abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:23:36 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37275605
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:18 schreef Eilanden het volgende:
Ik las net dat de fansite Bsiderats uit protest de site min of meer op zwart heeft gegooid
En derat lijkt wel druk bezocht, die site is traag!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37275832
quote:
Mommers: `Ik stap niet op`


Het bericht dat Algemeen Directeur Theo Mommers NAC zou verlaten is volgens de betrokkene zelf lariekoek. `In BN/De Stem, een regionale krant, las ik dat ik ontslag heb genomen. Ik ben niet opgestapt en ik stap niet op`, zegt Mommers vandaag in de telegraaf.

Mommers denkt bijna zeker te weten dat het bericht van de zogenaamde vijfde colonne afkomstig is: `Er is een groep mensen, die zelf aan de macht wil komen bij NAC en er zelfs niet voor terugdeinst bepaalde media te gebruiken. Dit is uiterst bedenkelijk en ik ga met mijn advocaat kijken welke middelen ik kan inzetten.`


Bron : De Rat, de telegraaf
Jaaaa, gooi er ook nog maar een rechtzaakje tegen aan, er gebeurt toch nog niks rondom de club.
pi_37275857
toepaselijke OP
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:32:08 #79
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_37275869
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Thieske het volgende:

[..]

Jaaaa, gooi er ook nog maar een rechtzaakje tegen aan, er gebeurt toch nog niks rondom de club.
Natuurlijk, NOS TT die de plank misslaan, dat is belangrijk nu....

Goed bezig Theo!
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:44:11 #80
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37276180
'Mommers stapt helemaal niet op bij NAC'

25/4/2006 11:27

Theo Mommers spreekt de berichten tegen dat hij vertrekt bij NAC Breda. De algemeen directeur meent dat de vijfde colonne een coupe wil plegen en beraadt zich op juridische stappen.
'In BN De Stem, een regionale krant, las ik dat ik ontslag heb genomen. Ik ben niet opgestapt en ik stap niet op', reageerde Mommers verbaasd op de website van De Telegraaf.

Mommers weet wel hoe het bericht de wereld in is geholpen. 'Het komt van de vijfde colonne. Er is een groep mensen die zelf aan de macht wil komen bij NAC en er zelfs niet voor terugdeinst bepaalde media te gebruiken. Dit is uiterst bedenkelijk en ik ga met mijn advocaat kijken welke middelen ik kan inzetten.'

NAC beleeft een turbulent seizoen. De Brabanders startten als gevaarlijke outsider voor een plek bij de eerste vijf in de Eredivisie, maar eindigden onder de streep, waardoor play-offs om lijfsbehoud noodzakelijk zijn. Het nietige TOP Oss dwong daarin een derde duel (vrijdag) af met NAC.

De tegenvallende prestaties kostten de coaches Ton Lokhoff en Cees Lok al ontslag. Mommers staat er evenmin goed op bij een deel van de aanhang. Hij werd een maand geleden geraakt door een ijsklont bij een supportersbijeenkomst.
pi_37276312
nietig?
pi_37276375
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:48 schreef outcast_within het volgende:
nietig?
Ja, jullie verloren thuis met 4-1 van Omniworld.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:47:11 #83
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_37278085
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
'Mommers stapt helemaal niet op bij NAC'

25/4/2006 11:27

Theo Mommers spreekt de berichten tegen dat hij vertrekt bij NAC Breda. De algemeen directeur meent dat de vijfde colonne een coupe wil plegen en beraadt zich op juridische stappen.
'In BN De Stem, een regionale krant, las ik dat ik ontslag heb genomen. Ik ben niet opgestapt en ik stap niet op', reageerde Mommers verbaasd op de website van De Telegraaf.

Mommers weet wel hoe het bericht de wereld in is geholpen. 'Het komt van de vijfde colonne. Er is een groep mensen die zelf aan de macht wil komen bij NAC en er zelfs niet voor terugdeinst bepaalde media te gebruiken. Dit is uiterst bedenkelijk en ik ga met mijn advocaat kijken welke middelen ik kan inzetten.'

NAC beleeft een turbulent seizoen. De Brabanders startten als gevaarlijke outsider voor een plek bij de eerste vijf in de Eredivisie, maar eindigden onder de streep, waardoor play-offs om lijfsbehoud noodzakelijk zijn. Het nietige TOP Oss dwong daarin een derde duel (vrijdag) af met NAC.

De tegenvallende prestaties kostten de coaches Ton Lokhoff en Cees Lok al ontslag. Mommers staat er evenmin goed op bij een deel van de aanhang. Hij werd een maand geleden geraakt door een ijsklont bij een supportersbijeenkomst.
Anders plaats je steeds "nieuws" als het 2/3 posts eerder al is genoemd...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_37285178
Voorverkoopinfo Top Oss-NAC
Vanmiddag heeft overleg plaatsgevonden over de kaartverkoop voor het beslissende duel van vrijdag a.s. Het bleek een zware bevalling na de incidenten van gisteren, maar het resultaat stemt tot tevredenheid.


NAC Breda is wederom welkom met een supportersschare van zo'n 300 fans. De helft hiervan is inmiddels al verkocht door de Supportersvereniging. De overige kaarten gaan donderdagavond om 19.00u in de verkoop aan de kassa's van het NAC Stadion. Wederom kan op één clubcard of seizoenkaart één omwisselbiljet gekocht worden. Ditmaal mag één persoon echter slechts 2 seizoenkaarten bij zich hebben.

Verder belangrijk:


Er geldt wederom een verplichte buscombi (vertrektijden volgen)


Op last van de lokale driehoek mogen enkel supporters mee die een pasfoto hebben ingeleverd


Zowel op de verkoopavond als op de wedstrijddag wordt uw seizoenkaart gescand om te controleren of u een pasfoto hebt ingeleverd. Hebt u dat niet dan kunt u geen kaart kopen resp. krijgt u geen toegang tot de bus.


Op de verkoopavond en op de wedstrijddag kunnen géén pasfoto's meer worden ingeleverd. Inleveren van pasfoto's is mogelijk tot donderdag 15.00u


Op de wedstrijddag zal Oss hermetisch worden afgesloten. Er zijn diverse controlepunten en mensen zonder geldige toegangskaart en afkomstig uit de omgeving van Breda zullen worden gearresteerd of teruggestuurd. Wij roepen dan ook dringend op NIET naar Oss af te reizen zonder geldig toegangsbewijs


Zoals bekend betaalt NAC voor seizoenkaarthouders de toegang tot het stadion en gaan leden van de Club van 1912 zelfs helemaal gratis
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37289480
Hoe laat zou ik bij het stadion moeten zijn om kans te maken op een kaartje? Uurtje of 5?
pi_37289815
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:33 schreef Superheld het volgende:
Op de wedstrijddag zal Oss hermetisch worden afgesloten. Er zijn diverse controlepunten en mensen zonder geldige toegangskaart en afkomstig uit de omgeving van Breda zullen worden gearresteerd of teruggestuurd. Wij roepen dan ook dringend op NIET naar Oss af te reizen zonder geldig toegangsbewijs
Dus de Bredase burger mag wel een voetbalclub overeind houden, maar familiebezoek in Oss zit er op vrijdag 28 april even niet in Het wordt steeds gekker in dit land.
quote:
Zoals bekend betaalt NAC voor seizoenkaarthouders de toegang tot het stadion en gaan leden van de Club van 1912 zelfs helemaal gratis
Het wordt met de minuut mooier! NAC laat eerst royaal de zakken van Pierre vullen, voert weer een seizoen lang wanbeleid en dan er is nog geld over om fans mee te nemen (?)
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:53:56 #87
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_37289879
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:45 schreef Thieske het volgende:
Hoe laat zou ik bij het stadion moeten zijn om kans te maken op een kaartje? Uurtje of 5?
Ben benieuwd.. niet iedereen zal er zo over denken zoals ik dus zullen er vast wel weer mensen zijn.. vorige keer stond mijn bro er iig een half uur van te voren en had niks. Dus kzou maar het zeker vor het onzekere nemen als je wilt gaan.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_37290044
Vorige keer was ik er om kwart voor 5 en had ik net geen kaarten in het uitvak, zullen er nu nog wel meer vroeg gaan dus een uur of 5 ja...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:58:11 #89
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_37290062
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dus de Bredase burger mag wel een voetbalclub overeind houden, maar familiebezoek in Oss zit er op vrijdag 28 april even niet in Het wordt steeds gekker in dit land.
[..]

Het wordt met de minuut mooier! NAC laat eerst royaal de zakken van Pierre vullen, voert weer een seizoen lang wanbeleid en dan er is nog geld over om fans mee te nemen (?)
Ze kunnen toeveren bij NAC... alleen lijtk het meer op goochelen... want dat lukt ook nooti goed...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_37290114
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dus de Bredase burger mag wel een voetbalclub overeind houden, maar familiebezoek in Oss zit er op vrijdag 28 april even niet in Het wordt steeds gekker in dit land.
[..]

Het wordt met de minuut mooier! NAC laat eerst royaal de zakken van Pierre vullen, voert weer een seizoen lang wanbeleid en dan er is nog geld over om fans mee te nemen (?)
Snap ik ook niet, maargoed een aardig gebaar richting de supporters... om ze rustig te houden ofzo...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37290239
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dus de Bredase burger mag wel een voetbalclub overeind houden, maar familiebezoek in Oss zit er op vrijdag 28 april even niet in Het wordt steeds gekker in dit land.
[..]

Het wordt met de minuut mooier! NAC laat eerst royaal de zakken van Pierre vullen, voert weer een seizoen lang wanbeleid en dan er is nog geld over om fans mee te nemen (?)
Pierre werd grotendeels gefinancieerd door sponsors en de (grotendeels door hem) hogere seizoenkaartenverkoop. Verder krijgt de gemeente iedere cent die ooit in NAC gestoken is terug door middel van de verhuur van het NAC stadion oftewel lees je eerst wat beter in.

http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?ID=8579&Search=gemeente
pi_37290566
Mochten ze het redden, is Robert Maaskant wel genegen naar Breda te komen als trainer.

Maar goed, eerst maar eens handhaven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37291728
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:02 schreef Thieske het volgende:

[..]

Pierre werd grotendeels gefinancieerd door sponsors en de (grotendeels door hem) hogere seizoenkaartenverkoop. Verder krijgt de gemeente iedere cent die ooit in NAC gestoken is terug door middel van de verhuur van het NAC stadion oftewel lees je eerst wat beter in.

http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?ID=8579&Search=gemeente
Weet ik allemaal. Maar ik vind het ook wanbeleid als je luxe tapijt gesponsord krijgt, terwijl je in een krot woont. Als je dit niet begrijpt, vraag maar. Ik vind het al met al bespottelijk en hoop voor Breda dat NAC krijgt wat het verdient. Wat dat ook moge zijn.
pi_37291938
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:44 schreef okee6 het volgende:

[..]

Weet ik allemaal. Maar ik vind het ook wanbeleid als je luxe tapijt gesponsord krijgt, terwijl je in een krot woont. Als je dit niet begrijpt, vraag maar. Ik vind het al met al bespottelijk en hoop voor Breda dat NAC krijgt wat het verdient. Wat dat ook moge zijn.
Bij AZ heerst dus ook al jaren wanbeleid?
pi_37292203
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:

[..]

Bij AZ heerst dus ook al jaren wanbeleid?
Nee. Je kunt veel zeggen van AZ, maar Scheringa heeft verstand van schuldsanering. Daarbij beschikt AZ naast die expertise, ook nog eens over een professionele staf (bestuur/trainer) en een kapitaalkrachtige sponsor met hart voor de club en grote ambitie. Zo bekijkend staat AZ tot NAC als een olifant tot een mier

Ik hoorde <iemand van NAC> vandaag op de radio dat het seizoen zo was tegengevallen. Men speelde voor Europees -en iedereen in Nederland zou dat hebben gedacht- en kwam toch in degradatienood. Realisme is gewoon wat ontbreekt. Dat werkt zich vaak ook financieel door.
pi_37292286
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef okee6 het volgende:

[..]

Nee. Je kunt veel zeggen van AZ, maar Scheringa heeft verstand van schuldsanering. Daarbij beschikt AZ naast die expertise, ook nog eens over een professionele staf (bestuur/trainer) en een kapitaalkrachtige sponsor met hart voor de club en grote ambitie. Zo bekijkend staat AZ tot NAC als een olifant tot een mier

Ik hoorde <iemand van NAC> vandaag op de radio dat het seizoen zo was tegengevallen. Men speelde voor Europees -en iedereen in Nederland zou dat hebben gedacht- en kwam toch in degradatienood. Realisme is gewoon wat ontbreekt. Dat werkt zich vaak ook financieel door.
Je hebt een punt, maar voordit seizoen was meedoen om de eerste negen plaatsen volgens mij en vele andere een realistisch doel.

Het grotere probleem bevind zich volgens mij inderdaad op bestuurlijk vlak. Het technisch beleid binnen de club wordt bepaald door mensen zonder voetbalachtergrond en dat is natuurlijk geen gezonde situatie.

Wel wil ik nog op je punt over "het tapijt" terug komen. Het is natuurlijk niet gek dat een sponsor wel Pierre van Hooijdonk sponsort en niet "het krot" (ik neem aan dat je daarmee het stadion bedoelt). Pierre van Hooijdonk heeft voor een sponsor natuurlijk veel meer waarde en ik zie voor een club dan ook geen reden om daar niet op te gaan.

[ Bericht 41% gewijzigd door Thieske op 25-04-2006 21:17:29 ]
pi_37302276
Jong NAC degradeert

Jong NAC is er gisteravond niet in geslaagd de hoop op lijfsbehoud levend te houden. Tegen Jong Heracles werd met 1-1 gelijkgespeeld, waardoor NAC gedregradeerd is. Namens Jong NAC scoorde Niek van Baren.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37307178
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:20 schreef Superheld het volgende:
Jong NAC degradeert

Jong NAC is er gisteravond niet in geslaagd de hoop op lijfsbehoud levend te houden. Tegen Jong Heracles werd met 1-1 gelijkgespeeld, waardoor NAC gedregradeerd is. Namens Jong NAC scoorde Niek van Baren.
voorbode
pi_37309103
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:02 schreef Thieske het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar voordit seizoen was meedoen om de eerste negen plaatsen volgens mij en vele andere een realistisch doel.
Plek negen misschien, als het meezat. Het elftal werd niet dusdanig versterkt dat daar op gerekend mocht. En de randvoorwaarden waren ook nog eens mager. Club richting failliet.
quote:
Het grotere probleem bevind zich volgens mij inderdaad op bestuurlijk vlak. Het technisch beleid binnen de club wordt bepaald door mensen zonder voetbalachtergrond en dat is natuurlijk geen gezonde situatie.

Wel wil ik nog op je punt over "het tapijt" terug komen. Het is natuurlijk niet gek dat een sponsor wel Pierre van Hooijdonk sponsort en niet "het krot" (ik neem aan dat je daarmee het stadion bedoelt). Pierre van Hooijdonk heeft voor een sponsor natuurlijk veel meer waarde en ik zie voor een club dan ook geen reden om daar niet op te gaan.
Ik bedoelde met krot de organisatie inclusief de selectie. Je mag Pierre halen, maar hebt ondertussen wel Schollen op doel staan.

Doelstellingen neerzetten in het betaalde voetbal is vrij simpel. Je kijkt naar je budget, je inventariseert je ambitie en je bepaalt hoeveel doelpunten je nodig hebt. Voor Europese ambitie is dat aardig relevant. In het geval van NAC was er niemand binnen de selectie die 10+ goals per seizoen kan maken. Alleen Pierre kon dat in zijn topjaren, maar die kwam met zwemband uit Turkije. Dus om dan Sikora of Vonlanthen desnoods Diba een dubbele productie af te rekenen Leonardo dan?

Hooggespannen verwachtingen van een bijster groen team zonder leiding. Daarbij de vriendjespolitiek, erg onprofessioneel.
pi_37309519
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:22 schreef PLAE@ het volgende:


Morgenavond misshcien maar eens even de ramptoerist uithangen in Breda.
"Een 23-jarige Amsterdammer werd gearresteerd in verband met lokaalvredebreuk in het stadion."

(politiemwb.nl)
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')