abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:54:51 #1
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38629380
in dit topic: Wat te doen / zeggen op 1e date??

kwamen deze reacties op elkaar voor:
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Lees je in in het voetbal!
Gespreksstof ZAT!
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Alsof alle kerels van voetbal houden.

* Aaargh! is kerel en vind voetbal echt geen reet aan.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

U is homo?
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Aaargh! het volgende:

[..]


Nee, ik ben alleen geen lompe boer.
Nu ben ik zelf ook geen liefhebber en erger me altijd kapot aan gesprekken over voetbal in de kroeg of waar ik werk (bijbaan).
of dat ze als volleerd coach gaan zitten bleren hoe een team zou moeten spelen en wie op te stellen. alsof voetbal niet gewoon een dom josti-spel is waar 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.

het valt me ook op dat hoe lager het IQ en hoe lomper de persoon hoe groter de voetbalfan.
de grootste voetbalfans zijn die neanderthalers die zich supporter noemen en wekelijks ergens bij een wedstrijd de omgeving kapot breken.

maar goed, in mijn huis zitten allemaal WO studenten, geen een is voetbalfanaat. de rest van mijn vriendengroep vind voetbal (op een uitzondering na) voetbal ook niks aan.

ik heb het idee dat voetbal de sport is voor arbeiders, laag-geschoolden, josti's, lompe boeren(pleonasme) en criminelen.

Voetbal is voor de zwakkeren in de samenleving
» Ja
» Nee
» geen mening


maak je eigen FOK! poll zelf!

voetballers in actie:


[ Bericht 3% gewijzigd door Goed_Gek op 07-06-2006 17:28:47 ]
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:56:20 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38629448
iedereen z'n lolletje, om mensen die iets leuk vinden wat ik niet leuk vind als boeren/zwakkere in de samenleving te omschrijven vind ik op z' zachtst gezegd, twijfelachtig.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:57:25 #3
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_38629494
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Klonk het volgende:
iedereen z'n lolletje, om mensen die iets leuk vinden wat ik niet leuk vind als boeren/zwakkere in de samenleving te omschrijven vind ik op z' zachtst gezegd, twijfelachtig.
Helemaal mee eens, ik heb trouwens wel op ja geklikt, foutje Sorry
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  Eindredactie Games woensdag 7 juni 2006 @ 16:57:55 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_38629511
Wat een onzin zeg. Net alsof een interesse in een bepaalde sport iets zegt over je IQ Nee dus (vind er overigens zelf weinig aan, kijk alleen WK/EK).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_38629520
als je als man, voetbal niet leuk vind ben je toch wel:

- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd

en voetbal een sport waarin 20 man achter de bal aan rennen.... jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live

Daarbij zie je nerds (jongens met bril etc.) ook niet vaak voetballen. Omdat je als voetballer toch wel een beetje ballen moet hebben.... dus je kan beter zeggen dat de échte mannen voetballen en de nerdjes gaan korfballen/dammen ofsow, zonder fysiek contact.....
Haleloeja
pi_38629541
Ja, en vrouwen horen in de keuken.

Oftewel, je generaliseerd.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:59:48 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38629584
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
kansloos als je als man niet van voetbal houdt...

dan ben je óf :

- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd

en voetbal een sport waarin 20 man achter de bal aan rennen.... jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live
waarom ben ik een kansloze homo nerd als voetbal me niet boeit, net zo triest als de poll van TS die voetbal een domme mensen sport meent te moeten noemen.

ik vind voetbal gewoon niet leuk, klaar over uit, heb andere dingen die ik wel leuk vind en die jij mischien geen ruk aan vind, trieste reactie....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_38629588
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef 2dope het volgende:
Wat een onzin zeg. Net alsof een interesse in een bepaalde sport iets zegt over je IQ Nee dus (vind er overigens zelf weinig aan, kijk alleen WK/EK).
Totale onzin is het niet. Voetbal is dé sport voor het volk zoals tennis dat voor elite is.
Maar generaliserend is het wel .

Maar goed sommige mensen bevestigen het vooroordeel wel erg .
ijs_beer fan!
  Eindredactie Games woensdag 7 juni 2006 @ 17:00:21 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_38629606
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
als je als man, voetbal niet leuk vind ben je toch wel:

- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
Dit is dan weer jammer. Door figuren als jij zou je inderdaad het standpunt van TS steunen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:00:22 #10
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_38629607
Nee...natuurlijk niet.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_38629619
Je zal maar in een studentenhuis vol homo's zitten
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:01:38 #12
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38629644
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
als je als man, voetbal niet leuk vind ben je toch wel:

- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd

en voetbal een sport waarin 20 man achter de bal aan rennen.... jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live
Sluit ik me helemaal bij aan.

Ik heb echt een hekel aan mensen die voetbal te min vinden want ze hebben immers een hoge opleiding.
En zo respectloos over voetbal praten hou ik ook niet van, dat je het niet leuk vind oke maar kom geen domme uitspraken hier doen.
In voetbal zit tactiek, inzicht en je moet nog een hoop conditie hebben ook om er 2x 45 minuten er tegen aan te gaan.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:01:47 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38629649
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit is dan weer jammer. Door figuren als jij zou je inderdaad het standpunt van TS steunen
dan mis ik zelfs nog een categorie, die van de hersenloze pissebedden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_38629654
Oh, en je hebt een sociale stoornis
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:03:01 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38629688
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Sluit ik me helemaal bij aan.

Ik heb echt een hekel aan mensen die voetbal te min vinden want ze hebben immers een hoge opleiding.
En zo respectloos over voetbal praten hou ik ook niet van, dat je het niet leuk vind oke maar kom geen domme uitspraken hier doen.
In voetbal zit tactiek, inzicht en je moet nog een hoop conditie hebben ook om er 2x 45 minuten er tegen aan te gaan.
stel je aan, ik heb havo en ben chauffeur, maar gefeliciteerd weer iemand die mij zou doen besluiten op ja te klikken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_38629748
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Sluit ik me helemaal bij aan.

Ik heb echt een hekel aan mensen die voetbal te min vinden want ze hebben immers een hoge opleiding.
En zo respectloos over voetbal praten hou ik ook niet van, dat je het niet leuk vind oke maar kom geen domme uitspraken hier doen.
In voetbal zit tactiek, inzicht en je moet nog een hoop conditie hebben ook om er 2x 45 minuten er tegen aan te gaan.
In elke sport zit een tactiek je punt is?
ijs_beer fan!
pi_38629786
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:

[..]

In elke sport zit een tactiek je punt is?
Dat de TS zegt dat er geen tactiek bij komt kijken.
  Eindredactie Games woensdag 7 juni 2006 @ 17:07:16 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_38629827
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Sluit ik me helemaal bij aan.

kom geen domme uitspraken hier doen.
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
als je als man, voetbal niet leuk vind ben je toch wel:

- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
I rest my case.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:08:35 #19
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38629863
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
als je als man, voetbal niet leuk vind ben je toch wel:

- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd

en voetbal een sport waarin 20 man achter de bal aan rennen.... jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live

Daarbij zie je nerds (jongens met bril etc.) ook niet vaak voetballen. Omdat je als voetballer toch wel een beetje ballen moet hebben.... dus je kan beter zeggen dat de échte mannen voetballen en de nerdjes gaan korfballen/dammen ofsow, zonder fysiek contact.....
vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.

had voetbal dan ook wel snel gezien.

momenteel doe ik aan softbal/honkbal en freeride/xc racing.
vooral de eerste 2 sporten vergt veel tacktiek en kunde itt voetbal.
de laatste twee sporten zijn gewoon adrenaline-boosters voor mij

en daarnaast windsurf ik nog in de zomer op vakantie en speelde ik vroeger ijshockey zonder bescherming

nee voetbal is eigenlijk voor homo's
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:09:50 #20
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_38629905
goed topic
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_38629940
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.

had voetbal dan ook wel snel gezien.

momenteel doe ik aan softbal/honkbal en freeride/xc racing.
vooral de eerste 2 sporten vergt veel tacktiek en kunde itt voetbal.
de laatste twee sporten zijn gewoon adrenaline-boosters voor mij

en daarnaast windsurf ik nog in de zomer op vakantie en speelde ik vroeger ijshockey zonder bescherming

nee voetbal is eigenlijk voor homo's
Als je inderdaad zo goed was als je beschrijft waarom ben je dan geen topvoetballer geworden?
pi_38629945
zoiets moet je niet op fok! vragen hiet zitten alleen maar van die nerds met een bril en zonder hobby

hèhè
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:11:28 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38629957
ik heb op JA gestemd, na het lezen van een paar geweldige reacties, leek me dat echt de enige keus
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:14:22 #24
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38630081
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:10 schreef Thieske het volgende:

[..]

Als je inderdaad zo goed was als je beschrijft waarom ben je dan geen topvoetballer geworden?
ik ben destijds gevraagd voor een jeugdselectie van FC Twente.
alleen moest je te vaak trainen, geen vergoeding, niet meer uitgaan en niet meer bieren .

ik was ook niet echt gemotiveerd. deed aan voetbal voor mijn conditie en eigenlijk voor de 3e helft.

en zonder motivatie was ik toch geen prof geworden.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38630276
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.
laat ook maar
Haleloeja
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:20:16 #26
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38630295
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:

[..]

In elke sport zit een tactiek je punt is?
Maar in weinig sporten is het zo complex en doordacht als bij voetbal.
Als je nooit voetbal kijkt dan zie je inderdaad niet meer als een paar mannen met een bal.
Maar er gebeurt zoveel meer op het veld, loopacties die worden gemaakt, mensen die een ander vrijspelen met een simpele schijnbeweging.
Voetbal heerst gewoon, het is de mooiste en meest beoefende sport van de wereld.
pi_38630386
Je voelt je wel heel erg goed met je :
quote:
ik heb het idee dat voetbal de sport is voor arbeiders, laag-geschoolden, josti's, lompe boeren(pleonasme) en criminelen.
loser
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:23:59 #28
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38630416
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:20 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar in weinig sporten is het zo complex en doordacht als bij voetbal.
Als je nooit voetbal kijkt dan zie je inderdaad niet meer als een paar mannen met een bal.
Maar er gebeurt zoveel meer op het veld, loopacties die worden gemaakt, mensen die een ander vrijspelen met een simpele schijnbeweging.
Voetbal heerst gewoon, het is de mooiste en meest beoefende sport van de wereld.
vind je?

ik stond er verbaast van hoeveel tactiek er bij honkbal komt kijken.
en daarnaast zijn de honkbalwedstrijden gezellige famili-uitjes en geen complete veldslagen.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:24:41 #29
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38630438
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:22 schreef Gebleekte het volgende:
Je voelt je wel heel erg goed met je :
[..]

loser
en hoe lang voetbal jij al
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:26:26 #30
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38630484
en bij welke sport heb je nog meer dat ze speciale G-elftallen oprichten voor de mensen die net iets te achterlijk zijn.
nee de gewone elftallen en de G-elftallen liggen niet zover uit mekaar.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:28:41 #31
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38630562
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:23 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

vind je?

ik stond er verbaast van hoeveel tactiek er bij honkbal komt kijken.
en daarnaast zijn de honkbalwedstrijden gezellige famili-uitjes en geen complete veldslagen.
Bij honkbal is er ook veel tactiek, ware het niet dat het spel te veel stil staat en daarom dus weinig actie bied.
En aan achterlijke supporters kun je niks doen, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat het overgrote deel gewoon komt voor het voetbal en om hun club te steunen.
Dus niet om te rellen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:31:15 #32
120881 thomzor
Beter stil
pi_38630656
hoezo zijn mannen die niet van voetbal houden homo's? wij doen geen sport waarbij men als men scoort als gekken op elkaar springt, elkaar zoent, etc. (en vergeet het douchen erna niet)

zo blij?

kiek, ik zit op het vwo nu, en er is maar 1 iemand in mijn klas die voetbal echt leuk vindt
coincidence? nein, want bijna alle vmbo jongens kijken naar voetbal enzo - dus er is wel degelijk correlatie; denk ik
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 17:35:33 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_38630781
ik ben het helemaal eens met wat de ttstarter zegt ik ben ook een normale mens die vroeger op school nooit zo goed was maar was wel sosiaal begaaft en heel leuk voor de leraren omdat ik niet moeilijk was en zo net als mijn vrienden die liever over voetballers en zo praten maar dan niet goed op lette in de klas op school. Maar ik vind het gewoon leuk om te voet ballen en voet ballen te kijken en er soms over te praten met andere mensen in het cafee of in een kroeg of zo maar ik vind het niet leuk dat je mij en andere mensen van mijn vrienden dan anders noemt zo als josti mensen want dat zijn ook maar mensen zo als iedereen en kunnen niet zo goed voet ballen maar wel heel lief zijn voor andere. Ik denk ook wel dat de meeste mensen die een diploma hebben van een school of zo niet zo veel om voet ballen geven omdat ze dat nooit geleerd hebben maar wel veel leerde op hun school daardoor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 17:37:45 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_38630842
Oh ja wat is, een pleonasme

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38630883
Mensen hebben altijd een beetje moeite elkaar in waarde te laten.

Whaha, jij rijdt opel! da's kut, want blabla...
Whaha, jij speelt hockey! da's voor nichten, want voetbal blabla...

Kan jou dat nou verrotten wat iemand anders uitvreet. Al is het wel zo dat je met voetbal nogal wordt doodgegooid, maar ach. Dat word je met Idols enzo ook...
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_38630947
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:37 schreef tong80 het volgende:
Oh ja wat is, een pleonasme

ple·o·nas·me (het ~, ~n)
1 uitdrukking waarin eenzelfde begrip dubbel is uitgedrukt, bv. in 'oude grijsaard'

Dubbelop zeg maar.
ijs_beer fan!
pi_38630974
Voetbal is voor iedereeen, maar er is meer tussen hemel en aarde dan alleen voetbal. Het is wel zo dat je geen wizzkid hoeft te zijn om het spelletje te begrijpen en daardoor laagdrempelig. Je kunt ook nog eens je tv niet aanzetten of er is wel een kanaal waar voetbal te zien is dit helpt ook mee aan het aannemen van een sport. Zelf ben ik mannelijk, geen homo en verkies toch football boven voetbal/soccer. (zal ik dan toch een nerd zijn.......)

Ik verkies football boven voetbal omdat er geen randdebielen rond lopen die de sfeer voor de hele boel verzieken. Waarom kun je niet gezellig een biertje of wat dan ook drinken met je tegenstander om te ontdekken dat het heel geschikte gasten zijn. Met 36000 man in een stadion zonder dat men elkaar de hersens inslaat of dranghekken, zware politiebewaking nodig is.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 17:41:46 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_38630981
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:

[..]

ple·o·nas·me (het ~, ~n)
1 uitdrukking waarin eenzelfde begrip dubbel is uitgedrukt, bv. in 'oude grijsaard'

Dubbelop zeg maar.
Ok weer wat geleerd dus als je zecht een afrikaanse buitenlander die niet kan voetballen is een stinkende rotneger die niet kan voetballen is het een pleo nasme ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:41:51 #39
120881 thomzor
Beter stil
pi_38630986
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:38 schreef borisbanaan het volgende:
Kan jou dat nou verrotten wat iemand anders uitvreet.
ja, 'supporters' vernielen verkeersborden bijvoorbeeld en die worden van de belastingcenten betaald.
you do the math
pi_38631015
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok weer wat geleerd dus als je zecht een afrikaanse buitenlander die niet kan voetballen is een stinkende rotneger die niet kan voetballen is het een pleo nasme ?

Als je dat zegt heb je bijna gelijk het is aanelkaar trouwens pleonasme.
ijs_beer fan!
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:46:14 #41
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38631126
Vind je tennis niet leuk? Prima.
Hockey? Geen probleem.
Schaatsen is kut? Kan ik inkomen want het is ook zo fucking koud op het ijs.
Basketball, honkbal, rugby, darts, pool, schaken, volleybal, korfbal, tafeltennis, cricket of atletiek. Allemaal jouw zaak, je kan nu eenmaal niet alles leuk vinden.

Maar owee als je in Nederland als man zegt voetbal geen zak aan te vinden, je wordt nog net niet op de brandstapel gesleurd.

Voetbal zuigt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_38631158
quote:
Voetbal zuigt.
Amen
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 17:49:29 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_38631231
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als je dat zegt heb je bijna gelijk het is aanelkaar trouwens pleonasme.
Ja ga me niet pakke op spelfoute daar ben ik slecht in maak die altijd omdat ik al zei dat ik meer deed voet ballen dan aan leren van andere dingen die je moest leren op school en zo. Maar ik weet nu dat het aan me kaar is dat is wel weer leuk omdat te weten dus toch wel bedankt anders had ik het niet geweten en zo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:51:12 #44
64387 ioor
be cool!
pi_38631280
Ik ben een vrouw en ik kan niet wachten tot het WK begint.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_38631333
voetbal is emotie de essentie van het leven, overgens kunnen de voetbal haters zelf niet eens een bal trappen terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is ..hoezo lomp ?


ik kwam trouwens gisteravond een dames voetbalelftal tegen in de kroeg dat was een hele verademing
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 17:56:47 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_38631428
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:


ik kwam trouwens gisteravond een dames voetbalelftal tegen in de kroeg dat was een hele verademing
Ja dat heb ik ook ik zie ze liever in de cafee dan op het veld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:57:03 #47
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38631430
Nederlands elftal is aardig, omdat er vaak op niveau gevoetbald wordt en er een nationalistisch gevoel vanuit gaat. Mensen die alle wedstrijden volgen en weten dat Piet Snot van Knudde naar Kneuzen is getransferred zijn imho nogal kansloos ja

Maar hockey is toch veel leuker om te kijken Zien we nog eens een keer écht niveau op nationaal vlak.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 17:57:33 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_38631440
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
voetbal is emotie de essentie van het leven, overgens kunnen de voetbal haters zelf niet eens een bal trappen terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is ..hoezo lomp ?


ik kwam trouwens gisteravond een dames voetbalelftal tegen in de kroeg dat was een hele verademing
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:57:45 #49
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38631447
Je zit dus in een studentenhuis met allemaal so-called intellectuelen, die meestal niet naar de kapper gaan en zich graag zeer interessant voordoen.
Het enige sociale contact wat ze krijgen is in het huis zelf. Leuk joh!

20 man? Doe eerst je huiswerk beter... zou je toch wel verwachten van een WO-nerdstudent.
Oja, en bij elke wedstrijd wordt uiteraard de hele boel kort en klein geslagen door alle supporters.

De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:57:55 #50
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38631450
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja ga me niet pakke op spelfoute daar ben ik slecht in maak die altijd omdat ik al zei dat ik meer deed voet ballen dan aan leren van andere dingen die je moest leren op school en zo. Maar ik weet nu dat het aan me kaar is dat is wel weer leuk omdat te weten dus toch wel bedankt anders had ik het niet geweten en zo.

Tong, toe, ik heb al hoofdpijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 17:58:53 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_38631477
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef Oosthoek het volgende:

Maar hockey is toch veel leuker om te kijken Zien we nog eens een keer écht niveau op nationaal vlak.
Daar ben ik het mee eens dat zie ik ook liever in de cafee dan op het veld schoonspringen vind ik wel mooier dan dat ze in het cafee zijn dan hebben ze bikinies aan en zo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:01:48 #52
6536 dwerg
chagrijn
pi_38631561
Gestemd!
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:05:25 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38631665
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
voetbal is emotie de essentie van het leven, overgens kunnen de voetbal haters zelf niet eens een bal trappen terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is ..hoezo lomp ?
Ik kan best tegen een bal trappen hoor, ben er geen ster in maar moet dat dan? Hockey ben ik al een heel stuk beter in, so what.

Ik heb alleen een pleureshekel aan voetbal omdat je er niet aan ontkomt, ik loop naar buiten en breek m'n nek over vlaggetjes, in de kroeg staan de tv's op voetbal. Kranten openen ermee en besteden een groot deel van hun inhoud eraan. TV programmering wordt er voor omgegooid, journaals behandelen een transfer als ware het de presidentsverkiezing van de VS, collega's zetten de tv op het werk ervoor aan en hebben plotseling geen andere gesprekstof meer.

Uit naam van voetbalclubs worden mensen en pleinen kort en klein geramd, boeit mij het dat het een klein deel van de supporters is, het kost míj en vele anderen geld. Tienduizenden manuren aan politie-agenten worden verspild aan het in toom houden van dat soort gasten zodat er voor het oplossen van misdrijven minder tijd is.

Flikker op met die sport, zorg dat ik er op geen enkele manier last van heb, dan hoor je mij niet klagen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_38631676
Quelle bullshit...

Niet-voetballiefhebbers die voetballiefhebbers afbranden zijn hetzelfde als voetballiefhebbers die niet-voetballiefhebbers afbranden. Ik zelf ben gek op voetbal maar ben nou niet echt 'een lompe boer', al; zeg ik het zelf. Voetbal is een enorm grote en populaire sport, helaas brengt dit inderdaad ook mensen mee die het weer een sport vinden om dingen te slopen en te vechten... jammer maar niet tekenend voor de voetbalsport. Wordt trouwens ook zwaar overdreven, er zijn nog genoeg plekken en momenten dat je gewoon dat beirtje kan drinken met supporters van de tegenpartij...

Wat betreft taktiek en dergelijke, tja... Honkbal/softbal kun je ook zien als een simpel 'rag die bal zo goed mogelijk weg en haal zo veel mogelijk punten binnen' spelletje. Overal komt taktiek bij kijken, bij de ene sport misschien wat meer dan bij de andere en bij de een wat duidelijker dan bij de ander.

Ach, sommigen vinden voetbal niks, sommigen vinden voetbal alles en de rest zit er tussenin. Mensen die hun eigen mening als waarheid nemen en een andere mening niet kunnen accepteren zijn juist de lompe boeren, of ze nou van voetbal houden of niet.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:08:01 #55
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38631748
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef tong80 het volgende:
ik ben het helemaal eens met wat de ttstarter zegt ik ben ook een normale mens die vroeger op school nooit zo goed was maar was wel sosiaal begaaft en heel leuk voor de leraren omdat ik niet moeilijk was en zo net als mijn vrienden die liever over voetballers en zo praten maar dan niet goed op lette in de klas op school. Maar ik vind het gewoon leuk om te voet ballen en voet ballen te kijken en er soms over te praten met andere mensen in het cafee of in een kroeg of zo maar ik vind het niet leuk dat je mij en andere mensen van mijn vrienden dan anders noemt zo als josti mensen want dat zijn ook maar mensen zo als iedereen en kunnen niet zo goed voet ballen maar wel heel lief zijn voor andere. Ik denk ook wel dat de meeste mensen die een diploma hebben van een school of zo niet zo veel om voet ballen geven omdat ze dat nooit geleerd hebben maar wel veel leerde op hun school daardoor.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:10:38 #56
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38631822
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Vind je tennis niet leuk? Prima.
Hockey? Geen probleem.
Schaatsen is kut? Kan ik inkomen want het is ook zo fucking koud op het ijs.
Basketball, honkbal, rugby, darts, pool, schaken, volleybal, korfbal, tafeltennis, cricket of atletiek. Allemaal jouw zaak, je kan nu eenmaal niet alles leuk vinden.

Maar owee als je in Nederland als man zegt voetbal geen zak aan te vinden, je wordt nog net niet op de brandstapel gesleurd.

Voetbal zuigt.
Volkssport nr 1 hè.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:11:12 #57
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38631838
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Je zit dus in een studentenhuis met allemaal so-called intellectuelen, die meestal niet naar de kapper gaan en zich graag zeer interessant voordoen.
Het enige sociale contact wat ze krijgen is in het huis zelf. Leuk joh!

20 man? Doe eerst je huiswerk beter... zou je toch wel verwachten van een WO-nerdstudent.
Oja, en bij elke wedstrijd wordt uiteraard de hele boel kort en klein geslagen door alle supporters.

was ik ook al vergeten te vertellen dat we menno jan-jaap, Frans-herman, klaas-jan, wilfried de 3 en alexander heten hiero.
we zitten ook bij het corpse en praten met een hete aardappel in onze keel.

zondags gaan we naar de hockey vereniging en neuken met zijn allen de 17 jarige marie-jose in haar hol om vervolgens in de societeit daarover op te scheppen.


dream on ...
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:13:07 #58
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38631904
Niet stiekem de kroeg in gaan tijdens het WK hé
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38631956
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook ik zie ze liever in de cafee dan op het veld

vroeger toen ik op voetbal zat hadden we een dame in ons team die kon aardig een bal trappen en schenen
ze dronken trouwens allen bier en vertelden ons hoe voetbal inelkaarzit ik heb me kostelijk vermaakt.
pi_38631963
Ik krijg pijn aan me ogen als ik nu door zo'n josti wijk heenloop, En daart wonen dus echt alleen maar randdebielen

Kortom: voetbal is voor de dommen
0023
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:15:06 #61
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_38631964
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:23 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

vind je?

ik stond er verbaast van hoeveel tactiek er bij honkbal komt kijken.
en daarnaast zijn de honkbalwedstrijden gezellige famili-uitjes en geen complete veldslagen.
Doe je zo elitair en voel je je zo verheven boven voetbal-liefhebbers, woon je in een huis met allemaal WO'ers, en dan weetje niet hoe je verbaasd moet spellen, beetje jammer.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_38631976
Grappig al die teksten van niet-voetbalfans. Ga zo door!
That's all folks!
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:15:51 #63
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38631984
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Vind je tennis niet leuk? Prima.
Hockey? Geen probleem.
Schaatsen is kut? Kan ik inkomen want het is ook zo fucking koud op het ijs.
Basketball, honkbal, rugby, darts, pool, schaken, volleybal, korfbal, tafeltennis, cricket of atletiek. Allemaal jouw zaak, je kan nu eenmaal niet alles leuk vinden.

Maar owee als je in Nederland als man zegt voetbal geen zak aan te vinden, je wordt nog net niet op de brandstapel gesleurd.

Voetbal zuigt.
Die logica is ook makkelijk om te draaien door mensen die dus kennelijk te bekrompen zijn om te accepteren dat je voetbal wel leuk kan vinden. (En uiteraard vice versa, maar dat is jouw punt. ) En ik ben 't niet eens met de assumptie die sommige mensen maken dat voetbal = emotie. Sport = emotie IMHO, niet alleen voetbal. Of ga jij me vertellen dat je bij tennis geen emotie kan tonen? Ik zou toch denken van wel. (Zeker als je al die dames hoort slaan, maar dat is een ander verhaal.)

Lompe boer reporting for duty, sir.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:16:41 #64
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38632014
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig al die teksten van niet-voetbalfans. Ga zo door!
Ook van wel-voetbalfans staan er een aantal leuke tussen hoor.

Devil's advocate spelen is cool.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_38632045
Voetbalhaters . Alleen in het geval van vrouwen en flikkers is dat te rechtvaardigen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:18:58 #66
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38632090
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:10 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Volkssport nr 1 hè.
Conformeer je aan de massa, doe mee, allemaal! Nu!

Gaat heen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:19:04 #67
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38632092
Welke sport vind de TS dan wel leuk/ beoefen je?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38632103
Ik word godverdomme helemaal doodgegooid met dat kots kut oranje
0023
pi_38632157
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kan best tegen een bal trappen hoor, ben er geen ster in maar moet dat dan? Hockey ben ik al een heel stuk beter in, so what.

Ik heb alleen een pleureshekel aan voetbal omdat je er niet aan ontkomt, ik loop naar buiten en breek m'n nek over vlaggetjes, in de kroeg staan de tv's op voetbal. Kranten openen ermee en besteden een groot deel van hun inhoud eraan. TV programmering wordt er voor omgegooid, journaals behandelen een transfer als ware het de presidentsverkiezing van de VS, collega's zetten de tv op het werk ervoor aan en hebben plotseling geen andere gesprekstof meer.

Uit naam van voetbalclubs worden mensen en pleinen kort en klein geramd, boeit mij het dat het een klein deel van de supporters is, het kost míj en vele anderen geld. Tienduizenden manuren aan politie-agenten worden verspild aan het in toom houden van dat soort gasten zodat er voor het oplossen van misdrijven minder tijd is.

Flikker op met die sport, zorg dat ik er op geen enkele manier last van heb, dan hoor je mij niet klagen.
dat vlaggetjes gedoe mag van mij ook afgeschaft worden idd maare er word ook vaak genoeg gerelt op hockeyfeesten ben daar paar keer een getuige van geweest
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:21:13 #70
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632162
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Niet stiekem de kroeg in gaan tijdens het WK hé
oh jawel.
bij elk tegendoelpunt ga ik dan juichen.
kijken ze me raar aan en zeg ik: ja sorry spaans (ligt aan welk land) bloed in mijn lichaam.

en het mooiste is dan als nederland verliest en je bij van die opgedoste oranjefans die oranje smink ziet verlopen door de tranen.
"Viva L'Espana" toeter ik ze dan nog een keer in het oor. dan zie je zelfs ze achter die smink nog wit wegtrekken en de aders in hun ogen knappen.

HEEEEEEERLIJKKKKKKKKKKK

Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38632192
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Conformeer je aan de massa, doe mee, allemaal! Nu!

Gaat heen.
Blijf wat je bent: Een buitenbeentje. Trek de rolluiken vooral niet omhoog, want zonlicht is eng! En goed stofzuigen, want stel dat er 's nachts een spin over je heen kruipt: Dat is ook maar eng! Voetbal is voor proleten, vandalen en zwakzinnigen, maar zeker niet voor über intelligente autisten zoals jij!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:22:18 #72
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38632197
Wel leuk dat Spanje er meestal altijd eerder uitligt
Oja, bij elk tegendoelpunt juichen moet je vooral doen
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38632215
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]


en het mooiste is dan als nederland verliest en je bij van die opgedoste oranjefans die oranje smink ziet verlopen door de tranen.
"Viva L'Espana" toeter ik ze dan nog een keer in het oor. dan zie je zelfs ze achter die smink nog wit wegtrekken en de aders in hun ogen knappen.
0023
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:23:12 #74
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_38632226
Mee eens.

Ik heb een universitaire opleiding en ik hou niet van voetbal. Je stelling moet dus kloppen !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:23:31 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38632233
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Blijf wat je bent: Een buitenbeentje. Trek de rolluiken vooral niet omhoog, want zonlicht is eng! En goed stofzuigen, want stel dat er 's nachts een spin over je heen kruipt: Dat is ook maar eng! Voetbal is voor proleten, vandalen en zwakzinnigen, maar zeker niet voor über intelligente autisten zoals jij!
Je bent grappig. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:24:24 #76
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632260
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke sport vind de TS dan wel leuk/ beoefen je?
beoefen:
-softbal
-honkbal
-freeride/xc-racing
-windsurfen (word kitesurfen)
-sportvliegen
-hardlopen
-fitness

kijken:
alle hierboven genoemde sporten op hardlopen en fitness en vliegen na.

maar ik vind kunstrijden mooi om te kijken, niet om de sport
turnen, heerlijk als je ziet in welke posities een vrouw haar lichaam kan wringen.

extreme sporten vind ik geweldig om te kijken
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:25:34 #77
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38632292
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

oh jawel.
bij elk tegendoelpunt ga ik dan juichen.
kijken ze me raar aan en zeg ik: ja sorry spaans (ligt aan welk land) bloed in mijn lichaam.

en het mooiste is dan als nederland verliest en je bij van die opgedoste oranjefans die oranje smink ziet verlopen door de tranen.
"Viva L'Espana" toeter ik ze dan nog een keer in het oor. dan zie je zelfs ze achter die smink nog wit wegtrekken en de aders in hun ogen knappen.

HEEEEEEERLIJKKKKKKKKKKK

Als je voor Spanje ben, ben je even kansloos als dat je voor de rode duivels juicht.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 18:26:17 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_38632310
Ja ik ben ook een fan van turnen omdat ze dan zo mooi hun kont laten zien maar tieten hebben ze niet want dan hebben ze geen bal lans als ze springen en zo


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:26:21 #79
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632312
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Wel leuk dat Spanje er meestal altijd eerder uitligt
Oja, bij elk tegendoelpunt juichen moet je vooral doen
ik bluf niet hoor.
heb het al een keer in een cafe gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:29:33 #80
67037 xNightElf
wat de fok?!
pi_38632408
boeren zijn niet per direct lomp..
i wont lose this time..
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 18:32:36 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_38632507
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:29 schreef xNightElf het volgende:
boeren zijn niet per direct lomp..
Inderdaad dat duurt altijd even je wordt niet als boer gebooren dat wordt je later pas in je leven als je verder gaat met op groeien en zo en dat je dan boer word en lomp word samen in een keer is wel waar want dat kun je altijd zien als je goed kijkt want ze hebben niet voor niets een oranje klomp op hun hoofd als ze boer zijn en van voet ballen houen en zo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38632513
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ik bluf niet hoor.
heb het al een keer in een cafe gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoere vent
ijs_beer fan!
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:33:16 #83
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38632533
Daarom zeg ik, gewoon blijven doen joh.
Vooral als ze in een evt finale komen ofzo lijkt me dat wel leuk

Laat je ook geen universitairen die van voetbal houden in je (eventuele, bijna niet-denkbare) vriendengroep toe dan?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:34:41 #84
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38632573
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:

Oja, bij elk tegendoelpunt juichen moet je vooral doen
Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_38632586
Je bent vroeger gewoon je team uit gepest en nu probeer je je ego weer een beetje op te krikken door te hopen dat er ook mensen zijn die jouw 'point-of-view' delen. pfff
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:35:32 #86
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632601
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Daarom zeg ik, gewoon blijven doen joh.
Vooral als ze in een evt finale komen ofzo lijkt me dat wel leuk

Laat je ook geen universitairen die van voetbal houden in je (eventuele, bijna niet-denkbare) vriendengroep toe dan?
nee sorry, we zijn al met een leuke groep. momenteel is er dus geen plek voor jou.

vraag volgend jaar maar weer.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38632611
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef Gebleekte het volgende:
Je bent vroeger gewoon je team uit gepest en nu probeer je je ego weer een beetje op te krikken door te hopen dat er ook mensen zijn die jouw 'point-of-view' delen. pfff
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:36:21 #88
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38632631
Oja... 3 man is altijd één te veel, zoals mijn opa altijd zei.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38632639
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

nee sorry, we zijn al met een leuke groep. momenteel is er dus geen plek voor jou.

vraag volgend jaar maar weer.
Allemaal gamers? Of ben je meer van de poloboys en de roeivereniging?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:36:42 #90
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632648
trouwens nederlanders voetballen waardeloos. een absoluut saai spel spelen ze.
doe me dan maar de duitsers die tenminste echt vechten.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:37:28 #91
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38632677
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?
Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38632736
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.
Dan verdien je ook gewoon een trap tegen je bek als je dat doet: Zuiver landverraad .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:42:19 #93
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632804
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.
in een cafe waar de diehard van bijv fc twente komt hoef je dat idd niet te doen.
een normaal cafe kan het echt wel hoor
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:43:12 #94
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632830
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan verdien je ook gewoon een trap tegen je bek als je dat doet: Zuiver landverraad .
Pain is temporary, glory is forever Get big or die trying

grrrr, kom maar. lust je rauw.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38632879
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:36 schreef Goed_Gek het volgende:
trouwens nederlanders voetballen waardeloos. een absoluut saai spel spelen ze.
doe me dan maar de duitsers die tenminste echt vechten.
Jij vecht wel echt tijdens de Lan-Interlands?
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:45:12 #96
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38632891
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.
Het is soms idd wijzer om je mond te houden. Net zoals je niet in een Amerikaanse ghetto beledigende dingen over zwarten c.q. rappers moet gaan roepen; de kans dat je levend eruit komt is omgekeerd evenredig met het aantal beledigingen. Al betwijfel ik of je hier het ziekenhuis in wordt gemept, hooguit zoekt men na de wedstrijd een slootje op. Alsnog niet iets dat je wil hebben, lijkt mij.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:46:06 #97
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38632913
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:44 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Jij vecht wel echt tijdens de Lan-Interlands?
ik game niet. tijdverspilling.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38632946
Wat een gekneus weer!

Je mag niet van mening zijn dat voetbal leuk is, omdat je afgezeken wordt door de ene helft die het niet leuk vinden. Ze beginnen dan met de stereotypen van proleten en al wat dan niet te gooien.

En anders om zijn ze net zo erg.

Je mag ook niet van mening zijn dat voetbal niet leuk is, omdat je dan weer afgezeken wordt door de andere helft die het wel leuk vinden. Zij beginnen dan weer met de stereotypen van bleke teruggetrokken studentjes te gooien.

Ik vind het kijken van sport nu eenmaal niets aan, ik hou niet van die verering van een persoon op basis van een paar wedstrijdjes. maar ik kan goed begrijpen waarom anderen dat wel leuk vinden.

Het leven is niet zwart en wit, het is een grote mengeling van grijs tinten, maar mensen zijn lui en generaliseren alles maar.

Lui!
pi_38632950
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

Pain is temporary, glory is forever Get big or die trying

grrrr, kom maar. lust je rauw.
Ah, dus toch een homo. Dat was mijn 3e gok geweest na nerd en hockeykneusje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38633235
Eigenlijk is dit topic te triest om uberhaupt op te reageren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')