abonnement Unibet Coolblue
pi_43424199
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als het niet zo in- en intriest was, zou je er om kunnen lachen.
Ik had er wel bij willen zijn. . Ik had me bescheurd van het lachen!
pi_43424226
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

En zoiets is toch stiekem best lachen, wanneer krijg je nou de kans om met kleding vanuit het magazijn te gooien?
Dat ook, het levert altijd leuke verhalen op. Maar ik ben ook best trots op H&M. Ze weten toch altijd met iets te komen wat in het oog springt. De pers zit er boven op, de klanten vinden het leuk, voor H&M is het geslaagd.
En er zullen altijd mensen zijn die kritiek hebben, maar ach, hoge bomen.....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43424986
Wat ik wel knap vind is dat er telkens met een dergelijke actie toch een soort hype gecreeërd wordt, met als gevolg dat het hele land weet dat die collectie er hangt, terwijl je toch niet wordt doodgegooid met reclame.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43425278
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sory, ik vind het walgelijk consumentisme. Decadentie ten top.
Je generaliseert nu wel enorm. Er zijn ook mensen die wel specifiek dingen ECHT wilde hebben, om het item. Ikzwelf bijvoorbeeld ben al jaren op zoek naar een goede schippersjas, de meeste modellen zijn heel breed en aangezien ik zelf erg dun ben zien de meeste versies er bij mij niet uit. Deze is wat strakker en getailleerder, als dat niet het geval was geweest had ik hem weer niet gekocht bijvoorbeeld.

Je kan alleen dus niet iedereen over een kam scheren. Mensen die alle schappen leeggraaien zonder te kijken wat ze kopen en het daarna te koop aanbieden op ebay voor winst zouden moeten worden opgepakt voor heling...
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:45:22 #280
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43425288
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:14 schreef Jurk het volgende:

[..]

Dat ook, het levert altijd leuke verhalen op. Maar ik ben ook best trots op H&M. Ze weten toch altijd met iets te komen wat in het oog springt. De pers zit er boven op, de klanten vinden het leuk, voor H&M is het geslaagd.
En er zullen altijd mensen zijn die kritiek hebben, maar ach, hoge bomen.....
Marketing-technisch gezien is dit natuurlijk een perfect voorbeeld.
pi_43432443
Vandaag bracht een vrouw in de H&M in Den Haag een stapeltje kleren terug. Dat werd meteen weer in de rekken gehangen. De schippersjas had met de wollen trui in een tasje gezeten en zat dus helemaal onder de pluisjes en haren, en het T-shirtje had gewoon een gat erin. Maar ze kreeg gewoon haar 300 euro terug. Dat snap ik dan ook weer niet.

Vind het zo zonde dat al die massa-inkopers het verpesten voor de mensen die een bepaald kledingstuk gewoon écht mooi vinden. Van die dunne meisjes die een jas in maat 44 kopen, of dikke vrouwen die dan met een stringetje maat 34 naar de kassa gaan. Daar is toch niets leuks meer aan?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43435085
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:40 schreef imago het volgende:
Vandaag bracht een vrouw in de H&M in Den Haag een stapeltje kleren terug. Dat werd meteen weer in de rekken gehangen. De schippersjas had met de wollen trui in een tasje gezeten en zat dus helemaal onder de pluisjes en haren, en het T-shirtje had gewoon een gat erin. Maar ze kreeg gewoon haar 300 euro terug. Dat snap ik dan ook weer niet.

Vind het zo zonde dat al die massa-inkopers het verpesten voor de mensen die een bepaald kledingstuk gewoon écht mooi vinden. Van die dunne meisjes die een jas in maat 44 kopen, of dikke vrouwen die dan met een stringetje maat 34 naar de kassa gaan. Daar is toch niets leuks meer aan?
Ik snap het wel, ze verkopen die kleding toch wel weer voor de volle mep.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43435200
Ik ga maandag wel effe naar H&M effe kijken of ze nog dingen over hebben
pi_43438741
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:

Ik snap het wel, ze verkopen die kleding toch wel weer voor de volle mep.
Onder de haren en met een gat erin ja

Als ik die H&M kassameneer was geweest, had ik dus mooi gezegd dat ik kleding in die staat niet terug nam. Stik er maar in, als je zo hebberig alles uit de rekken hebt gegrist en het de volgende dag weer zo komt ruilen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43441483
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef imago het volgende:

[..]

Onder de haren en met een gat erin ja

Als ik die H&M kassameneer was geweest, had ik dus mooi gezegd dat ik kleding in die staat niet terug nam. Stik er maar in, als je zo hebberig alles uit de rekken hebt gegrist en het de volgende dag weer zo komt ruilen
Misschien wel losgerukte haren en gaten van het stoeien die ochtend in de h&m?
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:24:24 #286
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_43442435
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:48 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Misschien wel losgerukte haren en gaten van het stoeien die ochtend in de h&m?
dan had je maar bij de kassa moeten kijken wat je in je handen hebt.
OOЯ
pi_43443091
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:25 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik ga maandag wel effe naar H&M effe kijken of ze nog dingen over hebben
Er wordt in Rotterdam best al veel teruggebracht, maar dat is ook redelijk snel al weer weg. Enige wat niet uitverkocht was bij ons waren die walgelijke wicked-weasle-achtige bh-bikinidingetjes die alleen je tepels bedekken .

En sommige mensen snappen er echt niks van. Wel op de hoogte dat er gisteren V&R verkocht werd, maar compleet verbaasd en verontwaardigd reageren als je zegt dat dat binnen een ochtend voor 99% op was
pi_43448689
Hoezo hebberig?
Echt triest!
pi_43452841
We gaan in het centrale topic verder: Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')