abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 00:44:54 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_37833919
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef navvy het volgende:
Ik vond de "grappen" niet echt hard, had wel meer verwacht. Volgende week beter.
Ja je mongole 9 jaar oude achterkind neuken was zwakjes

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 15 mei 2006 @ 00:46:03 #177
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37833936
die Eerdmans komt met het gebrek aan respect voor dieren (wat ook zo is), en Heertje begin meteen over die kutdieren. Dat bevestigd het alleen.
Houd van een lijntje.
pi_37833971
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Volgens mij had dat moeten komen nadat Eerdmans begon over het goede doel voor dieren en dat sommigen dat raar vonden.
Ze hebben het geknipt.....
Nee hoor, dat is er niet uitgeknipt
Too old to Trick or Treat, too young to die
  maandag 15 mei 2006 @ 00:50:02 #179
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37833991
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja je mongole 9 jaar oude achterkind neuken was zwakjes

Vond ik dus niet grappig en/ of hard. Had meer verwacht.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_37834764
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:23 schreef pberends het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=961#comments
[..]

Heeft hij een punt, je moet de gasten wel met enige respect behandelen. Tegen een gast ingaan om de humor kan, maar om het serieuze niet. Eerdmans had Raoul helemaal niet aangepakt en dus was de aanval totaal onterecht.
Het gaat niet om aanvallen en terugpakken. Als iemand zo'n krom verhaal afsteekt dan kun je wel eens primair reageren. Het was vrij spontaan, dat gebeurt als iets je echt werkelijk stoort. Want geef toe, de vergelijking kan in de 2e kamer niet maar er zat best wat in.

Vond dat juist het sterkste moment, een paar harde grappen over de LPF en wat emotie. Dat ik het helemaal met Raoul eens was speelt dan vast wel een rol, maar iedereen moet denk ik wel toegeven dat Eerdmans totaal fout zat.
  maandag 15 mei 2006 @ 02:09:54 #181
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37834841
Ik heb verder niets met die Eerdmans, maar ik vond niet dat hij fout zat.

Ten eerste, omdat het niet bij het programma past, waar Eerdmans te gast is. Ten tweede, omdat Heertje veels te emotioneel reageerde. Ten derde en het belangrijkste is dat asielzaken niet in de portofuile van Eerdmans zit. Kortom hij heeft er helemaal niets mee te maken, de kritiek die Heertje heeft moet hij op andere personen richten.

Verder prima zoals Eerdmans op wil komen voor de dieren.
pi_37834905
quote:
Op maandag 15 mei 2006 02:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb verder niets met die Eerdmans, maar ik vond niet dat hij fout zat.

Ten eerste, omdat het niet bij het programma past, waar Eerdmans te gast is. Ten tweede, omdat Heertje veels te emotioneel reageerde. Ten derde en het belangrijkste is dat asielzaken niet in de portofuile van Eerdmans zit. Kortom hij heeft er helemaal niets mee te maken, de kritiek die Heertje heeft moet hij op andere personen richten.

Verder prima zoals Eerdmans op wil komen voor de dieren.
Helemaal mee eens
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_37835036
quote:
Op maandag 15 mei 2006 02:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb verder niets met die Eerdmans, maar ik vond niet dat hij fout zat.

Ten eerste, omdat het niet bij het programma past, waar Eerdmans te gast is. Ten tweede, omdat Heertje veels te emotioneel reageerde. Ten derde en het belangrijkste is dat asielzaken niet in de portofuile van Eerdmans zit. Kortom hij heeft er helemaal niets mee te maken, de kritiek die Heertje heeft moet hij op andere personen richten.

Verder prima zoals Eerdmans op wil komen voor de dieren.
Sowieso mijn laatste reactie om er geen politiek topic van te maken...

Eerst even over je 'ten derde':
Je portefeuille maakt toch geheel niet uit of je ergens iets over mag zeggen of niet? Hij is geen minister van een bepaald ministerie, hij is gewoon volksvertegenwoordiger. Hij vertegenwoordigt een partij die voor uitzetting was.

Je eerste punt klopt wel, je tweede vind ik niet. Ik weet niet hoe Eerdmans het bedoelde, maar zoals het eruit kwam vond ik het ook walgelijk. Dan is een emotionele reactie wat mij betreft gerechtvaardigd.
  maandag 15 mei 2006 @ 09:17:53 #184
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37836484
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:50 schreef navvy het volgende:

[..]

Vond ik dus niet grappig en/ of hard. Had meer verwacht.
Gelukkig maar Viel me nu pas op dat Eerdmans al eerder in de uitzending over de dieren begon en dat Heertje er toen niet bovenop sprong.
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 15 mei 2006 @ 09:22:00 #185
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37836548
En die Eerdmans is wat mij betreft toch behoorlijk door het ijs gezakt met zijn imago als man van het volk. Hij zat daar maar een beetje streng niet te lachen om de grappen met zijn armen demonstratief over elkaar, en om te zoeken naar momenten om politieke statements te maken.

Hij heeft nauwelijks een grap gemaakt.
Ga dan niet in het programma zitten....
!!! Go 49-ers !!!
pi_37836782
Vanmiddag maar even op uitzendinggemist.nl kijken. Kon echt niet wakkerblijven voor de herhaling gisteravond.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:21:38 #187
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_37840931
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:37 schreef Stansfield het volgende:
Vanmiddag maar even op uitzendinggemist.nl kijken. Kon echt niet wakkerblijven voor de herhaling gisteravond.
Die van vorige week staat er ook nog steeds niet op.
The Most Incredible, Baby
pi_37841685
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vond dat juist erg sterk.

Ga dan NOVA kijken. Of Netwerk; die hebben elke dag wel iets te melden over asielzoekers.
pi_37841779
quote:
Op maandag 15 mei 2006 02:39 schreef thettes het volgende:

[..]

Sowieso mijn laatste reactie om er geen politiek topic van te maken...

Eerst even over je 'ten derde':
Je portefeuille maakt toch geheel niet uit of je ergens iets over mag zeggen of niet? Hij is geen minister van een bepaald ministerie, hij is gewoon volksvertegenwoordiger. Hij vertegenwoordigt een partij die voor uitzetting was.

Je eerste punt klopt wel, je tweede vind ik niet. Ik weet niet hoe Eerdmans het bedoelde, maar zoals het eruit kwam vond ik het ook walgelijk. Dan is een emotionele reactie wat mij betreft gerechtvaardigd.
Das niet helemaal waar. Pim Fortuyn en zijn LPF waren de eerste die voor een generaal pardon waren voor een aardig deel van die 26.000 asielzoekers. De PvdA, VVD en D66 hebben die asielzoekers keihard laten stikken, al die jaren. Je kunt de LPF geen gebrek aan compassie verwijten jegens asielzoekers.
pi_37841821
Misschien moeten ze eens proberen om figuren van de straat uit te nodigen. Zoals Meki ofzo. Wat hebben al die programma's toch met inhoudloze BN'ers??
pi_37865974
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
En die Eerdmans is wat mij betreft toch behoorlijk door het ijs gezakt met zijn imago als man van het volk. Hij zat daar maar een beetje streng niet te lachen om de grappen met zijn armen demonstratief over elkaar, en om te zoeken naar momenten om politieke statements te maken.

Hij heeft nauwelijks een grap gemaakt.
Ga dan niet in het programma zitten....
iedereen hield zijn armen strak op elkaar, ze zaten zich kapot te zweten, en wij ook.
Gruwelijk heet,
en E hied gewoon de eer aan zijn eigen, om niet in te gaan op de vergelijking van Raoel, dier en azielzoeker. tegenoner Raoel, met 2 flessen wijn in zijn kop Raoel zat al half te slapen. , lijkt nergens op.
De Puta Madre
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:47:49 #192
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_37866144
Zetten ze die dingen nog eens op uitzendinggemist.nl?
The short weekend begins with longing...
pi_37866380
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:47 schreef California het volgende:
Zetten ze die dingen nog eens op uitzendinggemist.nl?
Yep. Hoezo?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_37866633
t is TV. toen ik nog nooit een opname had bijgewoond , vond ik t een leuk programma.
ik denk dat dat bij alles zo is, live opgenomen noemen ze dat. is ook zo. en dan moet er een uur uitgeknipt worden.
bij Jack Spijkerman, en bij Paul de Leeuw zal t niet anders zijn.

ow verkeerd begrepen misschien,

Zetten ze die dingen nog eens op uitzendinggemist.nl? vroeg California...
bedoel je die 2 uur opname? die niet nee,


--------------------------------------------------------------------------------


De Puta Madre
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:20:29 #195
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_37866785
Dat zou ook leuk zijn, maar ik bedoel gewoon de afleveringen . Ik zie nu alleen de laatste van vorig jaar.
The short weekend begins with longing...
pi_37866900
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:20 schreef California het volgende:
Dat zou ook leuk zijn, maar ik bedoel gewoon de afleveringen . Ik zie nu alleen de laatste van vorig jaar.
zeg dat dan, misschien bij uitzending gemist.nl of zo?
De Puta Madre
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:38:55 #197
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_37873250
Tot nu toe alleen de laatste aflevering van vorig jaar, nog geen recente afleveringen.

"Dus jij geeft geld aan de Dierenbescherming? Vind je dat niet een beetje wrang?"
Die kwam pas wat later door bij mij, maar wel sterk
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:40:00 #198
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_37888285
Heertje ging naar mijn smaak over de grens.
Zijn betoog miste doel, en ook Jan jaap, die normaal zijn gast, hoe fout ook, altijd verdedigd vond het nodig om Heertje bij te staan. Jammer!
pi_37905796
Sowieso, die cabaratiers lullen altijd een beetje mee met links, zonder ergens ook maar iets vanaf te weten. Raoul Heertje maakt eerst zelf een vergelijk tussen dieren en asielzoekers, en daarna wordt ie boos dat Joost Eerdmans dat vergeljik maakt leek het wel. En als je het dan over zielige asielzoekers hebt, en je komt aan met Taida Pasic, dan ben je wel heel naief.

En Peter Faber wilde ook nog even zijn mond open trekken over de bio industrie. Wat een domme gast was dat zeg. Deels had ie wel gelijk, maar om als oplossing nou maar gewoon minder dieren te gaan houden in Nederland, waar moeten we dan van eten?

Tenenkrommende uitzending, schoppen tegen Verdonk en Balkenende, populair ouwehoeren, maak gewoon grappen, ik hoef hun politiek correcte statements echt niet te horen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:37:06 #200
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_37963419
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:40 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

iedereen hield zijn armen strak op elkaar, ze zaten zich kapot te zweten, en wij ook.
Gruwelijk heet,
en E hied gewoon de eer aan zijn eigen, om niet in te gaan op de vergelijking van Raoel, dier en azielzoeker. tegenoner Raoel, met 2 flessen wijn in zijn kop Raoel zat al half te slapen. , lijkt nergens op.
waarom ben jij nog stééds niet gebanned?
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')