abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:24:50 #1
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_37535681
Beste GAMers,

Jullie zitten waarschijnlijk allemaal te wachten op de E3 en die paar wonderlijke dagen van het jaar beginnen nu wel heel dichtbij te komen. Eindelijk zullen developers en publishers weer wat vragen gaan beantwoorden rondom je favoriete games en consoles, daarnaast zal er een shitload aan filmpjes en screenshots jullie kant op komen van games waar nog nooit iemand van heeft gehoord. FOK!games zal natuurlijk dit nieuws op de voet volgen en dit jaar zullen er ook enkele crewleden afreizen naar Los Angeles om daar verslag te leggen van deze geweldige beurs.

Het komt vaak voor dat je tijdens deze berichtgeving specifieke dingen mist. We willen je nu de kans geven om deze vragen, via ons, toch te stellen. Heb je dus een goede vraag die je aan iemand zou willen stellen op de E3, stel die dan hier en wij zullen ons best gaan doen om hier een antwoord op te krijgen.

Een paar kleine dingetjes waar je rekening mee moet houden:
1) Over kleine, onbekende games krijg je vaak makkelijker informatie, omdat er niet zoveel aandacht voor is bij de meeste media.
2) Het is vaak lastig om nog extra informatie van de grote jongens los te krijgen
3) We kunnen waarschijnlijk niet alle vragen beantwoorden, maar we zullen zeker ons best doen

Je kunt hier ook gewone vragen over de E3 die wij dan hopelijk over een dikke week kunnen beantwoorden. Bijvoorbeeld: "Hoe zijn de trappen dit jaar versierd?", "Hoe zien de plees eruit op de E3?" "Kunnen jullie een paar foto's maken van die babe bij Playlogic?" etc.
pi_37535708
Lopen al die nerds rond met een paal in de broek door al die mooie stand-dames?
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:28:36 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37535757
  • Zoek Dennis Dyack op bij de Microsoft booth. Hij zal wel een Silicon Knights t-shirt dragen . Vraag em wat de werkelijke reden was voor de splitsing met Nintendo.

  • Als je bij de Ubisoft booth mr. Angel tegenkomt moet je vragen waar BG&E2 blijft.

  • Als je mensen ziet van Zoonami moet je vragen naar Game zero.

    [ Bericht 2% gewijzigd door BMH op 04-05-2006 09:37:44 ]
  • Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_37536043
    - Bij Microsoft Game Studios vragen naar een sequel op Freelancer (2003, PC) en of de mogelijkheid van een sequel sterker aanwezig is op de Xbox 360 dan op de PC.
    - Bij Ascaron vragen naar nieuwe delen in de Patrician en Port Royale series
    - Eveneens bij Ascaron vragen hoe het controlesysteem van DarkStar One precies werkt met de muis. (vergelijkbaar met Freelancer bijv.?)
    - Bij Sunflowers vragen waarom ze gekozen hebben voor een meer combat-georienteerde gameplay voor Anno 1701/1701 A.D.
    - Bij Tilted Mill vragen of Caesar IV meer gaat lijken op Immortal Cities: Children of the Nile of gewoon de serie city builders van Impressions. Eveneens vragen of ze vonden dat Immortal Cities een succes was qua gameplay en wat ze er van geleerd hebben.
    pi_37536044
    HALO 3!
    MASS EFFECT!
    GEARS OF WAR!

    Dat is het wel, denk ik.
      donderdag 4 mei 2006 @ 09:44:39 #6
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_37536067
    heel triestig, ik wil weten of er voor de xbox 360 een nieuwe midtown madness komt
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_37536109
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef Klonk het volgende:
    heel triestig, ik wil weten of er voor de xbox 360 een nieuwe midtown madness komt
    Vraag of de DJ ook verzoekjes draait, en vraag dan Frans Bauer.
    pi_37536127
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef Klonk het volgende:
    heel triestig, ik wil weten of er voor de xbox 360 een nieuwe midtown madness komt
    lekker cruisen
      donderdag 4 mei 2006 @ 09:47:20 #9
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_37536140
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 09:43 schreef Haijo het volgende:
    HALO 3!
    MASS EFFECT!
    GEARS OF WAR!

    Dat is het wel, denk ik.
    Dat zijn geen vragen.. Je moet minstens een vraagteken gebruiken.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_37536153
    Kan iemand bij Vivendi gaan vragen hoe het met de Larry, Space Quest, Police Quest en King's Quest Compilaties zit? Deze zouden her-uitgebracht worden maar er is bijna geen info over te vinden en ze worden steeds uitgesteld.
    pi_37536242
    Als iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om Blizzard eens Abu Graib/Guantanamo Bay stijl te ondervragen over Ghost?

    Mocht 3D Realms in staat zijn vragen te beantwoorden; eis een verklaring voor Duke Forever.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_37536264
    Alles over de ps3.
      donderdag 4 mei 2006 @ 09:55:46 #13
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_37536302
    Vraag EA heel beleefd dat ze C&C 3 niet willen verneuken omdat ik ze anders 1 voor 1 kom slachten!

    Serieus: Info over C&C 3 is altijd welkom. Net als ET: Quake wars
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      donderdag 4 mei 2006 @ 10:03:36 #14
    15263 ruudjuh31
    trots op z'n dochtertje!!
    pi_37536518
    een releasedatum for Duke Nukem...
    An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
      donderdag 4 mei 2006 @ 10:05:08 #15
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_37536556
    Okay, nog even voor de duidelijkheid.
    De bedoeling van dit topic is vooral om vragen te stellen over kleinere titels of juist details over grote titels. Ook vragen over de beurs zelf zijn prima.

    Een releasedate voor bijvoorbeeld Duke Nukem kunnen wij wel vragen, maar dan krijg je uiteraard hetzelfde antwoord dat je kunt lezen op iedere site. Het is dan ook niet zo spannend om te vragen
    pi_37536569
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
    Als iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om Blizzard eens Abu Graib/Guantanamo Bay stijl te ondervragen over Ghost?
    Lijkt me niet echt een vriendelijke stijl
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_37536613
    Wat voor nieuwe wapens/vijanden/verhaallijnen/characters kunnen we verwachten in Halo 3? En wat voor RPG systeem zal er toegepast worden in Mass Effect van Bioware? Een D&D spin-off, of een Jade Empire systeem?
    pi_37536666
    Laat ik het anders zeggen:
    ik ben NIET geinteresseerd in reisverhalen van jullie kant. Dat jullie daar een geweldige tijd hebben, leuk voor jullie, maar mij interesseert het geen boei.
    Gewoon zoveel mogelijk info over de spellen, tot in de details aan toe. En niks anders dan dat.
    pi_37536702
    Ben je al op santa monica geweest? 't is mooi daar hè. Zal wel lekker warm zijn ook nu.
    pi_37536703
    E3
    pi_37536746
    Worden de goodies die gescoord worden op de E3 verloot onder fok!kers?
    pi_37536835
    Vraag bij Team Ninja of Tecmo of DoA:X2 alleen volleybal is of meerdere sporten.
    Vraag bij Bioware wat voor type MMORPG ze in de maak hebben.
    Vraag bij Sega of Virtua Tennis 3 net zo zal spelen als World Tour voor de PSP alleen met een nog uitgebreidere career-mode.
    Vraag bij Majesco of we BloodRayne 3 kunnen verwachten.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_37537401
    Vraag eens aan EA waarom ze NCAA games niet in Europa uitbrengen!

    al kan ik het antwoord wel verzinnen.. maar wil de echte reden wel eens van hun horen
      donderdag 4 mei 2006 @ 10:39:58 #25
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_37537531
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 10:34 schreef truStie het volgende:
    Vraag eens aan EA waarom ze NCAA games niet in Europa uitbrengen!

    al kan ik het antwoord wel verzinnen.. maar wil de echte reden wel eens van hun horen
    Wacht heel even, wat zijn NCAA games
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')