abonnement Unibet Coolblue
pi_37457412
Omdat het erg moeilijk is een grens te bepalen van wat wel en niet geplaatst mag worden i.v.m. spoileren, geldt dacht ik de algemene regel dat er niks gemeld wordt over de nog te komen afleveringen. Dus geen tekst en geen foto's.

Het lijkt me dat een opmerking als "het wordt steeds mooier/beter" als onschuldig beschouwd moet worden, dat zegt n.l. iets over de kwaliteit van het programma, maar het plaatsen van duidelijke foto's van scenes en letterlijke verhaaltekst van nog uit te zenden afleveringen is dat natuurlijk niet...
  maandag 1 mei 2006 @ 16:20:14 #227
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_37457789
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:09 schreef Molline het volgende:
Omdat het erg moeilijk is een grens te bepalen van wat wel en niet geplaatst mag worden i.v.m. spoileren, geldt dacht ik de algemene regel dat er niks gemeld wordt over de nog te komen afleveringen. Dus geen tekst en geen foto's.

Het lijkt me dat een opmerking als "het wordt steeds mooier/beter" als onschuldig beschouwd moet worden, dat zegt n.l. iets over de kwaliteit van het programma, maar het plaatsen van duidelijke foto's van scenes en letterlijke verhaaltekst van nog uit te zenden afleveringen is dat natuurlijk niet...
Ik denk dat die grens niet moeilijk te bepalen is!
Geen tekst van wat er gaat gebeuren en geen foto's van wat er gaat gebeuren! Lijkt me simpel..
En een tekst over dat het steeds mooier/beter wordt, dat willen we toch allemaal graag weten! Vind ik persoonlijk echt niks mis mee!

Maar laten we het gezellig houden, want we zijn hier allemaal voor 1 ding, en dat is voor een geweldige serie!!
pi_37457871
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef Starlie het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan mensen die zo moeilijk doen, ik denk dat CrazyDutchPunk het gewoon goed bedoelde! Ik vind het wel leuk om te weten dat het in de toekomst ook nog leuk blijft!!

Sommige mensen kwellen zichzelf hier door niets te mogen weten van wat er in de toekomst gaat komen! Zelfs sommige foto's worden al als spoilers gezien!!!
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten of ze het wel of niet willen weten maar ga anderen niet lopen afvallen omdat zij iets leuks kwijt willen! Ze vertellen toch niet wat er gaat gebeuren?!!

Zo dat moest ik even kwijt! Heb alweer zin in morgenavond!!!!!
Eens, dan moet je ook niet mee doen op een forum.
Maar gewoon thuis zitten en alleen naar serie kijken.
pi_37458243
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:20 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik denk dat die grens niet moeilijk te bepalen is!
Geen tekst van wat er gaat gebeuren en geen foto's van wat er gaat gebeuren! Lijkt me simpel..
En een tekst over dat het steeds mooier/beter wordt, dat willen we toch allemaal graag weten! Vind ik persoonlijk echt niks mis mee!

Maar laten we het gezellig houden, want we zijn hier allemaal voor 1 ding, en dat is voor een geweldige serie!!
Je hebt het mooi samengevat Starlie! Zo is het precies.
Trouwens met die grens bedoelde ik dat wat de een als spoiler ziet, de ander misschien onschuldig vindt. Daarom ligt het m.i. soms wat moeilijk...
pi_37458315
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:34 schreef Christibel het volgende:

[..]

Maar dat wil ik helemaal niet weten. Is het nu zo moeilijk om gewoon te posten over de afleveringen die we hier al gezien hebben. Er is toch een USAtopic om zulke dingen te melden.

* begint zich steeds meer te irriteren aan opmerkingen van hoe leuk/spannend/etc het nog wel niet gaat worden
Ik begrijp jou ook wel hoor Christibel!
pi_37458379
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:40 schreef Koningin het volgende:
Foto's van de aflevering van morgen:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Ziet er weer spannend uit.
Ga je dit nu elke week doen, Koningin?

Molline zich afvraagt waarom?
  maandag 1 mei 2006 @ 16:41:48 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37458413
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:40 schreef Molline het volgende:

[..]

Ga je dit nu elke week doen, Koningin?

Molline zich afvraagt waarom?
Ze staan toch mooi achter linkjes? Ik zie het probleem niet meer. Van de vorige keer begreep ik dat het foto's waren uit de aankondigingen op tv, dus dan zal dit ook wel zo zijn.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37458622
Ja, jullie moeten niet elk berichtje of linkje zo opblazen hoor. Je zit nou eenmaal op internet, daar zie je wel eens vaker wat voorbij schieten dat je niet wil weten.
pi_37458795
O.K.
pi_37459383
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:48 schreef Fannetje het volgende:
Ja, jullie moeten niet elk berichtje of linkje zo opblazen hoor. Je zit nou eenmaal op internet, daar zie je wel eens vaker wat voorbij schieten dat je niet wil weten.

Er is toch ook een topic over wat er in de USA en zo gebeurd? Dit is de enige serie waarbij (zelfs de kleinste) spoilers het echt bederven voor mij (en wel meerderen met mij), daar kan toch ook wel rekening mee gehouden worden aangezien dit het NL topic is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Redactie Frontpage maandag 1 mei 2006 @ 17:17:28 #236
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_37459416
foto's achter linkjes
tekst in spoilertags

dan kun je toch zelf kiezen of je kijkt? ik vind het goed zo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 1 mei 2006 @ 17:18:56 #237
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37459459
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef rena het volgende:

[..]


Er is toch ook een topic over wat er in de USA en zo gebeurd? Dit is de enige serie waarbij (zelfs de kleinste) spoilers het echt bederven voor mij (en wel meerderen met mij), daar kan toch ook wel rekening mee gehouden worden aangezien dit het NL topic is
pi_37459508
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef rena het volgende:

[..]


Er is toch ook een topic over wat er in de USA en zo gebeurd? Dit is de enige serie waarbij (zelfs de kleinste) spoilers het echt bederven voor mij (en wel meerderen met mij), daar kan toch ook wel rekening mee gehouden worden aangezien dit het NL topic is
Als ik wil weten wat er nog staat te gebeuren kijk ik zelf wel op tv.com, daar kun je alles vooruitlezen...
  maandag 1 mei 2006 @ 17:31:12 #239
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_37459782
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Molline het volgende:

[..]

Als ik wil weten wat er nog staat te gebeuren kijk ik zelf wel op tv.com, daar kun je alles vooruitlezen...
Ohoooo dit is ook een spoiler!! Ik wist niet dat je daar vooruit kon lezen!!

Grapje hoor!!!
  maandag 1 mei 2006 @ 18:22:41 #240
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37461099
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef rena het volgende:
Dit is de enige serie waarbij (zelfs de kleinste) spoilers het echt bederven voor mij (en wel meerderen met mij), daar kan toch ook wel rekening mee gehouden worden aangezien dit het NL topic is
right

en daarnaast - en dat is ook al eerder gezegd - is het gepats over downloaden e.d. zwaar irritant...

foto's via linkjes lijkt me voor niemand een probleem, vooral mee doorgaan lijkt me
  maandag 1 mei 2006 @ 20:22:01 #241
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37464912
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:

[..]

right

en daarnaast - en dat is ook al eerder gezegd - is het gepats over downloaden e.d. zwaar irritant...

foto's via linkjes lijkt me voor niemand een probleem, vooral mee doorgaan lijkt me
Idd dan heb je zelf meer de keuze om te kijken of niet.
  Redactie Frontpage maandag 1 mei 2006 @ 20:23:18 #242
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_37464960
Dat zei ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_37465021
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef rena het volgende:

[..]


Er is toch ook een topic over wat er in de USA en zo gebeurd? Dit is de enige serie waarbij (zelfs de kleinste) spoilers het echt bederven voor mij (en wel meerderen met mij), daar kan toch ook wel rekening mee gehouden worden aangezien dit het NL topic is
Ik zie niet in waarom een opmerking als "Ik heb moeten huilen om een willekeurige aflevering" een spoiler is. Je weet toch niet welke aflevering en wat er gebeurt? Ik stel echte spoilers ook niet op prijs, en dingen als "Oe! De volgende aflevering wordt janken!" ook niet. Maar zo'n algemene opmerking als die hierboven kan ik toch echt niet als een spoiler zijn.
En zijn foto's in linkjes ook al een probleem? Kom op zeg, dan klik je toch niet?
pi_37465322
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom een opmerking als "Ik heb moeten huilen om een willekeurige aflevering" een spoiler is. Je weet toch niet welke aflevering en wat er gebeurt? Ik stel echte spoilers ook niet op prijs, en dingen als "Oe! De volgende aflevering wordt janken!" ook niet. Maar zo'n algemene opmerking als die hierboven kan ik toch echt niet als een spoiler zijn.

Ja, maar het hoort sowieso allemaal niet in dit topic thuis en het is gewoon irritant.
quote:
En zijn foto's in linkjes ook al een probleem? Kom op zeg, dan klik je toch niet?
Dat zijn niet mijn woorden Ik erger me niet aan spoilertags en foto's opzich, maar de discussie uit het USA topic die langzamerhand hier heen komt
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37465605
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:32 schreef rena het volgende:

[..]


Ja, maar het hoort sowieso allemaal niet in dit topic thuis en het is gewoon irritant.
Niet mee eens. Maar goed, je mag zo denken
quote:
Dat zijn niet mijn woorden Ik erger me niet aan spoilertags en foto's opzich, maar de discussie uit het USA topic die langzamerhand hier heen komt
Ik heb het USA topic nog nooit gelezen, dus zou niet weten wat zich daar allemaal afspeelt.
Maar zolang er niet inhoudelijk wordt ingegaan op aflveringen ná 2.08 vind ik alles best.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:59:08 #246
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37471502
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:39 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Niet mee eens. Maar goed, je mag zo denken
[..]

Ik heb het USA topic nog nooit gelezen, dus zou niet weten wat zich daar allemaal afspeelt.
Maar zolang er niet inhoudelijk wordt ingegaan op aflveringen ná 2.08 vind ik alles best.
Och nu je het toch daarover hebt...

pi_37477548
Dat spoilergezeik hier is echt om van te janken. Heb het gewoon over GA, alles wat achter een link staat verpest je plezier niet zolang je er niet op klikt. En als je dat wel doet moet je niet gaan janken maar de stekker uit het stopcontact trekken en tussen elke aflevering in een hoekje van de kamer kruipen om de verleidingen te weerstaan.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2006 04:24:11 ]
pi_37478125
Genoeg over spoilers!

MEREDITH
pi_37479006
Vanavond weer!!!
pi_37480219
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')