abonnement Unibet Coolblue
pi_38723736
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38723778
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:41 schreef Maerycke het volgende:
Het lijkt wel of ze prinses Laurentien gekloond hebben. Qua gezicht is Eloise echt vrijwel het evenbeeld van haar moeder (inclusief de nu al woeste wenkbrauwen). Leuke foto's
Nu je het zegt! Eloise lijkt inderdaad sprekend op haar moeder.
Leuk, die donkere haartjes.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:35:48 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38723901
Mooie openings post Natalie

Idd, Eloise lijkt sprekend op Prinses Laurentien
pi_38724077
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooie openings post Natalie

Idd, Eloise lijkt sprekend op Prinses Laurentien
Hetzelfde als de vorige: eenvoud is mooi

Leonore heeft ook blonde haartjes. Ben benieuwd of dat zo blijft. Claus-Casimir wordt ook leuk, zeg!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:51:59 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38724259
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:42 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hetzelfde als de vorige: eenvoud is mooi

Leonore heeft ook blonde haartjes. Ben benieuwd of dat zo blijft. Claus-Casimir wordt ook leuk, zeg!
Ze zijn alledrie schattig.
Een hele leuke foto van de Koningin met de 3 kinderen van Laurentien en Constantijn.
pi_38724618
Prins Albert II van Monaco, verraste ons vorig jaar toen hij de kleine Alexandre Coste erkende als zijn zoon. Het jochie was geboren uit zijn relatie met Nicole Coste.
But.... he did it again!
quote:
Prince Albert II of Monaco has admitted that he fathered a second illegitimate child, his lawyer Thierry Lacoste said in an interview published in the newspaper Le Figaro on Thursday. "The prince officially recognises the paternity that was legally established several weeks ago," he said. He said Prince Albert had initially wanted to protect 14-year-old Jazmin Grace Rotolo's identity until she was an adult. "But for a few weeks now, the paparazzi have been circling ... and the situation was becoming unbearable for her," said Mr Lacoste. Mr Lacoste further said: "For the time being, Jazmin Grace will pursue her studies in the United States, but she will always have the option to come to the principality to spend a few days or to live." Jazmin Grace Grimaldi (or Rotolo) was born at Desert Hospital, Palm Springs, California, on 4 March 1992. Her mother is Tamara Jean Rotolo, with whom Prince Albert had a short affair when she was on holiday in Monaco in the Summer of 1991. She currently attends the 8th grade at St. Margaret's Episcopal School in Palm Springs, where she will graduate this month.
Bron
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:08:39 #7
101884 PeRi
Allons-y!
pi_38724649
Tjeee Eloise is echt een en al haar mams. ! Hele leuke foto's zijn dat in het vorige topic zeg!
Whatever I want.
pi_38724700
Claus-Casimir is echt een schatje!

Ik hoorde dat zijn ouders hem wel eens Clasimir noemen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:27:23 #9
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_38729769
Clausimir noemen ze hem inderdaad, Eloise heeft dat bedacht. Claus-Casimir is toch wel een beetje lastig voor zo'n ukkie
Gravin Eloise lijkt inderdaad sprekend op Laurentien, twee druppels water. Moet zeggen dat ik haar echt een leuk, lief meisje vind.
pi_38816581


Koningin Beatrix poseert met haar jongste kleinkind, gravin Leonore, en haar zusje Eloise en broertje Claus-Casimir. De Rijksvoorlichtingsdienst heeft een aantal foto's van de jongste Oranjetelg vrijgegeven. Bron
pi_38819511
Maxima en Willem Alexander op het feest van de koning van Thailand die 60 werd.



Prins Filip en prinses Mathilde van Belgie


Koning Carl Gustaf en koningin Silvia.


Prins Albert van Monaco.


Prins Haakon en prinses Mette-Marit.


Maxima en Willem-Alexander weer.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38835772
Zo, volgens mij is Máxima flink afgevallen?
pi_38839176
Valt mee, hoor. Ze was altijd al superslank
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:31:04 #14
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_38842781
Haakon
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_38843368
Volgens mij heeft Maxima alle zwangerschapsroddels nu succesvol de kop ingedrukt.

Geweldig mooie jurk, die zilvere!
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_38939553
Ja, ze ziet er mooi uit.
Maar op die laatste foto: moest ze nu echt weer zo'n oversized hoed op?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38939720
Wat zie die Eloise er wraakzuchtig uit. Vast een dochtertje van Laurentien? (sorry niet zo into de koninklijke familie enzo)

[ Bericht 3% gewijzigd door requiem4adream op 17-06-2006 11:36:48 ]
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_38940198
Ja, Eloise is de oudste spruit van Laurentien en Constantijn
Hun tweede is Claus-Casimir.
En hun derde is Leonore.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38940335
Sorry :$ zie het boven in het topic al meerdere malen staan... Niet echt goed gelezen
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_38940558
Maakt toch niet uit, joh
't Is geen probleem om te antwoorden
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38949050
Nog wat foto's uit Thailand van onze royals

Prins Haakon en Prinses Mette-Marit van Noorwegen, Groothertog Henri van Luxemburg, Prins Filip en Prinses Mathilde van Belgie en onze Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima op stap in Thailand.







Wat grote foto's van de outfits van Maxima (hopelijk kunnen jullie de foto's zien)







Vertrek van Thailand naar Mongolie
pi_38949439
Wat is Máxima mooi zeg... Vooral op die eerste twee foto's
Die tiara die ze draagt kende ik nog niet, maar hij staat haar prachtig.

Op de op één na laatste draagt ze de tiara die Mabel op haar huwelijk droeg btw
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38949459
RVD-bericht
quote:
Prins van Oranje en Prinses Máxima 12 tot en met 18 juni 2006 naar Thailand en Mongolië

Zoals gemeld op 11 april jl. wonen Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima maandag 12 en dinsdag 13 juni namens Hare Majesteit de Koningin in Bangkok de viering bij van het 60-jarig ambtsjubileum van Zijne Majesteit Koning Bhumibol Adulyadej van Thailand.

Aansluitend, van woensdag 14 tot en met zondag 18 juni, brengt het Prinselijk paar een officieel bezoek aan Mongolië, dat dit jaar zijn 800-jarig bestaan viert.

De Prins en Prinses zijn in Bangkok aanwezig bij de officiële feestelijkheden die de Thaise regering ter gelegenheid van het ambtsjubileum van de Koning organiseert. De viering, op verschillende locaties in de Thaise hoofdstad, wordt bijgewoond door vertegenwoordigers van een groot aantal buitenlandse vorstenhuizen en regeringen.

Het Prinselijk paar bezoekt Mongolië op uitnodiging van de Mongoolse regering, ter gelegenheid van 800-jarig bestaan van de Mongoolse staat.

Programma van het bezoek aan Mongolië:

Woensdag 14 juni
18.00 Aankomst van de Prins en Prinses op Chinggis Khaan International Airport in Ulaanbaatar.

Donderdag 15 juni
09.15 Bezoek aan de burgemeester van Ulaanbaatar.
10.00 Bezoek aan het parlement.
13.15 Bezoek aan Xacbank, actief op het gebied van microkrediet.
15.30 Bezoek aan Museum of National History.
16.30 Gesprek met Mongoolse studenten.

Vrijdag 16 juni
09.00 Bezoek aan het Gandaan Klooster.
11.00 Bijwonen van mini-Nadaam.
16.00 Bezoek aan Hustai Nationaal Park, met overnachting in ger-kamp.

Zaterdag 17 juni
08.30 Paardrijrit in de omgeving van het ger-kamp.
12.15 Bezoek aan traditionele ger-gemeenschap in de Hustai Park Buffer Zone.
16.20 Ontmoeting met Nederlandse Gemeenschap en Mongoolse oud-studenten in Nederland.
19.00 Officieel diner, aangeboden door de President van Mongolië, N. Enkhbayar.

Zondag 18 juni
10.30 Vertrek van de Prins en Prinses naar Nederland.
15 juni



















pi_38949505
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:06 schreef rena het volgende:
Maxima en Willem Alexander op het feest van de koning van Thailand die 60 werd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn! Maxima ziet er goed uit.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_38949558
Druk programma hebben ze trouwens... Je moet er wel tegen kunnen. Het zou niets voor mij zijn
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38949764
16 juni 2006























pi_38949861
Ziet er prima uit, onze toekomstige koning en koningin.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_38949952
Kicken foto's..

Het zijn net 'normale' mensen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_38950135
Vandaag o.a. paardrijden met de president van Mongolie en de first lady















pi_38950365
Het is echt een leuk stel
pi_38950862
Prima stel en Maxima is echt to die for.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_38951400
zelfs hier in frankrijk is maxima gelieft
pi_38951441
Wauw! Echt hele leuke foto's! Wat is het toch een leuk stel en Maxima is altijd een plezier om naar te kijken.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_38951641
De vreugde en de liefde voor elkaar straalt er altijd weer vanaf
Sowieso denk ik dat Willem-Alexander en Máxima een heel geliefde en vooral ook moderne koning en koningin gaan worden.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:00:30 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38951756
idd, leuke foto's van Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima
Ze stralen zo mooi.
pi_38951823
Je ziet aan maxima en willem-alexander meestal wel erg goed hoe verliefd en hoe gek ze toch op elkaar zijn. Leuk stel
pi_38952485
Ze zijn gelukkig niet zo'n stijf stel dat zich helemaal gedraagt naar koninklijke etiquette, je ziet er toch ook veel persoonlijke elementen bij - zoals dat ze na al die tijd nog steeds gek op elkaar zijn. Lief hoor
Dat heeft Willem-Alexander niet slecht gedaan/gekozen
pi_38952559
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat heeft Willem-Alexander niet slecht gedaan/gekozen
Het is een fuckin' miracle dat hij zo'n leuke vrouw te pakken heeft weten te nemen.
Je hoor mij niet klagen daarover.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:46:59 #39
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_38957303
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:56 schreef Natalie het volgende:
Valt mee, hoor. Ze was altijd al superslank
Ik vond haar niet altijd superslank moet ik zeggen. Ook niet dik hoor, maar niet superslank. In Argentinië vinden ze haar mollig.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zondag 18 juni 2006 @ 08:44:42 #40
55900 GM
vind ik dan toch
pi_38963972
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:46 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ik vond haar niet altijd superslank moet ik zeggen. Ook niet dik hoor, maar niet superslank. In Argentinië vinden ze haar mollig.
Kan er niks aan doen, maar op foto's waar ze zich onbespied waant vind ik haar een tamelijk sjacherijnige postzegel hebben.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_38965395
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:46 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ik vond haar niet altijd superslank moet ik zeggen. Ook niet dik hoor, maar niet superslank. In Argentinië vinden ze haar mollig.
Ligt meer aan hun schoonheidsideaal, denk ik. Toen ze zwanger was van de meiden was ze overigens idd een beetje molliger in 't gezicht ook. Maar da's niet iets wat we een aanstaande moeder kwalijk konden nemen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 18 juni 2006 @ 11:26:20 #42
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
  zondag 18 juni 2006 @ 13:54:32 #43
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_38969702
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ligt meer aan hun schoonheidsideaal, denk ik. Toen ze zwanger was van de meiden was ze overigens idd een beetje molliger in 't gezicht ook. Maar da's niet iets wat we een aanstaande moeder kwalijk konden nemen.
Ja, dat ligt zeker aan hun schoonheidsideaal, ik zat echt met open mond te luisteren toen ze dat zeiden, maar iemand zei nog wel dat ze natuurlijk wel moeder van 2 kinderen is en dus best een beetje mollig mag zijn! Nou ja, ik kon me er niet echt in vinden, maar goed.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_38972937
Gravin Joanna Zaria Nicoline Milou is geboren

Het tweede dochtertje van Prins Friso en Prinses Mabel, dat de roepnaam Zaria meekrijgt, is om 04.12 uur in Londen geboren en weegt 3700 gram. Volgens Prins Friso gaat het " met moeder en dochter fantastisch".

Wat een leuke Vaderdag voor Friso! En arme Clausimir, de enige jongen tussen al die nichtjes

[ Bericht 13% gewijzigd door Varvara op 18-06-2006 16:14:24 ]
pi_38973498
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef Varvara het volgende:
Gravin Joanna Zaria Nicoline Milou is geboren

Het tweede dochtertje van Prins Friso en Prinses Mabel, dat de roepnaam Zaria meekrijgt, is om 04.12 uur in Londen geboren en weegt 3700 gram. Volgens Prins Friso gaat het " met moeder en dochter fantastisch".

Wat een leuke Vaderdag voor Friso! En arme Clausimir, de enige jongen tussen al die nichtjes
Zaria??
  zondag 18 juni 2006 @ 16:31:29 #46
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_38973962
leuk!
Beatrix komt om in de kleindochters
pi_38974227
Zaria Dat MEEN je niet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38974624
Leuke naaaam!!
Bea's maand kan niet meer stuk, geloof ik
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38974654
Ze moeten het trouwens wel van de aparte namen hebben. De naam van hun eerste dochter, Luana, is ook al niet allerdaags.

Valt me trouwens op dat veel namen eindigen op -a.
Amalia, Alexia, Luana en nu Zaria.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38974689
En weer op een zondag
Eva
pi_38975267
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:57 schreef Natalie het volgende:
Ze moeten het trouwens wel van de aparte namen hebben. De naam van hun eerste dochter, Luana, is ook al niet allerdaags.

Valt me trouwens op dat veel namen eindigen op -a.
Amalia, Alexia, Luana en nu Zaria.
Haha ja inderdaad. De namen van de eerste twee eindigen op een a en de namen van de derde in de rij op een e (Eloise en Leonore).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 juni 2006 @ 17:24:23 #52
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38975351
Ik kan het beter hier vragen dan op de FP

Gaat opeens hard daar.
Natalie, ik voeg de kleintjes steeds toe in mijn stamboom. Maar weet je ook of er in de andere takken nog wat nieuwe kids bij zijn gekomen? (Bij Irene, Margriet of Christina dus)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_38975888
Ben Natalie niet, maar dit zijn de kinderen:

Willem-Alexander & Maxima
- Catharina-Amalia
- Alexia

Friso & Mabel
- Luana
- Zaria

Constantijn & Laurentien
- Eloise
- Claus-Casimir
- Leonore

Carlos & Brigitte
- Carlos jr (niet erkend)

Maurits & Marilene
- Anna
- Lucas
- Felicia

Bernhard & Annette
- Isabella
- Samuel

Onderweg: kindje van Pieter-Christiaan en Anita
pi_38975945
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan het beter hier vragen dan op de FP

Gaat opeens hard daar.
Natalie, ik voeg de kleintjes steeds toe in mijn stamboom. Maar weet je ook of er in de andere takken nog wat nieuwe kids bij zijn gekomen? (Bij Irene, Margriet of Christina dus)
Irene's zoon Carlos heeft een buitenechtelijke zoon bij Gitte Klynstra: Carlos Hugo Roderik Sybren Klynstra (Nijmegen, 20 januari 1997)

Christina heeft nog geen kleinkinderen.

Margriet:

Maurits en Marilène:
- Anastasia Margriet Joséphine van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven (Amsterdam, 15 april 2001)
- Lucas Maurits Pieter Henri van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven (Amsterdam, 26 oktober 2002)
- Felicia Juliana Bénedicte Barbara van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven (Amsterdam, 31 mei 2005)

Bernhard en Annette:
- Isabella Lily Juliana van Vollenhoven (Amsterdam, 14 mei 2002)
- Samuel Bernhard Louis van Vollenhoven (Amsterdam, 25 mei 2004)

Pieter-Christiaan en Anita hebben nog geen kinderen. Anita is wel zwanger btw.
Prins Floris en Prinses Aimée hebben ook nog geen kids.

Dat was 't

[ Bericht 1% gewijzigd door Celestien op 18-06-2006 18:18:53 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38975989
Majar
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 juni 2006 @ 17:55:20 #56
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38976081
OK, zo had ik het ook in mijn gegevens staan. Tnx
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_38976097
Sinds wanneer is Pieter-Christiaan getrouwd met Petra
pi_38976557
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:54 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ja, dat ligt zeker aan hun schoonheidsideaal, ik zat echt met open mond te luisteren toen ze dat zeiden, maar iemand zei nog wel dat ze natuurlijk wel moeder van 2 kinderen is en dus best een beetje mollig mag zijn! Nou ja, ik kon me er niet echt in vinden, maar goed.
Het was natuurlijk ook maar de mening van een paar mensen. Denk niet dat ze haar allemaal mollig vinden. Ze is ook absoluut niet mollig, maar juist mooi slank en niet zo eng dun als je tegenwoordig zo vaak ziet.

Ben 't met je eens hoor
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_38976592
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:56 schreef Majar het volgende:
Sinds wanneer is Pieter-Christiaan getrouwd met Petra
Ik haal die namen altijd door elkaar. Thanks!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 juni 2006 @ 19:11:46 #60
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38978115
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik haal die namen altijd door elkaar. Thanks!
Door elkaar met wie? Laurentien?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_38978388
Niet de personen: de namen Anita en Petra.
('t Staat er toch duidelijk..)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 juni 2006 @ 20:01:16 #62
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38979694
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:19 schreef Natalie het volgende:
Niet de personen: de namen Anita en Petra.
('t Staat er toch duidelijk..)
Ah, ok
inderdaad, my mistake. Excuse moi
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 20:40:11 #63
43556 miss_dynastie
pi_38980822
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:58 schreef linda856763 het volgende:
En weer op een zondag
Ja, maar da's dus echt toeval, waarom zouden ze een bevalling in Londen 'regelen'? (niet dat ik zeg dat jij dat zegt hoor, maar er zullen vast wel mensen zijn die dat vinden... ben ik nu erg vaag )... Leuk voor ze! Ben alleen benieuwd waarom Joanna voorop staat. Bij Luana snapte ik het wel, anders zou er LENS hebben gestaan en da's niet leuk, maar hier kan ik niet echt een reden ontdekken (behalve misschien een stukje continuiteit of zo).
pi_38981498
Ik denk dat ze de tweede naam als roepnaam gebruiken omdat Friso ook de tweede naam is van Prins Friso ( hij heet voluit Johan Friso Bernhard Christiaan David). Bovendien verdenk ik er Mabel ook van dat ze eigenlijk 'gewoon' Martine heet ( voluit heet ze Mabel Martine). Haar zusjes heten Nicoline en Eveline en daar past Martine zo mooi bij

Ik denk dus dat ze gewoon een beetje dat principe in ere willen houden. Wat ik me ook afvraag... zou je Joanna op zijn Nederlands of op zijn Engels uitspeken? Ik denk zelf op zijn Engels.... anders hadden ze toch wel gewoon voor Johanna gekozen waarschijnlijk.
  maandag 19 juni 2006 @ 03:36:23 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_38992065
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar da's dus echt toeval, waarom zouden ze een bevalling in Londen 'regelen'? (niet dat ik zeg dat jij dat zegt hoor, maar er zullen vast wel mensen zijn die dat vinden... ben ik nu erg vaag )... Leuk voor ze! Ben alleen benieuwd waarom Joanna voorop staat. Bij Luana snapte ik het wel, anders zou er LENS hebben gestaan en da's niet leuk, maar hier kan ik niet echt een reden ontdekken (behalve misschien een stukje continuiteit of zo).
Denk niet dat het "geregeld" is, maar het zijn wel allemaal weekend-kindjes...
Je zou wel bijna gaan denken dat het geen toeval meer kan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 juni 2006 @ 22:07:23 #66
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_39017293
Ik was dit topic even kwijt, maar wat een GE-WEL-DI-GE foto's van Maxima (en Alex)

Zaria, is dat niet hetzelfde als het kind van Angelina Jolie (niet de laatste)? Vind het wel een leuke naam, maar niet super. Past wel weer bij Mabel.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_39018416
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
Ik was dit topic even kwijt, maar wat een GE-WEL-DI-GE foto's van Maxima (en Alex)

Zaria, is dat niet hetzelfde als het kind van Angelina Jolie (niet de laatste)? Vind het wel een leuke naam, maar niet super. Past wel weer bij Mabel.
Nee, de dochter van Angelina Jolie heet Zahara.
  maandag 19 juni 2006 @ 23:07:54 #68
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_39020293
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:31 schreef Jumping-Skippy het volgende:

Nee, de dochter van Angelina Jolie heet Zahara.
oh. Nouja, bijna dan

Mabel mag binnenkort ook wel eens met een family-foto komen. Ben inmiddels wel benieuwd naar Luana. Lijkt zij net zo op haar moeder als Eloise op die van haar. Luanaatje met flapoortjes en donkerrode lippenstift.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_39026602
Ik vind prinses Maxima er helemaaaaal niet dik uitzien(ja tijdens de zwangerschappen,maar ja hallo ze was zwanger) en niet alle vrouwen zien er amper na een maand na de bevalling er weer slank uit.Ze heeft het rustig aangedaan, op een goede manier.
We zijn al die skinny modellen en celebrities gewend, maar ik vind Maxima prachtig en slank, een beetje ronde vormen is juist heel mooi.

O ja ik woon in Brussel en ga vandaag naar de grote markt om te zwaaien naar de koningin,prins Willem-Alexander en prinses Maxima als ze daar aankomen.de koningin ga ik voor het eerst zien,dus dat is wel

Ik zal vanavond een verslagje uitbrengen.
pi_39027440
Super! Neem je camera mee
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_39028069
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:56 schreef Natalie het volgende:
Super! Neem je camera mee
Ja die heb ik dus niet haha maar een vriendin van me wel dus ik probeer haar camera te lenen.
Ze komen rond 16.00 uur aan op de Grote markt ,de gehele Belgische koninklijke familie is ook aanwezig ,dus zie ik de ook meteen
pi_39028218
Gaaaaaaaaaf!!
Hoop dat je die camera mag lenen, en dan verwachten we wel een fotoverslagje van je
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:40:06 #73
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39029949
Leuke foto's
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:48:02 #74
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39030144
Misschien een rare vraag maar weet iemand of er iets 'mis' is met claus-casimir?


Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39032016


(@ Horsemen77: iets 'mis' is met claus-casimir? Nee hoor, hoezo dan?)
pi_39032279
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Suko het volgende:

(@ Horsemen77: iets 'mis' is met claus-casimir? Nee hoor, hoezo dan?)
Hij maakt een beetje een rare (gehandicapte) indruk op de foto's, vooral omdat hij op eentje ligt en niet zit. Maar volgens mij hebben kinderen op die leeftijd dat vaker.
pi_39034581
Heb 'm ook vaak genoeg zien wandelen. Niets mis met Claus-Casimir
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:25:51 #78
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39035230
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Natalie het volgende:
Heb 'm ook vaak genoeg zien wandelen. Niets mis met Claus-Casimir
ik bedoel meer de uitdrukking op zn gezicht, misschien geestelijk gehandicapt...
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39037156
Beetje maf om de hoek komen is heel normaal bij kinderen van zijn leeftijd. Dat speelsige, die uitbundigheid. Zie niets raars aan hem in vergelijking met andere kids.

Denk dat als het zo zou zijn geweest, dat het ook al wel bekend was.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_39101866

Willem-Alexander en Máxima bij het graf van de onbekende soldaat. (staatsbezoek Belgie)
Mooie foto, dacht ik zomaar. De rest was niet zo bijzonder, gemiste kans.

[ Bericht 16% gewijzigd door Suko op 22-06-2006 10:32:51 ]
pi_39103848
Zo ik zal even een verslagje uitbrengen van het bezoek van koningin Beatrix aan de grote markt.Ik woon dus in Brussel en was uitgenodigd om naar de grote markt te komen door een stel NLérs die ik hier heb leren kennen. Rond 16.00 uur kwamen we aan op de Grote markt waar al aardig wat mensen waren,toch hebben we een goede plek kunnen krijgen. Pas tegen half 5 kwamen de leden van de Belgische koninklijke familie (behalve prins Laurent,prinses Claire en prinses Astrid en man) en koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Maxima plus burgemeester aan op de grote markt,onder luid gejuich van de vele mensen die zich hadden verzameld.Het was ontzettend warm en druk. Rond 16.45 uur kwamen ze naar het bordes, iedereen zong ,zwaaide alsof hun leven ervan af hing. Ik heb ze allemaal goed kunnen zien, en koningin Beatrix,prinses Mathilde en prinses Maxima zagen er heel mooi uit.
Iedereen schreeuwde natuurlijk weer voor prinses Maxima,wat ik wel erg jammer vond voor de koningin, zij brengt tenslotte een staatsbezoek.

Met 5 a 10 minuten waren ze alweer weg, we hadden gehoopt dat ze nog even langs de hekken zouden komen om handen te schudden,maar dat was helaas niet zo. Ze zaten al heel snel in hun auto's , ik heb de koningin,koning Albert en prinses Mathilde nog goed kunnen zien in hun auto en prinses Mathilde zwaaide ook nog naar me

Er is volop gefilmd en gefotografeerd, ik zal dus vast wel ergens in de krant staan,maar heel stom ik heb de journaals niet gevolgd en geen kranten gekocht .
pi_39103975
Prins William van Engeland is trouwens jarig toch ? of vergis ik me nu ?.Hij wordt 24 jaar
pi_39104019
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef Evilia het volgende:
Prins William van Engeland is trouwens jarig toch ? of vergis ik me nu ?.Hij wordt 24 jaar
Dat was gisteren.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39104075
Gisteren ook leuk dat ze bij het voetballen waren en willem ff later nog in de studio met marco van basten
Twinning = boring
pi_39106324


Kroonprins Willem-Alexander en prinses Maximá praten even bij met Maradona na afloop van Nederland-Argentinië. Foto: AP
pi_39106726


Premier Balkenende, kroonprins Willem Alexander en prinses Maxima tijdens de groepswedstrijd van het Nederlands elftal tegen Argentinie op het WK woensdag in Frankfurt. Waarschijnlijk vertelde Balkenende een Nederlands grapje.
pi_39107104
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]

Premier Balkenende, kroonprins Willem Alexander en prinses Maxima tijdens de groepswedstrijd van het Nederlands elftal tegen Argentinie op het WK woensdag in Frankfurt. Waarschijnlijk vertelde Balkenende een Nederlands grapje.
Ai, die onderkin. Niet echt charmant
pi_39117541
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:12:54 #89
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_39117728
Wim-Lex zou echt eens zijn tanden moeten laten bleken. Zou hem goed doen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_39117912
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:12 schreef Andromache het volgende:
Wim-Lex zou echt eens zijn tanden moeten laten bleken. Zou hem goed doen.
Hij rookt toch? Dus het zou binnen korte tijd weer geel zijn
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39128614
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:21 schreef rena het volgende:

[..]

Hij rookt toch? Dus het zou binnen korte tijd weer geel zijn
Ja, wit-gegeelde tanden
pi_39128952
Die onderkinnen van beide heren....Horror!! Zo oud zijn ze toch nog niet!! Brrr....
geniet nooit met mate
pi_39131041
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:13 schreef gimme.shelter het volgende:
Die onderkinnen van beide heren....Horror!! Zo oud zijn ze toch nog niet!! Brrr....
JP is toch al 50 hoor.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:50:00 #94
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_39131116
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef rena het volgende:

[..]

JP is toch al 50 hoor.
Ja, dat klopt, hij is 50 jaar
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 23:01:09 #95
42184 crew  DaMart
pi_39131816
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, hij is 50 jaar
Woon jij ver weg?

Het echoot namelijk zo.

Ik vond die persconferentie met Marco en Alex gisteren trouwens wel grappig. Met de echtelijke ruzies die Nederland voorkomen had!

[ Bericht 13% gewijzigd door DaMart op 22-06-2006 23:16:38 ]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_39177231


Een Argentijnse supporter kust prinses Máxima.



Prinses Máxima onthult een borstbeeld. (in mijn optiek een afschuwelijk borstbeeld!) Bron: planet.nl



[ Bericht 5% gewijzigd door Suko op 24-06-2006 14:44:26 ]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 15:03:07 #97
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_39177899
afgrijselijk!!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 15:31:58 #98
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39178618
is Juliana ondertussen al aan de man trouwens
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39183560
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:31 schreef teamlead het volgende:
is Juliana ondertussen al aan de man trouwens
Ik geloof dat ze een vaste vriend heeft.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 24 juni 2006 @ 19:35:46 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39185486
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze een vaste vriend heeft.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')