niet doen! dat is alleen maar rommelig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:00 schreef Qunix het volgende:
Heb je een mooi anime plaatje voor in de header? Beste is een verzameling anime figuren in 1 plaatje...
Yeah, of een of ander lekker anime-wijf. En dan wel eventjes een filtertje er overheen, lekker origineel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:00 schreef Qunix het volgende:
Heb je een mooi anime plaatje voor in de header? Beste is een verzameling anime figuren in 1 plaatje...
of je neemt het teken van ghibli over, en vervorm het een beetjequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yeah, of een of ander lekker anime-wijf. En dan wel eventjes een filtertje er overheen, lekker origineel.
Scanlines.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:51 schreef tonks het volgende:
Vergeet de streepjes overlay niet
Misschien is Tikiwiki (het beestje moet toch een naam hebben) iets. Je kunt het gratis downloaden van www.tikiwiki.org.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:44 schreef Orealo het volgende:
Ik heb een pakket besteld bij ala carte internet spul.
Betaald en gaat binnenkort van start.
Het wordt een website over anime (animatie video's (naruto, bleach van dat spul))
Met veel data en updates.
Ik wil dat users series en beschrijvingen kunnen toevoegen, maar dat ik daar wel een notify van krijg, van wie wat toegevoegd heeft.
Ook wil ik dat de users alleen maar kunnen toevoegen, als ze ingelogt zijn!
Ik wil daar boven ook nog een RSS feed zodat automatisch gepost wordt als er een nieuwe serie uit is, in een klein balkje bovenaan.
En nog wat dingen, maar dat komt later.
Ik zat zelf te denken aan een mambo/joomla pakket.
Is that the way to go?
General tips/hints mogen ook natuurlijk!![]()
Waar staat dat het revolutionair moet zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef nietzman het volgende:
Een waarlijk revolutionaire manier van navigeren, Orealo. Hulde.
Heb je al een nieuwe naam bedacht?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waar staat dat het revolutionair moet zijn?
Het moet duidelijk en simpel zijn.
Je komt niet op de site om een mooie site te zien, je komt op de site om informatie te zoeken.
Fris, duidelijk en overzichtelijk
Ah ik ga even kijken of dat iets is, dankjewel!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:46 schreef Gekkenhuis_X het volgende:
[..]
Misschien is Tikiwiki (het beestje moet toch een naam hebben) iets. Je kunt het gratis downloaden van www.tikiwiki.org.
Suc6!
Hmmm nee, maar aangezien ik vandaag 't SIDN contract op de bus heb gedaan, denk ik dat dat wel goed zit.quote:
Op de bus? Altijd e-mailen, die contracten. Nu krijgen ze het ergens in de loop van de middag.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmmm nee, maar aangezien ik vandaag 't SIDN contract op de bus heb gedaan, denk ik dat dat wel goed zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |