abonnement Unibet Coolblue
pi_38685099
Hier weer verder.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38685232
tvp
pi_38685267
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:25 schreef Quickie_Butt het volgende:
tvp
Zeg, wat is er met jou gebeurd? Ik zag dat je niet bent geweest?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38685568
Zo dat was een top show

Was 03.15 thuis heb een uur gedaan over het stukje, buspakken naar die speciale metallica parkeerplaats, inclusief een half uur in de file in een volle warme bus, met een kotsende jongen

Ik was stiekem blij dat het afgelopen was, ik was er buiten al om 1500, en dan sta je dus best lang op je benen, en ik had bonkende hoofdpijn van de muziek die veel te hard stond! Iedereen stond met zn vingers in zn oren, bij het voorprogramma al, dat geeft toch wel aan -als je dat ziet als arties of beveiliging- die bas moet iets lager denk ik.. nee hoor bij metallica precies t zelfde
pi_38685569
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Zeg, wat is er met jou gebeurd? Ik zag dat je niet bent geweest?
Ja het noodlot had toegeslagen

*ontroostbaar is*
pi_38685690
inderdaad de muziek stond errug hard.
laatste paar nummers heb ik dan ook achteraan bekeken ,want vooraan werd ik gek.
en net wat woeiii zegt, als je er al tijd bent, ik was er om 4 uur. dan heb je inderdaad eind van het concert bijna geen benen meer over.

voorprogramma zuigde best wel inderdaad. en als ik zo de reacties zo terug lees ,ben ik zeker niet de enige die daar overdenkt.
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_38685754
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:37 schreef woeeiiii het volgende:
Zo dat was een top show

Was 03.15 thuis heb een uur gedaan over het stukje, buspakken naar die speciale metallica parkeerplaats, inclusief een half uur in de file in een volle warme bus, met een kotsende jongen

Ik was stiekem blij dat het afgelopen was, ik was er buiten al om 1500, en dan sta je dus best lang op je benen, en ik had bonkende hoofdpijn van de muziek die veel te hard stond! Iedereen stond met zn vingers in zn oren, bij het voorprogramma al, dat geeft toch wel aan -als je dat ziet als arties of beveiliging- die bas moet iets lager denk ik.. nee hoor bij metallica precies t zelfde
Whehe de pendelbussen. Thanks, but no thanks. Toen ik dat zag ben ik direct naar het stadion doorgetuft. Volgende x oordopjes mee, doe ik ook altijd. Kun je een aantal nummers je oren rust geven, en dan weer voluit gaan. Op die manier beperk je de schade.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:22:56 #8
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_38687022
Ik vond het súper!! Eerste x live gezien en het viel me absoluut niet tegen! Voorprogramma was prut, alleen trivium was nog enigzins aan te horen.. Maar daarna lekker ouwe meuk te horen gekregen, echt geweldig!
pi_38687054
TVP ik was pas half 4 thuis inclusief autorijden dan en over het voorprogramma heb ik niet mee kunnen lulluh wij hebben alleen het laatste nummer van het laatste bandje gehoord.
Gewoon na het voorprogramma komen
pi_38687068
Ik vond ze super, met veel oude nummers. Kon niet beter!
En ja dat baardje inderdaad....


Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_38687158
het was gaaf gister
alleen zat ik helemaal achterin.. recht voor me.. ze waren een beetje klein
Back to the 70's
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:28:19 #12
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38687223
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:23 schreef Riann het volgende:
en over het voorprogramma heb ik niet mee kunnen lulluh wij hebben alleen het laatste nummer van het laatste bandje gehoord.
Gewoon na het voorprogramma komen
Wij ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:29:52 #13
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_38687268
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:26 schreef arnold-d het volgende:
het was gaaf gister
alleen zat ik helemaal achterin.. recht voor me.. ze waren een beetje klein
Same here, maar vond het niet zó erg, was wel lekker ff zitten, waren ook al op tijd daar.
pi_38687559
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:29 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Same here, maar vond het niet zó erg, was wel lekker ff zitten, waren ook al op tijd daar.
wij hebben volgens mij de helft van de groep ervoor gezien..
geluid ging wel lekker hard


en je kan gewoon een met mee naar binnen smokkelen
me broertje had een zwitsers zakmes.. maar verder had die niks bij zich...
ik doe de zakmes in me portomonee en kom gewoon binne
Back to the 70's
pi_38687709
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:38 schreef arnold-d het volgende:

[..]

wij hebben volgens mij de helft van de groep ervoor gezien..
geluid ging wel lekker hard


en je kan gewoon een met mee naar binnen smokkelen
me broertje had een zwitsers zakmes.. maar verder had die niks bij zich...
ik doe de zakmes in me portomonee en kom gewoon binne
De controle is bij metalconcerten sowieso een stuk relaxter. Weinig harddrugs en geen wapens, en nauwelijks tot nooit opstootjes. Dus ja, het is niet zo gek dat je je zakmes meekreeg.

Maar wtf, waar had je een zakmes voor nodig?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38687720
Foto's nog een keer

En Quickie.....ik heb je gemist gisteren
pi_38687725
Ik heb nog redelijk goedkoop bij zo'n handelaartje mn zitplek voor een veldplek kunnen ruilen, en daardoor mooi het voorprogramma gemist!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_38687978
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:43 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

De controle is bij metalconcerten sowieso een stuk relaxter. Weinig harddrugs en geen wapens, en nauwelijks tot nooit opstootjes. Dus ja, het is niet zo gek dat je je zakmes meekreeg.

Maar wtf, waar had je een zakmes voor nodig?
ooo ff een paar mesen neer steken

nee.. gewoon als je een kabel stipt thuis.. dat soort dinge
Back to the 70's
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:53:22 #19
102746 Kreuz
Mmm.. Lekkâh
pi_38687980
Die cover van Pantera (Walk geloof ik) in het voorprogramma vond ik wel goed te doen. Geluid achterin was nog het aangenaamste volgens mij, als ik dat zo lees. Ben ik blij dat ik daar zat
pi_38688117
Gelukkig had ik mn oordoppen mee Voor programma was ruk maar Metallica vond ik echt vet

Alleen jammer van de terug reis. Einde concert 23:40, stFz thuis 4:30
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_38688226
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef deliberator het volgende:
Foto's nog een keer

En Quickie.....ik heb je gemist gisteren
Ik jou ook

Gave foto's
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:02:23 #22
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_38688305
Metallica OV Kwam vanuit Zwolle, moest eerst al omreizen via Utrecht om er te komen, en de terugweg was helemaal drama. Maargoed degene die met ov naar het concert zijn geweest weten er alles van
- verwijderd door admin -
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:07:48 #23
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38688461
Ik vond het helemaal geweldig... heb pijn in mijn hoofd,pijn in mijn nek,door een paar van die mogolen in de pit blauwe voeten en heb nog steeds een piep in mijn oor...

Ja het geluid stond hard.. maar ik vind dat wel wat hebben

Motorbreath als opener...ook helemaal top..gelijk de zaal op zijn kop


Volgend jaar weer
pi_38688483
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:37 schreef woeeiiii het volgende:
Zo dat was een top show

Was 03.15 thuis heb een uur gedaan over het stukje, buspakken naar die speciale metallica parkeerplaats, inclusief een half uur in de file in een volle warme bus, met een kotsende jongen

Ik was stiekem blij dat het afgelopen was, ik was er buiten al om 1500, en dan sta je dus best lang op je benen, en ik had bonkende hoofdpijn van de muziek die veel te hard stond! Iedereen stond met zn vingers in zn oren, bij het voorprogramma al, dat geeft toch wel aan -als je dat ziet als arties of beveiliging- die bas moet iets lager denk ik.. nee hoor bij metallica precies t zelfde
Je hebt het wel naar je zin gehad?

Ik was er om half 1 en was ook erg moe. Maar toch heb ik genoten. Ik vond het super Met hun nieuwe tour in 2007 ga ik zeker weer!

Oh ja, m'n broertje heeft een plectrum van Rob, die van mij viel uit m'n handen toen ik er 1 ving
Ik ben blij voor m'n broertje, al moet hij em wel inlijsten en in de woonkamer ophangen
pi_38688515
wie gaat er dan ook met OV
wij gingen met de auto...
en hadden de auto bij de JEEP en de JAGUAR shop staan
Back to the 70's
pi_38688763
Heen was best te doen met het OV, gelukkig werd ik terug opgehaald met de auto
pi_38688920
Waarom heb ik toch het idee dat er bewust met dat geluid is gerommeld in het voorprogramma? Avenged Sevenfold klonk duidelijk beter dan de andere 2, en bij Metallica waren bijkans alle problemen verholpen. Lijkt me niet dat dat alleen aan de bands zelf ligt. BFMV klinkt op de CD "The Poison" vele malen beter dan live, en dat ligt niet alleen aan die muzikanten lijkt me. Jammer dat ze twee vocals hebben, waarvan er een alleen maar wat loopt te brullen en krijsen in de microfoon. Dat werd gisteren weer pijnlijk duidelijk.

Super concert, jammer dat er geen Creeping Death is gespeeld. 30.000 man die DIE DIE DIE meeschreeuwen klinkt toch net iets beter dan Nothing Else Matters.

En diegene die zeggen dat we maar naar de Arena moeten: luister het concert dat is te downloaden van metlive.com dat in 2004 in de Arena is gegeven. Wat een tyfusgeluid is dat toch.

Kortom: Geluid goed, voorprogramma's matig, te veel BA, show super. 9 uit 10.

En nu wil ik een nekmassage.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:20:54 #28
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38688925
Altijd met de auto... stond in de woonwijk naast het gelredome..zat om half 1 in mijn auto..lag om 2 uur in mijn bedje En dan woon ik in Leiden...dus stukje rijden nog...heb geen file gezien...
pi_38688954
En de hele trein ge-irriteerd omdat we een half uur hebben moeten wachten op de laatste bus waardoor we het nachtnet van een uur later moesten pakker

Die, Die My Darling had ik trouwens niet verwacht! Ik miste alleen Fade To Black.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_38689030
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef ParadiseLost711 het volgende:


En nu wil ik een nekmassage.
ook al... had gister nekpijn toen het was afgelopen.. en nu een mini beetje
Back to the 70's
pi_38689100
quote:
[b]Op vrijdag 9 juni 2006 12:21

Die, Die My Darling had ik trouwens niet verwacht! Ik miste alleen Fade To Black.
Nee ik ook niet
Vond t sowiezo wel oke dat ze bleven terugkomen en met toegiften bleven komen!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:25:54 #32
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_38689134
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef ParadiseLost711 het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat er bewust met dat geluid is gerommeld in het voorprogramma? Avenged Sevenfold klonk duidelijk beter dan de andere 2, en bij Metallica waren bijkans alle problemen verholpen. Lijkt me niet dat dat alleen aan de bands zelf ligt. BFMV klinkt op de CD "The Poison" vele malen beter dan live, en dat ligt niet alleen aan die muzikanten lijkt me. Jammer dat ze twee vocals hebben, waarvan er een alleen maar wat loopt te brullen en krijsen in de microfoon. Dat werd gisteren weer pijnlijk duidelijk.

Super concert, jammer dat er geen Creeping Death is gespeeld. 30.000 man die DIE DIE DIE meeschreeuwen klinkt toch net iets beter dan Nothing Else Matters.

En diegene die zeggen dat we maar naar de Arena moeten: luister het concert dat is te downloaden van metlive.com dat in 2004 in de Arena is gegeven. Wat een tyfusgeluid is dat toch.

Kortom: Geluid goed, voorprogramma's matig, te veel BA, show super. 9 uit 10.

En nu wil ik een nekmassage.
tja, trivium heeft normaal (op cd iig) goed toffe gitaarriffen.. het was nu een geluidsmuur van onverstaanbare meuk.. behalve tijdens "A Gunshot To The Head Of Trepidation" toen ze iron maiden style naast elkaar gingen staan solo-en.. dat was gaaf
Viel me trouwens op dat matthew hewy (of hoe heet die knakkert) helemaal niks van zn grunten zelf deed.. ik heb ik dat nu mis?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:27:17 #33
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_38689195
tja, trivium heeft normaal (op cd iig) goed toffe gitaarriffen.. het was nu een geluidsmuur van onverstaanbare meuk.. behalve tijdens "A Gunshot To The Head Of Trepidation" toen ze iron maiden style naast elkaar gingen staan solo-en.. dat was gaaf
Bij metallica kon je gewoon elke beweging op de snaren horen.. disposable heroes kon je gewoon vet goed horen hoe snel het was (wat ik erg gaaf vond)
Viel me trouwens op dat matthew hewy (of hoe heet die knakkert) helemaal niks van zn grunten zelf deed.. ik heb ik dat nu mis?


// dit ging beetje mis
pi_38689205
Gelredome is toch sowiezo niet de beste als t om geluid gaat?
Metallica klonk hierdoor ook niet top, beetje blikkerig....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_38689223
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef ParadiseLost711 het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat er bewust met dat geluid is gerommeld in het voorprogramma? Avenged Sevenfold klonk duidelijk beter dan de andere 2, en bij Metallica waren bijkans alle problemen verholpen. Lijkt me niet dat dat alleen aan de bands zelf ligt. BFMV klinkt op de CD "The Poison" vele malen beter dan live, en dat ligt niet alleen aan die muzikanten lijkt me. Jammer dat ze twee vocals hebben, waarvan er een alleen maar wat loopt te brullen en krijsen in de microfoon. Dat werd gisteren weer pijnlijk duidelijk.

En diegene die zeggen dat we maar naar de Arena moeten: luister het concert dat is te downloaden van metlive.com dat in 2004 in de Arena is gegeven. Wat een tyfusgeluid is dat toch.
Dat is inderdaad bewust gedaan. Het voorprogramma krijgt altijd een mindere PA. Anders zou het misschien wel eens zo kunnen zijn dat ze beter zijn dan de hoofdact. Nu is dit bij deze bands ook in dat geval niet zo, ze zijn sowieso slechter.

Ik denk overigens niet dat je aan die live-opname kunt horen hoe het geluid in de ArenA was... Die dingen op Metlive.com zijn allemaal soundboard recordings. Dat klinkt in iedere zaal hetzelfde, omdat de omgeving niet wordt meegerekend. Er wordt direct uit de PA op tape opgenomen, het omgevingsgeluid is daarbij niet van belang. Vandaar dat je het publiek ook niet of nauwelijks hoort op die opnames.

Neemt niet weg dat het geluid in het Gelredome vele malen beter is dan in de ArenA.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:37:57 #36
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_38689553
Het was extreem vet!! Volgend jaar ben ik er weer maar dan met een staanplaats!
It's okay to be white
pi_38689554
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik jou ook

Gave foto's
Wil nog wel ff weten waarom je er niet was.
Onvergeeflijk
Concert was wel minder leuk hierdoor
pi_38689636
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Dat is inderdaad bewust gedaan. Het voorprogramma krijgt altijd een mindere PA. Anders zou het misschien wel eens zo kunnen zijn dat ze beter zijn dan de hoofdact. Nu is dit bij deze bands ook in dat geval niet zo, ze zijn sowieso slechter.

Ik denk overigens niet dat je aan die live-opname kunt horen hoe het geluid in de ArenA was... Die dingen op Metlive.com zijn allemaal soundboard recordings. Dat klinkt in iedere zaal hetzelfde, omdat de omgeving niet wordt meegerekend. Er wordt direct uit de PA op tape opgenomen, het omgevingsgeluid is daarbij niet van belang. Vandaar dat je het publiek ook niet of nauwelijks hoort op die opnames.

Neemt niet weg dat het geluid in het Gelredome vele malen beter is dan in de ArenA.
Iedere band heeft echter zijn eigen sound crew.
Die stellen het geluid dus in.
Dus dat het in het voorpgramma zo brak klonk, ligt niet aan Metallica, maar aan de sound crew van die bands.
Neemt niet weg dat ik het niets aan vond.
Vond het hele vooprogramma gewoon ruk.

Korn vond ik toch iets leuker in de ArenA
pi_38689652
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ik denk overigens niet dat je aan die live-opname kunt horen hoe het geluid in de ArenA was... Die dingen op Metlive.com zijn allemaal soundboard recordings. Dat klinkt in iedere zaal hetzelfde, omdat de omgeving niet wordt meegerekend. Er wordt direct uit de PA op tape opgenomen, het omgevingsgeluid is daarbij niet van belang. Vandaar dat je het publiek ook niet of nauwelijks hoort op die opnames.
Is dat echt zo Dat lijkt me HEEL sterk. Luister naar Creeping Death van de Arena opname. Dat is een echo waar je misselijk van wordt. Het lijkt net of de ene helft "DIE!" zegt, en dan de andere helft volgt. Ook het publiek is op de intro van Sad But True goed te horen. Hetzelfde geldt voor Seek and Destoy, waar de galm zo is, dan de DESTROY terug komt via die echo, en dus langer aanhoudt. Op zich een leuk sound effect. Verder is AL het gepraat van James dubbel uitgevoerd. ALLES. Ik kan je wat nummers sturen waarin dit pijnlijk duidelijk wordt.

Zoals je zei, waar moet Metallica in hemelsnaam bang voor zijn bij het geluid? Ze blazen die andere bands weg, probleemloos. Zelfs als ze allemaal met links spelen.

Het was overigens mooi te zien dat Rob even zijn vingers moest strekken tijdens een nummer. Ik kan me voorstellen dat heel MOP spelen niet goed is voor zijn linkerhand. En mijn nek
pi_38689710
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef deliberator het volgende:

[..]

Iedere band heeft echter zijn eigen sound crew.
Die stellen het geluid dus in.
Dus dat het in het voorpgramma zo brak klonk, ligt niet aan Metallica, maar aan de sound crew van die bands.
Neemt niet weg dat ik het niets aan vond.
Vond het hele vooprogramma gewoon ruk.

Korn vond ik toch iets leuker in de ArenA
Oh ja? Lees dit dan eens:
quote:
KYUSS famously opened for METALLICA in Australia in 1993. METALLICA's soundman promised KYUSS they'd have a full PA during their set but quickly changed his mind after KYUSS plugged in and turned on. "We douched them," Homme laughed. "On a frequency spectrum, we were like a brick wall until you hit the high end — and then there was no high end. I mean, high end if not fun for anybody; you don't party with high end."
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38689769
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef deliberator het volgende:

[..]
Korn vond ik toch iets leuker in de ArenA
En zo is het maar net. Jonathan heeft alleen zang, en dat merk je vanaf nummer 1. Die kerel gaat tekeer als een bezetene, en steekt iedereen zo aan. De zanger van Avenged Sevenfold (op zich een goede stem, maar echt energiek kwam hij op mij niet over) had niet het idee moe te zijn na 40 minuten, terwijl ik dat bij Korn wel heb als Jonathan 45 minuten de beest uit hangt.
pi_38689874
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:42 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Oh ja? Lees dit dan eens:
[..]
Vertaling?
Snap er ff geen flikker van.
pi_38690231
Was een vet concert

Nog een beetje nekpijn

Ik vond trouwend BFMV enorm zuig, en trivium speelde ook niet op hun best..
Maar metallica was natuurlijk goed
[10/05 Joe Satriani] [11/05 Roger Waters] [29/05 Flogging Molly] [30/05 Pinkpop] [11/06 Airbourne] [27/06 Graspop] [15/08 Lowlands]
Oops!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:05:15 #44
102746 Kreuz
Mmm.. Lekkâh
pi_38690537
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef deliberator het volgende:

[..]

Vertaling?
Snap er ff geen flikker van.
Dat ze eerst volledig getuned geluid beloofden aan KYUSS, maar toen ze aan het spelen waren en het zo goed ging, heeft de geluidsman van Metallica wat lopen klooien met die knopjes, omdat ze anders misschien de hoofdact (Metallica) zouden overspelen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:06:49 #45
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38690603
Ik was zeker de enige die ook wel van het voorprogramma kon genieten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38690659
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Kreuz het volgende:

[..]

Dat ze eerst volledig getuned geluid beloofden aan KYUSS, maar toen ze aan het spelen waren en het zo goed ging, heeft de geluidsman van Metallica wat lopen klooien met die knopjes, omdat ze anders misschien de hoofdact (Metallica) zouden overspelen.
Lijkt me erg sterk, maar goed, zolang Metallica maar lekker klinkt.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:40:41 #47
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_38691803
Ik moest zeggen dat wij met de auto enorm mazzel hebben gehad, wij kwamen uit groningen, en we hebben 0,0 file gehad, dit kwam omdat we iemand meehadden die Arnem als zijn broekzak kende. We hebben aan de andere kant van de snelweg geparkeerd vlakbij een winkelcentrum, van te voren nog ff een chineesje gehad . (15 min lopen van Gelredome)

Toen we terug liepen konden we het aantal rockfans op 1 hand tellen, en ook het aantal auto's opweg naar de snelweg, we hebben totaal geen file gehad, en konden vooral lekker doorrijden. ik was rond 2:10 thuis, dacht dat dat toch netjes was, en tja, OV, 1 keer gedaan, wel gezellig met al die fans, maar voor mij teveel gedoe.

Ik ben heel nieuwschierig hoelang de mensen hebben vast gestaan op het parkeerplaats van Gelredome zelf.

Over de mensen die vonden dat het een tyfus geluid was, ben ik het wel een beetje eens, echter ik stondlinks avhter op de tribune, en ik had het eerlijk gezegd erger verwacht, tevens had ik verwacht dat het op het veld wel beter moest klinken, dus niet nu ik dit zo hoor.

Ik kom vaak in overdekte concerten, en 9 van de 10 keer is het geluid dan echt bagger. Mijn favoriet blijft dan ook nog steeds openlucht concerten. Dit keer echter, voor de plek waar ik zat, vond ik metallica prima klinken. Ik zal me maar niet uitlaten over de support act, dat was idd een grote brei.
Fuck me, I'm all out of enemies
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:41:22 #48
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38691831
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef stefmans het volgende:
Ik was zeker de enige die ook wel van het voorprogramma kon genieten
Neehoor, ik vond Trivium en BFMV ook erg vet spelen!
pi_38691916
Hoi
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38691924
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:08 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Je hebt het wel naar je zin gehad?
Jaaa het was super, ik klink misschien wel heel negatief, maar de show zelf was heel goed!

En over het voorprogramma; Trivium vond ik trouwens wel cool, die andere 2 was herrie
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:48:24 #51
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38692082
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef mrDarksand het volgende:


Ik ben heel nieuwschierig hoelang de mensen hebben vast gestaan op het parkeerplaats van Gelredome zelf.
De ene uitgang was erg druk, daar hebben we een kwartier in de rij gestaan zonder ook maar vooruit te zijn gekomen. Ik had geen zin meer om te wachten, en was toen maar omgedraaid in de hoop dat er nog een ´lege´ uitgang was... En die was er ook!

Maar goed, toen kwamen we in een lange file richting de snelweg uit, daar hebben we ook nog een half uur gestaan ofzo... Vervolgens besloot ik maar om een zijstraatje te pakken en m'n navigatie aan te sluiten, toen ging het wel beter
pi_38692354
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef mrDarksand het volgende:
Ik ben heel nieuwschierig hoelang de mensen hebben vast gestaan op het parkeerplaats van Gelredome zelf.
3 minuten. Ik heb wel wat mensen omver moeten rijden, maar dat waren er maar een stuk of 6. Het ergste was Arnhem uitkomen. Voordat ik die A15 op was was ik al weer een half uur verder.

Het geluid aan de linkerkant (als je met het gezicht naar het podium staat) 1/3de van het podium af was trouwens grandioos (afgezien van het voorprogramma).

Lag het trouwens aan mijn ogen, of leek het erop dat de linkerkant van de zittribune stond (daar stond ik, dus dat weet ik tamelijk zeker ), maar de rechterkant is blijven zitten? ZITTEND naar Metallica luisteren bij zo'n show? Hoe krijg je het voor elkaar


Bow to the Phantom Lord!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:02:14 #53
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_38692583
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:55 schreef ParadiseLost711 het volgende:

[..]

3 minuten. Ik heb wel wat mensen omver moeten rijden, maar dat waren er maar een stuk of 6. Het ergste was Arnhem uitkomen. Voordat ik die A15 op was was ik al weer een half uur verder.

Het geluid aan de linkerkant (als je met het gezicht naar het podium staat) 1/3de van het podium af was trouwens grandioos (afgezien van het voorprogramma).

Lag het trouwens aan mijn ogen, of leek het erop dat de linkerkant van de zittribune stond (daar stond ik, dus dat weet ik tamelijk zeker ), maar de rechterkant is blijven zitten? ZITTEND naar Metallica luisteren bij zo'n show? Hoe krijg je het voor elkaar


Bow to the Phantom Lord!
Wij zaten in het eenna laatste vak van delinker tribune (links als je naar het podium kijkt) en daar stond iedereen hoor. maar toen ik even naar de achterste tribune keek, leek het ook alsof ze zaten, maar toen ik even beter keek zag ik toch wel dat ze stonden, gedeeltelijk gezichts bedrog denk ik.

Dus het duurde wel even voordat jullie op de snelweg zaten? vanaf onze plek konden we direkt de snelweg op, het aantal auto's tussen ons parkeerplekje en de oprit was minder dan 10 , op de snelweg ff rustig aan (80-100) omdat daar wat meer reed, maar al gauw 150-160 op de teller, na Zwolle ff gestopt om te wisselen van bestuurder, mijn broer werd wat moe .

Oh dat chinees restaurant hete, Wangs Paradise ofzo, smaakte goed , misschien iemand hier die dan weet over welk winkelcentrum het hier gaat, was een groot parkeer- plaats en garage, waar helemaal niets meer stond toe wij daar aankwamen, helemaal leeg :S
Fuck me, I'm all out of enemies
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:10:29 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38692843
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:02 schreef mrDarksand het volgende:

[..]misschien iemand hier die dan weet over welk winkelcentrum het hier gaat, was een groot parkeer- plaats en garage, waar helemaal niets meer stond toe wij daar aankwamen, helemaal leeg :S
Winkelcentrum Kronenburg, I assume
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:10:39 #55
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_38692850
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

De ene uitgang was erg druk, daar hebben we een kwartier in de rij gestaan zonder ook maar vooruit te zijn gekomen. Ik had geen zin meer om te wachten, en was toen maar omgedraaid in de hoop dat er nog een ´lege´ uitgang was... En die was er ook!

Maar goed, toen kwamen we in een lange file richting de snelweg uit, daar hebben we ook nog een half uur gestaan ofzo... Vervolgens besloot ik maar om een zijstraatje te pakken en m'n navigatie aan te sluiten, toen ging het wel beter
Moet eerlijk zeggen dat bij elk concert het beter is je eigen neus te volgen, en vooral niet in de mainstream te komen, de verkeerscontrole probeert de stroom te focussen zodat ze niet teveel versprijd over de stad hoeven te staan, zolang je niet de borden Metallica volgt zit je goed , ik zag zelfs een bord 100 meter van Gelredome af met metallica, die precies de ander kant op wees, dan weet je toch genoeg. Echter probeer ik altijd wel iets van het concert af te parkeren, zodat ik niet in de topdrukte zit, maar dit keer was echt ongelooflijk, we hadden 0,0 verkeer.
Fuck me, I'm all out of enemies
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:11:30 #56
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_38692881
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:10 schreef Mark het volgende:

[..]

Winkelcentrum Kronenburg, I assume
Jep, dat is het , ik hoorde iemand het al zeggen gisteren, maar was het vergeten, klopt het dat dat ongeveer 15 min lopen is? tenminste zo voelde het
Fuck me, I'm all out of enemies
pi_38692896
ik vond Avenged Sevenfold in Berlijn wel ok klinken, in Arnhem vond ik het gewoon bagger. Net zoals die andere twee vooracts.

Metallica was zoals verwacht, alleen deze keer een beetje veel bas. Nu kunnen mijn oren gelukkig nog uitrusten tot zondag voor de volgende portie Metallica.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:14:03 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38692961
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef mrDarksand het volgende:

[..]

Jep, dat is het , ik hoorde iemand het al zeggen gisteren, maar was het vergeten, klopt het dat dat ongeveer 15 min lopen is? tenminste zo voelde het
Ligt aan de andere kant van de snelweg (N325 ?), dus dat kan goed. Als je maar uitkijkt met oversteken, soms heb je van die idioten die letterlijk de snelweg oversteken ipv gebruik maken van een (voetgangers-)brug.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:15:35 #59
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_38693007
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:14 schreef Mark het volgende:

[..]

Ligt aan de andere kant van de snelweg (N325 ?), dus dat kan goed. Als je maar uitkijkt met oversteken, soms heb je van die idioten die letterlijk de snelweg oversteken ipv gebruik maken van een (voetgangers-)brug.
Die brug daar konden ook auto's over, was er ook een voetgangerbrug?
Fuck me, I'm all out of enemies
pi_38693140
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:38 schreef deliberator het volgende:

[..]

Wil nog wel ff weten waarom je er niet was.
Onvergeeflijk
Concert was wel minder leuk hierdoor
vertel ik wel ff via msn ok?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:22:19 #61
102746 Kreuz
Mmm.. Lekkâh
pi_38693216
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:15 schreef mrDarksand het volgende:

[..]

Die brug daar konden ook auto's over, was er ook een voetgangerbrug?
Onder de snelweg door ja
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:31:01 #62
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_38693506
Nou ik leef weer, geen piep in m'n oren ondanks dat ik direct voor die konkerspeakers stond. Het was erg leuke dag en we hebben veel lol gehad, maar zeggen dat ik van het concert genoten heb zou een leugen zijn . Gelukkig was er Kirk, die steeds langsliep met z'n big smile, en dat maakt alles goed. De show van metallica is über

Oja, en op de terugweg voor het eerst van m'n leven in de 1e klasse gezeten. Nou, ook niet veel bijzonders .

[ Bericht 13% gewijzigd door NASDAQbastardo op 09-06-2006 14:38:01 ]
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:39:19 #63
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_38693757
Het was weer een vette avond gister!

Was pas om 3:45 thuis... door alle files en nog naar de mcdrek geweest.
Mn nek doet pijn.... auw... Had al veel te lang niet meer geheadbanged blijkbaar.

Trivium was vet, die andere 2 waren echt bagger, slecht geluid, zang niet te horen, gewoon bagger.
MetallicA uiteraard onwaarschijnlijk goed! Gewoon fantastisch om te zien hoeveel emotie ze nog in de muziek kunnen leggen na 26 jaar! KIPPENVEL momenten genoeg gehad gister!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_38694006
Het was Zekers Wreed
idd veel kippenvel momenten..
Vanavond maar live at sandiego 1992 dvd erin gooien..
Balen dat ik door het OV na enter sandmen weg moest
En dan werd het nog een hele ns-klote toer (heej misschien een id om die erin te gooien en de zomer toer eruit ) om terug te komen..
Verstandig he die mensen, op het laatste moment bedenken dat het misschien wel drukker wordt door een concert en dan pas een extra 4 treinstellen gaan roepen prutzooi..
Maar ondanks die laaste domper - WOOOOOOOOW blij dat ik er heen was

Ajuu
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:14:05 #65
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_38694957
Concert was gewoon helemaal te gek!
Wij zaten links op de tribune, vak 104, en we hadden echt super uitzicht.

Voorprogramma vond ik echt waardeloos, geluid stond veel te hard bij alle bands, en je verstond er werkelijk geen ene zak van. Maar ja dat boeit ook niet, ik kwam voor Metallica!

Komisch moment vond ik toch toen ze het nieuwe nummer wouden spelen en er was gewoon geen bass, blijven ze elkaar wat stom aankijken.

Wij hadden geen problemen met de NS. wij liepen zo met bier en al na het laatste nummer het stadion uit, pendelbus in, en hoppa op het station stond meteen onze trein klaar. Moet je wel maar geluk mee hebben. Daarna nog ff Nijmegen onveilig gemaakt, maar dat kon niet tippen aan Metallica!

Ohja en nog dit, naast me stond een meid me de hele tijd aan te gapen als ik een beetje sprong of als ik een vuist maakte. Ook toen ik heel hard begon te schreeuwen gaapte mevrouw me aan. Terwijl ze zelf ook flink tekeer aan het gaan was. Beetje liever kijken volgende keer meisje, is niet zo dat ik je aangeraakt heb
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:29:21 #66
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38695463
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef Professional het volgende:
Concert was gewoon helemaal te gek!
Wij zaten links op de tribune, vak 104, en we hadden echt super uitzicht.

Voorprogramma vond ik echt waardeloos, geluid stond veel te hard bij alle bands, en je verstond er werkelijk geen ene zak van. Maar ja dat boeit ook niet, ik kwam voor Metallica!

Komisch moment vond ik toch toen ze het nieuwe nummer wouden spelen en er was gewoon geen bass, blijven ze elkaar wat stom aankijken.

Wij hadden geen problemen met de NS. wij liepen zo met bier en al na het laatste nummer het stadion uit, pendelbus in, en hoppa op het station stond meteen onze trein klaar. Moet je wel maar geluk mee hebben. Daarna nog ff Nijmegen onveilig gemaakt, maar dat kon niet tippen aan Metallica!

Ohja en nog dit, naast me stond een meid me de hele tijd aan te gapen als ik een beetje sprong of als ik een vuist maakte. Ook toen ik heel hard begon te schreeuwen gaapte mevrouw me aan. Terwijl ze zelf ook flink tekeer aan het gaan was. Beetje liever kijken volgende keer meisje, is niet zo dat ik je aangeraakt heb
Bekende situatie inderdaad. Voor me stond ook zo'n meisje, telkens als ik mee stond te schreeuwen keek ze me ook aan van 'tering... wat kan jij hard schreeuwen ' Lekker belangrijk.. ze gaan hun gang maar

Nog effe een vraagje tussendoor... Die intro (The Ecstasy of Gold), is die nog ergens op internet te vinden ofzo? Dan bedoel ik dus niet de S&M versie, maar de versie die telkens aan het begin van een concert wordt gedraaid. Het is een stukje van een film, dus het is niet illegaal om naar te vragen, toch?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:32:38 #67
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_38695578
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef Professional het volgende:
Concert was gewoon helemaal te gek!
Wij zaten links op de tribune, vak 104, en we hadden echt super uitzicht.

Voorprogramma vond ik echt waardeloos, geluid stond veel te hard bij alle bands, en je verstond er werkelijk geen ene zak van. Maar ja dat boeit ook niet, ik kwam voor Metallica!

Komisch moment vond ik toch toen ze het nieuwe nummer wouden spelen en er was gewoon geen bass, blijven ze elkaar wat stom aankijken.

Wij hadden geen problemen met de NS. wij liepen zo met bier en al na het laatste nummer het stadion uit, pendelbus in, en hoppa op het station stond meteen onze trein klaar. Moet je wel maar geluk mee hebben. Daarna nog ff Nijmegen onveilig gemaakt, maar dat kon niet tippen aan Metallica!

Ohja en nog dit, naast me stond een meid me de hele tijd aan te gapen als ik een beetje sprong of als ik een vuist maakte. Ook toen ik heel hard begon te schreeuwen gaapte mevrouw me aan. Terwijl ze zelf ook flink tekeer aan het gaan was. Beetje liever kijken volgende keer meisje, is niet zo dat ik je aangeraakt heb
Wij zaten in vak 105. Op de heenweg hebben we op de rotonde velperplein 1 afslag te vroeg genomen. Gingen we de A12 weer op, daar kom ik net vanaf. Wij dus de bordjes volgen voor de parkeerplaats. Moet je je auto compleet aan de andere kant van Arnhem neerzetten en dan met zo'n pokkependelbus de stad door.

Staan er een paar van die hagenezen achter ons: kenker, kenker, wij zijn Amish... Laat maar

Volgende keer zet ik de auto mooi bij de Rijnhal/Grote Koppel neer, 15 minuten lopen ben je er ook.

Het geluid stond idd erg hard, de broekspijpen wapperden om m'n benen. De piep uit m'n oren is nu net weg. Neemt niet weg dat het wel über was. Vooral dat ze het hele album van MoP speelden.

James na Sanitarium: I've forgotten how great this song was



Heeft iemand btw nog een overzicht van alle nummers die ze gespeeld hebben voor en na Masters Of Puppets? Vergeet dat altijd weer...
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_38695605
Het is het nummer van The Good, The Bad and The Ugly.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_38695637
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog effe een vraagje tussendoor... Die intro (The Ecstasy of Gold), is die nog ergens op internet te vinden ofzo? Dan bedoel ik dus niet de S&M versie, maar de versie die telkens aan het begin van een concert wordt gedraaid. Het is een stukje van een film, dus het is niet illegaal om naar te vragen, toch?
Dat is een nummer van Ennio Morricone en komt uit de film "The Good, the Bad & the Ugly" (Il Buono, il Brutto, il Cattivo)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:35:51 #70
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_38695700
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Bekende situatie inderdaad. Voor me stond ook zo'n meisje, telkens als ik mee stond te schreeuwen keek ze me ook aan van 'tering... wat kan jij hard schreeuwen ' Lekker belangrijk.. ze gaan hun gang maar

Nog effe een vraagje tussendoor... Die intro (The Ecstasy of Gold), is die nog ergens op internet te vinden ofzo? Dan bedoel ik dus niet de S&M versie, maar de versie die telkens aan het begin van een concert wordt gedraaid. Het is een stukje van een film, dus het is niet illegaal om naar te vragen, toch?
Hij staat ook op die live 3-cd Live, Shit & Binge. Daar openen ze er ook mee.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:36:01 #71
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38695710
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:33 schreef stFz het volgende:
Het is het nummer van The Good, The Bad and The Ugly.
Dank u

-
Briljant nummer trouwens... Zit er nu met kippenvel naar te luisteren

[ Bericht 19% gewijzigd door Sm0keZ op 09-06-2006 15:41:56 ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:37:21 #72
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38695764
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef Thijz het volgende:

[..]

Hij staat ook op die live 3-cd Live, Shit & Binge. Daar openen ze er ook mee.
Die heb ik ook, maar da's weer een live-versie
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:43:30 #73
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38696019
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Bekende situatie inderdaad. Voor me stond ook zo'n meisje, telkens als ik mee stond te schreeuwen keek ze me ook aan van 'tering... wat kan jij hard schreeuwen ' Lekker belangrijk.. ze gaan hun gang maar
Ik had dat probleem dus andersom...ik stond lekker uit mijn pan te gaan,lekker mee bleren,beetje headbangen...werd ook aangekeken zo vannuh:Wat ben jij nou aan het doen

Maar ja..lekker boeiend..ik ben lekker uit mijn plaat gegaan...hihi
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:44:46 #74
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38696074
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ik had dat probleem dus andersom...ik stond lekker uit mijn pan te gaan,lekker mee bleren,beetje headbangen...werd ook aangekeken zo vannuh:Wat ben jij nou aan het doen

Maar ja..lekker boeiend..ik ben lekker uit mijn plaat gegaan...hihi
En da's het belangrijkst!
pi_38696488
tvp
pi_38696847
Heerlijk concert, heb een plectrum van Kirk gevangen! En wel tijdens het concert, niet toen ze opeens zakken vol plectrums gingen strooien

Jammer van het geluid bij Trivium want ze speelde gewoon goed, Avenged en Bullet boeien me niet, en het geluid bij Metallica was gewoon veel beter.

Terugreis was ook erg grappig met de NS en de extra treinen, stond pas om half 5 op Leiden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:09:21 #77
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38697133
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heerlijk concert, heb een plectrum van Kirk gevangen! En wel tijdens het concert, niet toen ze opeens zakken vol plectrums gingen strooien

Jammer van het geluid bij Trivium want ze speelde gewoon goed, Avenged en Bullet boeien me niet, en het geluid bij Metallica was gewoon veel beter.

Terugreis was ook erg grappig met de NS en de extra treinen, stond pas om half 5 op Leiden
3e concert van Metallica, en nog steeds niks gevangen...
pi_38697206
Ik hbe genoten

was mijn eerste keer maar damn ik wil meer

geluid was erg strak en hard (oren die moesten er toch wel ff aan wennen)
voor prog. heb ik alleen de laatste act van mee gekregen maar dat boeite me nie zo
ik had zit platsen ergens linkt op pad 12.

wat mij vooral op viel das dat veel mensen tijdens de eerste nummers en MOP gewoon bleven zitten en dat tijdens TBA eigenlijk iedereen wil gng staan (ikku niet maar daar heb ik zo mijn reden voor)

was al wel naar 2 nummers mijn stem kwijt

volgend jaar zeker weer
pi_38697472
Jammer dat het geluid bij Trivium en Bullet For My Valentine zo kut was. Heb ze afgelopen weekend ook gezien op Rock Am Ring, en daar was alles beter te horen dan gisteravond. Goeie bands, die ook echt lekker spelen. Avenged blijf ik bagger vinden, patsers.

Was dus de tweede keer Metallica deze week en kon me dus weer verheugen op de tweede keer MoP in z'n geheel. Erg goed. Verrassingen: The Unforgiven en het nieuwe nummer. Stond zo'n 5 meter van het podium, precies in het midden... maar miste echt iedere plectrum die werd gegooid. Gelukkig heb ik er al één van 2 jaar geleden. Top concert, en na twee keer Metallica in één week ga ik m'n stem de komende week niet meer belasten, keelpijn is niet normaal meer.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:19:24 #80
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38697480
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

3e concert van Metallica, en nog steeds niks gevangen...
6e keer metallica... heb pas 1x wat gevangen (naja 2x maar tijdens hetzelfde concert )Het is gewoon puur geluk... helaas
pi_38697507
Ik vind die Trujillo er overigens nog steeds niet bijpassen na drie jaar. 't Is een erg vriendelijke vent en een uitstekende bassist, maar die apenmuilen en bewegingen mag íe wat mij betreft achterwege laten.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38697545
Gaaf concert weer! Heb weer genoten.

Grappig dat er zo veel mensen met een mobieltje in de lucht stonden. Vroeger zag je allemaal aanstekers tijdens nothing else matters, nu vooral telefoonschermpjes
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:21:34 #83
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38697546
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:19 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

6e keer metallica... heb pas 1x wat gevangen (naja 2x maar tijdens hetzelfde concert )Het is gewoon puur geluk... helaas
Je zou toch zeggen dat ik met m'n 2,04m die dingen vrij makkelijk uit de lucht kan plukken...
Maarja, als die dingen eenmaal op de grond liggen ben ik er minder snel bij (ik vind het ook weer zo aso om eerst een paar man omver te beuken voor een plectrum )
pi_38697686
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind die Trujillo er overigens nog steeds niet bijpassen na drie jaar. 't Is een erg vriendelijke vent en een uitstekende bassist, maar die apenmuilen en bewegingen mag íe wat mij betreft achterwege laten.
Hij versprak zich wel mooi
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_38697731
Metallica voor de 3e keer gezien (for 2003 en arena 2005) had alleen wel zitplaatsen alleen ging iedereen staan dus was nog best te doen, miste alleen het geplet worden een beetje mjah uiteindelijk was het maar goed dat ik zitplaatsen had want mijn broertje is vorige week aan zijn knie geopereerd en hield die 2.5 uur stilstaan (voorprogramma godzijdank gemist) maar net vol, tussen het publiek was het gewoon dag dag knie geweest.

Setlist vond ik wel vet, alleen ik vond het wel heel jammer dat ze niks van ride the lightning hebben gespeeld. Van mij hadden ze the thing that should not be en leper messiah wel weg mogen laten, zijn toch kut nummers imo. Ow en NeM hadden ze we moeten laten, altijd maar dat nummer, word er helemaal lijp van, speel eens wat anders.

Dat nieuwe nummer klonk ook wel aardig, gelukkig weer gitaarsolo's een geen drums meer die op vuilnisbakken lijken kwa geluid. Alleen de zang mag imo nog wel wat aan gedaan worden, klink teveel als (re)load.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_38697941
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind die Trujillo er overigens nog steeds niet bijpassen na drie jaar. 't Is een erg vriendelijke vent en een uitstekende bassist, maar die apenmuilen en bewegingen mag íe wat mij betreft achterwege laten.
haha das juist vet dat krabloopje is grappig. Ziet er misschien een beetje vreemd uit en past misschien wat minder bij de rest maar ik vind het wel grappig. Liever dat ie gewoon een beetje vreemd doet op een leuke manier dan zo'n gozer die persee als die hard metal head wil overkomen en het daardoor veel te geforceerd laat lijken. Bij hem is het gewoon natuurlijk en dat is goed
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:40:09 #87
102746 Kreuz
Mmm.. Lekkâh
pi_38698225
Ik vind Trujillo ook wel erg vet is weer eens wat anders dan gewoon staan en rennen.

Ben ik trouwens de enige of werd Enter Sandman iets anders gespeeld dan normaal? (in de riff?)
pi_38698396
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

haha das juist vet dat krabloopje is grappig. Ziet er misschien een beetje vreemd uit en past misschien wat minder bij de rest maar ik vind het wel grappig. Liever dat ie gewoon een beetje vreemd doet op een leuke manier dan zo'n gozer die persee als die hard metal head wil overkomen en het daardoor veel te geforceerd laat lijken. Bij hem is het gewoon natuurlijk en dat is goed
Mja. 1 keer is het leuk. Als je het halve optreden bezig blijft met die onzin en al drie jaar lang hetzelfde doet, wordt het wat gaar. Ik had toch liever Newsted nog op die plek gezien.

Hehe, wat zal die balen overigens... Zijn 'side-project' Echobrain is nooit van de grond gekomen, hij speelt nu in een marginale band als Voivod dat wellicht 013 voor de helft kan vullen en Metallica speelt nog steeds in voetbalstadions. En hij is vrijwillig weggegaan. (Toendertijd wel logisch, achteraf heeft die beslissing toch minder voor hem uitgepakt. Dat is wel jammer).
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:45:20 #89
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38698414
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef Kreuz het volgende:
Ik vind Trujillo ook wel erg vet is weer eens wat anders dan gewoon staan en rennen.

Ben ik trouwens de enige of werd Enter Sandman iets anders gespeeld dan normaal? (in de riff?)
Ik had zelf de indruk dat Kirk in het begin z'n gitaar nog op dropped-D had staan... Even later zag ik hem ook van gitaar wisselen in het eerste nummer.
pi_38698451
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:25 schreef stFz het volgende:

[..]

Hij versprak zich wel mooi
Wat zei hij dan? Geloof ik gemist ofzo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:49:44 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38698554
Kritiek is er altijd wel op een concert, maar al met al was het gewoon weer strak en vet .

Over de NS hoef ik me niet meer uit te laten toch? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:50:44 #92
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_38698584
"we don't have the good bassplayer " ofzo..
hij bedoelde basgitaar.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:51:06 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38698599
The right bassplayer .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_38698723
Ooja dat had ik wel gehoord ja, "what the wrong bassplayer? I am the bassplayer"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:59:27 #95
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_38698878
Regelrechte blunder was dat gewoon
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:03:02 #96
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38699002
Hier nog wat fotos..gemaakt met mijn telefoon dus het is geen superkwaliteit Mijn excuses voor de grote..ik ben nog in gevecht met photobucket




pi_38699048
Wat ik trouwens wel leuk vond was dat Hetfield bij Nothing Else Matters weer redelijk het orginele zangpatroon gebruikte. Dus niet met oeohahahahehhhehahahahaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahehahhahahahahahahehhahahah na elk woord. En hij ging met ''never care for what they do, etc.'' weer omhoog. Als je er bent klinkt het wel leuk. Op opname is het niet al te best. Maar goed, zo klinkt het wel een stuk beter.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38699134
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef VASND het volgende:

[..]

Ik vertrek ook om 10 uur hoor .
Bivakkeren is een must als je in het voorvak wilt staan.
Toch niet. Kwam om 5 voor 5 bij het gelredome aan, liep om 5 uur ingang E binnen, en had om 5 over 5 een bandje voor het voorste vak.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:10:08 #99
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38699224
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Professional het volgende:
Regelrechte blunder was dat gewoon
Ja maar hij was wel leuk.. netzo dat James er echt lol in had dat iedereen hem na ging doen..Je zeg het gewoon aan zijn gezicht
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:10:16 #100
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_38699232
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef Zon het volgende:

[..]

Toch niet. Kwam om 5 voor 5 bij het gelredome aan, liep om 5 uur ingang E binnen, en had om 5 over 5 een bandje voor het voorste vak.
Mazzelaar . Had ingang L. Was net te laat, maar stond net achter de hekken en heb me prima vermaakt. Minpuntje is dat je geen drinken kan halen, want je komt nevernooit meer naar voren. Iig niet op een sociale manier
- verwijderd door admin -
pi_38699339
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:10 schreef sipper het volgende:

[..]

Mazzelaar . Had ingang L. Was net te laat, maar stond net achter de hekken en heb me prima vermaakt. Minpuntje is dat je geen drinken kan halen, want je komt nevernooit meer naar voren. Iig niet op een sociale manier
Heb je nog gevraagd of je er in kon dan?
pi_38699370
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

vertel ik wel ff via msn ok?
goed lieverd
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:19:03 #103
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_38699515
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:13 schreef Zon het volgende:

[..]

Heb je nog gevraagd of je er in kon dan?
Zeker, maar die grote kale vent bleef maar nee schudden Had ook t gevoel dat Ingang L minder snel werd toegelaten. maargoed misschien ben ik hierin niet helemaal objectief
- verwijderd door admin -
pi_38699583
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:19 schreef sipper het volgende:

[..]

Zeker, maar die grote kale vent bleef maar nee schudden Had ook t gevoel dat Ingang L minder snel werd toegelaten. maargoed misschien ben ik hierin niet helemaal objectief
Om 5 uur was er helemaal geen rij bij ingang E, kon zo doorlopen! Ik ben naar een ingang van het vak links voor het podium gelopen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:27:30 #105
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_38699785
E was wat sneller, in mijn geval dan. We zetten een paar vrienden af bij L, helemala omgelopen naar E, en nog waren we eerder binnen.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:46:41 #106
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_38700377
Ik kwam ook via L.. stond ook achter de hekken compleet in het midden circa 5 meter er van af ofzo..
Heb nog wel asociaal drinken gehaald 8)
pi_38701846
Wie kan me helpen aan de titel van het laatse nummer dat avenged^7 speelde. het kwam me zo bekend voor..
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:58:30 #109
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38702672
Wie zou mij even het nieuwe nummer kunnen mailen, of het linkje ervan
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38702697
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:58 schreef stefmans het volgende:
Wie zou mij even het nieuwe nummer kunnen mailen, of het linkje ervan
Lees even dit topic door en de vorige...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:59:30 #111
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38702711
Daar is het linkje weg
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38702830
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:59 schreef stefmans het volgende:
Daar is het linkje weg
Kijk even op www.blabbermouth.net en geef als zoekactie Metallica op. Dan kom je vanzelf een nieuwsbericht tegen waar het linkje staat.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38703279
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef Professional het volgende:
Concert was gewoon helemaal te gek!
Wij zaten links op de tribune, vak 104, en we hadden echt super uitzicht.

Voorprogramma vond ik echt waardeloos, geluid stond veel te hard bij alle bands, en je verstond er werkelijk geen ene zak van. Maar ja dat boeit ook niet, ik kwam voor Metallica!

Ohja en nog dit, naast me stond een meid me de hele tijd aan te gapen als ik een beetje sprong of als ik een vuist maakte. Ook toen ik heel hard begon te schreeuwen gaapte mevrouw me aan. Terwijl ze zelf ook flink tekeer aan het gaan was. Beetje liever kijken volgende keer meisje, is niet zo dat ik je aangeraakt heb
Ben ik helemaal mee eens. Stond ook in vak 104, meteen als je de ingang uitkwam rechts. Superuitzicht. En dat schreeuwen? Man, na 2 nummers zaten mijn strottehoofd en hersenstam al los. Dus ja, als ze toch al los zitten kun je net zo goed doorgaan! Een vrouw achter me (schatting: jaar of 40) was in een druk gesprek verwikkeld met een andere gozer over Obituary en Morbid Angel (I shit you not), maar toen het erop aankwam was het wel stil en werd ik aangekeken alsof die medicijnen waren uitgewerkt. Fuck 'em all, die armen, stem en nek heb je niet voor niks!

Zoals al werd gezegd tijdens het voorprogramma:

LET ME SEE THOSE MOTHERFUCKING HORNS OUT THERE!

Heerlijke meeschreeuwavond, wie dat ontkend heeft er weinig van begrepen.

Volgende concert gaan we weer los!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:33:16 #114
146440 maanman
purist in hart en nieren
pi_38703770
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:30 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Wie kan me helpen aan de titel van het laatse nummer dat avenged^7 speelde. het kwam me zo bekend voor..
Pantera-Walk?
Hey Andy, did you hear about this one...
pi_38703779
Kon je trouwens daar ook ergens van die oordopjes halen tegen het geluid? Ik heb nu nogal last aan m'n oren van het volume, en baal daar van. Wil bij andere concerten me oren wat beter beschermen.
pi_38703992
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:33 schreef Funkdude het volgende:
Kon je trouwens daar ook ergens van die oordopjes halen tegen het geluid? Ik heb nu nogal last aan m'n oren van het volume, en baal daar van. Wil bij andere concerten me oren wat beter beschermen.
Haal ze gewoon ff bij de gamma, voor de volgende keer. Daar heb je van die schuimrubberen oordopjes, kosten 20 of 30 cent per paar.

Ik neem ze standaard mee, heb 1 keer mijn oren redelijk verneukt (5 dagen lang een constante pieptoon), sindsdien ben ik wat voorzichtiger. Het is gewoon relaxed om 4 nummers zonder, 4 nummers met oordopjes te luisteren. Zo hoef je niet met je vingers over je oren te staan en is de belasting van je oren niet constant.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38704116
Robert zei trouwens: "Let's search for another bass.. player". Grappig
pi_38705133
Hier een korte opname van Fuel van 8 Juni

Is helaas geen hoge kwaliteit, ff met mobiel gemaakt.
pi_38705349
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:14 schreef deliberator het volgende:
Hier een korte opname van Fuel van 8 Juni

Is helaas geen hoge kwaliteit, ff met mobiel gemaakt.
pwnd!!
pi_38708841
Wat was dat trouwens met die voorgelezen tekst over Master of Puppets? Net alsof we in Nederland geen Engels kunnen spreken. Een of andere gaylord met een Gooise R las het toen in het Nederlands voor.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:15:01 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38708990
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat was dat trouwens met die voorgelezen tekst over Master of Puppets? Net alsof we in Nederland geen Engels kunnen spreken. Een of andere gaylord met een Gooise R las het toen in het Nederlands voor.
Ik dacht ook al: "Wie is dat nou weer"
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_38709049
Was erg vreemd ja, en best kansloos
pi_38709376
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Metal_Mart het volgende:
Een of andere gaylord met een Gooise R las het toen in het Nederlands voor.
pi_38709480
zo hehe net terug lekker superhotel gepakt in arnhem en hele dag nog beetje geshopt daar enzo
echt dat aankomen op die korenmarkt is al helemaal bizar echt OVERAL tallica
heeft er toevallig nog iemand van hier bij dollars gezeten?
waar emiel ratelband langsliep! sprong die gozer op zn rug hele tent keihard TJAKKAAAA
zag m later nog op t concert waar ik bijna iedere bezoeker heb gezien omdat ik tig x naar de plee moest maar iedereen hier heeft t over de muziek die veel te hard stond ik stond op t veld ter hoogte van pasjesverkoop links maar prima sound daar hoor
vond trouwens dat voorprogramma wel gaaf heb me rotgelachen om die vent die helemaal ruig ging headbangen alsof de hele zaal t supergaaf vond maar bij metallica wel een paar nummers gemist vond dat ze erg veel "losse muziek"speelde ipv songs mja t was er niet minder om vond dat eigenlijk ook wel tof om te zien en horen
ik heb t iig erg naar mn zin gehad en zover ik weet geen fok!ker gezien
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:13:12 #125
102746 Kreuz
Mmm.. Lekkâh
pi_38710609
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat was dat trouwens met die voorgelezen tekst over Master of Puppets? Net alsof we in Nederland geen Engels kunnen spreken. Een of andere gaylord met een Gooise R las het toen in het Nederlands voor.
Gordon?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:19:30 #126
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38710785
Ja...dat voorlezen was inderdaad een beetje kansloos...
pi_38711361
Naja, iig dat nieuwe nummer klonk wel vet, gelijk dubbele bass er in . Verder vond ik het geluid super slecht bij de voorprogramma's en dat verpeste voor mij de sfeer een beetje want ik zag de bui al hangen, betaal je 50 euro voor een pleuris stukje karton, krijg je kut geluid bij metallica. Maar daar was het dus beter dus was het dik feest! super!

Was trouwens om 15.00 bij ingang L, lekker daar ff gezeten en we stonden dus ook in het 1e vak gelukkig .

Onze laatste trein naar ede-wageningen ging om 00.12, En na eerst een touringcar bus vol met friezen te zijn binnen gestapt toch de connexion bussen gevonden , daar ongeveer 15/20 minuten staan wachten want er stonden wel meer mensen die weg moesten, en die ook allemaal vet veel haast hadden om zo snel mogelijk op het station te geraken, en zo waren we om 00.30/00.45 op het station. Geen trein voor ons terug dus. Toen maar een taxi gefixt voor 43 euro, opzich wel jammer maarja ik ga geen 5 uur wachten op een trein in Arnhem, weleens eerder gedaan en na 2 uur ben je het echt beu.

Al met al superavond gehad! Vooral Metallica, ik vond Avenged Sevenfold het beste van de voorprogramma's omdat daar het geluid nog wel te doen was had ik het idee, Alleen die prijzen in het gelredome , 2,70 minstens voor alles! en er waren veelste weinig eet dingen voor zoveel mensen met staanplaatsen, 8 etenstentjes voor 5000 man ofzo (geen idee hoeveel staanplaatsen er waren, maar het was wel druk), en voor zoveel geld, ik vond het ronduit belachelijk. Die mensen ook gewoon lachen achter die barretjes terwijl je al 10 minuten op een broodje kroket staat te wachten, toen maar naar de frikadellen gegaan, want dat ging veel sneller.

Ik vond de show echt grandioos, geluid was goed, wel snoeihard maar had geen piep vanmorgen dus dat viel me 100% mee en One, echt een super intro! Ik schrok me de eerste keer echt de tyfus hehe , Bij Welcome Home (Sanitarium) die beelden erbij, ik kreeg echt een beklemend gevoel van de muziek, zeker met die beelden erbij prachtig . En toen bij een ander nummer opeens weer zo'n luide knal .

Geweldige show en zeker mn geld waard, als ze weer een keer in NL zijn er maar weer heen .
pi_38711480
Het was gaaf .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_38712850
Trouwens, wat zei James over Misfits toen ze met die andere bands een nummer mochten mee doen?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 01:01:20 #130
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_38713115
of we de misfits kenden.

Ik heb voor de rest nix anders meegekregen over de misfits.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_38713185
nu op de wdr rockpalast... op rock am ring
  zaterdag 10 juni 2006 @ 01:36:26 #132
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_38713789
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nu op de wdr rockpalast... op rock am ring
Dat wou ik ook net eff komen melden!!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_38714035
wat is dat geluid beroerd zeg.... misschien scheelt het dat ik aan het begin van de avond (toevallig!) S&M heb zitten kijken, maar toch...
  zaterdag 10 juni 2006 @ 03:20:55 #134
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38714955
Aaahhh kreeg er alweer meteen zin in, na het zien daarnet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_38715880
ik vlieg vanmiddag naar dublin! voor mijn 3de keer Metallica deze Escape.
Stop rockin' the boat.
pi_38716058
Geweldig concert, mooie setlist....zo proberen niet altijd de zelfde nummers te spelen als ze ergens zijn en je kan zien dat ze plezier hebben in het spelen.
Dit was de 5e keer dat ik ze heb zien optreden en vond het 1 van de betere.....
Wij stonden ter hoogte van die gele hokjes het dichtst bij het podium in het midden en ik vond het geluid prima.

Volgend jaar zeker weer alleen hoop ik inderdaad op 1 voorprogramma max!!!
bla bla bla......
pi_38716065
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:04 schreef bassieVL het volgende:
ik vlieg vanmiddag naar dublin! voor mijn 3de keer Metallica deze Escape.
Cool....have a great time!!
bla bla bla......
pi_38717103
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:33 schreef donnahvh het volgende:

zo hehe net terug lekker superhotel gepakt in arnhem en hele dag nog beetje geshopt daar enzo
echt dat aankomen op die korenmarkt is al helemaal bizar echt OVERAL tallica
heeft er toevallig nog iemand van hier bij dollars gezeten?
Ik zat er tegenover. Ze hebben het wel slim aangepakt. Ze plantten buiten die gitaar neer, en schrijven erop:

Metallica Menu, ¤11,95.

Normaal ¤8,95, maar dat maakt niet uit . Mooi ook dat dat scherm op werd gehangen met het Metallica concert. En dus hebben alle toeristen (die er zo te horen aan de verschillende talen rondliepen) waarschijnlijk een totaal verkeerd beeld gekregen van Nederland in het algemeen en Arnhem in het bijzonder. Blowen, de Wallen, heavy metal, iedereen in het zwart op een zonnige dag. Dat laat een goede impressie op de foto's achter voor het thuisfront

Wat was dat trouwens voor nieuw gebaar van James e.d.? Met gebalde vuist 2 of 3 keer op je hart slaan en dan die vuist richting publiek? Zijn ze ook gaan touren in de Bronx?

Heeft iemand trouwens een XL T-shirt gekocht, terwijl hij of zij normaal XXL heeft? Ik heb het risico maar niet genomen, maar het zou fijn zijn als er volgende keer XXL shirts te koop zijn. Of ben ik een hele grote zeikert (:Y ).

CLIFF BURTON
R.I.P.
1962 - 1986
pi_38717476
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 01:01 schreef metallicattim het volgende:
of we de misfits kenden.

Ik heb voor de rest nix anders meegekregen over de misfits.
Ze speelden daarna natuurlijk Die die my darling, wat een misfits cover is, was ik even vergeten .
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:21:40 #140
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_38718032
jah daarom vroeg ie het ook haha
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_38722040
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:43 schreef ParadiseLost711 het volgende:

[..]

Ik zat er tegenover. Ze hebben het wel slim aangepakt. Ze plantten buiten die gitaar neer, en schrijven erop:

Metallica Menu, ¤11,95.

Normaal ¤8,95, maar dat maakt niet uit . Mooi ook dat dat scherm op werd gehangen met het Metallica concert. En dus hebben alle toeristen (die er zo te horen aan de verschillende talen rondliepen) waarschijnlijk een totaal verkeerd beeld gekregen van Nederland in het algemeen en Arnhem in het bijzonder. Blowen, de Wallen, heavy metal, iedereen in het zwart op een zonnige dag. Dat laat een goede impressie op de foto's achter voor het thuisfront

Wat was dat trouwens voor nieuw gebaar van James e.d.? Met gebalde vuist 2 of 3 keer op je hart slaan en dan die vuist richting publiek? Zijn ze ook gaan touren in de Bronx?

Heeft iemand trouwens een XL T-shirt gekocht, terwijl hij of zij normaal XXL heeft? Ik heb het risico maar niet genomen, maar het zou fijn zijn als er volgende keer XXL shirts te koop zijn. Of ben ik een hele grote zeikert (:Y ).

CLIFF BURTON
R.I.P.
1962 - 1986
ja ik zat er dus ook tegenover bij dino's
misschien zaten we vlakbij elkaar ik had wit hemdachtig ding aan en spijkerbroek en zat beejte hard met mn kids te bellen
blond kort haar
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:24:19 #142
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_38722377
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef Zon het volgende:

[..]

Toch niet. Kwam om 5 voor 5 bij het gelredome aan, liep om 5 uur ingang E binnen, en had om 5 over 5 een bandje voor het voorste vak.
Klopt, ik zat er om half 12 met een groepje mensen bij ingang L.

Om 3 uur kon je nog redelijk vooraan staan.

Maar godverdomme wat een hitte, damn.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:28:51 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38722463
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:24 schreef VASND het volgende:

[..]

Maar godverdomme wat een hitte, damn.
Idd. We waren net 5 minuten binnen en toen had ik het al heet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_38722507
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef donnahvh het volgende:

[..]

ja ik zat er dus ook tegenover bij dino's
misschien zaten we vlakbij elkaar ik had wit hemdachtig ding aan en spijkerbroek en zat beejte hard met mn kids te bellen
blond kort haar
Inderdaad, Dino's ! Ik heb hun kaartje nog. Goodies altijd bewaren! Had een grijs gewassen Master of Puppets T-shirt aan, die goed van pas kwam tijdens het concert, zodat het stel achter me tenminste kon zien wat het volgende nummer zou worden...

Of andere mensen luidruchtig bezig waren viel me niet zo op eerlijk gezegd. Ik ben bijkans half doof geworden van die herrie. Volgende keer nog harder bellen a.u.b.
pi_38722541
Iemand nog dat groepje gezien bij ingang L die de weg gingen afzetten met lint ?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:45:22 #146
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38722763
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iemand nog dat groepje gezien bij ingang L die de weg gingen afzetten met lint ?
DIe gast met die hanekam, die een aantal blikjes aan het lint had gehangen bedoel je?
pi_38724192
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

DIe gast met die hanekam, die een aantal blikjes aan het lint had gehangen bedoel je?
Dat kwam erna ja
Ervoor hadden ze de hele weg afgezet met 3 keer dat lint, maar dat kwam iemand weghalen later

Kirk Hammet plectrum



[ Bericht 8% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-06-2006 16:14:29 ]
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:29:45 #148
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_38725106
Zou die ook met die plectrum gespeeld hebben, aangezien ze toch dozen vol van die dingen aan het uitgooien waren?
pi_38725187
Ik heb deze gevangen tijdens het concert, en niet toen ze op het einde gingen uitdelen. En hij is best wel verrot, vooral aan de achterkant wegens het vele spelen
pi_38725208
Dat was

EN ik heb mn camera gewoon mee naar binnen gekregen.. Ben niet eens gefouilleerd..


Een selectie van mijn foto's Het zijn de 53 die ik best gelukt vind..


















Zo vond Paul het geluid tijdens de voorprogramma's



































......Signature-loos......
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:34:39 #151
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_38725214
Dan is het wel vet ja! Inlijsten die hap, misschien zit er nog DNA aan
pi_38725289
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:08 schreef super-muffin het volgende:


Oh ja, m'n broertje heeft een plectrum van Rob, die van mij viel uit m'n handen toen ik er 1 ving
Ik ben blij voor m'n broertje, al moet hij em wel inlijsten en in de woonkamer ophangen
Die zijn helaas niet zo bijzonder aangezien:

1. Ze na de show hele bergen het publiek insmijten waarmee niet eens gespeeld is
2. Rob met zijn vingers speelt...

Ik heb er ook een van RAR.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:44:15 #153
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_38725431
so fucking what man, laat hem blij zijn met dat plectrum!
Godsamme waar is dat nou voor nodig?

Mn vriendin heeft er ook 1 van Hammett gevangen waar ie niet mee gespeeld heeft en nog was ze zo blij als een deur toen ze hem ving.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:47:19 #154
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38725501
Ik doe nog niet eens mijn best om plectrums te vangen Ik ga puur voor de drumstokken
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38725916
Ik heb ook een plectrum gevangen, net als bij het vorige concert.
En of ze er nu mee gespeeld hebben of niet, het is gewoon een leuk aandenken aan het concert.
pi_38726399
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:44 schreef metallicattim het volgende:
so fucking what man, laat hem blij zijn met dat plectrum!
Godsamme waar is dat nou voor nodig?

Mn vriendin heeft er ook 1 van Hammett gevangen waar ie niet mee gespeeld heeft en nog was ze zo blij als een deur toen ze hem ving.
ik zeg niet dat het geen leuk aandenken is.
pi_38726464
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef ilmonco76 het volgende:

[..]

Die zijn helaas niet zo bijzonder aangezien:

1. Ze na de show hele bergen het publiek insmijten waarmee niet eens gespeeld is
2. Rob met zijn vingers speelt...

Ik heb er ook een van RAR.
Ach, een custom-made plectrum is toch altijd wel leuk lijkt mij. Je kunt ze niet in de winkel kopen denk ik... In tegenstelling tot Ulrich's drumstokken.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:28:50 #158
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38726625
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:23 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ach, een custom-made plectrum is toch altijd wel leuk lijkt mij. Je kunt ze niet in de winkel kopen denk ik... In tegenstelling tot Ulrich's drumstokken.
Meestal staat er op die drumstokken wel iets dat zijn niet zomaar standaard stokken hoor
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38727181
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:28 schreef stefmans het volgende:

[..]

Meestal staat er op die drumstokken wel iets dat zijn niet zomaar standaard stokken hoor
Ja, maar hij heeft speciale stokken, die zwarte. Die dragen zijn naam. Er is ook een type van Tommy Lee meen ik. Als je die in de winkel koopt staat zijn handtekening er ook op. Net als dat er een speciale Tama signature snaredrum van Lars Ulrich is. Die 1400 Euro kost geloof ik.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38727488
Ohja even tussen het plectrumgelul heen. Het concert was supervet!
pi_38727700
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Ohja even tussen het plectrumgelul heen. Het concert was supervet!
Dat wisten we al.

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38728103
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:06 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Dat wisten we al.

Ik kwam er net pas achter.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:22:34 #163
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_38728113
Weet iemand ook of er misschien een DVD van komt ?? Lijkt me niet maar zou wel leuk zijn.
It's okay to be white
pi_38728172
Wel een bootleg, en een klein filmpje op metontour maar meer niet.
pi_38730212
en natuurlijk kun je de MP3's kopen op www.livemetallica.com
pi_38730533
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:39 schreef super-muffin het volgende:
en natuurlijk kun je de MP3's kopen op www.livemetallica.com
Dat vind ik trouwens wel gaar, dat je daarvoor moet betalen. Ik zou het wel tof vinden als je op je kaartje een username en password kreeg, waarmee je eenmalig kan inloggen om de mp3's op te halen van de show waar jij bent geweest.

Ik weet niet of dit technisch mogelijk is (zal wel niet) maar dat zou toch wel leuk zijn.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:04:44 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38731229
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:45 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Dat vind ik trouwens wel gaar, dat je daarvoor moet betalen. Ik zou het wel tof vinden als je op je kaartje een username en password kreeg, waarmee je eenmalig kan inloggen om de mp3's op te halen van de show waar jij bent geweest.

Ik weet niet of dit technisch mogelijk is (zal wel niet) maar dat zou toch wel leuk zijn.
Dat lijkt me ook wel wat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:06:32 #168
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38731270
Dat is technisch gezien wel mogelijk... Iedereen die z'n kaartje heeft bewaard geeft deze code op bij livemetallica, en kan hiermee eenmalig een account aamaken. Simpel, toch?
pi_38733172
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:39 schreef super-muffin het volgende:
en natuurlijk kun je de MP3's kopen op www.livemetallica.com
Dat zeg ik net
pi_38735199
Hebben jullie nog een ventje van rond de 15 zien crowdsurfen?

Ok dat was ik .. waarom was ik trouwens de enige crowdsurfer tijdens t concert
pi_38735371
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:23 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie nog een ventje van rond de 15 zien crowdsurfen?

Ok dat was ik .. waarom was ik trouwens de enige crowdsurfer tijdens t concert
Waarschijnlijk omdat er een bord stond met "Verboden te crowdsurfen". Meestal worden crowdsurfers aan de schandpaal gemonteerd. Misschien heb je die ook wel zien staan aan aan beide kanten van het podium. Ook de verkoop van eieren had een hint kunnen zijn.
pi_38737083
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:23 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie nog een ventje van rond de 15 zien crowdsurfen?

Ok dat was ik .. waarom was ik trouwens de enige crowdsurfer tijdens t concert
Ja, dat was uhm vlak naast mij, zo'n grote kale gast die je 2x optilde ofzo, ik dacht eerst dat je het helemaal niet wilde want die gast kwam echt met jou "aangerend" en gooide je zo naar voren . Vond die gast verder maar irritant maargoed, daar ga ik mn show niet door verpesten
pi_38738018
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 23:17 schreef Fiama het volgende:

[..]

Ja, dat was uhm vlak naast mij, zo'n grote kale gast die je 2x optilde ofzo, ik dacht eerst dat je het helemaal niet wilde want die gast kwam echt met jou "aangerend" en gooide je zo naar voren . Vond die gast verder maar irritant maargoed, daar ga ik mn show niet door verpesten
Hee daar stond ik ook ongeveer
pi_38738530
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 23:50 schreef InsaneM666 het volgende:

[..]

Hee daar stond ik ook ongeveer
Ik ook, stond er nog er nog geen meter vandaan....
......Signature-loos......
pi_38739316
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 23:50 schreef InsaneM666 het volgende:

[..]

Hee daar stond ik ook ongeveer
Was gezellig daar he
  zondag 11 juni 2006 @ 04:03:59 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38741735
quote:
3e foto van Metallica, die arm...dat onderste Graspopbandje heb ik ook nogsteeds om.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_38744811
quote:
Op zondag 11 juni 2006 04:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

3e foto van Metallica, die arm...dat onderste Graspopbandje heb ik ook nogsteeds om.
gatverdamme !
  zondag 11 juni 2006 @ 12:33:43 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38745417
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:40 schreef ilmonco76 het volgende:

[..]

gatverdamme !
Mooi he dat posten met @home.

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 11-06-2006 12:41:17 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_38746125
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mooi he dat posten met @home.
hoogstwaarschijnlijk de reden van mijn irritatie, sorry mop...
  zondag 11 juni 2006 @ 13:35:46 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38746744
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:12 schreef ilmonco76 het volgende:

[..]

hoogstwaarschijnlijk de reden van mijn irritatie, sorry mop...
Oke.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_38748264
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:23 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie nog een ventje van rond de 15 zien crowdsurfen?

Ok dat was ik .. waarom was ik trouwens de enige crowdsurfer tijdens t concert
Had jijje haarin een hanekametje?
  zondag 11 juni 2006 @ 14:39:29 #182
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_38748532
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vond was dat Hetfield bij Nothing Else Matters weer redelijk het orginele zangpatroon gebruikte. Dus niet met oeohahahahehhhehahahahaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahehahhahahahahahahehhahahah na elk woord. En hij ging met ''never care for what they do, etc.'' weer omhoog. Als je er bent klinkt het wel leuk. Op opname is het niet al te best. Maar goed, zo klinkt het wel een stuk beter.
Ik was zelf bij de akoustische gitaar al helemaal om, en toen de zang nog
Maar ondanks de negatieve recensies de dag erna was het concert prima voor wat ze ermee wilden bereiken. Effe lekker knallen met goude ouwe
Nu maar wachten op het album en de tour
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 11 juni 2006 @ 14:42:40 #183
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_38748620
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:47 schreef stefmans het volgende:
Ik doe nog niet eens mijn best om plectrums te vangen Ik ga puur voor de drumstokken
die komen dan ook harder aan.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_38748816
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 23:17 schreef Fiama het volgende:

[..]

Ja, dat was uhm vlak naast mij, zo'n grote kale gast die je 2x optilde ofzo, ik dacht eerst dat je het helemaal niet wilde want die gast kwam echt met jou "aangerend" en gooide je zo naar voren . Vond die gast verder maar irritant maargoed, daar ga ik mn show niet door verpesten
Die kale gast was niet echt zachthandig nee... ik lachte me steeds rot als hij naar voren rende
pi_38749135
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Die kale gast was niet echt zachthandig nee... ik lachte me steeds rot als hij naar voren rende
Die stond volgens mij echt straks van de pillen samen met dat meisie van em Net als nog een paar andere kale mannetjes...
......Signature-loos......
pi_38755289
http://www.metontour.com/

Filmpje is er van meet and greet en nog wat meer, god dat engels van die nederlanders
pi_38755532
quote:
Op zondag 11 juni 2006 15:02 schreef Even het volgende:

[..]

Die stond volgens mij echt straks van de pillen samen met dat meisie van em Net als nog een paar andere kale mannetjes...
zo zag het er wel uit inderdaad, kon er ook wel weer om lachen, want hij wilde de hele tijd een pit, maar die was er heel vaak niet .
pi_38760655
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:28 schreef Fiama het volgende:

[..]

zo zag het er wel uit inderdaad, kon er ook wel weer om lachen, want hij wilde de hele tijd een pit, maar die was er heel vaak niet .
inderdaad ik was ook serieus echt bang dat die gozer zn tepels kwijtraakte in de pit... hij had twee tepelpiercings
  zondag 11 juni 2006 @ 21:19:39 #189
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38760798
De pit was wel waar ik stond... ook met allemaal strak staande kale mannetjes
pi_38760999
Volgens mij stonden we allemaal vet dicht bij elkaar

Ik stond recht voor het drumstel en Hetfield.. Stonden iets van 6 mensen voor me ofzo...
......Signature-loos......
pi_38761861
Ik stond hele tijd of in de pit of aan de rand ervan. (tijdens Metallica)
  zondag 11 juni 2006 @ 21:53:10 #192
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_38761957
Rechts van het podium, pal voor het kleine scherm en tegen het hek.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_38762299
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik stond hele tijd of in de pit of aan de rand ervan. (tijdens Metallica)
Waar? Aan de kant van het podium of aan de andere kant?

Ik was ook de hele tijd de lul door die pit (had ik helemaal geen zin maja) omdat ik aan de rand stond..
......Signature-loos......
pi_38763633
Ik stond iets rechts van Hetfield, eerst aan de rand van de pit en wat later stond ik 6e rij. Er begon toen ook nog een meid te janken omdat die kale iets deed ofzo, geen idee waarom ook, verder ook niet opgelet. Had het te druk met genieten .
pi_38765719
Zeer nette pics, tijdens welk nummer werden die MOP kruizen geshowed? disposable heroes?
Ik kon namelijk ide schermen niet goed zien op RAR omdat ik meer naar links stond.
  zondag 11 juni 2006 @ 23:34:01 #196
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_38765894
Neu, volgens mij niet Disposable Heroes. Tijdens disposable heroes was er een rood scherm met een wirwar aan witte en zwarte dingen, meen ik me te herinneren.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_38765976
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef ilmonco76 het volgende:
Zeer nette pics, tijdens welk nummer werden die MOP kruizen geshowed? disposable heroes?
Ik kon namelijk ide schermen niet goed zien op RAR omdat ik meer naar links stond.
Welke pics?

Tijdens MoP werden die kruizen geshowed, heel vet
......Signature-loos......
pi_38767315
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:36 schreef Even het volgende:

[..]

Welke pics?
jaja...die van jou inderdaad...
pi_38767698
Heeft Hetfield nou een grijze sik!?
Hij wordt echt oud

Ohja toffe pics
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_38770585
Wat betreft de mp3's van Metallica op livemetallica.com, die worden na verloop van tijd gratis beschikbaar gesteld.
Dus het betekent niet dat je moet betalen.
Wil je ze echter nu hebben, dan moet je er een vergoeding voor neerleggen, kan je een tijdje wachten dan zijn ze gratis.
pi_38771735
Wanneer worden ze gratis dan?

Vandaag worden ze beschikbaar geloof ik
pi_38772500
quote:
Op maandag 12 juni 2006 08:24 schreef deliberator het volgende:
Wat betreft de mp3's van Metallica op livemetallica.com, die worden na verloop van tijd gratis beschikbaar gesteld.
Dus het betekent niet dat je moet betalen.
Wil je ze echter nu hebben, dan moet je er een vergoeding voor neerleggen, kan je een tijdje wachten dan zijn ze gratis.
Um, als je de vault bedoelt, die worden pas na 10 jaar ofzo gratis, daar doen ze 1 keer per maand een oude show. Dit komt nooit gratis uit, je moet gewoon nogsteeds betalen voor Amsterdam Arena concert van 2004. Dat is al 2 jaar geleden, dan duurt binnenkort wel een beetje lang
pi_38773422
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Um, als je de vault bedoelt, die worden pas na 10 jaar ofzo gratis, daar doen ze 1 keer per maand een oude show. Dit komt nooit gratis uit, je moet gewoon nogsteeds betalen voor Amsterdam Arena concert van 2004. Dat is al 2 jaar geleden, dan duurt binnenkort wel een beetje lang
Idd, is wel lang wachten dan
pi_38773857
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:25 schreef ilmonco76 het volgende:

[..]

jaja...die van jou inderdaad...
Ow ik dacht dat ik pics gemist had
Thnx
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:39 schreef crossover het volgende:

Ohja toffe pics
Ook thnx dan
......Signature-loos......
pi_38774078
Ik begin 'New song' steeds beter worden! Nou alleen nog een goede versie.
pi_38789812
gisteren deze setlist voor mijn kiezen gekregen:

Creeping Death
Fuel
Wherever I May Roam
The God That Failed
The Unforgiven
Battery
Master of Puppets
The Thing That Should Not Be
Welcome Home (Sanitarium)
Disposable Heroes
Leper Messiah
Orion
Damage, Inc.
- - - -
Sad But True
Nothing Else Matters (with Jerry Cantrell on vocals)
One
Enter Sandman
- - - -
Whiskey In The Jar
Seek and Destroy

Het concert was zoals verwacht weer super. Het publiek ging helemaal uit zijn huisje. Echt te gek. Ik stond ook mooi in het voorste vak dankzij de fanclub. En het geluid was vooraan ook goed in tegenstelling tot Arnhem.
Stop rockin' the boat.
pi_38791219
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:36 schreef bassieVL het volgende:

Het concert was zoals verwacht weer super. Het publiek ging helemaal uit zijn huisje. Echt te gek. Ik stond ook mooi in het voorste vak dankzij de fanclub. En het geluid was vooraan ook goed in tegenstelling tot Arnhem.


Kut

Ach ik vond het geluid ook wel goed in Arnhem (niet perfect maja)
......Signature-loos......
pi_38793132
mijn 'oogst' van drie concerten dit jaar:


Stop rockin' the boat.
  maandag 12 juni 2006 @ 22:02:17 #209
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38793424
Hey Bassie...ff vraagje...

Ff zo'n tripje naar het buitenland voor een concert..wat ben je zo ongeveer kwijt?Ik zit er ernstig aan te denken omdat ook eens te gaan doen.. Gewoon ff Metallica paar daagjes volgen..lijkt me waanzinnig Ben ook metclub lid..dus de kaarten is al sowieso geen probleem


Die picks zijn echt cool...dit jaar niets gevangen..heb er 2 uit de Arena..Volgende keer beter denk je dan maar...
pi_38795909
dat verschilt helemaal per trip en de locatie.

Voor Berlijn was ik dit jaar niet veel geld kwijt. Auto met autogas, hotel voor 55 euro voor 3 personen en via eBay 3 kaartjes voor 80 euro. Dus dat is best goedkoop.

Dublin daarentegen is weer zeer prijzig. De hotels ( en ook de B&B's) zijn erg duur. dus kun je beter op tijd een hostel regelen. Met Ryanair kun je er relatief goedkoop naar toe vliegen. +- 100 euro per persoon heb ik dit jaar uitgegeven. Het kaartje was dan wel weer duur, namelijk 80 euro (inclusief armband voor het voorste vak). Eten en drinken is er ook niet echt goedkoop. MAar wel een mooie stad en super publiek.

Dus als je ze een aantal dagen wilt volgen, kijk dan wanneer ze bv in Duitsland komen. Daar spelen ze het vaakste per tour en kun je alles met de auto doen en de hotels zijn niet al te duur. Of huur een camper met een aantal mensen. Scheelt je weer in de hotelkosten.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:06:07 #212
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_38867720
Ik ben ook bij metallica geweest. Ik vond het echt geweldig ......alleen het voorprogramma vond ik erg tegenvallen. Bullet for my valentine vond ik nog wel ok, maar de rest...niet echt dus.
Ik zat aan de rechterkant in het gelredome. Ik ging in het begin staan, toen zei een of andere muts dat ik moest gaan zitten.(iedereen stond, maar ja) Toen ik op het scherm het beeld van Battery zag ben ik heel snel over de stoeltjes heengeklommen en ben ik gaan staan. Heb mijn haar losgemaakt, zodat ik kon headbangen....
Dark Blessings from the other world
pi_38874259
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:55 schreef bassieVL het volgende:
mijn 'oogst' van drie concerten dit jaar:

[afbeelding]
[afbeelding]
De meeste plectrums zeggen me weinig, maar DAMN, die plectrum rechtsonder vind ik toch wel heel bijzonder!! . Of ben ik de enige?
pi_38875171
met die plectrums waren ze ook het spelen!!!
daar hadden ze er ook geen dozen van die ze weggooiden, alleen die aan de microfoons!

Zeer bijzonder plectrum
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_39273212
Het concert van 8-6-6 in Arnhem is nu te koop op http://www.livemetallica.com
ik dacht meld t ffies, zijn vast fans die het willen hebben
  dinsdag 27 juni 2006 @ 02:14:01 #216
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_39273230
Leuk, kunnen we de zang en de gitaren horen
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_39274762
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:47 schreef metallicattim het volgende:
met die plectrums waren ze ook het spelen!!!
daar hadden ze er ook geen dozen van die ze weggooiden, alleen die aan de microfoons!

Zeer bijzonder plectrum
op eBay gaan ze al voor over de $100 weg heb ik gezien.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:06:53 #218
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_39278017
verbaasd me nix
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_39285077
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 02:12 schreef HorrorGirl het volgende:
Het concert van 8-6-6 in Arnhem is nu te koop op http://www.livemetallica.com
ik dacht meld t ffies, zijn vast fans die het willen hebben
Die ga ik vanmiddag maar even kopen, was ze bijna vergeten
pi_39290232
Ja ik heb natuurlijk weer geen CC en mn pa wil niet dat ik de zijne gebruik
......Signature-loos......
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:47:53 #221
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_39291261
Komt vast wel op torrentspy! Ofzoiets

Ik ga dus ook niet betalen voor iets wat me al ~50 euro armer heeft gemaakt bovendien ben ik een Nederlander
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:02:23 #222
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_39291714
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 02:12 schreef HorrorGirl het volgende:
Het concert van 8-6-6 in Arnhem is nu te koop op http://www.livemetallica.com
ik dacht meld t ffies, zijn vast fans die het willen hebben
alleen als mp3 te koop ? ik zit te wachten op een dvd eigenlijk..
It's okay to be white
pi_39293037
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Chokeme het volgende:

[..]

alleen als mp3 te koop ? ik zit te wachten op een dvd eigenlijk..
DVD

Kan je lang wachten
pi_39295003
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Komt vast wel op torrentspy! Ofzoiets

Ik ga dus ook niet betalen voor iets wat me al ~50 euro armer heeft gemaakt bovendien ben ik een Nederlander
Ik zie ze op -CENSUUR- alleen staan van RaR en Download Festival.
pi_39295465
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:37 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Ik zie ze op -CENSUUR- alleen staan van RaR en Download Festival.
Let op het woordje: komt
pi_39329159
Iemand al ergens wat gevonden ?!
......Signature-loos......
pi_39329352
Ik een link van dat wat ook op livemetallica.com staat ergens gratis online staan, mensen kunnen me mailen voor de link
pi_39329506
wow dat gaat snel, al 2 mensen hebben gemaild
pi_39329603
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:59 schreef woeeiiii het volgende:
wow dat gaat snel, al 2 mensen hebben gemaild
waar dan?
pi_39330375
En het klinkt weer heerlijk in de oren
pi_39330570
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:59 schreef woeeiiii het volgende:
wow dat gaat snel, al 2 mensen hebben gemaild
check je mail
pi_39331087
lmao dat nederlandse over Master Of Puppets is echt vreselijk
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:29:06 #233
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_39331980
ik dan

exupAThome.nl

dank ut
pi_39335566
mijn mail is ook onderweg
14 juli: PRODIGY!!!
21 juli: ZWARTE CROSS!!!
27 nov: IRON MAIDEN!!!
pi_39336109
mijn mail heb je gekregen
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:27:18 #236
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39336324
Kun jij mij ook mailen, mijn adres staat in mijn pro
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_39336707
mailtje ook verstuurd .
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:30:03 #238
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_39346385
Mailtje ????
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_39357806
mvdveen apestaartje gmail.com anyone ?!
......Signature-loos......
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:47:47 #240
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_39359707
Ik ben ook geintresseerd

erik_postie [aapiestaartje] hotmail.com
pi_39361615
R: We'll get the right bass player

R: Ow wait I am the right bass player

J: Just tell the truth you had to brush your hair
......Signature-loos......
pi_39365650
kan je mij ook misschien mailen?
thomasvanarendonk at hotmail dot com
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:13:51 #243
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_39366452
hebbes, nu luisteren
dank u mensen, !
pi_39369902
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:27 schreef stefmans het volgende:
Kun jij mij ook mailen, mijn adres staat in mijn pro
pi_39370219
De opname van New Song in Duitsland was niet om aan te horen, maar hier klinkt het nummer na wat keren luisteren beter en beter. Aardige solo, lekkere dubbele bassdrum.

Jammer van die nicht bij de intro van battery. Fijne "G" heeft hij ook. Hadden ze dat niet weg kunnen laten?

Holland treats Metallica very good.
pi_39371204
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:40 schreef ParadiseLost711 het volgende:
Jammer van die nicht bij de intro van battery. Fijne "G" heeft hij ook. Hadden ze dat niet weg kunnen laten?
gelukkig sprak James de tekst zelf in Dublin. In Berlijn was er helemaal geen tekst. En die in Arnhem klonk inderdaad erg Gay.
Stop rockin' the boat.
pi_39372302
T klinkt echt heel vet Staat al de hele middag aan
......Signature-loos......
pi_39376599
Mail mij ook plz mivive at hotmail.com
  zondag 2 juli 2006 @ 14:18:44 #249
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_39448470
Iemand die me ff een mailtje met de link wil sturen? Adres staat in profiel
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_39448614
En mij ook misschien? Adres ook in profiel! Mijn dank is groots!
pi_39448878
laatste 14 posts zijn verzoeken om te worden gemaild

Viper ik mail je wel ff
......Signature-loos......
pi_39448918
Fuck ben de link kwijt.....

Iemand anders zal je ff moeten mailen....
......Signature-loos......
pi_39451918
mail hem svp ook even naar

monco1976 [at] gmail [dot] com

dank u
  zondag 2 juli 2006 @ 22:16:16 #254
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_39459861
Ik zou ook errug graag dat linkje in mijn mailbox hebben .

minikirov [at] hotmail [punt] com.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_39460338
Dit al een keertje gezien: http://6pack.tv/default.php?pag=2&log=1254&cont=viewLog#comments
6pack bluft zichzelf backstage bij Metallica
Wie de link nog niet heeft kan mij mailen
pi_39460830
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef woeeiiii het volgende:
Dit al een keertje gezien: http://6pack.tv/default.php?pag=2&log=1254&cont=viewLog#comments
6pack bluft zichzelf backstage bij Metallica
Wie de link nog niet heeft kan mij mailen [afbeelding]
WTF Dat is wel heel vet... Wel dom dat ie dan achteraan begint en pas bij One naar voren gaat
......Signature-loos......
  zondag 2 juli 2006 @ 23:37:33 #257
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39462186
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef woeeiiii het volgende:
Dit al een keertje gezien: http://6pack.tv/default.php?pag=2&log=1254&cont=viewLog#comments
6pack bluft zichzelf backstage bij Metallica
Wie de link nog niet heeft kan mij mailen [afbeelding]
Vet!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39462824
Haha, leuk gedaan idd
pi_39466345
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef woeeiiii het volgende:
Dit al een keertje gezien: http://6pack.tv/default.php?pag=2&log=1254&cont=viewLog#comments
6pack bluft zichzelf backstage bij Metallica
Wie de link nog niet heeft kan mij mailen [afbeelding]
dat filmpje laadt ontzettend traag hier
pi_39468433
OMG
  maandag 3 juli 2006 @ 12:01:08 #261
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_39470059
best koel hehe !
pi_39471052
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef woeeiiii het volgende:

Wie de link nog niet heeft kan mij mailen
Dankjewel voor de link!! Hij is goed!!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:31:50 #263
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_39472495
Kan iemand de link naar ralfapestaartje at hetepost punt com sturen?
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:49:38 #264
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_39579400
You've got mail....
......Signature-loos......
pi_39579995
Omg, supervet!
pi_39580605
als iemand nog zin heeft mag die mij de link ook wel mailen: wwegangster(at)hotmail(dot)com


bvd
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:10:02 #268
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_39586940
The New Song rulez echt wel! Ben zo benieuwd naar de nieuwe CD, die word echt wel beter als St. Anger als ik The New Song hoor.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_39759333
Heb de cd van het concert in Arnhem al gedownload...cool!!
bla bla bla......
  zondag 16 juli 2006 @ 14:14:24 #270
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_39875590
ik heb hem gekregen van mijn neef en ik ben er echt superblij mee
Heb hem al veel gedraaid
Dark Blessings from the other world
pi_39881098
Als iemand de link nog wil mailen, graag!

bart_van_k AT hotmail.com
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  maandag 17 juli 2006 @ 18:25:25 #272
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_39914089
Als iemand de link nog kwijt wil: dwarzlizzer(at)hotmail(dot)com
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
  maandag 17 juli 2006 @ 18:35:05 #273
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39914327
Ik wil ook wel de link: superrrtuxxx"at"home"punt"nl
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 17 juli 2006 @ 18:37:26 #274
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_39914384
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:25 schreef omnius het volgende:
Als iemand de link nog kwijt wil: dwarzlizzer(at)hotmail(dot)com
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil ook wel de link: superrrtuxxx"at"home"punt"nl
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef woeeiiii het volgende:
Dit al een keertje gezien: http://6pack.tv/default.php?pag=2&log=1254&cont=viewLog#comments
6pack bluft zichzelf backstage bij Metallica
Wie de link nog niet heeft kan mij mailen [afbeelding]
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_39915030
Niet de link naar de cd

Moet nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter

......Signature-loos......
  maandag 17 juli 2006 @ 20:05:31 #276
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39916785
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef Even het volgende:
Niet de link naar de cd

Moet nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39928474
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef Even het volgende:
Niet de link naar de cd

Moet nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter

ben benieuwd hoelang die onopgemerkt blijft!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:15:15 #278
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39928573
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:06 schreef Zon het volgende:

[..]

ben benieuwd hoelang die onopgemerkt blijft!
Ik eigenlijk ook. Had verwacht dat er iemand al "boos" was geworden. !
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:22:55 #279
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_39928658
Ik dacht dat je de nieuwe CD (als in album) postte

Ik had mijn afkraakwoordenboek al open
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  dinsdag 18 juli 2006 @ 03:31:48 #280
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_39929417
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:06 schreef Zon het volgende:

[..]

ben benieuwd hoelang die onopgemerkt blijft!
- Ongeldige link
- Het bestand is verwijderd vanwege het schenden van ons Service voorwaarden

It's okay to be white
  dinsdag 18 juli 2006 @ 07:38:23 #281
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39930429
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 03:31 schreef Chokeme het volgende:

[..]

- Ongeldige link
- Het bestand is verwijderd vanwege het schenden van ons Service voorwaarden



Hier doet hij het nog gewoon.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39933435
Zag net op youtube hun optreden op Rock Am Ring van afgelopen juni, jezus wat is Hetfield oud geworden zeg..
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_39933925
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:04 schreef axis303 het volgende:
Zag net op youtube hun optreden op Rock Am Ring van afgelopen juni, jezus wat is Hetfield oud geworden zeg..
Gelukkig is het niet te merken aan zijn optredens....dat gaat nog steeds super!!
bla bla bla......
pi_39934551
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Gelukkig is het niet te merken aan zijn optredens....dat gaat nog steeds super!!
Ja inderdaad, geweldige setlist met onder andere Damage Inc. Battery en Orion
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_39934954
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:06 schreef Zon het volgende:

[..]

ben benieuwd hoelang die onopgemerkt blijft!
Of iedereen nou gaat vragen mail mij, mail mij, mail mij.. Of gewoon die link dan hebben we straks niet een topic vol met mail me... En als ze het weg willen halen, dan halen ze het lekker weg.. Ik heb em toch al
......Signature-loos......
pi_39935149
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef axis303 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, geweldige setlist met onder andere Damage Inc. Battery en Orion
Wat ik zo goed vind is dat ze hun setlist aanpassen aan waar ze geweest zijn en wat ze eerder hebben gespeeld. En het is natuurlijk super dat je de mogelijk wordt geboden om een goede kopie van het concert te downloaden....
bla bla bla......
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:43:53 #287
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_39950288
weet iemand of er al iets bekend is over de nieuwe CD?
dit jaar of volgend jaar pas?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_39954015
De CD is gewoon een bootleg, dus mag volgens mij gewoon geshared worden.

Volgend jaar nieuw album en nieuwe tour.
pi_39954161
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef Klingon het volgende:
De CD is gewoon een bootleg, dus mag volgens mij gewoon geshared worden.

Volgend jaar nieuw album en nieuwe tour.
......Signature-loos......
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:52:45 #290
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_39959896
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 07:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]



Hier doet hij het nog gewoon.
Vreemd..

Niemand een ander linkje zeker ?
It's okay to be white
  woensdag 19 juli 2006 @ 01:28:11 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39961026
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Vreemd..

Niemand een ander linkje zeker ?
Weet je zeker dat je wat in de spoiler staat erachter hebt gezet? Anders krijg je die melding idd. Maar hij staat er nogsteeds op dus...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39969321
Er staat ook dit is niet de link
......Signature-loos......
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:55:16 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39969574
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:47 schreef Even het volgende:
Er staat ook dit is niet de link
Ja daarom, maar je kan ook gauw klikken zonder goed te lezen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:57:25 #294
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_39983861
Ik heb wel de spoiler gelezen ja

Frustrerend..ff bij mn pa proberen of het daar wel wil vanavond.
It's okay to be white
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juli 2006 @ 20:09:56 #295
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_39985895
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef Klingon het volgende:
De CD is gewoon een bootleg, dus mag volgens mij gewoon geshared worden.
MUZ Muziek FAQ!
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_39988214
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef Tokus het volgende:

[..]

MUZ Muziek FAQ!
Als jij niks zegt zeg ik ook niks
......Signature-loos......
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:48:26 #297
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_40022108
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef Even het volgende:
Niet de link naar de cd

Moet nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter

Super! Bedankt!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:14:27 #298
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_40022798
Geweldig om dit weer terug te horen...
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:22:52 #299
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40023027
Overigens werkt de link bij mij niet, ook niet met de spoiler erachter
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:25:13 #300
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_40023085
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig om dit weer terug te horen...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 23 juli 2006 @ 20:58:34 #301
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_40112707
Dat van 6pack is nu weer op tv.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')