abonnement Unibet Coolblue
pi_38266916
Mijn toetsen op mijn gloednieuwe laptop breken om beurten af!

Dat betekent: er breekt één piepklein pootje af onder het toetsje, waardoor na een paar keer drukken het toetsje los komt te zitten... dan druk ik hem er in en na een paar keer zit hij weer los

kan ik ergens laptop-toetsen los kopen?
pi_38266975
Heb je geen garantie?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38267066
jawel, maar dat is zo ingewikkeld en dan ben ik dit ding 3 weken kwijt

daar heb ik geen zin in
pi_38267075
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:17 schreef Biancavia het volgende:
Heb je geen garantie?
Dat dus
Dat moet gewoon een fout in het design zijn dan.
Of je moet er zelf hele gekke dingen mee doen?

Ook als je een nieuw toetsenbord moet kopen zal je dat via dell (of 2ehands) moeten doen.
pi_38267534
gewoon één B en één A, dat is toch niet zo lastig

ik betaal liever een tientje voor nieuwe toetsjes die ik er zo in klik, dan dat ik mijn laptop lange tijd kwijt ben
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:34:24 #6
100284 noabertje
ijskoud de beste
pi_38267645
jopido, je geeft aan dat het een gloednieuwe Dell laptop is.... volgens mij levert Dell standaard garantie aan huis toch? -misschien kun je dat eens controleren op de aankoopfactuur.

Zou er in ieder geval een telefoontje naar Dell aan wagen - als het inderdaad een design probleempje is ben jij zeker niet de eerste - misschien is er een nieuw "versie" toetsenbord beschikbaar die ze je toe kunnen sturen, of laten vervangen om dit euvel te voorkomen.
pi_38268048
probleem is dat het een Amerikaanse laptop is, gekregen bij een telefoon-abbo, maar ik ga ze eens bellen inderdaad
pi_38268492
nouja, mailtje gestuurd, ik ben benieuwd

ik hoop dat ze gewoon een zakje nieuwe toetsen opsturen, dan is het probleem het snelst en het makkelijkst verholpen
pi_38271509
Wat voor laptop heb je?
pi_38271564
latitude
pi_38273329
Type?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:17:38 #12
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38273491
tvp. Ik ben gisteren 4 toetsen van m'n inspiron kwijtgeraakt... Alles zat hier onder het zaagsel nadat ik een bureau op maat gezaagd had, dus ik was tijdens het stofzuigen gelijk even over m'n computer gegaan..

*taktaktaktak*
Vampire Romance O+
pi_38274358
hahahaha

ja, ik heb een mailtje gestuurd, ze bellen of mailen binnen 24 uur terug je zult wel horen hoe het is afgelopen

ik hoop dat ik gewoon nieuwe toetsen krijg, maar ben bang dat ik óf moet dokken óf dat ik de pot op kan met mijn verrotte toetsjes
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:13:35 #14
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_38277453
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:17 schreef MouseOver het volgende:
tvp. Ik ben gisteren 4 toetsen van m'n inspiron kwijtgeraakt... Alles zat hier onder het zaagsel nadat ik een bureau op maat gezaagd had, dus ik was tijdens het stofzuigen gelijk even over m'n computer gegaan..

*taktaktaktak*
Maak je de stofzuigerzak open.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:52:47 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38278858
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:13 schreef onderjas het volgende:

[..]

Maak je de stofzuigerzak open.
Heb ik gedaan, maar daarmee zitten ze er nog niet op

Zometeen eens kijken, maar volgens mij is de kracht eruit.
Vampire Romance O+
pi_38345558
Ik heb hetzelfde gehad met een lattitude d810 , backspace rolde er na een dag af. Zelf ff met Dell gebeld, 2 dagen later zelf een nieuw toetsenbord erin gezet. (laptop van baas met gold support contract)
pi_38346965
quote:
Geachte heer JoPiDo,

Dit systeem moet eerst op uw naam overgeschreven worden. Dat kan met het formulier
in deze link:
www.dell.com/globaltagtransfer
Met een paar dagen heeft u dan bericht dat u als eigenaar geregistreerd staat. dan
heeft u recht op support. Bij dit notebook is 1 jaar garantie gekocht. Dat kunt u
dan eventueel verlengen bij de afdeling partsales HSB 0206745000.
Een nieuw toetsenbord zal ik voor u inplannen zodra het notebook is overgeschreven.

Met vriendelijke groet,

Sylvia_Erlichman
Dell Technical Support

Telefoonnummer servicedesk Nederland: 020-6744500
Faxnummer servicedesk Nederland: 020-6744766

Openingstijden servicedesk: Maandag tot en met Vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.

website: www.dell.nl

Uw mening over de service die Dell verleent, vinden wij zeer belangrijk. U kunt
daarom per e-mail een klanttevredenheidsonderzoek ontvangen. Dit onderzoek zal
gericht zijn op de aan u verleende e-mail support. Wij zullen uw antwoorden
gebruiken om onze service nog meer aan uw wensen aan te passen.


Original Message Follows:
------------------------
* * * WIJZIG HET ONDERWERP NIET WANNEER U ANTWOORDT * * *
* * * Dit is een feedbackbericht van het Dell Online Communications Center. * * *

Klantgegevens:
***********************************************
Segment: gen
Naam: Joost Donkers
E-mail: joost@phonolantic.com
Servicetag: gvt272j
Telefoonnummer overdag: 0655736702

***********************************************
Systeemlabel: Latitude 120L Europe

Probleem: Toetsenbord/Muis
Besturingssysteem: Windows XP
Fouttekst:
Probleembeschrijving: toetsen van het toetsenbord laten los
Stappen van de probleemoplossing: ik klik ze weer vast, maar na een tijdje zitten ze
weer los
***********************************************
  Moderator maandag 29 mei 2006 @ 21:50:00 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38347292
Mijn toetsjes laten ook los, nog geen jaar oud
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_38435352
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef JoPiDo het volgende:

[..]
even offtopic:

Misschien is het handig je mobiele nr er tussen weg te halen.
En hoe bevalt zo'n 120l? (behalve dan dat zijn toetsen eraf vallen)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')