abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:30:52 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40213956
Whoohoo Pennant ben ik wel blij mee!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juli 2006 @ 20:55:39 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40214760
Deze zomer er twee "bad boys" bij dus (Bellamy en Pennant). Misschien wat te veel van het goede maar we zullen het wel zien. Slechte spelers zijn het niet ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juli 2006 @ 20:56:36 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40214786
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef stevengerrard het volgende:
Hobbs en Anderson ( als we toch aan namesdropping doen ) timmeren daadwerkelijk aan de weg en ik zou Anderson zeker een aantal speelminuten geven dit seizoen. Die jongen heeft het in zich om de nieuwe rechtshalf te worden
alle namen die we genoemd hebben onderdeel van het team dat de jeugd FA Cup gewonnen had natuurlijk
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:06:29 #204
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40222010
Ik hoop nog altijd Morten Gamst Pedersen naar Pool gaat
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_40223220
Pennant vind ik een vreemde aankoop, meer dan een subtopper zie ik er niet in voor hem.
That's all folks!
pi_40223310
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Pennant vind ik een vreemde aankoop, meer dan een subtopper zie ik er niet in voor hem.
Dat heb ik eerlijk gezegd ook.

Ik denk niet dat hij een basisplaats zal kunnen veroveren.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40227637
Pennant heeft daadwerkelijk wel een basisplaats mocht Crouch in de spits starten. Al is het alleen maar vanwege zijn voorzetten. En dan schuift Steven weer na het midden of na de positie ahter de spits...

Ik heb er een goed gevoel bij en denk wel dat Pennant de belofte kan inlossen wat hij bij Arsenal had moeten doen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_40227822
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:55 schreef Doc het volgende:
Deze zomer er twee "bad boys" bij dus (Bellamy en Pennant). Misschien wat te veel van het goede maar we zullen het wel zien. Slechte spelers zijn het niet ...
Nu nog Bowyer en Woodgate en het feest is compleet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 juli 2006 @ 08:44:45 #209
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40228200
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 07:25 schreef stevengerrard het volgende:
Ik heb er een goed gevoel bij en denk wel dat Pennant de belofte kan inlossen wat hij bij Arsenal had moeten doen
Hij had in mijn optiek best zijn belofte in kunnen lossen bij Arsenal als hij zich niet zo als een debiel had gedragen 'off-the-pitch'. Ik zie niet in wat dat met Arsenal te maken heeft.

Het is domweg een slechte prof die het daardoor nooit echt zal maken.
pi_40229899
ik doelde ook op z'n gedrag naast het veld en dat hij i.p.v. de dingen ernaast op het veld bij Arsenal z'n ding had moeten doen. Helaas is dit niet zo bij je overgekomen!

Laten we daarbij realistisch zijn, Pennant is nu pas 23 en iedereen doet wel eens domme dingen als hij jong is. Ben je daarom al gelijk een slechte prof??
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:35:49 #211
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40230478
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef stevengerrard het volgende:
Laten we daarbij realistisch zijn, Pennant is nu pas 23 en iedereen doet wel eens domme dingen als hij jong is. Ben je daarom al gelijk een slechte prof??
Helaas. Ik blijf erbij. Niet alleen bij Arsenal, waar hij min of meer weggestuurd is, maar later ook bij Birmingham kwam hij vaker (negatief) in het nieuws door acties buiten het veld (alcohol i.c.m hard rijden etc) dan op het veld.

Ik vind het een rare transfer. Mocht hij toch uitblinken bij LFC dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:37:50 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40230553
Vind 't ook een erg rare transfer hoor. Zo moeilijk doen met de prijzen van andere spelers, maar dan wel bijna 10 miljoen uit je mouw schudden voor een Pennant?
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:56:53 #213
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40232952
Een stukje op een AFC blog reflecteert aardig mijn mening
quote:
Even look at Jermaine Pennant for £6.5m which could rise to £8m. That’s a lot of money for a bloke whose main achievement in football is being the first player to play with a homing device so his prison knows where he is.
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:20:18 #214
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40233755
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef stevengerrard het volgende:


Laten we daarbij realistisch zijn, Pennant is nu pas 23 en iedereen doet wel eens domme dingen als hij jong is. Ben je daarom al gelijk een slechte prof??
Ja.

Als je profvoetballer bent weet je dat je voor je sport moet leven omdat je loopbaan relatief kort is.
Als je dat niet op kan brengen ben je mijn inziens een slechte prof.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40237338
DG er zijn zat voetballers op te noemen die naast het voetbal ook zich niet konden bedwingen en toch ook niet als slechte prof bekend staan.

Maar wie weet is Pennant wel veranderd en kan Benitez hem wel in het gereel houden net als hij Bellamy in het gereel moet houden.

De tijd zou het leren maar ik ben blijer met Pennant waar 10 milj voor betaald is dan dat een Simoa, Alves en / of Joaquin voor 17 milj gekocht waren
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_40237459
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef stevengerrard het volgende:
DG er zijn zat voetballers op te noemen die naast het voetbal ook zich niet konden bedwingen en toch ook niet als slechte prof bekend staan.

Maar wie weet is Pennant wel veranderd en kan Benitez hem wel in het gereel houden net als hij Bellamy in het gereel moet houden.

De tijd zou het leren maar ik ben blijer met Pennant waar 10 milj voor betaald is dan dat een Simoa, Alves en / of Joaquin voor 17 milj gekocht waren
maar simao en joaquin zijn dat geld waard, pennant nog lang niet

we zullen het zien, ik heb er in ieder geval niet bijster veel vertrouwen op dit moment
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:22:50 #217
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40237531
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef stevengerrard het volgende:
DG er zijn zat voetballers op te noemen die naast het voetbal ook zich niet konden bedwingen en toch ook niet als slechte prof bekend staan.

Maar wie weet is Pennant wel veranderd en kan Benitez hem wel in het gereel houden net als hij Bellamy in het gereel moet houden.

De tijd zou het leren maar ik ben blijer met Pennant waar 10 milj voor betaald is dan dat een Simoa, Alves en / of Joaquin voor 17 milj gekocht waren
Mee eens maar iemand die op die leeftijd regelmatig de fout ingaat heeft bij mij iig afgedaan en ik vind persoonlijk 10 mio errug veul geld hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:29:57 #218
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40237750
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef stevengerrard het volgende:
Maar wie weet is Pennant wel veranderd en kan Benitez hem wel in het gereel houden net als hij Bellamy in het gereel moet houden.
Als ie slim was geweest dan was ie na zijn AFC periode al veranderd. Bij Birmingham is er ook niet bijster veel verbeterd dus veel hoop op progressie heb ik dus niet voor deze meneer.

Maar goed, veel plezier ermee
pi_40242496
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef WeebI het volgende:

[..]

maar simao en joaquin zijn dat geld waard, pennant nog lang niet

we zullen het zien, ik heb er in ieder geval niet bijster veel vertrouwen op dit moment
Pennant was volgens mij assistkoning van de PL vorig jaar en dat bij een degradant. In ieder geval iemand die erg veel goede voorzetten geeft.

Het is afwachten, maar een heel vreemde aankoop is het niet.

Simão Sabrosa vind ik geen speler voor de PL, Joaquín ook niet echt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 juli 2006 @ 22:01:42 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40251644
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Pennant was volgens mij assistkoning van de PL vorig jaar en dat bij een degradant. In ieder geval iemand die erg veel goede voorzetten geeft.

Het is afwachten, maar een heel vreemde aankoop is het niet.

Simão Sabrosa vind ik geen speler voor de PL, Joaquín ook niet echt.
Hij was niet de koning van de asssist maar de King Cross. Meeste voorzetten - ruim voor de nummer twee op de lijst - een van de weinige top 5 lijstjes waar LFC geen speler in had staan. Nu dus wel. Het aantal assists was heel redelijk voor een middenvelder in de PL (6) maar dat zou hoger gelegen hebben denk ik als BRUM betere spitsen gehad zou hebben (hoeveel doelpunten had BRUM vorig seizoen eigenlijk?). Hij was regelmatig de beste man bij BRUM - deed het daar echt heel aardig-, is nog jong en is gewend aan de PL. Dat terwijl LFC al een jaar zoekt naar een rechtermiddenvelder. Als met al een logische keus. En als-ie niet dat verleden had gehad zou-ie zeker duurder geweest zijn. Alle andere redelijke alternatieven op rechts waren stukken duurder (>15M euro) en daarbij ook meestal niet gewend aan de PL. De enige gok er aan is of-ie zich weet te gedragen buiten het veld.

Ik ben er niet ontevreden mee.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 juli 2006 @ 22:03:10 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40251689
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Als ie slim was geweest dan was ie na zijn AFC periode al veranderd. Bij Birmingham is er ook niet bijster veel verbeterd dus veel hoop op progressie heb ik dus niet voor deze meneer.

Maar goed, veel plezier ermee
Hoeveel wedstrijden heb jij van BRUM gezien? Hij is duidelijk wel vooruit gegaan en was een belangrijke man aldaar.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 juli 2006 @ 22:05:29 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40251751
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mee eens maar iemand die op die leeftijd regelmatig de fout ingaat heeft bij mij iig afgedaan en ik vind persoonlijk 10 mio errug veul geld hoor
Voor een Engelse rechtermiddenvelder is het de going rate. En hij heeft laten zien dat-ie voorzetten kan geven ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:14:19 #223
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40252036
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:03 schreef Doc het volgende:
Hoeveel wedstrijden heb jij van BRUM gezien? Hij is duidelijk wel vooruit gegaan en was een belangrijke man aldaar.
Eerlijk gezegt heb ik er geen eentje gezien. Enige waar ik hem op afreken is zijn onprofessionele filmster gedrag off-the-pitch
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Voor een Engelse rechtermiddenvelder is het de going rate. En hij heeft laten zien dat-ie voorzetten kan geven ...
Voorzetten zouden nauwkeuriger zijn zonder homing device rond z'n enkel
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 juli 2006 @ 22:17:24 #224
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40252149
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef Gunner het volgende:

[..]

Eerlijk gezegt heb ik er geen eentje gezien. Enige waar ik hem op afreken is zijn onprofessionele filmster gedrag off-the-pitch
Dat was dit seizoen juist zeer beperkt. Toen BRUM degradeerde hij hij geen praatjes dat-ie niet in ed championsship thuishoorde en zo. Het afgelopen seizoen heeft-ie zich vrij "voorbeeldig" gedragen.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef Gunner het volgende:

Voorzetten zouden nauwkeuriger zijn zonder homing device rond z'n enkel
Dat was niet it seizoen geloof ik maar het eind van het vorige
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_40258857
Rommedahl lukt het ook wel om veel voorzetten te geven en om eens in de 8 wedstrijden een assist te geven.

Lijkt me dat je daar geen 10 miljoen voor hoeft te betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')