abonnement Unibet Coolblue
pi_38642132






De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn 3e periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!



Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende 25 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment nog steeds de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23

24

25
26


Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord


Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)


We hebben ook 1 huisvriend die veel op onze server speelt en hier veel post! Dat is: PoSTMaN die lid is van de Fight or Die clan.




Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567



Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl



Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie


De openingspost kan hier gevonden worden!
BF2: Diamond3d
  donderdag 8 juni 2006 @ 00:59:21 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38643699
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?
Als hitler een atoombom had gehad, had ie em gebruikt ook.

oorlog is oorlog
Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...

Het is gewoon een feit dat het een kutmap is als er een snel ladend, goed spelend team aan de andere kant spawnt terwijl jij op het vliegkampship zit. Al je uitwegen worden dan al gebombardeerd, bestookt met artilerie en voor de boten hangt er dan mooi een helicopter te wachten met gunner.

In mijn ogen valt zoiets dus gewoon onder baserapen, volgens een aantal hoge omes (lees: jij en Escape MN) is het toegestaan omdat je een kans hebt om weg te komen. Minimaal, maar aanwezig.

Ik heb me daar destijds 2-3 pagina's over lopen opvreten, was inmiddels gebanned omdat ik het durfde op de server daarover commentaar te leveren. (het aanwezige gestapo had geen zin in zinnetjes die niet eens gesproken waren maar geschreven, dus te negeren. Let wel: een reactie als "reageer even in het topic en we komen er dan wel uit" zou zeer op prijs gesteld zijn.)

Heb me na die reacties erbij neergelegd bij het feit dat BoF de regels van de server met de tenen overschrijdt en dat men dat normaal vindt. Doet aan mijn ervaring van het feit baserapen niets af.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_38644320
Van vorig topic
Eindelijk weer thuis van werken maar geen BoF'ers op de server...

Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen

Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
BF2: Diamond3d
pi_38644397
Ik vind dat de TV missiles bij AF anders sturen dan bij Vanilla, meer mensen dit opgemerkt? Op de een of andere manier reageerd hij wat trager waardoor je je doelen net op een haar mist. Het is wat lastiger dan Vanilla of lijkt dat maar zo?

Verder heb ik de mappen ff op 32 gezet, 64 zijn zoooo groot en duren zoooo lang! Zelfs de 32 mappen zijn enorm groot.

Trouwens, mocht er iemand het liedje hebben (.mp3) die je hoort tijdens het laden van een map van AF, (oftewel Battlefield 1942 maar dan iets anders) wil diegene hem dan posten?

Escape vind meestal wel veel wat betreft BF2....

Het is echt een tof liedje, herinneringen komen weer naar boven
BF2: Diamond3d
pi_38644836
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen? 2.60 MB btw
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."
pi_38645184
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...

Het is gewoon een feit dat het een kutmap is als er een snel ladend, goed spelend team aan de andere kant spawnt terwijl jij op het vliegkampship zit. Al je uitwegen worden dan al gebombardeerd, bestookt met artilerie en voor de boten hangt er dan mooi een helicopter te wachten met gunner.

In mijn ogen valt zoiets dus gewoon onder baserapen, volgens een aantal hoge omes (lees: jij en Escape MN) is het toegestaan omdat je een kans hebt om weg te komen. Minimaal, maar aanwezig.

Ik heb me daar destijds 2-3 pagina's over lopen opvreten, was inmiddels gebanned omdat ik het durfde op de server daarover commentaar te leveren. (het aanwezige gestapo had geen zin in zinnetjes die niet eens gesproken waren maar geschreven, dus te negeren. Let wel: een reactie als "reageer even in het topic en we komen er dan wel uit" zou zeer op prijs gesteld zijn.)

Heb me na die reacties erbij neergelegd bij het feit dat BoF de regels van de server met de tenen overschrijdt en dat men dat normaal vindt. Doet aan mijn ervaring van het feit baserapen niets af.
sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?

De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.

zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114

Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.

[ Bericht 6% gewijzigd door escape_nl op 08-06-2006 09:19:49 ]
pi_38645189
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eindelijk weer thuis van werken maar geen BoF'ers op de server...

Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen

Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.

ik word soms zoooo moe van die skull splitter. hoe vaak ga je nu nog zitten zagen met je niet interessant gespam..

en wat een bf2 geouwehoer hier tegenwoordig.. tijd voor een apart bf2 topic denk ik zo. dit is ons bof slowchat topic waar off-topic on-topic is. (of was het nou andersom).

:p
pi_38645832
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Van vorig topic
Eindelijk weer thuis van werken maar geen BoF'ers op de server...

Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen

Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
het klopt wat jedi zegt,

coolblue zit achter

smartphoneshop.nl
GPSshop.nl
pdashop.nl
memoryshop.nl

etc etc.
zou betekenen dat je misschien in kralinge komt te werken. zouden we bijna kunnen carpoolen
pi_38645939
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?

De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.
Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.
Om het politieagentje te minderen. de groene regels tijdens het spelen worden duidelijk minder gelezen dan tijdens de loadingscreen.

gooi in het loadingscreen dan de tekst, no artillery, no bombing, no raping uncap bases ofzo. misschien dat het dan voor iedereen duidelijker wordt.
jij en ik moeten elke avond wel een keer zeggen, geen arty op carrier of wat dan ook.

ik denk dus dat het laadscherm beter gelezen wordt.
pi_38645981
het eerste potje AF is goed bevallen. met escape als gunner in de chopper gezeten en die heeft aardig wat kills gehaald iets van 45 om 7 ofzo.

nu moet ik nog zelf als piloot kills gaan maken, aangezien ik meer deaths heb dan kills als piloot zijnde. (ik laat me gunner al het werk doen en als het moet spring ik bij)
pi_38646389
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen? 2.60 MB btw
misschien iets van youtube ofzo of een andere upload pagina
pi_38646468
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
Altijd blijven lachen!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:15:44 #14
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38646526


En nu on-topic verdorie!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38646652
quote:
Journalist houdt motoragent aan
27-5-2006 - Een niet allerdaagse kop boven een artikel, maar waar gebeurt zaterdagavond 27 mei 2006 in Hilversum. Die journalist was ondergetekende. Agenten die denken alles te mogen, die bestaan. Daar kwam ik zaterdagavond achter, maar als persoon maakte ik me kwaad. Toen ik meldde dat ik journalist was, zag ik de motoragent wat schrikken.

Wat gebeurde er. Komende uit mijn werk vanaf het Mediapark bij de NOS reed ik voortdurend achter een motoragent van het korps Gooi- en Vechtstreek. Het was rond het middernachtelijk uur. Voor de kenners we reden eerst op de Johan Gerardsweg, toen via de Jan van der Heidenstraat richting Oosterengweg, spoor over, verkeerslichten en vervolgens kwamen we bij de kruising Oosterengweg / Soestdijkerstraatweg. De verkeerslichten stonden op rood. Ik moest rechtdoor richting A27. De motoragent, die dan weer 50 reed, dan weer 'te hard' wilde nu rechtsafslaan de Soestdijkerstraatweg op richting Hilversum-centrum. Hij stopte niet, gooide even zijn zwaailichten aan en reed door rood. Mijn verkeerslicht sprong op groen en ik besloot deze agent even te volgen en reed in eens ook naar rechts. De zwaailichten van de motoragent waren inmiddels weer uit en hij reed vrolijk verder. Ik knipperde met mijn lichten en hij stopte. Ik vroeg hem waarom hij eigenlijk door rood ging en niet gewoon keurig stopte. Ja, wie ben ik (dacht ik nog op dat moment en ik twijfelde of ik er wel goed aan had gedaan, deze 'achtervolging' te maken). "Ik ben agent", was zijn antwoord. Ja, dat klopt. Dat zag ik en ik vertelde hem dat hij er ook zo uitzag. Hij vroeg mij hem niet te hinderen in zijn werk, anders zou hij mij moeten bekeuren. En hem zeker niet te beledigen, anders zou hij ook naar zijn bonnenboekje grijpen. Ik wees hem erop dat hij andere weggebruikers in gevaar had gebracht. "Maar ik deed mijn zwaailichten aan. Ik ben agent", waarmee hij poogde zijn handeling goed te praten. "En ik ben journalist en vond het jammer dat ik geen tv-camera achter mijn ruit had", zei ik hem, waarop ik de politiman even zag schrikken. Hij voelde drommels goed aan dat hij fout zat. We besloten er geen halszaak van te maken en weer verder te gaan. Hij hopelijk met een ervaring rijker. U mag weten dat ik in mij zelf wel heb zitten lachen in de auto. Ik zag de kop al staan boven een artikel 'Journalist houdt motoragent aan'.

Internetkrant voor Zuid-Holland-Zuid
Peter Donk, hoofdredacteur
LOL!
Altijd blijven lachen!!
pi_38646689
ontopic, mooi weertje he vandaag....maar ik blijf toch over bf2 lullen
pi_38646780
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:

[..]

LOL!
ja dat gebeurt vaker.

heb het eens een keer meegemaakt dat er 2 brandweer auto's bij leiden station met zwaailichten en veel lawaai aan komen rijden.... om leuk uit te stappen en bij de burger king te gaan eten
pi_38647138
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:

[..]

ja dat gebeurt vaker.

heb het eens een keer meegemaakt dat er 2 brandweer auto's bij leiden station met zwaailichten en veel lawaai aan komen rijden.... om leuk uit te stappen en bij de burger king te gaan eten
Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten
Altijd blijven lachen!!
pi_38647386
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten


komt JP ook met dat soort verhalen thuis
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:53:31 #21
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38647503
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten
Die agent kreeg ook net een oproep voor het stoplicht en deze werd direct na het stoplicht weer geannuleerd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:54:17 #22
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38647527
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:

[..]



komt JP ook met dat soort verhalen thuis
Lies heeft net een heerlijke maaltijd gekookt en dan komt JP thuis zonder honger, omdat hij net bij de burger king iets heeft gegeten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_38648292
Medusa 5.1 Pro Gamer Edition besteld! Ben benieuwd!
pi_38648575
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...
Ik zie dat niet. Volgens mij een typisch geval van klok en klepel. Als hij roept dat je een nazi ben als je artil wel of niet wil toestaan dan is dat een kutargument, iets wat helaas nog te vaak gedaan wordt. Hij geeft echter aan dat iemand in een oorlogssituatie ook alle middelen zou hebben ingezet en gebruikt daarbij Hitler als voorbeeld. Voor de strekking van zijn standpunt had hij net zo goed Sadam kunnen gebruiken, het gaat hem namelijk niet om de persoon maar om de situatie waarin zij zaten: oorlog.

De link met BF2 lijkt er te zijn maar gaat toch op veel punten mank. Zo komt het erg weinig voor dat je in een oorlog wordt doodgeschoten om vervolgens weer opnieuw te mogen beginnen, daarnaast komt het ook maar erg weinig voor dat voertuigen spontaan respawnen na vernietiging en het is in het echt een stuk moeilijker om met 10% health net zo hard te sprinten als met 100%. Ook zijn er maar weinig meldingen van mensen die een shock paddle op zich hebben gekregen die vervolgens de 100m sprint in recordtempo konden afleggen en ga zo maar door.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38648961
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen? 2.60 MB btw
Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx
BF2: Diamond3d
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')