abonnement Unibet Coolblue
pi_38948073
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef DjNivek het volgende:
Heb nu in afwachting tot 1.11 toch maar eens een Claw of Chromaggus voor enorm weinig DKP gehaald, een 'kleine' upgrade op m'n Azuresong. In 1.11 ga ik meteen voor de Legendary, die is verdomd leuk voor een 'lock.
vind je dat een kleine upgrade? De meeste upgrades van bwl items naar cthun loot levert amper meer op.
pi_38948152
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.
Maar na gisteren door 2 dwergen uitgelachen te zijn in de Inn, (ze waren echt lief voor elkaar, echt superlachen, beetje flirten, dus ik stond te kijken en IRL lag ik dubbel, maar daar werden ze boos op me). Maar het is een super mooi spel.

Maar het is dus niet zo, dat op die server ik om de 5 minuten worden gekilled door mensen.
Ik weet niet hoe de community is en of je zomaar als level 100 een lvl 5 warrior mag terroriseren.

Ik ga weer even de manual lezen, zijn 189 page's.
lvl 100 is er niet, maar snap je bedoeling.
op de servers waar ik te vinden was, had ik nergens last van.

ik ga denk eens ff me bank account invoeren, hopelijk kan ik meteen spelen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_38948380
Oke, ik zit er weer op.
begin wel weer overnieuw
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_38948381
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:39 schreef mooiegek het volgende:

[..]

vind je dat een kleine upgrade? De meeste upgrades van bwl items naar cthun loot levert amper meer op.
Mja, het is 'maar' 24 meer damage, ten koste van 1 crit%. Zal uiteindelijk wel beter uitpakken, maar ach . De grote upgrade komt pas in 1.11, en daar ben ik wel even mee bezig, ben ik bang.
pi_38948804
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Koentje3 het volgende:
mijn talents :

http://www.wow-europe.com(...)02151510000000000000

Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids, vaak ook nog een paar druids... Met een crit chance van bijna 30%... Jammer dat feral druids zo snel worden afgeschreven ..

Als je zecht warriors zijn voor tanken, zijn priests tog ook voor healen of niet ... Maak gebruik van de riemen die je hebt = veel beter als in hokjes stoppen..
AHAHHAHAHA keep dreamin. Mages die niet weten waar ze mee bezig zijn dan. misschien dat je ooit een mage outdamaged bij Vaelastrasz als ze opgeblazen worden ja, maar voor de rest zit je pure BS te verkondigen.
life is a game....and im winning
pi_38949105
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

May I remind you dat onze guild als een worldfirst een Druid Nefarian succesvol heeft getanked? Sindsdien is het wat 'gewoner' geworden, maar voor die tijd was het een no-go

Dat bij jullie specs gedwongen op jullie worden is jullie probleem, betekent niet dat het overal zo is. Free specs hebben ook meteen een positieve invloed op de guild sfeer, en als je guildmembers weten wanneer ze moeten healen en wanneer ze iets anders kunnen doen, is het totaal geen probleem. Daarnaast heeft onze main-druidtank zo'n zware armor en health dat het meer is dan de warriors. En hij doet ook veel van de andere BWL/AQ encounters als een tank. Totaal geen probleem.
probleempje toen wij dat deden: alle druids ineens feral. dag innervate....
life is a game....and im winning
pi_38949253
Updaten sucks
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_38949493
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.
Maar na gisteren door 2 dwergen uitgelachen te zijn in de Inn, (ze waren echt lief voor elkaar, echt superlachen, beetje flirten, dus ik stond te kijken en IRL lag ik dubbel, maar daar werden ze boos op me). Maar het is een super mooi spel.

Maar het is dus niet zo, dat op die server ik om de 5 minuten worden gekilled door mensen.
Ik weet niet hoe de community is en of je zomaar als level 100 een lvl 5 warrior mag terroriseren.

Ik ga weer even de manual lezen, zijn 189 page's.
op de WoW site staat een wat ingekorte beginnersguide over WoW. De manual heb ik na 2 paginas weer terug in het doosje gedaan

http://wow-europe.com/en/info/basics/guide.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Evertjan op 17-06-2006 19:01:32 ]
pi_38950447
vraagje, hoe kan je spullen verkopen, want het lijkt erop dat je ze alleen uitleent.
ik kan namelijk nooit 20 verschillende spullen verkopen, maar max. 12 ofzo. bij de buyback merchant
Hell To The Liars
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:51:04 #210
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38951446
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

AHAHHAHAHA keep dreamin. Mages die niet weten waar ze mee bezig zijn dan. misschien dat je ooit een mage outdamaged bij Vaelastrasz als ze opgeblazen worden ja, maar voor de rest zit je pure BS te verkondigen.
Mwah, ik word liever opgeblazen als Vael op 3 % zit dan dat ik blijf leven hoor, als ik even de dmg-meters wil ownen. En druids krijgen toch Innervate standaard in de volgende patch en dan is feral een best viable build. (HotW / NS bijv.)

Gebruik gewoon common sense; maar helaas doet men dat veel te weinig. Ergo: als je te veel aggro pakt; gebruik je hersenen en ga óf beter op je aggro letten óf respec naar een minder aggro gevoelige build. Of als je toch al x punten in de tree hebt, neem dan even die punten in de aggro reduce mee.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_38953115
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Droopie het volgende:
vraagje, hoe kan je spullen verkopen, want het lijkt erop dat je ze alleen uitleent.
ik kan namelijk nooit 20 verschillende spullen verkopen, maar max. 12 ofzo. bij de buyback merchant
eh, je kan alles verkopen..
gewoon naar een vendor gaan en rechtermuisklik alles wat je wilt verkopen.
die buyback moet je niet naar kijken.
dat is alleen handig als je je per ongeluk vergist
pi_38959714
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Droopie het volgende:
vraagje, hoe kan je spullen verkopen, want het lijkt erop dat je ze alleen uitleent.
ik kan namelijk nooit 20 verschillende spullen verkopen, maar max. 12 ofzo. bij de buyback merchant
Ter verduidelijking van Migwi hierboven, als je je spullen verkoopt krijg je je geld gewoon, dat 'buyback' tabje is voor het geval je per ongeluk iets belangrijks verkoopt. Op die manier kan je het voor hetzelfde geld weer terugkopen. Als je uitlogt is je buyback weer leeg volgens mij, maar dat weet ik niet zeker
  zondag 18 juni 2006 @ 11:29:41 #213
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38965690


[ Bericht 100% gewijzigd door Takje op 18-06-2006 11:30:20 ]
pi_38970000
Ja dit spel is echt lachen, ik snap nog niet dat mensen er verslaafd aan raken of zelfmoord
plegen als hun account gekraakt wordt.
Maar komt er gisteren een Orc binnen (hoe weet je wat zn lvl is??) die roeit heel goldshire even uit in z'n uppie. Toen komt er een lvl 59 warlock (ontzettend groot) iedereen blij die geeft hem een koekje van eigen deeg.

Wel leuk dat iedereen zo behulpzaam (ook hier) in het spel is.
Hell To The Liars
pi_38971761
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef Droopie het volgende:
Ja dit spel is echt lachen, ik snap nog niet dat mensen er verslaafd aan raken of zelfmoord
plegen als hun account gekraakt wordt.
Maar komt er gisteren een Orc binnen (hoe weet je wat zn lvl is??) die roeit heel goldshire even uit in z'n uppie. Toen komt er een lvl 59 warlock (ontzettend groot) iedereen blij die geeft hem een koekje van eigen deeg.

Wel leuk dat iedereen zo behulpzaam (ook hier) in het spel is.
Nouja lang niet iedereen is even behulpzaam, maar als je zelf beleefd blijft en fatsoenlijk speeld (je zit op een RP server nietwaar?) is er meestal wel iemand die wil helpen
level ?? is volgens mij +9 boven je eigen level minstens. Lvl 'boss' icoontje is onbekend, en wordt gebruikt om aan te geven dat je tegen een enorm sterk monster vecht, die je bijvoorbeeld alleen in een groep doodkrijgt. 'boss' is ongeveer 500 volgens mij, hoewel bosses sterk kunnen verschillen
pi_38971784
En bovendien merk je later wel waarom mensen verslaaft kunnen raken
Tijdens het levelen kan je meestal makkelijk een periode stoppen, maar als je eenmaal lvl 60 bent (had ik dan) wordt het steeds leuker en begin je pas echt te merken dat je verslaaft bent.
  zondag 18 juni 2006 @ 15:20:41 #217
151595 Namingway
What the Fook!
pi_38971891
Ze hebben nu een nieuw Beta Forum. Ziet er beter uit en uitgebreider als het huidige. Linkje staat op de frontpage.
pi_38972217
Yuuy eindelijk een avatar met volle T2, alhoewel ik amper m'n halve T0.5 heb..
pi_38972411
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:15 schreef Departak het volgende:

[..]

Nouja lang niet iedereen is even behulpzaam, maar als je zelf beleefd blijft en fatsoenlijk speeld (je zit op een RP server nietwaar?) is er meestal wel iemand die wil helpen
level ?? is volgens mij +9 boven je eigen level minstens. Lvl 'boss' icoontje is onbekend, en wordt gebruikt om aan te geven dat je tegen een enorm sterk monster vecht, die je bijvoorbeeld alleen in een groep doodkrijgt. 'boss' is ongeveer 500 volgens mij, hoewel bosses sterk kunnen verschillen
RPPvP server.

Trouwens hoe kan je vissen??
Ik heb al een hengel.

(trouwens trial heeft wel beperkingen)
Hell To The Liars
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 02:36:00 #220
34726 Fratz
Max
pi_38991742
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

RPPvP server.

Trouwens hoe kan je vissen??
Ik heb al een hengel.

(trouwens trial heeft wel beperkingen)
moet je even de skill kopen bij een fishing trainer
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_38994466
Wahooo!

Gisteren Huhuran down gekregen!! Na veel farmen voor NR gear, een sloot potions en gedoe is het dan eindelijk zo ver. Eerste try ging ze naar 1%, volgende try 6% en daarna one big dead bug..

Crappy loot zoals gewoonlijk, dat begint me nu wel een beetje te vervelen. Het is bij ons altijd plate en cloth. We hebben BWL al heeeeeeel lang op farming status en we hebben nog maar 2 DS chests gehad bijvoorbeeld..
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 11:35:58 #222
34726 Fratz
Max
pi_38996802
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:01 schreef Cid het volgende:
Wahooo!

Gisteren Huhuran down gekregen!! Na veel farmen voor NR gear, een sloot potions en gedoe is het dan eindelijk zo ver. Eerste try ging ze naar 1%, volgende try 6% en daarna one big dead bug..

Crappy loot zoals gewoonlijk, dat begint me nu wel een beetje te vervelen. Het is bij ons altijd plate en cloth. We hebben BWL al heeeeeeel lang op farming status en we hebben nog maar 2 DS chests gehad bijvoorbeeld..
bij ons is het altijd Blodfang en Dragonstalker.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_38996895
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:35 schreef Fratz het volgende:

[..]

bij ons is het altijd Blodfang en Dragonstalker.
Mag ik een keer met jullie mee?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_38997609
AQ is ook enorme crap bij ons meestal. C'Thun dropt dan nog wel wat leuke dingen soms. We hebben bijv. als enige guild op de server een Dark Edge of Insanity en Death's Sting. Maar Huhuran is 90% van de keren die Wasphide crap. Bij de Emperors bijna altijd 'Belt of the Fallen Emperor'. Random horde warriors lopen al met Kalimdor's Revenge, en wij hebben er pas 1 gehad. Nooit de offhand, of een van de betere rewards, altijd crap. Ook qua random drops hebben we niet veel geluk, bijna elke keer als we er 1 hebben, zijn het de pala gloves, die gedisenchant worden.

Hopelijk hebben we meer geluk met Naxx
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 13:14:34 #225
34726 Fratz
Max
pi_38999588
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Cid het volgende:

[..]

Mag ik een keer met jullie mee?
als jullie wat Transcendence over hebben
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_39000571
Ik heb meze;f SuperDroop genoemd.
Leuke naam volgens mij, maar niet volgense Blizzard.
Name violation, wat een malloten.
Hell To The Liars
pi_39004493
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Droopie het volgende:
Ik heb meze;f SuperDroop genoemd.
Leuke naam volgens mij, maar niet volgense Blizzard.
Name violation, wat een malloten.
niet op een RP server..
  maandag 19 juni 2006 @ 16:56:36 #228
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39006643
Laatste 32 dagen Tier 2 loot:

5 NW
5 Stormrage
5 Dragonstalker
7 Bloodfang
7 Trans
7 Judgement
10 Wrath
14 Nemesis

Nee, balanced loot FTW; behalve dan voor, jawel, de locks...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 17:03:05 #229
34726 Fratz
Max
pi_39006815
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Laatste 32 dagen Tier 2 loot:

5 NW
5 Stormrage
5 Dragonstalker
7 Bloodfang
7 Trans
7 Judgement
10 Wrath
14 Nemesis

Nee, balanced loot FTW; behalve dan voor, jawel, de locks...
mmm dat was ik inderdaad vergeten onze locks hebben ook altijd mazzel. -_-
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 19 juni 2006 @ 18:18:29 #230
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39008542
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Droopie het volgende:
Ik heb meze;f SuperDroop genoemd.
Leuke naam volgens mij, maar niet volgense Blizzard.
Name violation, wat een malloten.
op een RP server is dat inderdaad not-done
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39009382
Wat is er dan not-done aan?????
Ik begrijp het echt niet
Hell To The Liars
  maandag 19 juni 2006 @ 19:01:04 #232
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39009731
WoW mensen,

ik heb zojuist dat 10 dagen trial gedownload en geinstalleerd. nu moet ik een account aanmaken, maar daar vragen ze naar een Authentication Key. die heb ik natuurlijk niet.

iemand?
pi_39009880
in het emailtje
Hell To The Liars
  maandag 19 juni 2006 @ 19:06:35 #234
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39009918
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:05 schreef Droopie het volgende:
in het emailtje
aaah juist dat mailtje. duh stom van me. ik was hem al helemaal vergeten. nu maar hopen dat ik hem niet heb gegooid

thnx btw
pi_39012131
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef Droopie het volgende:
Wat is er dan not-done aan?????
Ik begrijp het echt niet
Blijft deze vraag staan!
Hell To The Liars
  maandag 19 juni 2006 @ 21:30:17 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39015487
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

aaah juist dat mailtje. duh stom van me. ik was hem al helemaal vergeten. nu maar hopen dat ik hem niet heb gegooid

thnx btw
Je gaat eraan vriend. .

Veel plezier met je zomer binnen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 19 juni 2006 @ 21:32:40 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39015591
Trouwens, Bar. Als je de code niet meer hebt kan je me mailen, heb er nog ééntje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 19 juni 2006 @ 21:39:30 #238
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_39015962
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef Droopie het volgende:
Wat is er dan not-done aan?????
Ik begrijp het echt niet
Nou, van wat ik heb meegekregen ben je gaan spelen op een RP-PVP server.
RP staat voor roleplaying en dat betekent dat je geacht wordt je aan een bepaald aantal (on)geschreven regels te houden. Dit betekent oa. dat je niet over lag moet gaan praten of over het feit dat je even op een site iets op gaat zoeken. Dat kan natuurlijk wel maar dat moet je proberen toch meer in een gesloten kring te bespreken.

Nog een aspect aan Roleplaying servers is de aparte regeling voor namen. Je dient je characters namen te geven die niet volkomen vreemd zijn voor characters in de Warcraft-lore. SuperDroop valt niet echt onder die categorie. Ik vind Droop al discutabel en Super ervoor maakt het toch net iets te Non-Roleplaying.

Als je geen zin hebt om 90 % van de tijd te 'roleplayen a.k.a. te doen alsof je echt een levend iemand bent binnen het WoW-universum dan kun je beter gelijk switchen naar een gewone PvP-server. Dat bespaart zowel jou als de mensen die wel helemaal into RP zijn een hoop frustraties waarschijnlijk.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  maandag 19 juni 2006 @ 21:43:33 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39016162
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Nou, van wat ik heb meegekregen ben je gaan spelen op een RP-PVP server.
RP staat voor roleplaying en dat betekent dat je geacht wordt je aan een bepaald aantal (on)geschreven regels te houden. Dit betekent oa. dat je niet over lag moet gaan praten of over het feit dat je even op een site iets op gaat zoeken. Dat kan natuurlijk wel maar dat moet je proberen toch meer in een gesloten kring te bespreken.

Nog een aspect aan Roleplaying servers is de aparte regeling voor namen. Je dient je characters namen te geven die niet volkomen vreemd zijn voor characters in de Warcraft-lore. SuperDroop valt niet echt onder die categorie. Ik vind Droop al discutabel en Super ervoor maakt het toch net iets te Non-Roleplaying.

Als je geen zin hebt om 90 % van de tijd te 'roleplayen a.k.a. te doen alsof je echt een levend iemand bent binnen het WoW-universum dan kun je beter gelijk switchen naar een gewone PvP-server. Dat bespaart zowel jou als de mensen die wel helemaal into RP zijn een hoop frustraties waarschijnlijk.
Schromelijk overdreven ookal zouden veel mensen daar het wel graag zo zien.

Maar inderdaad, de namen zijn wel een issue ja, en aan de andere kant heb je daar geen last van leet speek achtige zooi en dat is wat rustiger voor de oogjes vind ik dan .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39019826
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Schromelijk overdreven ookal zouden veel mensen daar het wel graag zo zien.

Maar inderdaad, de namen zijn wel een issue ja, en aan de andere kant heb je daar geen last van leet speek achtige zooi en dat is wat rustiger voor de oogjes vind ik dan .
inderdaad, het gemiddelde publiek is iets ouder.. Waardoor je dus ook weinig tot geen corps campers hebt enzo.. of mensen die niks om een honorless kill geven..
pi_39023509
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Nou, van wat ik heb meegekregen ben je gaan spelen op een RP-PVP server.
RP staat voor roleplaying en dat betekent dat je geacht wordt je aan een bepaald aantal (on)geschreven regels te houden. Dit betekent oa. dat je niet over lag moet gaan praten of over het feit dat je even op een site iets op gaat zoeken. Dat kan natuurlijk wel maar dat moet je proberen toch meer in een gesloten kring te bespreken.

Nog een aspect aan Roleplaying servers is de aparte regeling voor namen. Je dient je characters namen te geven die niet volkomen vreemd zijn voor characters in de Warcraft-lore. SuperDroop valt niet echt onder die categorie. Ik vind Droop al discutabel en Super ervoor maakt het toch net iets te Non-Roleplaying.

Als je geen zin hebt om 90 % van de tijd te 'roleplayen a.k.a. te doen alsof je echt een levend iemand bent binnen het WoW-universum dan kun je beter gelijk switchen naar een gewone PvP-server. Dat bespaart zowel jou als de mensen die wel helemaal into RP zijn een hoop frustraties waarschijnlijk.
Top Uitleg
Verklaart een hoop.

Ben vandaag voor het eerst wezen vliegen vanuit westfall
Hell To The Liars
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:13:46 #242
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026549
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:32 schreef jogy het volgende:
Trouwens, Bar. Als je de code niet meer hebt kan je me mailen, heb er nog ééntje.
thnx, maar ik heb hem gelukkig nog in mijn mailbox.
ik heb hem gisteren 5 minuutjes gespeeld en hij valt me eerlijk gezegd niet tegen. ik heb nog 9 dagen om verslaafd te raken
nu maar hopen dat dat niet gebeurd
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:22:49 #243
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026723
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

thnx, maar ik heb hem gelukkig nog in mijn mailbox.
ik heb hem gisteren 5 minuutjes gespeeld en hij valt me eerlijk gezegd niet tegen. ik heb nog 9 dagen om verslaafd te raken
nu maar hopen dat dat niet gebeurd
Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzo . Maar als skills kan je het beste met skinnen en mining beginnen, easy money is handig op de lagere levels. ga ook zo min mogelijk in groups als je wilt levellen. Gaat sneller en alles wat je killed mag je dan ook roven . Och, was ik ook maar weer net begonnen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:25:32 #244
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026774
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzo . Maar als skills kan je het beste met skinnen en mining beginnen, easy money is handig op de lagere levels. ga ook zo min mogelijk in groups als je wilt levellen. Gaat sneller en alles wat je killed mag je dan ook roven . Och, was ik ook maar weer net begonnen .
ok bedankt voor de tips. of eigenlijk niet. straks vind ik het echt leuk en zit dan hele dagen binnen
maar ik zal vanavond er nog een goed in verdiepen want zoals ik het zag heeft het idd potentieel tot een goed spel. nu snap ik wat mensen bedoelen met het sfeer.
maar ik wil je best wel aan je einde helpen. kan je zo weer opnieuw beginnen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:27:25 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026817
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ok bedankt voor de tips. of eigenlijk niet. straks vind ik het echt leuk en zit dan hele dagen binnen
maar ik zal vanavond er nog een goed in verdiepen want zoals ik het zag heeft het idd potentieel tot een goed spel. nu snap ik wat mensen bedoelen met het sfeer.
maar ik wil je best wel aan je einde helpen. kan je zo weer opnieuw beginnen
Op welke server zit je trouwens, ga ik vanavond ook een char opstarten gewoon om te geinen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:30:33 #246
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026881
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Op welke server zit je trouwens, ga ik vanavond ook een char opstarten gewoon om te geinen .
ik heb eerlijk gezegd geen idee. ik klikte maar wat op los gisteren de aanbevolen server was iig vol dus had ik maar een andere genomen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:34:17 #247
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_39026960
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzo . Maar als skills kan je het beste met skinnen en mining beginnen, easy money is handig op de lagere levels. ga ook zo min mogelijk in groups als je wilt levellen. Gaat sneller en alles wat je killed mag je dan ook roven . Och, was ik ook maar weer net begonnen .
Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robe

We lachen er nu om, maar dat is juist de charme van die eerste keer. Doe gewoon waar je zin in hebt en verken en leer. Als je dan verslaafd ben, ga je met je alts wel effectiever spelen om sneller te lvlen, maar zou het niemand aanraden om dit met zijn eerste char te doen.

Veel plezier verder le-duc, het spel is fantastisch!
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:34:23 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026963
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ik heb eerlijk gezegd geen idee. ik klikte maar wat op los gisteren de aanbevolen server was iig vol dus had ik maar een andere genomen
hehe, laat het maar weten vanavond als je zin hebt .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:35:38 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026989
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robe

We lachen er nu om, maar dat is juist de charme van die eerste keer. Doe gewoon waar je zin in hebt en verken en leer. Als je dan verslaafd ben, ga je met je alts wel effectiever spelen om sneller te lvlen, maar zou het niemand aanraden om dit met zijn eerste char te doen.

Veel plezier verder le-duc, het spel is fantastisch!
Ja, je hebt gelijk eigenlijk. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:36:17 #250
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026999
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef jogy het volgende:

[..]

hehe, laat het maar weten vanavond als je zin hebt .
zal ik doen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:39:00 #251
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39027049
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robe

We lachen er nu om, maar dat is juist de charme van die eerste keer. Doe gewoon waar je zin in hebt en verken en leer. Als je dan verslaafd ben, ga je met je alts wel effectiever spelen om sneller te lvlen, maar zou het niemand aanraden om dit met zijn eerste char te doen.

Veel plezier verder le-duc, het spel is fantastisch!
thnx

ik ben nog wel een tijdje bezig met het echt uitvinden van wat alles is enzo dus de rest komt idd nog wel.
pi_39027683
Hallo ik ben gisteren voor het eerst in Westfall geweest, volgens mij ben ik nog wel drie jaar bezig met
de wereld te verkennen!
Hell To The Liars
pi_39028443
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:09 schreef Droopie het volgende:
Hallo ik ben gisteren voor het eerst in Westfall geweest, volgens mij ben ik nog wel drie jaar bezig met
de wereld te verkennen!
Ach op lvl 40 kan je een mount kopen waardoor je 60% sneller loopt. En op een gegeven moment kan je ook flightpaths in ieder gebied halen waardoor je redelijk snel naar ieder gebied kan vliegen .
pi_39030035
Ik heb momenteel ruim 25 dagen played en ik heb het grootste deel van de Eastern Kingdoms nog steeds niet verkend Vrijwel geen idee wat er tussen Undercity en Blackrock Mountain zit

Ik wil weer WoWen! over 3 dagen is m'n toetsweek afgelopen...
Nou ik ga weer leren.. adios!
pi_39032045
Op welke server zit iedereen, wil nieuw character maken, maar weet nog niet @ welke server

heb er al 3, daar niet van
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39032231
Ik zit op Dragonblight.
pi_39032383
Ik heb vandaag het spel maar gekocht, kan ik ruilen en op de geveilde spullen bieden!
Hell To The Liars
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:58:42 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39032444
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef Droopie het volgende:
Ik heb vandaag het spel maar gekocht, kan ik ruilen en op de geveilde spullen bieden!
'another one bites the dust'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39035815
In 64 topics nog nooit gepost, maar ben het nu een beetje zat, verveelde me dus ik denk ga ook even posten op fok.

Morgen Rank 11 en waarschijnlijk vandaag of ook morgen Exalted met WSG(Ja ik ben alliance op PvE server Turalyon, wsg is enige bg die normaal up is en voor Allies een queue van > 1 - 1 1/2 uur is normaal) daarna even een pauze alleen nog raiden.

Voor mensen die op dezelfde server zitten. Ik ben Coop(Check profile link in signature)
pi_39035937
Ik zit op Vek'nilash leuke server, ben nu met mijn eerste char level 44 bijna 45 gister ZF voor het eerst gedaan. En je blijft nog steeds nieuwe dingen leren
-
pi_39042357
Ik ben nu 56 en afgelopen zondag voor t eerst BRD gepakt, en gelijk goed ook. We hadden een redelijk party met 3 60'ers, ik en een 57 warrior nog. Een engineer met een field repairbot en heel belangrijk, de mage voor AoE Half 8 liepen we de instance in, en om 3.15 kwamen we eruit.. Ongeveer 8 keer gewiped Laatste keer bij de emperor zelf, maar t was te laat om dat nog af te maken. Wel de kluis gekraakt, en alle bosses voor de emperor gedaan. Meteen 6 quests compleet daar wat me uiteindelijk ook nog 35000 xp opleverde buiten de 40000 xp die ik kreeg van de mobs, en .. 60g rijker aan loot
Where facts are few, experts are many.
pi_39043403
wat is AoE?
pi_39043671
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:14 schreef Koentje3 het volgende:
wat is AoE?
Area of Effect, hier vallen spells als Arcane Explosion onder
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39044311
[quote]Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef Tain het volgende:

[..]

Area of Effect, hier vallen spells als Arcane Explosion onder
[/qoute]

Hmmowja .. Ik let nooit op die chat
pi_39044485
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:03 schreef Fratz het volgende:

[..]

mmm dat was ik inderdaad vergeten onze locks hebben ook altijd mazzel. -_-
5 maanden wachten op eerste sosf hier..en counting..
pi_39045045
Vraag nr. 6 Ik ben uitgenodigd voor een Guild, behalve geldverzoeken en een chatfeest heb ik
nog niets ontvangen/ gezien dat ik denk leuk. Waar zijn die voor??

Maar hij is geupgraded met een echte versie dus laat het kutweer/ ontslag maar komen.
Hell To The Liars
pi_39046082
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef Droopie het volgende:
Vraag nr. 6 Ik ben uitgenodigd voor een Guild, behalve geldverzoeken en een chatfeest heb ik
nog niets ontvangen/ gezien dat ik denk leuk. Waar zijn die voor??

Maar hij is geupgraded met een echte versie dus laat het kutweer/ ontslag maar komen.
Als je bent uitgenodigd in een guild en je hebt geaccepteerd zit je in een guild. Dit is een soort clan, of hoe je het ook wil noemen. Een guild kan handig zijn om van alles te vragen in de guildchat (/g ) of om mensen te vinden die met je in party's willen. Als je guild een rotzooi is kan je het ook gewoon weer leaven (/gleave ). Meestal zijn er genoeg guilds op de server die je wel willen opnemen.
pi_39048987
zit nu op : vek'nilash

naam : Califax
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39051775
Morgen 1.11

Mijn nieuwe mage build: http://www.wowhead.com/talent/?RbxVcofqhZVq0cofz
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:11 #270
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39052730
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef S3rp3nt het volgende:
In 64 topics nog nooit gepost, maar ben het nu een beetje zat, verveelde me dus ik denk ga ook even posten op fok.

Morgen Rank 11 en waarschijnlijk vandaag of ook morgen Exalted met WSG(Ja ik ben alliance op PvE server Turalyon, wsg is enige bg die normaal up is en voor Allies een queue van > 1 - 1 1/2 uur is normaal) daarna even een pauze alleen nog raiden.

Voor mensen die op dezelfde server zitten. Ik ben Coop(Check profile link in signature)
Op stormrage precies hetzelfde. Konden jullie ook niet naar wildhammer migraten?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39054156
anders werkt metamap niet :S
lekker bagger allemaal. is gewoon laatste versie, en in WoW, blijft ie op rood staan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39055525
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Rahl het volgende:

[..]

Op stormrage precies hetzelfde. Konden jullie ook niet naar wildhammer migraten?
Ja ik heb mijn lvl 60 mage getransferred maar nog nooit gespeeld, hoor van allemaal vrienden(die nu weer opnieuw begonnen zijn op turalyon) dat het een kut server is.. ik ben wel op turalyon gebleven ook omdat ik in 5de Alliance guild van de server zit. anders was ik allang aan het spelen op een pvp server:P
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:12:24 #273
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39056068
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

Ja ik heb mijn lvl 60 mage getransferred maar nog nooit gespeeld, hoor van allemaal vrienden(die nu weer opnieuw begonnen zijn op turalyon) dat het een kut server is.. ik ben wel op turalyon gebleven ook omdat ik in 5de Alliance guild van de server zit. anders was ik allang aan het spelen op een pvp server:P
Zijn wel behoorlijk veel servers die erheen kunnen migraten nu. Heb er zelf een level 55 rogue alt heen getransferred, maar rogue is niet echt mijn class ben ik tot de conclusie gekomen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39057250
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Rahl het volgende:

[..]

Zijn wel behoorlijk veel servers die erheen kunnen migraten nu. Heb er zelf een level 55 rogue alt heen getransferred, maar rogue is niet echt mijn class ben ik tot de conclusie gekomen
Ja en alle server die er naar toe kunnen zijn tussen de 60-90% alliance en 10-40% horde.. en alleen horde verhuist heb ik bij mij gemerkt dus queues zijn alleen maar erger geworden.
pi_39057430
Ik kan niet verhuizen, komt omdat ik op servers zit, wat nog steeds recommended is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:19:42 #276
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39060877
Zijn de servers nu al down ?
Ik krijg een unable to connect............
forums ook down btw?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:42:56 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_39061167
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:19 schreef Sitethief het volgende:
Zijn de servers nu al down ?
Ik krijg een unable to connect............
forums ook down btw?
De authentication servers hebben ze ook in onderhoud nu tot morgen 1200
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:53:08 #278
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39061269
Ja dat las ik, maar die zijn nu dus al down?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 03:26:12 #279
34726 Fratz
Max
pi_39062039
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:53 schreef Sitethief het volgende:
Ja dat las ik, maar die zijn nu dus al down?
die waren voor 12:00 al down.
alle server zijn nu trouwens down
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:15:25 #280
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39062986
iemand hier een link waar ik de 1.11 patch heel snel van af kan downloaden?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:26:50 #281
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39063094
Je hebt hem als het goed is al deels binnen
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:29:17 #282
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39063129
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:26 schreef Sitethief het volgende:
Je hebt hem als het goed is al deels binnen
nope bij mij werkt die background downloader niet...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_39063259
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
zit nu op : vek'nilash

naam : Califax
Ah ik roep vanavond wel als ik online ben

Hoop overigens dat het patchen goed gaat, had vanavond een avondje WoW gepland. Vriendin is niet thuis dus kan lekker achter de PC hangen
-
pi_39063403
dat wordt vanavond weer gezeik om je UI goed te krijgen wellicht
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:07:49 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39063746
Was ik net van plan om weer even te buurten en te kijken of ik nog in een guild zit na een weekje of wat, kwam ik er niet op .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39064674
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef Typhon het volgende:
dat wordt vanavond weer gezeik om je UI goed te krijgen wellicht
Hopelijk niet, ik heb juist de perfecte UI.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:50:33 #287
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39064748
Ik ook, maar Nurfed geeft commonly speaking zéér weinig problemen met patches. Ik zie het zonnig tegemoet.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_39065744
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ook, maar Nurfed geeft commonly speaking zéér weinig problemen met patches. Ik zie het zonnig tegemoet.
Ik heb Discord Action Bars e.d. dus het zal wel weer drama worden.

Ach ja, dan maar NED - ARG kijken als het niet lukt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:24:00 #289
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39065870
Mja, ik ga vanavond een Faxmonkey proberen, dus tja. ^_^.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_39065964
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, ik ga vanavond een Faxmonkey proberen, dus tja. ^_^.
Is dat tegenwoordig ook al een term?
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:27:57 #291
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39066029
Ik máák d'r een term van. Ja, flauwe Phantom Menace rip
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_39067410
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ach op lvl 40 kan je een mount kopen waardoor je 60% sneller loopt. En op een gegeven moment kan je ook flightpaths in ieder gebied halen waardoor je redelijk snel naar ieder gebied kan vliegen .
En dan speel je al sinds beta en heb je zo ongeveer alles wat je wilt en dan kan 't allemaal niet snel genoeg. Althans voor mij niet
Pokke vogels, vlieg eens door!
pi_39069015
Iemand al een linkwaar ik de patch los kan downloaden...blizzard downloader heeft bij mij nog nooit gewekt
Xbox Live: Anormius
pi_39069078
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef Typhon het volgende:
dat wordt vanavond weer gezeik om je UI goed te krijgen wellicht
bwl cancelled bij ons Was ook wel te verwachten, NED - ARG (30% guild offline) en patch buggs + ui, beter blijft ie het goed doen, heb zo'n relaxte op het moment!

Komt mij goed uit, wou wel naar bwl maar vnv voetbal
Xbox Live: Anormius
pi_39069293
Bij ons ook, alleen niet door NED - ARG. Geen MC/BWL meer voor een tijdje nu Naxxramas er is
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 12:05:30 #296
34726 Fratz
Max
pi_39069490
wooooww dat downloaden gaat megalangzaam! normaal gaat het vrij vlot bij mij maar vandaag..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_39069592
quote:
Patch 1.12

Cross-Realm Battlegrounds

For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. Coming in patch 1.12 are cross-realm PvP Battlegrounds, linking Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for the biggest battles yet!

World PvP

While the Battlegrounds are about to receive a major upgrade of their own, players interested in World PvP will be glad to hear that patch 1.12 will introduce a brand-new type of PvP content to the game. The stage is set for objective-based land battles of truly epic proportions as Horde and Alliance vie for control over important strategic positions and resources around Azeroth. Stay tuned for more news about these new world PvP enhancements coming to World of Warcraft.

Rogue Talent Review

Next in the ongoing talent review are the rogues, masters of stealth and assassination. Stay tuned for more details on what the rogue talent update will have in store for the sneaky damage dealers.
Welkom op FOK!
pi_39069779
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Fratz het volgende:
wooooww dat downloaden gaat megalangzaam! normaal gaat het vrij vlot bij mij maar vandaag..
Hier ook
Xbox Live: Anormius
pi_39069862
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:08 schreef Zosk het volgende:

[..]
Mocht dit waar zijn
Xbox Live: Anormius
pi_39069896
hoerigekutblizzardnoobs.
FD werkt dus niet meer bij guards.
tieft op met die kut nerfs zeg!
PvP server noemen ze dat dan, waar je niet normaal meer kan pvpen.
fucking fucktards!

[/whine]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')