Kan me inderdaad voorstellen dat het er raar uitzagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:17 schreef p-etr-a het volgende:
Ja dit was het inderdaad! Het is nog niet lang geleden. Ik weet niet precies welke route hij aflegde, dat was een gok. Het was inderdaad een beetje zoals het plaatje hierboven, maar dan nog maffer.
Da's vrij bijzonder inderdaad!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag een sprinter gezien op lombardijen
zie je niet vaak daar
hij is best goed stuk op de voorkant?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:37 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hmm, misschien zie ik hem wel staan in Groningen straks, bij de werkplaats... En anders zie ik hem niet meer
Betere foto's:
http://www.112fryslan.nl/luckynews/read.php?action=extended&news_id=285&action2=comments&post=post
Deze maffe combi van ICR met DDAR stuurstand en loc heeft een paar maanden gereden tussen Amsterdam en Utrect/Eindhoven (serie 3500). Er was toen een materieeltekort of zo, of iets anders, in elk geval hebben ze een aantal DDAR stuurstanden in deze treinen ingezet (ik denk dat het 2003 was of zo), en de overgebleven rijtuigen uit deze DDAR stammen gebruikt om DDAR-6 te maken (wat normaal niet bestaat). 't Inmiddels weer verleden tijd, maar een aantal stuurstanden is tot op heden nog niet in de dienst teruggekeerd, zoals de loc-stuurstand combi die een tijdje op Rotterdam Centraal heeft gestaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze dus op die foto die DD-kop zitten. Heeft misschien bestaan vóór ze al die B(D)s'en gebouwd hebben, ik weet het ook niet.
En er nog steeds staat? Wordt volgens mij als kantine gebruikt door spoorwerkers ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deze maffe combi van ICR met DDAR stuurstand en loc heeft een paar maanden gereden tussen Amsterdam en Utrect/Eindhoven (serie 3500). Er was toen een materieeltekort of zo, of iets anders, in elk geval hebben ze een aantal DDAR stuurstanden in deze treinen ingezet (ik denk dat het 2003 was of zo), en de overgebleven rijtuigen uit deze DDAR stammen gebruikt om DDAR-6 te maken (wat normaal niet bestaat). 't Inmiddels weer verleden tijd, maar een aantal stuurstanden is tot op heden nog niet in de dienst teruggekeerd, zoals de loc-stuurstand combi die een tijdje op Rotterdam Centraal heeft gestaan.
Oh staat ie er weer? Ik ben een paar dagen weggeweest, net voor m'n vakantie was ie pleite. Ik dacht dat ie als insstructietrein werd gebruikt, maar waarvoor...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En er nog steeds staat? Wordt volgens mij als kantine gebruikt door spoorwerkers ofzo
Was vorige week weg.. vandaag nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:44 schreef Duvel het volgende:
Oh staat ie er weer? Ik ben een paar dagen weggeweest, net voor m'n vakantie was ie pleite. Ik dacht dat ie als insstructietrein werd gebruikt, maar waarvoor...
Vandaag een Plan T gezien in Groningen Kwam in de plaats van een ICMquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag een sprinter gezien op lombardijen
zie je niet vaak daar
Ik weet niet, zag hem wel helemaal achteraan op het rangeerterrein staan in Groningen. Een monteur maakte er foto's van...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hij is best goed stuk op de voorkant?
mischien dat die gewoon terzijde gaat voor als er nog een dh-2 een kapotte bak heeft, kennen ze weer 1 hele maken en 1 compleet omsmelten tot scheermes
das wel uniek lijkt mij?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Vandaag een Plan T gezien in Groningen Kwam in de plaats van een ICM
Ik dacht dat het bedoeling was dat ie tzt zou worden ingezet als oefenobject.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
die koploper staat daar volgens mij al vrij lang te roesten wat ze er mee doen weet ik niet maar goed
hmm voor wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bedoeling was dat ie tzt zou worden ingezet als oefenobject.
Het leger houdt wel eens oefeningen in de trein. Om kapingen te oefenen en zo... Zo zijn er al verschillende museumtreinen gesneuveld door foutjes van het leger en te ruwe soldaten....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wegleerritten bedoeltie denk ik
dan worden het soldaatjes die maar het lasapparaat en de soldeerbout ten hand meoten nemen ;pquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me ook geen gezond idee om dat met museumtreinen te doen
welke debiel verzint zoiets? En welke debiel leent zijn museumtrein uit voor een militaire oefening?
Altijd prettig om een goed onderbouwde mening te lezen die van enige kennis getuigtquote:Op maandag 5 juni 2006 12:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
goed he! die privatisering! lang leve de VVD!
Niet meer, alle DDM-1 (geen DD-AR dus) bakken worden uit de 8/900 gehaald en gemoderniseerd wat wat comfortabeler mat, net als de rest van het DDM-1-spul.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
in de zomer is het onderste deel leeg voor fietsen oid?
Dat ICM ding iig niet, die wordt nergens meer voor gebruikt. De ene die voor oefeningen werd gebruikt, was een complete ICM-0.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wegleerritten bedoeltie denk ik
Terug rg. Zwolle natuurlijk, aangezien je vrij weinig keus keus hebt met electrisch mat. in Gn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:12 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik weet niet, zag hem wel helemaal achteraan op het rangeerterrein staan in Groningen. Een monteur maakte er foto's van...
Geen idee waar ie heen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |