quote:Op maandag 12 juni 2006 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk zetten ze (V)IRM in.
Ja, dan ben je mooi dom bezig, want één halte verder is de bushalte van de vliegbasis..... (Ik heb jaaaaaaren in Stiens gewoond)quote:Op maandag 12 juni 2006 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk zetten ze (V)IRM in. Er rijden bij mijn weten de gehele dag extra stoptreinen naar zwolle
Zou je gratis met een treinkaartje de bus in komen? Volgens de NS wel, maar volgens mij niet.
[..]
(goedkoop reisadvies: neem de bus naar stiens en stap halverwege de troelstraweg uit, halte karwei\bricorama of hoe die halte ook maar heet Je moet dan echter wel een eindje nog lopen naar de oostingang van de basis. Ik weet niet of ze dit advies zullen waarderen )
Ik twijfelde of er daar nog een halte was, maar die is er dus wel. Maar deze tip was voor degenen die toch nog een eindje extra willen lopenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dan ben je mooi dom bezig, want één halte verder is de bushalte van de vliegbasis..... (Ik heb jaaaaaaren in Stiens gewoond)
Lijn 54, 60, 72 en 73 komen daarlangs. Lijn 66 ook, maar stopt er niet.
* Alexxxxx doet zn broek weer aanquote:Op maandag 12 juni 2006 22:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Het zijn treinstel 116 en nog eentje, die niet meer herkanbaar wilde zijn
Gewoon, onderweg naar mn werk, heb smorgens meestal wel een kwartiertje over op Ht. Zal morgen (de laatste dag met dit weer voorlopig) speciaal mn fisheye meenemen.quote:
Purmerend is een wat apart geval. NS heeft hier niet zo'n sterke positie: tussen Purmerend en Amsterdam Centraal rijden zo'n zes verschillende buslijnen, en de bus is vanaf de rand van de stad in iets van 20 minuten in Amsterdam. De trein kan hier niet tegenop (want die moet via Zaandam). Hierdoor is het aantal reizigers op station Purmerend kleiner dan wat je van een stad met deze omvang zou verwachten.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:34 schreef Freak187 het volgende:
Ik begrijp ook dat de directe verbinding van Purmerend naar Amsterdam CS (Enkhuizen - Amsterdam CS) opgeheven wordt. Purmerend Overwhere en Purmerend worden in het vervolg overgeslagen. Maar toch komt er wel een derde station in Purmerend bij! Is dat logisch?
quote:
Leek er wel op ja. Idd op de hoekse lijn een enkele citypendel die de normale dienst deed, niet eens de spitsdienst. En Rtd-Gvc een enkele ICM4 op de stopdienst, waar normaal 2 Plan T's of een DDM rijdt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:40 schreef FredvZ het volgende:
Weet iemand toevallig of de NS materieel probleem heeft????
Op Leiden - Dordrecht kwam ik vandaag tot 2 keer toe een koppeltje gereviseerde sprinter drietjes tegen. Op Rotterdam C stond op het opstelterrein van de Hoekse lijn 2 sprinter drietjes en 3 citypendels, terwijl de normale sprinterdienst werd gereden door een enkele citypendel. (je zou toch anders verwachten). Ook op de sporen 16-17-18 stond verdacht weinig materieel.
't Is warm dus er zal wel veel spul kapot gaan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Leek er wel op ja. Idd op de hoekse lijn een enkele citypendel die de normale dienst deed, niet eens de spitsdienst. En Rtd-Gvc een enkele ICM4 op de stopdienst, waar normaal 2 Plan T's of een DDM rijdt.
Dat zal dan welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is warm dus er zal wel veel spul kapot gaan!
Wadlopers hebben erg snel last van de hitte: de motor valt dan gewoon uit...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef verzameldirk het volgende:
ja inderdaad, op dit moment uitval van wadlopers
van Gn naar Rd.
Mijn vrouw belde net een vertraging door uitval van 3 bakken
en als het daar maar bij blijft.
Gisteren om deze tijd lag Gn Gnn eruit wegens storing
straks komen ze weer met de ICE-NS aanzetten Netzoals ongeveer een jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:14 schreef biertapper het volgende:
leiden-dordrecht zag ik daarnet ook een koploper in rijden...
Ik zie niets in de stremmingen etc op somda, dat er een trein defect isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef verzameldirk het volgende:
ja inderdaad, op dit moment uitval van wadlopers
van Gn naar Rd.
Mijn vrouw belde net een vertraging door uitval van 3 bakken
en als het daar maar bij blijft.
Gisteren om deze tijd lag Gn Gnn eruit wegens storing
mischien kennen ze de wadslopers nog aan noorwegen verkopen daar ist altijd koudquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:23 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik zie niets in de stremmingen etc op somda, dat er een trein defect is
Of is het alweer weg?
Dat zou wel kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien kennen ze de wadslopers nog aan noorwegen verkopen daar ist altijd koud
koelkast? ! ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:25 schreef Duvel het volgende:
Lang leve de obligate wisselstoring bij Woerden bij warm weer... Nu had ik in plaats van een Koploper een koelkast. Fijn!
quote:
V-IRM gok ik, met een goed afgestelde arico .quote:
Echter kan er alleen een trein met meer dan 9 bakken naar Leeuwarden rijden als een deel van perron 5b(het perron voor de stoptrein naar Groningen) erbij getrokken wordt, want zo groot is Leeuwarden CS nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef Brembo het volgende:
[..]
V-IRM gok ik, met een goed afgestelde arico .
Maar ik gok dat er dubbeldekkers naar Leeuwarden gaan rijden , gezien het feit dat ze 40 % meer capaciteit leveren per bak. Dus 2*6=12*1,40=16 bakken effectief. En dan heb je 12 Bakken, jammer dat ze geen drie'tjes meer hebben, dan zou je nog met de max van 15 bakken kunnen rijden .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |