Vandaag voor het eerst gesquat
Wat een uberoefening inderdaad zeg, na elk setje m'n hart als een razende aan het kloppen, tering hé, echt net of ik van de treadmill af kwam ofzo.
Lunges vind ik trouwens wel een zaadoefening, na de lunges had ik meer het gevoel dat ik me armen had getraind, hele tijd die gewichten vast houden, ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik 25 kg ofzo fatsoenlijk vast kan houden, ik had nu nog maar 14 kg.
Is er trouwens nog een goede oefening voor de kuiten, ik heb nou leg press calf raises gedaan, maar ik zat gelijk al aan de 150kg en dat was nog niet mn max voor 8 reps, en hij gaat maar tot de 190kg, en toe raises lijikt me ook niet wat, 150kg in m'n nek leggen, dat trek ik echt niet, en bovendien zijn er maar genoeg gewichten om hem tot 140kg te laden, met alles erop
En met hamstrings zit ik ook niet helemaal lekker, ik kan niet echt een goede oefening vinden speciaal voor de hams, (behalve leg curl), deadlift, goodmornings enzo zijn allemaal voornamelijk voor de onderrug toch? Ik heb nu iig stifflegged deadlifts gedaan, maar dat voelde ik vooral branden in mn rug eigenlijk
[ Bericht 1% gewijzigd door synthesix op 10-06-2006 19:11:01 ]