abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_38622251
Love My Way
Elke dinsdag om 21.30 uur

'Op mijn dertigste heb ik alles voor elkaar'. Dat is de toekomstvisie van velen. Maar wat als je op je dertigste nog net zo ver ben als tien jaar eerder? De personages van 'Love My Way' bevinden zich in deze situatie en gaan op zoek naar zichzelf en naar hun plaats in het leven.




Hoofdpersoon Frankie is kunstenares en werkt bij een dagblad. Ze woont samen met haar achtjarige dochter Lou en vriend Tom. Haar ex-man Charlie is getrouwd met Julia, die in de eerste aflevering bevalt van hun zoon. Frankie krijgt al snel moeite met het babygeluk van Charlie en Julia.
Ze besluit om haar dochter Lou niet meer om de week bij haar vader te laten logeren, een beslissing die haar relatie met Charlie niet ten goede komt. Dan verschijnt Julia’s ex, Howard, ten tonele om haar hoofd op hol te brengen.


'Love My Way' is op dit moment de populairste dramaserie in Australië. De afgelopen jaren ontving Love My Way in thuisland Australië verschillende AFI en Logie Awards.


Claudia Karvan - Francesca "Frankie" Paige
Asher Keddie - Julia Jackson
Brendan Cowell - Tom Jackson
Dan Wyllie - Charlie Jackson
Sam Worthington - Howard Light
Lynette Curran - Brenda Jackson
Alex Cook - Louise "Lou" Jackson Paige
Max Cullen - Gerry Jackson
Gillian Jones - Di Paige


[ Bericht 6% gewijzigd door Molline op 07-06-2006 13:03:11 ]
pi_38622272
Gisteravond was de eerste aflevering en ik moet zeggen: was er nog niet echt kapot van.
Jullie?
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:17:26 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38622923
Heb het niet gezien, maar dit hoort niet in SHO maar in FTR. Schopje dus
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38625683
Waarom? Het is toch een soap?


Niet dat het wat uitmaakt, aan de reacties te zien heeft er geen hond naar gekeken
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:12:10 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38626443
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:43 schreef Molline het volgende:
Waarom? Het is toch een soap?

Niet dat het wat uitmaakt, aan de reacties te zien heeft er geen hond naar gekeken
Het is een wekelijkse soap, net als bijvoorbeeld Desperate Housewives. En die horen in FTR .
Real Life Soaps en dagelijkse soaps horen weer in SHO.
Inderdaad misschien een beetje verwarrend, maar zo doen we het hier al sinds jaar en dag .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38652334
Ik heb gekeken.



Mja, ik vond het wat tegenvallen, maar ik denk wel dat ik de volgende aflevering meekijk, om ze nog een kans te geven. Misschien wordt de serie toch een enorme hit als de personages in dat selecte (piepkleine) wereldje ineens spannende dingen beleven, zoals vreemdgaan, of aids krijgen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_38737479
Ik vond het geweldig! Net als die andere Australische serie, Secret Life of us is dit weer een serie met echte mensen, schokkend, heftig en realistisch. Ik heb de episode guide bekeken en er staat nog heel wat te gebeuren!
Ook leuk is dat Claudia Karvan die ook in Secret Life of us zat er nu weer inzit. Je vindt dit leuk als je graag naar Secret Life en Heartbreak High keek.

Het is momenteel de populairste dramaserie in Australie en heeft ie al allerlei awards gewonnen.
pi_38743391
Tja, ik heb het ook gezien maar vond het nu niet bijzonder leuk ofzo. Ik mis Grey's Anatomy
pi_38755535
Ik vond er geen reet aan... Maar ik geef het wel weer een kans, het moet wel leuk zijn, sinds het op de Dinsdag avond is
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_38755854
Ik vond het ook zo rommelig. Op het laatst wist ik nog steeds niet wie nou bij wie hoorde
pi_38756070
Hier wat meer info over de serie en een samenvatting van de eerste aflevering:

Stel: je wordt wakker, je bent dertig, maar je stelt je nog altijd dezelfde vragen als 10 jaar geleden… Love my way is een dramareeks over een stel dertigers die één grote familie zijn. De personages gaan op zoek naar zichzelf en naar een weg in het leven.


Frankie, 31 jaar, is graficus voor een krant en schilderes. Ze woont samen met Tom, een kok in een rehabilitatiecentrum, en haar 8 jarige dochter Lou. Iets verderop in de straat woont Charlie, een 35 jarige architect en surfer. Hij is de vader van Lou en de broer van Tom. Charlie is hertrouwd met Julia, ze verwachten een kind.

Di is de 50 jarige rock and roll moeder van Charlie. Di handelt in tweedehands meubels. Gerry en Brenda, de ouders van Tom en Charlie, zijn taxibestuurders en brengen hun vakanties door op Fiji.

Dinsdag 6 juni:
Aflevering 1: Vertel me jouw dromen
Frankie heeft een speciale date met Felix en leent hiervoor kledij bij Julia. Tom wordt geconfronteerd met een oude bekende. Charlie ontsnapt aan de dagelijkse sleur en gaat surfen, maar hij werkt zich in nesten. Frankie doet een verschrikkelijke ontdekking...
pi_38877005
Wie heeft er nog gekeken?
pi_38877033
Het eerste kwartier, maar toen heeft mijn broertje het eraf gezet. Eerlijk gezegd vond ik het niet eens zo erg.
pi_38896805
Ik heb wel gekeken, maar vindt het een beetje een rare serie. Het is zo verwarrend, ook van de hak op de tak. En had het idee dat je zelf maar uit moet puzzelen wie bij wie hoort, vind dat niet erg duidelijk allemaal.

Neem nou die Frankie, die woont dus samen met Tom maar ze hebben geen relatie?

Vond dat ongeluk ook nogal voorspelbaar, en die wip op de begrafenis ....

Denk iig niet dat ik er voor thuisblijf, vind het allemaal maar zozo.
pi_39037963
Goede serie, vanavond neem ik hem weer op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39038043
Het komt er vanavond niet op!!!

vanwege een extra lange eindaflevering van DH
pi_39038142
Kan me niet schelen! Neem hem toch op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39038267
pi_39053863
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Molline het volgende:
Het komt er vanavond niet op!!!

vanwege een extra lange eindaflevering van DH


Daar zal iedereen ook erg om treuren
pi_39065512
Het doet mij ook niets. De mensen spreken me niet aan en wat hen overkomt zal me een zorg zijn. Jammer.
pi_39066128
Ik blijf het nog wel volgen, kan het nog niet laten gaan ... heb nog steeds de hoop dat het nog leuk gaat worden.
pi_39068959
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef Molline het volgende:
Ik blijf het nog wel volgen, kan het nog niet laten gaan ... heb nog steeds de hoop dat het nog leuk gaat worden.
Meld het dan even wil je
pi_39069790
GA vond ik ook niet direct geweldig, denk dat je erin moet groeien.

Ik ga het in ieder geval nog een kans geven. Als het leuk begint te worden, horen jullie het wel.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:25:58 #24
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39070295
Ik weiger te kijken
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39072248
want .... ?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')