abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:14:40 #151
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38367152
Ik heb niet gezegd hoor dat die Jensen een dealerspot is. Je ziet liever alleen Lambo's, Maserati's en Ferrari's in dit topic? Vind ik prima hoor. Er zal dan alleen wel ontzettend veel minder worden gepost. Ik dacht dat zo ongeveer de "spotwaardigheidsstandaard" wel zo ongeveer bekend was, jammer genoeg ligt dit voor iedereen anders.

Dat er 2 foto's van een logo mislukt zijn vind ik ook een beetje azijnpissen. Als er 100 foto's staan en 2 mislukte logo-fototjes, dan kan je er ook voor kiezen om daar gewoon niet op in te gaan. Je bedoelt die 2 logotjes van die Lambo?

"Als je zou spotten wat in Auckland bijzonder zou zijn"

Wat bedoel je daar mee? Iets typisch van hier? Dat zijn Holden's. Ik wil best wel eens wat leuke Holden's posten maar ik denk dat dat eerder reacties als "Wat is daar nou bijzonder aan" op zal leveren.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_38367864
Nee zo bedoel ik het niet, elke keer dat je een waslijst aan spots plaatst zitten er weer een heel aantal van eerdergenoemde modellen bij. Nu zijn deze in NL wel bijzonder, maar omdat ze daar er elke keer bij zitten, geef je mij de indruk dat ze daar op elke straathoek staan. Oftewel in Auckland zijn ze niet echt bijzonder meer. Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar t wordt wel een soort overkill van dat soort 'standaard' modellen.

Overigens lijkt mij het wel leuk om wat Holdens te zien, enige model wat ik ken is de Monaro en dat is imo toch wel een puike bak.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:41:52 #153
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38368110
Natuurlijk zie je die hier veel meer omdat Azie om de hoek ligt en 24% van de bevolking van Auckland Aziatisch is. Dan is het vrij logisch dat je dat soort auto's hier veel ziet. Zoveel zie ik er ook niet overigens. Dat lijkt misschien zo omdat ik vaak een hele lijst aan auto's post. Oude Skylines vind ik niet interessant, alleen het voorlaatste model.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:54:54 #154
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_38368622
@Jaguarized: het zou al een hele verbetering zijn als je van elke auto waar je een reportage van maakt de mooiste foto uit kiest en die hier post.. Zo doe ik het ook En als je eens wat Holdens op de foto zou willen zetten, graag. Ik weet toevallig dat het op Fok stikt van de liefhebbers van dit merk. En nu niet meteen elke Opel Corsa met een ander logo op de foto gaan zetten... Geniet, maar post met mate.
---
Persoonlijk boeien de S/M/AMG dingen mij ook geen kont, ik word niet warm van een familiebak met een logotje, een uitlaatje en een spoilertje.... Maar die discussie is wel geweest geloof ik... Er zijn mensen die oldtimers tof vinden, er zijn mensen die fabrieksgetunde wagens moi vinden, en er zijn mensen die supersportwagens mooi vinden... En al die soorten auto's koemn langs in dit topic, en dan is het niet de bedoeling dat er over gezeken word. Geniet van de mooie dingen, scroll over de dingen die je niet boeien heen. Als er een overkill aan leleijke dingen is, meld het dan aan TF of mij door een TR te plaatsen, of het even in het feedback topic te melden, dan zullen we maatregelen nemen, zols ook in het verleden al zo nu en dan is gebeurd.

Maar ga niet in dit topic telkens weer lopen zeikzakken, anders zullen we weer terug meoten gaan naar die ene strenge regel: geen letter in je post alleen foto's. En daar word niemand blij van.
pi_38369226
Ik doelde eigenlijk op die M/RS/AMG modellen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:15:13 #156
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38369372
ik vind het eigenlijk wel tof wat Jag doet, hij neemt de tijd om foto's te maken, ze daarna allemaal ergens te uploaden en ons er blij mee te maken

vind wel grappig om te zien wat er aan de andere kant van de aardbol allemaal voor lekkers rondrijdt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_38375296
Een regenachtige vrijdagmiddag in de PC Hooftstraat:

Nieuwe Mercedes ML280 CDI


En nog een ML


Eén van de vijf Range Rover (waaronder drie Vogue-edities)


Lastig parkeren met zo'n groot ding (is weer een andere RR overigens)


Land Rover Discovery 3, TDV6 automaat


Mini Cooper S en een X5 links


BMW 120D met Alpina velgen


Nissan 300ZX U9, Cayenne S en een Vanquish vaag op de achtergrond


Jeep Wagoneer V8


Cadillac Seville STS Sedan, 4.6L V8


Aston Martin Vanquish (en nog een Range Rover Dieseltje )




Bently Continental GT (en weer zo'n Range Rover op de achtergrond)


Verder nog een nieuwe Porsche Targa gezien, maar toen zat m'n fototoestel nog in m'n tas. Leuk spotstraatje die P.C. Hooftstraat!

[ Bericht 2% gewijzigd door Impry op 30-05-2006 18:06:01 ]
pi_38376406
Dei Db9 is een vanquish
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_38377331
M3 Cabrio


X5 3.0D met Alpina-pakket
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:05:34 #160
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_38377832
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:11 schreef Boink het volgende:
Ach, dat hebben we vaker aan proberen te kaarten maar dat wordt de kop weer ingedrukt

Dit topic behoorde eerst toe tot het plaatsen van de luxeste en sportieve modellen in de autowereld.. Nu zie je complete plantenbakken voorbij racen.
Het staat je vrij om "Gespot! luxe en sportief" te openen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_38377871
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef -Eddow- het volgende:
Dei Db9 is een vanquish
Fixed...

Ach ja, ze lijken ook best veel op elkaar
pi_38377980
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Het staat je vrij om "Gespot! luxe en sportief" te openen.
Jep als je auto's alleen maar waardeert om een prijskaartje, is dat misschien de oplossing
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:14:11 #163
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_38378158
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
Wat bedoel je daar mee? Iets typisch van hier? Dat zijn Holden's. Ik wil best wel eens wat leuke Holden's posten maar ik denk dat dat eerder reacties als "Wat is daar nou bijzonder aan" op zal leveren.
Als je wat mooie spots van Holden's hebt, gaarne
quote:
Ik dacht dat zo ongeveer de "spotwaardigheidsstandaard" wel zo ongeveer bekend was, jammer genoeg ligt dit voor iedereen anders.
Daarom staat er in de TS ook iets over auto's die jij bijzonder vindt. Als iemand een niet te vaak voorkomende auto wil posten, hoe spuuglelijk of onsportief het ding ook is, moet hij dat vooral doen. Ik kijk vooral in dit topic om van _mooie foto's_ van auto's te genieten.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_38378414
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Het staat je vrij om "Gespot! luxe en sportief" te openen.

krijg je vanzelf weer het zelfde

snap overigens niet wat er aan de OP niet te snappen valt, even de hoofdpunten in het BOLD
quote:
Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die in jouw ogen bijzonder is, en je hebt er zelf een foto van gemaakt.

Wat is bijzonder?
Dat kun je zelf toch wel bedenken? Zeldzaam, apart, oldtimers. Duur en snel doen het ook goed.

De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
en dan vooral de laatste alinea
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:24:09 #165
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_38378547
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:20 schreef ThaFreak het volgende:

krijg je vanzelf weer het zelfde
Dan zijn we tenminste van het 'vroeger had ik een eigen topic, maar nu posten er allemaal vervelende mensen spul wat ik er niet vind horen' gehuilie af. Als een spot je niet aanstaat, lees gewoon verder tot je een tegenkomt die je wel boeit.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_38382828
Geen superspots, maar ik zou er geen nee tegen zeggen



Wel grappig, 2 blauwe 2persoonscabrio's in de achervolging



Een rx-8 met mooie velgjes, jammer van de stickertjes achterop


Een duitse oranjefan

GT3
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:13:44 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38383804
Die Mustang Cabrio is vrij zeldzaam, verder leuk spul
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_38384727
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dan zijn we tenminste van het 'vroeger had ik een eigen topic, maar nu posten er allemaal vervelende mensen spul wat ik er niet vind horen' gehuilie af. Als een spot je niet aanstaat, lees gewoon verder tot je een tegenkomt die je wel boeit.
amen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_38388352
Even een oude om het topic weer wat op te vrolijken
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:38:29 #170
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38401357
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_38405840


  woensdag 31 mei 2006 @ 12:44:11 #172
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38405888
Nieuwe S, geil bakkie was ook bij Top Gear afgelopen Zondag, al die speeltjes
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:49:57 #173
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_38412445
Laforza 5.0L


Geen idee wat het is
pi_38412772
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info LAFORZA
Handelsbenaming Info 5.0 L
Kleur(en) Info Rood
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 8
Cilinderinhoud Info 0 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.


vaaaag!!
"You wanna get it on? Get it on!"
pi_38416715
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:49 schreef osmo het volgende:
Laforza 5.0L
[afbeelding]

Geen idee wat het is
Is een auto gebaseerd op een Rayton Fissore Magnum, de civiele versie van een SUV die door Fiat voor het Italiaanse leger gemaakt wordt. De Amerikanen lepelen daar een flinke V8 van Ford in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')