ingeschreven had dat in de laagste klasse gedaan, en dus ook met de tegenstanders gepraat, en die speelden 1e klasse bond, 2e klasse bond en 1e klasse district ! (en we verloren met 5-4 enzo, dus zo heel slecht ging het nog niet eens ), maar inderdaad, die hoogste klasse was alleen maar aan het ouwehoeren, op een gegeven moment ook gewoon een paar die hun caps wisselen , geweldig om te zien!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:30:34 #239
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70157118
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef nijnja het volgende:
waren een paar teams en die gingen gewoon ouwehoeren ! Lagen alle witte bij de blauwe keeper en alle blauwe bij de witte keeper, ballen gewoon inkoppen, backhand vanaf de middellijn, omhaal enzo Geweldig
Ik heb begrepen dat mijn club dat ook gedaan heeft tegen de Walvisch. 5 meter met backhand richting eigen goal enz. Uitslag werd na afloop van 3-3 in 5-1 gewijzigd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:08:38 #240
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_70163605
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:30 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat mijn club dat ook gedaan heeft tegen de Walvisch. 5 meter met backhand richting eigen goal enz. Uitslag werd na afloop van 3-3 in 5-1 gewijzigd
Geweldige dingen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:17:29 #241
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70163921
Ach, als je maar twee teams hebt die er hetzelfde over denken kan het leuk zijn. Maar blijkbaar konden de jongens in rood er niet mee lachen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:30:37 #242
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_70172536
voor de mannen/vrouwen in het rood kan dat idd very frustrating zijn
maar heb dat ook een paar x gefloten een paar jaar terug, was bes leuk
gwoon meedoen
en een x tegenfluiten zonder specifieke reden

MAAR dan nog geen commentaar krijgen, das pas leuk tov de competitie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:32:33 #243
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_70172590
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:30 schreef -gt- het volgende:
voor de mannen/vrouwen in het rood kan dat idd very frustrating zijn
maar heb dat ook een paar x gefloten een paar jaar terug, was bes leuk
gwoon meedoen
en een x tegenfluiten zonder specifieke reden

MAAR dan nog geen commentaar krijgen, das pas leuk tov de competitie
Dat is inderdaad leuk ja! Ik kan dr zo slecht tegen als iedereen tegen de scheids begint te zeiken...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 22 juni 2009 @ 08:56:08 #244
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_70243529
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:

Dat is inderdaad leuk ja! Ik kan dr zo slecht tegen als iedereen tegen de scheids begint te zeiken...
kunnen die mannen en vrouwen zelf ook wel oplossen hoor


So juniorentoernooi ook afgelopen.
Weer was beter dan vorige week ( denk ik in ieder geval, was daar niet )
Zaterdag 2 buiTJES, zondag ook 1 buitje en 1 tijdens de laatste 2 wedstrijden
  maandag 22 juni 2009 @ 20:02:56 #245
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_70265472
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:56 schreef -gt- het volgende:

[..]

kunnen die mannen en vrouwen zelf ook wel oplossen hoor


So juniorentoernooi ook afgelopen.
Weer was beter dan vorige week ( denk ik in ieder geval, was daar niet )
Zaterdag 2 buiTJES, zondag ook 1 buitje en 1 tijdens de laatste 2 wedstrijden
Haha, onze zaterdag was echt koning. De zondag was echter poep .. Maar mooi dat het leuk is geweest man!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:33:12 #246
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71383152
Aangezien dit topic mooi dood is en ik een vraag heb, denk ik, laat ik hem kicken .

Ik ben in Borculo mijn blauwe (wedstrijd)-cap kwijt geraakt. Op een lompe manier en dit doet er verder niet toe, maar nu wil ik dus een nieuwe cap bestellen, aangezien ik voor mijzelf alleen een witte (thuis) cap heb, en ik ook een uit-cap wil hebben, voor in de trainingen. Wij krijgen van de vereniging dit seizoen weer nieuwe wedstrijdcaps, dus worden de huidige caps verloot onder de teamleden. Mijn nummer is dus kwijtgeraakt, (hij zat kut, dus aan de ene kant niet erg ), maar nu wil ik dus een (nieuwe) uit-cap.
Ik weet, deze zijn nagenoeg altijd blauw. Nu wil ik, blij zijnde, natuurlijk iets anders. Ik heb hier en daar zwarte caps gezien, en dit lijkt me dus wel wat. 50 Euri voor 1 cap vond ik echter vrij veel geld (aangezien het bij 'Turbo' was), dus heeft iemand misschien een goedkoop adres voor mij? Ik heb half google afgeneusd maar niets kunnen vinden.
Alvast bedankt

Voor de KLB/ONZ-ers:
Samenvatting
Ik zoek een waterpolo cap. Weet iemand een site/winkel waar ik dit kan proberen? Het liefst ergens waar ik hem zelf samen kan stellen, maar anders een zwarte. Blauw /groen wil ik niet.

Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:39:26 #247
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71383296
Daarbij heb ik nu net weer iets gevonden, 25 euri voor een cap, maar dan vragen ze om een maat (size). Iemand enig idee, want er staan maten van 4 t/m 18, dus... ? Verder weet ik niet of die 25 inclusief alles is, zal wel niet, maargoed, nogmaals bedankt als iemand iets weet !
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:41:07 #248
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71383328
Je kunt niet individueel een kleurtje gaan kiezen, dan moet je hele team meedoen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:49:39 #249
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71383494
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:41 schreef Mark het volgende:
Je kunt niet individueel een kleurtje gaan kiezen, dan moet je hele team meedoen.
Ik weet dat dit niet met wedstrijden kan, maar in de training, we hebben ookal een blauw/gouden cap rondzwemmen in de trainingen. Voor de wedstrijden gaan we inderdaad een gelijk set halen, wel onze eigen kleuren, maar ik wil gewoon een trainingscap in aparte kleuren, dat was ook mijn vraag .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71385179
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:41 schreef Mark het volgende:
Je kunt niet individueel een kleurtje gaan kiezen, dan moet je hele team meedoen.
Gebeurt af en toe wel eens bij een wedstrijd dat 1 persoon een andere kleur heeft, maar die mag van mij niet meespelen. Het is ook heel verwarrend met tellen etc, dan raak ik altijd in de war .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 06:45:53 #251
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71385209
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 06:32 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Gebeurt af en toe wel eens bij een wedstrijd dat 1 persoon een andere kleur heeft, maar die mag van mij niet meespelen.
Ze moeten zonder keeper spelen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71385220
tvp
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:39:22 #253
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71389850
Wel mooi dat ik hier een discussie heb gestart, maar ik heb nog steeds niets gevonden . Als iemand iets weet zou het vet zijn! Het is dus niet bedoelt voor wedstrijden, want voor wedstrijden hebben we gewoon standaard caps .

Binnenkort naar Ter Apel, anders zoek ik daar nog even
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:44:01 #254
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_71390017
Wij gaan geloof ik ook naar Ter Apel toe
ff wachten nog
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:48:33 #255
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71390186
Haha ik heb dr nu al zin in, ik ben de enige uit mijn team die daar al eens is geweest, met het team dat we gaan ... Echt stom, ik ben dan 20, en we gaan met 11 man ofzo, en ik ben zeker niet de oudste.
Maar het mooie is dus dat iedereen er verhalen over verteld, maar ze weten er niets van, want nog nooit geweest !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71401031
Ter Apel is een slap aftreksel van Borculo, maar ook in Ter Apel kun je het goed naar je zin hebben. 4 jaar lang ellende gehad op de goeie manier
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:38:23 #257
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71409431
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:59 schreef Droathoah het volgende:
Ter Apel is een slap aftreksel van Borculo, maar ook in Ter Apel kun je het goed naar je zin hebben. 4 jaar lang ellende gehad op de goeie manier
Ik ben 1 keer op Ter Apel geweest, beste tijd geleden, en 1 keer Borculo (dit jaar juni geloof ik), maar zover ik kan herinneren vond ik Ter Apel leuker, ik zal er binnenkort achter komen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:30:46 #258
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71517052
Toch maar gewoon de normale kleuren genomen, misschien dat er op Ter Apel nog leuke dingetjes liggen, maar anders is het wel goed zo !

Mijn oude cap (wit, onder, onder en links op de foto's)
en de 2 nieuwe. Uiteraard mijn nummer !


Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71517845
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:30 schreef nijnja het volgende:
Toch maar gewoon de normale kleuren genomen, misschien dat er op Ter Apel nog leuke dingetjes liggen, maar anders is het wel goed zo !

Mijn oude cap (wit, onder, onder en links op de foto's)
en de 2 nieuwe. Uiteraard mijn nummer !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi nummer.

Wanneer is Ter Apel?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:01:09 #260
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_71519136
jammer dat ik even niet geweest ben anders had je mijn caps mogen hebben nijntje
alleen nummer is anders ( nummer 6 )
heb ze tog nog thuisliggen ( lang niet gebruikt en stofhappende )

linkje naar de site van zepta

  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:05:31 #261
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71519209
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:03 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Mooi nummer.

Wanneer is Ter Apel?
Wij gaan zeer waarschijnlijk vrijdag 14 augustus daar naartoe. Ik sowieso, en met mij sowieso 3 andere spelers. Zo ging het ook bij Borculo, ik met 3 andere spelers op vrijdag al erheen, en toen was er dus al bijna geen plek meer (aangezien wij met een legertent gaan). Op vrijdag wij vieren dus alle 4 onze (kleine) tenten mee, zodat we een gebied af konden bakenen, nou er was bijna niets meer, dus ik hoop dat het hele team zoiets heeft van we gaan vrijdag (ook een stuk leuker, want een feest extra enzo !)

Het is dus 15 en 16 augustus.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:06:44 #262
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71519237
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:01 schreef -gt- het volgende:
jammer dat ik even niet geweest ben anders had je mijn caps mogen hebben nijntje
alleen nummer is anders ( nummer 6 )
heb ze tog nog thuisliggen ( lang niet gebruikt en stofhappende )

linkje naar de site van zepta

Bedankt voor het aanbod! Altijd leuk om zulke dingen aangeboden te krijgen, bedankt! Maar waarom gebruik je ze zelf niet meer dan?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:15:59 #263
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_71546843
ben alleen nog maar SR.
speel al paar jaar niet meer vanwege tijdsgebrek
werk in de volcontinuedienst
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:17:49 #264
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71546886
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:15 schreef -gt- het volgende:
ben alleen nog maar SR.
speel al paar jaar niet meer vanwege tijdsgebrek
werk in de volcontinuedienst
SR is scheidsrechter in mijn arsenaal? Als je daar tijd voor hebt heb je toch ook nog wel tijd om in een 'lolteam' te spelen? Die het alleen voor de gezelligheid doen ofzo? Of gewoon geen behoefte aan?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:33:31 #265
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_71676684
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:17 schreef nijnja het volgende:

[..]

SR is scheidsrechter in mijn arsenaal?
klopt
quote:
Als je daar tijd voor hebt heb je toch ook nog wel tijd om in een 'lolteam' te spelen? Die het alleen voor de gezelligheid doen ofzo? Of gewoon geen behoefte aan?
niet meer


linkje naar verklaring dames die in twente iemand probeerden te verdrinken vorig jaar oktober

of deze

[ Bericht 6% gewijzigd door -gt- op 07-08-2009 12:20:10 ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:42:34 #266
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71677010
volgende week weer beginnen met conditieopbouw voor komend seizoen! Eigenlijk best wel zin in! 2 Maanden nauwelijks zwemmen begint wat te vervelen
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_71677105
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:42 schreef hornage het volgende:
volgende week weer beginnen met conditieopbouw voor komend seizoen! Eigenlijk best wel zin in! 2 Maanden nauwelijks zwemmen begint wat te vervelen
Wij beginnen maandag ook weer. Welke competitie speel je?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:53:06 #268
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71677398
Vorig jaar gedegradeerd vanuit eerste klasse district Dus dan tweede klasse ofzo?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_71677451
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef hornage het volgende:
Vorig jaar gedegradeerd vanuit eerste klasse district Dus dan tweede klasse ofzo?
Oke, welke club?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:31:31 #270
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71678545
Orca, ik zit in het derde herenteam
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:47:55 #271
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71678975
quote:
Hier evenmin zin meer, al spelen de vernieuwde regels daar ook een grote rol in.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71729442
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:47 schreef Mark het volgende:
Hier evenmin zin meer, al spelen de vernieuwde regels daar ook een grote rol in.
Welke regels bedoel je dan? De nieuwe regels voor komend seizoen? Zoals de gele en rode kaarten voor spelers in het water?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:26:31 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71736869
Nee, ik ben al afgeknapt op de "oude" regels met direct schieten voor een midvoor op de 5m en de volstrekte willekeur die scheidsrechters ten toon spreidden tav de acties die je daar als midachter tegenover mag stellen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:33:49 #274
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71820819
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Mark het volgende:
Nee, ik ben al afgeknapt op de "oude" regels met direct schieten voor een midvoor op de 5m en de volstrekte willekeur die scheidsrechters ten toon spreidden tav de acties die je daar als midachter tegenover mag stellen.
Ik moet zeggen dat ik als mid-achter nog nooit ben terug gefloten voor dingen waarvan ik het niet verwacht, in tegendeel, ik mag veel meer dingen wel doen dan dat ik had verwacht... Of is dit niet precies wat je bedoelde?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71823348
De eerste 2 trainingen er weer opzitten. Lekker krachttraining en dan nog ff wat km's zwemmen.

Zwemmen valt me nog niks tegen.

*klopt af.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:13:04 #276
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71823547
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:05 schreef Droathoah het volgende:
De eerste 2 trainingen er weer opzitten. Lekker krachttraining en dan nog ff wat km's zwemmen.

Zwemmen valt me nog niks tegen.

*klopt af.
Ik ging 5 dagen geleden nog even zwemmen, kon het toch niet laten een sprintje te trekken. Nog steeds even snel als normaal, tijdens trainingen, dus tot nu toe merk ik het nog niet. Hopen dat het zo blijft

Nog Ter Apelgangers hier dan?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:41:51 #277
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71825912
Nou, ik gisteren ff stuk wezen zwemmen, viel me alles mee eigenlijk Alleen nog wel een klein beetje spierpijn van overgehouden maar dat zwem ik er vanavond wel uit
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_71831615
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:13 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ik ging 5 dagen geleden nog even zwemmen, kon het toch niet laten een sprintje te trekken. Nog steeds even snel als normaal, tijdens trainingen, dus tot nu toe merk ik het nog niet. Hopen dat het zo blijft

Nog Ter Apelgangers hier dan?
Zwem nu maar lange afstanden om conditie op te bouwen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:08:48 #279
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_71843042
Jep, morgen naar Ter Apel, maar wat een tering end rijden is dat zeg vanuit...
ff wachten nog
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:15:36 #280
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71854461
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Zwem nu maar lange afstanden om conditie op te bouwen.
Gaat ook nog prima, vanmiddag weer even geprobeerd . Wat is lange afstanden... na 25 baantjes vond ik het wel mooi. Gemiddeld 17 seconden per baan, dus vond het nog wel redelijk gaan.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:21:52 #281
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71854609
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef Game_Error het volgende:
Jep, morgen naar Ter Apel, maar wat een tering end rijden is dat zeg vanuit...
Vanaf hier ook een mooi eindje. We gaan hier om 1300 uur weg . Mooi op tijd daar.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71854659
Zometeen met T-shirt zwemmen
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:34:45 #283
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71861580
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Droathoah het volgende:
Zometeen met T-shirt zwemmen
Zwemt lekker, vooral als hij daarna weer uitkan, dan ga je (voor je gevoel) hard!!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 06:01:14 #284
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_71866884

t-sjirt zwemmen
was altijd leuk om te laten doen

@nijn + andere TA gangers: veel plenzier in ter apel
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:19:27 #285
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_71868089
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:

[..]

Vanaf hier ook een mooi eindje. We gaan hier om 1300 uur weg . Mooi op tijd daar.
Wij gaan pas om 18:00 weg, we moeten echter nog een keeper vinden, we hebben maar zes man voor de eerste twee wedstrijden
ff wachten nog
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:14:53 #286
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_71900405
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:19 schreef Game_Error het volgende:

Wij gaan pas om 18:00 weg, we moeten echter nog een keeper vinden, we hebben maar zes man voor de eerste twee wedstrijden
dat moet op zo een toernooi nooit een probleem zijn
meestal vrijwilligers genoeg en anders vragen
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:34:57 #287
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_71925540
Oh nee, we kende daar zat teams. Maar het toernooi was weer een pareltje, nog beter dan Borculo in mijn mening, mede dankzij het weer.
Iemand ons nog zien spelen met gele caps?
ff wachten nog
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:52:32 #288
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71925913
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:34 schreef Game_Error het volgende:
Oh nee, we kende daar zat teams. Maar het toernooi was weer een pareltje, nog beter dan Borculo in mijn mening, mede dankzij het weer.
Iemand ons nog zien spelen met gele caps?
Op welk veld? Kom je uit Weerd/Wieërt ? Dan heb ik je gezien, anders niet. Waar ergens stond je? Door het weer was het inderdaad een stuk beter, maar ik vond de feesttent echt alleen maar bagger... Maargoed misschien komt dat omdat ik geen bier op had ofzo . Wel prima naar mn zin gehad
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:36:28 #289
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_71928184
Nee, Hilversum, we stonden helemaal achteraan op het veld, nog achter de gasten uit weerd.
Maar we hebben wel 3 keer op het hoofdveld gespeeld. Alleen de andere keren helaas niet, wat natuurlijk weer resulteerd in zon mooie zwarte zwembroek. Wel donk 1 verslagen omdat ze niet op kwamen dagen zondag ochtend
En die feesttent was natuurlijk prachtig, maar ik kan me voorstellen dat je geen reet aan vindt zonder drank.

[ Bericht 6% gewijzigd door Game_Error op 16-08-2009 18:42:24 ]
ff wachten nog
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:38:51 #290
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71928236
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:36 schreef Game_Error het volgende:
Nee, Hilversum, we stonden helemaal achteraan op het veld, nog achter de gasten uit weerd.
Maar we hebben wel 3 keer op het hoofdveld gespeeld. Alleen de andere keren helaas niet. Wel donk 1 verslagen omdat ze niet op kwamen dagen zondag ochtend
En die feesttent was natuurlijk prachtig, maar ik kan me voorstellen dat je geen reet aan vindt zonder drank.
Wij stonden in de hoek, rechts achter (vanaf de entree gezien), bij 4 losse/wilde bomen. Bij plasplek zegmaar , achter de (mooie) dames van BRC
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:43:48 #291
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_71928327
Dan stond je praktisch naast ons geloof ik wij stonden vanaf daar iets meer naar voren bij 2 grote legertenten.
ff wachten nog
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:04:52 #292
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71930120
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:43 schreef Game_Error het volgende:
Dan stond je praktisch naast ons geloof ik wij stonden vanaf daar iets meer naar voren bij 2 grote legertenten.
In die legertent zat Wijhe ofzo toch? Wij zaten echt in die hoek zegmaar. Zaten jullie ook naast de dames van BRC dan ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:18:21 #293
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_71930396
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:04 schreef nijnja het volgende:

[..]

In die legertent zat Wijhe ofzo toch? Wij zaten echt in die hoek zegmaar. Zaten jullie ook naast de dames van BRC dan ?
Ik heb geen idee wie er in die tent zaten, maar ze waren wel lekker rustig. En ik heb helaas geen dames van BRC gezien. Misschien had ik beter mn ogen open moeten houden.
ff wachten nog
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:28:54 #294
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_71956240
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:18 schreef Game_Error het volgende:

Ik heb geen idee wie er in die tent zaten, maar ze waren wel lekker rustig. En ik heb helaas geen dames van BRC gezien. Misschien had ik beter mn ogen open moeten houden.
oorzaak koffie
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:32:11 #295
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71965293
Ze waren ook niet geweldig mooi, maar dr zaten er 2 bij...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:34:43 #296
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71983326
Zijn hier mensen van de Oostdobbers-WZC, Nunspeet, Proteus, Swol 1894, Steenwijk 1934, De Woelwaters, Zignea of de Houtrib ?

Ja, het nieuwe rooster is binnen .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71984661
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:32 schreef nijnja het volgende:
Ze waren ook niet geweldig mooi, maar dr zaten er 2 bij...
Heb je ze de plafond van je tent niet laten zien?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:03:38 #298
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71986839
ik speelde eerst voor steenwijk 34... Telt dat ook?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:05:03 #299
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_72006059
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:26 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Heb je ze de plafond van je tent niet laten zien?
Dat heb ik juist wel !
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:03 schreef hornage het volgende:
ik speelde eerst voor steenwijk 34... Telt dat ook?
Dat weet ik niet, als je daar nog speelt ben jij namelijk mijn tegenstander
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:07:05 #300
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_72089158
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:03 schreef hornage het volgende:
ik speelde eerst voor steenwijk 34... Telt dat ook?
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef nijnja het volgende:

Dat weet ik niet, als je daar nog speelt ben jij namelijk mijn tegenstander
wanneer tegen elkaar ??

bel ik bondsburo wel ff om te komen fluiten
pi_72540569
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')