Ik heb het op driekwart afgezet, wat onmogelijk saai, zeg. Ik zet mijn plaat van Caruso nog even op.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef Xebrozius het volgende:
Voor mensen die er niet mee bekend zijn: een klein voorproefje...
Het is als een goede wijn, dat moet je ook leren drinken... Maar ja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaakpapillen dus zullen ze wijn nooit waarderen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:54 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ik heb het op driekwart afgezet, wat onmogelijk saai, zeg. Ik zet mijn plaat van Caruso nog even op.
Ik vermoed dat deze wijn iets te lang geopend is blijven staan, X.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is als een goede wijn, dat moet je ook leren drinken... Maar ja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaakpapillen dus zullen ze wijn nooit waarderen.
Vind dat ook geweldig alhoewel ik Black Books echt de beste Britse comedy ooit vind (uiteraard van dezelfde schrijver/bedenker als Father Ted)quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Toen ik wat jonger was had ik dit een paar keer gezien op ned3, ik vond het toen werkelijk geniaal en het had een soort van cultstatus in mij geheugen (want ik zag het programma nooit meer terug).
Maar toen ik het laatst weer zag vond ik het toch wat minder grappig, je moet er voor in de stemming zijn denk ik.
Wat vind je van The Office (britse versie) en Coupling?
Dat probleem had ik dus ook toen ik het laatst weer zag.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Toen ik wat jonger was had ik dit een paar keer gezien op ned3, ik vond het toen werkelijk geniaal, voor het eerst dat ik dat soort satire zag en het had daardoor een soort van cultstatus in mij geheugen (want ik zag het programma nooit meer terug).
Maar toen ik het laatst weer zag vond ik het toch wat minder grappig, je moet er voor in de stemming zijn denk ik.
Die kende ik niet, ik down ze gelijk!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vind dat ook geweldig alhoewel ik Black Books echt de beste Britse comedy ooit vind (uiteraard van dezelfde schrijver/bedenker als Father Ted)
Een kleine impressie van de serie:quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die kende ik niet, ik down ze gelijk!![]()
Whehe, ziet er goed uit. Over een uurtje heb ik ook de allereerste aflevering binnen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een kleine impressie van de serie:
http://www.youtube.com/watch?v=XJg_WMw56Hw&search=Black%20Books
Die met het songfestivalquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:18 schreef Reticulin het volgende:
Heb onlangs een dvd-box met alle afleveringen gekocht
Het viel me ook wel een beetje tegen idd nu ik het weer terug zag, desalniettemin zitten er genoeg briljante vondsten tussen om van te genieten
My lovely lovely horsequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |