abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf zondag 4 juni 2006 @ 20:18:40 #1
73911 ultra_ivo
pi_38538880
Jelista, de hoofdstad van de Zuid-Russische deelrepubliek Kalmoekië is een buitenbeentje in het land. Omringd door het industriële Volgadal en de berg- en conflictgebieden van de Noord-Kaukasus leven de Kalmoekiërs in alle rust. De hele stad is een merkwaardige combinatie van oude Sovjetbouwwerken en nieuwe boedhistische tempels.

1)


2)


3)


4)


5)


6)


7)
pi_38552683
hmmmmm, eerlijk gezegd vind het meer vakantiekiekjes Ivo. Ze zijn wat flets en ook niet helemaal recht
pi_38552885
Boeddhistische tempels!
Tof!

Alleen ben ik het wel met An eens... Ik denk dat als je er meer contrast in zou gooien dat de kleuren er dan mooier uitspringen .
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_38553646
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:09 schreef An24 het volgende:
hmmmmm, eerlijk gezegd vind het meer vakantiekiekjes Ivo. Ze zijn wat flets en ook niet helemaal recht
pi_38553666
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:09 schreef An24 het volgende:
hmmmmm, eerlijk gezegd vind het meer vakantiekiekjes Ivo. Ze zijn wat flets en ook niet helemaal recht
  maandag 5 juni 2006 @ 11:23:03 #6
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_38553680
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:09 schreef An24 het volgende:
hmmmmm, eerlijk gezegd vind het meer vakantiekiekjes Ivo. Ze zijn wat flets en ook niet helemaal recht
Het leven is geen krentenbol.
pi_38553933
Tjongejonge zeg mensen Ondanks dat jullie het allemaal met An eens zijn, zou je best zelf wat mogen tikken hoor ipv elkaar hier een beetje gaan lopen quoten

Ik ben het overigens ook met An eens Maar ik moet wel even zeggen dat je foto's er netjes uitzien Heb je dit keer de DSLR meegenomen op vakantie Niet lullig bedoeld verder hoor, maar ze zijn zonder kleurzweem en zo Stuk prettiger om naar te kijken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf maandag 5 juni 2006 @ 12:44:55 #8
73911 ultra_ivo
pi_38555755
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik moet wel even zeggen dat je foto's er netjes uitzien Heb je dit keer de DSLR meegenomen op vakantie Niet lullig bedoeld verder hoor, maar ze zijn zonder kleurzweem en zo Stuk prettiger om naar te kijken
Dit keer had ik inderdaad m'n Pentax bij me. Lang over getwijfeld, maar de camera hield het prima. De Imagetank was een ander verhaal, die gaf al na een week de geest. Ik wacht nu op post van vrienden uit Rusland met de back-up die ik op hun computer had geparkeerd.
Wat ik bij de hele bult aan foto's van afgelopen maand wel merk is hoe enorm de lichtomstandigheden uitwerken op de foto's. Bij het verlaten van Jelista brak de zon door, dat zie je ook direct in de introfoto. Bij een aantal andere serie's die ik op stapel heb staan is dat ook duidelijk te merken, helaas zijn mijn PS/PSP kwaliteiten te beroerd om dat recht te kunnen trekken.
pi_38555869
Je zou voor de grap eens een slinger aan de brightness- en contrast-schuif moeten geven Dan schiet je al een heel eind op met wat donkerdere foto's.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_38557365
Mensen mensen, we zijn niet erg origineel eens he....maar dit keer draaien we het om, Ik denk dat bovenstaand al veel zou schelen Ivo......lekker veel blijven posten, ben benieuwd!!!
pi_38561305
Heb je ze in raw geschoten? Dan kun je daar wel wat aan doen, maar ivo, compositioneel zijn ze ook niet erg sterk, weinig lijnspel, dat mis ik echt erg.
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
  FOK!fotograaf maandag 5 juni 2006 @ 23:16:12 #12
73911 ultra_ivo
pi_38577048
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef ChatChewbacca het volgende:
Heb je ze in raw geschoten? Dan kun je daar wel wat aan doen, maar ivo, compositioneel zijn ze ook niet erg sterk, weinig lijnspel, dat mis ik echt erg.
Ik heb ze in JPEG geschoten, met een brakke Imagetank trek je het echt niet om in RAW te werken. Zeker niet als je niet iedere dag een internetcafé op je weg vindt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')