abonnement Unibet Coolblue
pi_37731001
Wat er aan vooraf ging?
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef Mustard_Man het volgende:
weetniet of dit de goede topic is maar ik zoek dit soort overhemden:



dus overhemden met van die dikke verticale strepen (maar niet teveel, dus ongeveer zoals in de pic), ik heb ze echter nergens in de winkels zien liggen. heeft iemand ideeen over waar ik ze wel vinden kan?
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef BrauN het volgende:

[..]

Probeer het eens bij tweedehandswinkels of van die gruwelijk oubollige kledingzaken waar bejaarden vaak hun spul halen. Die overhemden zijn zo passé man.
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

sorry hoor, ik weet niks van mode
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Mustard_Man het volgende:







check vooral mn stoere bedovertrekding.
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef karoltje het volgende:
Zowel je bedovertrekding als je kleding zijn nodig aan een update toe .
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Mustard_Man het volgende:
ik moet wel bekennen dat ik het zelf ook niet erg leuk vind maar ik had hoognodig nieuwe kleding nodig en kon niks beters vinden
Dus help deze jongen even.

Ik zou zeggen, ga even langs de H&M of de Zara.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:10:25 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37731152
Beste Mustard_Man,

Ik zou deze schoenen eens overwegen:



Ze zijn hip, maar tóch comfortabel en duurzaam!

Maar mocht je dat te warm aan de voeten worden kun je natuurlijk ook een modieuze open schoen proberen. Dan moet je denken aan zoiets, wil je een beetje meedoen:



Succes!
pi_37731202


Die kleren zijn inderdaad te erg Koop gewoon simpele shirtjes, mooi aansluitend en zonder maffe printjes. Niet erg spannend maar daar kan je teminste niks fout aan doen .
pi_37731221
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
http://zoetermeer.cylex-b(...)c1--n1c1-winkels.htm

ze hebben een Score! da's al heel wat voor de beginnende mode bewuste man

En een Coolcat Da's een NOGO area!!

Een First man, maar da's gelijk heel deftig, misschien een polo of 2. Verkopen ze daar Gant?

Een McGregor shop, haal daar maar een polo ofzo


Ga vooral naar Score ( www.score.nl ) en koop wat t-shirts van Chasin' ofzo
pi_37731224

help mij aan leuke kleding.

en BrauN ik zoek inderdaad nog nieuwe schoenen waarmee ik wél in clubs word toegelaten
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37731266
Neee niet die schoenen van Braun kopen!
Sneekers
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:15:22 #7
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37731270
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:13 schreef Mustard_Man het volgende:

help mij aan leuke kleding.

en BrauN ik zoek inderdaad nog nieuwe schoenen waarmee ik wél in clubs word toegelaten
Onderstaande schoenen zijn erg hip in de Belgische clubscene. Ik voorspel je nu al dat ze ook hip gaan worden in Nederland. Dus grijp je kans en loop voor op de meute op het gebied van schoenmode!



Hier kom jij de toffe clubs wel mee in, jong!
pi_37731335
kappen BrauN, openschoenen kunnen echt NIET, misschien als je later bij een wandelclubje gaat
dat eerste shirt gaat nog wel als jem opendraagt met je borsthaar eruit, of een shirt eronder...

ga gewoon naar de H&M of een Forecast winkel
pi_37731496
Hou het gewoon simpel. Tshirtje van g-star of chasin ofzo en dan niet zo'n schreeuwerige maar gewoon 1 kleur met een logotje voorop ofzo. Gewone spijkerbroek, en een paar simpele sneakers en klaar.
pi_37731589
Ah goss .
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:30:32 #11
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37731621
Overigens, die twee blousjes van Mustard_Man heeft een vriend van mij ook.

Die ene met tribal/draak en die andere met dat foute kleur overloopje.

Niet dat ie ze ooit nog draagt, maar grappig om te zien dat er tóch andere mensen zijn met dezelfde wansmaak.
pi_37731657
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef BrauN het volgende:
Overigens, die twee blousjes van Mustard_Man heeft een vriend van mij ook.

Die ene met tribal/draak en die andere met dat foute kleur overloopje.

Niet dat ie ze ooit nog draagt, maar grappig om te zien dat er tóch andere mensen zijn met dezelfde wansmaak.
Post eers maar eens foto's van jezelf voordat je hier gaat gallen .
pi_37731704
Waar heb je die mooie zwembroek vandaan Mustard_Man?
pi_37731777
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:34 schreef JapanseTosti het volgende:
Waar heb je die mooie zwembroek vandaan Mustard_Man?
C&A
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37731974
ooo dat ene ding was een zwembroek
dat kan naar mijn mening nog best. Beter dan een ballenknijper of zo'n gare witte zwembroek (hoe zouden ze daar toch op komen)
Het dekbedovertrek is nou niet echt stoer (voor een jongen, een vaag meisje komt er nog wel mee weg, denk ik)
die andere twee naja ik heb slechtere overhemden gezien maar om nou te zeggen dat het echt niet meer kan mwah >> misschien is het gewoon je stijl
Ik zelf ren de mode ook niet achterna. Later blijk ik vaak zelfs een trendsetter te zijn en ik koop gewoon wat ik leuk vind en mijn kring fakkelt de ergste dingen van zelf af.
en verders af en toe wat kopen is gewoon leuk
pi_37732375
Zoals schatje zegt: Loop binnen bij H&M en de Zara, kan weinig misgaan daar!
pi_37733434
Aaaah ik vind het zielig !

Dit is van de H&M dat mag je wel aan








Misschien een beetje saai maar het staat wel leuk bij elkaar
pi_37733493
Dit is al wat vrolijker, ik weet niet precies waar je van houdt maar misschien kan je het uitprinten en dan aan de verkoopster vragen of zo





pi_37733621
Dit voor op het strand of zo?



pi_37733704
Ik vind dit persoonlijk niet heel mooi maar je zou er wel mee over straat kunnen !!!
p.s. niet roze en rood gaan combineren. Dus bij de witte broek een gekleurd shirt en bij een gekleurde broek een wit shirt. Ok ?




pi_37733755
Dit ziet er zomers en heel leuk uit (Vind ik dan ) !!!



pi_37733791
Het moet wel een beetje bij m passen . Altijd in tribalshirts gelopen en nu ineens een knalroze polo .

Ik zou voor veilig en neutraal gaan. Mooie donkere spijkerbroeken met effen shirts. Dan kan je daarna altijd nog voor de streepjes, kleurtjes en dingetjes gaan!
pi_37733819
Dit is lekker vrolijk ook !!!



pi_37733821
Koop maar deze schoenen:



Dan ben je de man
pi_37733844
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef karoltje het volgende:
Het moet wel een beetje bij m passen . Altijd in tribalshirts gelopen en nu ineens een knalroze polo .

Ik zou voor veilig en neutraal gaan. Mooie donkere spijkerbroeken met effen shirts. Dan kan je daarna altijd nog voor de streepjes, kleurtjes en dingetjes gaan!
Ja maar hij vond het zelf niet eens mooi ? Dus dan denk ik dan post ik maar veel verschillende soorten moet hij maar roepen wat hij mooi vindt !
pi_37733920
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef karoltje het volgende:
Het moet wel een beetje bij m passen . Altijd in tribalshirts gelopen en nu ineens een knalroze polo .

Ik zou voor veilig en neutraal gaan. Mooie donkere spijkerbroeken met effen shirts. Dan kan je daarna altijd nog voor de streepjes, kleurtjes en dingetjes gaan!
altijd in tribalshirts? ik wist nieteens wat dat was totdat ik het hier postte. is ook het enige shirt met zoiets erop. ik draag normaal altijd goedkope neutrale kleren, ik dacht deze keer eens een keer met de mode mee te gaan
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37733921
Ik vind dit net zo iets als tribal dus misschien vind jij het ook leuk !



pi_37733940
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:07 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

altijd in tribalshirts? ik wist nieteens wat dat was totdat ik het hier postte. is ook het enige shirt met zoiets erop. ik draag normaal altijd goedkope neutrale kleren, ik dacht deze keer eens een keer met de mode mee te gaan
O maar dat is niet echt mode.. Is voor van die 13 jarige ventjes waarvan hun m00der kleding voor ze koopt. Zat er al iets bij van die plaatjes die ik postte ?
pi_37734040
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

O maar dat is niet echt mode.. Is voor van die 13 jarige ventjes waarvan hun m00der kleding voor ze koopt. Zat er al iets bij van die plaatjes die ik postte ?
stiekem was mijn m00der ook mee om mn kleren te betalen

ik vind dat shirt van die zomerse dinges wel leuk, maar kan dat wel boven een blauwe spijkerbroek? (heb bijna alleen maar blauwe spijkerbroeken)
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37734090







Ook allemaal leuk als je het lijf en hoofd er voor hebt
pi_37734109
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

stiekem was mijn m00der ook mee om mn kleren te betalen

ik vind dat shirt van die zomerse dinges wel leuk, maar kan dat wel boven een blauwe spijkerbroek? (heb bijna alleen maar blauwe spijkerbroeken)
Welke bedoel je, die met die bloemetjes?


+

Kan wel hoor !
pi_37734162
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Welke bedoel je, die met die bloemetjes?


die.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37734187
die bloemetjes hawaii shirts heb ik er zelf al 3 van: blauw bruin en groen
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37734282
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

[afbeelding]

die.
Ja kan wel als het niet zo een gek tribal ding is
pi_37734291
Wat een schattig topic!
Ga gewoon naar de H&M en sla de eerste twee á drie rijen over, want daar hangt 'trendy' spul dat na twee weken óf kapot óf lelijk is, óf waarvan je pas na 2 weken ontdekt dat je er eigenlijk gigantisch voor lul mee loopt. Richt je op de middelste schappen, want de allerlaatste rijen met kleding zijn ook niet de moeite waard, daar hangt een beetje de b-kleding.
De foto's hierboven bevatten wel goede tips, you can't go wrong!
pi_37734408
Als je liever eerst online wil kijken.....

H&M
Esprit
enz.
pi_37736449
jeuj dit is leuk persoontjes restylen.

(braun dat zijn hele foute schoenen make-over moet er goed uitkomen niet zo )

okay we gaan het allemaal beetje in de goedkope prijs houden want anders chrik je je helmaal kapot denk ik, aangezien die blousjes ook neit veel meer dan 20 euro kosten.

voor de schoenen :
60 euro bij invito..

voor de broek

overal te koop en als je een beetje zoek zeker niet boven de 50 euro.


simpel blousje erboven



paar tips..

zorg iig dat je een normaal kapsel hebt niet zo van ik doe er helemaal niks aan want dat staat niet.. Verder draag een broek nooit te hoog. De meeste modellen tegenwoordig horen wat lager gedragen te worden.

zlef kan ik nog wel wat veel mooiers bedenken maar dan ga je wel stukje duurder zitten.

hopelijk kan je er wat mee

suc6
pi_37736817
Ik ben net even de stad in geweest (moest even een loonstrookje inleveren) en heb bij een hoop kledingwinkels (die ik nog nooit gezien had) even snel rondgekeken en zag redelijk wat kleding wat in jullie(en uiteraard mn eigen) ogen wél oke is. dus dalijk even geld bedelen bij mn mama en dan ga ik morgen weer op klerenjacht.

bedankt voor de tips en laat ze maar komen want ik heb ze nodig.

@ CJV-Timo
volgens mij word je met witte schoenen in veel clubs niet binnengelaten dus ik zoek wat anders.


ps: oja, de H&M hier in Zoetermeer is alleen voor vrouwen en kinderen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37737005
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Mustard_Man het volgende:


ps: oja, de H&M hier in Zoetermeer is alleen voor vrouwen en kinderen.
Dan moet je die van Rotterdam of Den haag eens proberen.

Leuk topic!
pi_37737148
Mijn man koopt veel bij Esprit, is wat mij betreft ook altijd goed.

Heb je niet een foto van jezelf zodat we nog beter kunnen bekijken welke kleren je het best staan?
pi_37737438
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Mustard_Man het volgende:


@ CJV-Timo
volgens mij word je met witte schoenen in veel clubs niet binnengelaten dus ik zoek wat anders.


ps: oja, de H&M hier in Zoetermeer is alleen voor vrouwen en kinderen.
nou dat heb ik nog nooit gemerkt witte schoenen is hier echt geen probleem ( deventer). Maar ik kom ook wel naar r'dam en a'dam en daar heb ik ook nog nooit commetaar gehad op witte schoenen.. Maar het is zomer ik zal nu echt niet op een paar donkere schoenen willen lopen vind ik er eerlijk gezegd ook echt niet uitzien..

anders ga je opzoek naar een paar mooie flip-flops..


ps. met die tribal blousjes wel dan ?:p
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:14:00 #42
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_37737488
Score is wel een aardige winkel voor kleding en Sneakers voor schoenen.
pi_37737615
zelf vind ik score echt een kut winkel... Hoeveel winkels hebben ze wel niet over heel nederland met allemaal dezelfde collectie, betekend dat echt iets van 20 copieen van jezelf rondlopen, vind ik echt helemaal niks.

Geef liever wat meer uit en loop er dan wat aparter bij dan dat ik zo'n standaard winkelpop ben.

OT: wat wil je ongeveer uitgeven voor een make-over dan?
pi_37738170
ik heb maar een video van mezelf gemaakt en daar pics uitgehaald want als ik mezelf film kan ik me nooit beheersen en moet ik persé lomp doen. aub niet klagen over mij kapsel want ik weet zelf ook dat ik nodig naar de kapper moet, tenzij je daar ook ideeen voor heb natuurlijk.










man wat heb ik trouwens een dikke kont.


enne, ik weet niet precies wat mn budget is en ik weet stiekem ook niks over de prijzen van goede en slechte kleren dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. hangt er ook een beetje af hoe vrijgevig mijn mams is als ik om geld ga bedelen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37738229
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben net even de stad in geweest (moest even een loonstrookje inleveren) en heb bij een hoop kledingwinkels (die ik nog nooit gezien had) even snel rondgekeken en zag redelijk wat kleding wat in jullie(en uiteraard mn eigen) ogen wél oke is. dus dalijk even geld bedelen bij mn mama en dan ga ik morgen weer op klerenjacht.

bedankt voor de tips en laat ze maar komen want ik heb ze nodig.

@ CJV-Timo
volgens mij word je met witte schoenen in veel clubs niet binnengelaten dus ik zoek wat anders.


ps: oja, de H&M hier in Zoetermeer is alleen voor vrouwen en kinderen.
Je moet iemand meenemen die modebewust is Heb je geen zus of zusje? In Rotterdam zitten veel leuke winkels. Ik ga er vanuit dat je geen dure merkkleding op het oog hebt. Zelf vind ik leuke goedkope winkels in Rotterdam de Sting (koopgoot), en de America Today (in ''the mall'', boven de koopgoot). Ook Jack&Jones (als je de koopgoot uitkomt, vlakbij de AH to go) heeft leuke kleding! deze is niet zo heel groot.
De H&M in Rotterdam vind ik zelf belabberd voor casual kleding. Die mijd ik zoveel mogelijk. Je kan zelf natuurlijk altijd even kijken maar ik vind 'm te druk en te rommelig.
Als je goedkoop wil slagen, zou ik Le mans (twee vestigingen, lijnbaan) en Best boy campany (lijnbaan) niet binnen lopen. Erg leuke kleding, vanaf 100 euro per artikel . Ook de Bijenkorf is behoorlijk prijzig.

Zelf bespaar ik niet op broeken, omdat een goede broek (meestal ook duur) gewoon lang mee gaat. Broeken koop ik uitsluitend van prijzige merken. Maargoed, voor jouw hebben ze bij andere winkels ook leuke broeken.

Aangezien kleding voor jouw geen hoge prioriteit heeft, neem ik aan dat je niet bereid bent 70 euro voor een shirt, of 120 euro voor een broek bereid bent neer te leggen. Daarom laat ik die dure zaken een beetje buiten beschouwing. Alleen interessant voor de freaks ( )
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:43:29 #46
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_37738363
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:18 schreef CJV-Timo het volgende:
zelf vind ik score echt een kut winkel... Hoeveel winkels hebben ze wel niet over heel nederland met allemaal dezelfde collectie, betekend dat echt iets van 20 copieen van jezelf rondlopen, vind ik echt helemaal niks.

Geef liever wat meer uit en loop er dan wat aparter bij dan dat ik zo'n standaard winkelpop ben.
OT: wat wil je ongeveer uitgeven voor een make-over dan?
Dat is je goed recht, ik bedoelde ook meer kwa broeken, maar goed, als je wat meer naar originele Hawaii shirts en dergelijke wilt gaan kijken, kun je beter een lokale surf shop opzoeken.

Mambo Kings is toch wel en merk wat ik erg graag draag... en... ik zie er bijna nooit iemand mee lopen.

Jack & Jones is ook erg goed te doen.
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:45:27 #47
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37738417
Dat filmpje van je. .
pi_37738539
Btw, je kapsel kan ook best anders. Vraag aan de kapper of hij/ze er iets hips van kan maken, zonder dat het té extreem is. blader wat tijdschriften door of kijk op internet naar leuke kapsels Neem een plaatje mee en laat het zien, vraag wat de mogelijkheden zijn Ik vind zelf een soort kuif altijd wel leuk, een beetje schuin en niet te strak, beetje rommelig.

Oja, ik ben geen homo
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_37738640
Neem een militairen kapsel (jeweetwel, zo heeeel kort)

En als je nu shirtjes gaat kopen: niet zoals die die je op die fotos aan hebt onder dat bloesje he! iets strakker mag wel
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:53:18 #50
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37738650
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:49 schreef Casparovvv het volgende:
Btw, je kapsel kan ook best anders. Vraag aan de kapper of hij/ze er iets hips van kan maken, zonder dat het té extreem is. blader wat tijdschriften door of kijk op internet naar leuke kapsels Neem een plaatje mee en laat het zien, vraag wat de mogelijkheden zijn Ik vind zelf een soort kuif altijd wel leuk, een beetje schuin en niet te strak, beetje rommelig.

Oja, ik ben geen homo
Metroseksueel Casparovvv, metroseksueel. Het kan tegenwoordig. 't Geeft niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')