Was een leuk potje wel. Voor rust vond ik Sparta wat mat, na rust maakten ze verdiend gelijk. Sheffield United erg matig voor een Premiership-team. Wel leuk, die hoeveelheid fans die er weer was. Waren er volgens mij meer dan wat menig Nederlands team mee neemt naar uitduels. Bij Sparta - PSV waren er alvast minder Eindhovenaren vorig jaar, ADO Den Haag had toen wel redelijk wat meegenomen.
Ik vond de defensie van Sparta op Polak na goed spelen. Voor rust kwam al het gevaar van Sheff Utd via de kant van Polak. Olfers en Schenkel fysiek prima, De Roover deed ook leuke dingen en had veel inzet. Medunjanin vond ik ongelukkig spelen. Aan de bal is het genieten, maar te vaak had hij de bal niet en was hij onzichtbaar. Of hij wilde het te mooi doen. Bouaouzan vond ik fijn invallen, paar mooie acties en dan ook een schot of pass er op laten volgen.
Wel geinig, die kerel die op Gerald Vanenburg lijkt was er ook weer. Stond wederom te schreeuwen in de goot daar. Saïdi was "een shoarmavreter" en een "tering Feyenoorder".

Sowieso een leuke tribune, de Denis Neville. Alleen al luisteren naar die echte Sparta-fans is schitterend.
Dat penaltyschieten in de rust was wel vaag. Die ene Marokkaan zonder handtas was al af, ging ie nog een keer een Panenka showen.

En ik denk inderdaad dat die kerel iets gezegd had tegen "klotelul" Jol. Misschien "You already know the result?" ofzo.....
En Saïdi zal wel mogen tekenen daar.