abonnement Unibet Coolblue
pi_43153873
zet dan 3d geluid uit, dan crasht ie niet meer (bij mij dan)
pi_43154097
Oja? ff proberen dan.
Children of the night. What music they make.
pi_43174300
Ik heb de Helm van meneer Bearclaw gevonden!

En ook nog een leuk ringetje, nl. The Ring of Phynatser, van ene Pop Je
Die tombe waar hij in ligt ben ik toevallig tegengekomen.

Ziehier het lichaam
Children of the night. What music they make.
  donderdag 2 november 2006 @ 18:32:25 #154
128159 smurfzilla
-------------------
pi_43178857
Lekker dan, laptop naar de klote gegaan dus savegames kwijt. Om nou weer helemaal overnieuw te beginnen met MW, daar heb ik dus geen zin meer in. Had de mainquest van MW en die van Tribunal voltooid en een paar quests van de verschillende guilds. Aardig wat uren werk. Van bloodmoon heb ik niks gedaan dus het spel gaat weer de kast in totdat ik er ooit weer eens zin in krijg.

Een pure mage is dus niet te doen, je moet wel wat botten kunnen breken met wapens omdat het anders niet te doen valt.

Ik ben trouwens wel flink in de pan gehakt door een of andere bedelaar in Tribunal. Zie je ineens in de verte een npc naar je toe rennen in zo'n beetje het beste armor/wapen wat er is. Dacht ik "mooi van mij dus" hakt die zo in 2 meppen al mijn summoned monsters in de pan en vervolgens ben ik de lul. Klote boselfs
>>>Fast forward>>>
pi_43181207


Wel matig dat je je savegame kwijt bent

Ik ga ook eens een pure mage proberen, maar je hebt volgens mij idd minstens een dagger nodig om je te weren van al dat gespuis.
Valt Bloodmoon en Tribunal trouwens goed te doen als je de MQ van MW hebt uitgespeeld? Of raas je door alles heen dan?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:18:55 #156
128159 smurfzilla
-------------------
pi_43193046
Bloodmoon weet ik niet maar Tribunal is aardig moeilijk. Ik was volgens mij level 18 ofzo toen ik met Tribunal begon. Je raast zeker weten niet door alles heen. De eerste quests van de main gingen nog wel (wel weer veel loopwerk) maar ja dan komen de echte uitdagingen. Ik zal het einde niet verklappen maar het is best nog wel goor wat je ziet hehe. Had het ook niet verwacht trouwens, vond ik ook wel tof.

Het klote is eigenlijk dat de vijanden constant respawnen. Je dood bijvoorbeeld een trol (kutbeesten, en er zijn tientallen van), je loopt een stukje verder, gaat een hoek om, komt terug en die trol zit er weer. Aangezien Tribunal ook met een "leveled monster list" werkt kun je dus tegenstanders verwachten van rond jouw level.

En laat dat pure mage maar zitten, zodra je zonder magicka komt te zitten terwijl er een beest op je afstormt ben je al de lul. En dan ga je aan je skills sleutelen zodat je vanzelf een battlemage wordt. Maar probeer maar uit want het is niet te doen zodra je begint te levelen en sterkere monsters krijgt.
>>>Fast forward>>>
pi_43193573
Heh, ik ben al level 58 ofzo

Toch wel leuke spuletjes gevonden
Children of the night. What music they make.
pi_43194703
Ik ben Grandmaster van House Hlaalu
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:55:48 #159
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_43197554
Ik ben arch-mage! En de neraverine! En ik heb Vivec gezien! Ik ben overigens ook al 2 keer mijn savegames kwijtgeweest, gelukkig was ik toen nog niet zo ver.

Je hebt trouwens gelijk, ik heb dan wel 70 nog wat destruction maar ik versla bijna alle vijanden met geenchante items en mijn short daggers.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_43201105
Ik gebruik mijn Staff of Eternal Fkame (zelf geenchant ), die geeft 39 pts firedamage. Verder heb ik de Steel Staff of War (ook geenchant, maar niet door mij), die heeft shockdamage, firedamage en frostdamage tegelijk
En ik heb de Dwemer Jinksword, die heeft 10 pts paralyze.

Ik ben nog Novice bij de Blades, en Vivec heb ik een jaar geleden gezien maarn ik weet nog steeds hoe hij ziet Locklevel 100 plus Trap kan ik makkelijk doen, maar ik wil nog niet Vivec ontmoeten.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:37:49 #161
128159 smurfzilla
-------------------
pi_43206917
Vivec is een watje vergeleken met de andere 2 goden
>>>Fast forward>>>
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:41:46 #162
128159 smurfzilla
-------------------
pi_43207075
Oh ja ik was GM van house Telvanni, echt hele maffe quests waarbij bedrog en moord de boventoon voert. Gaf wel altijd een kick om dus als een mage eindelijk eens 1v1 andere mages te kunen doen en dan op het nippertje winnen (telvanni mages mogen graag vals spelen hehe)
>>>Fast forward>>>
pi_43207177
Sotha Sil fo-evah!

Lezen jullie elk boek dat je tegenkomt ingame? Ik wel
Vooral de boeken uit de 2920 serie vind ik cool. Dan heb je nog Dance in The Fire,en de Biography of The Wolf Queen.

Hier staan ze allemaal
http://til.gamingsource.net/mwbooks/
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:58:24 #164
128159 smurfzilla
-------------------
pi_43207551
ABC for barbarians ofzo
>>>Fast forward>>>
pi_43207645
Plaatjes kijken zeker
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:32:49 #166
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_43208491
Ik heb zojuist de main storyline uitgespeeld. Ik voel een leegte nu. Nuja, tribunal en bloodmoon zijn er ook nog. Alhoewel die goblins al haast sterker zijn dan dagoth ur.

Edit: Een van mijn favoriete verhalen is van die ranger-slave die een zoon van een hertog les moest geven. Te grappig. Ben de naam even kwijt.
Edit2: Marksmanship Lesson
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_43208890
Idd, die staat me ook nog bij

Ook een leuk verhaal is Water Breathing
Gaat over een man die les neemt bij een tovenaresse om onder water te kunnen ademen om een schat op te kunnen duiken.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:59:04 #168
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_43209213
Owja, hij verdrinkt met 2 van die waterbreathing potions in zijn hand. Grappig, vlak nadat ik dat verhaal had gelezen, kwam ik bij zon schipwrak, en onderwater aan boord lag echt een skelet met een water-breathing potion in zijn invent.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:31:37 #169
128159 smurfzilla
-------------------
pi_43210144
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:32 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb zojuist de main storyline uitgespeeld. Ik voel een leegte nu. Nuja, tribunal en bloodmoon zijn er ook nog. Alhoewel die goblins al haast sterker zijn dan dagoth ur.
Ja die goblins waren dus echt niet te doen! Kon niet meer op de naam komen dus ik dacht dat het trolls waren. Echt irritant. En de hele tijd in dat riool rondzwerven begon me ook tegen te staan. Tribunal vind ik wat dat betreft toch wel een beetje een klote expansion pack.

Zat me al te verheugen om weer in een groot open landschap (bloodmoon) bezig te gaan houden maar dat zit er voorlopig dus niet meer in.

Heeft iemand zich trouwens bezig gehouden met dat vampier/weerwolf gedoe? Ben wel vampieren tegen gekomen maar ben nog nooit gebeten door hun en weerwolven is dus alleen bloodmoon.
>>>Fast forward>>>
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:45:54 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_43242923
Mhja weet je wat het is Oblivion is Nieuwer Mooier enz. Maar Morrowind heeft de sfeer gewoon 10 x beter voor elkaar. Oblivion is gewoon te makkelijk door fast travel en kompas en alles wordt voorgekauwd. Bij Morrowind had ik soms het gevoel een jaar onder weg te zijn om terug te komen bij je huisje met een shitload aan mooie wapens en armor en andere dingen dat gevoel was echt meesterlijk. Daardoor had je het ook gevoel dat Morrowind zoo groot was en bij oblivion ben je gewoon met ff 10 sec laden aan de andere kant.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 5 november 2006 @ 15:02:56 #171
128159 smurfzilla
-------------------
pi_43259832
Oblivion was ook ontworpen voor de meer casual gamer, dus minder groot, minder loopwerk etc. In MW kan je gewoon uren bezig zijn met iets en kan het makkelijk maanden duren voordat je echt alles ontdekt hebt, iets wat de makers wouden veranderen om mensen die niet veel tijd hebben zo ook van het spel kunnen genieten.

Oblivion kan mijn nieuwe laptop niet aan (grafische kaart veel te gaar) maar als ik de filmpjes etc. er van zie lijkt het me wel tof. Vooral de physics (lichamen die van heuvels afglijden, dat soort kleine dingen)
>>>Fast forward>>>
pi_43264712
Oblivion begin ik eindelijk ook een beetje tof te vinden nu, er zitten toch weer leuke verhalen in en er zijn wel degelijk veel fouten uit morrowind voorkomen/verbeterd (ik kan nu écht een mage zijn). Toch gaat m'n voorkeur uit naar morriwing door wat aquila zegt

Trouwens nog steeds crashes hovenier?
pi_43266012
Hmm, ik had het spel een keertje aangeschaft maar omdat ik te noob was en niks kon doen toch maar niet verdergespeeld. Ik weet nog dat ik gewoon nietmand kon raken met mijn zwaard (Kwam ik achter toen ik een shop-mistress zonder wapens wou vermoorden, terwijl ik een zwaard en schild had) en dat ik nooit wist waar ik heen moest

Maar ik krijg zin om het toch nog eens te proberen
  zondag 5 november 2006 @ 19:07:14 #174
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_43267513
oblivion heb ik nu wel zon beetje uit na 121 uur gespeeld te hebben lekker op de 360.
maar al met al vond ik MW leuker om te spelen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_43270792
Helaas nog steeds crashes
Was dit weekend weg, ben net teruggekomen, en ik heb een GeForce 7600 GS gehad van m'n pa omdat ik andaag jarig ben

ff testen hoe MW er nu uitziet

@Secretus: dat komt omdat je je skills niet hebt verbeterd, als je veel vecht en/of je gaat naar een trainer en je betaalt hem om die skill te leren (bv Block, Short Sword enz.), dan stijg je levels, en hoe hoger je level hoe beter je om weet te gaan met het wapen.
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')