abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 mei 2006 @ 15:53:52 #1
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38303164
Vorige delen:

Deel 1: Zijn hier dan helemaal geen punkrockers???
Deel 2: Punkers United deel II
Deel 3: Punkers Unite Deel III: The power remains.
Deel 4: Punk(rock) topic deel 4 :) of Punkers Unite Deel IV : Holiday In Cambodia
Deel 5: Punk Rock Topic Deel 5 of Centraal Punkrock / Hardcore topic deel V: Everything Sucks!
Deel 6: Centraal Punkrock/Hardcore Topic Deel VI:a place called home
Deel 7: Centraal Punkrock / Hardcore Topic deel VII: One Family
Deel 8: Centraal Punkrock / Hardcore Topic deel VIII: Step Down
Deel 9: Centraal Punkrock / Hardcore topic 9: Undisputed Attitude
Deel 10: Centraal Punkrock / Hardcore topic 10: Trefwoord Punk
of Centraal Punkrock / Hardcore topic 10. A life less plagued
Deel 11: Centraal Punkrock / Hardcore Topic 11: Nothing to hide!
Deel 12: Centraal Punk / Hardcore Topic 12: the Shape of Punk to Come
Deel 13: Centraal Punk / Hardcore Topic 13: Alive And Well
Deel 14: Centraal punkrock / Hardcore Topic 14: Words without actions
Deel 15: Centraal punkrock / Hardcore Topic 15: Havana Affair
Deel 16: Centraal punkrock / Hardcore Topic 16: Spending loud night
Deel 17: Centraal punk / Hardcore Topic 17: Black Metal ist krieg!
Deel 18: Centraal punk / Hardcore Topic 18 : bound by wild desire
Deel 19: Centraal Hardcore / Punk topic 19, Vengeance is mine...

(Nieuwe) cd's:

NOFX - Wolves In Wolves' Clothing
AFI - Decemberunderground
Rise Against - The Sufferer And The Witness
Angels And Airwaves - We Don't Need to Whisper
Boysetsfire - The Misery Index: Notes From The Plague Years
Good Riddance - My Republic
Sick Of It All - Death To Tyrants
Ignite - Our Darkest Days
Anti-Flag - For Blood And Empire

Ja, wat moet je anders in een OP Zetten?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ixnay op 28-05-2006 16:11:23 ]
pi_38305324
En de nieuwe CD van Raised Fist: Sound of the Republic.
Hij klinkt lekker.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 17:21:08 #3
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 28 mei 2006 @ 17:54:23 #4
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_38306424


Jusqu'ici tout va bien
  zondag 28 mei 2006 @ 19:11:04 #5
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38308850
Ja ik heb een tiefushekel aan Emos met een goede reden die ik ook uitleg en dan gaan we met zn alle op mij bitchen, tis goed met jullie, vrijheid.. ruimdenkendheid?.. zo lang het maar in jullie voordeel is eh?, wees eens niet zo fucking hypocriet zeg.
Punk promoot individualiteit, pop-Emo promoot zwakte en conformatie tot het algehele, de stroming is zn ideologie verloren en dat vind ik jammer met orginele jaren 80 Emocore is weinig mis, maar met de huidige pop-Emo is vanalles mis als ik bijvoorbeeld op Britney Spears zou gaan zeiken zouden jullie waarschijnlijk allemaal mee doen omdat dat de marketing en de muziek waarde zo dramatisch slecht is dat het echt overduidelijk is, Emo is gewoon marketing geworden net als een McDonalds, Starbucks, Wallmart etc.

mikezwet: Anti-Flag is een image band, net zoals The Sex Pistols veel lullen weinig zeggen en niets menen.

BOKA: tja, het is eenmaal zo, als je van iets niets af weet is het nogal stupid om er over te gaan zeiken.

Tomek: wow, jij ook man, goed argument.

Sjoewe: ik geef mijn eigen mening ondanks dat jullie me me er allemaal voor haten maar dat maakt mij geen zak uit,.. kijk DAT is pas Punk en verder zijn in het begin van de Punk scene echt niet mensen met respect met rust gelaten, vroeger was het een tiefuszooi waar de eene cultuur de andere in elkaar sloeg, nu is dat vrijwel opgehouden maar dat betekend nog steeds niet dat er een uniforme pacifistische gedachtengang is binnen de Punk ideologie.

Ixnay: ik heb niet iets tegen alle Emos, alleen de pop-Emos, de orginele Emos uit de jaren 80 is erg weinig mis mee, maar zodra het meeloopgedrag gaat vertonen gaat 't bij mij dr niet meer in.

Nitro_YE: kom eens met iets onderbouwd, zo'n discussie die jij wilt op zetten, DAT is pas zielig.

Wat vinden jullie eigenlijk van Snuff?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 19:35:51 #6
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 28 mei 2006 @ 19:39:02 #7
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38309695
Ken ik niet, watvoor soort is het?, ik kan wel het een en ander kwa Screamo verdragen en orginele jaren 80 Post-Hardcore Emocore zoals Fugazi maar pop echt niet..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38309735
uuhh waarom staat hardcore en punk ( ? ) in 1 zin
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 28 mei 2006 @ 19:41:38 #9
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38309765
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:40 schreef Vampz het volgende:
uuhh waarom staat hardcore en punk ( ? ) in 1 zin
Omdat jij niks van hardcore afweet.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 19:41:59 #10
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38309777
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:40 schreef Vampz het volgende:
uuhh waarom staat hardcore en punk ( ? ) in 1 zin
Hardcore is een sub-genre van punk
ook wel bekend als Hardcore Punk
  zondag 28 mei 2006 @ 19:44:31 #11
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38309856
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

Hardcore is een sub-genre van punk
ook wel bekend als Hardcore Punk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_punk
pi_38309910
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Omdat jij niks van hardcore afweet.
kut hippie
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 28 mei 2006 @ 19:47:16 #13
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38309924
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:40 schreef Vampz het volgende:
uuhh waarom staat hardcore en punk ( ? ) in 1 zin
Was je onder de indruk dat we het over Gabber of over Metal hadden (niet dat Hardcore Metal bestaat maar genoeg mensen denken dat het een subgenre is van Metal)?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:48:43 #14
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38309967
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:46 schreef Vampz het volgende:

[..]

kut hippie
Contradiction in terminus, de Hippies hebben gefaald zo is Punk ontstaan, met liefde kun je niets bereiken, alleen met haat, zoek gelijk ff op wikipedia iets over Punk, Punk Ideologie en Punk muziek en kom dan pas terug in dit topic aub.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38309977
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

Hardcore is een sub-genre van punk
ook wel bekend als Hardcore Punk
ok dat wist ik niet

waarom zeggen ze dan niet gewoon hard-punk ofzo?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 28 mei 2006 @ 19:52:01 #16
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38310077
Tja, dat is hetzelfde als vragen waarom Crust niet Extreme Punk heet.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38310083
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Contradiction in terminus, de Hippies hebben gefaald zo is Punk ontstaan, met liefde kun je niets bereiken, alleen met haat, zoek gelijk ff op wikipedia iets over Punk, Punk Ideologie en Punk muziek en kom dan pas terug in dit topic aub.
ik heb op die heksen site niks te zoeken

ik snap alleen niet waarom dat ook zo genoemd wordt. Maar een normaal antwoord zit er hier waarschijnlijk niet in, maakt mij niet hoor, maar zo bevestig je alleen maar al mijn vooroordelen

Boomknuffelaars
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 28 mei 2006 @ 19:53:25 #18
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38310115
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef Vampz het volgende:

[..]

ok dat wist ik niet

waarom zeggen ze dan niet gewoon hard-punk ofzo?
Hardcore is ontstaan eind jaren '70, begin jaren '80
Jouw hardcore kwam pas later.

Als de meeste mensen het over "hardcore" hebben bedoelen ze hardcore punk, behalve in een klein landje genaamd Nederland.
pi_38310119
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, dat is hetzelfde als vragen waarom Crust niet Extreme Punk heet.
echt waar hè

ik weet geen flikker af van al die muziek strome in dit genre daarom vraag ik het
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_38310149
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hardcore is ontstaan eind jaren '70, begin jaren '80
Jouw hardcore kwam pas later.

Als de meeste mensen het over "hardcore" hebben bedoelen ze hardcore punk, behalve in een klein landje genaamd Nederland.
goed daar kan ik mij in vinden, maar waneer zijn ze het dan hardcore-punk gaan noemen?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 28 mei 2006 @ 19:54:47 #21
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38310169
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef Vampz het volgende:

[..]

ik heb op die heksen site niks te zoeken

ik snap alleen niet waarom dat ook zo genoemd wordt. Maar een normaal antwoord zit er hier waarschijnlijk niet in, maakt mij niet hoor, maar zo bevestig je alleen maar al mijn vooroordelen

Boomknuffelaars
quote:
The origin of the term "hardcore punk" is uncertain. One story, as is told by promoter Bob Sallese, is that the term was coined by New York City producer and manager Bob Sallese while promoting a show by the band The Mob, circa 1981, at a Bayside, Queens club. (The common New York term for fast punk, at the time, was "thrash.") A more likely possibility is that it comes from the Hardcore '81 album by Vancouver's D.O.A.

Nevertheless, the term was used in the California fanzine Flipside in the early 1980s, although not in the sense of a particular musical style, but in a sociological sense, to positively describe acts which were in the "in crowd" of the Los Angeles punk scene.

Until roughly 1983, the term "hardcore" was used fairly sparingly, mainly as an adjective, not as the name of a defined musical genre; American teenagers who were into hardcore considered themselves into "punk" -- as opposed to "punk rock" or "77 punk," the earlier, slower style of the Sex Pistols, Ramones, et al., which they generally considered passé.

"Hardcore"' was initially an in-group term, meaning "music by people like us," and included a surprisingly wide range of sounds, from hyper-speed punk to sludgy dirge-rock, and often including art/experimental bands such as Mission of Burma, The Stickmen, and Flipper. Today (and for the purpose of this article), it refers more or less exclusively to what used to be known as 'thrash.'
En ga nu even weg uit dit topic als je verder niets meer te melden hebt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:55:43 #22
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38310213
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Vampz het volgende:

[..]

goed daar kan ik mij in vinden, maar waneer zijn ze het dan hardcore-punk gaan noemen?
Het heet nog steeds hardcore, en voor de duidelijkheid soms hardcore punk, om aan te duiden dat we het niet over hardcore house hebben.
pi_38310230
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Vampz het volgende:

[..]

goed daar kan ik mij in vinden, maar waneer zijn ze het dan hardcore-punk gaan noemen?
ik zie het al
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_38310290
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]


[..]

En ga nu even weg uit dit topic als je verder niets meer te melden hebt.
geen zin in een discussie? ik vraag vriendelijk om wat verduidelijking en jij wilt mij weg hebben? Ben je soms niet trots op je muziek smaak dat je mij er niks over wilt vertellen?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_38310372
bwahhaha OFfSprngr sorry maar ik kan je echt niet meer serieus nemen nadat ik je foto zag

Vampirefreaks.com?

JEZUS!!!

je bent zeker zon bloedzuigende hardcore-punk liefhebber hahaha omfg wat grappig
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_38310418
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Snuff?
Ik vind het een ongelooflijk saaie band.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 28 mei 2006 @ 20:01:22 #27
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38310434
Je gaat niet voor een discussie als je mensen hippies en boomknuffelaars noemt.

Ja en als je niet op past bijt ik je.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:02:20 #28
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38310460
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:00 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik vind het een ongelooflijk saaie band.
Serieus?,.. hoezo?, ten minste ik snap enigzinds hoe je dat kan inzien, maar melodieus zit Snuff onwijs goed in elkaar, je moet het dan ook niet natuurlijk niet zien als "normale" Hardcore maar alsnog..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38310643
Ze doen me weinig tot niets. Ik heb eens een volledig album van ze bij de lokale muziekwinkel beluisterd en ik heb een aantal nummers op wat Fat Wreck samplers, maar het blijft maar bij een paar nummers die ik "wel leuk" vind.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 28 mei 2006 @ 21:24:44 #30
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38313602
Ik zou je een goed album willen noemen maar ik weet zelf ook niet zo goed welk album welke nummers heeft hoe en wat.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 21:56:29 #31
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38315189


ook The Stalin fans hier?


* Uzumaki_Naruto gaat naar de Nuclear Addicts Ep van Confuse luisteren

[ Bericht 32% gewijzigd door Uzumaki_Naruto op 28-05-2006 22:06:44 ]
pi_38319695
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Je gaat niet voor een discussie als je mensen hippies en boomknuffelaars noemt.
En als je punkers hippies en boomknuffelaars noemt ga je al helemaal voor t pak slaag
pi_38322806
Snuff is soms wel ff lekker, maar het begint ook wel weer heel snel te vervelen
That's The Way Things Go
pi_38322936
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zou je een goed album willen noemen maar ik weet zelf ook niet zo goed welk album welke nummers heeft hoe en wat.
Ah, een mp3'er... .

Tevens tvp...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 29 mei 2006 @ 05:59:17 #35
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38323582
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:54 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ah, een mp3'er... .

Tevens tvp...
Tja, wat is meer Punk dan alles illigaal downen?.. men zegt dat Punkâhs altijd arm zijn, niet per definitie klopt dat maar in mijn geval wel.
Jaja, ik weet het illigaal downloaden van muziek dat je de artiesten niet steunt etc..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Licht Ontvlambaar maandag 29 mei 2006 @ 09:13:33 #36
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38324549
quote:
Op maandag 29 mei 2006 05:59 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Tja, wat is meer Punk dan alles illigaal downen?.. men zegt dat Punkâhs altijd arm zijn, niet per definitie klopt dat maar in mijn geval wel.
Jaja, ik weet het illigaal downloaden van muziek dat je de artiesten niet steunt etc..
en veel punk is gewoon niet meer legaal te krijgen
alleen op te dure bootlegs
pi_38324966
quote:
And me, yes, I, do I want to burn?
Is there something I can learn?
Do I need a business man to promote my angle
Can I resist the carrots that fame and fortune dangle
I see the velvet zippies in their bondage gear
The social elite with safetypins in their ear
I watch and understand that it don't mean a thing
The scorpions might attack, but the systems stole the sting
PUNK IS DEAD. PUNK IS DEAD. PUNK IS DEAD
  maandag 29 mei 2006 @ 10:34:30 #38
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38326169
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:43 schreef cafca het volgende:

[..]
Ach ja, na Crass zijn er nog vernieuwende Punk bands geweest, ik noem een Choking Victim en The Refused.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38329888
quote:
Op maandag 29 mei 2006 05:59 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Tja, wat is meer Punk dan alles illigaal downen?.. men zegt dat Punkâhs altijd arm zijn, niet per definitie klopt dat maar in mijn geval wel.
Jaja, ik weet het illigaal downloaden van muziek dat je de artiesten niet steunt etc..
Dat was niet mijn bedoeling. .
Ik heb ook veel mp3's. En een lijst met minstens 500 cd's die ik nog moet aanschaffen. Maar dat valt gewoonweg niet te doen. Er zijn teveel leuke muziekgenre's. Plus dat er idd. ook veel obscuur spul tussenzit die alleen moeilijk of duur te krijgen is.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 29 mei 2006 @ 12:56:33 #40
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38330521
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:29 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Dat was niet mijn bedoeling. .
Ik heb ook veel mp3's. En een lijst met minstens 500 cd's die ik nog moet aanschaffen. Maar dat valt gewoonweg niet te doen. Er zijn teveel leuke muziekgenre's. Plus dat er idd. ook veel obscuur spul tussenzit die alleen moeilijk of duur te krijgen is.
natuurijlk is het ook zo dat juist de obscure bands via het internet een veel grotere doelgroep kunnen bereiken. Kleine onbekende bandjes kunnen zo een fanbase opbouwen rond de wereld. Er valt natuurlijk vet veel tegen illegaal downen in te brengen, maar juist de kleine punkbandjes gedijen erop
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  maandag 29 mei 2006 @ 19:41:12 #41
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38342474
Dog Eat Dog blijkt ook een nieuwe cd te hebben. Nog niet geluisterd.
  maandag 29 mei 2006 @ 21:26:57 #42
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38346206
mén wat haat ik het al ik bands vindt en ik kom er later achter tijdens mijn zoektocht naar meer mp3s dat ze al 20 jaar niet meer bestaan
pi_38347253
The Sufferer and the witness is vet.
pi_38351964
Goddamn, ben even een weekendje in London, want London was calling, (even het decadente leven opsnuiven van waar eens punk begon (alleen jammer dat de NorthernLine er uit lag waardoor ik niet naar Camden Town kon...)!) en gelijk all hell breaks loose hier. Stelletje astro zombies ook.
pi_38352048
Overigens vind ik die verwijfde emo's ook kut.
  maandag 29 mei 2006 @ 23:27:19 #46
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38352734
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens vind ik die verwijfde emo's ook kut.
maar de emochick
  dinsdag 30 mei 2006 @ 01:07:37 #47
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38355938
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef fs180 het volgende:
mén wat haat ik het al ik bands vindt en ik kom er later achter tijdens mijn zoektocht naar meer mp3s dat ze al 20 jaar niet meer bestaan
Ik ken het. Ik begon net Tsunami Bomb een beetje leuk te vinden (you can laugh, maar ze hebben echt een paar waanzinnige nummers) toen ze weer uit elkaar gingen. Heb je ook geen zak aan
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  dinsdag 30 mei 2006 @ 01:16:34 #48
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38356111
Ik vind The Flaming Tsunami's veel leuker.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 07:39:05 #49
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38358130
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 01:07 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Ik ken het. Ik begon net Tsunami Bomb een beetje leuk te vinden (you can laugh, maar ze hebben echt een paar waanzinnige nummers) toen ze weer uit elkaar gingen. Heb je ook geen zak aan
maar die hebben aardig wat nummers
maar uh.. fall river, als je uberhaupt 2 nummers kan vinden heb je mazzel
pi_38361787
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:27 schreef fs180 het volgende:

[..]

maar de emochick
True.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:03:38 #51
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38454825
Ik heb maar eens de re-release van Suffer en No Control gehaald.
Eigenlijk had ik me voorgenomen om ze nooit aan te schaffen, maar ze waren beide 5,95 dus voor de verzameling vond ik het dat wel waard. Voor het kwaliteitsverschil deed ik het niet.

En de nieuwe van AFI (Decemberunderground) was nog niet binnen, normaal zijn ze wel eens een week te vroeg met releases, bij die cd shop waar ik normaal gesproken ga, maar nu dus niet, kan ook met hun label te maken hebben.

Verder nog ff Suburban Teenage Wasteland Blues van Strung Out meegenomen, ik had alleen Twisted By Design tot nu toe.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:08:09 #52
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38455050
comeback kid
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 juni 2006 @ 20:41:42 #53
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zaterdag 3 juni 2006 @ 00:01:21 #54
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_38493441
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

*spam*
Fight Against The Plutocrats:A Punk Music Blog

m'n punk blog voor de geintereseerden
Tof!

Iedereen hier trouwens die punklink gezien op de weblog van Fok!?
Jusqu'ici tout va bien
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 juni 2006 @ 00:49:34 #55
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38494611
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef Quannum het volgende:

[..]

Tof!

Iedereen hier trouwens die punklink gezien op de weblog van Fok!?
daar stonden inderdaad wel toffe dingen bij

maar ik zoek nog team members voor m'n punk blog
  zaterdag 3 juni 2006 @ 01:32:48 #56
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_38495305
* is beginnend luisteraar hardcore en een al wat ervarener punk luisteraar
:')
  zaterdag 3 juni 2006 @ 01:34:51 #57
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_38495337
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef fs180 het volgende:
comeback kid
toffe band indd tijdje geleden gezien in haarlem samen met bane en fcfive (die laatste vond ik trouwens ook verassend goed)
:')
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:25:39 #58
129836 withxhonor
straight edge
pi_38498240
fc five was geniaal..
sinds die show is comeback kid van zanger gewisselt.. maw de zanger is gestopt en een gitarist is gaan zingen. en daardoor is er een nieuwe gitarist bij,... maar ik vond het minder.

en het is ook zwaar klote dat municipal waste voor de 2e keer hun europese tour heeft gecancelled. de klootzakken..
high fives and stagedives
pi_38498816
Die gitarist die nu zingt is eigenlijk wel beter. Vond ze op Groezrock iig zeer goed te doen!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:46:05 #60
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38503630
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 11:06 schreef =HellFire= het volgende:
Die gitarist die nu zingt is eigenlijk wel beter. Vond ze op Groezrock iig zeer goed te doen!

vondt de 'oude' zanger wel iets hebben
  maandag 5 juni 2006 @ 13:38:10 #61
129836 withxhonor
straight edge
pi_38557081
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:46 schreef fs180 het volgende:

[..]


vondt de 'oude' zanger wel iets hebben


ben ik t wel mee eens..
high fives and stagedives
pi_38690339
De nieuwe Fat Wreck Sampler van 2006, genaamd iFloyd, hier te downloaden of streaming te luisteren. Met oa NOFX, nieuwe songs van Only Crime, Me First and the Gimme Gimmes en Strike Anywhere.

http://www.fatwreck.com/ifloyd/

Vette playlist dit keer.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:26:48 #63
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_38695380
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:59 schreef =HellFire= het volgende:
De nieuwe Fat Wreck Sampler van 2006, genaamd iFloyd, hier te downloaden of streaming te luisteren. Met oa NOFX, nieuwe songs van Only Crime, Me First and the Gimme Gimmes en Strike Anywhere.

http://www.fatwreck.com/ifloyd/

Vette playlist dit keer.
cool, bedankt voor de tip.
Jusqu'ici tout va bien
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:06:21 #64
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38729166
*emocore kick*
pi_38784614
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:06 schreef fs180 het volgende:
*emocore kick*
*kick*!
  maandag 12 juni 2006 @ 18:05:14 #66
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38784733
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38800974
ik vind dat nieuwe NOFX album wel lekker
That's The Way Things Go
pi_38823184
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
ik vind dat nieuwe NOFX album wel lekker
Ja man
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:37:05 #69
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38825241
iemand fan van echt stevige hardcore, zeg maar metalcore met hardcore invloeden?
pi_38825697
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef fs180 het volgende:
iemand fan van echt stevige hardcore, zeg maar metalcore met hardcore invloeden?
jawel
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:00:08 #71
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38826238
wat raad je aan
want ben nog niet zo bekend op dat gebied en weet niet alle bands te vinden
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:05:04 #72
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38826497
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef fs180 het volgende:
iemand fan van echt stevige hardcore, zeg maar metalcore met hardcore invloeden?
MetalCore is gebasseerd op Hardcore.. vandaar ook de -Core postfix.

Wat ik aanraad aan MetalCore:
Caliban
Heaven Shall Burn
Textures

En verder nog wat MathCore:
Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
Missiles Of Uncertain Destinations
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38826962
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef fs180 het volgende:
wat raad je aan
want ben nog niet zo bekend op dat gebied en weet niet alle bands te vinden
Raised Fist

(check ook me last.fm http://www.last.fm/user/MarsX/ )

Ikzelf vind ook:
-Trowdown
-This Day Forward (naja alleen Fragments Of An Untold Story)
-2 Ton Predator
-Zombie Apocalypse
-Vision of Disorder
-For the Glory
wel leuk

[ Bericht 17% gewijzigd door MarsX op 13-06-2006 21:20:03 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 06:34:24 #74
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38838298
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

MetalCore is gebasseerd op Hardcore.. vandaar ook de -Core postfix.

Wat ik aanraad aan MetalCore:
Caliban
Heaven Shall Burn
Textures

En verder nog wat MathCore:
Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
Missiles Of Uncertain Destinations
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:14 schreef MarsX het volgende:

[..]

Raised Fist

(check ook me last.fm http://www.last.fm/user/MarsX/ )

Ikzelf vind ook:
-Trowdown
-This Day Forward (naja alleen Fragments Of An Untold Story)
-2 Ton Predator
-Zombie Apocalypse
-Vision of Disorder
-For the Glory
wel leuk
owja raised fist moest ik nog hebben, helemaal vergeten
pi_38838584
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

MetalCore is gebasseerd op Hardcore.. vandaar ook de -Core postfix.

Wat ik aanraad aan MetalCore:
Caliban
Heaven Shall Burn
Textures

En verder nog wat MathCore:
Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
Missiles Of Uncertain Destinations
Gast, je vergeet Coalesce en Botch. Mathcore/metalcore goden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_38840834
Das nou echt muziek wat je moet ervaren live (The Mosh-experience zeg maar. ) en niet naar moet luisteren als je thuis zit met je vriendin en schoonouders op de bank.
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:30:26 #77
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38848457
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 06:34 schreef fs180 het volgende:

[..]


[..]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:46:58 #78
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38849118
ik vroeg toch niet om hard/mathcore bands? ik vroeg een paar aanraders die metalcore spelen met veel hardcore invloeden, en je door jou genoemde bands zijn echt metal core (of matj)
(niet slecht btw, maar niet wat ik zocht
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:49:24 #79
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38849209
MetalCore KOMT VAN Hardcore dus er is geen MetalCore zonder Hardcore invloeden, volgens mij zoek jij Hardcore die heel erg naar Metal neigen zoals Shai Hulud en Suicidal Tendencies.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:03:22 #80
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38849709
kan me geen nummers van die bands voor het oog halen atm, maaruh.. wat is het verschil?!
hardcore die naar metal neigt, metal met hardcore invloeden
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:13:01 #81
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38850050
vergeet vooral Hatebreed niet, ik had laatst nog een hele discussie met een vriend met me die zei dat het eigenlijk gewoon metal is, terwijl ik het eerder metalcore vind (of gewoon hardere hardcore). En natuurlijk Deviate uit Belgie
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:23:30 #82
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38850519
voor fijne Hatebreed-deuntjes: http://www.hatebreed.com/media.asp
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:28:54 #83
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38850731
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef fs180 het volgende:
kan me geen nummers van die bands voor het oog halen atm, maaruh.. wat is het verschil?!
hardcore die naar metal neigt, metal met hardcore invloeden
Hmm, lastig uit te leggen, minder breakdowns in Hardcore als in MetalCore en meer Hardcore vocals dan Metal-achtige 'grunts' en minder distortion.
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:13 schreef arjanarchy het volgende:
vergeet vooral Hatebreed niet, ik had laatst nog een hele discussie met een vriend met me die zei dat het eigenlijk gewoon metal is, terwijl ik het eerder metalcore vind (of gewoon hardere hardcore). En natuurlijk Deviate uit Belgie
Hatebreed is zeker geen MetalCore maar MoshCore maar tegenlijkertijd ook gewoon zwaar pop/kut.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:36:26 #84
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38850991
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Hmm, lastig uit te leggen, minder breakdowns in Hardcore als in MetalCore en meer Hardcore vocals dan Metal-achtige 'grunts' en minder distortion.
[..]

Hatebreed is zeker geen MetalCore maar MoshCore maar tegenlijkertijd ook gewoon zwaar pop/kut.
in mijn ogen hebben ze dat dus beide .. die breakdowns zullen me wat
moshcore? nooit van gehoord, ik zou hatebreed gewoon hardcore noemen
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:05:53 #85
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38852039
Er zit een duidelijk verschil tussen Hardcore en Metal vocals.

MoshCore zoals Walls Of Jericho, Bury Your Dead en Embraced By Hatred.
Hardcore heel erg gebasseerd op de breakdowns dus.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:28:10 #86
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38852913
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Er zit een duidelijk verschil tussen Hardcore en Metal vocals.
en laat ik dus op zoek zijn naar hc vocals dus oa,.. in metalcore
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:50:41 #87
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38853609
Dan zou ik naar de Metal-achtige Hardcore op zoek gaan als Suicidal Tendencies, Shai Hulud en wat MoshCore.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:08:34 #88
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38854225
Winamp gooit net met shuffle Terror op, wellicht is dat wel iets wat je zoekt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:17:37 #89
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38854498
quote:
Hatebreed is zeker geen MetalCore maar MoshCore maar tegenlijkertijd ook gewoon zwaar pop/kut.
ok MoshCore dan, ik wil geen ruzie met muziekpolitie
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:19:18 #90
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38854544
Probeer eens de bovenstaande bands.
Hatebreed is namelijk zulke generic "hey als ik nou lyrics ga schrijven over angsty pubers dan kunnen we vast een hoop albums verkopen" muziek.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:32:21 #91
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38854879
Ik ken alle bands al (sterker nog ik heb bv. Walls of Jericho 3 x live gezien, Raised Fist 2x, Terror 1x etc.), maar bedankt voor de tip. En ik ben niet zo into mathcore, eerder oude '80s HC/trash als Cro-Mags, DRI, Negative Approach, SS Decontrol enz. Zijn er nog Cro-Mag fans?

Ik snap je kritiek op het commerciele gehalte van Hatebreed...
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:35:06 #92
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38854974
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef arjanarchy het volgende:
Ik ken alle bands al (sterker nog ik heb bv. Walls of Jericho 3 x live gezien, Raised Fist 2x, Terror 1x etc.), maar bedankt voor de tip. En ik ben niet zo into mathcore, eerder oude '80s HC/trash als Cro-Mags, DRI, Negative Approach, SS Decontrol enz. Zijn er nog Cro-Mag fans?

Ik snap je kritiek op het commerciele gehalte van Hatebreed...
Was jij toevallig op Cyberia in Utrecht tijd geleden?..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:39:01 #93
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38856878
quote:
Was jij toevallig op Cyberia in Utrecht tijd geleden?..
Nee, dat is toch dat cybergothic fest?? Dat is niet mijn ding.
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:50:24 #94
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38857171
Mja, ok, kan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:54:43 #95
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38857290
hoezo trouwens?
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:06:54 #96
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38857662
Sprak ik toevallig ook iemand die 3x naar Walls Of Jericho was geweest.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:18:16 #97
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38858040
aha vandaar, ik vind het zo goed, die chick schreeuwt echt haar longen uit d'r lijf, vette show ook. Heb jij ze wel eens gezien?
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:21:44 #98
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38858175
Nee, helaas nog niet, als je een keertje in NL in de randstad spelen ga ik er zeker heen, ben niet echt een onwijze fan van breakdowns maar die van Walls Of Jericho zijn wel echt goed.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:46:18 #99
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38859072
quote:
... ben niet echt een onwijze fan van breakdowns maar die van Walls Of Jericho zijn wel echt goed.

inderdaad

ik ga dan ook sowieso, dan zie ik je daar wel. Weet jij nog een paar optredens van horror-/goth-/deathrock bands binnenkort in de Randstad?
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
pi_38869203
Doe mij maar oldskool hardcore. Of die hedendaagse shit als Omission ofzo. Vaak zijn die sXe-bands ook wel vet (Champion, Carry On etc), al heb ik niks met die beweging.
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:36:58 #101
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38872490
he HellFire, old school HC is de shit. Vooral Reagan Youth, Channel 3 etc.
Ken je Reagan Youth niet? Shame on you, check dan als de sodemieter:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=47509412
http://www.lovecatmusic.com/releaseA.php?q=3673
http://www.tnr.com/doc.mhtml?i=online&s=ackerman061404
http://www.newredarchives.com/bands/reaganyouth/bio.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Reagan_Youth

Vooral de nummers Reagan Youth, New Aryans, No Class, I Hate Hate en Degenerated (die fucked up solo, meesterlijk) zijn HCpunk-klassiekers die iedereen die zegt dat hij van punk houdt MOET kennen.

Maar ik heb een brede smaak. Blue Monday is ook goed, heb ik live gezien.
quote:
Of die hedendaagse shit als Omission ofzo.
He grappig dat je die noemt ik, ken de nieuwe drummer van Omission, Robert, echt al flink lang. Ik heb nog een tijd met zijn broer in een band gezeten. Robert speelde daarvoor in Deluge (van Texel, nu uit elkaar) en Uppercut.

zie foto's op: http://www.thisisomission.net/
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  donderdag 15 juni 2006 @ 02:09:45 #102
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38872963
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef arjanarchy het volgende:

[..]


inderdaad

ik ga dan ook sowieso, dan zie ik je daar wel. Weet jij nog een paar optredens van horror-/goth-/deathrock bands binnenkort in de Randstad?
Poeh,.. zou ik niet echt weten, je moet ff kijken op www.kagankalender.nl staan alle (Cyber)Gothic/Electro events op in NL en BE.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:27:35 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38901018
Reagan Youth.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 juni 2006 @ 09:24:13 #104
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38909925
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:01 schreef OMG het volgende:

[..]

Gast, je vergeet Coalesce en Botch. Mathcore/metalcore goden.
en je vergeet ook Norma Jean
pi_38917162
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

en je vergeet ook Norma Jean
Neu. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:19:48 #106
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38918071
Norma Jean is toch genoemd naar de echte naam van Marilyn Monroe?
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
pi_38944863
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:19 schreef arjanarchy het volgende:
Norma Jean is toch genoemd naar de echte naam van Marilyn Monroe?
Het komt iig. wel overeen. .

Deadlock ook niet te vergeten trouwens!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_38999804
moshcore haha. Damn ga eens buitenspelen kindje offspring.

En bij metalcore nog textures neerzetten ook haha.


Het enige wat jij moet gaan luisteren is The Red Death en The Black Dahlia Murder > Arsis is ook vet.

@ hellfire! > OFFF MY CHEST!!!!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_39001338
Offf my chest?
  maandag 19 juni 2006 @ 14:09:16 #110
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39001445
forever is forgotten ze moeten alleen niet uit elkaar gaan !
  maandag 19 juni 2006 @ 14:45:58 #111
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39002596
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:21 schreef Kletz het volgende:
moshcore haha. Damn ga eens buitenspelen kindje offspring.

En bij metalcore nog textures neerzetten ook haha.


Het enige wat jij moet gaan luisteren is The Red Death en The Black Dahlia Murder > Arsis is ook vet.

@ hellfire! > OFFF MY CHEST!!!!!!
MoshCore bestaat en Textures hebben duidelijke Hardcore invloeden.
HET voorbeeld van MoshCore is dan ook wel Walls Of Jericho.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 19 juni 2006 @ 14:50:55 #112
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39002752
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

MoshCore bestaat en Textures hebben duidelijke Hardcore invloeden.
HET voorbeeld van MoshCore is dan ook wel Walls Of Jericho.
Dude seriously, ik wil je niet topic stalken maar het enige dat "hardcore" is aan Textures is het petje van de zanger...

En je mag dan wat van metal weten, van hardcore heb je duidelijk minder kaas gegeten. WOJ is metalcore, simple and plain. Als er dan iets als moshcore bestaat dan is er maar 1 band koning en dat is BULLDOZE!
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  maandag 19 juni 2006 @ 14:53:59 #113
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39002858
MoshCore is een vorm van MetalCore en Textures hebben gewoonweg Hardcore invloeden, ga eens Polars luisteren en daarna dat nieuwe album dat klinkt me behoorlijk generic MetalCore in mijn oren.
Dat iets prog is hoeft het nog niet te betekenen dat het geen HC invloeden kan hebben.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:11:49 #114
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39003408
HE vertel eens, staat dat ook op wiki of heb je deze nonsense dan wel zelf bedacht?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  maandag 19 juni 2006 @ 15:13:42 #115
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39003472
Maar even on topic; Bulldoze, hoe vet is dat. Ik noemde het net even, maar ik waardeer hier even flink!

my eyes are red, filled with fire, my heart beats fast, the blood runs higher, my firsts are clenched, filled with desire. your in the wrong game with the worst type of player. so put up what you've got or sit the fuck down, otherwise you'll catch a Bulldoze Beatdown!

Chorus:
Beatdown, nothing but a beatdown
Beatdown, nothing but a DMS beatdown
Beatdown, nothing but a beatdown
Beatdown, nothing but a DAK crew beatdown

Youu think your hard you and your crew so now its time to see if your true, so show some respect to me and my crew, otherwise your days are through.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_39010311
Damn OFfSprngr, jij propt alles wel erg in hokjes he?
  maandag 19 juni 2006 @ 19:28:40 #117
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39010657
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:18 schreef =HellFire= het volgende:
Damn OFfSprngr, jij propt alles wel erg in hokjes he?
Iedereen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39013805
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:28 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Iedereen.
Jij alleen nog een stapje erger vrees ik.
  maandag 19 juni 2006 @ 23:34:19 #119
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39021234
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:55 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Jij alleen nog een stapje erger vrees ik.
Ach ja, wat is de definitie van "normaal" gezien?..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39032884
nor·maal1 (de ~ (m.), -malen)
1 [wisk.] loodlijn
2 [meteo.] gemiddelde waarde over een lang tijdsverloop
3 benzine met een lager octaangetal dan superbenzine

nor·maal2 (bn.)
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:24:52 #121
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39033246
Tja, er staat nergens bij dat normaal dan ook persé goed betekend.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39035057
Dus alles in hokjes stoppen is goed?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_39035256
Eerste paar nummers van die plaat is vet Thomasumo (bulldoze) alleen het wordt snel saai.

Geef mij maar blood in the ink

oja hellfire dat was carry on
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:45:31 #124
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39035948
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:20 schreef OMG het volgende:
Dus alles in hokjes stoppen is goed?
Het is niet slecht, tenzij je erbij gaat stereotyperen, maar goed, dat heeft dan ook weinig te maken met het hokjes denken.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39036074
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef Kletz het volgende:

oja hellfire dat was carry on
Oja, natuurlijk . Ja ik ben niet altijd even goed in namen/titels, in de hardcore.
pi_39036359
@offspring > je bent erg enthousiast over muziek. dat is ok.

Maar ga niet iets zeggen waar je niet 100% vanaf weet.

Zoals thomasumo al zei: WOJ is gewoon metalcore. En textures gewoon metal.

Voor de rest als tip kan ik je nogmaals the black dahlia murder aanbevelen.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:25:55 #127
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39037496
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef Kletz het volgende:
Eerste paar nummers van die plaat is vet Thomasumo (bulldoze) alleen het wordt snel saai.

Geef mij maar blood in the ink

oja hellfire dat was carry on
Op plaat is het inderdaad redelijk snel saai, maar wat een energie moet dat life zijn geweest. Ik heb ooit voor ik geloof Iscream records met Standard Beatdown nog gekofferd
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:43:22 #128
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39038239
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:56 schreef Kletz het volgende:
@offspring > je bent erg enthousiast over muziek. dat is ok.

Maar ga niet iets zeggen waar je niet 100% vanaf weet.

Zoals thomasumo al zei: WOJ is gewoon metalcore. En textures gewoon metal.

Voor de rest als tip kan ik je nogmaals the black dahlia murder aanbevelen.
Ik weet niet 100% van iets af, dat beweer ik ook niet, WOJ is geen gewone MetalCore en Textures is wat mij betreft geen gewone Metal.

Ik ken verder The Black Dahlia Murder maar ik luister liever At The Gates.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39040199
At the gates ook super vet > slaughter of the soul blijft een meesterwerkje!!

Straks met with full force zie ik weer wat oud bandleden van ze

Maar neem maar gewoon aan dat WOJ gewoon metalcore is en Textures metal. Dan is het makkelijker leven.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:43:03 #130
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39040384
Slaughter Of The Soul was hun minste album.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39040598
Ik moet echt ff lachen hoor. Damn.

Ga maar weer verder met moshcore. En vergeet bad religion niet, want die hoort daar natuurlijk ook bij.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:49:49 #132
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39040641
Tuurlijk en Sid Vicious was ook MoshCore EN de beste muziekant ooit.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:54:21 #133
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39040819
En Britney Spears is ook MoshCore, daarom zingt ze ook "baby hit me one more time", ze houd gewoon van pitten, je hoort die vette breakdowns toch..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:03:11 #134
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39041122
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Kletz het volgende:
Ik moet echt ff lachen hoor. Damn.

Ga maar weer verder met moshcore. En vergeet bad religion niet, want die hoort daar natuurlijk ook bij.
It suits the young to be naive. The dumb how ever should be killed and forgotten,...
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_39047469
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Kletz het volgende:
Ik moet echt ff lachen hoor. Damn.

Ga maar weer verder met moshcore. En vergeet bad religion niet, want die hoort daar natuurlijk ook bij.
Intelligente moshcore......... Now that's a contradiction!!!!!!!
  woensdag 21 juni 2006 @ 02:07:03 #136
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39061358
Ach ja, wat is het leven van een Punker zonder controversie, in dat opzicht weet ik zelfs controversie op te roepen bij Punkers, Metalheads, Altos, Emos en (Cyber)Goths, ach ja, er moet een nieuw genre, religie en subcultuur komen die mij aanbid.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:50:23 #137
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39064742
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 02:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach ja, wat is het leven van een Punker zonder controversie, in dat opzicht weet ik zelfs controversie op te roepen bij Punkers, Metalheads, Altos, Emos en (Cyber)Goths, ach ja, er moet een nieuw genre, religie en subcultuur komen die mij aanbid.
dildocore?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_39065861
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 02:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach ja, wat is het leven van een Punker zonder controversie, in dat opzicht weet ik zelfs controversie op te roepen bij Punkers, Metalheads, Altos, Emos en (Cyber)Goths, ach ja, er moet een nieuw genre, religie en subcultuur komen die mij aanbid.
Booorrrriinnnggg. Tell me something I don't know.
pi_39074285
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:03 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

It suits the young to be naive. The dumb how ever should be killed and forgotten,...
second that
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_39075245
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:05 schreef Kletz het volgende:

[..]

second that
Word.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:22:19 #141
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39077306
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

dildocore?
Ik zat te denken aan SpringCore, maken we gewoon een combinatie tussen Hardcore Punk en Jumpstyle.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39082827
Rebel Meets Rebel, echt geweldig! Dimebag Darrell en David Allan Coe met een metal/country (mathcore) mix die rockt...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:55:36 #143
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39103097
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan SpringCore, maken we gewoon een combinatie tussen Hardcore Punk en Jumpstyle.
Nee nee nee, het heeft jou als middelpunt dus het moet bij jouw persoonlijkheid passen.

Ik blijf bij dildocore,...
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:59:20 #144
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_39103164
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
Rebel Meets Rebel, echt geweldig! Dimebag Darrell en David Allan Coe met een metal/country (mathcore) mix die rockt...
Ik snap de hype niet. Slechte opnames van leftover pantera/DP riffs met zang die nergens op slaat. Ik vind het niets.

Sowieso is Vinnie tegenwoordig een vieze dimebag pooier. Als je leest wat een nonpersberichten die gast er allemaal uit gooit om dime in de spotlights te houden. En allemaal om de verkoop van de cdtjes en tshirts veilig te stellen.

Het word tijd dat Vinnie of begrijpt dat hij passe is, zelfs phil heeft het met Down beter voor elkaar, of hij moet razendsnel met echt nieuw materiaal komen.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:22:09 #145
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39121256
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 02:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach ja, wat is het leven van een Punker zonder controversie, in dat opzicht weet ik zelfs controversie op te roepen bij Punkers, Metalheads, Altos, Emos en (Cyber)Goths, ach ja, er moet een nieuw genre, religie en subcultuur komen die mij aanbid.
Het grootste deel van wat zich tegenwoordig punker noemt is net zo hard op zoek naar bevestiging als iedereen.
Een echte individualist in de punkscene is zeldzaam.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:34:00 #146
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39121666
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het grootste deel van wat zich tegenwoordig punker noemt is net zo hard op zoek naar bevestiging als iedereen.
Een echte individualist in de punkscene is zeldzaam.
Tja, wat ik eigenlijk echt irritant vind is het hele geziek over of Punk nou wel of niet dood is met allemaal mensen die zich dan lopen te bewijzen dat het zo is en dat het al dood was voordat het bestond etc etc, dat is echt hopeloze zooi, vooral ook als men dan het individualism verliest en elkaar dan na begint te praten, ik heb het gehad met Punk elitisten de meeste doen zich toch alleen voor als.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39123820
Ik ben een echte individualist in de punkscene hoor. Echt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:15:06 #148
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39132484
Dat was een goeie contradictie ja. Zoals ik in het vorige topic al zei.
Maar ik bedoelde met "individualist" iemand die nadrukkelijk onafhankelijk is van normen en anderen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:28:32 #149
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39133043
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ben een echte individualist in de punkscene hoor. Echt.
ik ook
pi_39137477
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:15 schreef Ixnay het volgende:
Dat was een goeie contradictie ja. Zoals ik in het vorige topic al zei.
Maar ik bedoelde met "individualist" iemand die nadrukkelijk onafhankelijk is van normen en anderen.
Kluizenaarsleventje. Repsect voor diegenen, maar tzal mij niet lukken.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:29:50 #151
55183 dork22
Always the hard way
pi_39183737
Oh hier is dat topic dus..
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:31:47 #152
55183 dork22
Always the hard way
pi_39183802
Ik speel in een hc-bandje. Oldschool, imho de fijnste muziek die er bestaat om te maken.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_39191119
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ben een echte individualist in de punkscene hoor. Echt.
Alle punkers zijn individuen, behalve ik, om Monty Python te rephraseren .
  zondag 25 juni 2006 @ 18:03:11 #154
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_39213437
Hiier moet ik meer van weten
pi_39236488
Als jullie van hardcore houden moet je hier ff naar kijken. http://www.asice.net/shows.php?id=6097 Super vet festival en het bleek vorig jaar een succes, dus dat komt dit jaar vast ook wel goed. Heb er btw een topic over geopend om te kijken wie er nog meer gaan. http://forum.fok.nl/topic/876197
pi_39237088
Thrashfest was ook weer okay, Insult was super... .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 26 juni 2006 @ 05:02:35 #157
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39238596
Insult speelt en niemand vertelt mij iets?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39250105
Jij was veel te druk bezig met je kruistoch tegen emo.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:56:00 #159
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39250567
En Insult niet?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39251182
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jij was veel te druk bezig met je kruistoch tegen emo.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_39251206
O.

Point well seen.

Waarom houden jullie je uberhaupt mee bezig als je het je niet aanstaat?

Edit Wait a minute........
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:48:58 #162
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39305500
woei.. dit topic is nieuw voor mij

Op het moment luister ik veel Raised Fist en Comeback Kid.. vette bands zijn dat

Ow en mn vriendin is helemaal weg van Bigwig.... heb het nog niet geluisterd
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:52:06 #163
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39305606
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:23 schreef -Stimpie- het volgende:
Als jullie van hardcore houden moet je hier ff naar kijken. http://www.asice.net/shows.php?id=6097 Super vet festival en het bleek vorig jaar een succes, dus dat komt dit jaar vast ook wel goed. Heb er btw een topic over geopend om te kijken wie er nog meer gaan. http://forum.fok.nl/topic/876197
wtf!! The Maple Room op 10 min fietsen van mijn huis? Die datum hou ik vrij
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_39306214
geniale foto
That's The Way Things Go
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:26:44 #165
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39314810
maple room en with pride heb ik beide een keer gemist dus moet ik ff inhalen
kijken wat de rest voor gaat stellen tis wel een stukje rijden
pi_39315253
Gaan er nog mensen naar The Powerfest in de 013 op zondag?
Een dagje lekker standaard metalcore, wat hardcore en zo. Ik heb er zin in.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:55:17 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39315830
Neuh.. ga liever naar Metropolis in R'dam.. das gratis
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_39316306
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:38 schreef OMG het volgende:
Gaan er nog mensen naar The Powerfest in de 013 op zondag?
Een dagje lekker standaard metalcore, wat hardcore en zo. Ik heb er zin in.
Nope die bands spelen door elkaar heen. Je kan geen enkele band helemaal afkijken, want de volgende band begint al halverwege de set van een ander.

Ik ga naar www.withfullforce.de genoeg bands staan daar (+meer) die ook op powerfest staan.

Niet goed geregeld daar in de 013.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_39316365
Is wel vaker zo met festivals met meerdere stages. Je ontkomt er niet aan.
pi_39317377
ja maar das gewoon bagger! En bij powerfest zijn het vette bands die door elkaar spelen. Op een andere festival heb je dat niet. Ze spelen weleswaar door elkaar heen, maar dan zit er altijd wel een kut band bij.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_39318676
Voor mij is het tijdschema wel mooi; de bands die ik tof vind spelen eigenlijk allemaal achterelkaar en niet tegelijkertijd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:19:17 #172
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39322856
Goede bands, maar 30E + reiskosten + bier..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:30:30 #173
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39323246
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Goede bands, maar 30E + reiskosten + bier..
over welke heb je het nou?
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:35:33 #174
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39323443
Powerfest.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39324949
Boeie, als het het waard is ben ik best bereid om geld uit te geven. Heb bovendien toch OV...
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:19:49 #176
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39325111
Tja, dat scheelt al, ik heb gewoon GEEN geld en ik wil de 30ste uit gaan..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39463140
Zo, ik ben eens bandjes wezen kijken in de 013 vandaag.

Most Precious Blood: lang niet zo kut als ik had verwacht, maar nog steeds niet mijn ding.

Leeway: Ja, leuk. Ik zal er alleen nooit wat van kopen. Later vertelde iemand me dat er een nummer gespeeld werd tussen de bands door en dat klonk toch een stukje anders. Als in, ik dacht dat het een andere band was.

Damnation AD: Eén nummer van gezien, ik snapte er weinig van, toen maar doorgelopen en gewacht op Dead To Fall.

Dead To Fall: Gaaf!! De zanger heeft een goeie baard en het bijna "gevecht" tussen de persoon die de spin-kick uitdeelde en de hanenkam die hem ontving was ook... leuk. Goede band, goede show.

Darkest Hour: Ik dig dat nieuwe album niet. Hiervoor heb ik ze twee keer gezien en vond beide keren tof, nu had ik het na 1 nummer wel gezien.

Johnny Truant: Leuke band, ook goed live. Er kwamen wel veel van die kapsels op af.

Raised Fist: Letterlijk weinig van gezien. Tijdens Johnny Truant besloot ik even naar beneden te lopen om een stukje Raised Fist te kijken maar kwam onderaan de trap vast te staan. Terug op het balkon aangekomen bleek dat ik er niets van kon zien omdat al helemaal vol stond. De 3 - 4 nummers die ik gehoord heb klonken tof. Toen ben ik weer teruggegaan om Johnny Truant's set af te kijken.

Evergreen Terrace: Gaaf!! Hoe tof was deze band wel niet? Erg tof! Lekker lomp Mad world coveren.

Ignite: Leuke show. Alleen is een uur dan aan het eind van praktisch een hele dag staan toch op opeens erg lang.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 3 juli 2006 @ 00:33:53 #178
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39463356
raised fist vindt ik live zooveel beter dan mp3jes
  maandag 3 juli 2006 @ 11:06:25 #179
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_39468477
Powerfest was gaaf!

Most Precious Bloud was een beetje saai.

No Turning Back was erg gaaf, ook al kende ik er nog helemaal niks van.

Leeway; hetzelfde als No Turning back.

Rise And Fall was geniaal, helaas dachten meer mensen daar ook zo over dus het was stervens druk in de batcave en dus ook te heet.

Raised Fist was ook erg goed, helemaal dankzij Matte Modin.

Cro Mags waren ook leuk, alleen werd het op een gegeven moment wel heel veel van het zelfde en lulde ze zanger teveel en te lang.

Ringworm was ook goed, alleen moest ik na een paar nummers alweer weg om Cephalic Carnage te zien.

Cephalic Carnage was fantatstisch, helaas stonden ze een beetje verloren op de lijst tussen al die hardcore bands, dus het was niet zo druk. Ach, ik heb lekker de hele show vooraan staan head bangen.
Black Metal Sabbath!!! \o/
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 juli 2006 @ 22:31:42 #180
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39630361
Hihi, als je van Rancid's ...And Out Come The Wolves houdt, maar wel eens iets nieuws wil horen in die stijl, moet je Left Alone - Dead American Radio eens proberen. Nummers als 4 weeks zijn haast identiek. Een echte Rancid-kloon dit, maar wel een verdomd goeie wat mij betreft. Leuk voor de zomer (en ook alleen dan!)!

(Overigens ook een stuk gezelliger dan japcore )
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:13:16 #182
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39630770
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 8 juli 2006 @ 14:13:10 #183
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39632005
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Wow, dat haar van die zanger in de eerste vid.
dat is een vrouw

ben wel benieuwd hoe ze dat omhoog houdt
pi_39633070
Hele pot van dat groene zeep-gebeuren zeker! Wel enorm toffe vids.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:05:17 #185
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39634370
Een groot minpunt aan die kapsels lijkt me als het gaat regenen. Dan krijg je al die behanglijm/zeep/etc. in je face en over de rest van je lijf.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:15:55 #186
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39636275
Als je zeep gebruikt ben je wel ineens lekker schoon.
Iemand die hier Gogol Bordello kent? (Gipsy Punk (accordions etc)).
Filmpke: http://corky.net/~noaz/MUSIC%20VIDEOS/4.Gogol%20Bordello.mov
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 8 juli 2006 @ 17:16:18 #187
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39636288
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:05 schreef Ixnay het volgende:
Een groot minpunt aan die kapsels lijkt me als het gaat regenen. Dan krijg je al die behanglijm/zeep/etc. in je face en over de rest van je lijf.
ik gebruik behanglijm(+ haarlak) en nog nooit behanglijm in mn gezicht gehad
als het regende
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:26:24 #188
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39636590
Ik gebruik alleen spray met een heel klein beetje wax en wat gekleurde gel als ik uit ga, maar meestal heb ik mn haar gewoon plat omdat ik dan gewoon geen zin of tijd heb om 't te doen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:30:41 #189
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_39636707
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je zeep gebruikt ben je wel ineens lekker schoon.
Iemand die hier Gogol Bordello kent? (Gipsy Punk (accordions etc)).
Filmpke: http://corky.net/~noaz/MUSIC%20VIDEOS/4.Gogol%20Bordello.mov
Erg vet idd, ik ga ze dit jaar op Sziget zien.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 8 juli 2006 @ 17:36:58 #190
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39636898
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik gebruik alleen spray met een heel klein beetje wax en wat gekleurde gel als ik uit ga, maar meestal heb ik mn haar gewoon plat omdat ik dan gewoon geen zin of tijd heb om 't te doen.
ik hoef het maar 1x in de week te doen
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:45:23 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39637130
Lekker fris lijkt me het ook.

Dat gaat toch hendig stinken, of niet?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 8 juli 2006 @ 17:59:23 #192
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39637439
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:45 schreef Ixnay het volgende:
Lekker fris lijkt me het ook.

Dat gaat toch hendig stinken, of niet?
totaal niet
pi_39655813
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je zeep gebruikt ben je wel ineens lekker schoon.
Iemand die hier Gogol Bordello kent? (Gipsy Punk (accordions etc)).
Filmpke: http://corky.net/~noaz/MUSIC%20VIDEOS/4.Gogol%20Bordello.mov
Yep, leuke plaat. Flogging Molly sound maar dan Oost-Europees en toch wel meer punk in attitude.
pi_39655827
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:45 schreef Ixnay het volgende:
Lekker fris lijkt me het ook.

Dat gaat toch hendig stinken, of niet?
ZOVAAK hoef je je haar ook niet te wassen eigenlijk. Volgens mij is dat een fabeltje van de shampoofabrikanten.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:42:04 #195
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39657209
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:44 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

ZOVAAK hoef je je haar ook niet te wassen eigenlijk. Volgens mij is dat een fabeltje van de shampoofabrikanten.
en iedereen maar zeggen dat die punkers zo stinken
pi_39658189
gaan er trouwens nog mensen naar Kill Your Idols as donderdag? ik wel iig
That's The Way Things Go
  zondag 9 juli 2006 @ 14:31:55 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39658493
8 september is Rise Against.
Nu 16 juli is Agnostic Front.

Waarschijnlijk ga ik ook nog 1 dag naar PP, maar welke dag zijn we nog niet helemaal uit.
Donderdag is SOIA, vrijdag is Fear Factory, zaterdag is Pennywise.

En ik ga ook nog naar Maiden in november.
pi_39661199
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef fs180 het volgende:

[..]

en iedereen maar zeggen dat die punkers zo stinken
Moeten ze ook maar niet van die vieze dreads nemen.

Ah well, ben wel van mening dat douchen toch wel cruciaal is.
pi_39661205
En ik ga duidelijk naar Rise Against!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:23:28 #200
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_39691791
* gaat rise against zien op pukkelpop
:')
  maandag 10 juli 2006 @ 15:38:24 #201
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39692246
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:10 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Moeten ze ook maar niet van die vieze dreads nemen.

Ah well, ben wel van mening dat douchen toch wel cruciaal is.
maar weinig hebben dat dan ook maar, maar dan weet je dus wel wie zich nooit wassen
pi_39693097
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:38 schreef fs180 het volgende:

[..]

maar weinig hebben dat dan ook maar, maar dan weet je dus wel wie zich nooit wassen
Dat klopt dus wel.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:10:23 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39707350
Op welke dag speelt Rise Against op pukkelpop?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:44:02 #204
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39841700
born from pain en six feet under in patronaat 06/08/06
kosten; 10 euro (of een of twee meer)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 juli 2006 @ 15:23:34 #205
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39860184
Bouncing Souls, BoySetsFire, Mad Sin, Pennywise and Thursday. This will be the deconstruction line up for 28th of august in the Melkweg Amsterdam!

Jee.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:23:31 #207
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39860802
Hmm, Deconstruction lijkt elk jaar minder te worden.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39862114
Pennywise, the Souls en Mad Sin is wel lache.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:15:06 #209
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39862166
Bouncing Souls en Mad Sin wel ja.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:16:05 #210
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_39862196
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Hmm, Deconstruction lijkt elk jaar minder te worden.
Eensch
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:27:56 #211
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39862542
Niet dat Deconstruction niet de poppier kant van Punk had, maar Thursday en BoySetsFire gaat al hard richting Dash Confessional/My Chemical Romance/Fall Out Boy/andere meut met bagger "Emo".

Waarom zijn de boze vocalen vervangen met zachte zeik vocalen anyway?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:54:19 #212
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39863210
omdat ze willen zijn


  zondag 16 juli 2006 @ 01:28:34 #213
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39867282
Deconstruction is wel laat dit jaar.

En waarom heeft NOFX nog geen optredens gegeven in Europa, die nieuwe cd is toch al een tijdje uit?
  zondag 16 juli 2006 @ 12:09:24 #214
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_39872448
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef Ixnay het volgende:
Op welke dag speelt Rise Against op pukkelpop?
afgelast, jammer, maar wel genoeg ander leuks om te zien
:')
  zondag 16 juli 2006 @ 12:11:46 #215
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_39872516
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:28 schreef Ixnay het volgende:
Deconstruction is wel laat dit jaar.

En waarom heeft NOFX nog geen optredens gegeven in Europa, die nieuwe cd is toch al een tijdje uit?
ja, waneer was NOFX uberhaupt voor het laatst in NL te zien?
:')
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:32:01 #216
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_40020147
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

afgelast, jammer, maar wel genoeg ander leuks om te zien
Waarom?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_40112633
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ja, waneer was NOFX uberhaupt voor het laatst in NL te zien?
5 september 2002 in de Melkweg en eh, 4 juni 2003 op Deco tour in Zwolle.
  maandag 24 juli 2006 @ 00:49:53 #218
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40120088
Ik was bij beide optredens. En bij de volgende ook weer.
pi_40160512
Nieuwe liveplaat van Against Me! is wel gaaf... nieuwe Guttermouth is raar, maar goed, het is Guttermouth, das altijd raar.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:15:58 #220
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40173983
Ik ben zondag naar een van de meest rare optredens geweest, Duitse Herder:

http://www.evilbitch666.com/bands/duitseherder.html
http://www.myspace.com/duitseherder
http://home.wanadoo.nl/ama.zone/cookiesofyourowndough.htm

Compleet met 2 over de grond rollende, van een stapel boxen afspringende, drumslopende zangeressen die zo gek als een deur zijn tijdens het optreden, als het een keer kan moet je ze zien in een klein zaaltje (liefst een kraakzaaltje zonder podium-hoogte verschil).

Geweldig genoten zal wel eens kijken of ik ff hun EP kan rippen *hint*.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40425118
wat is de nieuwe terror lekker!!
Hajeto!
pi_40426128
Zo, tickets gehaald voor Pennywise en Rise Against.

Binnekort ook naar Lordi.
pi_40442723
Nieuwe Dead to Me is onverwachts leuk. Ik dacht het zoveelste FatWreck-bandje, maar valt nog mee.
pi_40442800
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben zondag naar een van de meest rare optredens geweest, Duitse Herder:

http://www.evilbitch666.com/bands/duitseherder.html
http://www.myspace.com/duitseherder
http://home.wanadoo.nl/ama.zone/cookiesofyourowndough.htm

Compleet met 2 over de grond rollende, van een stapel boxen afspringende, drumslopende zangeressen die zo gek als een deur zijn tijdens het optreden, als het een keer kan moet je ze zien in een klein zaaltje (liefst een kraakzaaltje zonder podium-hoogte verschil).

Geweldig genoten zal wel eens kijken of ik ff hun EP kan rippen *hint*.
Klinkt wel grappig, moet vooral live wel hilarisch zijn .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:48:56 #225
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40443210
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:13:11 #226
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40521271
offspring.. Gothics ze wachten op ja
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:27:11 #227
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40527363
Gothics/Goths #2
offfffpring... kom noooouuu
pi_40541390
Damn.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:35:34 #229
102177 fs180
ik rem voor katten
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:36:25 #230
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40546304
Dit is een Punk/Hardcore topic dus ga even ergens anders naartoe als je goths zoekt.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:07:14 #231
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40547117
hoe moet ik het hem anders laten weten
*zet suicidal tendencies maar op*
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:17:03 #232
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40547339
Dat mag, mits het de Join The Army cd is, de andere cd's hebben weinig met punk/hardcore te maken.
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:04:05 #233
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40548448
geen idee welke cd het was..
pi_40614463
Zo, die nieuwe Fat Wreck releases zijn zo slecht nog niet. De nieuwe Dead to Me - Cuban Ballerina en Love Equals Death - Nightmerica zijn puike platen man!!!
pi_40798300
Eergister naar Born from Pain geweest op Waterpop. Goed optreden, ik speel nu al een tijdje in een hardcore band maar we hebben nog geen naam.. iemand suggesties?
pi_40798775
Strength through Unity!
Social Outcast
Stand and Fight!
Down & Out
All is not Forgotten
Another Voice
Urban Decadence
The New Jacks
Crime without a Sin
Death To Tyrants

Gewoon maar een gooi gedaan . Oh en als het straightedge is, gewoon x...x bij zetten. Werkt altijd!
pi_40799071
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef =HellFire= het volgende:
Strength through Unity!
Social Outcast
Stand and Fight!
Down & Out
All is not Forgotten
Another Voice
Urban Decadence
The New Jacks
Crime without a Sin
Death To Tyrants

Gewoon maar een gooi gedaan . Oh en als het straightedge is, gewoon x...x bij zetten. Werkt altijd!
Dank, wel een beetje afgezaagde namen maarja.
pi_40824967
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Sloavink het volgende:

[..]

Dank, wel een beetje afgezaagde namen maarja.
Joh. Heb gewoon titels gepakt van willekeurige hardcore-songs. Props to him/her die de band eruit kan vissen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:04:30 #239
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_40825075
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:00 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Joh. Heb gewoon titels gepakt van willekeurige hardcore-songs. Props to him/her die de band eruit kan vissen.
Strength through Unity! --> 25 ta life
Stand and Fight! --> Raised Fist

toch?
Jusqu'ici tout va bien
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:38:01 #240
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40825964
Death To Tyrants is toch het nieuwe album van Sick Of It All?..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40826224
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Death To Tyrants is toch het nieuwe album van Sick Of It All?..
JUP.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_40872091
De tering. Ik kom voor het eerst in tijden weer eens op Fok lurken, zie ik een clown genaamd OFfSprngr die echt de ene tenenkrommende reply na de andere post. Duidelijk dat ik hier voortaan wekelijks een kijkje neem.

(Overigens realiseer ik me dat ik waarschijnlijk overkom als een betweterige aap die eigenlijk gewoon z'n bek moet houden. Excuus, ik kon het niet laten.)
Yeah, my dirty black summer... OEH!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:14:35 #243
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40873137
OFfSprngr-humor: Alleen post-edge-core fietsen op het dak gooien, mits het een violent-scream-billy dak is met een vleugje grind-clash.
pi_40874606
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Jan035 het volgende:
De tering. Ik kom voor het eerst in tijden weer eens op Fok lurken, zie ik een clown genaamd OFfSprngr die echt de ene tenenkrommende reply na de andere post. Duidelijk dat ik hier voortaan wekelijks een kijkje neem.

(Overigens realiseer ik me dat ik waarschijnlijk overkom als een betweterige aap die eigenlijk gewoon z'n bek moet houden. Excuus, ik kon het niet laten.)
Lama

[ Bericht 3% gewijzigd door MarsX op 16-08-2006 19:28:15 ]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:05:54 #245
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40874703
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Jan035 het volgende:
De tering. Ik kom voor het eerst in tijden weer eens op Fok lurken, zie ik een clown genaamd OFfSprngr die echt de ene tenenkrommende reply na de andere post. Duidelijk dat ik hier voortaan wekelijks een kijkje neem.

(Overigens realiseer ik me dat ik waarschijnlijk overkom als een betweterige aap die eigenlijk gewoon z'n bek moet houden. Excuus, ik kon het niet laten.)
Je kan ook gewoon wegblijven.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40878293
Nah, dit levert me te veel lol op waarschijnlijk. En wees gerust, was niet van plan alleen maar te gaan zeiken. Als ik al post.

Maar even wat meer inhoudelijk: je loopt hier op pagina 1 een dude af te zeiken die er duidelijk geen snars van snapt, terwijl je hem ook vriendelijk een toelichting zou kunnen geven. Waar je duidelijk wel behoefte aan hebt, gezien het feit dat je op de rest van de pagina's als een soort onderwijzer verschillen tussen mosh-/metal-/emocore begint uit te leggen, daarbij meer planken misslaand dan een blinde timmerman met twee linkerhanden. Het werkt mij op de lachspieren, that's all.
Yeah, my dirty black summer... OEH!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:55:10 #247
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40888147
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef Jan035 het volgende:
Nah, dit levert me te veel lol op waarschijnlijk. En wees gerust, was niet van plan alleen maar te gaan zeiken. Als ik al post.

Maar even wat meer inhoudelijk: je loopt hier op pagina 1 een dude af te zeiken die er duidelijk geen snars van snapt, terwijl je hem ook vriendelijk een toelichting zou kunnen geven. Waar je duidelijk wel behoefte aan hebt, gezien het feit dat je op de rest van de pagina's als een soort onderwijzer verschillen tussen mosh-/metal-/emocore begint uit te leggen, daarbij meer planken misslaand dan een blinde timmerman met twee linkerhanden. Het werkt mij op de lachspieren, that's all.
Eerst loopt ie te kutten waarop ik vel reageer, dan vraagt ie om uitleg dan geef ik uitleg en dan is het nog niet goed?, blijf maar gewoon weg.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40890300
Vrijdag Leftöver Crack in Hoogeveen!! Ga je ook, DR?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 01:11:54 #249
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40890696
Oh, ow wacht,.. dan zit ik gvd in Spanje.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40890741
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

waarop ik vel reageer
ghi ghi..

en daarnaast wou ik even melden dat iedereen unearth III - in the eyes of fire even moet checken.. wéér meer metal dan hun vorige werk, maar zo hard en bruut!
Hajeto!
pi_40891233
ga jij eens ff snel weg met je metal
That's The Way Things Go
pi_40891280
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
ga jij eens ff snel weg met je metal
ga jij eens snel terug naar de site waar je hoort! rotjong
Hajeto!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 03:19:58 #253
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40892884
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
ga jij eens ff snel weg met je metal
Daar krijg je weer gezeik mee met Metalheads, de meeste erkennen *core niet als Metal genre incl Grindcore tenzij het weer naar Death Metal neigt.

Gek genoeg op M-A krijg je wel profiles van Discharge en Nasum.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40909084
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
Vrijdag Leftöver Crack in Hoogeveen!! Ga je ook, DR?
Ik zou eigenlijk wel met vrienden mee, maar ik moet die avond werken... dacht dat het op zaterdag was dus had wel afgesproken.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_40910727
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:41 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk wel met vrienden mee, maar ik moet die avond werken... dacht dat het op zaterdag was dus had wel afgesproken.
Fuck teh work man!
pi_40924445
Cancellation

We were recently informed that “due to personal family commitments” THURSDAY have cancelled all European shows.

We are extremly sorry... for us it´s also very disappointing and we hope whatever problems they may have are solved quickly.

Yeey. fuck teh emo!

2 bands dus op Deco-tour, kansloos! Begint al om half 8 ofzo, lekker vroeg naar huis dus. Nu vind ik Pennywise en Bouncing Souls wel leuk, maar toch...
pi_40969203
Leftöver Crack was hard! Ondanks technical probs me goed vermaakt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:06:47 #258
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_41017818
Pennywise was weer sick goed gisteren.

En ze waren duidelijk drunk. Jim, Fletcher en Randy iig wel. Aan Byron heb ik het niet kunnen merken.
- Jim die bij ieder nummer wel de microfoonstandaard ergens in een hoek smeet, die vervolgens steeds weer door iemand terug op de plaats gezet werd.
- Een aantal keer deed de mic het niet, toen die voor de 3e of 4e keer vervangen moest worden gooide Jim de mic op de stage vol agressie.
- Fletcher die de security dudes ging dissen, standaard bij hem.
- Jim ook, die steeds petjes van de security afpakte en ze weggooide.
- Meer van dit soort grapjes met security.
- Nervous Breakdown.
- En ik heb de playlist

[ Bericht 46% gewijzigd door Ixnay op 21-08-2006 01:24:42 ]
pi_41024705
Hahhaha. Die gasten trekken LL anders echt niet. Ergeren zich dood aan alles.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:00:37 #260
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_41025251
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:45 schreef =HellFire= het volgende:
Hahhaha. Die gasten trekken LL anders echt niet. Ergeren zich dood aan alles.
Heb ze op PP gezien. Had "eergisteren" moeten zeggen, was al 0:00 geweest.

Maar ze zijn heel anders dan in een clubshow. Is 28/08 met de Bouncing Souls al uitverkocht eigenlijk?
pi_41025997
Nee, volgens mij niet .

Maar kan zijn dat ze op LL slechter waren, lees overal negatieve berichten over Pennywise op Lowlands...
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:54:30 #262
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_41034474
Het optreden van PW op LL kun je luisteren op www.3voor12.nl maar dat zal iedereen wel al weten.
Ze beginnen tegenwoordig met Unknown Road, vet nr om mee te beginnen.
pi_41037334
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:06 schreef Ixnay het volgende:
Pennywise was weer sick goed gisteren.

En ze waren duidelijk drunk. Jim, Fletcher en Randy iig wel. Aan Byron heb ik het niet kunnen merken.
- Jim die bij ieder nummer wel de microfoonstandaard ergens in een hoek smeet, die vervolgens steeds weer door iemand terug op de plaats gezet werd.
- Een aantal keer deed de mic het niet, toen die voor de 3e of 4e keer vervangen moest worden gooide Jim de mic op de stage vol agressie.
- Fletcher die de security dudes ging dissen, standaard bij hem.
- Jim ook, die steeds petjes van de security afpakte en ze weggooide.
- Meer van dit soort grapjes met security.
- Nervous Breakdown.
- En ik heb de playlist
Ghehe security Bij LTJ was t pas koel: "Whe else thinks the security isn't doing shit?"
T grappigste bij pennywise was dattie de mic wou pakken en m per ongeluk t halve podium overgooide
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:29:06 #264
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_41425756
Ging ik even kijken wat Brightside zoal doet tegenwoordig, blijkt dat ze er vorig jaar mee zijn gestopt.
Maar... ze hebben 35 van hun tracks online gegooid.
quote:
SURPRISE:
All our Records are sold out and won`t be repressed so we want to give all of you the chance to get most of our songs for free. Just go to the media section. There you will find a "Best Of" and some unreleased tracks. We hope you appreciate that!
Tips:
Songs van hun "No Policy EP", een tribute aan Minor Threat. (oa Stepping Stone, I hate the kids, Riot enz)
Fire (walk with me)
Kassel Crew (cover van Judge )
En de rest natuurlijk ook.

Een band die ooit als Ryker's-kloon is begonnen, maar al gauw de nodige originaliteit wist te tonen.

link: http://www.brightside.de/#
Jusqu'ici tout va bien
pi_41425869
Pennywise en Bouncing Souls waren vet afgelopen maandag btw.
pi_41471611
Bouncing Souls was in de Bibelot beter imo. Pennywise was hard en goed, zeer goed!
as dinsdag Shai Hulud, as vrijdag Rise Against, en die dinsdag erop Atreyu. Das mijn concert agenda voorlopig.
That's The Way Things Go
  maandag 4 september 2006 @ 02:39:05 #267
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41472125
Shai Hulud?, met welke bands erbij?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 4 september 2006 @ 02:41:34 #268
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41472163
In Eindhoven en 10,65 is me net iets te duur zonder andere notabele bands erbij.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_41473463
Als je met Eindhoven Tilburg bedoeld, dan heb je het goed.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_41479884
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef Jan035 het volgende:
Nah, dit levert me te veel lol op waarschijnlijk. En wees gerust, was niet van plan alleen maar te gaan zeiken. Als ik al post.

Maar even wat meer inhoudelijk: je loopt hier op pagina 1 een dude af te zeiken die er duidelijk geen snars van snapt, terwijl je hem ook vriendelijk een toelichting zou kunnen geven. Waar je duidelijk wel behoefte aan hebt, gezien het feit dat je op de rest van de pagina's als een soort onderwijzer verschillen tussen mosh-/metal-/emocore begint uit te leggen, daarbij meer planken misslaand dan een blinde timmerman met twee linkerhanden. Het werkt mij op de lachspieren, that's all.
eej jan ben je asice zat ofzo
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 4 september 2006 @ 13:37:31 #271
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41480315
quote:
Op maandag 4 september 2006 07:53 schreef OMG het volgende:
Als je met Eindhoven Tilburg bedoeld, dan heb je het goed.
*Ugh*.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 11 september 2006 @ 11:06:12 #272
55183 dork22
Always the hard way
pi_41700581
Oei, veel hardcore optredens komende tijd in zuid Nederland

In november in de effenaar:
hatebreed + unearth + Full blown chaos.
en
Napalm death en born from pain. (BFP vind ik zeer vet, ik heb zo al eens live gezien)

December in 013:
PERSISTANCE TOUR MET:
Madball
Terror
Sick of it all
Comeback kid
Walls of Jericho.

Ik ga zeker naar hatebreed en persistance tour.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_41702423
Persistance tour klinkt goed!
  maandag 11 september 2006 @ 14:06:58 #274
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41705332
Persistance tour. m/
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 11 september 2006 @ 14:14:16 #275
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41705559
*ugh* wel duur 25E, maar dan heb je ook wel Sick Of It All, Walls Of Jericho, Terror EN Madball.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 11 september 2006 @ 15:21:49 #276
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_41707737
alleen zo'n pokke eind..
pi_41707832
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef OFfSprngr het volgende:
*ugh* wel duur 25E, maar dan heb je ook wel Sick Of It All, Walls Of Jericho, Terror EN Madball.
En Comeback Kid. Niet goed opgelezen dude!
  maandag 11 september 2006 @ 16:18:14 #278
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41709470
Comeback ken ik niet, ben gewoon excited omdat die 4 bands komen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_41711339
Ik ben bij de Persistance Tour en Napalm Death (iig in Haarlem, misschien ook wel in Eindhoven).
Verder ga ik No Turning Back (1 oktober in 013) en Discipline (26 november in 013) zien.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_41732225
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef OFfSprngr het volgende:
*ugh* wel duur 25E, maar dan heb je ook wel Sick Of It All, Walls Of Jericho, Terror EN Madball.
na 26x SOIA en Madball heb ik het wel gezien. Het zit goed in elkaar maar het maakt mijn hart niet meer wild.

WOJ en Terror was leuk, maar gaat snel vervelen

Damn ik word echt oud!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_41734524
ik ben er ook bij ( bij de Persistance Tour)
That's The Way Things Go
pi_41735115
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:06 schreef dork22 het volgende:
Oei, veel hardcore optredens komende tijd in zuid Nederland

In november in de effenaar:
hatebreed + unearth + Full blown chaos.
en
Napalm death en born from pain. (BFP vind ik zeer vet, ik heb zo al eens live gezien)

December in 013:
PERSISTANCE TOUR MET:
Madball
Terror
Sick of it all
Comeback kid
Walls of Jericho.

Ik ga zeker naar hatebreed en persistance tour.
Geweldigheid
pi_41738939
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:20 schreef Nitro_YE het volgende:
ik ben er ook bij ( bij de Persistance Tour)
gezellig! ik ook
Hajeto!
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:03:56 #284
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_41870499
Hoe heet ook al weer die voortzetting van American Nightmare? Ik ben die 7"s weer helemaal grijs aan het draaien

Trouwens effe stiekem, voor mijn gitaarspelende broeders heb ik een Jackson Randy Rhoades te koop. voor de bass spelende kameraden heb ik ook nog een 300watt bass versterker staan.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_42013875
Give up the ghost?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 21 september 2006 @ 18:06:01 #286
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_42021285
ja dat was het! meteen even downloaden kopen
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:16:02 #287
55183 dork22
Always the hard way
pi_42054353
[verkapte spam]


Tip voor mensen uit omgeving HELMOND

Morgen is er een leuk showtje voor mensen die van oldskool-hc en een vies, vuig, ruig pitje houden. Ale Blie avund. Er spelen 3 bands uit Aarle-Rixtel, waarvan 2 oldskool hardcore/punk zijn. Entree bedraagt 3 euro, in het bevind zich in het muziekcafé.

Ik zou het wel leuk vinden als er wat mensen zouden komen van fok, want ik speel zelf in een van de 3 bands
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:38:37 #288
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_42331114
Zondag naar de cd presentatie van No Turning Back geweest en het was gaaf!

Helaas waren de 4 bands die ervoor speelden heel wat minder, maar daardoor heb ik wel op een terrasje kunnen zitten.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_42350346
ik ben vorige week vrijdag nog naar Against All Authority in de Goudvishal geweest, was ook erg tof!
That's The Way Things Go
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:54:30 #290
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_42756080
Iemand bekend met deze bands?
Saosin
Senses Fail
Underoath
Anti-Flag > Ken ik wel; zuigt ook behoorlijk
Taking Back Sunday > Ken ik vaag; Zuigt
Samiam
Note to army
The draft

Allemaal kaartjes voor gewonnen vanavond op kinkfm
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:55:12 #291
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_42758154
Senses Fail: Als je een erge hekel hebt aan emo gebeuren raad ik het je af.
Underoath is goed luisterbaar, emo gehalte is lager dan bij Senses Fail maar nog steeds duidelijk aanwezig.

Wat Anti-Flag en Taking Back Sunday betreft, deel ik je mening.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 00:06:33 #292
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42758498
Underoath heeft best vette nummers, mjah het is emo... Kaartjes voor alle optredens? Tering, doe mij dr een paar

Oh wacht.. tis natuurlijk combi optreden van de dingustour.. (ben de naam ff kwijt)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:51:48 #293
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_42803314
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef maniack28 het volgende:
Underoath heeft best vette nummers, mjah het is emo... Kaartjes voor alle optredens? Tering, doe mij dr een paar

Oh wacht.. tis natuurlijk combi optreden van de dingustour.. (ben de naam ff kwijt)
Wil je ze hebben? Zijn 2 kaarten voor die dingustour idd.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:13:32 #294
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_42810107
Nou ja, iemand die hier zin in heeft?

di 31 oktober 2006
Taste of Chaos
Taking Back Sunday + Anti-Flag
+ Underoath + Senses Fail + Saosin
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:46:19 #295
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42812685
Te duur, te ver weg... dus nee ik ga niet, het spijt me...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:20:44 #296
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_42815411
Ze zijn gratis, ik moet er vanaf. Maar zelf weten.

Wie maakt me los?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:29:26 #297
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42815699
Hoezo moet je er vanaf dan?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:11:32 #298
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_42817087
Nou niks moet, maar ik heb ze dus gewonnen bij kinkfm en ik kan/wil niet heen. Als ik heen zou kunnen/willen kwam ik op de gastenlijst en ik moest dus eerst mijn naam en adres doorgeven. Nu heb ik kinkfm gemailt met de medeling dat ik niet kan, waarop hun terug stuurden dat ik wel iemand anders kon zoeken, maar dat dat wel snel moest gebeuren, ivm met administratie enzo. Dus nu probeer ik nog snel iemand blij te maken met gratis kaartjes, maar niemand wil ze blijkbaar hebben.

GRATIS kaartjes!!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:33:42 #299
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_42820098
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef ralfseltje het volgende:
Nou niks moet, maar ik heb ze dus gewonnen bij kinkfm en ik kan/wil niet heen. Als ik heen zou kunnen/willen kwam ik op de gastenlijst en ik moest dus eerst mijn naam en adres doorgeven. Nu heb ik kinkfm gemailt met de medeling dat ik niet kan, waarop hun terug stuurden dat ik wel iemand anders kon zoeken, maar dat dat wel snel moest gebeuren, ivm met administratie enzo. Dus nu probeer ik nog snel iemand blij te maken met gratis kaartjes, maar niemand wil ze blijkbaar hebben.

GRATIS kaartjes!!
Als het nou leuke bands waren geweest.. maar Taking Back Sunday en Anti-Flag.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_42820267
heb je ze nog???
That's The Way Things Go
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:05:27 #301
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')