abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 december 2001 @ 21:28:56 #1
19517 danny1977
Don't worry, be happy
pi_2468806
Dit boek heb ik een tijdje terug gelezen. Ik ben er psychotisch van geworden.

In dit boek stond beschreven dat het getal 4 zwaar negatief is. Het getal vier zorgt of zorgde ervoor dat ieder gestorven persoon niet de eeuwigheid ingaat maar gedoemd was zijn leven telkens weer over te doen.

Toen ik ziek was toen dacht ik aan de Joden. Die zo verschrikkelijk vermoord zijn geworden. Ik dacht toen van: " Moeten de Joden het eerst van de Nazi's winnen voordat ze het leerproces voltooid hebben".

Toen Herman Brood dood ging toen kreeg Jomanda het getal 40 door. Alweer het getal 4 dat erin zat. Moest Herman Brood eerst geen drugs nemen voordat hij het eeuwige leven in mocht???

Ikzelf dacht tijdens mijn psychose vanzelfsprekend aan het getal 3. Het derde rijk van Hitler. Ik kwam erachter dat Hitler net als mij ook telepatische gaven had maar alleen deed Hitler er slechte zaken mee.

Ikzelf vind dat Hitler en Himmler de grootste menselijke fout is geweest die God ooit gemaakt heeft. Een groter drama dan de Jodenuitroeiing is niet in te denken in de mensheid.

Wat Himmler en Hitler gedaan hebben is het pure werk van Satan. Ze wilden persee Christus beschermen omdat ze overtuigd waren dat de Joden Christus aan het kruis genageld hebben.

Ik vraag me dan af of deze miljoenen moorden in de naam van Christus zijn gedaan??? Heeft Christus al die mooie Joden vermoord dan???

Is Satan dan de goede God die nooit recht van spreken heeft gehad????

Ikzelf zei al hier dat ik nu 666 achter mijn naam heb staan. Eeuwigheid staat voor 666.

999 staat voor de mensheid. Christus is de enige die boven de mensheid staat. Satan wilt dat ieder mens als een God in Frankrijk leeft.

Ik ben hier iedere dag mee bezig. Met zulke vraagstukken.

Is Christus wel zo goed???


SantaClaus. Dat lijkt veel op SatanClaus.

Sinterklaas. Satanklaas.

Iedereen wilt de power van God krijgen. Niemand wilt mens zijn. Mens zijn betekent ellende en verdriet.

ALs iedereen de holy grale zou vinden dan zou alles opgelost zijn.

Dan zouden meteen die 1 miljoen dakloze Russische kinderen een goed leven krijgen. Dan zou er geen oorlog meer bestaan.

Als de Holy Grale uitgevonden zou zijn dan zou alles gratis zijn en zou leven op de maan en mars mogelijk zijn.

Waarom is de Holy Grale nog niet uitgevonden?

Ying Yang bijna gevonden!!!! Yessssss...ik ben er bijna.
pi_2469062
omdat iedereen denkt dat er een 'God' bestaat, en dus denkt dat die hen wel ff helpt..

Guess what! You are all alone!

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  woensdag 12 december 2001 @ 21:45:15 #3
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_2469129
Beste Danny,

Ik denk zelf dat je het "orthodoxe" van je geloof nu wel erg ver doortrekt. Dat je nu misschien in een psychose zit geloof ik wel, je woorden maken steeds minder uit, je moet zelf eens tussen de regels doorlezen!

Schrik ook niet van deze reactie, ik bedoel het niet zo kwaad als dat het nu overkomt op het scherm, maar probeer maat te houden, teveel van iets is nooit goed en dat geld zeker voor deze ideeen. Lees eens wat terug en bedenk je dat dit een slechte droom is, je vult zelf je leven in en teruggrijpen op wat ooit gebeurt is helpt je niet je leven in het "nu" onder controle te houden. Je ziet parallellen die er niet zijn, je zoekt te lang. De meeste dingen liggen voor de hand, kijk er eens gewoon naar en bedenk wat je gedachten zijn. Kijk ook niet te lang, in alles valt een duistere oorsprong te vinden als je maar lang genoeg zoekt.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_2473314
quote:
Op woensdag 12 december 2001 21:28 schreef danny1977 het volgende:
SantaClaus. Dat lijkt veel op SatanClaus.

Sinterklaas. Satanklaas.


Eeeh, dit is toch niet serieus bedoeld he?
Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
pi_2476001
Komop, geniet maar gewoon overal van.
pi_2492652
het leven is een krentenbol...
je leeft van krent tot krent
/me luvs smurfje...
pi_2492659
Het leven is om te lijden, en ik hoop dat ik dat snel achter de rug heb
pi_2492688
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 23:46 schreef Aneurism het volgende:
Het leven is om te lijden, en ik hoop dat ik dat snel achter de rug heb
Over twintig jaar lees je deze post terug en denk je: goh wat was ik toen depri.
  zaterdag 15 december 2001 @ 02:58:45 #9
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2494180
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 23:49 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Over twintig jaar lees je deze post terug en denk je: goh wat was ik toen depri.


je weet toch dat aneurism alleen depri is in zijn teksten.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_2503044
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 23:46 schreef Aneurism het volgende:
Het leven is om te lijden, en ik hoop dat ik dat snel achter de rug heb
Mentaliteit is ook zoiets.
  zondag 16 december 2001 @ 08:26:50 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_2505026
don't worry, be happy
  dinsdag 18 december 2001 @ 12:59:07 #12
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_2530487
quote:
Op woensdag 12 december 2001 21:28 schreef danny1977 het volgende:
Dit boek heb ik een tijdje terug gelezen. Ik ben er psychotisch van geworden.

In dit boek stond beschreven dat het getal 4 zwaar negatief is. Het getal vier zorgt of zorgde ervoor dat ieder gestorven persoon niet de eeuwigheid ingaat maar gedoemd was zijn leven telkens weer over te doen.


Huh-uh, en daarom leeft een boeddhist ook volgens de vier waarheden:
1. Het leven is lijden
2. Het lijden wordt veroorzaakt door hunkering
3. Verlossing van de hunkering betekent verlossing van het lijden
3. Verlossing van de hunkering betekent verlossing van het lijden

http://www.xs4all.nl/~wzweers/dossiers/boeddha/
[/quote]

quote:
Toen ik ziek was toen dacht ik aan de Joden. Die zo verschrikkelijk vermoord zijn geworden. Ik dacht toen van: " Moeten de Joden het eerst van de Nazi's winnen voordat ze het leerproces voltooid hebben".
Ik denk dat de joden hun leerproces nooit zullen beeindigen zolang ze de Nazi's blijven haten, je kunt beter vergeven en proberen ze bij hun verstand te krijgen
Winnen is in dit geval het emotioneel en intellectueel boven de ander staan
quote:
Toen Herman Brood dood ging toen kreeg Jomanda het getal 40 door. Alweer het getal 4 dat erin zat. Moest Herman Brood eerst geen drugs nemen voordat hij het eeuwige leven in mocht???

Ikzelf dacht tijdens mijn psychose vanzelfsprekend aan het getal 3. Het derde rijk van Hitler. Ik kwam erachter dat Hitler net als mij ook telepatische gaven had maar alleen deed Hitler er slechte zaken mee.

Ikzelf vind dat Hitler en Himmler de grootste menselijke fout is geweest die God ooit gemaakt heeft. Een groter drama dan de Jodenuitroeiing is niet in te denken in de mensheid.


Ook ellende is deel van een leerproces, hoe grof dit ook klinkt, zonder Hitler hadden we misschien nooit geweten hoe erg rassenhaat is. We hebben veel geleerd van oorlogen, jammer dat dit niet voorkomt dat simpele zielen nog steeds oorlog voeren
quote:
Wat Himmler en Hitler gedaan hebben is het pure werk van Satan. Ze wilden persee Christus beschermen omdat ze overtuigd waren dat de Joden Christus aan het kruis genageld hebben.
Als Satan wel zou kunnen ingrijpen op het verloop van de geschiedenis van de mensheid (wat god niet doet, volgens velen) zou het al lang hell on earth zijn
quote:
Ik vraag me dan af of deze miljoenen moorden in de naam van Christus zijn gedaan??? Heeft Christus al die mooie Joden vermoord dan???
Joehoe, Christus is al twee millenia-30 jaar dood en hij was zelf jood. Oftewel nee, dat was puur de eigen interpretatie van Hittler en zijn volgelingen
quote:
Is Satan dan de goede God die nooit recht van spreken heeft gehad????

Ikzelf zei al hier dat ik nu 666 achter mijn naam heb staan. Eeuwigheid staat voor 666.

999 staat voor de mensheid. Christus is de enige die boven de mensheid staat. Satan wilt dat ieder mens als een God in Frankrijk leeft.


Christus heeft voor zover mij nooit beweert boven de mens te staan, dat maken mensen ervan.
quote:
Ik ben hier iedere dag mee bezig. Met zulke vraagstukken.

Is Christus wel zo goed???


SantaClaus. Dat lijkt veel op SatanClaus.

Sinterklaas. Satanklaas.

Iedereen wilt de power van God krijgen. Niemand wilt mens zijn. Mens zijn betekent ellende en verdriet.

ALs iedereen de holy grale zou vinden dan zou alles opgelost zijn.

Dan zouden meteen die 1 miljoen dakloze Russische kinderen een goed leven krijgen. Dan zou er geen oorlog meer bestaan.

Als de Holy Grale uitgevonden zou zijn dan zou alles gratis zijn en zou leven op de maan en mars mogelijk zijn.

Waarom is de Holy Grale nog niet uitgevonden?


De holy grale is een mythe, de hoop dat er een "materieel iets" is dat alle wereldproblemen zal oplossen, sorry maar zo werkt het niet. De holy grale moet gezocht worden tussen de oren. Het is rust, pure rust.

ps: Ik ben atheist, dus geloof niet in God als denkend individu.
God is niet een, god is alles: alles is god

hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
pi_2530707
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 12:59 schreef alien8ed het volgende:ps: Ik ben atheist, dus geloof niet in God als denkend individu.
God is niet een, god is alles: alles is god
Er is geen God, God bestaat niet, God is enkel een verzinsel van de mensen, er was nooit een God en er zal nooit een God zijn.
Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
  dinsdag 18 december 2001 @ 13:17:17 #14
19315 BadCompany
En das maar goed ook
pi_2530735
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 13:15 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Er is geen God, God bestaat niet, God is enkel een verzinsel van de mensen, er was nooit een God en er zal nooit een God zijn.


Precies!
Looks aren't everything - in fact in your case they are nothing
  dinsdag 18 december 2001 @ 15:41:56 #15
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_2532548
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 12:59 schreef alien8ed het volgende:

[..]
http://www.xs4all.nl/~wzweers/dossiers/boeddha/


Ik dank u hartelijk voor die link!

Spliffunk

This door will be opened with or without your help..
  dinsdag 18 december 2001 @ 16:11:18 #16
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_2532906
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 13:15 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Er is geen God, God bestaat niet, God is enkel een verzinsel van de mensen, er was nooit een God en er zal nooit een God zijn.


Tja, er is volgens jou en mij geen god, maar mensen kunnen wel een omschrijving hebben van wat ze als god zien.
Voor de een is dat de schepper, alma(ch)tige of zo, voor de ander is god de universele energie, zonder intelligentie of weet ik wat. En dan heb je mensen die gewoon zeggen god bestaat niet.
God is ondefinieerbaar, omdat iedereen zijn eigen definitie heeft.
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')