abonnement Unibet Coolblue
pi_37245250
Ik wil graag een domeinnaam (.nl) registreren, maar deze is al bezet. Via de who-is ben ik erachter gekomen wie het is. Het blijkt een bedrijfje te zijn wat te maken heeft met hosting en domeinnamen en dergelijke, ze hebben deze naam al 6 jar, maar laten er niets op zien.
Ik wil heel graag deze domeinnaam hebben... maar zij hoeven niet te weten hoe graag.

Hoe ga ik dit aanpakken? Bellen, mailen? Hoe werkt zoiets in Nederland? Kan hij zoveel geld vragen als hij wil en hoe gaat de verhuizing van het domein in z'n werk?

Ben benieuwd...
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  maandag 24 april 2006 @ 15:37:31 #2
47509 JeRa
Authentic
pi_37246459
Als de domeinnaam van dat bedrijfje is dan kunnen zij bepalen hoeveel geld ze ervoor willen
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  maandag 24 april 2006 @ 15:38:31 #3
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37246491
opbellen/mailen. Zeggen dat je de domein wilt hebben,en er een X bedrag voor wilt geven.
  maandag 24 april 2006 @ 16:06:51 #4
128384 mcwops
gat in je glas
pi_37247303
zou het wat subtieler aanpakken.
1. vragen waarom dat domein niet actief is
2. als het niet actief is, jij wel daar raad mee weet
3. zij zullen dan de vraag stellen wat je er mee wil doen.
4. dat vertel je pas als zij het op jouw naam willen zetten
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 24 april 2006 @ 16:17:43 #5
47509 JeRa
Authentic
pi_37247648
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef mcwops het volgende:
...
4. dat vertel je pas als zij het op jouw naam willen zetten
5. dat voorstel vinden ze prima, mits je er een hoog bedrag voor betaalt.

Zij zijn ook niet gek hoor.
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
pi_37247734
Da's Domein geeist door bedrijf maar dan andersom.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 24 april 2006 @ 16:21:39 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_37247780
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef JeRa het volgende:

[..]

5. dat voorstel vinden ze prima, mits je er een hoog bedrag voor betaalt.

Zij zijn ook niet gek hoor.
Precies. Je denkt zeker dat ze voor de kat zn kut dat domein gaan geven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 24 april 2006 @ 16:43:14 #8
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_37248497
Niet te moeilijk over doen... Gewoon een mailtje sturen met de vraag of je hem misschien over kan nemen.

Kijk als het om een commercieel heel aantrekkelijke naam gaat, dan krijg je hem natuurlijk niet voor een habbekrats. Maar als het een minder interessante naam is en je zegt dat je het voor een kleinschalig projectje wil gebruiken ofzo, waarom niet?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_37271607
Oke bedankt voor de reacties tot nu toe! K denk dat ze er veel geld voor willen hebben, tis best een aanrekkelijke naam... en nee ik zeg nog niet welke
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:20:28 #10
128384 mcwops
gat in je glas
pi_37271992
maak dan een variant er op. bijvoorbeeld met een koppelteken '- ' er tussen.
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:06 schreef DJ_Fritz het volgende:
Oke bedankt voor de reacties tot nu toe! K denk dat ze er veel geld voor willen hebben, tis best een aanrekkelijke naam... en nee ik zeg nog niet welke
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_37313810
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:20 schreef mcwops het volgende:
maak dan een variant er op. bijvoorbeeld met een koppelteken '- ' er tussen.
[..]
Dat kan niet in dit geval...
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:05:55 #12
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_39160585
Ik zit met eenzelfde probleem. Ik wil graag een site .nl en die bestaat al. De bestaande site heeft geen inhoud; sterker er staat letterlijk dat hij niets met de site doet en dat mensen naar zijn andere site moeten gaan.
Ik heb hem een informatief mailtje gestuurd of hij van de site afwil...

Stel dat hij de site naar mij wil overdoen. Hoe gaat dat dan? Wat moet hij doen en wat moet ik doen?? Het zal vast ergens geregistreerd moeten worden, maar waar? En hoe?
Zonder creativiteit is nog nooit iemand groot geweest in zijn vak!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:11:49 #13
47509 JeRa
Authentic
pi_39165192
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:05 schreef Grrrlllpower het volgende:
Ik zit met eenzelfde probleem. Ik wil graag een site .nl en die bestaat al. De bestaande site heeft geen inhoud; sterker er staat letterlijk dat hij niets met de site doet en dat mensen naar zijn andere site moeten gaan.
Ik heb hem een informatief mailtje gestuurd of hij van de site afwil...

Stel dat hij de site naar mij wil overdoen. Hoe gaat dat dan? Wat moet hij doen en wat moet ik doen?? Het zal vast ergens geregistreerd moeten worden, maar waar? En hoe?
Even een korte intro. Het SIDN (Stichting Internet Domeinnaamregistratie Nederland) houdt bij wie welke domeinnamen bezit. De eigenaar van een domeinnaam is ook daadwerkelijk de eigenaar, mits het binnen de voorwaarden van het SIDN valt.

Jij kijkt nu tegen de eigenaar van een domeinnaam aan. Ook al doet ie er niks mee, hij mag er 100.000 euro voor vragen; jullie moeten dus tot een overeenkomst komen waarbij hij de touwtjes in handen heeft. Zodra jullie het eens zijn moet hij doorgeven dat de domeinnaam overgezet dient te worden naar jou; dit gaat via de procedure beschreven op deze pagina. Hij moet dus een contract ondertekenen waarin hij zegt dat hij de domeinnaam naar jou overzet, jij moet dit ook ondertekenen, én je moet een domeinregistratieformulier invullen zodat je ook daadwerkelijk de eigenaar wordt.

Maar zorg er eerst maar eens voor dat de huidige eigenaar er vanaf wil
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
pi_39165981
Welke is het?
pi_39166066
Vraag gewoon hoeveel het kost, dan hoor je een belachelijk bedrag en zeg je 'nou, laat dan maar'. En dan afwachten of ze contact opnemen en een lager bod doen. Dan willen ze het blijkbaar toch wel graag kwijt en kan jij een redelijk tegenbod doen. Take it or leave it en kijken of ze daar in trappen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')