abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:54:57 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38843548
quote:
op woensdag 14 juni 2006 11:51 schreef claudia_x het volgende:

[..]

ik denk dat het vooral mis ging met: "ja toch wel een heel vaag iets... iig klop je niet helemaal en dat vind je familie blijkbaar ook. doe ze de groeten van me." je stipt op zich helemaal geen gek punt aan, vind ik. ze houdt er een levensstijl op na die wellicht onbegrip opwekt, wellicht ook niet. hoe dan ook: volkomen legitiem punt van je. maar wat heb je eraan om iemand te vertellen dat ze niet helemaal klopt? en groeten aan de familie doen? het is haast alsof je bij voorbaat uit bent op karaktermoord.
t ging er mij om dat zij zegt dat iedereen maar doet alsof die jongen haar vriend is, terwijl zij degene is die het zelf zegt. dan blijkt ook nog dat ze eigenlijk lesbisch is en dat haar relatie een complexe verhaal is. tsja wat is het nou? dat meisje is gewoon niet helemaal goed
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38843593
quote:
op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef joeyt het volgende:
denk je ff aan de nieuwe policy, sta niet vreemd te kijken als je nu ineens een ban aan je broek heb
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:01:06 #53
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38843725
quote:
op woensdag 14 juni 2006 11:56 schreef solidasrock het volgende:

[..]

denk je ff aan de nieuwe policy, sta niet vreemd te kijken als je nu ineens een ban aan je broek heb
ik heb niets verkeerds gezegd dus dat zal wel loslopen... maar wat is dan de nieuwe policy
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38843941
quote:
op woensdag 14 juni 2006 12:01 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik heb niets verkeerds gezegd dus dat zal wel loslopen... maar wat is dan de nieuwe policy
de userpolicy
pi_38843980
quote:
op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef joeyt het volgende:

t ging er mij om dat zij zegt dat iedereen maar doet alsof die jongen haar vriend is, terwijl zij degene is die het zelf zegt. dan blijkt ook nog dat ze eigenlijk lesbisch is en dat haar relatie een complexe verhaal is. tsja wat is het nou? dat meisje is gewoon niet helemaal goed
hier doe je dus weer hetzelfde. je probeert eerst uit te vinden wat nu eigenlijk het probleem is. op een forum is dat ontzettend lastig, want je krijgt maar één kant van het verhaal te horen en dat verhaal is vaak ook nog incompleet. dus dan stip je een terecht onderwerp aan: heeft je complexe situatie niet te maken met je problemen? misschien is dat niet zo, maar jij doet ook maar een gooi waarmee je haar probeert te helpen, natuurlijk. dus als ze daar dan geïrriteerd op reageert - tja.

maar dan zeg je: "dat meisje is gewoon niet helemaal goed." en het is prima dat je dat denkt (je moest eens weten wat ik over de meeste mensen denk), maar het is onfatsoenlijk om te zeggen. hoe moeilijk kan het nou zijn die reactie even in te slikken?

fuck het beleid, het gaat gewoon om fatsoen. als jij een topic plaatst, wens je ook serieus genomen te worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:34:51 #56
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38844591
quote:
op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef claudia_x het volgende:

[..]

hier doe je dus weer hetzelfde. je probeert eerst uit te vinden wat nu eigenlijk het probleem is. op een forum is dat ontzettend lastig, want je krijgt maar één kant van het verhaal te horen en dat verhaal is vaak ook nog incompleet. dus dan stip je een terecht onderwerp aan: heeft je complexe situatie niet te maken met je problemen? misschien is dat niet zo, maar jij doet ook maar een gooi waarmee je haar probeert te helpen, natuurlijk. dus als ze daar dan geïrriteerd op reageert - tja.

maar dan zeg je: "dat meisje is gewoon niet helemaal goed." en het is prima dat je dat denkt (je moest eens weten wat ik over de meeste mensen denk), maar het is onfatsoenlijk om te zeggen. hoe moeilijk kan het nou zijn die reactie even in te slikken?

fuck het beleid, het gaat gewoon om fatsoen. als jij een topic plaatst, wens je ook serieus genomen te worden.
kom jij vaker op fok!

deze uitspraken zijn fok!, maar toch niet onfatsoenlijk. mooie van een forum is dat je kan zeggen wat je denkt.

verder heb ik aardig wat serieuze topics gemaakt en kan nou niet zeggen dat daar 'fatsoenlijk' gereageerd werd. maar tis nou niet dat ik daar wakker om lag. sterker nog, t lokt je vaak uit tot een leuke en acheraf nuttige discussie.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38844903
quote:
op woensdag 14 juni 2006 12:34 schreef joeyt het volgende:


deze uitspraken zijn fok!, maar toch niet onfatsoenlijk. mooie van een forum is dat je kan zeggen wat je denkt.
hoe kom je erbij? als ik denk dat de wereld beter af is zonder joeyt, dan kan ik dat hier niet zeggen. en dat lijkt me logisch.

heb je niet een verwrongen beeld van fatsoen?

ik kom overigens op fok sinds 1999.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:01:27 #58
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38849637
quote:
op woensdag 14 juni 2006 12:46 schreef claudia_x het volgende:

[..]

hoe kom je erbij? als ik denk dat de wereld beter af is zonder joeyt, dan kan ik dat hier niet zeggen. en dat lijkt me logisch.
zelfs moderators hebben dat wel eens gezegd, dus zo'n taboe is t waarschijnlijk niet

ik heb niets onfatsoenlijks gezegd. beetje ongenuanceerd, maar dat kan je afentoe verwachten.

een beetje dikke huid kan geen kwaad. als ik een topic open dan verwacht ik een een kritische en afentoe harde noot. but could i care less?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:46:48 #59
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_38886613
cc, leuk om te zien dat je toch een gevoel voor humor hebt!
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:53:12 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38886865
je moest eens weten hoeveel onvermoede kanten ik nog meer in huis heb .

maar ff serieus: hartstikke leuk dat je mee wilt posten in r&p, maar hou svp wel in de gaten dat dit een serieus subforum is en niet de achtertuin van onz.

dan hoef ik mijn nare kant niet zo zeer de overhand te laten voeren .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38915202
de faq wijst naar de verkeerde algemene policy. zo ook naar een gesloten feedbacktopic overigens

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:05:05 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38915501
thanks!

en aangepast .

[ Bericht 87% gewijzigd door Copycat op 16-06-2006 13:11:12 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:21:43 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38922715
joh .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38922865
quote:
op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef copycat het volgende:
joh .
egt.
pi_39330363
dag cc
pi_39331473
quote:
op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef copycat het volgende:
maar ff serieus: hartstikke leuk dat je mee wilt posten in r&p, maar hou svp wel in de gaten dat dit een serieus subforum is en niet de achtertuin van onz.
waarom zijn alle andere subforums wel de achtertuinen van onz en r&p niet? hebben de moderators in andere subforums zich aan andere regels te houden of is het meer persoonsgebonden? in gc wordt een "vriend vermisd" topic gwoon vervuild met de zwarte humor van xebro en buzzer weigert er iets aan te doen....?
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:14:09 #68
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39331540
quote:
op woensdag 28 juni 2006 20:12 schreef solidasrock het volgende:

[..]

waarom zijn alle andere subforums wel de achtertuinen van onz en r&p niet? hebben de moderators in andere subforums zich aan andere regels te houden of is het meer persoonsgebonden? in gc wordt een "vriend vermisd" topic gwoon vervuild met de zwarte humor van xebro en buzzer weigert er iets aan te doen....?
niet ieder subforum wordt op dezelfde manier gemodereerd. gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 juni 2006 @ 20:20:35 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_39331714
quote:
op woensdag 28 juni 2006 20:14 schreef alicey het volgende:

gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..
ik kan geen topic openen of het gaat op slot.
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:21:24 #70
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39331735
quote:
op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef kreator het volgende:

[..]

ik kan geen topic openen of het gaat op slot.
dat ligt waarschijnlijk aan de inhoud van je topics.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 juni 2006 @ 20:22:18 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_39331766
quote:
op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef alicey het volgende:

[..]

dat ligt waarschijnlijk aan de inhoud van je topics.
ik word nooit serieus genomen....maar ja, daarvoor moet ik dan weer in sex zijn.
pi_39331817
quote:
op woensdag 28 juni 2006 20:14 schreef alicey het volgende:

[..]

niet ieder subforum wordt op dezelfde manier gemodereerd. gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..
ok, houden zo. de speeltuin van onz is al groot genoeg...
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:24:46 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39331832
quote:
op woensdag 28 juni 2006 20:22 schreef kreator het volgende:

[..]

ik word nooit serieus genomen....maar ja, daarvoor moet ik dan weer in sex zijn.
zie je wel dat je de weg kent.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 03:43:43 #74
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39415609
heej , ik heb een topic aan gemaakt maar ik krijg er alleen domme reacties op , kunne jullie m sluiten of weg halen ?
kronkel in mijn kop
groetjes

tinoz
Save Us From Fashion !
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:30:56 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39417756
het topic is op slot. wil je in het vervolg serieuze reactie op een serieuze vraag, maak dan wat meer werk van je topic ipv te volstaan met twee niets-zinnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')