Heb je daar een linkje van ? Van een uitleg bedoel ik dan hequote:Op woensdag 7 juni 2006 09:15 schreef basset het volgende:
Unleash heeft helemaal gelijk. De SATA drivers staan niet standaard op de XP cd. Of je moet de drivers meestreamen in een zelfgemaakte cd.
Het makkelijkst is met een tooltje dat "nlite" heet. Kun je een unnatended mee maken, waarbij ook de drivers toegevoegd kunnen worden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van ? Van een uitleg bedoel ik dan heDan ga ik dat eens een keer doen, wordt doodziek van die SATA drivers
alhoewel het nu wel meevalt. Er ligt een FD op de grond van mn kast met daarin de floppy met de drivers.
blauwe schermen zijn toch ook een soort van windowsquote:
Je ziet ze vaker dan je bureaubladquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:25 schreef ZeroSletje het volgende:
blauwe schermen zijn toch ook een soort van windows
Lees dit eens even. Daar vind je ook een link naar de drivers die je zoekt. O ja, je moet de inhoud van de map \SATA\180\winxp naar een floppy kopiėren, en dat is dan je installatie floppy.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:21 schreef dwarfs het volgende:
heren en dames natuurlijk. Ik dacht de drivers te hebben maar bij isntallatie geeft de instal wizzard aan dat er een fout is opgetreden in .oem
Ik heb zojuist gezocht maar ik kan nergens de drivers vinden op een andere plaats dan dat ik ze vandaan had. KAn iemand mij misschien helpen? Het gaat om de SATA drivers voor mij ASRock moederbord type K7S8XE+
Hulp zou erg prettig en gewaard zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |