abonnement Unibet Coolblue
pi_37554797






De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een half jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn 3e periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!



Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende 30 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30



Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord


Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)


We hebben ook 1 huisvriend die veel op onze server speelt en hier veel post! Dat is: PoSTMaN die lid is van de Fight or Die clan.




Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl



Battlefielfd 2 centrale topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45

Battlefield 2 patches: Incremental Patch: LET OP: deze patch update alleen van 1.12 naar 1.2 Full Patch: LET OP: In deze patch zitten al voorgaande patches.

De laatste en nieuwste patch van BF2 is die van 1.2 naar 1.21 Deze kan hier gedownload worden Patch van 1.2 naar 1.21


De openingspost kan hier gevonden worden!
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_37554809
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:54 schreef BattleLies het volgende:
Wij (JP en ik) komen vrijdagavond en gaan waarschijnlijk zaterdagavond weer naar huis. Zondag staat zandvoort op het programma dus slapen we de nacht van zaterdag op zondag thuis. Verder nemen we voor de tijd dat we er wel zijn onze pc's, slaapgerei, misschien wat drinken ofzo mee.
Ow das waar ja, dat past niet zo lekker in het schema Ach life is all about making choices. Ik heb m'n camera iig al in de oplader zitten

De Fokke & Sukke van afgelopen dagen en weken zijn echt hilarisch www.foksuk.nl

en nu ga ik zuipen, tot morgenavond
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_37554926
TVPtje
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:27:41 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37554961
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef JK het volgende:

[..]

Woon je zo dichtbij dan?
Ja de bank is maar 1 trap naar beneden.

Zuipze Ferdi
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_37555539
Leuk...zo'n systeemcrash.....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:11:19 #6
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_37558789
Kill & Death Statistics:

Total Kills: 8521

2 minuten vol met fijne game herinneringen
Nee... flauwe grap, ik ben wel weer stil geweest.. maar mijn gedachtes gaan wel meer dan 2 minuten per jaar uit naar de slachtoffers. Mijn overgrootvader zat in het verzet en is omgebracht in een concentratiekamp, mijn opa had joden ondergedoken zitten in zijn huis.. ik weet niet beter..

Was het rustig op de server om 2000 uur? Mooi moment moet dat geweest zijn.

Nog even over die 2 hits op de rupsbanden van een tank.. Dat weten wel meer mensen niet! Iedereen richt maar wat raak ofzo lijkt het Ik vertelde het ook laatst tegen Diamond op de server, waren we wat aan het rommelen met 3 of 4 players om de server vol te krijgen.. Hadden we ook wat tankbattles.. Appeltje eitje.. omdat ik niet op me rupsbanden werd geraakt!

Elke voertuig heeft zo zijn hitpoints, kijk hier eens even
http://www.secretsofbattlefield.com/hitpoints.php

Hitpoints van alle voertuigen Het is altijd zo geweest, maar nog steeds weten heel veel mensen hier niet van... Pak ze op hun zwakke punt!

OK, na 2 weekjes me helemaal de pleuris te hebben gewerkt kan ik nu weer ff lekker chillen op me billen, dus ik ben de komende daagjes lekker veel bf2 aan het spelen. Als de BoF server leeg is zit ik altijd op een SF Warlord server.. Ik ga ff helemaal los wil volgende week ruim over de 30000 punten zitten.

Ik ga er even goed voor zitten Ik ben ook bezig met wat zaken in BF2 onder de knie te krijgen waar ik me nog niet zo veel mee heb bezig gehouden. Vliegen gaat me nu wel redelijk af met die Mig euh 29? van MECdonalds. Het valt me op dat MEC veel beter vliegspul heeft... Check die gun van de MEC chopper, dat ding is een monster.. kan ik wel mee omgaan. Die gun van de US chopper raak ik dus geen fuck mee heh.. schiet ook andere patronen ofzo.

TV guided ga ik nog wel meer mee oefenen offline of op een lege server, Domo had mij al eens de gelegenheid gegeven om er wat mee te klooien.. ik snap het nu en nu moet ik het nog ff doorontwikkelen, het zijn nu nog meer lucky shots dan echt perfect werk afleveren..

Tering wat een verhaal.. lijkt wel een boek, maar heb vandaag niet realtime mee kunnen checken op het forum en zit nu halfbezopen tegen me scherm aan te lullen ofzo... LOL!!!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_37559243
net effe de pc geformatteerd, hij is weer lekker snel
hoe laat zijn jullie van plan te komen?
pi_37559539
ik ben er iig niet voor een uur of acht. Eerst nog effe pc'tje bouwen voor iemand..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:37:07 #9
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_37559731
die portomonnee heb ik ook allang
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_37560012
LAMA
pi_37560021
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:11 schreef Mr_Baus het volgende:
.....
Jij bent wel goed in verhaaltjes schrijven he!
Altijd blijven lachen!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:52:13 #12
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_37560283
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Incolumis het volgende:
net effe de pc geformatteerd, hij is weer lekker snel
hoe laat zijn jullie van plan te komen?
Weet ik nog niet, moet al mijn spullen nog bij elkaar rapen. Maar ik denk dat ik vanuit mijn werk direct ga pakken en dan richting Hardenberg ga.
Even flink gamen dan zaterdagmiddag even 2 wedstrijden volleyballen en dan weer terug om een paar biertjes te drinken en nog een spelletje te spelen, dan in de loop van de dag op zondag weer naar huis.

@Lies&JP: Hoe laat zijn jullie er? Ik heb jullie printjes, dan weet ik in ieder geval hoe laat ik er moet zijn.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_37560782
Goedenavond allemaal... veel plezier op Regroup
pi_37561182
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, moet al mijn spullen nog bij elkaar rapen. Maar ik denk dat ik vanuit mijn werk direct ga pakken en dan richting Hardenberg ga.
Even flink gamen dan zaterdagmiddag even 2 wedstrijden volleyballen en dan weer terug om een paar biertjes te drinken en nog een spelletje te spelen, dan in de loop van de dag op zondag weer naar huis.

@Lies&JP: Hoe laat zijn jullie er? Ik heb jullie printjes, dan weet ik in ieder geval hoe laat ik er moet zijn.
Hee Postman. Ik heb geen idee hoelaat we er (kunnen) zijn .. aangezien Jp uit Schotland komt. JP had het erover dat er ook nog een mailtje voor Dr. Bravo uitgeprint 'moet' worden. Tot hoelaat kunnen we je dat mailen zodat je die ook nog ff uit kan printen??
Altijd blijven lachen!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:17:38 #15
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_37561287
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:15 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Hee Postman. Ik heb geen idee hoelaat we er (kunnen) zijn .. aangezien Jp uit Schotland komt. JP had het erover dat er ook nog een mailtje voor Dr. Bravo uitgeprint 'moet' worden. Tot hoelaat kunnen we je dat mailen zodat je die ook nog ff uit kan printen??
Morgen kan dat de hele dag nog wel.

Jullie moeten maar even bellen als jullie er zijn. Ik denk wel dat ik er dan al ben.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_37561434
je kunt ook gewoon je id kaart laten zien, kom je ook binnen
pi_37561887
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Morgen kan dat de hele dag nog wel.

Jullie moeten maar even bellen als jullie er zijn. Ik denk wel dat ik er dan al ben.
ok! THX!
Altijd blijven lachen!!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:15:17 #18
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_37563359
Cool net nog de navy cross binnengesleept... Krijg ik toch nog een lintje...



maar ik voldoe niet aan de criteria... dit moet met de aankomende patch te maken hebben...

[ Bericht 55% gewijzigd door RudyCarell op 05-05-2006 00:31:15 ]
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:23:10 #19
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37563557
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef kievit19 het volgende:
die portomonnee heb ik ook allang
Dit is wel de officiële van echt leer. Is veel namaak zooi van...dus weet niet welke jij hebt?

Dat ding van mij stinkt enorm naar leer
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_37564240
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Boekwerk
Handig die hitpoints! Had ze weleens gezien maar dan alleen van de tank.

Tv guided is opzich niet moeilijk als je maar snel genoeg reageerd met dat ding wat betreft het sturen. En je moet hem afschieten als je een redelijke afstand hebt. Als je 5 meter van een vijandelijke heli vliegt dan kun je je tv guided beter niet gebruiken wat betreft het sturen ervan. Dat is in principe onmogelijk de eerste paar meters na het afschieten.

[ Bericht 17% gewijzigd door diamondvoodoo op 05-05-2006 01:01:45 ]
BF2: Diamond3d
pi_37564981
Narf!
pi_37566905
mogguh

zo wat een leuke dag was t gister
bij een meisje langs geweest in zeeland en de hele dag wat geslenterd in de omgeving en in de avond mee gegeten en een dvd gekeekt

en nee stelletje smeerlappen niet geneukt! (ik zie Frank het al roepen )

verder
Narf!
pi_37567045
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:11 schreef Mr_Baus het volgende:


Was het rustig op de server om 2000 uur? Mooi moment moet dat geweest zijn.
ja niemand zat er op

ik zie dat ik die navy cross nu ook heb. niets ingame gezien dus ze pleuren het er maar gewoon in

Gisteren heerlijk gespeeld op een 64 player =IKS= Karkand only server. Lekker de apc gepakt, was echt heerlijk hoeren. voordeel hiervan was dat je aan beide kanten apc's had dus hoef je niet telkens te switchen, en omdat ik telkens als eerste in het spel zat had ik altijd een apc te pakken

Deze server is misschien wel een tip voor escape

me beste ronde was 111 punten 54 kills en 4 keer zelf dood
pi_37567310
hier gaat natuurlijk niet veel gepost worden vandaag aangezien 75% van de boffers vrij is.
pi_37568122
Hier een berichtje van onze zuiderburen, ik hoor steeds meer klachten dat mensen ons willen joinen maar kunnen de registratie digits niet lezen.

Hallo [BoF],

Via deze weg wilden wij [Trms] Reageren op de post van escape op ons forum.

Ik heb geprobeerd om via het [BoF] forum een account te krijgen maar ik kan de digit niet lezen 
Dus dan maar zo. Kan je knippen en plakken aub.

Ik wilde even kwijt dat jullie een toffe server hebben waar altijd hard gevochten moet worden en waar
wij [Trms] Graag komen spelen.

Kom ook eens een kijkje nemen op onze server 84.244.131.41:16567

De Groenten van:

[Trms]Rinus Co leader en alle clanleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')