abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_37704691
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
hmmm dit is voorlopig mijn laatste en die heb ik er echt uit moeten persen...ik heb niets leuks meer. De serie van BL bij die auto heeft nog wel potentie maar daar moet ik rustig voor gaan zitten en ergens een blauwe lucht met wolken vandaan zien te toveren
[afbeelding]
Geinig: een low-key portret op een zonnige dag. ben niet zo'n low-key fan, maar vind deze wel leuk. Er valt ms net iets te veel (te breed) licht op de schouder.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_37704792
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
Dan zet ik mijn tot nu toe favorite Mukie foto hier ook neer.

[afbeelding]
Bijzondere plaat. Technisch heel netjes en dankzij de schaduwen kijken we niet al te gek ver Mukie's neus in. Hij lijkt me een tikkie uitgebeten op het voorhoofd, maar ms ook net niet. Gegeven het camerastandpunt een hele knappe plaat, maar ik zou zelf nooit voor dat standpunt gekozen hebben.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_37704872
Zo, genoeg gekletst. Plaatjes weer. Met een 'verhaaltje d'rin dit keer. En op een locatie die ik nog maar weinig teruggezien heb in de foto's. Jammer, want het licht was er erg mooi.

1:


2:


3:


4:
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:33:45 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_37704963
Mijn reputatie... wat doe je
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:37:33 #105
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_37705039
Heeft ze nou een fles olijfolie onder haar hand liggen?:D

Ik vind deze foto's technisch best goed, beetje uitgebeten wit op nr.1 en nr.2 lijkt niet echt scherp, Maar wat mij het meest 'stoord' is dat het me niet overtuigd. Of het de houdng van het model, de blik of het totaal plaatje is weet ik niet maar ik zie geposeerde dingen, ik geloof het niet wat ik zie zeg maar.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:40:47 #106
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705102
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Zo, genoeg gekletst. Plaatjes weer. Met een 'verhaaltje d'rin dit keer. En op een locatie die ik nog maar weinig teruggezien heb in de foto's. Jammer, want het licht was er erg mooi.

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

3:
[afbeelding]

4:
[afbeelding]
1 - hmmmm...de sarong (?) past imho echt niet in het plaatje qua tijdsbeeld. En zwaait ze of weert ze de zon uit haar ogen? Als ze zwaait klopt het plaatje niet helemaal. Ik heb namelijk nog nooit een trein met de deuren nog open weg zien rijden

2 - lekker portret, mooie dof.

3 - beetje onlogische houding. en helaas wat donker in het gezicht.

4 - mooie plaat, grappig gekozen standpunt.

ik begrijp je verhaaltje niet helemaal. Ze zwaait iemand uit en gaat zich dan bezatten? (no offence natuurlijk he? )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:43:35 #107
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705171
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:12 schreef -Marjo- het volgende:
Hoe is deze?:

[afbeelding]
mooi. beetje fel op het voorhoofd maar kan nog net.

ik vind alleen de make-up (maar daar kan jij niets aan doen) too much voor Debs. Ze hadden die rode lippenstift beter in een naturelle tint aan kunnen brengen. Bij zulke make up leg je OF de nadruk op de ogen OF op de mond, nu weet ik niet waar ik moet kijken.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:45:10 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705210
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
Even een experimenteel-megacropje van één der modellen

[afbeelding]

Niet meteen mij afbranden he??
Op zich niets mis mee, alleen gaat mijn aandacht uit naar haar wenkbrauw wat vast niet de bedoeling is de wenkbrauw loopt imo ook iets te veel voor haar oog.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:46:32 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705241
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef Re het volgende:
persoonlijk had ik weinig met het thema vond lekker in het gras liggen tussen de doornen en andere stekels veel leuker

[afbeelding]
focus mooi op de enorm helder blauwe ogen en OMG wat een mooie bokeh

verder straalt het idd iets relaxeds uit.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:48:28 #110
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705292
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de grote Fles-Peleng-Fisheye-Snapshot-Stortvloed maar even dan

Groepjeeeee

[afbeelding]

Toeps bekijkt de wereld vanuit een roze aquarium:

[afbeelding]

Roda JC Hooligans misdragen zich dermate ernstig dat complete spoorlijn opgeheven wordt

[afbeelding]

Fifties-vamps hadden zich heel wat anders voorgesteld bij de Orient Express....

[afbeelding]

Testing the fringes of Fok!policy



Big O annex Big P

[afbeelding]

Xilaaaaaaaaa

[afbeelding]
eindelijk eens een foto waar mijn neus groter is dan mijn tieten

en wachten jullie nu of ik nog groene smurrie over de mensen gaan kotsen of hebben jullie de Excorsist al gebeld?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:50:35 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705347
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
1. De Trein
[afbeelding]

2. Het Mechaniek
[afbeelding]

3. Het Trein Personeel
[afbeelding]

4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]

5. Nog Mooier Rood (snapshot)
[afbeelding]

6. Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]

7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]

8. hmmm (snapshot)
[afbeelding]

Oke , 8 fototjes -> Zeg het maar ( commentaar naast de foto's is gewoon een ingeving)
de dame in rood is erg mooi! maar wat deze foto's betreft had je het kunnen beperken tot enkel foto 6.

de trein heb je mooi in beeld gebracht alleen de uitgebeten witte lucht stoort me behoorlijk, vooral op foto 2.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37705383
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

focus mooi op de enorm helder blauwe ogen en OMG wat een mooie bokeh

verder straalt het idd iets relaxeds uit.
Ik vind de bokeh juist minder. Met welke lens is deze geschoten?
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:52:11 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705387
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, het forum doet het weer, tijd voor weer een tweetal fotows

[afbeelding]

[afbeelding]
1 - mooi gekaderd met het aanwezige decor. wat V.V. zegt...invulflitsje was misschien wel even gewenst.

2 - daar is ze weer, die Nicole Kidman blik
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:54:36 #114
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705448
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Phoenixx het volgende:
3x ketelbinkie:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

3:
[afbeelding]
1 - leuk gepositioneerd, beetje fel op sommige plekken.
2 - juist weer wat donker in haar gezicht en nogal oranje (het is niet snel goed he? )
3 - ja lekker, model hoeft niet altijd recht de camera in te kijken.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:56:03 #115
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705490
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]

dit is denk ik de beste foto van mijn hand van die dag.
mening kan nog veranderen maar dit is de enige die ik me echt goed bij blijft. (rest heeft minder impact)
zacht...lief...plaatje voor aan de muur
heb je alles met dat gekke lensje van je geschoten?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:57:26 #116
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705524
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hierbij mijn foto's tot op heden. Ik zal vast zelf aangeven wat ik zou willen verbeteren.
#1
[afbeelding]
Invulflits nodig. Teveel schaduw onder de pet.
#2
[afbeelding]
zie foto hierboven
#3
[afbeelding]
Overbelichtte plek linksonder en een gedeelte van Mukie's schouder
#4
[afbeelding]
Blik had mijn kant op gemoeten
#5
[afbeelding]
Eigenlijk niet zoveel op aan te merken
#6
[afbeelding]
Er had meer diepte in de foto moeten zitten; de loc had duidelijker naar voren moeten komen en ik had Muuk verder van de loc moeten verwijderen om een mooi onscherp effect te krijgen.
ik begrijp wat je wilt zeggen met je eigen kritieken en ik ga er wel in mee

maar 3 vind ik een heerlijke foto
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37705527
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:19 schreef Vliegvrager het volgende:

#2 Subtiel dat sigaartje, leuke pose zo. Volgens mij kan je de foto als geheel gewoon oplichten (je hebt in RAW geschoten zie ik) omdat het witte shirt hier niet in beeld is.
Ik zal nog eens kijken
quote:
Minpuntje vind ik trouwens dat die coupe-deur openstaat, maar ik sluit niet uit dat dat mijn schuld is.
quote:
#3 Hele sterke compo, maar je verliest het beoogde effect omdat ie linksonderin te licht is. beetje doordrukken ms?
Wederom...ik zal PS nog eens opstarten
quote:
#6 Het idee achter deze foto is heel goed, en de pose vind ik ook erg fijn. Maar dat snoeiharde zonlicht maakt het een loeimoeilijke plaat. Je fotografeert zowel Mukie als de loc aan de schaduwzijde (niet dat je wat te kiezen had) en dat haalt veel kracht uit de foto. Ik zou eigenlijk niet weten hoe het beter had gemoeten (ja, een giga diffusietent eromheen en dan een batterij fltsers om alle schaduwen in te vullen ), denk dat je er gegeven de omstandigheden uit hebt gehaald wat er in zat.
Thnx
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:58:34 #118
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705547
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
Dan zet ik mijn tot nu toe favorite Mukie foto hier ook neer.

[afbeelding]
Ik vind 'm teveel up the nose eigenlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:02:13 #119
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37705642
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

de dame in rood is erg mooi! maar wat deze foto's betreft had je het kunnen beperken tot enkel foto 6.
Ik heb niet gek veel andere gemaakt he of ze waren zo slecht dat er niet eens wat aan te verbeteren was, behalve opnieuw nemen
quote:
de trein heb je mooi in beeld gebracht alleen de uitgebeten witte lucht stoort me behoorlijk, vooral op foto 2.
jah praat me er niet van, ik heb nachtmerries van die lucht.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:07:56 #120
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37705782
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik heb niet gek veel andere gemaakt he of ze waren zo slecht dat er niet eens wat aan te verbeteren was, behalve opnieuw nemen
[..]

jah praat me er niet van, ik heb nachtmerries van die lucht.
Ik heb er ook enorm mee te kampen gehad hoor. En mijn DinkyToy gaat maar tot F8 dus ik kon niet veel meer doen...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:12:30 #121
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37705897
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sharkie was echt een fun plaatje Ik verbaas me erover dat hij zo goed nog is.
Ik? goed?

dank je
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_37708141
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:23 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Vind ik als foto beter dan die tweede (van Deb) die je liet zien. Fraaie vlakverdeling en goed met het licht gespeeld. Wat ik me alleen afvraag, is dit een geregiseerde foto? Heb jij Debsterr aanwijzingen gegeven of zag je haar staan en drukte je af?

En eerlijk gezegd vind ik dit van alle visagie-werkjes die ik zaterdag gezien heb de minste. De knalrode lippen vind ik prachtig, maar rond de ogen is het me te donker. Daarmee smijt je als het ware de deur naar haar ogen dicht.
Debster was nogal lacherig dus dit was echt een lucky shot denk ik.

Die rode lippen knallen er inderdaad erg uit...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_37709614
Voorlopig mijn laatste:

Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 mei 2006 @ 15:26:24 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37709687
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Voorlopig mijn laatste:

[afbeelding]
leuke foto
alleen jammer van die grove korrel in haar ogen en wenkbrauwen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:13:54 #125
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37712544
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef Ynske het volgende:
leuke foto
alleen jammer van die grove korrel in haar ogen en wenkbrauwen
Op digitaal gebied heet dat ruis. Dat is verwerpelijk. Korrel is alleen aanwezig op film. korrel word over het algemeen als mooi ervaren in de monochrome wereld.


Ik heb het idee dat dit een enorme crop is van een andere foto, en dat de het met de ruis wel meevalt...
Ik vind het een mooie plaat, ik stoor me niet aan de ruis. Highlights in de ogen zou zeer goed werken denk ik...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_37712917
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:13 schreef Shark.Bait het volgende:

Ik heb het idee dat dit een enorme crop is van een andere foto, en dat de het met de ruis wel meevalt...
400 ASA . Op de huid heb ik de ruis weggedrukt in de nabewerking. Bij de ogen vond ik dat zonde
quote:
Ik vind het een mooie plaat, ik stoor me niet aan de ruis. Highlights in de ogen zou zeer goed werken denk ik...
Thnx, s kijken of ik die highlights kan stelen uit een ander plaatje
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:47:25 #127
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37713386
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
#6
[afbeelding]
Er had meer diepte in de foto moeten zitten; de loc had duidelijker naar voren moeten komen en ik had Muuk verder van de loc moeten verwijderen om een mooi onscherp effect te krijgen.
Vooropgesteld dat ik em op mijn brakke werk monitor zit te bekijken, ik denk dat het tegenlicht ook niet echt meewerkt op deze foto.
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:27 schreef Vliegvrager het volgende:
400 ASA . Op de huid heb ik de ruis weggedrukt in de nabewerking. Bij de ogen vond ik dat zonde
oja, ik las het net in de SC. Zonde. Leermoment dan maar, of Noise Ninja?
quote:
Thnx, s kijken of ik die highlights kan stelen uit een ander plaatje
Ben benieuwd...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_37713461
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

1 - mooi gekaderd met het aanwezige decor. wat V.V. zegt...invulflitsje was misschien wel even gewenst.

2 - daar is ze weer, die Nicole Kidman blik
Yup, die flits, dat is een leermoment voor de volgende keer. (maar gelukkig ben ik niet de enige die daar last van had)
pi_37713940
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Zo, genoeg gekletst. Plaatjes weer. Met een 'verhaaltje d'rin dit keer. En op een locatie die ik nog maar weinig teruggezien heb in de foto's. Jammer, want het licht was er erg mooi.

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

3:
[afbeelding]

4:
[afbeelding]
heeft zij nou een tepel piercing? lijkt zo op de 1e foto
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_37714202
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat ik em op mijn brakke werk monitor zit te bekijken, ik denk dat het tegenlicht ook niet echt meewerkt op deze foto.
Tegenlicht De zon kwam van links volgens mij. Echt tegenlicht is er niet dan hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:28:06 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37714407
Vliegvrager, wat een briljante foto's (in een coupé oid? ).
Hoe heb je die belichting zo gekregen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_37717771
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Vliegvrager, wat een briljante foto's (in een coupé oid? ).
Hoe heb je die belichting zo gekregen?
thnx. In een coupé idd. Belichting: losse studio flitser achter model, idem met softbox voor model

(edit: ik neem aan dat je de tegenlicht foto's bedoelt. De rest wat ik in dit topic heb staan is daglicht, die laatste daglicht links (voor de kijker) met een softbox rechts redelijk ver weg.

[ Bericht 19% gewijzigd door Vliegvrager op 10-05-2006 20:52:40 ]
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:52:34 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_37720239
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Debster was nogal lacherig dus dit was echt een lucky shot denk ik.

Die rode lippen knallen er inderdaad erg uit...
Ik was helemaal niet lacherig! Ik was serieus, en toen kwam Fles . Okey, daarna was ik wel lacherig ja . Verder vond ik die 2e make-up zelf ook het minste, inderdaad iets too much voor mij.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_37720545
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik was helemaal niet lacherig! Ik was serieus, en toen kwam Fles . Okey, daarna was ik wel lacherig ja . Verder vond ik die 2e make-up zelf ook het minste, inderdaad iets too much voor mij.
Fles was er al toen ik aan kwam lopen
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:03:45 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_37720635
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Fles was er al toen ik aan kwam lopen
Maar dat was wel Fles z'n schuld , dat lacherige. Maar ik vind ze mooi hoor Marjo! Heb er echt weer een hoop mooie foto's bij .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_37720709
Fles was daarvoor bezig in de trein met Fem_me. Maar waar blijven die foto's?
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:26:33 #137
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_37721550
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:10 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

heeft zij nou een tepel piercing? lijkt zo op de 1e foto
Nee heb ik niet. Dat zijn gewoon de naden in het shirtje die bij elkaar komen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_37721687
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee heb ik niet. Dat zijn gewoon de naden in het shirtje die bij elkaar komen
en weer een droom de wereld uit geholpen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:30:12 #139
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_37721690
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee heb ik niet. Dat zijn gewoon de naden in het shirtje die bij elkaar komen
mijn fantasie wat doe je
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:32:59 #140
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37721795
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee heb ik niet. Dat zijn gewoon de naden in het shirtje die bij elkaar komen
[US-modus]

Bewijs!

[/US-modus]

Ik moet zeggen dat ik de foto met de speelkaarten de beste vind. De andere zijn inderdaad een beetje te geacteerd. De eerste is nog wel goed, maar de drankflessen en de pose zijn niet echt lekker geregisseerd (al snap ik dan weer wel dat je die drank niet over de koffers kon goooien)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_37721846
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Fles was daarvoor bezig in de trein met Fem_me. Maar waar blijven die foto's?
Alleen met de fiets is leuk gelukt bij mij:

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:35:52 #142
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_37721888
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

[US-modus]

Bewijs!

[/US-modus]
[us-modmodus]

vragen om foto's staat een ban op

[us-modmodus]

ps. om welke foto ging het trouwens?
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_37722099
Met dank aan HM2:

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:42:27 #144
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37722107
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:

[..]

[us-modmodus]

vragen om foto's staat een ban op

[us-modmodus]
Ach welnee. Alleen doorzeuren om foto's kost een paar dagen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:42:38 #145
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_37722111
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:

[..]

[us-modmodus]

vragen om foto's staat een ban op

[us-modmodus]

ps. om welke foto ging het trouwens?
We hebben een nieuwe Mod

ging om deze foto: http://i20.photobucket.co(...)pelveld/CRW_5974.jpg
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:45:14 #146
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_37722193
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef Chanty het volgende:

[..]

We hebben een nieuwe Mod

ging om deze foto: http://i20.photobucket.co(...)pelveld/CRW_5974.jpg
nee daar kan ik aan zien dat het echt geen piercing is

als ik naar de foto kijk heb je dus een staafje
dat vraagd om een macro-shot
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:46:40 #147
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37722247
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:45 schreef blackbully het volgende:

[..]

dat vraagd om een macro-shot
hierzo
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:48:05 #148
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_37722305
Mijn eerste foto's van mijn eerste shoot .. van Mukie!
Ben benieuwd wat voor aanwijziingen jullie hebben!

#1


#2


Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:48:43 #149
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_37722328
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:45 schreef blackbully het volgende:

[..]

nee daar kan ik aan zien dat het echt geen piercing is

als ik naar de foto kijk heb je dus een staafje
dat vraagd om een macro-shot
Het zijn toch echt de naden in het shirt
De enige piercing die ik heb zit in mijn navel, helaas heren
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:49:11 #150
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37722342
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:45 schreef blackbully het volgende:

[..]

nee daar kan ik aan zien dat het echt geen piercing is

als ik naar de foto kijk heb je dus een staafje
dat vraagd om een macro-shot
Op de rechter van de 2 leek het meer overtuigend, maar dan een liggende..
Sweat dreams are made of these and are smashed to the floor.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_37722490
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Op de rechter van de 2 leek het meer overtuigend, maar dan een liggende..
Sweat dreams are made of these and are smashed to the floor.
ga is slowchatten in het goede topic !!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_37722943
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:48 schreef webspider het volgende:
Mijn eerste foto's van mijn eerste shoot .. van Mukie!
Ben benieuwd wat voor aanwijziingen jullie hebben!

#1
[afbeelding]

#2
[afbeelding]

Die eerste is lekker. Fraai uitgelicht, prettige compo en die blik suggereert een verhaal waar de kijker lekker zelf wat bij kan verzinnen. Het stukje groen in de achtergrond leidt wel een beetje af helaas, ms iets verzadiging en licht eruit halen in dat hoekje.

#2 is aardig, maar niet zo sterk als de eerste. Ik mis ogen en ik vind de stand van de mond maar zozo. Wel weer lekkere DOF
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_37723270
Dienstmededeling

We hebben wat feedback gekregen van de ZLSM. Men vond het over het algemeen een vrij gezellige en aparte bedoening. Met name de meneer achter de bar vond het een uitermate gezellige bedoening. Echter, er waren ook een tweetal klachten

  • Men heeft toch in het spoor gelopen.
  • Er is door iemand niet al te fraai taalgebruik gehanteerd tegenover de aanwezige medewerkers van de ZLSM.

    Voor wat betreft dat zich tussen de sporen begeven: daar hebben we het al over gehad.

    Voor wat betreft het taalgebruik: details hebben we helaas niet losgekregen, anders dan dat het een man is geweest.
    Ik hoop dat iemand zich nu aangesproken voelt en dat voor de volgende keer even laat Je bent daar als groep en alles wat wij doen, kan het verpesten voor een volgende groep Lijkt me niet nodig
  • "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_37723361
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 22:34 schreef -Marjo- het volgende:

    [..]

    Alleen met de fiets is leuk gelukt bij mij:

    [afbeelding]
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef -Marjo- het volgende:
    Met dank aan HM2:

    [afbeelding]
    En maar mopperen dat ze geen leuke foto's gemaakt heeft. Dit zijn er toch al gauw twee.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      woensdag 10 mei 2006 @ 23:46:37 #155
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_37724186
    snapshot van een verdacht figuur

    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:02:21 #156
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_37724631
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 23:46 schreef Shark.Bait het volgende:
    snapshot van een verdacht figuur

    [afbeelding]
    ruig

    wie is die crimineel, en kon die zijn bek weer eens niet houden tegenover personeel ... ow nee ik heb niets gezegd dit keer (denk ik)
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:21:34 #157
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_37725198
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
    Zo, genoeg gekletst. Plaatjes weer. Met een 'verhaaltje d'rin dit keer. En op een locatie die ik nog maar weinig teruggezien heb in de foto's. Jammer, want het licht was er erg mooi.

    1:
    [afbeelding]

    2:
    [afbeelding]

    3:
    [afbeelding]

    4:
    [afbeelding]
    ik mis het verhaaltje een beetje , die laatste 2 kan veel intenser als dat het idee was, 2de foto mooie close up waar ik altijd wel van hou ...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:23:56 #158
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_37725264
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 09:51 schreef Halinalle het volgende:

    [..]

    Ik vind de bokeh juist minder. Met welke lens is deze geschoten?
    50 mm op 1.4 , bokeh in dit geval ook mede door de felle lucht
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:33:49 #159
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_37725507
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
    [afbeelding] Dienstmededeling [afbeelding]

    We hebben wat feedback gekregen van de ZLSM. Men vond het over het algemeen een vrij gezellige en aparte bedoening. Met name de meneer achter de bar vond het een uitermate gezellige bedoening. Echter, er waren ook een tweetal klachten

  • Men heeft toch in het spoor gelopen.
  • Er is door iemand niet al te fraai taalgebruik gehanteerd tegenover de aanwezige medewerkers van de ZLSM.

    Voor wat betreft dat zich tussen de sporen begeven: daar hebben we het al over gehad.

    Voor wat betreft het taalgebruik: details hebben we helaas niet losgekregen, anders dan dat het een man is geweest.
    Ik hoop dat iemand zich nu aangesproken voelt en dat voor de volgende keer even laat Je bent daar als groep en alles wat wij doen, kan het verpesten voor een volgende groep Lijkt me niet nodig
  • en om het kwartet maar ff vol te maken, laat dat zuurpruimerige eens los zeg.... het was een geslaagde dag maar je vind het lekker om effe door te zeiken ... ook niet nodig vind ik
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:42:09 #160
    68154 blackbully
    olie doet wonderen op vuur
    pi_37725682
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef Re het volgende:

    [..]

    en om het kwartet maar ff vol te maken, laat dat zuurpruimerige eens los zeg.... het was een geslaagde dag maar je vind het lekker om effe door te zeiken ... ook niet nodig vind ik
    beste Re,

    er is moeite gedaan om een dag al dit op te zetten.
    niet alle mensen die daar komen krijgen de mogelijkheid die wij kregen.
    als er dan mensen bot doen naar het personeel wat daar aanwezig was dan lijkt me dat meer dan logisch dat dat nog gemeld word.
    fatsoensnormen zijn dat en daar dien je je aan te houden.
    zo niet dan mag je daar best op aangesproken worden.

    aan de tekst van PDH is te zien dat niet duidelijkwas wie het geweest is. dus was het niet mogelijk om iemand hier direct op aan te spreken. ik vind dan ook dat hij het op een nette manier heeft verwoord.
    als we bij elke meet mensen hebben die zo naar bepaalde mensen gaan doen dan zijn we nooit meer welkom op bepaalde locaties. en aangezien het een geslaagde dag was willen we een meet als deze graag vaker doen lijkt mij.
    [quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
    Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
    [/quote]
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:52:58 #161
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_37725906
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef blackbully het volgende:

    [..]

    beste Re,

    er is moeite gedaan om een dag al dit op te zetten.
    niet alle mensen die daar komen krijgen de mogelijkheid die wij kregen.
    als er dan mensen bot doen naar het personeel wat daar aanwezig was dan lijkt me dat meer dan logisch dat dat nog gemeld word.
    fatsoensnormen zijn dat en daar dien je je aan te houden.
    zo niet dan mag je daar best op aangesproken worden.

    aan de tekst van PDH is te zien dat niet duidelijkwas wie het geweest is. dus was het niet mogelijk om iemand hier direct op aan te spreken. ik vind dan ook dat hij het op een nette manier heeft verwoord.
    als we bij elke meet mensen hebben die zo naar bepaalde mensen gaan doen dan zijn we nooit meer welkom op bepaalde locaties. en aangezien het een geslaagde dag was willen we een meet als deze graag vaker doen lijkt mij.
    beste BB,

    lijkt gvd mona wel man...

    er is blijkbaar een medewerker die zich een opmerking van een medemeeter heeft aangetrokken, nog apart van misommunicatie tussen semi belgisch en gewoon hollands vind ik het dan flauw dat er dan niet bij gezegd wordt wat er is gezegd en door wie, beetje zure reactie om dan gelijk het maar in de groep te gooien met het wijzende vingertje... nu iedereen maar voor zichzelf denken wie eventueel wat zou kunnen hebben gezegd... wat een vette klootzak moet dat zijn geweest zeg...

    zoiets...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:59:15 #162
    68154 blackbully
    olie doet wonderen op vuur
    pi_37726016
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 00:52 schreef Re het volgende:

    [..]

    beste BB,

    lijkt gvd mona wel man...

    er is blijkbaar een medewerker die zich een opmerking van een medemeeter heeft aangetrokken, nog apart van misommunicatie tussen semi belgisch en gewoon hollands vind ik het dan flauw dat er dan niet bij gezegd wordt wat er is gezegd en door wie, beetje zure reactie om dan gelijk het maar in de groep te gooien met het wijzende vingertje... nu iedereen maar voor zichzelf denken wie eventueel wat zou kunnen hebben gezegd... wat een vette klootzak moet dat zijn geweest zeg...

    zoiets...
    ik snap je reactie wel. maar kan me ook goed voorstellen dat al weet je niet presies wie of wat er gezecht is, je kunt het er niet zomaar bij laten zitten. is dan mijn idee.

    of moet je volgends jou dat maar pikken en voorlief nemen.
    [quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
    Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
    [/quote]
      donderdag 11 mei 2006 @ 01:08:01 #163
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_37726178
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef blackbully het volgende:

    [..]

    ik snap je reactie wel. maar kan me ook goed voorstellen dat al weet je niet presies wie of wat er gezecht is, je kunt het er niet zomaar bij laten zitten. is dan mijn idee.

    of moet je volgends jou dat maar pikken en voorlief nemen.
    ja nu creeer je een idee bij mensen van... wie zou er nou wat gezegd hebben en wat is er dan gezegd terwijl het over helemaal niets hoeft te gaan zit je toch al lekker semi met je vinger te wijzen.... die zal het wel gezegd hebben zeker... kan niet anders...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      donderdag 11 mei 2006 @ 07:27:29 #164
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_37727524
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 23:05 schreef Vliegvrager het volgende:

    [..]

    Die eerste is lekker. Fraai uitgelicht, prettige compo en die blik suggereert een verhaal waar de kijker lekker zelf wat bij kan verzinnen. Het stukje groen in de achtergrond leidt wel een beetje af helaas, ms iets verzadiging en licht eruit halen in dat hoekje.
    Eens kijken wat mijn groto vriend CS2 daarin kan betekenen
    quote:
    #2 is aardig, maar niet zo sterk als de eerste. Ik mis ogen en ik vind de stand van de mond maar zozo. Wel weer lekkere DOF
    Wat bedoel je met DOF?
    Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 mei 2006 @ 07:29:23 #165
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_37727537
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 07:27 schreef webspider het volgende:

    [..]

    Wat bedoel je met DOF?
    Detph of Field, oftewel de scherptediepte van de plaat
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

    Dale Carnegie
      donderdag 11 mei 2006 @ 07:44:37 #166
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_37727612
    Ohhhhh niet al te fraai taalgebruik ohjee!!!
    onder welke steen woont die persoon? heeft ie al eens gewoon op straat gelopen en geluisterd naar wat daar allemaal uit de bekkies komt tegenwoordig?
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      donderdag 11 mei 2006 @ 07:51:04 #167
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_37727639
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
    Ohhhhh niet al te fraai taalgebruik ohjee!!!
    onder welke steen woont die persoon? heeft ie al eens gewoon op straat gelopen en geluisterd naar wat daar allemaal uit de bekkies komt tegenwoordig?
    Volgens mij is het zo dat de ZLSM vooral op vrijwilligers draait en ik kan me voorstellen dat als je voor je lol een beetje met treintjes aan het spelen bent op je vrije zaterdag, je er niet echt blij van wordt dat iemand je af loopt te bekken

    Vergelijk het met dat je als hobby-fotograaf uitgenodigd word om een reportage te maken van een huwlijk oid en vervolgens gaan er gasten tegen je zeiken dat je zo irritant in de weg staat als ze naar het toilet willen rennen tijdens het feest

    Natuurlijk, de meeste mensen weten hoe je het met een korrel zout moet nemen, maar sommige mensen zullen klagen. Zo zijn sommigen nu eenmaal
    Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
      donderdag 11 mei 2006 @ 08:42:35 #168
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_37728032
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
    We hebben wat feedback gekregen van de ZLSM. Men vond het over het algemeen een vrij gezellige en aparte bedoening. Met name de meneer achter de bar vond het een uitermate gezellige bedoening. Echter, er waren ook een tweetal klachten

  • Men heeft toch in het spoor gelopen.
  • Er is door iemand niet al te fraai taalgebruik gehanteerd tegenover de aanwezige medewerkers van de ZLSM.
  • Om bij die rijtuigen te komen in de loods , MOEST je wel over het spoor lopen . Maar dat terzijde. Die klacht snap ik dus niet helemaal. En het taal gebruik ?? Ehm mij niet opgevallen.

    Het was een zeer gezellige dag, ondanks wat miscommunicatie.
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
      donderdag 11 mei 2006 @ 09:59:20 #169
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37729503
    Ehm, zonder dat je weet wie iets heeft gezegd en waarom, dan is het wijzen met een vinger redelijk onterecht lijkt mij.
    Want... waren het meerdere medewerkers die er last van hadden of eentje?
    En... als het er eentje was, waarom had die er dan last van?
    Is het dan misschien niet actie - reactie??

    Is makkelijk om een groep de schuld te geven...
    pi_37729528
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef Re het volgende:

    [..]

    en om het kwartet maar ff vol te maken, laat dat zuurpruimerige eens los zeg.... het was een geslaagde dag maar je vind het lekker om effe door te zeiken ... ook niet nodig vind ik
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
    Ohhhhh niet al te fraai taalgebruik ohjee!!!
    onder welke steen woont die persoon? heeft ie al eens gewoon op straat gelopen en geluisterd naar wat daar allemaal uit de bekkies komt tegenwoordig?
    Het is ook zo moeilijk om gewoon eens normaal te doen he Het vervelende is: niet jullie worden er op aangekeken, maar iemand anders. Blijkbaar hebben jullie nogal veel moeite om je eens in te leven in de situatie van anderen. Blijkbaar vond iemand dit vervelend genoeg om te melden. Daar kun je van vinden wat je vind, maar enige normale omgangsvormen moeten toch wel kunnen, ondanks dat dit FOK! is
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:01:55 #171
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37729572
    P, kom op.... als er alleen dat maar wordt gezegd, dan kan iedereen zich aangesproken voelen.
    Je weet niet hoe teer iemands zieltje is. De een kan wel wat hebben de ander niets.
    En als je bezig bent kan je iets normaals er op een andere toon uitgooien.

    Dus het lijkt mij dat meer informatie nodig was geweest.
    pi_37729574
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
    Ehm, zonder dat je weet wie iets heeft gezegd en waarom, dan is het wijzen met een vinger redelijk onterecht lijkt mij.
    Want... waren het meerdere medewerkers die er last van hadden of eentje?
    En... als het er eentje was, waarom had die er dan last van?
    Is het dan misschien niet actie - reactie??

    Is makkelijk om een groep de schuld te geven...
    Mag ik er even op wijzen dat ik niet met de vinger loop te wijzen Ik meld het alleen en hoop dat iemand zich aangesproken voelt en er iets mee doet
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:06:03 #173
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37729661
    P, jij loopt niet te wijzen met de vinger. Jij geeft alleen de boodschap door. Het don't shoot the messenger gebeuren.

    Maar juist op de manier hoe ze het nu doen kan iedereen zich aangesproken voelen.
    Het was een man, geen fraai taalgebruik. Sja... je kan in principe alles verkeerd opvatten. Dus dan is wat meer info toch belangrijk als ze er iemand echt mee willen aanspreken.
    pi_37729698
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:01 schreef Kleintje het volgende:
    P, kom op.... als er alleen dat maar wordt gezegd, dan kan iedereen zich aangesproken voelen.
    Je weet niet hoe teer iemands zieltje is. De een kan wel wat hebben de ander niets.
    En als je bezig bent kan je iets normaals er op een andere toon uitgooien.

    Dus het lijkt mij dat meer informatie nodig was geweest.
    Misschien moet je je er even niet mee bemoeien he Maar goed....point taken. Men vind blijkbaar dat alles maar moet kunnen en dat de gast-organisatie niet zo moet zeuren als wij van FOK! hen komen vereren met een bezoek
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:10:14 #175
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37729737
    P, heb ik je iets misdaan ofzo? Ik zeg gewoon zoals ik het lees. Als ik er geweest was dan had ik nu ook gedacht 'heb ik iets verkeerds gezegd' ondanks dat ik geen man ben.
    Omdat je gewoon niet weet wat de andere kant bedoelt.
    Misschien kan je het beste extra feedback vragen, dan kan je er wat mee en ben je serieus naar de organisatie toe.

    Ik bedoel... je bent er niet helemaal te gast. Er is ook wat voor betaald, dus denk ik dat feedback van de fokkant naar hun ook best mag.

    Maar goed.... ik hou voortaan wel mijn mond. Ik probeerde juist mee te denken!

    (overigens, ik heb gewoon meebetaald, ik was er wel niet, maar mijn geld was nog wel goed genoeg, lijkt me dat ik dan best iets mag zeggen. Misschien heb ik namelijk van veel mensen ook iets gehoord over de meet. En ook hoe sommige fokkers zich tegenover newbies hebben gedragen )

    [ Bericht 16% gewijzigd door Kleintje op 11-05-2006 10:15:38 ]
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:13:00 #176
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_37729800
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:01 schreef PdeHoog het volgende:

    [..]

    Mag ik er even op wijzen dat ik niet met de vinger loop te wijzen Ik meld het alleen en hoop dat iemand zich aangesproken voelt en er iets mee doet
    Dat klopt ook. Ik ben me van geen kwaad bewust (ik heb op de rail gezeten. ik schaam me ) , dus zou me er niets vaan hoeven trekken, maar het gaat om z'n algemeenheid. De mensen hier trekken het zich tesnel naar zich toe. Mensen het was een algemene melding.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:15:38 #177
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_37729850
    Ik weet niet of het er wat mee te maken heeft, maar de gast organisatie is zelf ook niet helemaal correct bezig geweest.

    Mijn vriend gaat een biertje halen. Hij moet ¤1,80 afrekenen (normale prijs voor een pilsje)
    het pilsje smaakt lekker, hij gaat er nog eentje halen. Moet ie ineens ¤2,20 afrekenen (behoorlijk duur voor een pilsje) Daar zegt hij uiteraard wat van. Mijn vriend reageert met een vragende opmerking dat het volgende biertje misschien ¤3,50 zal kosten. De man achter de bar komt met een opmerking terug dat het bier wat hem betreft nog wel veel duurder mag zodat men eens wat minder zuipt (tweede pilsje!!!)
    Actie---->reactie

    Ik weet dus niet of dit het grote incident is waar men op doelt. maar als dat wel het geval is mag de treintjesmaatschappij zich ook wel even achter de oren krabben.
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:22:43 #178
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37730003
    Dat geheel gemist heeft.
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:23:54 #179
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37730025
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef BloodyLotte het volgende:
    Hoppa!

    1.
    [afbeelding]

    2.
    [afbeelding]

    3.
    [afbeelding]
    Mag ik jouw foto gebruiken om in US en op mn livejournal te posten?
    Natuurlijk onder vermelding dat ie van jou is.
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:27:28 #180
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_37730101
    En dan blijft reactie natuurlijk achterwege
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_37730128
    @Kleintje: we hebben extra feedback gevraagd en dit is wat er terugkwam. Wat er niet is, kan ik ook niet melden he Daarnaast ben ik dan wel benieuwd wat je allemaal gehoord hebt over de meet en over hoe sommige mensen zich gedroegen tegen newbies. En ondanks dat er voor het geheel betaald is, blijf je te gast bij zo'n organisatie en zijn er huisregels en normale omgangsvormen waaraan je je dient te houden.

    @Puckzzz: dan had ik dat graag gehoord Dan hadden we dat terplekke op kunnen lossen. Zowel ik als Ynske liepen daar rond en beiden had je aan kunnen spreken.
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_37730141
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
    En dan blijft reactie natuurlijk achterwege
    Ik zit hier op mijn werk hoor Ik schijn nog wel eens wat te moeten doen. En dat ga ik nu ook weer doen, dus een reactie kan wat langer duren de komende tijd.
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:34:30 #183
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37730248
    @ PdeHoog, wellicht zou je zelf ook anders reageren als je het niet zelf had georganisseerd. Het is gewoon feedback waar je weinig mee kan. Het is treurig dat er zoiets is gebeurd. Maar meestal is het gewoon actie - reactie. Misschien kwam de actie wel van de kant van Fok, dat is mogelijk. Maar zonder te weten wat er was is het erg moeilijk oordelen en erg moeilijk om met een de schuld ergens neer te leggen.

    Wat ik van 2 newbies heb gehoord, dat kunnen ze hier zelf ook wel vertellen als ze dat willen.
    Maar ik weet dat ze zich er niet thuis voelden. Dat er erg naar apparatuur, manier van werken etc. werd gekeken, neus opgehaald en niets gezegd.
    Geen hulp, geen gezellige begroetingen of prietpraatjes.
    Dat is alles wat ik erover kwijt wil. Voor details en namen moeten de personen in kwestie zelf maar een keuze maken of ze dat kwijt willen.
    Weet wel dat 1 van de 2 al een gevoel heeft niet meer op een fot meeting te willen komen!
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:36:28 #184
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_37730300
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
    @Kleintje: we hebben extra feedback gevraagd en dit is wat er terugkwam. Wat er niet is, kan ik ook niet melden he Daarnaast ben ik dan wel benieuwd wat je allemaal gehoord hebt over de meet en over hoe sommige mensen zich gedroegen tegen newbies. En ondanks dat er voor het geheel betaald is, blijf je te gast bij zo'n organisatie en zijn er huisregels en normale omgangsvormen waaraan je je dient te houden.

    @Puckzzz: dan had ik dat graag gehoord Dan hadden we dat terplekke op kunnen lossen. Zowel ik als Ynske liepen daar rond en beiden had je aan kunnen spreken.
    Voor zo'n kleinigheidje????
    Kom op zeg mijn vriend is nou niet zo'n huillie dat ie meteen begint te jammeren dat zijn biertje ineens 40 cent duurder is geworden. Hij betaald, laat ff weten wat hij ervan vind (op zijn eigen charmante manier ) en besteld daarna gewoon nog een biertje. Niets aan de hand. Ik was er verder niet bij, in de auto vertelde hij het me.
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:39:58 #185
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37730378
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
    P, heb ik je iets misdaan ofzo? Ik zeg gewoon zoals ik het lees. Als ik er geweest was dan had ik nu ook gedacht 'heb ik iets verkeerds gezegd' ondanks dat ik geen man ben.
    Omdat je gewoon niet weet wat de andere kant bedoelt.
    Misschien kan je het beste extra feedback vragen, dan kan je er wat mee en ben je serieus naar de organisatie toe.

    Ik bedoel... je bent er niet helemaal te gast. Er is ook wat voor betaald, dus denk ik dat feedback van de fokkant naar hun ook best mag.

    Maar goed.... ik hou voortaan wel mijn mond. Ik probeerde juist mee te denken!

    (overigens, ik heb gewoon meebetaald, ik was er wel niet, maar mijn geld was nog wel goed genoeg, lijkt me dat ik dan best iets mag zeggen. Misschien heb ik namelijk van veel mensen ook iets gehoord over de meet. En ook hoe sommige fokkers zich tegenover newbies hebben gedragen )
    Erm pardon?
    Dan heb ik dat al helemaal gemist, want qua FOT ben ik ook een newbie en de 2 dames die ik meehad waren complete newbies mbt Fok! We zijn lekker op ons gemak gesteld en het was super gezellig, dus ik vraag me af waar die "berichten" nu ineens vandaan komen.

    Wel moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat er nu zo "nagekwebbeld" wordt. Laat een beetje een negatieve nasmaak na, terwijl die dag an sich super was.
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:43:25 #186
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37730481
    Mukie, ik denk dat er een verschil is tussen model en fotograaf.
    Mijn eerste meet met de fotografen was ook geweldig.
    Dus ik had die ervaring ook niet.
    Maar heb de verhalen toch afzonderlijk via MSN te horen gekregen.
    dus ik ga er gewoon vanuit dat hun het zo ervaren hebben.
    pi_37730670
    Ik was er natuurlijk helemaal niet bij, maar ik kan me goed voorstellen, dat je als newbie en als beginnend fotograaf natuurlijk wel wat geïntimideerd kan voelen door een ons-kent-ons groepje met (semi-)professionele apparatuur en 'vak'-taal. Ik weet niet of en in welke mate daarvan sprake geweest is, maar dat kan een aandachtspunt zijn voor een volgende meeting.
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:52:54 #188
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37730709
    Halinalle, dan mag jij je er ook niet mee bemoeien. Ik mag dat ook niet
    pi_37730763
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:

    [..]

    Mag ik jouw foto gebruiken om in US en op mn livejournal te posten?
    Natuurlijk onder vermelding dat ie van jou is.
    Geen probleem.
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:55:10 #190
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_37730765
    Gezellig!
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:55:26 #191
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37730775
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:43 schreef Kleintje het volgende:
    Mukie, ik denk dat er een verschil is tussen model en fotograaf.
    Mijn eerste meet met de fotografen was ook geweldig.
    Dus ik had die ervaring ook niet.
    Maar heb de verhalen toch afzonderlijk via MSN te horen gekregen.
    dus ik ga er gewoon vanuit dat hun het zo ervaren hebben.
    of dat ze gewoon direct hun mond opentrekken?
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
      donderdag 11 mei 2006 @ 10:55:38 #192
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37730783
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:55 schreef BloodyLotte het volgende:

    [..]

    Geen probleem.
    woeiiii
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
    pi_37730787
    Grappig verhaal Er waren nl. maar vier nieuwe fotografen bij de groep En volgens mij heb ik ze allemaal gesproken en begroet. Dus hierbij verzoek ik de betreffende fotografen die Kleintje bedoelt even via MSN of mail (fokmeet@pdehoog.nl) contact op te nemen Ik ben nl. wel geinteresseerd in het achterliggende verhaal
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 11 mei 2006 @ 11:02:03 #194
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_37730944
    Ach ga nou niet alles lopen over-analyseren......

    ik kom iig niet meer naar een meeting, ik ben blij dat de Ardennen niet doorgaan. De dames die ik heb gefotografeerd krijgen binnenkort hun foto's via de mail en dan is er weer een hoofdstuk afgesloten.
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_37731022
    Deze nasleep had ik niet verwacht. Ik vond het gezellig en heb helemaal niets van al die dingen gemerkt.
      donderdag 11 mei 2006 @ 11:06:31 #196
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_37731055
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef BloodyLotte het volgende:
    Deze nasleep had ik niet verwacht. Ik vond het gezellig en heb helemaal niets van al die dingen gemerkt.
    poep gebeurt

    ik ben nog bezig met die foto's van jou, ik moet ff een mooi wolkenluchtje zien te vinden die ik erin wil shoppen.
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      donderdag 11 mei 2006 @ 11:06:38 #197
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_37731061
    P. het is aan de fotograaf zelf of hij dat wil. Feit dat jij met iedereen hebt gesproken wil niet zeggen dat iedereen 'normaal' heeft gedaan tegen ze.
    Maar ik was er niet bij, ik weet niet hoe het exact is gegaan. En ook dat zal weer een actie - reactie verhaal zijn. En hoe iemand in elkaar steekt. Als je onzeker bent kunnen dingen heel anders op je overkomen dan wanneer het je toch geen ruk boeit.
    pi_37731077
    Goed...gaan we niet lopen over-analyseren Dan is het wat mij betreft NU afgesloten
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 11 mei 2006 @ 11:10:29 #199
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_37731154
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
    Goed...gaan we niet lopen over-analyseren Dan is het wat mij betreft NU afgesloten
    Ja nu FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik zit met hetzelfde probleem als Puckzzz. Een mooie lucht achter BL schuiven.. Of toch op mijn eigen manier gewoon laten zoals de lucht is.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      donderdag 11 mei 2006 @ 11:14:25 #200
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37731249
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 10:55 schreef BloodyLotte het volgende:

    [..]

    Geen probleem.
    http://mukie.livejournal.com/
    heb ook van de andere fotografen de naam en de site erbij vermeldt.
    Indien het nog niet zo is als het hoort, laat het me dan even weten.
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')