abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 21 mei 2006 @ 18:01:55 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38051553
Hoi, en welkom in het Spelletjesforum.

In dit subforum tref je een heleboel verschillende spelletjes aan, doe gezellig mee met iets dat je leuk lijkt.

Waarom dit forum?

Het aantal spelletjes in de diverse subfora begon een beetje aardig uit de hand te lopen en sommige fora raakten zelfs ondergesneeuwd of dreigden dat te worden, vandaar dat we ze opgepakt en samengevoegd hebben. Zo kunnen mensen die er niet van houden meteen ook makkelijk alles negeren door dit forum uit de AT en evt zelfs hun index te halen

Ik weet een leuk spel, kan ik dat gewoon openen?

Nou, kijk eerst even of er al niet iets heel soortgelijks is, we zitten hier niet echt te wachten op een 6-letter lingo, 5 letter lingo, 24000 letter lingo situatie te wachten. :+

Okay, gedaan. En nu?

Openen! Gooi in de TT duidelijk wat enigszins de bedoeling is, herkenbaarheid is erg prettig.

Wat voor soort spelletjes zijn er?

Nou ja, je hebt natuurlijk de associatiespelletjes, waarbij het de bedoeling is dat je een woord dat je met het voorgaande woord associeert post (het hoeft niet allemaal even moeilijk). Quizjes, de verschillende Raad je Plaatjes waarbij je aan de hand van een foto erachter moet zien te komen wie of wat er afgebeeld wordt, enz enz enz.

Wat vinden jullie van Google?

Ja, tof, makkelijke site. Maar het is niet de bedoeling dat je het antwoord direct gaat Googlen, het gaat meer om algemene of parate kennis in plaats van "dat zoeken we op". Bij de diverse RjP's is het ook niet de bedoeling dat je gaat kijken naar de url van het plaatje of daar misschien het antwoord staat, da's gewoon valsspelen.

Zijn er ook spellen die hier niet thuishoren? En waarom?

Je zal zo af en toe de grote tournamenten hebben, die zijn erg forumspecifiek en horen dan ook gewoon daar.

Ik wil gewoon over spellen praten zonder te spelen, kan dat ook?

Jazeker! Subforum HOB is de plek om te praten over kaartspellen, bordspellen, puzzels, en ander tijdverdrijf dat daaraan grenst!

[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 20-11-2022 14:29:24 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')