abonnement Unibet Coolblue
pi_39704805
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef Nashje het volgende:
Salcido naar psv.
Gaat goed met de nederlandse competitie, misschien wordt het ooit nog eens wat
pi_39714424
Suarez voor 5 jaar naar FC Groningen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39715079
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:10 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Gaat goed met de nederlandse competitie, misschien wordt het ooit nog eens wat
Allemaal weg sinds begin 2006

Samaras
Bruggink
Leiwa
Pienaar
De Jong
Maxwell
Bouhkari
Hansson
Kalou

Op de nominatie:

Kuyt
Farfan
Landzaat
Braafheid

Zijn toch nog al wat namen
pi_39715181
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

Allemaal weg sinds begin 2006

Samaras
Bruggink
Leiwa
Pienaar
De Jong
Maxwell
Bouhkari
Hansson
Kalou

Op de nominatie:

Kuyt
Farfan
Landzaat
Braafheid

Zijn toch nog al wat namen
Hansson zit nog gewoon bij Heerenveen.
pi_39715439
Die is naar Panitinaikos
pi_39715465
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

Allemaal weg sinds begin 2006

Samaras
Pienaar
De Jong
Maxwell
Kalou

Op de nominatie:

Kuyt
Farfan
Nou nou, wat een namen in de voetbalwereld. Terug: Stam, Roger, Gabri, Salcido, Suarez (talent), zelfs Heracles heeft een Braziliaans talent. Van de namen die jij noemt mogen alleen Kuyt, Farfan en Maxwell zich echt scharen onder deze spelers (terwijl twee daarvan nog niet eens weg zijn) en als talent kun je Samaras als verlies rekenen. De nietszeggende namen heb ik sowieso al uit je quote gehaald, die zal niemand missen hoor
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef Paul_NL het volgende:
Die is naar Panitinaikos
Die zit nog gewoon bij Heerenveen voorzover ik weet.
pi_39717937
Zullen we er gewoon even mee kappen anders? Transfers ging het over. Bevestigde, dat wel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39718085
Het was al eerder gepost in dit topic..maar nu de bevestiging:

Tarik Sektioui herenigd met Adriaanse

11/7/2006 11:42

FC Porto is er in geslaagd Tarik Sektioui los te weken bij AZ. De Portugese club betaalt naar verluidt een miljoen voor de Marokkaanse aanvaller.

FC Porto was er met AZ al zo goed als uit, maar het was wachten totdat ook Sektioui zich helemaal kon vinden in de voorwaarden. Dat lijkt nu gebeurd te zijn, met een driejarig contract als resultaat.

'Wij hebben een prijs gevraagd en als die wordt betaald, houden we een transfer niet tegen', had Marcel Brands in het AD al aangegeven Sektioui niet te willen dwarsbomen. De technisch directeur van AZ was eerder op de hoogte gesteld van diens wens eens in het buitenland te spelen.

Voor Sektioui betekent de overgang een hereniging met trainer Co Adriaanse, met wie de aanvaller bij Willem II en AZ al samenwerkte. De Nederlandse trainer moet het (nog) doen zonder een andere Eredivisie-aanwinst. Met Jan Vennegoor of Hesselink is er al een principeakkoord, maar voorlopig hebben de onderhandelingen met PSV (nog) niet geleid tot een akkoord.


Bron: www.vi.nl
pi_39718174
De kurken vliegen in het rond in Alkmaar.

Nu nog Opdam, De Cler, Timmer, Landzaat en Jaliens zien te slijten aan een gek die er teveel voor betaald
pi_39718828
Ik heb even rigoreus verwijderd, ga een beetje normaal met elkaar om a.u.b, ook als iemand mis zit.
That's all folks!
pi_39718999
Steven Defour naar Standard.
pi_39719031
Standard heeft er wel voor betaald, slim opgelost. Doen ze goed.
That's all folks!
pi_39719062
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Standard heeft er wel voor betaald, slim opgelost. Doen ze goed.
Ja, maar of dat nou "de grote stap vooruit" is waar hij maandenlang zo moeilijk voor moest doen.
pi_39719116
Charlton haalt hongerige leider Hasselbaink

11/7/2006 12:21

Jerrel Hasselbaink heeft een nieuwe club gevonden. De 33-jarige spits speelt komend seizoen voor Charlton Athletic, dat dolblij is zo'n grote en gewilde speler te hebben binnengehaald.

'Hij is een leider in de kleedkamer en op het veld', prees Charlton-coach Iain Dowie de Nederlander. 'Hij heeft voor de nationale ploeg gespeeld en zijn cijfers zijn geweldig. Gezien de grote concurrentie is dit een toptransfer.'

Dowie is ervan overtuigd dat Hasselbaink een voorhoede om van te watertanden gaat vormen met Darren Bent. 'Toen ik Jimmy ontmoette in zijn appartement, viel het me vooral op dat hij nog zo hongerig is.'

'Hij brengt goals mee en een aanstekelijk enthousiasme. Jimmy is een opgewekt type met altijd een lach op zijn gezicht. Hij is een winnaar.'

Charlton wordt Hasselbainks vierde Engelse club. De Amsterdammer speelde eerder al voor Leeds United, Chelsea en Middlesbrough, dat zijn contract niet wilde verlengen. Onder meer Celtic wilde hem inlijven, maar de Schotse kampioen slaagde er niet in tot een akkoord te komen met de aanvaller.


bron : www.vi.nl
pi_39719134
Wel een stuk minder dan zijn oude martkwaarde maar die was al flink omlaag gegaan toen Ajax Gabri en Roger haalde. Want van Feyenoord, Koln of Standard kon je ook niet de hoofdprijs verwachten.

Maar een rode kaart voor de beleidsbepalers in Genk lijkt me wel op zijn plaats
pi_39719184
Defour: "Feyenoord gaf geen goed gevoel"
11 juli 2006

De maandenlange soap rond Steven Defour is eindelijk voorbij. Nadat ook Ajax, Feyenoord en het Duitse 1.FC Köln een poging hadden ondernomen om de international vast te leggen, heeft Standard Luik aan het langste eind getrokken. De 18-jarige spits zal vandaag zijn handtekening zetten onder een vijfjarig contract bij de Belgische topclub.
Standard Luik lijkt sportief gezien een minder grote stap voorwaarts dan bijvoorbeeld Feyenoord, maar volgens Defour was het ook een gevoelskwestie. "Feyenoord staat gewoon hoger aangeschreven, maar aan die gesprekken hield ik geen goed gevoel over. Ze verliepen te moeizaam. En Köln zag ik niet zitten. Ik had geen zin om in tweede klasse begraven te worden. Vandaar dus Standard. Het is maar een ministap omhoog, maar het is er één", aldus de jonge aanvaller in Het Laatste Nieuws.
pi_39719234
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:27 schreef Paul_NL het volgende:
Wel een stuk minder dan zijn oude martkwaarde maar die was al flink omlaag gegaan toen Ajax Gabri en Roger haalde. Want van Feyenoord, Koln of Standard kon je ook niet de hoofdprijs verwachten.

Maar een rode kaart voor de beleidsbepalers in Genk lijkt me wel op zijn plaats
En een donkerrode kaart voor Defour zelf natuurlijk.
pi_39719309
Ik heb zo'n vermoeden dat als Genk zich wat minder star had opgesteld hij gewoon voor een miljoen of 4 in Amsterdam had gespeeld
pi_39719322
Eigenlijk is dit gewoon een persoonlijke afgang. Zoveel gezeur om te vertrekken en dan uiteindelijk bij Standard kiezen.

Die interesse van Feyenoord zal trouwens een stuk minder concreet zijn geweest dan de pers beweert. Anders had Defour wel naar daar gegaan.
pi_39719635
... en Tchité van Standard naar Anderlecht!
pi_39719737
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Heero87 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een persoonlijke afgang. Zoveel gezeur om te vertrekken en dan uiteindelijk bij Standard kiezen.
Jaloers?
pi_39720042
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jaloers?
Ik wíl hem nog niet. Spelers met zo'n mentaliteit hoef ik niet in m'n team.

Als Club Brugge hem had gewild, hadden ze Defour meteen gehad, want Defour heeft zelf ooit in een interview gezegd dat hij al van kindsbeen af Club-supporter was.
pi_39720650
De geruchten konden uiteraard niet uitblijven. In Genk roept men nu dat de hele soap opgezet spel was van Standard en Defours manager Stefani (een goede vriend van Standard-voorzitter D'Onofrio) om hem voor een lagere transferprijs naar Standard te lokken.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:21:50 #299
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39720704
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:59 schreef Heero87 het volgende:
Als Club Brugge hem had gewild, hadden ze Defour meteen gehad, want Defour heeft zelf ooit in een interview gezegd dat hij al van kindsbeen af Club-supporter was.
En ze wilden hem niet? Ze hadden weer liever een derderangs import-oostblokker?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39720777
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En ze wilden hem niet? Ze hadden weer liever een derderangs import-oostblokker?
Godzijdank dat ze hem niet wilden. Met die mentaliteit? Voor hetzelfde geld staat ie eind volgend seizoen alweer te zwaaien met z'n wet van '78.

Club heeft trouwens dit jaar geen enkele "derderangs import-oostblokker" aangekocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')