Zou best kunnen Tarka was eropquote:
"chalalalala" muziekquote:Op zondag 30 april 2006 19:44 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Heb je hem erop gewezen dat je het een slechte zender vindt?
Hij zette het ongetwijfeld speciaal voor jou/jullie op; hij zou het vast niet erg vinden om zijn "chalalalala" muziek weer op te zetten...
Moskee gejank op Turkse TV.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef renz0r het volgende:
Lekker boeiend, je komt daar toch niet om tv te kijken. 2de keuze is dan een turkse tv zender met allemaal niet verstaanbare geblaat erop...en soms moskee gejank. Je bent er neem ik aan om te eten en met je vrienden te ouwehoeren ipv van de luisteren naar de (tv)muziek die er te horen is
quote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef postmortum het volgende:
Nou vraag ik me dus af of die man een bepaald topic hier op fok heeft gelezen![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 19:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok... In snap de TT al niet....
Restaurant en Turks..... dat kan niet samen.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:21 schreef descendent1 het volgende:
Aanpassing OP:
Turks restaurant shoarmatent.
Da's beter!![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef Batsnek het volgende:
Even off-topic, ik vind die turkse muziek die ze in dat soort tentjes altijd draaien zo hip. Weet iemand wat voor bandjes dat zijn? Nee, geen tarkan...
Off topic?; dat je dat kattegejank leuk vindt is eerder off limits!quote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef Batsnek het volgende:
Even off-topic, ik vind die turkse muziek die ze in dat soort tentjes altijd draaien zo hip. Weet iemand wat voor bandjes dat zijn? Nee, geen tarkan...
Geen idee:quote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef Batsnek het volgende:
Inderdaad, slechtere muziek is er bijna nietquote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Off topic?; dat je dat kattegejank leuk vindt is eerder off limits!Foei!
![]()
De Muziek die jullie kattengejank noemen valt dus onder de noemer: Arabesk.quote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Off topic?; dat je dat kattegejank leuk vindt is eerder off limits!Foei!
![]()
Oh jawel; maar dat schaar ik meestal niet onder de noemer 'muziek'...quote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Inderdaad, slechtere muziek is er bijna niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |