abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:52:20 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39714937
Ja, die weblog is van mij. ben bezig met een complete website alleen daar zit veel werk in en ik ben momenteel behoorlijk ziek dus of die er nog gaat komen weet ik niet, doe mijn best.

Gudjohnsen... tja, Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik ervan moet vinden
Een goede speler maar of hij bij Barca past weet ik niet, het zou iig niet direct mijn keus zijn geweest. Komt bij dat hij ook nog eens van chelsea komt..
We zullen zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39722494

Deco wees interesse Real Madrid af
11 juli 2006

Real Madrid heeft vorige maand een poging gewaagd om Deco los te weken bij rivaal FC Barcelona. De Portugese middenvelder heeft tegen El Mundo Deportivo toegegeven dat twee kandidaat-voorzitters van Real hebben geprobeerd om hem te strikken.
"Ik kan niet ontkennen dat ik contact heb gehad twee potentiële voorzitters van Real Madrid. Ze wilden eenzelfde stunt uithalen als destijds met Luis Figo", zegt Deco over de interesse uit Madrid. "Het aanbod van Real was financieel zeer aantrekkelijk, maar ik heb bedankt voor de eer. Ik heb het uitstekend naar mijn zin in Barcelona."


Bron: FCupdate.nl
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:20:27 #153
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39722628
Kut-Madrilenen.

@venomsnake: complimenten voor je mooie weblog, ik had hem nog niet gezien.
(Misschien valt "blaugrana.web-log.nl" in je sig wat meer op )
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:56:15 #154
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39725481
Wat een stel mafkezen zijn het ook bij Madrid zeg... optyfen!!
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Trancelocator het volgende:

@venomsnake: complimenten voor je mooie weblog, ik had hem nog niet gezien.
(Misschien valt "blaugrana.web-log.nl" in je sig wat meer op )
thx

als ik blaugrana.web-log.nl erin zet zit ik over de 250 tekens..
en heb nu weinig zin om hem aan te passen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:16:57 #155
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39725815
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef venomsnake het volgende:


Wat een stel mafkezen zijn het ook bij Madrid zeg... optyfen!!
[..]

thx

als ik blaugrana.web-log.nl erin zet zit ik over de 250 tekens..
en heb nu weinig zin om hem aan te passen..
Oh, ik had de letters niet geteld.

Volgende keer niet vergeten om in de OP te plaatsen.

Over de OP gesproken, die is eigenlijk wel aan een flinke update toe.
  woensdag 12 juli 2006 @ 04:33:32 #156
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39743447
Ik moet over een jaar een thesis schrijven... Wil hem graag over Barça + Catalaans nationalisme schrijven. Ben op dit moment druk ah mailen met de club over eventuele medewerking. De kans is uiteraard klein dat er hulp van binnenuit verleend wordt, maar k ga er gewoon voor. Nooit geschoten is altijd mis.

PS Ik baal dat ik weinig geld heb, anders had ik dat geile nieuwe shirt al lang gehaald, vooral die Oranje is erg mooi... Oleguer op de rug, of Iniesta of Xavi, prachtig... Hoe is het nieuwe thuisshirt trouwens gevallen in en rond Barça zelf? Kan me voorstellen dat men er niet erg blij mee was...

Over de OP: misschien moeten we gezamenlijk eens kijken wat we eraan willen verbeteren...

Visca el Barça!
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:23:17 #157
107005 Saviola
CM Legend
pi_39749377
quote:
Gianluca Zambrotta reconoce tener una oferta del Barcelona

Madrid Gianluca Zambrotta decidirá su futuro tras el fallo sobre el fraude deportivo que ha afectado a Juventus, Lazio, Milan y Fiorentina.

El jugador de la selección italiana baraja varias posibilidades de cara a la próxima temporada: seguir en Italia fichando por algún gran club del Calcio o jugar en la Liga española.

Zambrotta ha reconocido tener una oferta del Barça.

El Real Madrid también lucha por hacerse con sus servicios.
C'mon
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_39792716
En weer een prijs, Barça krijgt de Fair Play Award.
quote:
Barça to get Fair Play Award

On July 20, the Spanish Football Federation will be presenting FC Barcelona with the Fair Play Award for the 2005-2006 season, as a result of being the team that received the fewest red and yellow cards last term.


There is no limit to the praise being heaped on Rijkaard's side. After winning both the Liga and Champions league, the Spanish Football Federation is also to recognise the club's fair play. It is the first time Barça have won this award, which will be collected by Joan Laporta on occasion of the federation's AGM on July 20 in the Ciudad del Fútbol de Las Rozas. bron: fcbarcelona.com
quote:
Hoe is het nieuwe thuisshirt trouwens gevallen in en rond Barça zelf? Kan me voorstellen dat men er niet erg blij mee was...
valt wel mee als je de forums leest, de meesten vinden hem wel mooi. Sommigen vinden dat er meer strepen op horen.

[ Bericht 16% gewijzigd door venomsnake op 13-07-2006 16:48:19 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:51:47 #159
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39828911
Zometeen (19 uur) uitspraak in het Italiaanse schandaal... Hopen dat Juve naar Serie C moet, dan kan Barça Zambrotta overnemen
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:02:50 #160
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39829165
quote:
Barcelona verkoopt rechtsback aan Betis
14/7/2006 18:54

Damiá verhuist naar Real Betis Sevilla. De 24-jarige rechtsback tekent een vijfjarig contract bij de club uit Andalusië. Barça heeft nog wel een optie in het koopcontract laten opnemen, die de azulgranas de mogelijkheid geeft om Damiá binnen twee seizoenen terug te kopen.
Damiá kwam het laatste seizoen onder coach Frank Rijkaard weinig aan voetballen toe bij Barça. Een jaar eerder had hij nog zijn debuut gemaakt en negen duels mogen spelen, vorig seizoen verloor hij de concurrentiestrijd met Juliano Belletti en Oleguer en speelde hij niet.

Daarop besloot de Catalaanse club hem de tweede seizoenshelft te verhuren aan Racing Santander, om hem ervaring op te laten doen. Dat ging Damiá goed af, hij speelde achttien maal en scoorde zelfs drie keer.

Bij Barcelona stond Damiá nog tot medio 2008 onder contract. Betis betaalde een miljoen euro om de geboren Catalaan over te nemen de rechtsback over van Barcelona, dat een miljoen euro ontvangt.
Bron: www.vi.nl
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:29:31 #161
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_39829791
Denk dat Zambrotta naar Madrid gaat.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_39830413
Thuram zal wel naar Barça komen wellicht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39830516
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Thuram zal wel naar Barça komen wellicht.
Die gaat hoogstwaarschijnlijk naar Arsenal.
  maandag 17 juli 2006 @ 20:00:45 #164
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_39916631
Dit jaar voor het eerst met 'shirtreclame'.

Echte klasse om dat dan Unicef te laten zijn
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 17 juli 2006 @ 20:44:05 #165
113682 WeebI
Wee Bull
pi_39918263
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Dit jaar voor het eerst met 'shirtreclame'.

Echte klasse om dat dan Unicef te laten zijn
want?

noem me een barcahater, maar feit blijft dat de hoofdreden is dat ze unicef erop zetten is om fans te winnen, en zo meer merchandise te verkopen. tevens, als de termijn met unicef afgelopen is, durf ik te wedden dat ze er daarna wel een betalende sponsor op zetten, omdat de overstap van unicef naar reclame makkelijker te slikken is voor de fans dan dat ze hun heilige shirt zomaar te koop zouden zetten.

op deze manier gaat barcelona de rol van real madrid overnemen. veel inkomsten door commercie, meer geld te besteden hebben en het vervolgens uitgeven.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 17 juli 2006 @ 21:07:48 #166
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39919157
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:44 schreef WeebI het volgende:


noem me een barcahater, maar feit blijft dat de hoofdreden is dat ze unicef erop zetten is om fans te winnen, en zo meer merchandise te verkopen.
Wat is daar mis mee? Unicef blij, Barca blij..
quote:
durf ik te wedden dat ze er daarna wel een betalende sponsor op zetten, omdat de overstap van unicef naar reclame makkelijker te slikken is voor de fans dan dat ze hun heilige shirt zomaar te koop zouden zetten.
Mwah, ben ik nog niet zo zeker van..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:32:33 #167
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39988476
Te gretige Laporta in het nauw gebracht

19/7/2006 16:37

Joan Laporta kan wel eens zwaar moeten boeten voor een procedurele fout. De voorzitter van Barcelona moet per direct nieuwe verkiezingen uitschrijven, met alle gevolgen van dien. En dat omdat hij ruim drie jaar geleden acht dagen te vroeg aan zijn nieuwe baan begon en daarmee een jaar verspeelde.

Volgens de statuten van de Catalaanse club moeten er om de vier jaar presidentsverkiezingen worden gehouden. Laporta won in juni 2003 en zou op 1 juli kunnen beginnen. Hij deed dat achter al op 22 juni en ondanks dat het maar om een paar dagen gaat, zeggen de statuten dat die dagen als een heel jaar moeten worden meegerekend.

Drie socios van Barcelona maakten de zaak aanhangig bij de rechter en die oordeelde dat het trio gelijk heeft. Laporta moet dan ook gelijk overgaan tot een nieuwe verkiezing. Barcelona heeft vijf dagen de tijd om in beroep te gaan en gaat dat zeker doen.

Tussen het uitschrijven van nieuwe verkiezingen en de dag waarop gestemd wordt, moet een maand zitten. Mocht Laporta, die vanaf 1 juli al demissionair is, geen genade vinden bij de rechters, dan kan dat grote gevolgen hebben.

Barcelona mag dan vrijwel zeker geen nieuwe spelers meer aantrekken of verkopen. En dat terwijl Barça druk in de slag is om Lilian Thuram, Gianluca Zambrotta en David Trezeguet bij Juventus los te weken.
pi_39994578
------------------- Valdes
Zambrotta Puyol Thuram Gio

--------------- Xavi ------ Marquez

Giuly ------- Ronaldinho ------------ Messi
------------------ Eto'o

Zo moet t wel lukken toch!
pi_39994701
Zambrotta gaat niet naar Barca hoor.
pi_39995050
quote:
'Barça haalt Zambrotta-Thuram’

FC Barcelona heeft een overeenstemming bereikt met Juventus over Gianluca Zambrotta en Lilian Thuram. Dit is zojuist gepubliceerd door de Spaanse sportkrant Marca en verschillende Italiaanse media.

Naar verluidt zal Barcelona 2 á 3 miljoen euro voor de voormalig Frans international betalen en tussen de 14 en 15 miljoen euro voor de recent Italiaans wereldkampioen.

Verschillende Spaanse media maakten vanochtend rond 09:00 uur bekend dat een delegatie van Barcelona, bestaande uit president Joan Laporta, vice-president Ferran Soriano en technisch directeur Txiki Begiristain, een vliegtuig naar Turijn hadden genomen om te onderhandelen met het bestuur van La Vecchia Signora.

De Catalanen moeten nog wel een akkoord bereiken met de spelers zelf.
bron: voetbalzone
We wachten af......
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:35:08 #171
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40029765
Ik denk dat Belletti de pineut is, ondanks zijn goal in de CL-finale. Ik vind hem zelf ook vrij matig. Zambrotta is veel beter, vind ik.
pi_40030504
Belletti was al geen basisspeler, toch?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40038548
Zambrotta en Thuram dus toch !

Zambrotta tekent voor 4 jaar, Thuram voor 2 jaar.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:45:14 #174
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40038637
quote:
Thuram en Zambrotta naar Barça


FC Barcelona heeft donderdagavond laat op haar website de komst van Lilian Thuram en Gianluca Zambrotta officieel bekendgemaakt. Beide spelers zullen bij de Catalanen respectievelijk twee en vier seizoenen onder contract staan.

Nadat eerder al Eidur Gudjohnsen van Chelsea werd overgenomen lijkt met de komst van de twee spelers van Juventus de selectie van Frank Rijkaard voor volgend seizoen rond.

Naar verluidt zullen de Azulgrana een totaalbedrag van 18,5 miljoen euro overmaken aan La Vecchia Signora, 4,5 miljoen euro voor Thuram en 14 miljoen euro voor Zambrotta.

Thuram (34) en Zambrotta (29) zullen, net als de rest van de spelers die op het WK actief waren, zich tijdens de rondreis van Barça door Mexico en de Verenigde Staten bij de selectie melden.
Twee leuke aanwinsten voor Barca zeg!!!
* venomsnake is er blij mee

Barca kampioenen
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk dat Belletti de pineut is, ondanks zijn goal in de CL-finale. Ik vind hem zelf ook vrij matig. Zambrotta is veel beter, vind ik.
Ik denk dat Belletti nu niet meer veel aan spelen toe komt idd. Ik heb altijd een zwak voor belletti gehad, werkt altijd hard, het doelpunt in de CL finale was hem dan ook meer dan gegund.

[ Bericht 11% gewijzigd door venomsnake op 21-07-2006 08:50:25 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 juli 2006 @ 10:50:23 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_40041029
Vooral met Thuram hebben ze een goede aankoop gedaan.Altijd een mooie speler gevonden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')