Geachte heer JoPiDo,
Dit systeem moet eerst op uw naam overgeschreven worden. Dat kan met het formulier
in deze link:
www.dell.com/globaltagtransfer
Met een paar dagen heeft u dan bericht dat u als eigenaar geregistreerd staat. dan
heeft u recht op support. Bij dit notebook is 1 jaar garantie gekocht. Dat kunt u
dan eventueel verlengen bij de afdeling partsales HSB 0206745000.
Een nieuw toetsenbord zal ik voor u inplannen zodra het notebook is overgeschreven.
Met vriendelijke groet,
Sylvia_Erlichman
Dell Technical Support
Telefoonnummer servicedesk Nederland: 020-6744500
Faxnummer servicedesk Nederland: 020-6744766
Openingstijden servicedesk: Maandag tot en met Vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
website:
www.dell.nlUw mening over de service die Dell verleent, vinden wij zeer belangrijk. U kunt
daarom per e-mail een klanttevredenheidsonderzoek ontvangen. Dit onderzoek zal
gericht zijn op de aan u verleende e-mail support. Wij zullen uw antwoorden
gebruiken om onze service nog meer aan uw wensen aan te passen.
Original Message Follows:
------------------------
* * * WIJZIG HET ONDERWERP NIET WANNEER U ANTWOORDT * * *
* * * Dit is een feedbackbericht van het Dell Online Communications Center. * * *
Klantgegevens:
***********************************************
Segment: gen
Naam: Joost Donkers
E-mail: joost@phonolantic.com
Servicetag: gvt272j
Telefoonnummer overdag: 0655736702
***********************************************
Systeemlabel: Latitude 120L Europe
Probleem: Toetsenbord/Muis
Besturingssysteem: Windows XP
Fouttekst:
Probleembeschrijving: toetsen van het toetsenbord laten los
Stappen van de probleemoplossing: ik klik ze weer vast, maar na een tijdje zitten ze
weer los
***********************************************