Ze missen dan ook de intelligentie om een topic als deze te openen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:23 schreef InsertCredit het volgende:
Ze maken iig niet van dit soort baggertopics.
Dit zijn de standaard dingen waarvan je zoiets hebt van:quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:33 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
We weten wel veel de laatste tijd
Ikweet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard dingen waarvan je zoiets hebt van:
Ey gek dat wist ik toch al ?
Jeweet
Dat zijn gewoon randstad lovers in de ontkenningsfase. Worden van jomgs af aan geindoctrineerd met Rowwen Heze en soortgelijke meuk, en denken nu daadwerkelijk dat Limburg ook maar íets positiefs voort zal brengen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:33 schreef Mustard_Man het volgende:
Nosh bescherm mij eens tegen die limburg-lovers![]()
noujazeghoujeeensin!ditsoortgedragvindiknietkunnenhoor.watzoujemoederdaarvanzeggenalszijdatlas?nouikdenkdatjedandekomendeweekgeentoetjemeerkrijgthoor!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef demonseeker14 het volgende:
Stervendhoerenkanker topique.
kneus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef demonseeker14 het volgende:
Stervendhoerenkanker topique.
Nee hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
En ondertussen half Fok! maar Limburgs lullen.
En als nou de zeespiegel stijgt he! HE! HEEE! Dan zit je daar lekker in de Randstad, ONDER WATER! HAH! DAT ZAL JE LEREN VLEGEL!
![]()
Boeie gek, weetje hoe snel dat water wel niet gaat ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik woon in Amersfoort, dus dat ligt fijn aan de zeelijn dan. Ik verkoop tegen die tijd ijsjes aan Limbo's die en masse naar het westen trekken in de zomer
Zijn er nog westerlingen in het westen in de zomer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik woon in Amersfoort, dus dat ligt fijn aan de zeelijn dan. Ik verkoop tegen die tijd ijsjes aan Limbo's die en masse naar het westen trekken in de zomer
Mn layout, wat doe jequote:Op donderdag 4 mei 2006 01:40 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
noujazeghoujeeensin!ditsoortgedragvindiknietkunnenhoor.watzoujemoederdaarvanzeggenalszijdatlas?nouikdenkdatjedandekomendeweekgeentoetjemeerkrijgthoor!
'Bergen'.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boeie gek, weetje hoe snel dat water wel niet gaat ?
Juist alleen de mensen boven de bergen overleven het, ik kan dus lekker Fokken terwijl jij in een ondergelopen gymzaal plees zit te schrobben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |