abonnement Unibet Coolblue
pi_37374834
Het enige echte SC Heerenveen-topic!

Gaan we ondanks het dramatische spel van de laatste maanden en ondanks de play-offs toch Europees voetbal halen? Er zijn nog twee mogelijkheden: via de UEFA-Cup-play-off tegen FC Twente en via de FairPlay-offs

Wat zeker is, is dat er nog heel wat moet gebeuren wil er volgend jaar een selectie staan die Europees potten kan breken. Gelukkig hebben we na de verkoop van Klaas-Jan en Georgios de euries nog....

SC Heerenveen.nl
de selectie
Frysk Folksliet


Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12




Sportstad Heerenveen inclusief nieuwe stadion:



Abe Lenstra


Laatste bericht uit vorige topic:
quote:
er zijn twee plaatsen beschikbaar die worden verloot onder 11 landen.. in Nederland is SC Heerenveen de gelukkige mocht Nederland een extra plaats toegewezen krijgen. wint SC Heerenveen van Twente, dan is NAC de volgende gelukkige/sportiefste...

kans 1:5,5 dus via de Fair-Play-offs en 1:2 via Twente


[ Bericht 10% gewijzigd door rubbereend op 19-06-2006 12:11:01 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37374924
Oke,

dan is
quote:
Mocht Heerenveen zich weten te plaatsen, dan is NAC de volgende ploeg op de Fair Play-lijst en gaat de Bredase club zodoende alsnog Europa in.
niet helemaal waar. Dat moet dan zijn dat de Bredase club kans maakt om Europa in te gaan.
pi_37374942
Gewoon van Twente winnen
pi_37375133
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef Nywuob het volgende:
Gewoon van Twente winnen
Duidelijk
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:58:00 #5
103443 Tgr
loves Techno
pi_37375626
Is de uitslag van die loting bekend voor Heerenveen tegen Twente moet?
Want dan zou er wel competitie-vervalsing kunnen ontstaan, maar wel met als mooi resultaat dat Twente en Heerenveen Europa in gaan.
sig zit nog in de pipeline
pi_37376117
nee de overige competities in Europa moeten eerst afgelopen zijn.
pi_37378455
heb dat stukje ook in de VI gelezen net, daar werd geschreven dat de kans redelijk groot is dat NL die plaats krijgt...
Trots van het Noorden!
pi_37378721
Een kans van 2 op 11.
pi_37380829
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Een kans van 2 op 11.
Of 1 op 5,5 (staat ook in de OP en de laatste post van het vorige topic)
Ik heb er zelf niet hele hoge verwachtingen van, maar mocht het gebeuren, dan hoop ik eigenlijk dat SC Heerenveen van Twente verliest, want NAC heeft imo niet veel in Europa te zoeken..

Weet iemand trouwens wat er met de verliezer van SC Heerenveen - FC Twente gebeurd? In de oorspronkelijke opzet had deze toch tegen de winnaar van Vitesse-NEC moeten spelen voor de Intertoto-plek? Dat had dan weer iets te maken met het feit dat de bekerwinnaar niet bij de eerste 5 zou zitten en er dus een UEFA-cupplaats 'minder' te verdelen was bij de top9, en ter compensatie kon de 'verliezer' daarvan dan nog strijden voor de Intertoto... zoiets toch? Iemand die daar iets meer van weet? Is dit geschrapt omdat de nr's 1-5 al Europees voetbal hebben zodat één van de nr's 6-9 ook UEFA krijgt en er niet meer het risico bestaat dat één van de 'beste 6' zonder Europees voetbal komt te zitten?

(Ja, ik snap er ook de ballen van, maar d'r stond me iets van bij... vandaar de (ingewikkelde) vraag..)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:53:39 #10
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37381278
Paul Bosvelt langer bij Heerenveen
quote:
Paul Bosvelt langer bij Heerenveen
28 april 2006
Paul Bosvelt blijft in ieder geval nog één jaar het shirt met de pompeblêden van sc Heerenveen dragen.

Dat is de uitkomst van het overleg tussen de routinier, trainer Gertjan Verbeek en de clubleiding. De 36-jarige middenvelder zelf liet al eerder blijken wel voor verlenging van het verblijf in Heerenveen te voelen.
24-voudig international Bosvelt kwam vorig jaar over van Manchester City, waar de geboren Doetinchemer twee seizoenen speelde. Daarvoor kwam Bosvelt uit voor Feyenoord, FC Twente en Go Ahead Eagles.
prima zaak.. na een kwakkelend begin heeft 'ie z'n plaats prima gevonden en zonder Paultje in het veld draait het elftal nog minder dan dat het momenteel al draait! goed dat 'ie blijft dus, nou nog fit blijven
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:21:28 #11
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37383998
mooi zo jammer dat zijn conditie achteruit gaat
pi_37405098
Arnold Bruggink wil vertrekken, zegt hij in het AD. Hij kan sowieso naar Bochum, maar gaat het liefst wederom naar Spanje.

Volgens mij heeft hij in die twee seizoenen Heerenveen zelden zijn kwaliteiten echt volledig benut. Zullen jullie hem missen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37405420
volgens VI gaat Bruggink sowieso weg, de club-site heeft dat nog niet bevestigd.. ik ben alleen bang dat 'ie inderdaad vertrekt, dus ja.. ik ga hem missen.

ik ben het met je eens dat hij in de twee seizoenen die hij bij ons heeft gespeeld zelden z'n kwaliteiten (volledig) heeft benut. natuurlijk heeft 'ie een moeilijke start gehad, aantal vervelende blessures gekend (ook nu weer) en had hij Huntelaar en Samaras voor zich in de pikorde (spits), waardoor hij slechts op het middenveld werd geposteerd (en niet in een vrije rol achter de spits bijvoorbeeld). pas in het laatste half jaar heeft Bruggink wat van zijn klasse getoond, het niveau van zijn PSV-tijd heeft 'ie (imo voornamelijk door veel randzaken) helaas nooit kunnen/mogen bereiken.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37406018
Okee. Ik had verwacht dat hij het bij Heerenveen, vergelijkbaar met John de Jong, erg goed zou gaan doen.

Petter Hansson, als die naar Panathinaikos gaat, lijkt me ook geen leuke transfer. Hoewel dat wel een topclub is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37406484
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik had verwacht dat hij het bij Heerenveen, vergelijkbaar met John de Jong, erg goed zou gaan doen.

Petter Hansson, als die naar Panathinaikos gaat, lijkt me ook geen leuke transfer. Hoewel dat wel een topclub is.
Bruggink heeft meer potentie dan De Jong, alhoewel ik Bruggink meer de man met de techniek vind en De Jong meer een technisch werkpaard.. Toch heeft De Jong meer/beter gepresteerd toen hij hier speelde..

Dat Hansson naar Panathinaikos gaat is natuurlijk wel een aderlating (mits het natuurlijk door gaat). Hij is toch de dragende kracht van de verdediging (die dit seizoen niet best draaiide), in de competitie slechts 7 keer de nul achterin gehouden.. play-offs dan nog twee keer , éénmaal in de beker en ook in Europees verband nog 4 keer, maar met 58 tegentreffers in 34 competitieduels was het niet best.. Ik denk dat het mede met het slechte seizoen dat Hansson heeft gedraaid te maken heeft, hij maakte, zeker vergeleken met vorig jaar, (te) veel fouten en dat heeft z'n weerslag op het elftal. Tel daarbij op het geknoei van Marcel Seip, het inzakken van Michel Breuer na de winterstop, het vertrek van Bakkati, etc..

Voor volgend seizoen moet er dus vooral defensief geinvesteerd worden. Seip vertrekt gelukkig zelf al.. Breuer moet een sterke man naast zich hebben. Jeroen Drost blijft zich doorontwikkelen. Poulsen is nog wat te licht denk ik, Derveld is afwachten wat 'ie doet.. ik vond hem lichtelijk tegenvallen, maar hij heeft ook nooit echt het vertrouwen van GJV gekregen...Met Waterman (mits fit) en Vandenbussche heb je twee prima keepers, middenveld heeft ook genoeg kwaliteit en potentie. Alleen de aanval (vooral de spitspositie) verdiend nog een nadere inspectie.. Tarvajärvi kan een revelatie worden, mits hij het vertrouwen krijgt.. Ik ben benieuwd hoe Boersma het gaat doen, of hij bij het eerste mee kan... Nilsson moet blijven en Yildirim moet weer gaan voetballen in plaats van, ja.. waar is 'ie eigenlijk mee bezig 't laatste anderhalf jaar? 't Zou mooi zijn als er een goede spits bij komt. Iemand die er gewoon 15-20 in schiet (meer mag altijd ). Lukt dat, dan kunnen/moeten we volgend jaar wel weer mee doen voor Europees voetbal!

edit: Ben vergeten dat we natuurlijk ook nog die twee Canadezen hebben, spits Friend (oid) en nog 'n middenvelder. Achterin is Stefanovic (transfervrij) misschien een optie? Ook Ramon Zomer had ik graag zien komen, maar die heeft rond de winterstop net z'n contract verlengd, dus dat wordt 'm niet.. Oja, en van mij mag er wel eens iemand kritisch naar de rol van Verbeek kijken.. Ondanks de redelijke resultaten ben ik absoluut niet onder de indruk van het werk van zijn hand. Het spel is vaak niet om aan te zien en veel belangrijke spelers gaan weg/willen weg, terwijl er vooral veel in de breedte wordt geinvesteerd..

[ Bericht 12% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 29-04-2006 17:51:56 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 30 april 2006 @ 16:20:25 #16
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37428675
woeiiii nu staat het nog 0-1 Poulson nog paar minuutjes wachten
  zondag 30 april 2006 @ 16:30:04 #17
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37428870
pfffff.... 0-1, hoe verzin je het..

kennelijk is het niveau van de rest nog lager en zijn we, met die dramatische spel, 'best of the rest'... jammer voor het Nederlands voetbal en 'gelukkig' voor ons...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37429583
Ach, zolang iedereen weer fit is is het ongetwijfeld beter
pi_37433138
wij gaan Europa in

Gokje dat het A.L.S woensdag weer helemaal vol zit
Trots van het Noorden!
pi_37436390
Iemand nog een filmpje vh doelpunt? Talpa gemist..
  zondag 30 april 2006 @ 21:34:04 #21
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37437277
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:07 schreef anoukforza het volgende:
Iemand nog een filmpje vh doelpunt? Talpa gemist..
niet heel bijzonder, binnentikker bij de tweede paal (voorzet van Pranjic vanaf links) na een snel uitgevoerde counter..
De Wedstrijden wordt vannacht rond 01:00u herhaald... verder kan ik je (helaas) ook niet helpen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 30 april 2006 @ 21:37:19 #22
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37439586
Thanks

Die Jan van Staa , die het over zijn ''jonge onervaren ploeg'' heeft. Nee Heerenveen heeft veel oude rotten..
en Verbeek, het is ''beter dan wij'' en niet ''beter als ons''

[ Bericht 42% gewijzigd door anoukforza op 30-04-2006 23:54:40 ]
pi_37443584
Ja, Van Staa deed net alsof Heerenveen een hele geroutineerde en professionele counterploeg op het veld had staan
pi_37445442
We leken wel een Italiaans team volgens van Staa
pi_37446282
Heerenveen geroutineerd?
Trots van het Noorden!
  maandag 1 mei 2006 @ 17:50:48 #27
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37460309
Hoe staat het met de kaartverkoop voor woensdag?
  maandag 1 mei 2006 @ 18:12:51 #28
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37460849
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:50 schreef MasterMido het volgende:
Hoe staat het met de kaartverkoop voor woensdag?
plek zat nog geloof ik.., MP zal daar ongetwijfeld meer van weten, maar ik hoorde vanmiddag dat er nog volop plaatsen waren op Oost, dus dan zal dat voor de andere tribunes ook wel gelden...

eigenlijk mag het niet, maar het jeukt bij mij toch ook wel aardig.. bovendien is er mooi weer voorspelt, dus misschien dat ik toch maar gewoon ga.. maar laat dan in vredesnaam d'r even een fatsoenlijke partij voetbal op de mat gelegd worden, want dat van de laatste weken krijg je nachtmerries van
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37462621
Zal vast een slechte wedstrijd worden, maar het resultaat gaat ook wat mij betreft even boven het spel. Dus laat ze maar lekker behoudend spelen, als we Europa maar in gaan!

Zo'n 12.000/13.000 kaarten tot nu toe verkocht.
pi_37463572
Dat zijn de betere smsjes als je een rondleiding door Old Trafford krijgt op zondagmiddag... "0-1 gaat nergens over, 1 kans 1 goal" en daarna "afgelopen, winst is binnen"
pi_37491903
quote:
01/05 (18:32) Tegen Roda JC zat het Abe Lenstra Stadion nog niet eens voor de helft vol, maar tegen FC Twente zal het, gezien de laatste cijfers van de Tickutbox, een stuk drukker zijn.

sc Heerenveen heeft voor de wedstrijd van woensdagavond tegen FC Twente al ruim 14.500 kaarten verkocht. De directie verwacht dat er de komende twee dagen nog zoveel kaarten verkocht zullen worden, dat het Abe Lenstra Stadion zo goed als uitverkocht raakt. Heerenveen heeft na de 0-1 zege van zondag aan een gelijkspel genoeg om zich te plaatsen voor het toernooi om de Uefa Cup. Bij verlies strijdt sc Heerenveen tegen NEC of Vitesse om een plek in het Intertoto-toernooi.
Bron: Abelenstra.com
Trots van het Noorden!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:15:59 #32
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37492091
Eerst zien dan geloven vol stadion
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:04:58 #33
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37525747
Feli mensen..

5-0
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:19:36 #34
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_37526301
Nou, 't is wel duidelijk welke windstreek er op de nationale voetbalkaart staat dit jaar. Tot in de halve finale van de Uefa Cup dan maar.
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:17:55 #35
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37528624
ghehehe top avond

Stomme relschoppers
pi_37534040
Noord Nederland de gekstuh!
pi_37536206
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 03:04 schreef MaxPower het volgende:
Noord Nederland de gekstuh!


Gefeliciteerd mensen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37536841
Gezellig gisteravond, leuk dat de spelers nog 'even' naar het café kwamen
Trots van het Noorden!
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:40:57 #39
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_37537550
quote:
Heerenveen in de markt voor Dingsdag
04 mei 2006, 10:09
Door: Pim Dikkers
SC Heerenveen wil Michael Dingsdag aan zijn selectie voor volgend jaar toevoegen. De verdediger kan een contract voor vier seizoenen tekenen in Friesland. Zijn club Vitesse is op de hoogte van de Friese belangstelling.
Manager voetbalzaken Jan Steuer zei tegen Omroep Gelderland dat Heerenveen zich officieel gemeld heeft voor Dingsdag.

Zaakwaarnemer Giuseppe Dello Russo verklaarde eveneens dat er nog een aantal andere clubs op de loer liggen, maar dat de Heerenveen in zijn ogen de beste papieren hebben: "Er is meer interesse, bijvoorbeeld van Feyenoord, Borussia Mönchengladbach en Werder Bremen, maar Heerenveen biedt de garantie van een basisplaats. Bovendien spelen ze Europees voetbal."
Bron: Voetbalprimeur.nl

Zou absoluut geen slechte aankoop zijn. Brengt net dat stukje agressie en winnersmentaliteit wat achterin bij Heerenveen nog soms ietwat ontbreekt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_37538005
Wat een feest gisteren.

Respect voor die Twente supporters die wel achter hun club bleven staan. En mooie sfeer van hun kant en uiteindelijk ook van onze kant. Om het te vieren de kop uit de volkskrant.

HEERENVEEN HAALT ALLES UIT DE KAST VOOR GALAVOORSTELLING
pi_37538177
Mooi die drie jonkies die nog even naar het vak kwamen.
pi_37539415
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:40 schreef D1 het volgende:

[..]

Bron: Voetbalprimeur.nl

Zou absoluut geen slechte aankoop zijn. Brengt net dat stukje agressie en winnersmentaliteit wat achterin bij Heerenveen nog soms ietwat ontbreekt.
Zou inderdaad wel een goede aankoop zijn. Hopen dat het rond komt.
pi_37548347
Verbeek wil sowieso nog een verdediger of twee aantrekken en nog een aanvaller als het goed is. Misschien kan het halen van Europees voetbal Hansson nog verleiden tot blijven?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:32:05 #44
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37548691
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Verbeek wil sowieso nog een verdediger of twee aantrekken en nog een aanvaller als het goed is. Misschien kan het halen van Europees voetbal Hansson nog verleiden tot blijven?
Dat zei Riemer gisteravond inderdaad ook al... Gezien zijn spel gister ben ik er ook weer helemaal voor.. dan is 'ie van onschatbare waarde. Maar mocht Petter desondanks toch willen vertrekken, dan is dat heel erg jammer, maar wens ik 'm veel succes bij z'n volgende club!

Dingsdag lijkt me een goede.. Ik vind 'm dit seizoen goed spelen, afgezien van een aantal 'incidentjes'.. was er een half jaar geleden ook niet een gerucht rondom hem met betrekking tot PSV?

Ach, een goede rechtsback erbij en een goeie spits en het lijkt al weer veel minder erg dan eerder dit seizoen. Maar waarom werd er gister wel gevoetbald en de afgelopen maanden niet? 't Waren toch vrijwel dezelfde spelers op \t veld.. Is het dan zo belangrijk dat ook de tegenstander 'voetbalt' en niet alleen afwachtend speelt?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37549425
Hoewel ik wel begrijp dat hij ook nog eens een stapje hoger wil wagen, denk ik dat het voor Hansson beter zou zijn als hij zou blijven, anders kan het weleens een Allbäck-scenario worden.
pi_37549824
Dingsdag is inderdaad gelinkt aan o.a. PSV en Werder Bremen, Diepfries.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:27:08 #47
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37553008
Toch nog europees gehaald dus, de playoffs zijn aan jullie dus ook goed besteed. Gefeliciteerd.
pi_37555235
Vandenbussche nog tot 2011 onder de lat !
Ook een leuke soap..
Eerst wil hij eigenlijk wel weg omdat ie wil spelen en Waterman 1ste keus is.
Vervolgens Waterman geblesseerd ==> Brian mag weer, vervolgens tekent hij 1 of 2 jaar bij. (Toch? of vergis ik me?)
En nu zelfs tot 2011

H'veen ziet denk ik ¤¤¤'s omdat hij international gaat worden

[ Bericht 4% gewijzigd door Stinger__ op 04-05-2006 20:44:45 ]
pi_37559515
Ik vind het ook erg opvallend, als Waterman weer fit is zal Verbeek Brian vast weer aan de kant schuiven. Al mag Brian nu het voordeel van de twijfel wel een keer.
That's all folks!
pi_37563744
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:43 schreef MaxPower het volgende:
Dat zijn de betere smsjes als je een rondleiding door Old Trafford krijgt op zondagmiddag... "0-1 gaat nergens over, 1 kans 1 goal" en daarna "afgelopen, winst is binnen"
De 5-0 vieren op de Ramblas tussen alle Barcelona fans dronken van vreugde was ook wel gaaf
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:35 schreef Stinger__ het volgende:
Vervolgens Waterman geblesseerd ==> Brian mag weer, vervolgens tekent hij 1 of 2 jaar bij. (Toch? of vergis ik me?)
En nu zelfs tot 2011
Was een optie van 1 of 2 jaar gelicht in zn contract inderdaad!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:22:10 #51
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_37569020
'Manchester City informeert naar Nilsson'

5/5/2006 10:09

Lasse Nilsson volgt mogelijk dezelfde weg als Georgios Samaras naar Manchester City. De Engelse club heeft bij SC Heerenveen geïnformeerd naar de Zweedse aanvaller.
Na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar en Samaras ontpopte Nilsson zich tot een van de smaakmakers van SC Heerenveen. De belangrijke bijdrage aan het halen van Europees voetbal heeft Zweedse aanvaller onder de aandacht gebracht van onder meer Manchester City, dat zich volgens De Telegraaf inmiddels heeft gemeld in Friesland.

Volgens De Telegraaf heeft SC Heerenveen een prijskaartje van zeven miljoen aan Nilsson gehangen. Dat bedrag is even hoog als de afkoopsom die Manchester City in de winterstop neerlegde voor Samaras.

SC Heerenveen dreigt niet alleen Nilsson kwijt te raken. Verdediger Petter Hansson kan naar het Griekse Panathinaikos. De belangstelling van Feyenoord voor Danijel Pranjic is van de baan. Na het horen van de vraagprijs (naar verluidt zeven miljoen) haakten de Rotterdammers af.

bron: www.vi.nl

Zo blijft het gaan bij SC Heerenveen. Ik vind Nilsson nog niet zo goed als Huntelaar en Samaras waren.
Overigens zou ik die Hannson bij de eerste de beste aanbieding gelijk van de hand doen. Wat een overschat figuur vind ik dat zeg.
pi_37569585
Hansson overschat?
pi_37569718
Ik ben tevreden. Liever Heerenveen Europees dan Twente
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_37569829
Dank u Vader
pi_37569880
Ging het tussen RKC en Heerenveen dan was de keuze heel anders moet ik bekennen
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:23:29 #56
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_37570679
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
Hansson overschat?
Yep. Ik vind hem vooral in de Europese duels voor een 'onverschrokken verdediger' dat hij behoorlijk vaak op eenvoudige wijze in de luren wordt gelegd, en voor een 'kopsterke' verdediger dat hij veel te veel duels verliest.
Dat hij er af en toe een balletje inkopt maakt hem nog geen Jaap Stam. Wellicht dat zijn leidinggevende kwaliteiten de meerwaarde zijn, maar puur verdedigend vind ik hem van het niveau Civard Sprockel en Steve Olfers.
pi_37570832
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:23 schreef Stpan het volgende:

[..]

Yep. Ik vind hem vooral in de Europese duels voor een 'onverschrokken verdediger' dat hij behoorlijk vaak op eenvoudige wijze in de luren wordt gelegd, en voor een 'kopsterke' verdediger dat hij veel te veel duels verliest.
Dat hij er af en toe een balletje inkopt maakt hem nog geen Jaap Stam. Wellicht dat zijn leidinggevende kwaliteiten de meerwaarde zijn, maar puur verdedigend vind ik hem van het niveau Civard Sprockel en Steve Olfers.
Ik ken ook niemand die hem met Jaap Stam vergelijkt maar hij was de afgelopen seizoenen wel 1 van de beste verdedigers uit de HCE. Blijkt ook uit Telegraaf-klassement. Dit seizoen was hij iets minder maar hij is een vaste waarde, hij is toch wel echt iemand die vaak op de goede plaats staat, leiding geeft aan de verdediging en aanvallers afschrikt.

Hij kan ook machtig schieten, denk aan dat doelpunt tegen PSV vanaf 600 meter

Die Sprockel en Olfers vergelijjking vind ik matig.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:52:21 #58
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_37571570
Ik zie hem dan ook niet wekelijks. Maar in de UEFA-cup duels vond ik hem zwaar tegenvallen na alles wat ik over hem had gelezen.
Overigens eindigt iedere verdediger die wat doelpuntjes meepikt hoog in het Telegraaf/VI-klassement, dus dat zegt me zeker niet alles.

Niet dat ik Hansson nu als een prutser wil bestempelen, maar onmisbaar lijkt hij me zeker niet!

Die goal tegen PSV wel overigens wel schi-ter-rend!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:09:31 #59
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37609165
wat zal het rustig zijn de komende weken in dit topic.

Onee al het transfer nieuws komt hier
pi_37610286
Verwacht je daar veel dan van?
Denk dat het met 1 á 2 transfers wel ophoud.. Tenzij we alle geruchten ook gaan posten
pi_37611873
Pranjic, Hansson, Nilsson zullen wel flink wat geruchten over komen nog..

Aan de andere kant verwacht ik wat minder nieuws. Als Dingsdag definitief wordt aangetrokken, zullen er geen verdedigers meer bijkomen verwacht ik. Aanvallers verwacht ik ook niet meer, wellicht één middenvelder, daar zijn ze nogal dol op bij het bestuur..
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:10:13 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37612706
ik miste dit topic al. Wij gaan Europa in
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_37619259
Heerenveen zoekt een linksbenige centrale verdediger (is Dingsdag links?), een rechtsback, en twee vleugelaanvallers (hoewel er met Garcia al 1 is aangetrokken) dus we kunnen nog wel degelijk wat verwachten.
pi_37621369
Die andere Canadees (niet Friend) is toch ook een vleugel speler?
pi_37623195
Will Johnson? Meer een middenvelder, maar die jongen is volgens mij geen directe versterking. (Maar goed dat dacht ik ook van Bradley, en die zie ik ook niet snel uit de basis verdwijnen )
pi_37630189
Michael Dingsdag is inderdaad de linksbenige van de twee Vitesse centrumverdedigers, MP.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37634996
Haha mooi stukje journalistiek. Dat stukje dat hij toe zou zijn aan een stap hogerop hebben ze er zelf maar even bijverzonnen. Pranjic kost trouwens 7 miljoen dus ik wens ze veel succes bij Feyenoord.
pi_37635207
Ik vond het ook al een bij elkaar geraapt stukje, vandaar die ...
pi_37635273
Als ze ook nog Nilsson verkopen dan ontslaan we Riemer

Max - wat was het trouwens tam in het NN-vak woensdag, slecht gezongen en weinig structuur - hoe kwam dat? Waren er toch veel mensen niet?
pi_37635442
Dak eraf en inderdaad veel 'sfeertoeristen', die eens kwamen kijken hoe het eraan toeging in vak 10.
pi_37635524
Da's juist een uitdaging voor de kern om de sfeer groots te maken. Ik was 1 van die toeristen en ik wilde wel maar er gebeurde heel weinig. Had toch iets meer verwacht van NN in zo'n laatste wedstrijd.
pi_37636224
De kern wilde wel maar er waren hele delen van het vak die gewoon niet meededen, dan houdt het gewoon op. Jammer, want persoonlijk vind ik 800 man al weinig, laat staan als een deel daarvan ook nog eens afhaakt.

Ik hoop dat je nog wel hebt genoten van de fakkels.
pi_37641936
http://media.putfile.com/Compilatie-goals-2005-2006

prachtige compilatie doelpunten van het afgelopen seizoen!
pi_37642401
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:26 schreef MaxPower het volgende:
De kern wilde wel maar er waren hele delen van het vak die gewoon niet meededen, dan houdt het gewoon op. Jammer, want persoonlijk vind ik 800 man al weinig, laat staan als een deel daarvan ook nog eens afhaakt.

Ik hoop dat je nog wel hebt genoten van de fakkels.
Ik had niet het idee dat de kern echt heel gecoordineerd zingt en het lang volhoudt, dat is toch de basis, de rest doet vanzelf wel mee. En er was ook niet zoveel extra's. Als je het vergelijkt met NCU thuis bijvoorbeeld, dat was razend indrukwekkend.

Volgens mij moeten we eens op zangles met zijn allen Ik vind de nieuwe liederen ook nogal matig, weinig tekst en veel gejojo, moeilijk synchroon mee te zingen.

De fakkels waren prachtig!
pi_37643078
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
Ik had niet het idee dat de kern echt heel gecoordineerd zingt en het lang volhoudt, dat is toch de basis, de rest doet vanzelf wel mee. En er was ook niet zoveel extra's. Als je het vergelijkt met NCU thuis bijvoorbeeld, dat was razend indrukwekkend.
Er zit wel verschil in per wedstrijd natuurlijk. NUFC was gewoon een topwedstrijd, Levski thuis was van vergelijkbaar niveau dit seizoen. En soms ben je gewoon niet in vorm, en dat was tegen Twente een beetje het geval.
pi_37643278
Ik kreeg meteen al een energielek toen er zo'n gozer met een collectebus stond
pi_37644295
Je hebt wel geld gegeven he? Is voor een goed doel
pi_37644826
Inderdaad Vanaf hier ook zes eurotjes het busje in..

Er mogen wel wat meer fellere liedjes komen, liedjes waarbij je de echo zelf kunt horen, zoals 'Singing Heerenveen' Lastig om op te komen, maar dit zijn wel de toppers!

Op naar volgend seizoen nu maar!
pi_37649849
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef MaxPower het volgende:
Je hebt wel geld gegeven he? Is voor een goed doel
Ik doneerateurdoneer
  maandag 15 mei 2006 @ 21:10:24 #81
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37856824
Gaan er nog meer mensen naar opening sportstad?

Ik heb vandaag mijn kaartjes gehaald koste wel 1 euro voor 2 kaartjes
pi_37869155
Ik weet nog niet of ik kan.. Maar opzich, 50 cent voor een kaartje
pi_37870139
Valt precies in de periode dat ik op vakantie ben. Ik gok dat er rond die periode wel meer mensen op vakantie zijn.
Are you watching Paul Scholes!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:25:09 #85
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_37872771
zit ik weer in een half vol stadion
pi_37892983
Heerenveen is naast Dingsdag nog met een verdediger bezig
pi_37895683
namen willen we horen
pi_37904867
En zoals we al verwacht hadden gaat Mark de Vries inderdaad weer weg na vorig seizoen slechts 3 keer gescoord te hebben.

Bron
Trots van het Noorden!
pi_37905103
Beetje tegenvallend was 'ie toch wel vind ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37905745
Ik vond hem wel aan de verwachtingen voldoen.

(Lees: hij was een aankoop om even iets te kopen, soms moet een positie ingevuld maar hij was natuurlijk 48e keuze - zoals je nog snel bij de supermarkt een pizza meegraait omdat je ehct niet meer weet wat je moet eten)
pi_37907922
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef MaxPower het volgende:
namen willen we horen
Die had ze,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet gezegd
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:20:13 #93
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37946708
quote:
Had het gelezen inderdaad.. Mocht het zover komen, dan schat ik zo in dat Yildirim een andere club kan gaan zoeken.. Maar eerst maar afwachten.. Ik heb het verder nog nergens gehoord/gelezen.. Daarnaast lijkt een spits (Alves?) me op dit moment belangrijker... (mits Nilsson dan weer blijft)

Dingsdag lijkt wel steeds concreter te worden.. Van mij mag 'ie komen, als 'ie zich maar beheerst. Dat ging dit seizoen lange tijd goed, maar op het laatst toch weer een paar fratsen. En toch maar blijven hopen dat Petter blijft. Met Michel Breuer achter de hand voor óf centraal achterin óf op het middenveld, heb je dan een mooi centrum.

Voor 't middenveld is het jammer dat ze Cziommer niet hebben gehaald, alhoewel je je af kunt vragen of die haalbaar was.. Dan had je met Pranjic, Bosvelt/Prager, Cziommer een supermooi middenveld gehad

Alhoewel het dit seizoen dramatisch was, heb ik nou alweer zin in het volgende!! Ik wil VOETBAL zien!!! (en nee, ik bedoel geen WK.. die Marco kan me de @#$% op met z'n selectiebeleid en speelwijze.. bovendien kun je het sowieso al nauwelijks voetbal noemen wat ze daar laten zien..)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37947008
===============================Vandenbussche=========================

==Poulsen/Aankoop?====Hansson/Aankoop?====Dingsdag====Drost=============

=================================Bosvelt==============================

================Prager===============================Pranjic===========

==Yildirim/Jenner?==================Friend=================Nilsson/Garcia==


Met een nieuwe rechtsback, een centrale verdediger met ervaring indien Hansson vertrekt, en eventueel nog een creatieve middenvelder lijkt de selectie sterk. Maar er moet dus nog wel wat gebeuren.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:41:15 #95
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37947389
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef MaxPower het volgende:
-opstelling-
Met een nieuwe rechtsback, een centrale verdediger met ervaring indien Hansson vertrekt, en eventueel nog een creatieve middenvelder lijkt de selectie sterk. Maar er moet dus nog wel wat gebeuren.
Hoe is Friend als spits? Ik ken 'm eigenlijk helemaal niet.. En weet jij iets meer over de interesse die er was/is in Alves? Is die nu weer opgelaaid of is dat broodje aap? Voor de rest kan ik me prima in jouw opstelling vinden.. Een creatieve middenvelder erbij lijkt me zeer wenselijk, daar had ik graag Cziommer voor zien komen, maar dat gaat nu lastig worden.. Wie het nu moet worden weet ik zo ook niet, maar ze zullen vast wel een aantal spelers op het oog hebben..
Een vertrek van Hansson zorgt voor een serieus probleem met 'broekies' als Drost (1987), Poulsen (1983) en Dingsdag (1982).. Breuer is dan wat ouder (1980) en misschien dat Derveld (1976) centraal achterin plotseling z'n kwaliteiten laat zien?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37948423
Ik ken Friend ook niet, maar ik weet wel dat ze bij de club nogal hoge verwachtingen van hem hebben. Interesse in Alves: lijkt me niet, tenzij de vraagprijs omlaag is gegaan. Zijn club zag nogal dollartekens en daar weigert Heerenveen aan mee te werken. Tussen de 2 en 3 miljoen is het maximale wat men wil betalen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:24:02 #97
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37948920
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:11 schreef MaxPower het volgende:
Ik ken Friend ook niet, maar ik weet wel dat ze bij de club nogal hoge verwachtingen van hem hebben. Interesse in Alves: lijkt me niet, tenzij de vraagprijs omlaag is gegaan. Zijn club zag nogal dollartekens en daar weigert Heerenveen aan mee te werken. Tussen de 2 en 3 miljoen is het maximale wat men wil betalen.
Okee, afwachten dus

Betreffende Alves.. Ik denk wel dat de vraagprijs wat is gedaald.. SC Heerenveen heeft geen haast meer, bovendien zijn we een half jaar verder straks, dus loopt z'n contract ook weer minder lang.. Maar we zullen wel zien, 't duurt nog zo'n 3 maanden voordat de competitie weer begint, dus er kan nog van alles gebeuren..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37961212
Je hebt Age Hains Boersma ook nog als optie in de spits natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:58:38 #100
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37961910
Jenner kan wel komen en dan Yilderim wel op rechtsmidden. Tis een harde werker met een goed positiespel en met zijn trap hoeftie niet vanaf de krijtlijn voor te zetten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_37962488
Harde werkers met weinig rendement heb je weinig aan.
Daar komt bij dat je als middenvelder ook nog wel es een verdedigende taak moet uitvoeren, dat zie ik ook niet zitten..
pi_37975685
BV Veendam - sc Heerenveen 0-2... gelukkig smaakte de pilsner in de kantine wel
pi_38072239
Sc Heerenveen aanvaller Danijel Pranjic heeft zijn voorkeur uitgesproken in een transfer naar Feyenoord.De Kroaat heeft er twee seizoenen opzitten in Friesland en is na eigen zeggen toe aan een stap hogerop.In Nederland zou ik kiezen voor Feyenoord."Feyenoord is de club van het volk,meer dan bijvoorbeeld Ajax of Psv.Het zou fantastisch zijn om daar te mogen spelen"aldus Pranjic.Afgelopen woensdag scoorde hij nog tweemaal in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen Fc Twente.Overigens is deze week in de nieuwe Voetbal International een uitgebreid intervieuw met de linkspoot te lezen.

beetje jammer
pi_38076052
Feyenoord kan hem toch niet betalen.
pi_38076670
quote:
Op maandag 22 mei 2006 01:08 schreef michiel_merk het volgende:
Sc Heerenveen aanvaller Danijel Pranjic heeft zijn voorkeur uitgesproken in een transfer naar Feyenoord.De Kroaat heeft er twee seizoenen opzitten in Friesland en is na eigen zeggen toe aan een stap hogerop.In Nederland zou ik kiezen voor Feyenoord."Feyenoord is de club van het volk,meer dan bijvoorbeeld Ajax of Psv.Het zou fantastisch zijn om daar te mogen spelen"aldus Pranjic.Afgelopen woensdag scoorde hij nog tweemaal in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen Fc Twente.Overigens is deze week in de nieuwe Voetbal International een uitgebreid intervieuw met de linkspoot te lezen.

beetje jammer
Dude, lees de posts eens vanaf hier [Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!

Danijel heeft gewoon een keer in een interview gezegd dat als hij een club uit de top 3 moest kiezen hij waarschijnlijk voor Feyenoord zou gaan. Het ging echt totaal niet over dat er interesse van Feyenoord voor hem was en hoe hij daar op zou reageren gewoon een stom stukje dus.
pi_38076718
Feyenoord zou nu niet eens Ed de Goey kunnen kopen, verwacht niet dat ze Pranjic kunnen betalen dus..
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_38095408
Precies, dat artikel stond in VI en hij liep vooruit op zijn loopbaan. Na Heerenveen wilde hij eventueel naar de top 3 en dan had Feyenoord zijn voorkeur. Daarna wilde hij naar Barcelona.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38097252
Zuiverloon nu gelinkt aan Heerenveen.
  maandag 22 mei 2006 @ 20:59:01 #109
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38098738
ik hoop niet dat ze hem dan als rechtsback willen hebben. tis eerder een verdedigende middenvelder of centrale verdediger
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38109722
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:36 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Dude, lees de posts eens vanaf hier [Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!

Danijel heeft gewoon een keer in een interview gezegd dat als hij een club uit de top 3 moest kiezen hij waarschijnlijk voor Feyenoord zou gaan. Het ging echt totaal niet over dat er interesse van Feyenoord voor hem was en hoe hij daar op zou reageren gewoon een stom stukje dus.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/news.php?b=11022
7 miljoen

maargoed dit soort nieuwtjes zijn niet altijd waar natuurlijk
pi_38111578
wtf:
quote:
Panathinaikos heeft een bod uitgebracht op sc Heerenveen-verdediger Petter Hansson. Het bod bedraagt ¤ 500.000 meldt de Leeuwarder Courant. De Superfriezen hebben het bod echter niet geaccepteerd.

Hansson, die in de Zweedse WK-selectie is opgenomen, gaf aan toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Hijzelf zou al een mondeling akkoord hebben bereikt met de Griekse topclub. Zijn contract bij Heerenveen loopt in 2007 af. Hansson speelde al vier seizoenen voor de Friezen, daarvoor kwam hij uit voor Halmstads BK
Een bod van ¤500.000 voor hansson

Ik denk dat als hansson verkocht wordt het wel een bedrag wordt met 6 nulletjes

Bron
Trots van het Noorden!
pi_38112007
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
ik hoop niet dat ze hem dan als rechtsback willen hebben. tis eerder een verdedigende middenvelder of centrale verdediger
Als Hanson weg gaat zou hij best als vervanger kunnen worden gehaald. Of in ieder geval iemand die de concurrentie op di postie aan gaat.
pi_38112069
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:09 schreef Kriebbel het volgende:
wtf:
[..]

Een bod van ¤500.000 voor hansson

Ik denk dat als hansson verkocht wordt het wel een bedrag wordt met 6 nulletjes

Bron
Maar hij heeft nog maar een contract voor een jaar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_38112903
Heerenveen heeft de hoop op Afonso Alves (Malmö FF) nog niet opgegeven. Volgens diverse Zweedse media gaat het om een bedrag van 4,5 miljoen dat Heerenveen bereid is te betalen. (voetbalprimeur)

Zou weer een buitenlander zijn, de herkenbaarheid van Heerenveen is steeds verder te zoeken.
That's all folks!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:23:12 #115
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38116217
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerenveen heeft de hoop op Afonso Alves (Malmö FF) nog niet opgegeven. Volgens diverse Zweedse media gaat het om een bedrag van 4,5 miljoen dat Heerenveen bereid is te betalen. (voetbalprimeur)

Zou weer een buitenlander zijn, de herkenbaarheid van Heerenveen is steeds verder te zoeken.
In december had Heerenveen iets van 2,5 miljoen voor 'm over, totdat Malmö plotseling 4 miljoen wilde hebben.. En dan zouden ze nu 4,5 miljoen willen betalen terwijl de beste man nog een contract voor maar een jaar heeft? Eerlijk gezegd geloof ik daar niks van, maar we zullen zien.. 't Schijnt best een aardige speler te zijn..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38116636
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:28 schreef -Vaduz- het volgende:

Zou weer een buitenlander zijn, de herkenbaarheid van Heerenveen is steeds verder te zoeken.
Wat een onzin zeg. Met Dingsdag en Zuiverloon (mochten ze komen) halen we twee Nederlanders. De herkenbaarheid neemt zelfs toe.
pi_38117032
4,5 miljoen zweedse kronen dan maar? Ook nog ruim half miljoen eurootjes *hoopt*

Bosvelt, Breuer, Yildirim, Drost (1&2), Derveld, Taberima, Steur, Boersma en dan misschien Dingsdag en Zuiverloon.
Zijn d'r toch al 11 in de selectie.. Ok, niet allemaal basis materiaal, maar toch.. We komen d'r wel
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:03:33 #118
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38117513
En in de jeugd lopen zelfs enkele friezen rond die al geselecteerd zijn voor de oranje jeugd (vage zin)

En Age Hains is een fries en Reza Goochehjannedad komt uit lwd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38117762
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:09 schreef Kriebbel het volgende:
wtf:
[..]

Een bod van ¤500.000 voor hansson

Ik denk dat als hansson verkocht wordt het wel een bedrag wordt met 6 nulletjes

Bron
Hou hem voor dat geld maar aan zijn contract.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:13:07 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38117874
quote:
Superfriezen
Is dat nieuw?
pi_38140314
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:28 schreef -Vaduz- het volgende:

Zou weer een buitenlander zijn, de herkenbaarheid van Heerenveen is steeds verder te zoeken.
Wat voor herkenbaarheid heb je het over?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:28:10 #122
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38141217
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:35 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Met Dingsdag en Zuiverloon (mochten ze komen) halen we twee Nederlanders. De herkenbaarheid neemt zelfs toe.
Heerenveen is juist heel herkenbaar, door al zijn buitenlanders (lees: Scandinaviers)

4,5 miljoen lijkt me wel heel veel voor Alves, hoeveel hielden jullie nou over aan Huntelaar? 7 miljoen?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:56:56 #123
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38142721
Ach, de laatste tijd ging het wel iets beter qua Nederlanderschap met begin seizoen op goal Boy Waterman achterin Jeroen Drost/Fernando Derveld, Michel Breuer, Marcel Seip/Said Bakkati, middenveld Paul Bosvelt, Arnold Bruggink, evt. Henrico Drost en voorin Klaas-Jan Huntelaar, Ügur Yildirim.. daarmee hadden we toch een 5-7 'Nederlandse' basisspelers. Helaas worden er dan weer een aantal verkocht en/of raken geblesseerd, maar met het (ovb) aantrekken van Dingsdag en Zuiverloon gaat het weer goed
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:04:27 #124
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38143109
Weten jullie Friesche bronnen al wanneer Dingsdag gepresenteert gaat worden, of dat er nog problemen zijn? Want een krant daar meldde dat hij vandaag gepresenteerd zou worden...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_38145163
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Heerenveen is juist heel herkenbaar, door al zijn buitenlanders (lees: Scandinaviers)

4,5 miljoen lijkt me wel heel veel voor Alves, hoeveel hielden jullie nou over aan Huntelaar? 7 miljoen?
4 geloof ik
pi_38145374
5,5
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:01:42 #127
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38145608
Dan is 4,5 miljoen voor Alves wel een beetje veel, hou je maar 1 miljoen over van de verkoop van een topspits en je krijgt er een spits voor terug die veel minder heel gescoord in een toch wel lagere competitie...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_38146336
alves is 'nummer 10' of linksbuiten
pi_38146793
4,5 lijkt me veel te veel geld. Ik kan kan me niet voorstellen dat Heerenveen dat gaat betalen.
pi_38146817
dat gaan ze ook niet doen
pi_38153550
Geruchten over nieuwe spelers blijven binnenstromen. Volgens de fansite Volendam Fanatix heeft sc Heerenveen interesse in de jonge verdediger Kelvin Jong-a-Pin.

In Volendam circuleert het verhaal dat Jong-a-Pin het met zijn huidige club niet eens kan worden over een nieuw contract. Bij sc Heerenveen zou de linkspoot (!) een verbintenis voor twee jaar kunnen tekenen.

Deze Kelvin Jong-a-Pin is zeker niet de grote naam waarop veel supporters zitten te wachten. De speler wordt deze zomer twintig jaar en speelde afgelopen seizoen zes wedstrijden in het eerste elftal van FC Volendam. Daarin scoorde hij één keer.

Bron

Goed weer een jong iemand dus

Ervaring is nodig
Trots van het Noorden!
pi_38201808
Die Volendammers zijn ook niet meer wat het geweest is... Waar zijn de Smitjes, Schilders, Tuypjes, Tollen, Bonden en Molenaars??

Hoe dan ook, dat Jong-a-Pin weinig speelde is niet vreemd. Hoorde bij de selectie van Jong Volendam. Misschien zien ze er iets in voor de toekomst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38245431
Zuiverloon is binnen!!
pi_38246277
Wat een beleid bij Feyenoord zeg
pi_38246377
Behoorlijk vaag ja. Talentvolle jeugdspeler. Is bereid om op rechtsback te spelen om later een stap vooruit te maken (getuigt al van de goede mentaliteit). Ik hoop op het Huntelaar-scenario: geen kans bij zijn eigen club, en grijpt de kans om door te groeien bij een subtopper.
pi_38246656
Wie staat er nu bij jullie rechtsback?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:32:25 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38246706
Vond Zuiverloon redelijk indrukwekkend spelen in Toulon.
Snap niet dat feyenoord hem (zo maar) laat gaan.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_38246737
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie staat er nu bij jullie rechtsback?
Jakob Poulsen, nu met Denemarken U21 in Portugal (bankzitter). Maar dat is eigenlijk een middenvelder. Marcel Seip was het grootste deel van het seizoen rechtsback, maar die zoekt een nieuwe uitdaging (contract liep af).
pi_38246915
Heerenveen heeft ook dringend een paar nieuwe verdedigers nodig. Goede zaak dat Zuiverloon nu komt.
pi_38262115
Bovendien is hij op meerdere plaatsen inzetbaar. Goede aanwinst dus!

Gaat Seip inderdaad terug naar Veendam? Hoorde ik laatst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38262213
Nee, dat mochten ze willen in Veendam. Hij kan ook naar 3 eredivisieclubs, maar wil nog wachten op een buitenlands avontuur.
pi_38262253
Okee, dan zal het wel NEC worden ofzo. Of de Championship.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:44:09 #143
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38270453
of Willem 2, die zagen em ook wel zitten dacht ik. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38271034
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef One_conundrum het volgende:
of Willem 2, die zagen em ook wel zitten dacht ik. . .
Zagen ze 'm zitten op de bank
pi_38271136
quote:
SC Heerenveen heeft volgens verschillende Roemeense media interesse in aanvaller Costin Curelea. De 22-jarige aanvaller van Sportul Studentesc speelde ook al een aantal interlands voor het Roemeense elftal.

Verder tekende Geert Arend Roorda een profcontract bij de Friezen. De 18-jarige verdediger tekende voor twee jaar.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:12:07 #146
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38271320
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:11 schreef Nywuob het volgende:
Feyenoord kan hem toch niet betalen.
Wij doen straks 2 of 3 transfers die boven jullie hele begroting uitkomen
Die subtopper hoef ik niet eens bij Feyenoord te zien trouwens.
pi_38271655
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:12 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Wij doen straks 2 of 3 transfers die boven jullie hele begroting uitkomen
Die subtopper hoef ik niet eens bij Feyenoord te zien trouwens.
Net alsof Feyenoord het zich kan permitteren om zoveel aan één speler te spenderen. Als Kuijt en Kalou weggaan, dan moeten er er op veel meer posities versterkingen gehaald worden.
pi_38271685
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:12 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Wij doen straks 2 of 3 transfers die boven jullie hele begroting uitkomen
En in welke bodemloze put gaat dat geld nu weer?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:28:32 #149
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38271812
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:22 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Net alsof Feyenoord het zich kan permitteren om zoveel aan één speler te spenderen. Als Kuijt en Kalou weggaan, dan moeten er er op veel meer posities versterkingen gehaald worden.
Op 4 posities, en er zijn ook nog een aantal jeugdspelers bij het eerste gehaald, dus wie weet op maar 1 of 2 posities.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:29:24 #150
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38271840
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:23 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En in welke bodemloze put gaat dat geld nu weer?
Dat is een ander verhaal Maar nu hebben we Jansen en Woerts, die kunnen wel met spelers en centjes omgaan.
pi_38272037
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:29 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal Maar nu hebben we Jansen en Woerts, die kunnen wel met spelers en centjes omgaan.
Zolang ze de talentvolle spelers voor een prikkie aan ons verkopen ben ik het zeker met je eens.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:42:48 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38272297
Roorda is een middenvelder dacht ik
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38365939
Hansson op weg naar Panathinaikos, voor om en nabij de 2,5 miljoen.
That's all folks!
pi_38366074
Nee, de vraagprijs is 2,5m. Er is 1,5 geboden (of 0,5, de verhalen zijn wat tegenstrijdig), en dan nog mag je de handjes dichtknijpen.
pi_38366180
Oke, 2 miljoen zou al een hoofdprijs zijn. Onderhandelen kunnen ze bij jullie in ieder geval wel.
That's all folks!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:52:30 #156
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38366397
Komt Dingsdag nog als Hanson wordt verkocht? Of is die interesse inmiddels bekoeld, zoals dat in voetbal-termen heert
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_38366958
Als Hansson weggaat komt Dingsdag inderdaad. Anders kan het nog wel een moeilijk verhaal worden denk ik.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:04:43 #158
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_38388943
quote:
'Hansson is rond en tekent bij Panathinaikos'
30/5/2006 21:52
Petter Hansson verlaat SC Heerenveen en speelt de komende drie jaar voor Panathinaikos. De Zweedse verdediger moet alleen nog tekenen in Griekenland. Heerenveen ontvangt 2,5 miljoen euro voor de dertienvoudige international.
De interesse van de Grieken in Hansson dateert al van een maand geleden. Toen wilde Hansson eerst de play-offs afwerken voordat hij in gesprek wilde gaan. Nu zijn alle partijen eruit. Hansson speelde vier jaar voor Heerenveen en liet weten toe te zijn aan een nieuw avontuur.
Bron Vi.nl

Nou mooi is dat, niet dus huilie
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:05:40 #159
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38389013
2,5 mil! en daarvoor kopen we de 22 jarige Dingsdag
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38392883
¤ 2,5m... Voor iemand met nog 1 jaar op zijn contract een ongelofelijk bedrag.

Wat een deals heeft Riemer gesloten dit seizoen.
pi_38412184
Ahum..
quote:
31 mei 2006
De afgelopen dagen zijn er diverse geruchten in de media verschenen over een transfer van Petter Hansson naar Panathinaikos. Sc Heerenveen heeft behoefte hierover de juiste informatie te verschaffen.
Heerenveen is circa veertien dagen geleden benaderd door een tussenpersoon die optrad namens Panathinaikos. Het voorstel dat hij namens Panathinaikos aan sc Heerenveen deed voor een transfer van de Zweedse international naar de Griekse club, was zodanig dat het door sc Heerenveen niet als serieus is beschouwd. Daarna is er geen enkel contact meer geweest met de vertegenwoordiger van Panathinaikos. Van enige overeenkomst met de Grieken is dan ook geen sprake.
De intentie van sc Heerenveen is om Petter Hansson voor de club te behouden.
Van http://www.sc-heerenveen.nl/
pi_38412654
vi.nl gaat voetbalzone achterna dus.
pi_38412829
Ik hoop dat hij gewoon blijft.
pi_38413614
VI heeft inmiddels ook al weer een stukje geplaatst zie ik
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:40:38 #165
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_38414592
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef MasterMido het volgende:
Nou mooi is dat, niet dus huilie
Jij had liever een ongemotiveerde Hansson die volgend seizoen gratis de poort uitloopt?

Was wel een topverdediger natuurlijk...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:37:34 #166
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38466929
Dingsdag komt definitief (aldus de Telegraaf)
quote:
HEERENVEEN - Michael Dingsdag (23) wordt vrijdag gepresenteerd als aanwinst van SC Heerenveen. De linksbenige verdediger van Vitesse en de Friese club kwamen gisteren een vierjarig contract met een optie voor nog een seizoen overeen. Heerenveen bereikte eerder al een akkoord met Vitesse over de transfersom, die pakweg drie miljoen euro bedroeg.
Dingsdag, die in Arnhem een contract had tot 2008, is de beoogde vervanger van Petter Hansson als die naar Panathinaikos vertrekt.
Vi.nl meldt een transfersom van 2,8 miljoen EUR. Maar pfff.., 3 miljoen vind ik een hele flinke zak geld.. Kunnen we hieruit dus concluderen dat Hansson definitief gaat vertrekken? Ik hoop van niet, een centrum met Hansson/Dingsdag

-------------------Brian Vandenbussche------------
-------------------Petter Hansson-----------------
Gianni Zuiverloon--Michael Dingsdag--Jeroen Drost-

-------------------Michel Breuer------------------
Paul Bosvelt------------------------Daniël Pranjic

Gonzalo Garcia-Garcia---------------Lasse Nilsson-
-------------------Niklas Tarvajärvi--------------

Bovenstaande opstelling gaat het doen volgend jaar? Op de bank oa. Boy Waterman, Fernando Derveld, Henrico Drost, Jakob Poulsen, Timmi Johanssen, Abdelkarim Kisse, André Hanssen, Michael Bradley, Thomas Prager, Hjalte Bo Nørregaard, Ügur Yildirim, Rob Friend en nog wat jeugdige talenten En misschien dat Afonso Alves alsnog gehaald wordt? Friend is geloof ik toch ook nog een paar miljoen voor betaald, maar heb geen idee hoe goed 'ie is.. Mocht Hansson vertrekken, dan moet er iemand bij centraal achterin
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38467048
Dingsdag is linksbenig volgens mij, dus is niet de opvolger van Hansson. Dingsdag moet op de plek van Breuer.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:48:12 #168
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38467217
Mijn Dingsdag wat doe je?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:49:19 #169
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38467244
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:05 schreef One_conundrum het volgende:
2,5 mil! en daarvoor kopen we de 22 jarige Dingsdag
Ha, dan ben je een jaar te laat!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38471837
Als Hansson blijft dan hebben we misschien weer eens een goed centraal duo in de verdediging. A la De Nooijer/Klompe
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:28:26 #171
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38504462
SC Heerenveen olé olé - Riemer laat weer eens van zich horen - 't Begint er steeds leuker uit te zien voor volgend seizoen - En nou gewoon zelf de poot stijf houden en Hansson, Pranjic en Nilsson binnen houden
quote:
Alves was er al, maar presentatie ging niet door
De transfer van Afonso Alves is afgerond en vrijdag zou hij worden gepresenteerd. Zou, want de zaakwaarnemer wil op het laatste moment toch nog meer geld zien.

Alves was al in Heerenveen en zou daar samen met Michael Dingsdag aan het publiek worden gepresenteerd. De bijeenkomst begon om vijf uur, iets na half vijf vertrok een teleurgestelde Alves uit Heerenveen. Van der Velde legt uit: ,,Er heeft zich wat volk rond hem verzameld. Dat volk wil geld zien.''

Dat volk bestaat onder anderen uit de zaakwaarnemer van Alves. ,,Ze komen uit een andere cultuur, hebben andere wetten'', zegt Van der Velde. ,,Ze doen dingen die hier nooit zouden mogen. Heel veel geld komt in de zakken van anderen en niet in die van die jongen.'' Op dat gedonder na is de transfer (in tegenstelling tot wat velen geloofden) wel degelijk rond: ,,Alves wil graag komen, Malmö is akkoord, maar de zaakwaarnemer wil een deel van de transfersom.'' De zaakwaarnemer wil de investeringen die hij in de speler deed terug.

sc Heerenveen wil niet meer onderhandelen. Het aanbod staat, het is nu slikken of stikken. Van der Velde stelde Alves en zijn aanhang een ultimatum. Ze hebben tot dinsdag de tijd om het aanbod te accepteren. ,,Dan blazen we het af'', dreigt Van der Velde.
bron: Leeuwarder Courant
Irritante zaakwaarnemers ook.. Ben benieuwd of het nog rond gaat komen, dat Riemer er veel euries voor overheeft geeft mij wel vertrouwen dat het echt een aanwinst is.. Maar als ze lastig blijven doen, dan heeft 'ie groot gelijk dat de boel wordt afgeblazen.. Er lopen wel meer spitsen op deze aardkloot rond die aardig kunnen voetballen
quote:
Van der Velde hekelt Grieks boerenclubje
De Grieken toonden belangstelling voor de Zweed, maar Riemer van der Velde heeft aardig zijn buik vol van de Grieken. Dat vertelde hij vrijdag aan leden van de Ondernemerssociëteit van de club. ,,Weet u wel wat Panathinaikos is?'', vroeg hij het publiek. ,,Dat is een klein boerenclubje uit Griekenland dat ons zit te vertellen dat het schandalig is dat wij Petter Hansson niet voor drie ton laten gaan.''

De voorzitter zei, met gevoel voor understatement, dat hij niet blij is met die houding. De verhalen over een afgeronde transfer waren onzin, volgens Van der Velde: ,,Als we Hansson laten gaan, dan doen we dat voor een bedrag dat hem past.''
bron: Leeuwarder Courant
Riemer for president!! Oh nee, dat is 'ie al/nog even.. En terecht, 3 ton
quote:
Heerenveen bevestigt komst Dingsdag
Sc Heerenveen heeft de komst van Michael Dingsdag bevestigd. Opvallend is dat hij vooralsnog op huurbasis naar het Abe Lenstra Stadion komt.

sc Heerenveen maakte dat vrijdag op de eigen website bekend. Er wordt al lang gespeculeerd over de komst van Dingsdag, maar dat hij 'slechts' wordt gehuurd van Vitesse komt als een verrassing. sc Heerenveen heeft wel een optie tot koop bedongen. Het contract van Dingsdag bij Vitesse loopt nog door tot de zomer van 2008.

Dingsdag maakte in oktober 2001 zijn debuut bij Vitesse. Voor die club speelde hij tot nu toe negentig competitie-wedstrijden. Daarin scoorde hij drie keer.
bron: sc Heerenveen
Beetje gekke constructie, maar d'r zal ongetwijfeld over zijn nagedacht.. Ben nou wel weer benieuwd hoe die 3 miljoen is samengesteld? Een paar ton huur voor het eerste jaar en daarna evt. nog 2-2,5 miljoen transfersom voor als hij definitief wordt aangetrokken?

PS. Heb de tekst maar eventjes van abelenstra.com gekopiëerd (dat was gemakkelijker dan overschrijven )

edit: werkt sc-heerenveen.nl bij jullie ook niet? site lijkt down te zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38504733
riemer hopelijk vist heerenveen niet achter het net dat zou erg jammer zijn, verdediging staat er a als hanson blijftl nu de aanval nog


alves kan ook vrije trappen nemen

hoe zit het trouwens met garcia ? hoe die ook mag heten

[ Bericht 15% gewijzigd door michiel_merk op 03-06-2006 15:50:57 ]
pi_38506882
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:39 schreef michiel_merk het volgende:
riemer hopelijk vist heerenveen niet achter het net dat zou erg jammer zijn, verdediging staat er a als hanson blijftl nu de aanval nog


[afbeelding] alves kan ook vrije trappen nemen

hoe zit het trouwens met garcia ? hoe die ook mag heten
Die is al gewoon rond dacht ik.
pi_38507237
Garcia is rond, Dingsdag ook, Zuiverloon ook, Alves de speler akkoord, de club ook alleen de ellendige zaakwaarnemer nog.
pi_38507291
Oh, en grote oude broer van Paulus, de site van SCH is inderdaad down, ik denk serieus door overbelasting.
Die constructie van Dingsdag zal inderdaad iets van een half miljoen zijn voor 1 jaar huur, en dan 2,5 miljoen als we hem definitief willen kopen. Heel erg slimme constructie, mocht hij ons niet bevallen is er weinig aan de hand (financieel) en krijgt Vitesse z'n (soort van) ster terug.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:32:07 #176
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_38507582
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef Kasper_H het volgende:
Die constructie van Dingsdag zal inderdaad iets van een half miljoen zijn voor 1 jaar huur, en dan 2,5 miljoen als we hem definitief willen kopen. Heel erg slimme constructie, mocht hij ons niet bevallen is er weinig aan de hand (financieel) en krijgt Vitesse z'n (soort van) ster terug.
Dan mag die Dingsdag zijn handjes wel thuishouden anders zie ik hem wel weer bij Vitesse belanden. Hoe zit het trouwens wanneer Dingsdag zelf na één seizoen terug naar Vitesse zou willen?

Edit: Lees net in Vitesse topic dat Dingsdag Vitesse nogal kraakt. Die zal vrijwillig dus niet terugkeren maar zit wel met een probleem wanneer Heerenveen de optie tot koop niet licht.

[ Bericht 6% gewijzigd door The_Verve op 03-06-2006 17:55:52 ]
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_38509853
Ik lees in het vitessetopic dat de huurconstructie alleen is bedacht om de gemeente Arnhem te omzeilen, die anders een percentage van de transfersom zou krijgen. Dingsdag blijft dus gewoon in Heerenveen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:16:34 #178
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38510066
Er is recentelijk een boek uitgekomen van een journalist en vitesse-fan die een jaar lang heeft meegelopen bij Vitesse. (ofzo) In dit boek diverse onthullingen.

Dingsdag zou samen met zijn pa onder valse namen geruchten op internet hebben verspreid over interesse in hem van Bundesliga clubs en dergelijke.

Mede daarom zal hij wel niet zo goed liggen bij vitesse en Riemer zal hier ongetwijfeld van op de hoogte zijn. Dingsdag zal op zijn tellen moeten passen . . .

edit: Vitesse topic even doorgelezen, en het was een uitgave van Hard Gras,

jij had em gelezen Max, klopt wat ik zeg een beetje?

[ Bericht 13% gewijzigd door One_conundrum op 03-06-2006 19:22:49 ]
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38510723
Correct. Volgens mij zit zijn pa nu ook al op het Heerenveenforum
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:52:58 #180
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38511012
en nog meer gedoe romdom Dingesdag?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38513523
Ik vind het wel grappig, familie die een handje probeert te helpen. Een transfer afdwingen doet de speler natuurlijk zelf.
That's all folks!
pi_38514530
En dat gebeurt echt niet alleen bij de familie Dingsdag...
  zondag 4 juni 2006 @ 04:23:52 #183
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_38521818
Ik kan me geen seizoen meer heugen dat er zoveel spelers in zo'n vroeg stadium naar Heerenveen zouden komen. Heerenveen koopt meestal tegen het begin van het nieuwe seizoen als een gek een hoop spelers. Er zit altijd wel een gedachte achter en haast-aankopen kun je het ook niet noemen. De spelers die gekocht worden heeft de club al veel langer op de korrel. Ik denk dat het komt doordat de club nu door de verkopen van Samaras en Huntelaar wat dikker in de slappe was zit.
Kunnen ze bovendien ook meer tegenwicht bieden aan clubs die het op spelers heeft voorzien die al bij Heerenveen spelen. Heerenveen hoeft geen spelers meer gedwongen te verkopen om de begroting sluitend te maken. Heerenveen is geen kleintje meer.
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zondag 4 juni 2006 @ 12:59:27 #184
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38526218
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
Er is recentelijk een boek uitgekomen van een journalist en vitesse-fan die een jaar lang heeft meegelopen bij Vitesse. (ofzo) In dit boek diverse onthullingen.

Dingsdag zou samen met zijn pa onder valse namen geruchten op internet hebben verspreid over interesse in hem van Bundesliga clubs en dergelijke.

Mede daarom zal hij wel niet zo goed liggen bij vitesse en Riemer zal hier ongetwijfeld van op de hoogte zijn. Dingsdag zal op zijn tellen moeten passen . . .

edit: Vitesse topic even doorgelezen, en het was een uitgave van Hard Gras,

jij had em gelezen Max, klopt wat ik zeg een beetje?
Ik heb de Hard Gras gelezen, maar die vader is alleen bezig met de PR van zijn zoon. Als er negatieve geruchten over hem circuleren probeert die vader ze onder verschillende nickname tge verbeteren. Volgens de schrijver van Hard Gras was Dingsdag wel het lek naar de media.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:28:23 #185
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_38526977
Panathinaikos "een klein boerenclubje" noemen zal wel enigszins sarcastisch bedoeld zijn, mag ik toch hopen.
pi_38527930
Waarschijnlijk wel, al zal het niet de club zijn waar Hansson echt op hoopte. Een stabiele vereniging zal Panathinaikos nooit worden. Worden een tweetal hectische seizoenen voor Petter.
That's all folks!
pi_38530720
quote:
,,Weet u wel wat Panathinaikos is?'', vroeg hij het publiek. ,,Dat is een klein boerenclubje uit Griekenland dat ons zit te vertellen dat het schandalig is dat wij Petter Hansson niet voor drie ton laten gaan.''
ghehehe
pi_38536110
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef Cruoninga het volgende:
Panathinaikos "een klein boerenclubje" noemen zal wel enigszins sarcastisch bedoeld zijn, mag ik toch hopen.
Neem aan dat dat vanwege de arrogantie is waarmee de heren van Panathinaikos de onderhandelingen ingingen inderdaad. Even terugpakken.
pi_38536131
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:50 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Neem aan dat dat vanwege de arrogantie is waarmee de heren van Panathinaikos de onderhandelingen ingingen inderdaad. Even terugpakken.
denk het ook riemer schiet niet zo snel uit zn slof
pi_38561403
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarschijnlijk wel, al zal het niet de club zijn waar Hansson echt op hoopte. Een stabiele vereniging zal Panathinaikos nooit worden. Worden een tweetal hectische seizoenen voor Petter.
Griekenland is altijd hectisch natuurlijk. Wel mooi om eens mee te maken lijkt me, al loop je het gevaar dat je geen salaris krijgt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:54:34 #191
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38627509
quote:
Alves krijgt meer tijd
Het blijft nog even onduidelijk of Afonso Alves vanaf volgend seizoen voor sc Heerenveen speelt. De speler vroeg en kreeg meer tijd van voorzitter Riemer van der Velde.

Alles leek vrijdag al in kannen en kruiken. sc Heerenveen en Malmö FF waren het eens, sc Heerenveen en Afonso Alves waren het eens. De zaakwaarnemer eist nu echter een groter deel van de transfersom voor zichzelf op. sc Heerenveen is niet van plan dat bedrag te betalen en stelt dat de zaakwaarnemer, de speler en Malmö FF maar moeten zien hoe ze dat oplossen. Lukt dat niet, dan gaat de transfer niet door.

sc Heerenveen probeert nu al meer dan een half jaar om Alves binnen te halen. In de winterstop ketste een overgang af, omdat Malmö op het laatste moment de vraagprijs verhoogde. Voorzitter Riemer van der Velde heeft geen nieuw ultimatum gesteld.bron: abelenstra.com

Ik ben nu ook echt benieuwd hoe goed 'ie eigenlijk is, dat ze er zoveel moeite voor doen om 'm toch binnen te halen. Laat nou maar komen ook dan, ik wil zien waar we zo lang op hebben moeten wachten

[ Bericht 4% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 07-06-2006 16:08:27 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38629282
Ze willen hem nogal graag inderdaad. Wat ik wel verbazend vind is dat er geen andere kapers op de kust zijn.
pi_38639202
Inmiddels schijnt FC Kopenhagen ook belangstelling voor hem te hebben. Waar die het geld vandaan halen weet ik niet. De Deense competitie staat toch niet bekend als één van het grote geld.
Are you watching Paul Scholes!
pi_38640492
Denk dat de begroting van Kopenhagen niet veel onderdoet voor die van Heerenveen. Is wel een redelijk grote club natuurlijk. Verschil is dat Heerenveen op dit moment een aardig gevulde oorlogskas heeft.
pi_38650368

pi_38650397
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:20 schreef MaxPower het volgende:
Denk dat de begroting van Kopenhagen niet veel onderdoet voor die van Heerenveen. Is wel een redelijk grote club natuurlijk. Verschil is dat Heerenveen op dit moment een aardig gevulde oorlogskas heeft.
Kopenhagen is niet echt een verbetering. Zeker niet door die Mickey Mousecompetitie daar.
pi_38667136
FC Kopenhagen is al jaren in staat om vrij aardige spelers te contracteren hoor, zeker uit de Zweedse en Noorse competities. Een beetje de grootmacht in die regio, met Rosenborg en Brøndby wellicht. Allbäck bijvoorbeeld en ook een andere Braziliaan die ooit bij Feyenoord onder contract stond of waar ze een optie op hadden. Alvaro heet die.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38775726
quote:
Heerenveen blij met komst Afonso Alves
12 juni 2006
sc Heerenveen heeft een mondeling akkoord bereikt over de komst van Afonso Alves naar Friesland.

Met Malmö, de huidige werkgever van Alves, was die overeenstemming er al langere tijd en nu zijn ook de laatste hindernissen die een overgang naar Heerenveen in de weg stonden genomen. De verwachting is gerechtvaardigd dat Alves in de loop van deze week naar Heerenveen komt om een contract voor 5 jaar met de club te ondertekenen.

Na Rob Friend, Will Johnson, Gonzalo Garcia-Garcia, Gianni Zuiverloon en Michael Dingsdag, is Afonso Alves de zesde aankoop van sc Heerenveen voor komend seizoen. De 25-jarige Braziliaan, die nog tot eind 2007 een contract had bij Malmö, begon zijn carrière bij Club Atlético Mineiro in Brazilië.

Sinds 2002 speelt hij in de Zweedse competitie. De als aanvaller en aanvallende middenvelder inzetbare Braziliaan kwam daar twee seizoenen uit voor Örgryte IS uit Gotenburg en drie jaar voor Malmö FF. In de 90 duels waarin Alves in Zweden in actie kwam, scoorde hij 52 maal.
pi_38775733
Joepie, we worden kampioen
  maandag 12 juni 2006 @ 12:36:46 #200
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38775888
Riemer
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38776104
Eindelijk, dat zou tijd worden!
  maandag 12 juni 2006 @ 12:46:51 #202
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38776164
Vooral die 52 goals uit 90 wedstrijden stemt me tevreden. Is het een Ronaldo of een Koller?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38776189
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
Vooral die 52 goals uit 90 wedstrijden stemt me tevreden. Is het een Ronaldo of een Koller?
Volgens mij meer een creatieve speler.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:48:10 #204
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38776216
die optie had ik nog niet gegeven idd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 12 juni 2006 @ 12:48:31 #205
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38776225
en een contract voor 5 jaar is trouwens ook wel knap.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38776421
Derveld naar Esbjerg. Gaat hard ineens.
pi_38776505
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:48 schreef One_conundrum het volgende:
en een contract voor 5 jaar is trouwens ook wel knap.
Goede zaak inderdaad. Bij een contract van drie jaar zijn ze meestal na twee alweer weg.
pi_38777165
Mooi elftal volgend jaar
Trots van het Noorden!
  maandag 12 juni 2006 @ 13:36:22 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38777523
wel leuk maar is Alves nou spits of nummer 10?

Freund(23) voor 2 en Alves(25) voor 4,5 mil en beide spelers spitsen lijkt me een beetje kapitaal vernietiging
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38777856
Alves is aanvallende middenvelder. En het is Friend, niet Freund
  maandag 12 juni 2006 @ 13:51:41 #211
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38777943
sorry vriend
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 12 juni 2006 @ 13:53:43 #212
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38778002
--------------------------VDB

Zuiverloon___Hansson___Dingsdag___JDrost

-----------------Bosvelt-----------Pranjic
-----------Alves
Nilsson----------------Friend--------------------Garcia


Geil
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 12 juni 2006 @ 14:05:38 #213
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38778276
Met evt Breuer of Prager voor Bosvelt
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38778902
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:53 schreef One_conundrum het volgende:
--------------------------VDB

Zuiverloon___Hansson___Dingsdag___JDrost

-----------------Bosvelt-----------Pranjic
-----------Alves
Nilsson----------------Friend--------------------Garcia


Geil


Prager vind ik ook altijd goed.
  maandag 12 juni 2006 @ 14:34:48 #215
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38779009
Prager is idd echt goed 2 jaar terug uuuuuuuuuh 04\05 was ik er nog regelmatig en dan was die kerel zo goed! Deed ook gewoon zo maar even mee tegen newcastle en t was net of speelde die al 2 jaar elke weds mee. Nu ook al A interlands voor Oostenrijk. Denk niet dat Verbeek nog lang om een heen kan. Probleem is alleen dat het elftal zo jong wordt dan. Bosvelt is wel een enorme brok ervaring
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 12 juni 2006 @ 14:35:57 #216
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38779033

Zo lang er maar geen belangrijke spelers verkocht gaan worden, zou het wel eens een heel mooi seizoen kunnen gaan worden!
Wel jammer trouwens dat Derveld weg gaat, hoewel hij niet uitblonk vond ik het toch wel een leuke voetballer om er bij te hebben..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38779521
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:53 schreef One_conundrum het volgende:
--------------------------VDB

Zuiverloon___Hansson___Dingsdag___JDrost

-----------------Bosvelt-----------Pranjic
-----------Alves
Nilsson----------------Friend--------------------Garcia


Geil
Mwah...JDrost..
  maandag 12 juni 2006 @ 15:05:25 #218
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38779668
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:53 schreef One_conundrum het volgende:
--------------------------VDB

Zuiverloon___Hansson___Dingsdag___JDrost

-----------------Bosvelt-----------Pranjic
-----------Alves
Nilsson----------------Friend--------------------Garcia


Geil
Relaxed man, al 4 Nederlanders Wel goeie spelers trouwens, als dat een team wordt, wordt Frylan echt weer Boppe (ook zonder Foppe)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_38780037
En dan hebben we als vervanger Age hains natuurlijk nog
Trots van het Noorden!
pi_38780064
quote:
Roland Linz staat in de belangstelling van SC Heerenveen. De spits van Austria Wien moet in Friesland Mark de Vries opvolgen. Linz scoorde afgelopen seizoen 15 keer voor zijn club. SC Heerenveen hoeft geen transfersom voor hem te betalen.

Zaakwaarnemer Skender Fani liet weten dat er meerdere clubs hengelen naar de diensten van Linz. Ook het Portugese Boavista en clubs uit Italie en Rusland hopen de tranfervrije speler vast te leggen.
Kent iemand hem?
Trots van het Noorden!
  maandag 12 juni 2006 @ 15:22:07 #221
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38780070
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:20 schreef Kriebbel het volgende:
En dan hebben we als vervanger Age hains natuurlijk nog
Gooi je nou Heerenveen in de prullenbak?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_38780131
Wat denk je zelf
Trots van het Noorden!
  maandag 12 juni 2006 @ 15:29:46 #223
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38780247
Hmm die Linz is gratis . . . Maar dan moet Tarva in de verhuur, want dat wordt ook een topper
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38783255
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Kent iemand hem?
Mark de Vries opvolgen
pi_38783585
Ik hoop dat hij dan wel beter is inderdaad.
That's all folks!
  maandag 12 juni 2006 @ 18:40:44 #226
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38785744
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:12 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Mark de Vries opvolgen
Als 'pinch-hitter'? Ach, De Vries had nogal wat tijd nodig om te wennen en kwam daarnaast terecht in een superslecht draaiend elftal. In de play-offs vond ik 'm best aardig spelen nog, maar hij kwam uiteindelijk toch tekort.
Mocht die Linz komen (wat ik niet verwacht trouwens) hebben we mooi wat opties voor in de spits: Friend, Tärvajärvi, Linz, Boersma, Alves, Nilsson.. De laatste 2 verwacht ik daar overigens niet, maar ik ben benieuwd naar wat GJV uit de hoed wil gaan toveren. Laat 'm nou alleen 't spelersmateriaal dat 'ie ter beschikking heeft ook gaan gebruiken en niet weer zo dramatisch spelen als afgelopen seizoen. Dat zou wel een hele grote afknapper zijn!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 00:36:54 #227
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38799953
quote:
Dingsdag woedend op Vitesse-directeur
'Ik heb zeven geweldige jaren gehad bij Vitesse', vertelt Michael Dingsdag in de nieuwe Voetbal International. De centrale verdediger speelt komend seizoen bij SC Heerenveen en hield een nare smaak over aan zijn afscheid van de Arnhemse club.
In een verhaal in tijdschrift Hard Gras verklaarde Vitesse's directeur Paul van der Kraan dat hij een lek was en dat hij met zijn vader verzonnen transfergeruchten over hemzelf op internet zette. Daarnaast lijkt hij bij een flink aantal supporters uit de gratie na zijn vertrek uit Arnhem.

'Hoe dúrft-ie?', reageert Dingsdag op de opmerkingen van Paul van der Kraan. 'Als zo'n man wat tegen me heeft, moet hij zelf naar me toekomen. Terugtrappen heeft geen zin, dat ziet niet in mijn karakter. Maar ik kan wel zeggen dat het ongelooflijk veel pijn gedaan heeft.'
Hebben we dan echt een 'Paard van Troje' binnengehaald? Leuke soap wordt dit ook zo langzamerhand. Nouja, zolang het maar betrekking blijft houden op Vitesse en SC Heerenveen er niet onder lijdt!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38805662
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Als 'pinch-hitter'? Ach, De Vries had nogal wat tijd nodig om te wennen en kwam daarnaast terecht in een superslecht draaiend elftal. In de play-offs vond ik 'm best aardig spelen nog, maar hij kwam uiteindelijk toch tekort.!
Ik vond het meer veel te veel eer om de naam Mark de Vries in dat stukje tegen te komen. Meneer was voor een half jaartje gehuurd, come on!
pi_38806624
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Kent iemand hem?
Redelijk jonge spits (wordt 25). Ook international voor Oostenrijk, maar volgens mij heeft die net voor drie jaar getekend bij Boavista.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38807218
En nog maar een doelman erbij
Trots van het Noorden!
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:49:10 #232
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38851420
quote:
(13:59) Afonso Alves komt woensdag naar het Abe Lenstra Stadion om zijn handtekening te zetten onder een contract met sc Heerenveen.

De club zal de speler tussen 15:00 uur en 16:00 uur op een persconferentie presenteren. Bij de vorige geplande presentatie verliet Alves twintig minuten voor het begin zonder contract het stadion. Op dergelijke problemen hoeven we deze keer niet te rekenen. Op interviews met de nieuwste aanwinst waarschijnlijk wel.

(daarom later meer)
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:50:12 #233
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38855395
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

* Proud2beDiepfries ziet het al helemaal zitten voor volgend seizoen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:53:57 #234
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38855529
quote:
14/06 (13:59,17:40) Het is dan toch gelukt! Afonso Alves is woensdag officieel gepresenteerd als speler van sc Heerenveen. De speler is blij dat het eindelijk zover is.

,,Heerenveen is een grote club in een mooie competitie'', zei Alves tegenover de verzamelde pers in het Abe Lenstra Stadion. ,,Dit is een mooie stap vooruit.'' Het feit dat de club uitkomt in het UEFA Cup-toernooi maakte een overgang extra aantrekkelijk. De Braziliaan zette woensdag zijn handtekening onder een 5-jarig contract. Afonso Alves Martin Junior (da's zijn volledige naam) komt over van Malmö FF en speelde ook voor Örgryte en Atletico Mineiro.

(later meer)
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38857518
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]


* Proud2beDiepfries ziet het al helemaal zitten voor volgend seizoen
* SCH gaat er naast zitten
pi_38860790
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

* SCH] gaat er naast zitten [/me]
[me=anoukforza gaat er naast juigen
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:09:04 #237
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_38864855
Geld is weer afgeschreven voor de seizoenskaart dus is zit straks ook te juigen
pi_38873936
Klopt, hier is het ook weer afgeschreven

Voor het eerst dat ik blij ben dat er wat afgeschreven wordt
Trots van het Noorden!
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:57:08 #239
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38878798
quote:
Heerenveen blij met Alves, Alves blij met Heerenveen

15 juni 2006

Voorzitter Riemer van der Velde kon woensdagmiddag een kleine twintig mediavertegenwoordigers verwelkomen bij de contractondertekening met de door Heerenveen al langer begeerde Braziliaanse aanvaller Afonso Alves.



Van der Velde zei zeer verheugd te zijn dat de onderhandelingen van de afgelopen weken uiteindelijk tot resultaat geleid hebben en dat de ,,fantastische voetballer” waarop de club al sinds 2001 een oogje had, nu bij Heerenveen aan de slag gaat. Ook Alves is in zijn nopjes met de overgang naar Friesland: ,,Een mooie stap vooruit, naar een mooie club”.
Alves, die nog een contract voor een jaar had bij Malmö FF, tekende gisteren onder het toeziend oog van de verzamelde pers een contract voor vijf jaar met sc Heerenveen. Na Rob Friend, Will Johnson, Gonzalo Garcia-Garcia, Gianni Zuiverloon en Michael Dingsdag, is Afonso Alves de zesde aankoop van sc Heerenveen voor komend seizoen.

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38879455
Zal hij de nieuwe sensatie in de Eredivisie worden? Ik hoop het. Hij heeft wel een gevaarlijk uiterlijk, goed voor een spits.
That's all folks!
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:21:26 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38879504
Ze volgen em al sinds 2001 dat MOET wel een goeie wezen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38879561
Ik hoop dat Hansson nu nog blijft, dan zou er volgend seizoen echt een goed elftal staan.
pi_38879838
Wat heeft Alves zich netjes gekleed voor de contractondertekening
pi_38880257
Ziet hij er normaal nog ruiger uit?
That's all folks!
pi_38885211
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal hij de nieuwe sensatie in de Eredivisie worden? Ik hoop het. Hij heeft wel een gevaarlijk uiterlijk, goed voor een spits.
Dan zijn we 'm met kerst dus weer kwijt
Trots van het Noorden!
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:01:31 #246
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38895038
quote:
Het is dan toch gelukt! Afonso Alves is woensdag officieel gepresenteerd als speler van sc Heerenveen. De speler is blij dat het eindelijk zover is.

,,Heerenveen is een grote club in een mooie competitie'', zei Alves tegenover de verzamelde pers in het Abe Lenstra Stadion. ,,Dit is een mooie stap vooruit.'' Het feit dat de club uitkomt in het UEFA Cup-toernooi maakte een overgang extra aantrekkelijk. De Braziliaan zette woensdag zijn handtekening onder een 5-jarig contract. Afonso Alves Martin Junior (da's zijn volledige naam) komt over van Malmö FF en speelde ook voor Örgryte en Atletico Mineiro.

Alves is inzetbaar als aanvaller en achter de spitsen. Maar een voorkeur heeft hij niet. ,,Voorin kan ik op elke positie uit de voeten. Dat maakt me niet zoveel uit. En achter de spitsen, zoals bijvoorbeeld Kaka’’, zegt de Braziliaan, die niet verwacht dat Heerenveen zijn top is. ,,Mogelijk kan ik nog wel een stapje hogerop, maar ik wil me eerst bij Heerenveen bewijzen. De doelstelling is om hier een topprestatie neer te zetten. Dan zullen de clubs in de toekomst vanzelf komen.''

Ook het nationale team heeft Afonso Alves nog niet uit zijn hoofd gezet. ,,Dat wil iedere voetballer. Er lopen heel veel Brazilianen rond in Europa en de concurrentie is heel groot. Ik moet gewoon goed presteren en dan hopen dat je een kans krijgt, maar je moet ook wat geluk hebben’’, weet Alves. Hij is snel, technisch goed onderlegt en heeft een hard schot in zijn rechterbeen. Bovendien kan hij goed koppen. ,,Op die manier heb ik veel gescoord. Ik wil Heerenveen laten swingen.’’
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38895537
De verwachtingen zijn weer opgeschroeft voor komend seizoen.
pi_38904621
Nieuwe Feanfan is er. Heb altijd tegenzin om hem uit het plasticje te halen en de propaganda te moeten lezen.
pi_38904783
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
Nieuwe Feanfan is er. Heb altijd tegenzin om hem uit het plasticje te halen en de propaganda te moeten lezen.
Bij mij hetzelfde. Soms ligt ie twee weken in het folie op mijn bureau.
pi_38904951
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:49 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde. Soms ligt ie twee weken in het folie op mijn bureau.
pi_38912680
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
Nieuwe Feanfan is er. Heb altijd tegenzin om hem uit het plasticje te halen en de propaganda te moeten lezen.
Conclusie van de nieuwe Feanfan: Iedereen heeft het ontzettend naar zijn zin (gehad) bij Heerenveen en de supporters zijn allemaal even geweldig.
pi_38919249
Afonso Alves wil Heerenveen laten swingen

BERT KALTEREN

Heerenveen - De transfer van de 25-jarige Afonso Alves naar SC Heerenveen had nogal wat voeten in de aarde. Gisteren ondertekende de Brazilaan in Heerenveen een vijfjarig contract bij de Friese club. Daarmee kon defnitief een streep gezet worden onder een langlopende transfersoap rond Alves. De vertegenwoordiger van het sambavoetbal wil zijn in Zweden opgebouwde faam in Nederland een vervolg geven en wil Heerenveen laten swingen.

Na Rob Friend, Will Johnson, Gonzalo Garcia-Garcia, Gianni Zuiverloon en Michael Dingsdag is de Afonso Alves Martins jr., zoals hij officieel heet, de zesde aankoop van de Friese club. Met de komst van de Braziliaan heeft Heerenveen de selectie rond voor komend seizoen. ,,In principe zijn we klaar, maar je weet het in de voetballerij nooit. En op dit moment zijn er ook geen spelers van ons aan wie getrokken wordt’’, zei voorzitter Riemer van der Velde.

Alves is de duurste aankoop uit de geschiedenis van Heerenveen. De Friezen betalen naar verluidt een transferbedrag dat tussen de vier en vierenhalf miljoen euro ligt. Een niet misselijk bedrag beseft ook de Braziliaan, die daardoor niet extra druk voelt. ,,Ik denk dat het de juiste prijs is voor een goede speler, maar het is iets tussen de clubs. Ik denk niet dat Heerenveen een slechte speler zou kopen voor zo’n bedrag. Maar ik weet wat ik waard ben en hoop hier hetzelfde te kunnen brengen als bij Örgryte en Malmö.’’
Het was de preses zelf die Afonso Alves vijf jaar geleden bij toeval op het spoor kwam. ,,Ik was in 2001 samen met Foppe de Haan op bezoek bij Orgryte. Daar liepen twee Braziliaanse jongens rond die een testwedstrijd speelden en daar zijn blijven hangen. Sindsdien zijn we hem blijven volgen en elke keer als we hem zelf bekeken maakte Afonso Alves een bijzonder goede indruk’’, vertelde Van der Velde.

Afonso Alves kwam via zijn club Atlético Mineiro, samen met zijn maatje Paulinho Guará, in Zweden bij Orgryte terecht. ,,Beide clubs hadden een samenwerkingsverband. Zo is het balletje gaan rollen.’’ Afonso scoorde bij zijn debuut in het duel tegen Djurgardesn IF een hattrick. In 2004 scheiden hun wegen. Afonso verkaste naar Malmö FF, terwijl Guará sinds vorig jaar uitkomt voor Hammarby IF.

De Braziliaan is blij met zijn overgang naar Heerenveen. ,,Ik wilde graag weg uit Zweden. Ik heb daar vier jaar gespeeld en ben met Malmö kampioen geworden. Het was tijd voor wat anders’’, zei Alves, die uitsluitend Portugees spreekt. Hij zal in Nederland vooral aangewezen zijn op zijn Zweedse vriendin die wel de Engelse taal machtig is. ,,Nederland heeft een betere competitie dan Zweden.’’

Alves is inzetbaar als aanvaller en achter de spitsen. Maar een voorkeur heeft hij niet. ,,Voorin kan ik op elke positie uit de voeten. Dat maakt me niet zoveel uit. En achter de spitsen, zoals bijvoorbeeld Kaka’’, zegt de Braziliaan, die niet verwacht dat Heerenveen zijn top is. ,,Mogelijk kan ik nog wel een stapje hogerop, maar ik wil me eerst bij Heerenveen bewijzen. De doelstelling is om hier een topprestatie neer te zetten. Dan zullen de clubs in de toekomst vanzelf komen.’’

Ook het nationale team heeft Afonso Alves nog niet uit zijn hoofd gezet. ,,Dat wil iedere voetballer. Er lopen heel veel Brazilianen rond in Europa en de concurrentie is heel groot. Ik moet gewoon goed presteren en dan hopen dat je een kans krijgt, maar je moet ook wat geluk hebben’’, weet Alves. Hij is snel, technisch goed onderlegt en heeft een hard schot in zijn rechterbeen. Bovendien kan hij goed koppen. ,,Op die manier heb ik veel gescoord. Ik wil Heerenveen laten swingen.’’


bron: Friesch Dagblad


hier trouwens een statistiekje


2002 Örgryte IS 18 13 Zweden
2003 Örgryte IS 21 10 Zweden
2004 Malmö FF 24 12 Zweden
2005 Malmö FF 24 14 Zweden
2006 Malmö FF 7 3 Zweden

[ Bericht 3% gewijzigd door michiel_merk op 16-06-2006 14:58:15 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:54:07 #253
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38919302
Ik zou heitinga nog wel graag willen zien komen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38919684
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:54 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zou heitinga nog wel graag willen zien komen
Nicolas Hogh lijkt me ook een goede verdediger die speelde bij jong denenmarken tegen kjh
pi_38924842
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:54 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zou heitinga nog wel graag willen zien komen
Ik zou ook wel graag Kuyt willen zien komen

Ik hoop overigens wel dat Alves snel Engels of Nederlands gaat leren
pi_38939116
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:54 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zou heitinga nog wel graag willen zien komen
pi_38939128
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:25 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Conclusie van de nieuwe Feanfan: Iedereen heeft het ontzettend naar zijn zin (gehad) bij Heerenveen en de supporters zijn allemaal even geweldig.
Hoera in de gloria.
pi_38951959
Krijg met zo'n elftal weer helemaal zin in het nieuwe seizoen
Trots van het Noorden!
pi_38966675
Ik ben benieuwd hoe snel die Braziliaan ingepast kan worden. Het schijnt geen echte teamspeler te zijn, maar als hij er gewoon 15 inknalt dan is dat geen enkel probleem natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 juni 2006 @ 13:18:21 #260
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38968796
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel die Braziliaan ingepast kan worden. Het schijnt geen echte teamspeler te zijn, maar als hij er gewoon 15 inknalt dan is dat geen enkel probleem natuurlijk.
Wat mij betreft schiet 'ie d'r 25 in, heb ik ook geen problemen mee

Maarreh.. wat is je bron? Ik weet wel dat 'ie zelf toch ook wel graag naar SC Heerenveen toe wilde, al dat gemier met z'n zaakwaarnemer(-s) heeft alleen voor veel vertraging gezorgd, maar dat heeft hij toch op weten te lossen.. Ach, en anders geeft Paultje Bosvelt 'm maar ff een schop onder z'n achterste.. Luisteren zal 'ie
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38968905
Ik ben benieuwd - onze ervaring met dit soort mensen is wisselend, er is een groot taalprobleem en hij klinkt wel erg zelfverzekerd.
pi_38969462
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Maarreh.. wat is je bron? Ik weet wel dat 'ie zelf toch ook wel graag naar SC Heerenveen toe wilde, al dat gemier met z'n zaakwaarnemer(-s) heeft alleen voor veel vertraging gezorgd, maar dat heeft hij toch op weten te lossen..
Of hij een teamspeler is of niet heeft toch niets te maken met het feit dat hij graag naar een club toe wil?
  zondag 18 juni 2006 @ 13:47:09 #263
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38969530
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:44 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Of hij een teamspeler is of niet heeft toch niets te maken met het feit dat hij graag naar een club toe wil?
Nee, maar het geeft mijns inziens wel aan dat hij toch ook heel graag hier wil slagen en daarvoor heeft hij de club (lees: het team) wel nodig... Ik vind het dus wel een 'voordeel'..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_38970356
Jep, maarja, zo reageert in principe iedere speler op een transfer. Helemaal voor zo'n bedrag, voor zo'n lange tijd, en op zo'n leeftijd
Maar goed, laten we hopen dat het goedkomt
pi_38970417
Tuurlijk komt het goed! 8)
Trots van het Noorden!
pi_38975008
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Wat mij betreft schiet 'ie d'r 25 in, heb ik ook geen problemen mee

Maarreh.. wat is je bron? Ik weet wel dat 'ie zelf toch ook wel graag naar SC Heerenveen toe wilde, al dat gemier met z'n zaakwaarnemer(-s) heeft alleen voor veel vertraging gezorgd, maar dat heeft hij toch op weten te lossen.. Ach, en anders geeft Paultje Bosvelt 'm maar ff een schop onder z'n achterste.. Luisteren zal 'ie
Een journalist van een Zweedse krant typeerde hem zo in VI. Als hij de goal ziet, ziet hij niets anders meer. Lijkt me voor een spits geen slechte eigenschap trouwens, maar assists hoefde men in Heerenveen niet van hem te verwachten vond hij.

Riemer zei in hetzelfde stukje dat hij hem het liefst van rechts ziet spelen, omdat hij zo'n fantastische rechter heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 juni 2006 @ 12:40:57 #267
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38998587
Mocht 'ie vanaf rechts gaan spelen, dan verliest waarschijnlijk Yildirim z'n plek.. Afgaande op de laatste anderhalf jaar niet geheel onterecht denk ik, maar toch wel verrassend..
Nouja, en wat die journalist betreft.. Misschien liep er in Zweden wel nooit iemand vrij om de bal 'over te nemen' Bij Heerenveen loopt (althans, dat mag ik hopen) wat meer kwaliteit op het veld rond, dus heeft 'ie ook meer mogelijkheden om goed samen te spelen.. Ik ben benieuwd, heb d'r in ieder geval al megazin weer in... En we moeten nog zo'n 2 maanden wachten voordat de competitie weer begint

PS. OP is nu aangevuld (met dank aan rubbereend) met alle eerdere centrale SC Heerenveen-topics.. Dat de volgende topic-opener ze over moge/wil nemen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 19 juni 2006 @ 13:08:58 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38999413
neej op rechts midden moetie achter nilsson. en dan de linker kant met pranjic en garcia
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38999552
Heerenveen krijgt wel een speelse ploeg als je de spelers bekijkt, met veel mogelijkheden om te switchen naar een andere speelstijl. Bijvoorbeeld met spits Friend.
That's all folks!
  maandag 19 juni 2006 @ 14:05:05 #270
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_39001288
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
neej op rechts midden moetie achter nilsson. en dan de linker kant met pranjic en garcia
Ben bang dat de ploeg dan aanvallend wel erg sterk wordt, maar verdedigend erg kwetsbaar.. In principe heb je dan 3 aanvallend ingestelde spelers op zowel je rechter-(Zuiverloon, Alves, Yildirim) als linker-(Jeroen Drost, Pranjic, Garcia-Garcia)flank (beide backs mogen toch wel graag mee opkomen volgens mij.. correct me if i'm wrong), tel daarbij op een spits en je hebt nog slechts Bosvelt als controleur op het middenveld en je centrale verdedigingsduo+keeper over..
Bovendien vind ik dat zonde voor de ontwikkeling van spelers als André Hansen, Hjalte Bo Norregaard, Thomas Prager, Michael Bradley, etc., die ook allemaal prima op het middenveld uit de voeten kunnen.. Zij moeten het dan gaan doen met wedstrijden in de beloften, schaarse invalbeurten en/of worden verhuurd? Niet een goed plan imho..

Nouja, we zien wel wat GJV uit de hoed gaat toveren.. Eerst maar afwachten of er niet (alsnog) spelers verkocht worden en/of er nog iemand bij komt?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 19 juni 2006 @ 14:08:54 #271
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39001427
Prager voetbalt Bosvelt eruit. En yilderim komt dit seizoen niet aan de bak denk ik
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 19 juni 2006 @ 14:22:57 #272
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_39001911
-foutje-

Prager op de plaats van Bosvelt kan, maar je mist dan een hele brok ervaring, zeker wanneer Hansson onverhoopt toch verkocht wordt..
Maar Nilsson ipv Yildirim is een optie.. (te) Veel keus in ieder geval, dat is wel eens anders geweest..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_39005929
Beter te veel keus dan helemaal geen keus toch?
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:01:52 #274
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39128368
quote:
Contract voor Robbert Maruanaya

Donderdagochtend werd in het Abe Lenstra Stadion de overeenkomst getekend tussen sc Heerenveen en Robbert Maruanaya.



Yme Kuiper en Robbert Maruanaya tekenen het contract.


De 20-jarige Maruanaya is al lang geen onbekende meer bij sc Heerenveen. Sinds zijn vijftiende speelt de bij AFC ’34 begonnen rechtsbenige verdediger bij Heerenveen. Het vertrouwen dat de club in Maruanaya heeft is tot uitdrukking gebracht in een contract voor een jaar met de optie voor nog een jaar.
De kersverse contractspeler is positief over zijn kansen bij Heerenveen: “Een plaats bij de selectie van achttien spelers moet ik toch wel kunnen veroveren, daar heb ik wel vertrouwen in. Van daaruit zien we wel verder.”
quote:
Robbert Maruanaya heeft donderdag een contract getekend dat hem voor nog een jaar aan sc Heerenveen bindt. De speler gaat er vanuit dat hij komend seizoen een plaats bij de eerste achttien verovert.

Maruanaya speelt al sinds zijn vijftiende bij sc Heerenveen. De club sloot een overeenkomst met de verdediger voor een jaar, met een optie voor nog een jaar. Op de officiële site van de club spreekt de speler zijn ambitie uit: ,,Een plaats bij de selectie van achttien spelers moet ik toch wel kunnen veroveren, daar heb ik wel vertrouwen in. Van daaruit zien we wel verder.''

Rechtsbenige verdedigers zijn meer dan welkom op dit moment. sc Heerenveen contracteerde weliswaar Gianni Zuiverloon voor de positie van rechtsback, maar de spoeling is wel dun. Afgelopen seizoen speelde Jakob Poulsen regelmatig als rechtsachter, terwijl diens kwaliteiten duidelijk meer op het middenveld liggen. Met het vertrek van Marcel Seip en Saïd Bakkati is een verdediger die met rechts een bal kan trappen geen overbodige luxe.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39138891
Heb hem na afloop van het seizoen nog in een oefenduel tegen Veendam gezien, toen draaide hij vrij makkelijk mee, al zegt dat niet zoveel.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:30:55 #276
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_39151019
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:08 schreef One_conundrum het volgende:
Prager voetbalt Bosvelt eruit. En yilderim komt dit seizoen niet aan de bak denk ik
Dan mag die wel een jaartje in Arnhem komen ballen, weer zijn vorm van 2 jaar geleden terugvinden! Hoe komt t dat hij van hero naar zero gegaan is, in zo'n korte tijd? Hoog in de bol?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_39152401
Met name omdat hij drie keer per week in de kroeg staat. Ook op de dag voor de wedstrijd etc.
pi_39152741
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:11 schreef MaxPower het volgende:
Met name omdat hij drie keer per week in de kroeg staat. Ook op de dag voor de wedstrijd etc.
Serieus?
pi_39152823
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:11 schreef MaxPower het volgende:
Met name omdat hij drie keer per week in de kroeg staat. Ook op de dag voor de wedstrijd etc.
je bedoeld yilderim ? die zie ik idd vaak in de kroegen hier (drachten)
pi_39153053
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

je bedoeld yilderim ? die zie ik idd vaak in de kroegen hier (drachten)
Ik denk Yildirim

En als ie niet in de kroeg is ligt ie wel in bed met een 16 jarig meisje.
pi_39153361
Niet alleen 16-jarigen hoor...
pi_39153376
Hij gaat volgens mij deze maand trouwen by the way.
pi_39153948
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef MaxPower het volgende:
Hij gaat volgens mij deze maand trouwen by the way.
Niet alleen 16 jarigen nee, maar ik was wel quite shocked toen ik dat hoorde En z'n verloofde kan er allemaal maar mee leven schijnt...

Of wat dacht je van onze keeper die ook binnenkort gaat trouwen en ook vreemd is gegaan? Of die Zweedse linksvoor idem dito... En zo kunnen we nog wel even doorgaan
pi_39155546
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Niet alleen 16 jarigen nee, maar ik was wel quite shocked toen ik dat hoorde En z'n verloofde kan er allemaal maar mee leven schijnt...

Of wat dacht je van onze keeper die ook binnenkort gaat trouwen en ook vreemd is gegaan? Of die Zweedse linksvoor idem dito... En zo kunnen we nog wel even doorgaan
En ik maar denken dat Heerenveen alleen maar ideale schoonzonen in de selectie heeft
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:09:47 #285
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39155984
Onze keeper is regelmatig in Club Noa te vinden, zowel donderdags als zaterdags
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39156078
Als die vrouwen nou niet zoveel aandacht gaven aan die voetballers was er niks aan de hand.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:18:25 #287
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39156139
wel lachen: de laatste keer dat ik VDB zag wastie samen met Jeroen D. Dat scheelde echt 30cm in lengte. Jeroen met zijn knullige zwarte brilletje op en vage kapsel. VDB haar omhoog. Beetje zielig jochie die jeroen . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39156439
Welnee joh, die Drostjes zijn geweldig. Niet alleen als voetballer maar ook als persoon.
pi_39156738
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
wel lachen: de laatste keer dat ik VDB zag wastie samen met Jeroen D. Dat scheelde echt 30cm in lengte. Jeroen met zijn knullige zwarte brilletje op en vage kapsel. VDB haar omhoog. Beetje zielig jochie die jeroen . . .
Hoezo zielig?
pi_39484856
quote:
Verbeek kon over vrijwel de gehele selectie beschikken. Op Petter Hansson na was iedereen aanwezig. De Zweedse international geniet nog van zijn vakantie en voegt zich over twee weken, als Heerenveen naar Ameland vertrekt voor een trainingskamp, bij de groep. Van buitenlandse belangstelling voor de centrale verdediger is op dit moment geen sprake. Vanuit Griekenland was interesse voor Hansson, maar de belangstelling heeft niet geleid tot een concreet bod.

bron: sc-heerenveen.nl
Wat een selectie hebben we komend seizoen

----------------------------------Vandenbussche------------------------------

----Zuiverloon------------Hansson------------Dingsdag-------Drost-------

-----------------Bosvelt-------------------------------Pranjic------------------

--------------------------------------Alves--------------------------------------

----Nilsson------------------------Friend-------------------Garcia-Garcia--
pi_39485471
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat een selectie hebben we komend seizoen

----------------------------------Vandenbussche------------------------------

----Zuiverloon------------Hansson------------Dingsdag-------Drost-------

-----------------Bosvelt-------------------------------Pranjic------------------

--------------------------------------Alves--------------------------------------

----Nilsson------------------------Friend-------------------Garcia-Garcia--
Ik neem aan dat Waterman op doel staat toch?
pi_39485726
Nee.

Is wel 90% fit, maar ik schat de kans op 99% dat Vandenbussche komend seizoen nr. 1 is. Ze hebben binnen de club het vertrouwen in hem uitgesproken, en vinden dat hij goed vooruit is gegaan afgelopen seizoen. Bij Waterman staan wat vraagtekens bij zijn fysieke gesteldheid, na 2 zware blessures.

En omdat ie zo mooi is het schaduwelftal ook nog even:

-------------------------------------Waterman/Wintjens----------------------------

---Poulsen----------------H. Drost------------------Breuer----------??----------

-------------------------Hanssen-----------------------------Prager---------------

-------------------------------------------Kissi---------------------------------------

---Yildirim------------------------Tarvajarvi/Boersma--------??

En dan kan ik Bradley en Norregaard niet eens kwijt.
pi_39485956
Dat zou ik schandalig vinden. Vandenbussche heeft afgelopen seizoen laten zien dat hij gewoon niet de keeper is die wij zoeken.

Wij Willen Waterman
pi_39485985
Wintjens als 3e keeper?
pi_39486020
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
Dat zou ik schandalig vinden. Vandenbussche heeft afgelopen seizoen laten zien dat hij gewoon niet de keeper is die wij zoeken.
Jouw mening.

Wintjens is in principe derde keeper, maar zal idd tweede keeper zijn tot dat Boy 100% fit is.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:20:59 #296
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39486160
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
Dat zou ik schandalig vinden. Vandenbussche heeft afgelopen seizoen laten zien dat hij gewoon niet de keeper is die wij zoeken.
Waarom niet volgens jou?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39486183
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Jouw mening.
Bij NieuwNoord is Brian alleen maar populair omdat ie een biertje meedrinkt en zo jofiaal doet. Maar toen Boy de eerste wedstrijden keepte was bijna iedereen van mening dat hij beter was. Boy is veel meer allround.
pi_39486220
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Waarom niet volgens jou?
Hij is wisselvallig en niet stevig genoeg in alle opzichten, goede 2e keeper maar niet meer dan dat.

Persoonlijk vind ik Waterman beter dan bv. zo'n overschatte Stekelenburg.
pi_39486301
Zoals ik al zei zet men voornamelijk vraagtekens bij de fysieke gesteldheid van Boy (hij is dus nog niet fit). Niemand twijfelt aan zijn keeperskwaliteiten. Ook ik niet.
pi_39492618
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:24 schreef MaxPower het volgende:
Niemand twijfelt aan zijn keeperskwaliteiten. Ook ik niet.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 02:54:23 #301
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_39495859
En alweer helemaal vol... verder posten in: [centraal] sc Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')