Om te beginnen, en met een klein budget, als FUN, echt wel chinese zooi kopen.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:19 schreef t0n het volgende:
koop geen chinees... dingen lopen kut, gaan kapot en weet ik 't allemaal.
In beslagname en process verbaal. De minibike wordt ook vernietigd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:00 schreef CittaR het volgende:
wat voor boete staat erop als je wordt aangehouden op een minibike op de openbare weg?
Vind die grote ook wel mooi. Is ook nog een droom van mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar deze Chinees gekocht voor 175 euro bij http://www.sjrbikes.nl/ en dik tevreden.
[afbeelding]
Heb er in 4 maanden toch leuk mee gereden, en het ding werkt nog steeds als nieuw.![]()
Ik rij alleen op afgelegen parkeerterreinen. Een paar weken geleden kwam er een politiebusje langs.
En die reed lekker door.![]()
Van mij ook, ik heb hem niet meer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef mikezwet het volgende:
Vind die grote ook wel mooi. Is ook nog een droom van mij![]()
Zware 4 takt crosser of Supermotard
Mijn buurman repareert veel aan minibikes, en het viel hem op dat de transmissie die vaak stuk ging bij mijn apparaat anders is uitgevoerd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:28 schreef t0n het volgende:
ik heb twee kleine gehad... allebei bagger kut en slecht. maar goed... Blata... da's wel nice, of Sendai Tai Chi, maar die zijn wel even andere prijsklasse.
Honda SS50 ? Ik heb zelf een dax (imitatie) en had een monkeyquote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van mij ook, ik heb hem niet meer.
Als ik nog een rijk word komt er nog wel eentje bij.
Heb nu alleen nog maar een SS.
Langere afstanden rijden, en een leven boven de 160 km/u heeft ook wel wat.![]()
[..]
Mazzel, ga d'r in ieder geval niet vanuit bij een chineesje.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
En het is trekken en lopen bij het ding.
Tel daar maar 950 cc bij op.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef mikezwet het volgende:
Honda SS50 ? Ik heb zelf een dax (imitatie) en had een monkey![]()
Wat moest je aanpassen? geheim van de meester?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef hollander172 het volgende:
Mazzel, ga d'r in ieder geval niet vanuit bij een chineesje.
Moest die van mij ook eerst even openschroeven en wat "herstelwerkzaamheden" doen voor ie snel wilde starten.Maakt verder niet uit als je sleutelen leuk vindt maar sleutelen zal je in veel gevallen.
![]()
Komt er nog een minibikemeeting Peppie?![]()
![]()
Die heeft me vader ook. Dat is nog een gele. Hij heeft er een hoog stuur op gezet (en pas 3000 km in 5 jaar gereden). Vond het zelf niet echt prettig rijden maar ik ben maar tot 100 cc gewend dusquote:Op woensdag 26 april 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tel daar maar 950 cc bij op.![]()
[..]
Benzineleidinkje zat klem en was te lang, luchtfilter was meer een astmafilter dus even opnieuw gevuld, choke deed niet zoveel etc. etc.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Wat moest je aanpassen?
10 keer beter die stickersquote:Op woensdag 26 april 2006 22:32 schreef Ger-E het volgende:
Vandaag wat stickers geplakt, vind het wel ogen, geel met blauw en wit.....
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ik de bike aan ging schaffen, had hij een doos vol me mapjes waarin verschillende stcker sets zaten, daar gaf hij er 3 verschillende van mee. Kreeg ik bij me bike.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:13 schreef TFD het volgende:
waar heb je die stickers gekocht als ik vragen mag? ik ben op zoek naar stickers die op de bmw williams f1 auto zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |