abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 22:54:09 #276
45833 crew  Fogel
pi_45092480
Naja, het ging me meer om het practische, ik heb nu een tweeling van anderhalf, en in de zomer komt er nog een kind bij. Met twee kinderwagens op pad lijkt me eigenlijk niks, en een drielingwagen kopen waar de jongste in kan liggen is misschien ook weggegooid geld als de tweeling een beetje meer 'stuurbaar' is tegen die tijd (nu kan ik wel zeggen dat ze ergens niet heen mogen lopen, of in de winkel niet alles uit de schappen moeten trekken, maar dat boeit ze niet zoveel en dus moeten ze meestal fijn in de wagen zitten )
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_45092898
anna is nu bijna 2 en nog erg slecht 'stuurbaar' als ze 'los' mag lopen. ik weet niet meer precies wanneer dat bij piet veranderde maar toch zeker niet voor hij 2,5 was volgens mij (al gaat het natuurlijk geleidelijk en vond ik 'm met 3 wel goed luisteren w.b. stoppen bij de stoeprand enzo). het lijkt me echt een hele opgaaf met twee van die kleintjes als je ze niet in noodgeval in een zitje kunt vastbinden. de eerste tijd kan de baby misschien nog in een draagzak terwijl zij in de duowagen zitten. maar of dat genoeg is voor de overlapping...
  FOK!fossiel zaterdag 6 januari 2007 @ 23:12:36 #278
2628 Karin
pi_45093121
Bij ons in het dorp loopt ook een moeder met een tweeling en een jonger broertje. Ze hebben een meerijplankje achter de tweelingwagen gemaakt en zo kunnen ze dus 3 kinderen meenemen.
pi_45093227
ah ja da's natuurlijk een heel goed idee! ik eerst maar denken dat ze allebei achterop moesten kunnen dan maar dat is natuurlijk onzin, 't kan om en om.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:11:23 #280
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45160752
Vanaf welke leeftijd, ongeveer, is die wandelwagenstand geschikt? Dus niet de wagenbak, maar die voorwaartse stand..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 22:18:59 #281
45833 crew  Fogel
pi_45161163
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Karin het volgende:
Bij ons in het dorp loopt ook een moeder met een tweeling en een jonger broertje. Ze hebben een meerijplankje achter de tweelingwagen gemaakt en zo kunnen ze dus 3 kinderen meenemen.
Inderdaad ook een optie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_45161474
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vanaf welke leeftijd, ongeveer, is die wandelwagenstand geschikt? Dus niet de wagenbak, maar die voorwaartse stand..
Volgensmij is het het beste om die pas te gebruiken als je kindje goed kan zitten, maar hier gebruiken we al vanaf 4 maanden het buggyzitje van de wandelwagen, omdat Finn uit de bak gegroeid was. Wel nog in de schuine (halfzit) stand trouwens, want hij kan nog steeds niet zelfstandig zitten.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:30:31 #283
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45161836
Ja, ik heb zo'n oude Mutsy uit 2001. Dus ik denk dat we nog even moeten wachten dan. Ik geloof niet dat die erg verstelbaar is.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45163152
met een half jaar gaan ze vaak wel over hoor. vaak passen ze dan ook niet meer goed in de bak van de kinderwagen. het is wel het fijnst (en beter voor het ruggetje) als het zitje nog lekker plat gemaakt kan worden.
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 21:34:27 #285
45833 crew  Fogel
pi_45387533
Voor kind nummer 3 zijn we vandaag naar wagens wezen kijken, en mijn vrouw wil perse een TFK (Trend For Kids) Joggster Twist kopen. Ik als man vind het allemaal best zolang het geen superopvallende en/of rose kleur heeft.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_45628900
Ik ben al een beetje op zoek naar een buggy. Een lichtgewicht buggy die ook mee kan op de fiets.
Heb er al een aantal gezien, zoals de MacLaren Quest Sport, Quinny Zapp (erg duur!) en de Koelstra Zippo Plus. Weet alleen niet of die allemaal mee kunnen op de fiets en of ze licht zijn.
Iemand die een goede buggy weet? Graag eentje die meer ligstanden heeft en die een fijne zitting heeft. (is namelijk ook voor de zomervakantie straks)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_45631539
Eigenlijk niet echt zin om alle topics door te lezen, maar wat is er nou fijner, een 3- of een 4wieler?
Ik wil er lekker mee door de stad kunnen rijden, maar ook de mogelijkheid hebben om door het bos, door de duinen en over het strand te rijden. Dus ik moet in ieder geval grote wielen hebben...
pi_45631935
Ik denk dat dat iets is wat je zelf even uit moet gaan proberen in een winkel, Kleintje.
Ik vind mijn vierwieler met zwenkende voorwielen (bugaboo) vergelijkbaar met een driewieler met een zwenkend voorwiel.
Je hebt echter ook drie- en vierwielers met niet-zwenkende wielen (vooral die bakbeesten die zogenaamd prettig zijn voor in het bos of op het strand) en dat vind ik persoonlijk weer geen doen.
Bij een bugaboo zou je volgens de gebruiksaanwijzig de duwstang om moeten draaien bij bos of strand zodat je de niet-zwenkende, grote, wielen voor hebt maar als wij in het bos lopen vind ik het nog steeds prettiger om zwenkwielen voor te hebben, zó ontzettend ruw terrein zal je toch ook niet bewandelen.
pi_45632257
Wij gaan ook voor de bugaboo. Ik ben zelf niet zo groot en met de nieuwste versie is de duwstang in hoogte verstelbaar zodat we er beiden zonder rugpijn achter kunnen lopen. Verder is het niet zo'n mega bakbeest, issie lekker wendbaar en niet zo zwaar. Gelukkig krijgen we 'm van mijn schoonouders want het enige nadeel is de prijs.
  zondag 28 januari 2007 @ 10:30:44 #290
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45750443
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef bixister het volgende:
met een half jaar gaan ze vaak wel over hoor. vaak passen ze dan ook niet meer goed in de bak van de kinderwagen. het is wel het fijnst (en beter voor het ruggetje) als het zitje nog lekker plat gemaakt kan worden.
Nou, het cb raadde het afgelopen maandag aan, dus ik heb de inzet tevoorschijn gehaald. Kendahl vindt het helemaal te gek, nu hij alles kan zien!

Wat ik me trouwens net zit af te vragen: die wieltjes van Quinny speedy en dergelijke modellen, zijn die niet heel kwetsbaar en snel lek enzo?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45752192
Ik heb met mijn Quinny nooit een lekke band gehad. Ik moest ze wel regelmatig (eens per maand denk ik) wat bijpompen, maar dat pomje zit toch in de wagen zelf, dus geen probleem
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45753802
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:57 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik ben al een beetje op zoek naar een buggy. Een lichtgewicht buggy die ook mee kan op de fiets.
Heb er al een aantal gezien, zoals de MacLaren Quest Sport, Quinny Zapp (erg duur!) en de Koelstra Zippo Plus. Weet alleen niet of die allemaal mee kunnen op de fiets en of ze licht zijn.
Iemand die een goede buggy weet? Graag eentje die meer ligstanden heeft en die een fijne zitting heeft. (is namelijk ook voor de zomervakantie straks)
De Quinny Zapp heeft volgens mij geen ligstand. Wij hebben een McLaren Quest en die kan mee op de fiets. Prima wagentje.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 28 januari 2007 @ 14:02:16 #293
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45755370
Wij hebben een wagen met vier wielen die zowel vast kunnen zitten als kunnen zwenken. Erg makkelijk om de bak erop te zetten en eraf te halen. Moet ook wel, want de bak moet steeds mee naar boven (flat). We gebruiken hem alleen bijna nooit. De bak ipv van een campingbedje wel indicenteel, maar het onderstel staat al weken werkeloos in de berging. Anna gaat bijna altijd in de draagzak.
De wagen is 'merkloos', maar rijdt wel fijn, als ik hem gebruik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 28 januari 2007 @ 14:13:06 #294
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45755752
Ik heb een wagen met 4 wielen, maar de voorste 2 wielen zitten bij elkaar en zwenken.
Heb nog geen andere wagen gebruikt, maar ik vind hem ideaal, omdat je dus wel een heel scherpe bocht kan maken met een smalle voorkant, maar niet snel omkukelt (af en toe wel) naar de zijkant.

als je in een stad woont met veel scheve stenen en kinderhoofdjes, kan je beter een nemen met 4 wielen en dan wat verder uit elkaar (voorbeeld dus de bugaboo) want anders kiep je wel snel om.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_45756915
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef pinquit het volgende:
als je in een stad woont met veel scheve stenen en kinderhoofdjes, kan je beter een nemen met 4 wielen en dan wat verder uit elkaar (voorbeeld dus de bugaboo) want anders kiep je wel snel om.
Dat, en onze kleine behuizing en het feit dat we hem een trap op en af moeten tillen, was inderdaad een reden voor ons om voor de bugaboo te kiezen.

Over Bugaboo gesproken, ik doe vast iets verkeerd bij het oppompen van de banden want zodra ik de pomp er op zit loopt ie als een gek leeg Het pinnetje in de pomp drukt het ventiel open waardoor er heel goed lucht in kan, maar ook net hard weer lucht uit vliegt! Wat doe ik verkeerd?
  zondag 28 januari 2007 @ 16:56:45 #296
19529 Fendy
True Spirit
pi_45762121
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:45 schreef owlet het volgende:

[..]

Dat, en onze kleine behuizing en het feit dat we hem een trap op en af moeten tillen, was inderdaad een reden voor ons om voor de bugaboo te kiezen.

Over Bugaboo gesproken, ik doe vast iets verkeerd bij het oppompen van de banden want zodra ik de pomp er op zit loopt ie als een gek leeg Het pinnetje in de pomp drukt het ventiel open waardoor er heel goed lucht in kan, maar ook net hard weer lucht uit vliegt! Wat doe ik verkeerd?
Ik heb net de bandjes van mijn Buzz nog maar eens opgepompt, toen had ik het ook. (het is bijna zover)

Ik kon het oplossen door het slangetje er verder op te draaien en na het pompen ook heel snel weer af, dan ontsnapt er erg weinig lucht.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:08:23 #297
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45762560
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik heb net de bandjes van mijn Buzz nog maar eens opgepompt, toen had ik het ook. (het is bijna zover)

Ik kon het oplossen door het slangetje er verder op te draaien en na het pompen ook heel snel weer af, dan ontsnapt er erg weinig lucht.
Wát is bijna zover??
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:48:50 #298
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45764070
hier ook een mc claren quest en ideaal om mee te nemen op de fiets, en weegt ook niet veel...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45765360
PV, de uitgerekende datum waarschijnlijk?

Zapp heeft idd geen ligstand maar kan wel mee op de fiets.
pi_45765434
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:32 schreef poemojn het volgende:
Zapp heeft idd geen ligstand maar kan wel mee op de fiets.
Met speciale Zapp fietsbeugel toch?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')