abonnement Unibet Coolblue
pi_37684316
Op maandag 17 april 2006 begon BNN op Ned2 met de uitzendingen van "Over Mijn Lijk'. In dit programma volgt presentator Patrick Lodiers het leven van een aantal ongeneeslijk zieke jongeren.

Foto's en wat info over de vijf hoofdpersonen:
http://weblogs.bnn.nl/overmijnlijk

Karin, 29 jaar


Fedde, 27 jaar


Geja, 21 jaar


Wiebe, 21 jaar


Elmar, 34 jaar



Uitzendingen zijn online terug te vinden op www.uitzendinggemist.nl of http://overmijnlijk.bnn.nl

[ Bericht 7% gewijzigd door Mangoworks2002 op 09-05-2006 10:54:41 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37684405
Uitzendingen zijn online terug te vinden op www.uitzendinggemist.nl of http://overmijnlijk.bnn.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door Mangoworks2002 op 09-05-2006 10:51:12 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37684606
Ben trouwens benieuwd wat er van Elmar zijn tuin komt...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:53:47 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37684670
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

ik loop dus voor met kijken......dat verklaart het....
Merciiii
Ja, dat klopt !!
pi_37684687
*zucht* ontopic dan maar

Had bij deze aflevering erg te doen met de man van Geja, die haar en haar hond moet gaan missen en dus nu helemaal alleen thuis komt ...
pi_37684732
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef hannekethemaster het volgende:
*zucht* ontopic dan maar

Had bij deze aflevering erg te doen met de man van Geja, die haar en haar hond moet gaan missen en dus nu helemaal alleen thuis komt ...
ik vond trouwens dat in Aflevering 3 de achteruitgang van Fedde heel erg duidelijk was, hij krijg in de aflevering een steeds dikker gezicht...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37684744
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef hannekethemaster het volgende:
*zucht* ontopic dan maar

Had bij deze aflevering erg te doen met de man van Geja, die haar en haar hond moet gaan missen en dus nu helemaal alleen thuis komt ...
Zijn leven verandert drastisch inderdaad. Je moet er toch verdomme niet aan denken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:56:29 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37684752
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat er van Elmar zijn tuin komt...
Ik ben een maandje of twee terug in/op de daktuin van het LUMC geweest. Toen niet wetende dat Elmar deze had ontworpen. Echt een goed initiatief....lekker groen en iets anders dan een "ziekenhuis"-uitzicht
pi_37684783
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ben een maandje of twee terug in/op de daktuin van het LUMC geweest. Toen niet wetende dat Elmar deze had ontworpen. Echt een goed initiatief....lekker groen en iets anders dan een "ziekenhuis"-uitzicht
Hmm, ik ben half juni in Leiden, misschien dat ik dan wel even kan kijken...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:59:26 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37684852
Is die daktuin vanaf het station te zien Quoi?
***
pi_37684941
waar blijft aflevering 5 op de site?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:06:27 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37685051
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Is die daktuin vanaf het station te zien Quoi?
Nee.......in principe kun je er alleen vanaf de afdeling op volgens mij. Had daar toevallig een interview toen met iemand. Maar met een beetje lef kom je overal, niet?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:09:06 #13
47102 Elvi
miemkwien
pi_37685130
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nee.......in principe kun je er alleen vanaf de afdeling op volgens mij. Had daar toevallig een interview toen met iemand. Maar met een beetje lef kom je overal, niet?
Straks gaat iedereen daarheen om die tuin te bewonderen...
Soort ramptoerisme
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 9 mei 2006 @ 11:10:33 #14
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37685175
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Is die daktuin vanaf het station te zien Quoi?
Ik heb vorige week een poging gewaagd en kon zo snel geen daktuin zien.
pi_37685272
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen daarheen om die tuin te bewonderen...
Soort ramptoerisme
Straks gaan ze nog een TVprogramma maken over doodzieke mensen...
Ow wacht
pi_37685298
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen daarheen om die tuin te bewonderen...
Soort ramptoerisme
Gewoon nieuwdsgierig naar het resultaat. Wist helemaal niet dat het een gesloten tuin was, dacht dat hij publiekelijk toegankelijk was?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:34:32 #17
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37685908
Poeh, ik vond de aflevering van gisteren wel erg heftig, het gaat zo hard opeens met iedereen.
Wiebe (ik weet niet of je dat mag zeggen met het oog op het programma hoor) hoe is het nu met jou? Ben je voor of achteruit gegaan sinds de opnames?
  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2006 @ 11:48:48 #18
43556 miss_dynastie
pi_37686319
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:13 schreef Entonie het volgende:

[..]

Straks gaan ze nog een TVprogramma maken over doodzieke mensen...
Ow wacht
Dit is niet de eerste keer. Was het de EO of KRO die toen zo'n programma had met zo'n man die bij je thuis langs kwam na het slechte nieuws? Hij wilde toen zelfs een programma maken met zijn eigen vader. Hij is een paar jaar geleden overleden, volgens mij. Ik weet niet, kreeg altijd een heel naar gevoel van dat programma.

Overigens lijkt het me voor Elmar alleen maar mooi als mensen zijn project gaan bewonderen
pi_37686432
quote:
Bijpraten met Patrick

Wie heeft Over mijn Lijk bedacht?
Het idee komt van het productiehuis Skyhigh TV. Skyhigh maakt vooral programma’s voor de EO. Maar omdat ze dit programma juist met jongeren wilden maken, dachten ze ‘we moeten bij BNN zijn’. De toon van het programma is heel anders dan de toon van de EO of andere omroepen.

Waarom wilde jij Over mijn Lijk presenteren?
Er waren eigenlijk twee redenen. Bij Je Zal Het Maar Hebben, wat ik vroeger presenteerde, hebben we ook kankergevallen meegemaakt. Maar dat valt natuurlijk niet meer onder het kopje ‘je zal het maar hebben’. Als je ongeneeslijk ziek bent, is dat gewoon KUT. Dat konden we niet kwijt in Je Zal Het Maar Hebben. Daarnaast heb ik vorig jaar Couscous en Cola gemaakt en daar heb ik een groep allochtone jongeren voor vijf maanden gevolgd. Een traject meemaken met een groep vind ik heel interessant. Die twee dingen kwamen samen met het idee voor Over mijn lijk.

Waar gaat Over mijn Lijk over?
Over de vraag hoe je leven eruit ziet als je te horen krijgt dat je dood gaat. De vijf jongeren laten zien wat ze allemaal doen, wat ze beweegt en wat ze allemaal nog willen. Wiebe, Elmar, Karin, Fedde en Geja hebben mij echt toegelaten en hebben me heel veel verteld. Ze hebben mij echt dichtbij laten komen.


Hoe bereid je je voor op zo’n programma?
Ik heb me goed voorbereid, maar ik had nooit gedacht dat vier van de vijf jongeren zouden sterven. Het is altijd intenser, altijd heftiger dan je dacht. Je kunt je eigenlijk niet voorbereiden op zoiets. We hebben het vooral gehad over de vraag hoe het programma niet moet zijn. Willen mensen wel kijken naar jongeren die gaan sterven? Daarom hebben we naar een manier gezocht dat je er juist wel naar wilt kijken. En dat is ons wel gelukt.

Nooit gedacht, we stoppen! Dit is te heftig?
Nee, nooit. Maar het is wel zo dat je er continu over nadenkt. Het is niet zo dat je het loslaat als de camera uitgaat. Je neemt het wel mee naar huis.

Wat greep jou het meeste aan?
De positieve instelling van die gasten. Die zie je ook terug in het programma. Als ik zou horen dat ik niet meer lang te leven zou hebben, dan zou ik misschien bij de pakken neer gaan zitten. Maar je hoort ook wel eens dat er op zo’n moment een oerkracht bij je ontstaat. Zieke mensen willen vooral niet zielig gevonden worden. Ze willen laten zien: ‘Ik ben er nog en ik ga er alles aan doen om hier nog even te blijven.”


Wat was het grappigste moment?
Je hebt natuurlijk slecht-nieuws-gesprekken en soms hebben ze heel veel pijn. Maar je maakt ook leuke momenten mee. Ik ben met Wiebe naar Pinkpop geweest en dat was gewoon een mooie dag. Hoe heftig ook, omdat hij daar de muziek hoorde die hij op zijn crematie wil hebben. Met Karin ben ik naar het pretpark geweest en Elmar was bezig met het ontwerpen van tuinen. Maar er zijn ook grappen gemaakt over hun situatie. Zij wilden niet continu met de dood bezig zijn. Zij wilden vooral met het leven bezig zijn en daar hoort lachen ook bij.

Heb je nu een andere kijk op het leven?
Ik heb wel meegekregen dat je moet genieten van mooie momenten. Neem de platina DVD die we met de Lama’s hebben gekregen: normaal gesproken zou ik zeggen ‘Ah joh, platina DVD, rot toch op’. Toch is het wel iets unieks, dus daar moet je even bij stil staan. Voordat je het weet is het over of zijn er heel veel slechte dingen aan de horizon. Wat ik ook heb geleerd, is dat je veel aandacht aan je vrienden en familie moet schenken en niet alleen in tijden van ellende.

Ben je bang voor de dood?
Ik ben totaal niet bang voor de dood. Maar ik ben wel bang voor het aftakelingsproces...

Wat lijkt je de mooiste manier om te sterven?
Zonder pijn, dat je het niet in de gaten hebt. In je slaap dus....

Wat zijn je laatste woorden?
Proost, op jullie gezondheid en tot snel!

Bron
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37686508
Integer en indrukwekkend programma.

(tvp).
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:01:06 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37686717
Elmar was trouwens niet de minste tuinarchitect. Google maar eens op Elmar de Beukelaar...
pi_37686974
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Uitzendingen zijn online terug te vinden op www.uitzendinggemist.nl of http://overmijnlijk.bnn.nl
Of:

http://streams.omroep.nl/tv/bnn/overmijnlijk/bb.20060508.asf
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/overmijnlijk/bb.20060508.asf
pi_37687321
Over Elmar: hij zat toch aan de morfine? En toch voelde hij die pijn? Dat is bijna onvoorstelbaar. Ik heb verschillende mensen met heftige pijn aan de morfine zien gaan, nou, die voelden dus echt totaal niets meer. Die waren ook niet meer aanspreekbaar verder...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:25:50 #24
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_37687399
Ik kan echt geen aflevering zien zonder even flink te huilen. Wat een sterke persoonlijkheden allemaal! Ik zou het echt niet trekken denk ik. Heel stom want ergens wil ik het programma helemaal niet zien omdat ik er gewoonweg niet tegen kan maar ergens vind ik het fascinerend om te zien hoe iedereen er mee omgaat, toch op een eigen manier maar allemaal zo sterk!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_37687822
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:34 schreef pluisje het volgende:
Poeh, ik vond de aflevering van gisteren wel erg heftig, het gaat zo hard opeens met iedereen.
Wiebe (ik weet niet of je dat mag zeggen met het oog op het programma hoor) hoe is het nu met jou? Ben je voor of achteruit gegaan sinds de opnames?
Nou ik mag het gewoon zeggen dat het redelijk goed met me gaat. heb op dit moment geen last van mijn ziekte maar het komt terug alleen de vraag is wanneer. Dus gewoon genieten van alles wat ik op dit moment nog wel kan. Maar bij is het ook als enige dat het beter gaat in de loop van het programma de anderen die werden steeds zieker en konden steeds minder.
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:50:01 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37687969
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef _Arual_ het volgende:
Over Elmar: hij zat toch aan de morfine? En toch voelde hij die pijn? Dat is bijna onvoorstelbaar. Ik heb verschillende mensen met heftige pijn aan de morfine zien gaan, nou, die voelden dus echt totaal niets meer. Die waren ook niet meer aanspreekbaar verder...
Het is niet zwart-wit, je kunt de morfine natuurlijk opbouwen. Je begint met een kleine dosis, omdat je er vooral suf van wordt. Op geleide van de pijn kun je vaak zelf de dosis opbouwen, maar dan sla je wel een weg in die eindigt in wat jij beschrijft: niet aanspreekbaar, suf en uiteindelijk een ademstilstand.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:04:33 #27
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_37688325
De Beukelaar? Ohhhh nu weet ik het ineens waar ik hem van ken. Stefan heeft bij mij op school gymles gegeven toen hij nog student was en stage liep. Hij had het er toen inderdaad over dat hij een tweelingbroer had (al is dat alweer een paar jaar terug) Jemig..
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_37688455
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef hannekethemaster het volgende:
*zucht* ontopic dan maar

Had bij deze aflevering erg te doen met de man van Geja, die haar en haar hond moet gaan missen en dus nu helemaal alleen thuis komt ...
Ik ook. Hij is nog heel erg jong en zit ineens midden in een horrorfilm. Hij kan er maar moeilijk mee overweg, wat niet zo gek is natuurlijk. Ga er maar aanstaan als 21-jarige.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:29:04 #29
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37688900
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:43 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Nou ik mag het gewoon zeggen dat het redelijk goed met me gaat. heb op dit moment geen last van mijn ziekte maar het komt terug alleen de vraag is wanneer. Dus gewoon genieten van alles wat ik op dit moment nog wel kan. Maar bij is het ook als enige dat het beter gaat in de loop van het programma de anderen die werden steeds zieker en konden steeds minder.
Fijn om te horen dat het nu iig goed gaat, hopelijk blijft dat nog heel lang zo

Het is ook inderdaad een raar contrast: jou zien we op tv steeds verder opknappen en van alles doen, en de anderen zo snel aftakelen. Wel mooi om beide 'opties' te zien, op een bepaalde manier (ik had liever gehad dat iedereen gewoon vooruit zou gaan natuurlijk).
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:32:21 #30
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37690272
Vannacht toen ik niet kon slapen heb ik de afleveringen online bekeken.

Op dit gebied heb ik zelf al wat meegemaakt en toch was ik weer enorm onder de indruk van de kracht en moed van de jonge mensen die dit lot treffen.

Het bewijst maar weer eens hoe blij je mag zijn met iedere gezonde dag in je leven.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:12:12 #31
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37698160
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen daarheen om die tuin te bewonderen...
Soort ramptoerisme
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling, ik denk niet ze in het LUMC op massa's onruststokers zitten te wachten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37705487
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Vannacht toen ik niet kon slapen heb ik de afleveringen online bekeken.

Op dit gebied heb ik zelf al wat meegemaakt en toch was ik weer enorm onder de indruk van de kracht en moed van de jonge mensen die dit lot treffen.

Het bewijst maar weer eens hoe blij je mag zijn met iedere gezonde dag in je leven.
ja een goede gezondheid is niet vanzelfsprekend zien we maar weer
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2006 @ 11:56:52 #33
43556 miss_dynastie
pi_37706849
Inmiddels is aflevering vijf ook te bekijken via de site.
pi_37710053
heb aflevering 5 gezien
wel een mooie aflevering,maar dat zijn ze allemaal
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:54:06 #35
14790 EvilFaith
zie signature
pi_37710326
Ik kon mijn nieuwsgierigheid ook weer niet in bewang houden en heb ook aflevering 5 al meteen bekeken. Weer een prachtige aflevering. Alles wordt zo mooi gefilmd, en zo echt gefilmd. Niks wordt mooier of erger gemaakt dan dat het is, geen dramatisering etc. maar gewoon hoe het echt is.
En na elke aflevering bedenk ik me weer wat het leven toch oneerlijk kan zijn, wat kanker toch nog een afschuwelijek ziekte blijft, en hoeveel geluk ik heb gehad dat ik er wel helemaal gezond bovenop ben gekomen. Ik hoop ook echt dat mensen door dit soort series zelf ook gaan genieten van alle mooi dingen om hun heen. Want ook al denk je zoiets overkomt mij niet... het kan toch echt iedereen overkomen.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:32:34 #36
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37711296
Ik heb aflevering 5 ook gekeken, en dat laat ik zo !!
pi_37713002
Op Wikipedia staat dit:

Elmar de Beukelaar (34 jaar, kraakbeenkanker) - † 4-10-2005
Fedde Geelen (27 jaar, hersentumor) - † 11-3-2006
Karin Huurman (29 jaar, longkanker) - † 7-12-2005
Wiebe de Jong (21 jaar, lymfklierkanker)
Geja Sandink-Lammers (21 jaar, melanoomkanker) - † 13-9-2005

Maar Karin is toch als eerste overleden?

Ik vind Over mijn lijk echt een mooi gemaakt programma, die positiviteit van die mensen, zet je toch aan het denken dat je meer uit je leven moet halen, zolang het nog duurt..
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_37713126
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef Perzikje het volgende:
Op Wikipedia staat dit:

Elmar de Beukelaar (34 jaar, kraakbeenkanker) - † 4-10-2005
Fedde Geelen (27 jaar, hersentumor) - † 11-3-2006
Karin Huurman (29 jaar, longkanker) - † 7-12-2005
Wiebe de Jong (21 jaar, lymfklierkanker)
Geja Sandink-Lammers (21 jaar, melanoomkanker) - † 13-9-2005

Maar Karin is toch als eerste overleden?

Ik vind Over mijn lijk echt een mooi gemaakt programma, die positiviteit van die mensen, zet je toch aan het denken dat je meer uit je leven moet halen, zolang het nog duurt..
Ik heb begrepen dat ze Karin pas later zijn gaan volgen. Qua aantal draaidagen is zij de eerste die is overleden. De serie is niet helemaal chronologisch, in ieder geval niet synchroon.
pi_37713139
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat ze Karin pas later zijn gaan volgen. Qua aantal draaidagen is zij de eerste die is overleden. De serie is niet helemaal chronologisch, in ieder geval niet synchroon.
Oke, bedankt, dan snap ik het.
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:06:42 #40
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37713850
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling, ik denk niet ze in het LUMC op massa's onruststokers zitten te wachten.
ik ga het ff na de zomer bekijken dan moet ik toch stage waarschijnlijk gaan lopen daar.... ben wel benieuwd
don't give me that fucking bullshit
pi_37720831
Ik kijk normaal gesproken geen BNN (weinig TV in het algemeen) maar ik heb na het lezen van dit topic de 5 online uitzendingen bekeken (niet aan één stuk hoor ). Erg boeiend, confronterend en het raakt ontzettend en dat vind ik ook goed... de dood is zoiets gewoons eigenlijk en dat komt in dit programma ook wel over, dat het iets onvermijdelijks en natuurlijks is (wat ons allemaal aangaat) en als je ziet hoe ze lijden in hun (aardse) lichaam niet bepaald de meest negatieve kant van de ziektes. Het moeilijkste vind ik dat ze er zo'n bijzonder lieve mensen voor uitgekozen hebben waar je wel mee MOET leven (of je bent een robot), de tranen schieten me nogal eens in de ogen. Dat heb ik normaal gesproken niet snel omdat veel programma's je met zielige presentatie en sentimentele muziekjes etc. aan je op proberen te dringen, hier gaat het puur vanzelf, kortom heel mooi en integer gedaan! En erg leuk Wiebe hier af en toe voorbij te zien fokken!
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:13:10 #42
148491 Frenky-boy
dedonkerewolk.nl
pi_37720995
Ik vind het een fantastisch programma, zeer confronterend maar het laat je zien wat er ook gebeurd met mensen, en dat je van geluk mag spreken dat jij zoiets niet hoeft te doorstaan, erg boeiend en interessant ! top programma !
Een dag niet gezopen, is een dag niet geleefd !!
DDW 4-Life www.dedonkerewolk.nl
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:50:41 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37724292
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef Perzikje het volgende:
Op Wikipedia staat dit:

Elmar de Beukelaar (34 jaar, kraakbeenkanker) - † 4-10-2005
Fedde Geelen (27 jaar, hersentumor) - † 11-3-2006
Karin Huurman (29 jaar, longkanker) - † 7-12-2005
Wiebe de Jong (21 jaar, lymfklierkanker)
Geja Sandink-Lammers (21 jaar, melanoomkanker) - † 13-9-2005

Maar Karin is toch als eerste overleden?

Ik vind Over mijn lijk echt een mooi gemaakt programma, die positiviteit van die mensen, zet je toch aan het denken dat je meer uit je leven moet halen, zolang het nog duurt..
En die Fedde was er nog wel zo optimistisch over deze serie nog op TV te zien. Net niet gered.
Mooie serie trouwens.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:39:44 #44
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37741776
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:

[..]


Ik zag aan het eind in het voorstukje van de volgende aflevering wel dat Elmar stond te dansen op zijn surprise party. Daar zag ie er wel weer een stuk beter uit. Raar dat je dan opgelucht bent terwijl je weet dat het in "real life" al over is. Laat maar zien hoe jer erin meegesleept wordt.
Het stomme is dat ik precies hetzelfde had toen ik afl. 4 keek Terwijl je weet dat Elmar al enige tijd geleden overleden is, bizar om hem nog zo te zien.

Wat mij trouwens ontzettend opvalt is de tegenstrijdigheden van het verloop van de ziekte. Als je kijkt naar Geja en Fedde zie je dat ze allebei ontzettend aankomen door alle 'rommel' die ze moeten slikken. Karin zag je duidelijk haar haar uitvallen. Bij Elmar en Wiebe zie je weinig tot geen lichamelijke veranderingen (uiterlijk). Bizar.

Ik blijf het volgen zowiezo, en vanaf heden lees ook dit topic mee. Ik ben in ieder geval diep onder de indruk.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37792454
Ik ben eigenaar van overmijnlijk.nl
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:39:00 #46
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37793634
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:57 schreef -JFD- het volgende:
Ik ben eigenaar van overmijnlijk.nl
Dus?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37793743
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:39 schreef thaduck het volgende:

[..]

Dus?
ik vond het nodig op te melden... Dan weet men dat die site ook bestaat
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:58:42 #48
47102 Elvi
miemkwien
pi_37794277
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:42 schreef -JFD- het volgende:


ik vond het nodig op te melden... Dan weet men dat die site ook bestaat
Nou Whooptiedoo...
  zondag 14 mei 2006 @ 13:06:31 #49
147092 Maaike2
Leven is het meervoud van lef
pi_37812644
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:57 schreef -JFD- het volgende:
Ik ben eigenaar van overmijnlijk.nl
Alleen jammer dat je dan automatisch op de site van bnn komt als je naar die site wilt. Even een vraagje: Waarom wil je eigenlijk een site met die naam/over dit programma?
Ben sowieso wel nieuwsgierig wat je erop zet vraag me alleen echt af wat je daar nog voor aanvulling kunt geven met de weblogs, de bnn-site en de verschillende fora waar erover geschreven wordt.


Verder wil ik even vertellen dat wiebe afgelopen woensdag voor 2 weken naar californie is gegaan met mijn vader. Het gaat dus goed met hem en geniet gewoon van een onwijs leuke vakantie.

Liefs Maaike
  zondag 14 mei 2006 @ 13:16:11 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37812877
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:06 schreef Maaike2 het volgende:

[..]


Verder wil ik even vertellen dat wiebe afgelopen woensdag voor 2 weken naar californie is gegaan met mijn vader. Het gaat dus goed met hem en geniet gewoon van een onwijs leuke vakantie.

Liefs Maaike
Maaike2, wat fijn dat het met Wiebe goed gaat !
Ik hoop dat hij met je vader een fijn vakantie heeft in Californie
pi_37812967
Tvp ik ga dit denk ik ook volgen.
pi_37831403
KIopt, Elmar de Beukelaar heeft in 2002 met één van zijn tuinen op de Floriade een prijs gewonnen.
Maar je hoeft niet naar de daktuin van het LUMC; er worden ook elders nog steeds ontwerpen van hem uitgevoerd, die hij in de periode van zijn ziekte maakte, o.a. bij kasteel Oud Poelgeest in Oegstgeest.
Ik heb hem gekend; het was een heel aparte, talentvolle jongen.
Doodzonde dat hij er niet meer is, maar dat geldt natuurlijk ook voor de anderen uit de serie die zijn overleden.
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:01 schreef Quoi het volgende:
Elmar was trouwens niet de minste tuinarchitect. Google maar eens op Elmar de Beukelaar...
pi_37848414
vanavond weer...
ik vind het een heel indrukwekkend programma en het raakt je echt.
KUT dat je mee gaat leven met zulke jonge mensen die helaas zijn overleden.

Op Wiebe na dan(gelukkig!).
pi_37849623
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef Perzikje het volgende:
Op Wikipedia staat dit:

Elmar de Beukelaar (34 jaar, kraakbeenkanker) - † 4-10-2005
Fedde Geelen (27 jaar, hersentumor) - † 11-3-2006
Karin Huurman (29 jaar, longkanker) - † 7-12-2005
Wiebe de Jong (21 jaar, lymfklierkanker)
Geja Sandink-Lammers (21 jaar, melanoomkanker) - † 13-9-2005

Maar Karin is toch als eerste overleden?

Ik vind Over mijn lijk echt een mooi gemaakt programma, die positiviteit van die mensen, zet je toch aan het denken dat je meer uit je leven moet halen, zolang het nog duurt..
Kanker bij mannen doodsoorzaak nummer 1

Was die tumor van Fedde ook kanker?
  maandag 15 mei 2006 @ 19:06:15 #55
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37852659
quote:
Het klinkt raar, maar in feite is dit een goed bericht. Het bekekent namelijk niet dat meer mannen aan kanker overlijden, maar dat er minder mannen aan hart-en-vaatziekten overlijden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37853069
Bah, ik moet altijd janken bij die serie. Maar wel mooi vastgelegd.
pi_37854690
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Kanker bij mannen doodsoorzaak nummer 1

Was die tumor van Fedde ook kanker?
Duh.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:17:47 #58
6536 dwerg
chagrijn
pi_37855033
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:06 schreef Maaike2 het volgende:
Verder wil ik even vertellen dat wiebe afgelopen woensdag voor 2 weken naar californie is gegaan met mijn vader. Het gaat dus goed met hem en geniet gewoon van een onwijs leuke vakantie.

Liefs Maaike
Goed nieuws. Leuk om te horen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_37855884
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:06 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Duh.
?

Je kunt ook aan een goedaardige tumor doodgaan hoor.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:03:58 #60
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_37856509
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:47 schreef pberends het volgende:

[..]

?

Je kunt ook aan een goedaardige tumor doodgaan hoor.
Voor zover ik heb begrepen is de structuur van een goedaardige tumor heel anders dan die van een kwaadaardige tumor. Een goedaardige tumor is veel "mooier" dan een kwaadaardige.
Een goedaardige tumor is dan ook beter operabel dan een kwaadaardige.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:51:52 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37858884
Zo meteen dus aflevering 5.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37859203
Daar gaan we weer.....
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 22:18:27 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_37860256
Mooi gezongen hoor
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 22:24:03 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_37860495
Het mooie meisje is overleden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37860515
Jeetje die Geja is nog het meest veranderd....
  maandag 15 mei 2006 @ 22:24:44 #66
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37860577
Trouwens, Wiebe kreeg al een mooie coupe
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 22:26:14 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_37860590
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik schrok me kapot, hoe mooi zij wel niet was! triest hoor
Ja wat die ziekte met je doet. Totaal onherkenbaar geworden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37860622
Wel mooi dat Geja haar droom nog heeft kunnen verwezenlijken.

Blijft bizar om te zien hoe erg ze was veranderd qua uiterlijk .
  maandag 15 mei 2006 @ 22:27:45 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37860658
Heftig weer.
Geja was wel heel erg veranderd in de laatste maanden van haar leven door al die bijwerkingen van de medicijnen.


Blij om te lezen dat het met Wiebe weer zo goed gaat momenteel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37860672
Die Elmar zeg..... dood en doodziek, enorm veel pijn, maar toch stralend op zijn strandfeest... respect!
  maandag 15 mei 2006 @ 22:30:23 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37860768
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Voor zover ik heb begrepen is de structuur van een goedaardige tumor heel anders dan die van een kwaadaardige tumor. Een goedaardige tumor is veel "mooier" dan een kwaadaardige.
Een goedaardige tumor is dan ook beter operabel dan een kwaadaardige.
Bij een hersentumor maakt het weinig uit of het goed- of slechtaardig is. Het zit op een vervelende plek, zodat je zult overlijden aan de gevolgen van een ruimteinnemend proces en de verdrukking van belangrijke delen in je hersenen.

Kwaadaardig heeft natuurlijk wel het risico om uit te zaaien.... en dat heeft goedaardig niet. Volgens mij ging het bij Fedde om een kwaadaardige tumor van de traanbuis, die doorgroeide naar de hersenen. Helemaal zeker weet ik het niet..
pi_37860938
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef hannekethemaster het volgende:
Die Elmar zeg..... dood en doodziek, enorm veel pijn, maar toch stralend op zijn strandfeest... respect!
geen woorden meer aan toe te voegen.

waar was overigens dat Beach Hotel?
pi_37861061
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:47 schreef pberends het volgende:

[..]

?

Je kunt ook aan een goedaardige tumor doodgaan hoor.
ik bedoel, een tumor is toch altijd een vorm van kanker, in principe? Het klonk een beetje als "Als ik migraine heb, dan gaat dat vaak gepaard met hoofdpijn." Maar je vraagt je dus af of iemand aan een goed- of kwaadaardige tumor is overleden. Okay, dan snap ik wat je bedoelde.

Verder was dit de eerste aflevering waarbij ik het droog hield, maar ook de eerste waarbij ik mijn tong heb stukgebeten. Het heeft wel iets met elkaar te maken.

6 dagen na die opname gewoon dood zijn. Nou ja, ik vind nog dat ze het lang heeft volgehouden - ze zag er echt enorm slecht uit.
pi_37861491
in ieder geval, de site van BNN zegt het volgende:
quote:
De ziekte van Fedde - hersentumor

Wat is het?
Fedde had geen hersentumor, maar een tumor in zijn hersenen. Dat lijkt hetzelfde maar dat is het medisch niet. Fedde had een speciaal soort klierentumor (anoid systeus carginoom) die begonnen is in een traanklier en doorgegroeid is via zijn oogzenuw naar de hersenen. Voor wat betreft levensverwachting, behandeling en mate van voorkomen is dat verschillend van een hersentumor.
De verschijnselen zijn wel vergelijkbaar met die van een 'gewone' hersentumor. Bij tumoren in de hersenen is het onderscheid tussen goedaardige en kwaadaardige gezwellen niet zo belangrijk omdat ook een goedaardig gezwel ruimte in beslag neemt. De groeiende tumor drukt hersenweefsel weg en beknelt de hersenen, waardoor je problemen kunt krijgen met bewegen, praten, horen en zien. Er bestaan verschillende soorten hersentumoren. In de meeste gevallen ontstaat de tumor in het bindweefsel, de glia, en worden daarom gliomen genoemd.
  maandag 15 mei 2006 @ 22:47:02 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37861585
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

ik bedoel, een tumor is toch altijd een vorm van kanker, in principe? Het klonk een beetje als "Als ik migraine heb, dan gaat dat vaak gepaard met hoofdpijn." Maar je vraagt je dus af of iemand aan een goed- of kwaadaardige tumor is overleden. Okay, dan snap ik wat je bedoelde.

Verder was dit de eerste aflevering waarbij ik het droog hield, maar ook de eerste waarbij ik mijn tong heb stukgebeten. Het heeft wel iets met elkaar te maken.

6 dagen na die opname gewoon dood zijn. Nou ja, ik vind nog dat ze het lang heeft volgehouden - ze zag er echt enorm slecht uit.
Sorry, gewoon even voor de goede orde, maar een tumor is letterlijk een woekering van cellen: goedaardig of kwaadaardig (=kanker).
  maandag 15 mei 2006 @ 23:07:40 #77
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_37862543
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:34 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

geen woorden meer aan toe te voegen.

waar was overigens dat Beach Hotel?
Scheveningen.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_37862570
echt een confrnoterend programma dit zeg

erg fijn om te horen dat het met Wiebe nou nog goed gaat, want het kan snel afgelopen zijn, zoals je bij Geja zag, afscheidslied opnemen en er dan 6 dagen later niet meer zijn
  maandag 15 mei 2006 @ 23:10:23 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37862662
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Sylvana het volgende:
echt een confrnoterend programma dit zeg

erg fijn om te horen dat het met Wiebe nou nog goed gaat, want het kan snel afgelopen zijn, zoals je bij Geja zag, afscheidslied opnemen en er dan 6 dagen later niet meer zijn
Idd, verschrikkelijk erg !
Dat ging snel
  maandag 15 mei 2006 @ 23:15:38 #80
147092 Maaike2
Leven is het meervoud van lef
pi_37862888
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef Bibikuif22 het volgende:

[..]

Scheveningen.
Nee dat is het niet volgens mij (ik woon er), wij dachten hier kijkduin.

Trouwens wiebe heeft weer hetzelfde kapsel als in deze aflevering, hij is zo slim geweest om de todeuse een tandje(s) te hoog te zetten.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:25:40 #81
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37863302
Blijft een confronterend programma, je ziet staan "Geja werd 21 jaar", dan slik je toch wel even als je zelf net zo oud bent en ben je gelukkig met wat je hebt.
sig verwijderd door FA
pi_37864591
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef hannekethemaster het volgende:
Die Elmar zeg..... dood en doodziek, enorm veel pijn, maar toch stralend op zijn strandfeest... respect!
Diep respect inderdaad. Mooi gebaar ook van zijn vrienden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:15:42 #83
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37865162
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Diep respect inderdaad. Mooi gebaar ook van zijn vrienden.
Helemaal mee eens, heel lief van zijn vrienden en zijn broer Steven !!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:05:41 #84
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37869107
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef _Arual_ het volgende:

6 dagen na die opname gewoon dood zijn. Nou ja, ik vind nog dat ze het lang heeft volgehouden - ze zag er echt enorm slecht uit.
Aan haar was het het duidelijkst zichtbaar dat ze ernstig ziek was, bij de anderen was dat minder het geval. Behalve dan bij Fedde, die is ook veranderd, maar toch nog niet zo als Geja.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:26:07 #85
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_37870812
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Maaike2 het volgende:

[..]

Nee dat is het niet volgens mij (ik woon er), wij dachten hier kijkduin.
Oh ja dat kan ook inderdaad (en het erge is dat ik ook in DH woon en in Scheveningen werk Ik dacht de strandtent te herkennen...

Heb je al gehoord hoe Wiebe het heeft? Lijkt me echt geweldig in Amerika!!

Gister trouwens afl. 6 gezien... Vond hem wel heel heavy weer. Volgens mij had Patrick het in deze aflevering ook even moeilijk toen hij bij Elmar was.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_37870827
Wat ben ik blij dat Wiebe nog steeds geniet van het leven, en ik hoop dat het goed met hem blijft gaan. Geweldig programma en het geeft mij ook troost dat er zulke lieve,leuke mensen zijn ook al zijn de omstandigheden zo beroerd. Niet zo nodig voor het programma en ook dit niet op dit forum: ik wilde eigenlijk weten welke vorm van Non-Hodgkin Wiebe heeft?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:42:55 #87
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37881156
Gisteren voor het eerst gezien. Erg goed gemaakt, onzettend indrukwekkend. Was er stil van.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:56:31 #88
147092 Maaike2
Leven is het meervoud van lef
pi_37886943
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef Bibikuif22 het volgende:

[..]


Heb je al gehoord hoe Wiebe het heeft? Lijkt me echt geweldig in Amerika!!

[..]
Kreeg net een smsje dat ze in las vegas zitten en het erg naar hun zin hebben. Gaat goed dus, wel erg vermoeiend, maar het is het waard.

Welke soort non-hodgkin wiebe heeft weet ik niet eens precies. Dact iets van Non-hodgkin lymfoon, maar precies weet ik het niet eens. Zal vragen of wiebe dat nog even vertelt als hij weer thuis is.
pi_37887014
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef Bibikuif22 het volgende:

[..]

Oh ja dat kan ook inderdaad (en het erge is dat ik ook in DH woon en in Scheveningen werk Ik dacht de strandtent te herkennen...

Heb je al gehoord hoe Wiebe het heeft? Lijkt me echt geweldig in Amerika!!

Gister trouwens afl. 6 gezien... Vond hem wel heel heavy weer. Volgens mij had Patrick het in deze aflevering ook even moeilijk toen hij bij Elmar was.
kheb het even opgezocht en het blijkt Noordwijk te zijn.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:59:50 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37887052
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef mrkanarie het volgende:


kheb het even opgezocht en het blijkt Noordwijk te zijn.
Dat dacht ik al te herkennen aan dat beachhotel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:03:58 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_37887164
Heftig weer, gisteren .
KuikenGuppy
pi_37887807
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Kanker bij mannen doodsoorzaak nummer 1

Was die tumor van Fedde ook kanker?
Damn...Karin is gewoon op mijn verjaardag overleden... .

En Fedde heeft samen met Wiebe nog de jaarwisseling meegemaakt
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:22:43 #93
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37895280
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat dacht ik al te herkennen aan dat beachhotel.
Ivetje herkende de vuurtoren, die staat bij ons namelijk in miniatuur op de slaapkamer.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37951958
Maaike, ik wil graag iets weten, maar als je het te persoonlijk vindt snap ik dat ook.
Hebben jouw ouders (of een van de twee) iets van schuldgevoel over de ziekte van Wiebe?
Achtergrond: ik heb zelf jarenlang gerookt en kan me voorstellen dat als een van mijn kinderen kanker zou krijgen, ik toch de schuld bij mezelf zou leggen.
pi_37953518
Ik kijk eigenlijk nooit naar bnn maar dit vind ik een heel mooi gemaakt programma, waar ik vol bewonderingen ben voor degene die eraan mee gwerkt hebben.
Aangrijpend, zonder vals sentiment en zoveel positiviteit bij mensen die weten dat de dood gaan.
Dat is eens wat anders...
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:53:38 #96
147092 Maaike2
Leven is het meervoud van lef
pi_37957910
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
Maaike, ik wil graag iets weten, maar als je het te persoonlijk vindt snap ik dat ook.
Hebben jouw ouders (of een van de twee) iets van schuldgevoel over de ziekte van Wiebe?
Achtergrond: ik heb zelf jarenlang gerookt en kan me voorstellen dat als een van mijn kinderen kanker zou krijgen, ik toch de schuld bij mezelf zou leggen.
Zover ik weet niet. De vorm van kanker van wiebe kan ook niet komen door roken of dat soort dingen, het is gewoon domme pech. Ik heb het er eigenlijk nooit met ze over gehad.
Mijn vader met name heeft wel de neiging om wiebe soms meer te geven, met hem te doen en dergelijke, zo van hij heeft nog maar zo kort. Maar dat kan ik me eigenlijk ook wel goed voorstellen.
pi_37959023
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:53 schreef Maaike2 het volgende:

[..]

Zover ik weet niet. De vorm van kanker van wiebe kan ook niet komen door roken of dat soort dingen, het is gewoon domme pech. Ik heb het er eigenlijk nooit met ze over gehad.
Mijn vader met name heeft wel de neiging om wiebe soms meer te geven, met hem te doen en dergelijke, zo van hij heeft nog maar zo kort. Maar dat kan ik me eigenlijk ook wel goed voorstellen.
dank je. ik merkte overigens in het verlengde hiervan op dat er mensen in mijn omgeving waren die bij Karin ook dachten dat het kwam omdat ze gerookt zou hebben, maar dat was niet zo. ook longkanker hoeft niet te komen van het roken.
overigens vond ik de beelden van Wiebe op het station die zijn vriend uitzwaaide erg aangrijpend. die jongen die zich totaal geen houding wist te geven en Wiebe die hem zo graag iets wilde geven om later op een fijne manier herinnerd te worden.
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:43:13 #98
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37959235
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:

[..]

dank je. ik merkte overigens in het verlengde hiervan op dat er mensen in mijn omgeving waren die bij Karin ook dachten dat het kwam omdat ze gerookt zou hebben, maar dat was niet zo. ook longkanker hoeft niet te komen van het roken.
overigens vond ik de beelden van Wiebe op het station die zijn vriend uitzwaaide erg aangrijpend. die jongen die zich totaal geen houding wist te geven en Wiebe die hem zo graag iets wilde geven om later op een fijne manier herinnerd te worden.
Zowiezo zou ze dan tot het eind gerookt hebben. Als je weet dat je geen kans meer maakt, waarom jezelf dan nog de leuke dingen ontzeggen.

Geja stond wel op de foto met een sigaret dacht ik. Maar ik weet niet of er een verband zou bestaan tussen huidkanker (wat Geja volgens mij had) en roken. Dacht dat dat meer gerelateerd was aan UV straling.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37959422
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef thaduck het volgende:

[..]

Zowiezo zou ze dan tot het eind gerookt hebben. Als je weet dat je geen kans meer maakt, waarom jezelf dan nog de leuke dingen ontzeggen.

Geja stond wel op de foto met een sigaret dacht ik. Maar ik weet niet of er een verband zou bestaan tussen huidkanker (wat Geja volgens mij had) en roken. Dacht dat dat meer gerelateerd was aan UV straling.
wiet roken schijnt pijnstillend te werken, dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen. alleen denk ik dat je in eerste instantie stopt om een eventuele genezing zoveel mogelijk kans te geven.
maar of je er -als die kans verkeken is- dan weer mee begint.....?
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:58:18 #100
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37959682
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef thaduck het volgende:
Geja stond wel op de foto met een sigaret dacht ik. Maar ik weet niet of er een verband zou bestaan tussen huidkanker (wat Geja volgens mij had) en roken. Dacht dat dat meer gerelateerd was aan UV straling.
Gezien haar leeftijd is het ook erg onwaarschijnlijk dat de kanker bij haar door het roken veroorzaakt is, tenzij ze opgegroeid is in een familie/huis waar veel gerookt is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37962675
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:

[..]

dank je. ik merkte overigens in het verlengde hiervan op dat er mensen in mijn omgeving waren die bij Karin ook dachten dat het kwam omdat ze gerookt zou hebben, maar dat was niet zo. ook longkanker hoeft niet te komen van het roken.
Ze werkte wel achter de bar of niet (waar ik neem aan veel gerookt werd)? Meerokers inhaleren die rook ook dus kunnen daar ook longkanker van krijgen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:56:21 #102
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37964050
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:

[..]

wiet roken schijnt pijnstillend te werken, dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen. alleen denk ik dat je in eerste instantie stopt om een eventuele genezing zoveel mogelijk kans te geven.
maar of je er -als die kans verkeken is- dan weer mee begint.....?
Nee, ik bedoel op een foto voor haar trouwen die een aantal keer is laten zien.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezien haar leeftijd is het ook erg onwaarschijnlijk dat de kanker bij haar door het roken veroorzaakt is, tenzij ze opgegroeid is in een familie/huis waar veel gerookt is.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Maar zelfs met rokers in huis lijkt me de kans minimaal eigenlijk.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef saksia het volgende:

[..]

Ze werkte wel achter de bar of niet (waar ik neem aan veel gerookt werd)? Meerokers inhaleren die rook ook dus kunnen daar ook longkanker van krijgen.
Nou, als je 29 bent? Zo schadelijk zijn de gevolgen niet dacht ik.

Maar neemt niet weg dat alles meetelt, roken en luchtvervuiling in dit fijne land bijvoorbeeld. Al dacht ik ook dat er een zekere aanleg moet zijn, ik ken mensen die 95 zijn geworden met 2 pakjes per dag en ook mensen als bij Over Mijn Lijk die niet roken en ook die rottige ziekte krijgen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:02:59 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37970995
Ja alle kanker komt door roken

Was het maar zo simpel.

Belachelijke gedachtengang. "Geja stond wel met een sigaret op de foto dacht ik." Accepteer anders eens dat kanker ook domme pech kan zijn en niemands schuld. Je zou je moeten schamen met je onzinnige geinsinueer.

(En nee, ik rook niet.)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37971223
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:56 schreef thaduck het volgende:
Nou, als je 29 bent? Zo schadelijk zijn de gevolgen niet dacht ik.

Maar neemt niet weg dat alles meetelt, roken en luchtvervuiling in dit fijne land bijvoorbeeld. Al dacht ik ook dat er een zekere aanleg moet zijn, ik ken mensen die 95 zijn geworden met 2 pakjes per dag en ook mensen als bij Over Mijn Lijk die niet roken en ook die rottige ziekte krijgen
Ik bedoel als je al aanleg hebt EN je krijgt veel rook binnen dan kan dat misschien de trigger zijn... Er werd gezegd dat roken geen rol kon spelen bij haar longkanker omdat ze niet rookte, maar dat weet je dus niet zeker.
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:07:52 #105
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37971276
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja alle kanker komt door roken

Was het maar zo simpel.
Wie zegt dat? Het verhoogt echter wel de kans!
quote:
Belachelijke gedachtengang. "Geja stond wel met een sigaret op de foto dacht ik." Accepteer anders eens dat kanker ook domme pech kan zijn en niemands schuld. Je zou je moeten schamen met je onzinnige geinsinueer.
Moet ik iets accepteren? Sorry hoor, volgens mij ben je een beetje waus ofzo? Ik zal een klein stukje conversatie posten, misschien dat je dan de context snapt????
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
dank je. ik merkte overigens in het verlengde hiervan op dat er mensen in mijn omgeving waren die bij Karin ook dachten dat het kwam omdat ze gerookt zou hebben, maar dat was niet zo. ook longkanker hoeft niet te komen van het roken.
Vervolgens antwoord ik:
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef thaduck het volgende:

[..]

Zowiezo zou ze dan tot het eind gerookt hebben. Als je weet dat je geen kans meer maakt, waarom jezelf dan nog de leuke dingen ontzeggen.

Geja stond wel op de foto met een sigaret dacht ik. Maar ik weet niet of er een verband zou bestaan tussen huidkanker (wat Geja volgens mij had) en roken. Dacht dat dat meer gerelateerd was aan UV straling.
Volgens mij zeg ik alleen maar dat ik volgens mij een foto had gezien waarop Geja met een sigaret stond. Vervolgens zet ik mijn twijfels daarbij, aangezien ik het niet zeker weet en ook niet precies weet of huidkanker (wat Geja DACHT IK had) en eventueel roken. Ik DENK dat UV straling een grotere invloed heeft op huidkanker dan roken. Zo raar is die vraag toch niet????
quote:
(En nee, ik rook niet.)
En ja, ik wel.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:09:55 #106
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37971380
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef saksia het volgende:

[..]

Ik bedoel als je al aanleg hebt EN je krijgt veel rook binnen dan kan dat misschien de trigger zijn... Er werd gezegd dat roken geen rol kon spelen bij haar longkanker omdat ze niet rookte, maar dat weet je dus niet zeker.
I totally agree.. Zoals met zoveel dingen in het leven is vaak een opeenstapeling van factoren aan te wijzen die resulteert in dit soort dingen.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:12:25 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37971546
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef saksia het volgende:

[..]

Ik bedoel als je al aanleg hebt EN je krijgt veel rook binnen dan kan dat misschien de trigger zijn... Er werd gezegd dat roken geen rol kon spelen bij haar longkanker omdat ze niet rookte, maar dat weet je dus niet zeker.
Het gaat me om Geja en om de volkómen impertinente vraag over de ouders van Wiebe.

Tuurlijk zou het bij Karin een rol gespeeld kunnen hebben. Daar viel ik ook niet over. Hoewel ik me wel afvraag: wat is de relevantie nog van zo'n vraag. Wat moet je er mee.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:13:25 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37971617
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:07 schreef thaduck het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Het verhoogt echter wel de kans!
[..]

Moet ik iets accepteren? Sorry hoor, volgens mij ben je een beetje waus ofzo? Ik zal een klein stukje conversatie posten, misschien dat je dan de context snapt????
[..]

Vervolgens antwoord ik:
[..]

Volgens mij zeg ik alleen maar dat ik volgens mij een foto had gezien waarop Geja met een sigaret stond. Vervolgens zet ik mijn twijfels daarbij, aangezien ik het niet zeker weet en ook niet precies weet of huidkanker (wat Geja DACHT IK had) en eventueel roken. Ik DENK dat UV straling een grotere invloed heeft op huidkanker dan roken. Zo raar is die vraag toch niet????
[..]

En ja, ik wel.
Ik had het tegen dat houtvlot-figuur pop
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37971977
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het gaat me om Geja en om de volkómen impertinente vraag over de ouders van Wiebe.
Ja, die vraag 'begreep' ik ook niet helemaal.
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:51:54 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37973346
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat me om Geja en om de volkómen impertinente vraag over de ouders van Wiebe.
Bedankt voor de verwoording. Ik zat hier ook een beetje te kijken.
Het zal uiteraard met de beste bedoelingen geweest zijn maar het is bijna alsof ze zich wel schuldig zouden moeten voelen terwijl het idd is wat jij zegt Dude, kanker kan ook wel eens gewoon zomaar komen, zonder aanwijsbare oorzaak...
***
  vrijdag 19 mei 2006 @ 00:08:19 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37973850
Lijkt mij verstandiger het hier weer over deze serie uitzendingen te hebben en niet over de oorzaken van de ziektes.
Dat kan beter in LIF besproken worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 19 mei 2006 @ 00:11:54 #112
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37973985
Mee eens golfer.
Sorry Duderinnetje, dacht dat je mij wou aanvallen (aangezien je 1 van mijn opmerkingen pakte). Excuus x 1000 (life too short to make war!).

Ontopic:
7 afleveringen waren het toch? Ik ga Elmar wel missen, die jongen was zoo positief. Op een of andere manier sprak hij mij het meeste aan.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37984618
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik had het tegen dat houtvlot-figuur pop
Je lult uit je nek. je valt eerst de een aan en als je weerwoord krijgt stap je over op de ander. misschien dat je wat minder selectief moet lezen. ik ben niet degene die suggereert dat alle kanker van roken komt, in tegendeel zelfs. en of die vraag van mij impertinent is, is niet aan jou om te beslissen. Maaike heeft zelf de keuze gemaakt om er op te antwoorden. Als ze dat niet had gewild, was het net zo OK geweest.
pi_37985080
Om maar even de a-relekste houding van sommigen te breken. Karin heeft nooit gerookt. Maar normaal gesproken, zelfs als je veel meerookt wat Ka dan weer wel heeft gedaan, manifesteert longkanker zich pas na het 45e levensjaar. Maar het zegt allemaal helemaal niets. Tuurlijk is roken slecht maar dat geldt ook voor vet eten, zonnebanken etc etc etc. Het is gewoon shit als je welke vorm van kanker dan ook krijgt.

Ik hoop dat jullie blijven laten horen wat jullie van het programma vinden. Het wordt erg gewaardeerd alle positieve berichtjes door mij en alle andere nabestaanden.

Jeroen (van Karin)
Ik wil niet weten wat ik later worden wil. ik wil weten wie ik nu ben.
pi_37985366
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:29 schreef jeroen74 het volgende:
Om maar even de a-relekste houding van sommigen te breken. Karin heeft nooit gerookt. Maar normaal gesproken, zelfs als je veel meerookt wat Ka dan weer wel heeft gedaan, manifesteert longkanker zich pas na het 45e levensjaar. Maar het zegt allemaal helemaal niets. Tuurlijk is roken slecht maar dat geldt ook voor vet eten, zonnebanken etc etc etc. Het is gewoon shit als je welke vorm van kanker dan ook krijgt.

Ik hoop dat jullie blijven laten horen wat jullie van het programma vinden. Het wordt erg gewaardeerd alle positieve berichtjes door mij en alle andere nabestaanden.

Jeroen (van Karin)
je hebt gelijk Jeroen, sorry.
laten we ons inderdaad beperken tot onze mening over het programma zelf.
wat ik zoals ik al eerder aangaf, heel goed vind om te zien en ook om samen met anderen naar te kijken en over te praten.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:39:37 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37985471
Hey Jeroen!
Ik vind het zo 'bijzonder' om jou en idd de andere nabestaanden en familieleden en Wiebe en Maaike hiertegen te komen.

Het voelt een beetje als gluren als ik meekijk met hoe het allemaal gegaan is maar ik wil jullie wel bedanken voor dat kijkje. Het zijn stuk voor stuk hele bijzondere mensen geweest maar jullie zelf net zo goed. Ik mag nog maar hopen dat ik ooit diezelfde kracht en liefde heb om op die manier met zo'n vreselijk heftige gebeurtenis om te kunnen gaan, mocht dat nodig zijn, waar ik uiteraard niet op hoop.
***
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:41:02 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37985523
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:15 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:

[..]

Je lult uit je nek. je valt eerst de een aan en als je weerwoord krijgt stap je over op de ander. misschien dat je wat minder selectief moet lezen. ik ben niet degene die suggereert dat alle kanker van roken komt, in tegendeel zelfs. en of die vraag van mij impertinent is, is niet aan jou om te beslissen. Maaike heeft zelf de keuze gemaakt om er op te antwoorden. Als ze dat niet had gewild, was het net zo OK geweest.
Nee hoor, ik doelde héél specifiek op jou en jóuw volstrekt ongepaste suggesties en insinuaties. En wat ik van jouw opmerkingen vind is zeker wel aan mij. Dat heet een mening namelijk.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, maar ik ben blij dat ik het kwijt ben. En zo te zien was ik ook niet de enige die het wat vreemd vond. Denk daar maar eens over na.

Aanvulling: Ha Jeroen! Bijzonder inderdaad om nabestaanden en Wiebe hier te zien posten. Mooi plekje heb je uitgekozen voor Karin.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37985652
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:29 schreef jeroen74 het volgende:
Om maar even de a-relekste houding van sommigen te breken. Karin heeft nooit gerookt. Maar normaal gesproken, zelfs als je veel meerookt wat Ka dan weer wel heeft gedaan, manifesteert longkanker zich pas na het 45e levensjaar. Maar het zegt allemaal helemaal niets. Tuurlijk is roken slecht maar dat geldt ook voor vet eten, zonnebanken etc etc etc. Het is gewoon shit als je welke vorm van kanker dan ook krijgt.

Ik hoop dat jullie blijven laten horen wat jullie van het programma vinden. Het wordt erg gewaardeerd alle positieve berichtjes door mij en alle andere nabestaanden.

Jeroen (van Karin)
top kerel
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37985665
Jeroen ,hoe gaat het met jou?
pi_37986064
quote:
Het voelt een beetje als gluren als ik meekijk met hoe het allemaal gegaan is
Ik hoor dit van meerdere mensen maar volgens mij is gluren iets wat je stiekem doet en wij hebben allemaal de keuze gemaakt om mee te werken aan het programma dus valt het allemaal wel mee. Ik zou zeggen geniet een beetje van de mooie momenten en gedachten die het programma heeft opgeleverd. Ik ben trots op Karin en mezelf dat we dit gedaan hebben en het was, ondanks de ernst van de zaak, iets waar we echt met heel veel plezier aan hebben meegewerkt.

En als je wilt weten hoe het met mij gaat? Dan moet je maar even blijven meelezen op www.k-tje.nl
Ik wil niet weten wat ik later worden wil. ik wil weten wie ik nu ben.
pi_37986275
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef jeroen74 het volgende:

[..]

Ik hoor dit van meerdere mensen maar volgens mij is gluren iets wat je stiekem doet en wij hebben allemaal de keuze gemaakt om mee te werken aan het programma dus valt het allemaal wel mee. Ik zou zeggen geniet een beetje van de mooie momenten en gedachten die het programma heeft opgeleverd. Ik ben trots op Karin en mezelf dat we dit gedaan hebben en het was, ondanks de ernst van de zaak, iets waar we echt met heel veel plezier aan hebben meegewerkt.

En als je wilt weten hoe het met mij gaat? Dan moet je maar even blijven meelezen op www.k-tje.nl
Je hebt ook absoluut het recht op trots te zijn. Ik heb meerdere gevallen van kanker meegemaakt in mijn omgeving, en ik kan je zeggen, het kan ook anders, zowel wat betreft de zieke als de nabestaanden. De meeste mensen blijken niet zo dapper.
pi_37987872
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef jeroen74 het volgende:

[..]
En als je wilt weten hoe het met mij gaat? Dan moet je maar even blijven meelezen op www.k-tje.nl
ben weer bijgelezen. ik had jullie verhaal al gelezen maar was het linkje kwijt. je laatste twee columns heb ik dus net gezien. moeilijk, maar herkenbaar dat "na zonneschijn komt regen". soms krijg je het gevoel dat het helemaal nooit meer anders wordt. dit wilde ik steeds al op jullie weblog zeggen, maar "het gluureffect" speelde mij ook een beetje parten: de levenslust van Karin heeft me heel erg aangesproken. ik denk dat ze was zoals wij graag zouden willen zijn. en de kracht die ze jou meegegeven heeft heb je heel hard nodig om ook deze dagen te overleven.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:17:02 #123
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_38007860
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef jeroen74 het volgende:

[..]

Ik hoor dit van meerdere mensen maar volgens mij is gluren iets wat je stiekem doet en wij hebben allemaal de keuze gemaakt om mee te werken aan het programma dus valt het allemaal wel mee. Ik zou zeggen geniet een beetje van de mooie momenten en gedachten die het programma heeft opgeleverd. Ik ben trots op Karin en mezelf dat we dit gedaan hebben en het was, ondanks de ernst van de zaak, iets waar we echt met heel veel plezier aan hebben meegewerkt.

En als je wilt weten hoe het met mij gaat? Dan moet je maar even blijven meelezen op www.k-tje.nl
Jezus man.

Wat heb ik een respect voor jou zeg. Ik vind het écht echt knap van je hoe je ook bij de crematie sprak.

Veel meer kan ik er niet over zeggen, maar jemig wat vind ik jou sterk !
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_38040381
Ja indrukwekkend programma is dit. Ik kijk het altijd online, dus ik loop een weekje voor.

Miss een rare vraag, maar vorige uitzending ofzo was Wiebe in Italie, en toen hij zijn vriend op de trein zette, zat daar zo'n mooi liedje onder gemonteerd, weet iemand de titel daarvan?
pi_38076570
Goeie vraag zoek ik effe voor je op
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  maandag 22 mei 2006 @ 10:57:14 #126
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_38077201
Heey Wiebe! Ben je weer in het land?
Vertel.. Hoe was het in Amerika?
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_38078534
vandaag dus niet vanwege de musical awards?
  maandag 22 mei 2006 @ 11:51:16 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38078690
Nee idd, op http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/ staat het ook niet nee.
***
pi_38082175
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:32 schreef Wiebe1984 het volgende:
Goeie vraag zoek ik effe voor je op
Tof van je! Bij voorbaat dank .
pi_38082565
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:46 schreef boneyard het volgende:
vandaag dus niet vanwege de musical awards?
Je kan aflevering 6 op internet bekijken.

http://overmijnlijk.bnn.nl/
pi_38082777
gaan ze die volgende week dan normaal uitzenden? want dan wacht ik wel.
pi_38083198
quote:
n verband met de Musical Awards is er op maandag 22 mei geen uitzending. Aflevering 6 wordt op 29 mei uitgezonden.
Ja volgende week dus op tv.
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 14:21:11 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_38083578
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:32 schreef Wiebe1984 het volgende:
Goeie vraag zoek ik effe voor je op
Hé Wiebe Welcome back

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38084754
Welcome back Wiebe Leuk gehad in de States?

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 22-05-2006 15:00:23 ]
  maandag 22 mei 2006 @ 15:27:07 #135
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_38085977
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:32 schreef Wiebe1984 het volgende:
Goeie vraag zoek ik effe voor je op
Rare vraag, maar ben jij n keer bij de Lama's geweest en echt regelmatig in beeld? Toen Giel Beelen er was?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_38087375
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:27 schreef PauldeMunnik het volgende:

[..]

Rare vraag, maar ben jij n keer bij de Lama's geweest en echt regelmatig in beeld? Toen Giel Beelen er was?
Volgens mij hebben veel OML-ers kaartjes gekregen voor wat diverse BNN dingen. Heb jeroen ook 2x bij de lama's gezien en Wiebe inderdaad ook al eens/
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_38094707
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:27 schreef PauldeMunnik het volgende:

[..]

Rare vraag, maar ben jij n keer bij de Lama's geweest en echt regelmatig in beeld? Toen Giel Beelen er was?
Klopt dat was juli vorig jaar. Met giel beelen idd.

En de USA was geweldig aanrader voor iedereen. Ben nu alleen helemaal verrot maar dat komt ook wel weer goed.
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 19:24:55 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_38095180
Ik maakte me al zorgen ik wist niet dat je in Amerika was. Dacht steeds hij post niet meer.

But he is back

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38095214
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte me al zorgen ik wist niet dat je in Amerika was. Dacht steeds hij post niet meer.

But he is back

Waar is je tong?
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 19:27:12 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_38095243
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:26 schreef Greetings het volgende:

[..]

Waar is je tong?
Hier

Maar soms vind ik hem minder gepast.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38129332
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:04 schreef koenimex het volgende:
Ja indrukwekkend programma is dit. Ik kijk het altijd online, dus ik loop een weekje voor.

Miss een rare vraag, maar vorige uitzending ofzo was Wiebe in Italie, en toen hij zijn vriend op de trein zette, zat daar zo'n mooi liedje onder gemonteerd, weet iemand de titel daarvan?
Het heeft even geduurd maar ben er eindelijk achter welk nummer het was!!!

The devlins - Waiting

En thanks voor alle bezorgdheid zal ik maar zeggen maar was gewoon op vakantie
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:48:37 #142
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_38130135
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:24 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd maar ben er eindelijk achter welk nummer het was!!!

The devlins - Waiting

En thanks voor alle bezorgdheid zal ik maar zeggen maar was gewoon op vakantie
Deze vraag zal al 99 x gesteld zijn, dus hier de 100e keer..

Had je contact met de andere deelnemers van het programma?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_38131908
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef PauldeMunnik het volgende:

[..]

Deze vraag zal al 99 x gesteld zijn, dus hier de 100e keer..

Had je contact met de andere deelnemers van het programma?
Dan lees je het topic toch gewoon even door als het je zo interesseert?

En als je niet elke reactie door wilt pluizen typ je even ctrl + F in en dan " contact" en dan vind je het zo
pi_38134120
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:24 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd maar ben er eindelijk achter welk nummer het was!!!

The devlins - Waiting

En thanks voor alle bezorgdheid zal ik maar zeggen maar was gewoon op vakantie
Dank u, dank u
pi_38195436
Heel indrukwekkend vind ik het! Zelf is een vriendin van mij overleden aan de gevolgen van een hersentumor. Het verhaal van Geja deed me daar erg aan denken!

Overigens heel fijn om te lezen dat het met Wiebe en Jeroen goed gaat!

[ Bericht 34% gewijzigd door Beaker op 25-05-2006 13:11:43 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:36:43 #146
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_38218643
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef jeroen74 het volgende:

En als je wilt weten hoe het met mij gaat? Dan moet je maar even blijven meelezen op www.k-tje.nl
Hallo Jeroen. Leuk om je in dit topic gezien.
Een paar weken geleden heb ik de site helemaal gelezen. Ontzettend indrukwekkend en ik heb het in het vorige deel al gezegd, ik heb echt heel veel bewondering en respect voor de manier waarop jij er ook mee om bent gegaan. En nog steeds mee om gaat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_38248617
Dit kan ik toch even neit laten om te melden!!!

Stond vandaag op de BNN-site
OVER MIJN LIJK HOOGST GEWAARDEERDE TV-PROGRAMMA BIJ PUBLIEKE OMROEP
Hilversum, 26 mei 2006

Het BNN-programma ‘Over Mijn Lijk’ is met een gemiddelde van 8,5 het hoogst gewaardeerde tv-programma op de publieke tv-zenders van het huidige tv-seizoen. Op maandag 29 mei en 5 juni zijn de laatste twee uitzendingen van de serie te zien waarin Patrick Lodiers een jaar lang vijf jonge mensen volgt die weten dat ze niet lang meer te leven hebben.

BNN presentator Patrick Lodiers: “Hoogst gewaardeerd tv programma van dit seizoen....onwaarschijnlijk... Maar deze waardering voor Geja, Elmar, Karin, Fedde en Wiebe is eigenlijk wel terecht: met zo'n kansloze ziekte alles uit het leven halen verdient een hoog cijfer!”.

Bij programma’s met meerdere afleveringen is telkens het gemiddelde genomen.
De gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijk Onderzoek van de stichting SKO en betreft de periode 1 september 2005 tot en met 21 mei 2006.

De docusoap wordt geproduceerd door Skyhigh TV, het productiebedrijf dat onder andere de programma’s De Weddingplanner en Het Familiediner voor de EO maakt.
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 mei 2006 @ 22:23:05 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_38248763
Mooi dat het zo gewaardeerd wordt. Is uniek tegenwoordig in medialand. Hoge kijkcijfers plus een hoge waardering.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38249154
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:29 schreef jeroen74 het volgende:
Om maar even de a-relekste houding van sommigen te breken. Karin heeft nooit gerookt. Maar normaal gesproken, zelfs als je veel meerookt wat Ka dan weer wel heeft gedaan, manifesteert longkanker zich pas na het 45e levensjaar. Maar het zegt allemaal helemaal niets. Tuurlijk is roken slecht maar dat geldt ook voor vet eten, zonnebanken etc etc etc. Het is gewoon shit als je welke vorm van kanker dan ook krijgt.

Ik hoop dat jullie blijven laten horen wat jullie van het programma vinden. Het wordt erg gewaardeerd alle positieve berichtjes door mij en alle andere nabestaanden.

Jeroen (van Karin)
Ook naar jou heb ik met veel bewondering en respect gekeken hoe je er mee om ging en zoals al gezegd de toespraak op de crematie (voor mij tot nu toe het moeilijkste moment in de hele serie), en je open houding in het algemeen, je liet het allemaal gewoon gaan en zei wat je wilde zeggen vanuit je hart, geen bullshit....het kwam heel puur over en daar kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen. Bij jou hield ik het ook echt niet altijd droog! Ik vind je moedig, ondanks het duidelijke verdriet kwam je oersterk over

[ Bericht 1% gewijzigd door saksia op 26-05-2006 22:56:51 ]
pi_38250608
Hey Wiebe en Jeroen (en de rest),
wat een ontzettend goed programma is OML! Alleen heb ik een verzoekje. Kun jij, Jeroen, niet meer in beeld huilen? Ik breek als je dat doet, terwijl ik de rest van de serie met behoorlijk droge ogen kan kijken.

Nee, serieus. Echt geweldig.
Mon 'en!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:02:49 #151
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_38250768
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef Wiebe1984 het volgende:
Dit kan ik toch even neit laten om te melden!!!

Stond vandaag op de BNN-site
OVER MIJN LIJK HOOGST GEWAARDEERDE TV-PROGRAMMA BIJ PUBLIEKE OMROEP
Helemaal terecht, wat mij betreft! Ik moet zeggen dat ik vantevoren ook niet goed wist wat voor programma ik moest verwachten en ik wist dus ook niet of ik het wel zou willen blijven volgen. Maar het programma is zo gemaakt dat je, ondanks de moeilijke momenten en emoties die het oproept, toch weer wilt kijken de volgende keer. Dat vind ik echt heel knap gedaan.

En die hoge waardering is natuurlijk ook niet in de laatste plaats aan jullie te danken. Daar mogen jij en de nabestaanden van de anderen echt trots op zijn. Gefeliciteerd dus, al klinkt dat misschien ook weer een beetje raar, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_38261572
Een programma als dit draagt bij aan de bespreekbaarheid van ernstige ziekten en de dood, zeker omdat het zo integer gemaakt is. Het is helaas nog vaak zo dat mensen die hiermee te maken krijgen plotseling vrienden en kennissen verliezen, meestal helemaal niet uit desinteresse maar omdat men niet weet wat te zeggen en dus maar niets zegt.... Verdrietig voor beide partijen. Alle lof voor dit programma en de mensen die zo dapper zijn om hun verhaal te vertellen is dus helemaal terecht inderdaad!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:27:08 #153
105850 Fuente
mamamuts
pi_38263581
Ik vind het een heel aangrijpend programma. Maar wel ontzettend mooi gemaakt.
Wiebe, fijn dat jij hier bent jongen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:23:58 #155
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_38269745
quote:
ben het er helemaal mee eens,kijk elke week weer ,en heb heel veel bewondering voor de mensen hoe ze met hun ziekte omgaan en hoe het verder gaat met ze
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2006 @ 15:25:58 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38269829
echt een ontroerend eerlijk programma zonder vals sentiment.
pi_38270071
hoeveel delen komen er nog eigenlijk
Haleloeja
pi_38270248
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:33 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel delen komen er nog eigenlijk
nog 2
pi_38270748
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als het "hidden track" wordt genoemd, heb ik zojuist ruim een kwartier ademloos naar die plaat zitten luisteren...
The second you sleep was het nummer dacht ik wat ik hoorde

Of stay
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_38271226
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

The second you sleep was het nummer dacht ik wat ik hoorde

Of stay
Dat was het eerste nummer toen ik nog in eht publiek zat maar de hidden track werd gespeeld toen ik achteraan zat!!!!
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
pi_38272713
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:11 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Klopt dat was juli vorig jaar. Met giel beelen idd.

En de USA was geweldig aanrader voor iedereen. Ben nu alleen helemaal verrot maar dat komt ook wel weer goed.
pi_38272770
Wha ik wilde dus zeggen, toen was ik er ook..

Ging ietwat fout hier
Verder niet boeiend.. maar toch!

Kijk alweer uit naar de volgende aflevering......... zo respectvol neer gezet allemaal! Heel knap!
pi_38272829
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:09 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Dat was het eerste nummer toen ik nog in eht publiek zat maar de hidden track werd gespeeld toen ik achteraan zat!!!!
Hmmm ik ben die nu aan het zoeken maar kan hem nog niet vinden.

Snel de cd kopen want ze zijn echt goed Ja echt kopen.

Ben blij dat het ok met je gaat
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_38272872
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:09 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Dat was het eerste nummer toen ik nog in eht publiek zat maar de hidden track werd gespeeld toen ik achteraan zat!!!!
Je hebt me wel fan gemaakt trouwens
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38273319
Het is ook fantastische muziek alleen weet ik voortaan waar ik aan moet denken als ik Saybia luister.. En ik ga ook nog eens naar het concert op 12 juni.
Maar ik krijg een broek in m'n keel als ik hier zo lees. De afleveringen niet gezien en laat ik dat ook maar niet doen. In elke geval klasse dat je zo positief bent Wiebe!
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 17:17:12 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_38273474
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:11 schreef -Wil- het volgende:

Maar ik krijg een broek in m'n keel als ik hier zo lees.
Zeg me dat dit een typo is

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38273565
Daarom kijk ik de afleveringen ook niet, in zo'n hele wasmand vol stik ik.
pi_38275152
whahahah
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_38275449
sterkte wiebe
ik weet eigenlijk niet wat te typen
ik kijk het expres niet
ik heb er wel over gehoord en gelezen
maar zoals de frontpage al meld nog maar 1 over
nou dan kan ik niet kijken

nogmaals wiebe ik hoop en bid voor een wonder voor je
pi_38276142
Ik wist helemaal niet dat er een topic over dit programma was, maar ik las het in het nieuwsbericht Elke keer als ik Over mijn Lijk kijk, denk ik weer: wat een stom programma is het eigenlijk.. juist omdat het zo'n verschrikkelijk goed programma is. Ik sluit me erbij aan dat ik ook meerdere malen een broek in me keel ervan kreeg!
pi_38276243
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef harrie1 het volgende:
sterkte wiebe
ik weet eigenlijk niet wat te typen
ik kijk het expres niet
ik heb er wel over gehoord en gelezen
maar zoals de frontpage al meld nog maar 1 over
nou dan kan ik niet kijken

nogmaals wiebe ik hoop en bid voor een wonder voor je
Gewoon eens kijken. Het is echt niet een 'kijk-nou-wat-een-zielige-mensen-programma', het is echt steengoed.
Mon 'en!
pi_38279772
Ik heb net aflevering 1 t/m 6 zitten kijken.
wat een ongeloofelijk moedige en sterke mensen.
heb echt een brok in m`n keel..
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zaterdag 27 mei 2006 @ 20:50:12 #173
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_38280943
Ben bij het zappen toevallig bij een aflevering uitgekomen laatst.
Je wordt dan wel even stil, zoveel indruk maakt zo'n heftige laatste fase van iemands leven.

Hulde aan de betrokkenen.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_38281989
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef tisauch het volgende:
Ben bij het zappen toevallig bij een aflevering uitgekomen laatst.
Je wordt dan wel even stil, zoveel indruk maakt zo'n heftige laatste fase van iemands leven.

Hulde aan de betrokkenen.
Inderdaad, zeker indrukwekkend.
Ik kwam via de Frontpage uit op het programma, ik had eigenlijk verwacht dat de manier van in beeld brengen van ziektes mij niet aan zou staan. Toen op de Frontpage bleek dat er veel positieve berichten kwamen heb ik vanmiddag in dik 2,5 uur alle afleveringen tot nu toe zitten bekijken en vaak met tranen in mn ogen gezeten.

Iedereen die hieraan heeft meegewerkt verdient dan ook zeker een compliment in mijn ogen
pi_38282190
Afgelopen maanden (misschien wel jaar) geen enkel programma gezien dat op deze wijze indruk op mij maakte. Een bijzonder gedurfd programma van BNN dat in theorie moeilijk lijkt om respectvol en goed neer te zetten, maar BNN is met vlag en wimpel geslaagd voor de praktijk. Grandioos gefilmd en die 8,5 is absoluut verdiend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38282208
ik vind het een heel erg mooi programma, hoe moeilijk het ook is, alles word heel erg mooi in beeld gebracht, Wiebe ik lees graag je weblog, wat geweldig dat het zo goed met je gaat!
life is like a game, you just have to play it
  zaterdag 27 mei 2006 @ 21:35:17 #177
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_38282557
Wiebbe, best of luck to you. Afgezien van je vrienden en familie om je heen heb je een
behoorlijk schare 'vrienden' op fok die met je meeleven!
Qui habet aures audiendi audiat
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 mei 2006 @ 22:56:37 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_38285857
geweldig programma
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_38290925
Ook ik heb vanmiddag alle afleveringen zitten bekijken.
Wat een indrukwekkende serie zeg, jeetje. En heb ook wel hier en daar een traan laten vallen.
Gek is dat, je kent de mensen helemaal niet maar toch grijpt het je ontzettend aan.

Respect voor iedereen die aan dit programma heeft meegewerkt. En ook zeker voor Patrick Lodiers.
Die heeft toch wel een tijdje met die jongeren meegelopen en nu zijn er 4 van de 5 er niet meer.
Lijkt mij erg zwaar. Ik zou dat in ieder geval niet kunnen.

Maar wat leuk dat Wiebe zich hier ook laat zien! Helemaal top om te horen dat het nu lekker gaat!
Tralalalaaa
  zondag 28 mei 2006 @ 01:43:07 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38291139
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:29 schreef Take_A_Picture het volgende:


Maar wat leuk dat Wiebe zich hier ook laat zien! Helemaal top om te horen dat het nu lekker gaat!
Inderdaad. Ik hoop voor hem dat hij, net als 2 mensen heel direct in mijn eigen omgeving die Non-Hodgkins hadden, over een paar jaar te horen krijgt dat hij toch helemaal genezen is en niet meer terug hoeft te komen bij de oncologen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 14:09:35 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38299671
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik hoop voor hem dat hij, net als 2 mensen heel direct in mijn eigen omgeving die Non-Hodgkins hadden, over een paar jaar te horen krijgt dat hij toch helemaal genezen is en niet meer terug hoeft te komen bij de oncologen.
amen to that

hoi wiebe
pi_38307850
Vanmiddag de eerste 5 afleveringen gekeken... Had het nog niet eerder gezien.. Diepe Respect!!

Wat is het toch een klote ziekte..
.all these questions, ignorance – fuck the police .. - Sirens
  zondag 28 mei 2006 @ 18:54:57 #183
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38308345
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:39 schreef zoo het volgende:
Vanmiddag de eerste 5 afleveringen gekeken... Had het nog niet eerder gezien.. Diepe Respect!!

Wat is het toch een klote ziekte..
Het is erg mooi gemaakt, maar een erg rot ziekte
  maandag 29 mei 2006 @ 10:07:25 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38325476
De eerste afleveringen heb ik via internet gekeken en het is wel ontzettend indrukwekkend. Doet me zo denken aan de vakanties waar ik vrijwiliger bij was. Daar zat ook iemand bij die steeds achteruit ging. Het was steeds afwachten welke spieren er als volgende mee zouden gaan stoppen.
Goed dat het toch nog positief is gefilmd, wat een ontzettend dappere mensen allemaal. Ik hoop dat ik ook zo sterk kan zijn als ik ooit zoiets meemaak.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 29 mei 2006 @ 21:46:18 #185
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_38347119
Over een minuut of vijf weer.
sig verwijderd door FA
pi_38347187
jup, dat wordt zappen tussen voetbal en over mijn lijk
pi_38347589
Ga zo maar weer kijken...
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_38348716
Mijn god....verhaal van Elmar
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  Moderator maandag 29 mei 2006 @ 22:25:56 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38349381
elmar
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 mei 2006 @ 22:26:33 #190
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_38349422
Het was opnieuw erg indrukwekkend.
sig verwijderd door FA
pi_38349472
Elmar, diep respect voor je en het ga je goed daarboven.

Wees blij met je vrijheid die je nu weer hebt!
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_38349473
elmar

En jeroen, wat ben jij ongelofelijk sterk zeg! Lijkt mij idd ook erg moeilijk om die plek in de urnentuin uit te kiezen
  maandag 29 mei 2006 @ 22:38:25 #193
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38350259
Was dit afl. 6 of 7 die uitgezonden is?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_38350337
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef thaduck het volgende:
Was dit afl. 6 of 7 die uitgezonden is?
aflevering 6, volgende week laatste aflevering
pi_38350344
Bijzondere gast die Elmar. In het normale leven zou ik hem denk ik maar een onverantwoordelijke pauper vinden, maar zoals ik hem nu zo op zijn sterfbed zag liggen; respect!
pi_38350413
mooi programma dit is toch iets dat ik niet zo snel op deze wijze zie terugkomen bij de commerciele omroep.
erg mooi en met veel respect gemaakt. dikke pluim
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38350428
Tering, ik heb lopen janken voor het eerst sinds de afleveringen. Patrick sprak het goed uit "je bent een bijzonder mens".
  Moderator maandag 29 mei 2006 @ 22:47:28 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38350680
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:41 schreef Syytön het volgende:
Tering, ik heb lopen janken voor het eerst sinds de afleveringen. Patrick sprak het goed uit "je bent een bijzonder mens".
Dat programma fascineerd me altijd weer (ik zit altijd met de mond open te kijken...)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_38350955
Ja het was weer erg indrukwekkend! Er wordt (en werd) een hoop strijd geleverd door deze mensen.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 29 mei 2006 @ 23:01:26 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38351423
Ik vond het ook een emotionele uitzending..Wel mooi gemaakt hoor.
Kreeg tranen in mijn ogen !
pi_38353375
Wederom diep respect... zowel voor de 'vijf' als voor familie maar ook voor Patrick...

Maf.. ik schrok van het 1e bericht van Wiebe.. over de scan etc.. ondanks dat je weet dat die hier op het forum is en dat het goed gaat..




[ Bericht 18% gewijzigd door zoo op 29-05-2006 23:51:24 ]
.all these questions, ignorance – fuck the police .. - Sirens
  maandag 29 mei 2006 @ 23:46:19 #202
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_38353554
Voor de eerste keer gezien, mooi gemaakt hoor. Lijkt me overigens ook behoorlijk zwaar voor Patrick
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_38354045
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef zoo het volgende:
Wederom diep respect... zowel voor de 'vijf' als voor familie maar ook voor Patrick...

Maf.. ik schrok van het 1e bericht van Wiebe.. over de scan etc.. ondanks dat je weet dat die hier op het forum is en dat het goed gaat..
Inderdaad, dat vind ik ook wel vreemd hoor, om hem daar ook in zijn mindere periodes te zien, en dak weet dat het nou zo goed met hem gaat Maarja, je weet nooit wanneer het terug komt natuurlijk...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 00:27:00 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38354863
Video net bekeken en ja, ik ben het helemaal eens met Patrick: Elmar is/was een bijzonder mens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_38356129
Mooie aflevering. Je kon wel duidelijk merken dat Patrick diep onder de indruk was van Elmar.
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_38357766
Wiebe, alles goed nog?

Waar ik benieuwd naar ben, is je hartpompfunctie inmiddels alweer wat verbeterd, of is dat niet mogelijk?

Studeer je nog steeds? Hoe gaat dat?
En rijd je ook nog het taxi-busje?
pi_38362072
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 04:44 schreef Greetings het volgende:
Wiebe, alles goed nog?

Waar ik benieuwd naar ben, is je hartpompfunctie inmiddels alweer wat verbeterd, of is dat niet mogelijk?

Studeer je nog steeds? Hoe gaat dat?
En rijd je ook nog het taxi-busje?
Ja gaat goed, mijn hartpompfunctie is eigenlijk nog hetzelfde als wat het was toen. Alleen mijn algehele conditie is beter geworden. Want mijn hart zal nooit meer goed worden.

En nee, mijn studie heb ik door mijn hartklachten en slechte conditie weer niet af kunnen maken. En dan nogmaals ja, ik rij elke week op het busje alleen wil voor de komende tijd ook weer naar cursussen gaan kijken om ook iets anders te gaan doen.
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
pi_38365569
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Ja gaat goed, mijn hartpompfunctie is eigenlijk nog hetzelfde als wat het was toen. Alleen mijn algehele conditie is beter geworden. Want mijn hart zal nooit meer goed worden.

En nee, mijn studie heb ik door mijn hartklachten en slechte conditie weer niet af kunnen maken. En dan nogmaals ja, ik rij elke week op het busje alleen wil voor de komende tijd ook weer naar cursussen gaan kijken om ook iets anders te gaan doen.
Gister zagen we je op school achter een computer, zat je zeker te FOKken?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:10:20 #209
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_38367005
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Gister zagen we je op school achter een computer, zat je zeker te FOKken?
Dat je dat nog moet vragen..

On-topic dan maar: link naar aflevering 7

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)k/bb.aflevering7.asf

The Verve - Bitter Sweet Symphony op het einde zorgde wel voor een brok in mijn keel.
Qui habet aures audiendi audiat
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:15:14 #210
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_38367174
Wat een aflevering zeg. Jemig..eerste keer dat er bij mij n traan uit mn ogen ontsnapte..toen Jeroen moest huilen..
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 13:24:47 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38367523
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Ja gaat goed, mijn hartpompfunctie is eigenlijk nog hetzelfde als wat het was toen. Alleen mijn algehele conditie is beter geworden. Want mijn hart zal nooit meer goed worden.

En nee, mijn studie heb ik door mijn hartklachten en slechte conditie weer niet af kunnen maken. En dan nogmaals ja, ik rij elke week op het busje alleen wil voor de komende tijd ook weer naar cursussen gaan kijken om ook iets anders te gaan doen.
verdorie wat jammer zeg.

zijn die hartklachten de bijwerking van de chemo?
pi_38369246
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

verdorie wat jammer zeg.

zijn die hartklachten de bijwerking van de chemo?
Ja de medicijnen die ze bij mijn chemo's gebruiken zijn erg slecht voor mijn hart en omdat ik er zoveel gehad heb is mijn hart minder gaan werken. Maar in principe bleef het goed nieuws!!! Alleen als ik weer ziek wordt kan ik geen experimentele behandelingen die mijn hart aantasten. maar dat zijn zorgen voor later.
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:15:11 #213
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_38369370
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:11 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Ja de medicijnen die ze bij mijn chemo's gebruiken zijn erg slecht voor mijn hart en omdat ik er zoveel gehad heb is mijn hart minder gaan werken. Maar in principe bleef het goed nieuws!!! Alleen als ik weer ziek wordt kan ik geen experimentele behandelingen die mijn hart aantasten. maar dat zijn zorgen voor later.
Heb je eigenlijk een vriendin/vriend?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 14:22:52 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38369668
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:11 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Ja de medicijnen die ze bij mijn chemo's gebruiken zijn erg slecht voor mijn hart en omdat ik er zoveel gehad heb is mijn hart minder gaan werken. Maar in principe bleef het goed nieuws!!! Alleen als ik weer ziek wordt kan ik geen experimentele behandelingen die mijn hart aantasten. maar dat zijn zorgen voor later.
wat vreselijk dat iets dat aan de ene kant "goed" voor je is, zulke bijwerking heeft.
dat is dan wel heel dubbel.

laat ik meteen even uitspreken dat ik je een enorm sympathieke jongen vind met een dijk van een uitstraling. (dat vind ik van de anderen ook trouwens) ondanks alle ellende spat de positiviteit van jou en de anderen van het scherm.
ik hoop toch zo dat je nog heel oud mag worden.
pi_38370255
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:15 schreef PauldeMunnik het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk een vriendin/vriend?
Nee dat was al duidelijk gezegd in een vorige aflevering. Heeft hij liever niet omdat afscheid nemen dan nog veel moeilijker is.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:48:23 #216
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_38370511
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:39 schreef Greetings het volgende:

[..]

Nee dat was al duidelijk gezegd in een vorige aflevering. Heeft hij liever niet omdat afscheid nemen dan nog veel moeilijker is.
Oh okee, ja zit wat in. Als ik ook zag hoe die vriendin van Fedde ermee om moest gaan. Toch erg knap hoor.
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_38371628
Blijft een mooi programma. Wel een kut aflevering gister, Elmar dood en Jeroen die het zo zwaar had.Echt ik huil weinig tot nooit,maar hier hou ik het toch echt niet droog bij.erg veel respect voor alle 5 en hun familie en vrienden. Patrick doet t programma heel goed, zal nog een jaartje langer nadenken voor ik mn BNN lidmaatschap opzeg,ofniet.
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 22:25:05 #218
128220 Peter6000
pi_38390158
Net de allerlaatste aflevering zitten te kijken (is al te zien via http://overmijnlijk.bnn.nl/ )

Vooral dat verdriet van de vriend van Karin, was heel puur en het enorme gemis was heel zichtbaar. "Er is niemand meer die mij zó goed kent, en dat is mijn allergrootste verdriet".
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:41:37 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38394080
Ik heb net ook gekeken op internet de laatste aflevering.
Ik kreeg tranen in mijn ogen hoe verdietig Jeroen is..En dat hij vreselijk moeilijk heeft.
pi_38394292
Ik heb de laatste aflevering ook zojuist gezien. De beelden van Jeroen waren inderdaad hartverscheurend. Oprecht en integer.

Het was een indrukwekkend en mooi gemaakt programma. Nogmaals petje af voor iedereen die er aan heeft meegewerkt .
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:52:49 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38394549
Mooie laatste aflevering. Bijzonder om toe zien hoe de nabestaanden allemaal anders omgaan met hun enorme verlies. De mens in al zijn facetten passeerde de revue: van de man van Geja die heel nuchter was (of trachtte te zijn) tot Jeroen en zijn niet mis te verstane en bijna tastbare verdriet.

Vreemd om dit soort 'hoop' uit te spreken gezien de context, maar is BNN van zins een nieuwe serie te maken?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 woensdag 31 mei 2006 @ 00:16:46 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_38395364
Ben nu naar de video aan het kijken.

Wiebe hoe kun je dat jongen ? Je eigen kist uitzoeken.

En Elmar wat een held is dat.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:39:45 #223
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_38395816
Laatste aflevering was ook weer zeer indrukwekkend. Dik compliment voor BNN!

Wanneer ben je precies jarig, Wiebe?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_38397709
Heb de eerste drie aflevering hier in St Lucia in smallband afgelopen zaterdag zitten kijken, erg indrukwekkend. Vannacht weer een paar zien. Wiebe, ik hoop dat je intens geniet van de tijd die je nog hebt, maar dat pak je geloof ik goed aan!
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  woensdag 31 mei 2006 @ 04:05:44 #225
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_38397729
Ik heb de eerste afleveringen gemist, maar ben nu erg onder de indruk van het programma. Ga ze morgen even terugkijken.. En inderdaad, een goed programma dat gevoelens niet aan je opdringt, maar ze je zelf laat ontwikkelen. Erg mooi in elkaar gezet.
Eigenlijk is dit dus een verkapte tvp
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:37:14 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_38399675
Heb nu alle afleveringen gezien, inclusief aflevering 7. Wat een mooie serie. Klinkt raar, met vind het jammer dat het afgelopen is. Wat word je geconfronteerd met de realiteit zeg. Dood hoort bij het leven...

Maar als ik Jeroen zo zag kan ik ook alleen maar denken: hoe oneerlijk. Dood hoort niet bij een jong leven samen met allemaal plannen...

Wiebe, top dat het goed met je gaat trouwens!
pi_38400894
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:39 schreef Jane het volgende:
Laatste aflevering was ook weer zeer indrukwekkend. Dik compliment voor BNN!

Wanneer ben je precies jarig, Wiebe?
12 juni!!! ik ga dan ook naar het concert van Saybia!!!!!!!!!
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
pi_38401033
Wel apart dat je bij een aflevering dacht dat het je laatste verjaardag zou zijn en het moet nu wel gek lopen wil je deze nu niet halen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:27:04 #229
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38401043
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

12 juni!!! ik ga dan ook naar het concert van Saybia!!!!!!!!!
Wat leuk Wiebe dat je op je verjaardag naar het concert gaat van Saybia. IK hoop dat je een te gekke concert vind.
Wat fijn dat het goed met je gaat !!
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:36:01 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38401288
Gisteren ook de laatste aflevering zitten kijken.
Prachtige serie maar men wat heftig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het trouwens ook heel bijzonder dat de nabestaanden ook volledig mee werken. Kan me voorstellen dat die niet zo zeer zitten te wachten op die camera's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 31-05-2006 19:07:10 ]
***
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:03:12 #231
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_38415620
Laatste aflevering net gezien..

Mooie serie. Hele mooie serie. Had het erg met Jeroen te doen..al weet ik van zijn site dat het nu beter met hem gaat.

En die man van Geja. Heerlijke droogkloot ..knap dat je zo kan zijn..
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:47:44 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_38417102
Ook net de laatste aflevering gekeken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt al die verhalen, puur en zuiver. Het maakt je verdrietig maar je kan er vooral hoop uit putten.

Wiebe, nog 12 daagjes

[ Bericht 4% gewijzigd door uniekhoorn op 31-05-2006 19:09:43 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_38417498
Niet spoileren!
pi_38417707
Hallo, er zijn nog mensen die NIET de laatste aflevering hebben gezien ( zoals ik)

Dus willen jullie ff kappen over die laatste aflevering?

Dank je wel
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:15:18 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_38417819
Sorry.
Had er niet aan gedacht!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:05:55 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38419496
Sorry, niet aan gedacht. Ik ga gelijk mijn post even aanpassen.
***
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:12:03 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_38419742
Hmm, te laat maar toch maar een spoilertag aangemaakt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_38419899
Ik heb de laatste ook gezien. Conclusie: superserie. Respect aan iedereen.
Mon 'en!
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:18:52 #239
105850 Fuente
mamamuts
pi_38420020
Was er gelukkig nadat de spoilers wegwaren
Ik heb gisteren de aflevering gezien waarin Elmar overlijdt, wat een prachtvent was dat, echt een bijzonder mens volgens mij.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 1 juni 2006 @ 03:28:27 #240
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_38424459
Ik heb vandaag de laatste 2 afleveringen afgekeken, en ik moet zeggen, zelfs als "grote jongen" heb ik er moeite mee om het droog te houden. Zelf heb ik een oma verloren aan deze ziekte en een goede vriend die er nu mee zit, en ik heb zo veel respect voor de mensen die aan dit programma heben meegewerkt, zowel de mensen met de ziekte als de vrienden familie, maar ook patrick.. Ongelovelijk hoe je er op deze manier mee om kan gaan. De enige manier waarop ik deze serie kan beschrijven is indrukwekkend en confronterend. Ik vind het moeilijk om te beschrijven, maar ik hoop dat alle mensen die hiermee in aanraking komen er op deze manier mee om kunnen gaan. het zet je in ieder geval goed aan het denken.
Aangezien ik zelf studeer in de richting van de oncologie hoop ik dat ik met zoveel respect kan omgaan met de mensen die ik tegenkom zoals patrick doet. Maar zoals ik vaak hoort dat je ermee leert leven hoop ik dat dat mij nooit zal gebeuren en dat ik deze mensen altijd met zoveel mogelijk respect zal behandelen.
Hulde voor dit programma en de manier waarop het is neergezet.
En veel sterkte voor de mensen die hier ooit mee zullen moeten leven.
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_38436467
Kan niet anders zeggen dan: wat een mooie serie..volg het al vanaf het begin. Mijn vader heeft ook kanker en daarom ben ik ook gaan kijken en daar heb ik absoluut geen spijt van. De realiteit is hard en ik vind de mensen die eraan meegedaan hebben super sterke personen!!!!!
¯&uml;&acute;*·~-.&cedil;&cedil;,.-~*&acute;&uml;Sistah loves mental¯&uml;&acute;*·~-.&cedil;&cedil;,.-~*&acute;&uml;
pi_38445100
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

12 juni!!! ik ga dan ook naar het concert van Saybia!!!!!!!!!
ey wiebe

ik zag al eerder dat je hier poste. vind het een erg ok programma. ik weet niet of ik het zelf aan zou willen om aan zoiets mee te doen, maar diep respect.

STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38556560
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:16 schreef Aarde het volgende:

[..]

ey wiebe

ik zag al eerder dat je hier poste. vind het een erg ok programma. ik weet niet of ik het zelf aan zou willen om aan zoiets mee te doen, maar diep respect.

Dat is altijd leuk om te horen maar jammer genoeg is vanavond alweer de laatste uitzending!!!!!
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  maandag 5 juni 2006 @ 13:22:56 #244
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_38556683
de laatste alweer jeetje dat gaat snel.
ik zit vanavond weer aan de buis gekluisterd
pi_38556938
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:22 schreef glossy het volgende:
de laatste alweer jeetje dat gaat snel.
ik zit vanavond weer aan de buis gekluisterd
dito
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  maandag 5 juni 2006 @ 13:42:05 #246
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_38557178
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:17 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Dat is altijd leuk om te horen maar jammer genoeg is vanavond alweer de laatste uitzending!!!!!
Ik hoorde je gisteren wel op de radio.

Als je zo doorgaat word je nog een bekende Nederlander en mag je naar filmpremières etc.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_38557270
vanavond zal wel emotioneel worden met de laatste aflevering

ik zit weer aan de buis gekluisterd iig
pi_38558646
Je klonk inderdaad goed Wiebe! Heb je nou veel contact met Patrick en BNN?
Mon 'en!
  maandag 5 juni 2006 @ 15:55:42 #249
83046 Nino
carpe diem!
pi_38560795
Mooi programma, ik houd het niet altijd droog. Bewondering voor deze sterke mensen.
pi_38561267
Kom je nog af en toe even vertellen hoe het met je gaat Wiebe?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_38562657
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:10 schreef Thisbe het volgende:
Kom je nog af en toe even vertellen hoe het met je gaat Wiebe?
Altijd zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik fokken!!!!
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:58:26 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_38562717
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Altijd zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik fokken!!!!



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 5 juni 2006 @ 17:13:51 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38563178
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Wiebe1984 het volgende:


Altijd zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik fokken!!!!
Goed streven, Wiebe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 juni 2006 @ 19:40:15 #254
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38568349
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Altijd zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik fokken!!!!
Geweldig Wiebe,
  maandag 5 juni 2006 @ 21:40:27 #255
6536 dwerg
chagrijn
pi_38573044
Nog 10 minuten tot de laatste aflevering.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 5 juni 2006 @ 21:57:43 #256
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_38573775
Na de reclame.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 22:08:50 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_38574227
Video loopt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:25:48 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38575043
Heel stuk gemist 15 min ofzo..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_38575092
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
Heel stuk gemist 15 min ofzo..
ik ook misschien dat ik het nog es terugkijk (uitzendinggemist ofzo )
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:32:03 #261
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38575322
Kriebels over mijn rug..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 5 juni 2006 @ 22:33:19 #262
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_38575379
Wederom indrukwekkend, vooral die gesprekken met nabestaanden.
sig verwijderd door FA
pi_38575434
damn, erg indrukwekkende aflevering weer

kippenvel...
  maandag 5 juni 2006 @ 22:36:09 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38575486
Indrukwekkend is inderdaad het juiste woord.
Die rare nuchterheid van de man van Geja, de toch wel terecht eboosheid van Fedde over zijn naderende einde, de berusting van de broer van Elmar en het zo voelbare verdriet van Jeroen over Karin.

Gelukkig gaat Wiebe binnenkort zijn 22ste verjaardag vieren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:37:08 #265
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38575526
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkend is inderdaad het juiste woord.
Die rare nuchterheid van de man van Geja, de toch wel terecht boosheid van Fedde over zijn naderende einde, de berusting van de broer van Elmar en het zo voelbare verdriet van Jeroen over Karin.

Gelukkig gaat Wiebe binnenkort zijn 22ste verjaardag vieren.
Is al gebeurd geloof ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 5 juni 2006 @ 22:37:11 #266
88233 Steve
Still the best.
pi_38575528
Mên wat een programma is dit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_38575593
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is al gebeurd geloof ik
Nee volgende week!!!! de 12de
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  maandag 5 juni 2006 @ 22:39:02 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38575596
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:

Prachtige serie maar men wat heftig.

Ik had wel heel erg veel medelijden met Fedde die idd zoals hij zelf al zei behoorlijk depressief was itt bijvoorbeeld Elmar. Als je naar hem keek voelde je bijna de loodzware last die op zijn schouders leek te rusten... Heftig hoor.

Ik vind het trouwens ook heel bijzonder dat de nabestaanden ook volledig mee werken. Kan me voorstellen dat die niet zo zeer zitten te wachten op die camera's. O.a. Jeroen zo vreselijk dapper en eerlijk over zijn gevoelens. Pfoe.
Oh enneh... volgens mij was het idd ook wel heel bijzonder wat jullie hadden hoor. Dat straalde wel heel duidelijk af van de beelden van jullie samen!
Net nog een keer gekeken en dus nog maar een keer mijn reactie van vorige week.
Idd vergat ik nog de nuchterheid van de man van Geja... Je zal het maar voor je kiezen krijgen op die leeftijd.
***
pi_38575609
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is al gebeurd geloof ik
nee, 12 juni is hij jarig
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:41:02 #270
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38575677
Wel hoop ik écht dat zo'n programma niet uitgebuit word door járen door te gaan en een kopie op de commerciele omroepen

Echt, een mooi programma!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_38575716
Nou ja, het kan best zijn dat de man van Geja er inderdaad een wat 'nuchterer' kijk op heeft. Niet iedereen laat zijn verdriet op dezelfde manier zien.
O, en volgende week een verjaardagstopic voor Wiebe
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 5 juni 2006 @ 22:49:23 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_38575938
De man van Geja, wat ik al zei, die kan ik zo goed begrijpen!

Vanavond heb ik de aflevering weer gezien, ditmaal met mijn man.

Daarna heb ik hem gevraagd wat voor gevoel hij er bij had (hij had het nog nooit gezien).

Hij had als enige commentaar: medelijden...

en dat vond ik raar, ik zal respect zeggen...

Ik wou er nog wat op in gaan maar de enige wat hij zegt: Mensen mogen dit niet krijgen en daarom heb ik medelijden.
Vind onze verschillende perspectieven best intressant.
Helaas wil hij er niet over praten.


En nu kijkt hij weer vrolijk Jensen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_38576318
Echt apart om die terugkeer van Daniel uit Italie te zien, heb je ( Wiebe) afscheid genomen van hem en dan ben je er toch nog als hij weer terug komt Lijkt me erg vreemd om mee te maken, net zoals dat het vorig jaar toch niet je laatste verjaardag was

Dit jaar gaan we gewoon "lang zal je leven" zingen hoor

@ uniekhoorn, idd, ik heb ook geen medelijden met ze, ik heb echt enorm veel repsect voor ze, jammer dat je man er verder niet over wil praten....
pi_38581269
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Altijd zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik fokken!!!!
hulde voor die man
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38581293
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 02:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

hulde voor die man
Zeker waar!

2 vragen aan Wiebe:

- Hoe ziet je haar er nu eigenlijk uit? Nog zo als in de aflevering van vandaag?
- Ga je op FOK ook posten in andere topics? Bijv in een van deze Saybia-topics

http://zoeken.fok.nl/index.php?q=saybia&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
pi_38583047
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 02:36 schreef Greetings het volgende:

[..]

Zeker waar!

2 vragen aan Wiebe:

- Hoe ziet je haar er nu eigenlijk uit? Nog zo als in de aflevering van vandaag?
- Ga je op FOK ook posten in andere topics? Bijv in een van deze Saybia-topics

http://zoeken.fok.nl/index.php?q=saybia&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Over mijn haar is het weer heel kort want heb zelf de tondeuse erover gehaald en dus ongeveer de lengte van italie uitzendingen.

En ik moet even kijken ik denk dat dit forum idd gaat uitsterven maar de meesten zitten toch overal maar ik weet het nog niet. Maar saybia is misschien een goed idee.

En dan ook nog ovcer het weerzien met daniel. Het was idd erg vreemd en wist me ook slecht een houding te geven. Maar daarom ben ik niet minder blij dat ik hem teruggezien heb.

En over" lang zal die leven" heb ik geen probleem mee want dat zou je nog altijd willen alleen het is een beetje cru om te wensen bij mij. Maar misschien wil me zus het weer niet. Dus zus als je hier nog leest!!!
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
pi_38583116
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:27 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Over mijn haar is het weer heel kort want heb zelf de tondeuse erover gehaald en dus ongeveer de lengte van italie uitzendingen.

En ik moet even kijken ik denk dat dit forum idd gaat uitsterven maar de meesten zitten toch overal maar ik weet het nog niet. Maar saybia is misschien een goed idee.

En dan ook nog ovcer het weerzien met daniel. Het was idd erg vreemd en wist me ook slecht een houding te geven. Maar daarom ben ik niet minder blij dat ik hem teruggezien heb.

En over" lang zal die leven" heb ik geen probleem mee want dat zou je nog altijd willen alleen het is een beetje cru om te wensen bij mij. Maar misschien wil me zus het weer niet. Dus zus als je hier nog leest!!!
misschien dat je het allang geschreven hebt, maar waarom post je hier? Ik dacht even dat je een algemene poster was op fok maar je post alleen hier zie ik net. of heb je nog wat kloontjes rondlopen

ti's geen kritiek hoor ik vroeg het me alleen af. en ik ga je weblog zeker volgen

heb je nog bepaalde dingen die je perse wil doen?

Groetjes
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38588058
mooie uitzending weer gister
Haleloeja
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:03:44 #279
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_38590226
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:59 schreef Gelderland het volgende:
mooie uitzending weer gister
Ja, ik vond het alleen de manier waarop het overlijden van Fedde gemeld werd enigszins onpersoonlijk. Bij de drie anderen deden ze dat 'mooier'.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_38590286
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, ik vond het alleen de manier waarop het overlijden van Fedde gemeld werd enigszins onpersoonlijk. Bij de drie anderen deden ze dat 'mooier'.
maar dat komt omdat Fedde pas overleed nadat de serie was opgenomen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:10:02 #281
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_38590485
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

maar dat komt omdat Fedde pas overleed nadat de serie was opgenomen
Dat weet ik, maar toch vond ik dat ze dat iets andes hadden kunnen doen. Maar goed, dat is een detail.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:12:47 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38590606
Ik denk dat dat voor een deel ook komt doordat het erop lijkt dat Fedde's familie verder niet mee werkte aan de uitzendingen. Die zag je bijna niet meer in de laatste afleveringen dus ik vermoed dat de informatie die BNN gekregen heeft ook niet veel uitgebreider was.
***
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:16:42 #283
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_38590738
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat dat voor een deel ook komt doordat het erop lijkt dat Fedde's familie verder niet mee werkte aan de uitzendingen. Die zag je bijna niet meer in de laatste afleveringen dus ik vermoed dat de informatie die BNN gekregen heeft ook niet veel uitgebreider was.
Dat zou het inderdaad kunnen zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_38591879
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zou het inderdaad kunnen zijn.
het lijkt me voor de nabestaanden ook wel lastig, om naast het overlijden van een dierbare ook nog eens met zo'n programma bezig te zijn.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:55:30 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38592104
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Aarde het volgende:
het lijkt me voor de nabestaanden ook wel lastig, om naast het overlijden van een dierbare ook nog eens met zo'n programma bezig te zijn.
Idd, het is de keuze van deze mensen geweest om aan het programma mee te werken maar ik kan me best voorstellen dat er nabestaanden zullen zijn die zeggen 'ik hoef niet zo nodig met mijn kop op TV'. Dat is een heel persoonlijke keuze.

Ik kan voor allebei iets vinden. Heel dapper dat bijvoorbeeld Jeroen en Robbin en Stefan zo openhartig zijn en ons ook mee laten kijken met dat deel van het verhaal. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dat liever niet doet omdat je het te prive vindt.
***
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2006 @ 20:03:53 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_38602355
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:27 schreef Wiebe1984 het volgende:


En ik moet even kijken ik denk dat dit forum idd gaat uitsterven maar de meesten zitten toch overal maar ik weet het nog niet. Maar saybia is misschien een goed idee.
Dan ken je Tong niet. Als dit topic dicht is open ik gewoon een 'Wiebe is een held' topic

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:29:04 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38603513
Wat een mooie laatste aflevering .
KuikenGuppy
pi_38608205
Het was zeker een mooie laatste aflevering...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:15:26 #289
147092 Maaike2
Leven is het meervoud van lef
pi_38611258
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:27 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Over mijn haar is het weer heel kort want heb zelf de tondeuse erover gehaald en dus ongeveer de lengte van italie uitzendingen.

En ik moet even kijken ik denk dat dit forum idd gaat uitsterven maar de meesten zitten toch overal maar ik weet het nog niet. Maar saybia is misschien een goed idee.

En dan ook nog ovcer het weerzien met daniel. Het was idd erg vreemd en wist me ook slecht een houding te geven. Maar daarom ben ik niet minder blij dat ik hem teruggezien heb.

En over" lang zal die leven" heb ik geen probleem mee want dat zou je nog altijd willen alleen het is een beetje cru om te wensen bij mij. Maar misschien wil me zus het weer niet. Dus zus als je hier nog leest!!!
Ik weet het niet eigenlijk. Natuurlijk wens ik je een lang leven toe, maar toch...het blijft. Ik verwacht eigenlijk ook niet dat wij voor je gaan zingen. Laat Saybia dat maar doen 's avonds. Ik geloof alleen dat dit wel relaxter wordt, niet dat heen en weer gereis van vorig jaar en lekker met z'n 3en naar saybia .
pi_38734241
zie nu pas dat er over de serie een topic was , na in april afscheid te hebben moeten nemen van die iemand aan die deze ziekte de 2de keer niet overwon heb ik de afgelopen weken de docusoap elke maandag trouw bekeken met rillingen en soms een traan.

hele herkenbare dingen zoals afscheid nemen ( zoals bij onder andere wiebe en zijn vriend in italie ) en er waren nog wel een paar herkenbare dingen voor mij zoals je soms duidelijk kon zien hoe mensen hard achteruit gingen .

ik hoop ook zoals hierboven al staat dit concept niet wordt uitgebuid door de commerciele , en van mij mag bnn dit zeker nog een keer herhalen.
  maandag 12 juni 2006 @ 08:40:40 #291
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_38770711
Wiebe, van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag!
Ik wens je een hele mooie dag!



[ Bericht 33% gewijzigd door Noax op 12-06-2006 09:59:27 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_38771994
Hieperdepiep.. hoera!
Mon 'en!
  maandag 12 juni 2006 @ 10:14:58 #293
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38772249
Ik hoorde net Saybia op de radio en moest gelijk aan Wiebe denken!
Gefeliciteerd Wiebe! Maak er een leuke dag van!
pi_38774012
Gaat wel lukken en vind eht al geweldig dat jullie er allemaal aan denken!!!!!!!!
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
pi_38774210
Gefeliciteerd Wiebe

En veel plezier vanavond!
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 11:56:12 #296
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38774813
gefeliciteerd wiebe

en geniet ervan vanavond
  maandag 12 juni 2006 @ 11:59:22 #297
6536 dwerg
chagrijn
pi_38774903
Fijne dag, Wiebe.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:00:48 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38774940
Ik zeg het gewoon lekker wel: Lang zal je leven Wiebe!

En een hele fijne dag en vooral avond vandaag!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 12 juni 2006 @ 12:03:50 #299
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38775024
Wiebe, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier bij Saybia vanavond!
  maandag 12 juni 2006 @ 12:14:29 #300
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38775283
Wiebe, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag..
Een hele fijne dag wens ik je toe, Veel plezier Wiebe
  maandag 12 juni 2006 @ 12:17:53 #301
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_38775386
Wiebe, gaaf dat je hier post!
Gefeliciteerd dan maar.

Beetje jammer dat ik de laatste aflvering heb gemist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')