abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:39:44 #1
146271 De_Piere
Op links ben ik de beste
pi_38021542
Je merkt dat de Nederlandstalige muziek steeds meer serieus wordt genomen. Ik bedoel dan de smartlappen en levensliederen zoals die van Frans Bauer, Charlene, Jannes, Marianne Weber enz enz. Piratenfestivals trekken heel veel publiek en ook jongeren vinden het tegen woordig cool om naar deze muziek te luisteren en er op te feesten. Zijn er onder de fokkers ook liefhebbers van dit genre. Zo ja wat vindt je leuk en waarom.
Met Ajax komt het helemaal goed en Zweden wordt wereldkampioen
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:42:07 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38021601
De palingsound noemen ze het... Ik denk dat het inderdaad een beetje volwassen muziek geworden is, net als Jan Smit intussen best volwassen geworden is. Ik kan snappen dat mensen het leuk vinden, maar het is niet mijn ding. Hoewel het best af en toe leuk is om in de kroeg hard mee te schreeuwen met André Hazes.
KuikenGuppy
pi_38021630
Ja ik ben een grote liefhebber van dit genre.

Ik ben opgegroeid met deze muziek. Vroeger werden er allerlei Tros-programma's en specials voor mij opgenomen; zo heb ik de BZN-specials al op jonge leeftijd grijs bekeken. De interesse en de liefde voor het genre is altijd behouden gebleven. Ik heb daarom een behoorlijk collectie aan cd's en dvd's: van Hazes tot Bauer en van Marianne Weber tot Lucas & Gea.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:46:16 #4
140747 Grafhond
Amsterdamse!
pi_38021701
Johnny Jordaan!
pi_38021711
Ik merk om me heen dat heel veel mensen er heel veel plezier aan beleven. Over smaak valt niet te twisten maar soms zitten er wel aardige liedjes tussen. Zelf presenteer ik een verzoekplaten programma en we draaien alleen Nederlandstalige muziek. De reacties zijn overweldigend. Mensen vinden het leuk om naar verstaanbare muziek te luisteren.

kijkmaar eens op www.nedertaler.tk
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_38021734
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef Roskoo het volgende:
Ik merk om me heen dat heel veel mensen er heel veel plezier aan beleven. Over smaak valt niet te twisten maar soms zitten er wel aardige liedjes tussen. Zelf presenteer ik een verzoekplaten programma en we draaien alleen Nederlandstalige muziek. De reacties zijn overweldigend. Mensen vinden het leuk om naar verstaanbare muziek te luisteren.

kijkmaar eens op www.nedertaler.tk
Ik heb weleens een aantal keer naar jullie geluisterd dan
pi_38021810
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb weleens een aantal keer naar jullie geluisterd dan
Oké en wat vond je er van? Zelf vindt ik dat het wat professioneler kan maar de mensen willen het graag zo simpel mogelijk, ze willen het oude ''geheime zender'' gevoel er bij hebben. De meesten schijnen dat wel te hebben, geloof ik.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_38021825
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:50 schreef Roskoo het volgende:

[..]

Oké en wat vond je er van? Zelf vindt ik dat het wat professioneler kan maar de mensen willen het graag zo simpel mogelijk, ze willen het oude ''geheime zender'' gevoel er bij hebben. De meesten schijnen dat wel te hebben, geloof ik.
Ja ik vond het wel leuk. Leuke platen in ieder geval
pi_38022072
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja ik vond het wel leuk. Leuke platen in ieder geval
Mooi, het gaat tenslotte ook om de muziek. We hebben heel veel luisteraars, ook door het hele land via de stream. Artiesten willen graag dat hun muziek gedraaid wordt en willen ook op bezoek komen. Volgende week 26 mei is Grad Damen zelfs te gast.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_38022237
Ja ik ben een liefhebber

Ik ga zo naar een keitof festijn
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:35:43 #11
146271 De_Piere
Op links ben ik de beste
pi_38022873
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef Roskoo het volgende:
Ik merk om me heen dat heel veel mensen er heel veel plezier aan beleven. Over smaak valt niet te twisten maar soms zitten er wel aardige liedjes tussen. Zelf presenteer ik een verzoekplaten programma en we draaien alleen Nederlandstalige muziek. De reacties zijn overweldigend. Mensen vinden het leuk om naar verstaanbare muziek te luisteren.

kijkmaar eens op www.nedertaler.tk
geinige site
Met Ajax komt het helemaal goed en Zweden wordt wereldkampioen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')