pi_38570876
Ik vroeg me af of er fokkers zijn die toevallig zelf van hun bed een bank achtig iets hebben gemaakt, aangezien ik dit zelf ook van plan ben om te doen.

Eerst wilde ik een bank op mijn kamer, maar daar heb ik eigenlijk te weinig ruimte voor en een bank kreeg ik ook niet door het trapgat hier . En een echte slaapbank lijkt me ook niet echt wat.

Of heeft iemand nog handige tips voor me ?

btw, m'n 2e topic dus mocht ik wat verkeerd doen, be gentle
pi_38571057
gave usericon!

Maar even ontopic: is het niet handiger op marktplaats of speurders een 2e handsbankje te kopen? Zelf maken is duurder (ervan uitgaande dat je geen hout e.d. hebt liggen).

Kijk daarnaast eens bij de Ikea, daar hebben ze vaak leuke slaapbankjes.
pi_38571179
Mmm, een bank krijg ik niet door het trapgat en heb ik te weinig ruimte voor op m'n kamer. Een slaapbank lijkt me niet fijn slapen.

Maar ik bedoel eigenlijk een eigen slaapbank maken in de vorm van, paar kussens tegen de muur aan hangen ofzo. En ja ik heb nog wel hout liggen hoor

Oh btw, thnx
pi_38571345
je wilt je huidige bed dus gebruiken als bank of begrijp ik het niet verkeerd?
pi_38571665
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:55 schreef leusden het volgende:
je wilt je huidige bed dus gebruiken als bank of begrijp ik het niet verkeerd?
Nou, ik heb nu mijn bed zo staan dat je relaxt tv kan kijken. Nu had ik al een matras tegen de muur aan gedaan om te teste, alleen dat zit nog niet zo super fijn.

foto ervan :
http://img288.imageshack.us/my.php?image=dsc00132small8ja.jpg
pi_38571701
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_38572008
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef apophis4u het volgende:
mocht je interesse hebben:

[TK]Bed, slaapbank, tvmeubel, salontafel & fiets
Toch wel grappig, gister m'n pa over zitten halen, of hij "ff" naar rotterdam wil rijden , alleen hij zit te zeuren dat hij het risico niet wil nemen dat het een slechte bank is, maar hij ziet er echt wel goed uit. Alleen om de tekst dat hij anders met grof vuil mee gaat vertrouwt hij niet . En maar zeuren die man .

Ik kijk nog wel ff
pi_38573122
Die bank is echt prima, maar na de 15e komt er een ander in die kamer en moet die kamer dus helemaal leeg zijn.

Dus als je hem graag wil hebben, kan je hem ophalen (na de 10e) en wordt ie niet opgehaald, dan ben ik genoodzaakt hem met het grof vuil mee te sturen.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_38573260
Is hij trouwens uit elkaar te halen ? Het trapgat naar zolder ( naar mijn kamer dus ) is niet zo heel ruim, en een normale bank krereg ik er ook niet doorheen. ( zaten halverwege vast ). En hoe dik is dat matras ervan, want dat vind ik altijd een nadeel aan slaapbanken, die matrassen zijn 9 cm ofzo lijkt me niet echt lekker liggen.

Edit: Helaas ga ik geen slaapbank kopen, aangezien het vanaf hier naar Rotterdam zo'n 200km is en ik kan m'n pa niet zo gek krijgen

[ Bericht 22% gewijzigd door Phreak. op 05-06-2006 22:08:15 ]
pi_38599836
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Phreak. het volgende:
Is hij trouwens uit elkaar te halen ? Het trapgat naar zolder ( naar mijn kamer dus ) is niet zo heel ruim, en een normale bank krereg ik er ook niet doorheen. ( zaten halverwege vast ). En hoe dik is dat matras ervan, want dat vind ik altijd een nadeel aan slaapbanken, die matrassen zijn 9 cm ofzo lijkt me niet echt lekker liggen.

Edit: Helaas ga ik geen slaapbank kopen, aangezien het vanaf hier naar Rotterdam zo'n 200km is en ik kan m'n pa niet zo gek krijgen
Ik kan niet lezen waar je wel woont, maar eventueel heb ik er hier ook nog een staan. Nooit gebruikt.

[omgeving Eindhoven is ie op te halen]
Winnaar WIDM-Prono 2012
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
pi_38613787
Mocht je toch geen bedbankje oid gaan kopen,een paar tips om van je bed een bank te maken:

Een grote beddensprei kopen die je over je bed heen gooit
Heel veel grote 'woonkussens' halen met hele lekkere zachte hoezen (Ikea heeft bijv. kussens van ongeveer 85x85 cm met hoezen in allerlei kleuren en motieven).
Het is ideaal als je bed tegen de muur aan staat, dan kan je die kussens tegen de muur aan zetten, echt een lekkere zit/hang plek. savonds alles eraf gooien en je bedje is nog gewoon lekker schoon.
Zorg dat er een tafeltje in de buurt staat waarop je makkelijk je drinken en zak chips kwijt kan.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_38696651
Ik ga toch niet meer voor een slaapbank, aangezien het niet fijn is om op te slapen. Die tips van Etoile zijn, zeer goed thnx , de bank staat gelukkig tegen de muur aan, dan doe ik daar een matras tegen de muur aan ( staat er nu al ) en daarvoor 2 grote kussens, en dan zoek ik alleen nog iets voor aan de zijkanten, als "armsteun" zegmaar
pi_38718478
Klinkt goed, als je dan een 2 persoons sprei over je bed en dat matras doet, dan lijkt het ook nog 1 geheel.

Heeft je bed een opstaande rand aan het hoofd en voeteneinde? Dan kan je daar van die ronde kussentjes tegenaan leggen:

Zoiets maar dan minder lelijk

Ik weet niet of je moeder (of jij ) een beetje handig is met naald en draad, maar anders zou je er dan bijv. een hoes om kunnen maken met een lang stuk stof onderaan, zodat je ze onder je matras vast kan klemmen (net als een dekbedovertrek zeg maar)
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')