Deze game is een tijdje uit de running geweest, maar het gaat nu best heel goed. Ik doe het er gewoon naast.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:33 schreef LasTeR het volgende:
Pff. Duizend van die spellen. Allemaal scripts, bugs, crackers. Zoo lame, en dan geven mensen er nog geld aan uit ook nog...
Ik heb 1 jaar lang Bootleggers gespeeld, een spel dat na 2 jaar nog steeds Beta is.
Omerta vond ik juist minder, vooral omdat ik het idee had dat ze vooral wilden dat je ging betalen voor extra opties. Dat heeft NY-Mafia lang zo veel niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef Stretto het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar na een tijdje verveelt het.
Omerta is wel vetter dan NY MAfia ---> www.barafranca.com
Mja Omerta is altijd gratis gebleven en mensen die betaalden kregen geen godlike dingen. Ze kregen alleen wat opties die het leven draagbaarder maakten. En ik kan het weten aangezien ik de eigenaren ken en zelf admin ben geweestquote:Op maandag 8 mei 2006 00:37 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Omerta vond ik juist minder, vooral omdat ik het idee had dat ze vooral wilden dat je ging betalen voor extra opties. Dat heeft NY-Mafia lang zo veel niet.
Laurens?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:27 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja Omerta is altijd gratis gebleven en mensen die betaalden kregen geen godlike dingen. Ze kregen alleen wat opties die het leven draagbaarder maakten. En ik kan het weten aangezien ik de eigenaren ken en zelf admin ben geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |