abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:49:15 #151
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41382229
Sure JohnDope.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41425327
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef static het volgende:
Sure JohnDope.
Een topicstrevertje ben je wel

Ik roep al tijden dat Maris een eigen topic verdient en ik kom notabene nog een dag eerder met het nieuws en jij opent een dag later een mariska-topic.

And it's a wrap!!! Sterren in Scheiding #2.
Hulscher de 'hoer'.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:41:15 #153
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41426050
Tsja, toen wist ik nog niet dat het zulke proporties zou komen.

Zoals ik ook achter de schermen heb gezegd: prop alsjeblieft niet alles in centrale topics, en dit is tot zo'n vorbeeld beworden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41426101
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:41 schreef static het volgende:
Tsja, toen wist ik nog niet dat het zulke proporties zou komen.
Kijk dat zag ik dus van het begin af aankomen..... Ik wist dat het een circus ging worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:06:53 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41520275
Angelina Jolie en Brat Pitt gaan binnenkort ook uit elkaar. Goh, wat een verrassing.

Bron: Entertainment Tonight.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:11:06 #156
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41520403
Huuh?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:21:35 #157
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41520747
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef popolon het volgende:
Angelina Jolie en Brat Pitt gaan binnenkort ook uit elkaar. Goh, wat een verrassing.

Bron: Entertainment Tonight.
Uhm, als die al besloten hebben om uit elkaar te gaan, waarom dan niet meteen
To infinity…and beyond!
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:37:28 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41521146
Alsof ik dat weet. Ik zie steeds vaker in de roddelbladen dat ze al gescheiden leven.

Maar goed, tot zover zijn het geruchten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41522023
Celebrity-marriages houden nooit stand, dus die ook niet
je kunt er de klok op gelijk zet dat de luchtbel Brandelina vandaag of morgen gaan knappen
standaarddrinker
pi_41546524
ET breaks the news that 'Pirates of the Caribbean' star ORLANDO BLOOM and on-again, off-again girlfriend of nearly four years, 'Superman Returns'' KATE BOSWORTH, have split.

Sources close to the former couple tell ET today that Orlando and Kate have decided to go their separate ways.

The couple's rep could not be reached for comment.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 6 september 2006 @ 13:03:05 #161
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41546836
Ah, de weg naar Orlando is weer vrij dames!!!
To infinity…and beyond!
pi_41551485
Uit de Telegraaf
quote:
Barbara de Loor weer vrijgezel
door onze redactie



Foto: Ab Blauw
AMSTERDAM -
Het besluit om te stoppen met schaatsen, heeft Barbara de Loor haar relatie met schaatser Sicco Janmaat gekost. "Onze levens lijken werkelijk in níets meer op elkaar. Er is veel veranderd, uiteindelijk dus te veel..."

Barbara schaatste in maart van dit jaar haar laatste wedstrijd als prof en won niet lang daarna danscompetitie Dancing with the Stars. Nog steeds treedt Barbara op met danspartner Marcus.

De grote veranderingen op werkgebied legden een zware druk op de relatie van Barbara en Sicco, die zes jaar samen waren. "Onze relatie werd behoorlijk op de proef gesteld", zegt Barbara in een interview. "Het is ook zo dat hij in Amsterdam woont en ik in Heerenveen. Dat is natuurlijk ook niet altijd even handig."

Barbara, die onlangs nog aangegeven zou hebben graag moeder te willen worden, is aangedaan door de breuk. "Ik ben er enorm verdrietig over."

Toch moet de oud-schaatskampioene nog niet denken aan een nieuwe vriend. " Op liefdesgebied heb ik even helemaal geen plannen. Ik moet er niet aan denken! "
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 13 september 2006 @ 23:32:04 #163
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_41787530
Van nu.nl :
quote:
AMSTERDAM - Zangeres Whitney Houston gaat scheiden van haar man Bobby Brown. Dat heeft haar woordvoerster Nancy Seltzer woensdag bevestigd tegenover het persbureau Associated Press.

Houston heeft de benodigde papieren ondertekend, zei Seltzer, en heeft er geen behoefte aan een verklaring af te leggen. Houston en Brown, die in 1992 trouwden, hadden zo nu en dan een tumultueus huwelijk en geruchten dat ze gingen scheiden deden regelmatig de ronde. Ze hebben een 13-jarige dochter, Bobbi Kristina.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_41855187
quote:
Joris Lutz en Jet Sol uit elkaar

door onze redactie Privé

AMSTERDAM - Joris Lutz (41) en Jet Sol (35) zijn uit elkaar. Joris en zijn vriendin waren tien jaar lang samen en hebben een zoontje, Rodin Lucas, van 4 jaar.

Volgens eigen zeggen blijven de twee vrienden. ”We gaan zelfs bij elkaar om de hoek wonen. Alleen op communicatief vlak ging het niet meer tussen ons” aldus Joris.

Joris Lutz werd bekend door de tv-serie ’Ha die pa’, waarin hij samen met zijn vader Luc Lutz vader en zoon speelde. Komend seizoen speelt hij de hoofdrol in de musicalvariant van de jaren zeventig televisieserie 'Oebele’. Presentatrice Jet Sol is onder andere bekend van het reisprogramma ’Boarding now’.
De Telegraaf.
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:49:08 #165
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41856874
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 05:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De Telegraaf.
Beetje vreemd, op communicatief vlak gaat het niet meer maar wel vrienden blijven Ik weet niet wat hij met vrienden doet, maar ik communiceer juist altijd met ze ipv andere dingen
To infinity…and beyond!
pi_41856912
Communiceren in een relatie is anders dan als vrienden denk ik Ik ken die lui overigens niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41875929
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 05:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
"We gaan zelfs bij elkaar om de hoek wonen. Alleen op communicatief vlak ging het niet meer tussen ons," aldus Joris Lutz.
"We blijven ook gewoon met elkaar neuken. Alleen op seksueel vlak ging het niet meer tussen ons," aldus Joris Lutz
.

Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zondag 17 september 2006 @ 00:18:12 #168
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41875989
Ze wonen bijelkaar om de hoek vanwege hun kindje. Is ook wat voor te zeggen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41876275
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:18 schreef static het volgende:
Ze wonen bijelkaar om de hoek vanwege hun kindje. Is ook wat voor te zeggen.
Is zeker wat voor te zeggen. Maar 't gaat om de hypocrisie van dit soort lui. Zeg dan gewoon dat je elkaar de hersens staat in te slaan. Of beter nog: zeg NIKS
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zondag 17 september 2006 @ 09:30:40 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_41881199
Wat weet jij daar nou weer van? Dat het met jouw exen zo loopt wil niet zeggen dat niemand meer door één deur kan na een break up.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 23:08:50 #171
43556 miss_dynastie
pi_41905653
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:27 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Is zeker wat voor te zeggen. Maar 't gaat om de hypocrisie van dit soort lui. Zeg dan gewoon dat je elkaar de hersens staat in te slaan. Of beter nog: zeg NIKS
Hoezo, 'dit soort lui'?
  donderdag 21 september 2006 @ 09:25:09 #172
71048 Tokay
makes your day!
pi_42007471
quote:
Former Friends star Matt LeBlanc and his wife of three years, Melissa McKnight, finalized their divorce Wednesday, according to court documents obtained by PEOPLE.

LeBlanc and McKnight will share joint and legal custody over their 2-year-old daughter, Marina (who has suffered from a brain disorder). He will provide $15,000 a month for child support until she turns 18. LeBlanc will also cover 100 percent of Marina's medical and nanny costs and school tuition.

Both LeBlanc and McKnight waive all claims for spousal support.

The couple separated last January, when LeBlanc, 39, unexpectedly announced he was moving out of the Encino, Calif., home he shared with McKnight, 41, their daughter and McKnight's two children from a previous marriage.

"It was very sudden," McKnight's longtime friend Kelly Phillips told PEOPLE at the time. "She was absolutely blindsided by what transpired."

Citing "irreconcilable differences," LeBlanc filed for divorce in March. "The dissolution is amicable," his publicist Joe Libonati said in a statement. "They remain devoted parents and friends."

Shortly thereafter, PEOPLE reported that LeBlanc had been involved with Joey costar Andrea Anders, 31. Although the new couple are still together, the show didn't fare as well; it was cancelled in May.

people
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_42278090
Het is ook over tussen Eva Longoria & Tony Parker:
quote:
Eva Longoria put on a brave face when we saw her Friday night at the opening of Ken Paves' new hair salon on Robertson Blvd.

The suddenly single actress was all smiles, despite the fact that PerezHilton.com broke the news that day that the Desperate Housewives star ended her long-term relationship with basketball player Tony Parker.

Now, Page Six reveals new info on what went wrong between the two former lovebirds.

According to the Post-ies, Parker strayed from the relationship and cheated with a former girlfriend in NY this past week.

However, sources tell PerezHilton.com that the two have been on ice for almost a month, and that this latest incident was the final straw before Longoria decided to call it quits.

Don't fret for Maxim magazine's hottest woman in the world, though. We have a good hunch she's gonna bounce back with a new man real soon.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:23:40 #174
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42278373
Kijk, dat biedt perpectief.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42304459
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef popolon het volgende:
Angelina Jolie en Brat Pitt gaan binnenkort ook uit elkaar. Goh, wat een verrassing.

Bron: Entertainment Tonight.
Ik hoop dat dat niet waar is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')