ze zijn wel lekker duidelijk, wat me wel de laatste tijd wat op valt is dat de klapperbakken (hoe heten ze nou officieel?) veel defect zijn, en er handgeschreven kaarten in gehangen zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Al heel wat jaren geleden weggehaald.
Ik las op somda iets over vertraging. Vandaar dat er een DDAR naar groningen ging. Het zal wel een vertraging op het traject Den Haag - Utrecht zijn geweest, want de intercity naar Leeuwarden was wel gewoon ICM.quote:
Zal er wel een DD-AR over geweest zijn, en hebben ze die maar naar groningen gestuurt, voor een retourtje, om later weer de ICM in te zetten die op zwolle is achter geblevenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik las op somda iets over vertraging. Vandaar dat er een DDAR naar groningen ging. Het zal wel een vertraging op het traject Den Haag - Utrecht zijn geweest, want de intercity naar Leeuwarden was wel gewoon ICM.
ow da's wel jammer dan.. nou ja, dan hoef ik er 7 mei niet heen ook eigenlijk dan ga ik liever nog ff stationsnaambordjes scoren op de hofplein- en de zoetermeerlijn, indien mogelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Al heel wat jaren geleden weggehaald.
Volgens Somda wel jaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zal er wel een DD-AR over geweest zijn, en hebben ze die maar naar groningen gestuurt, voor een retourtje, om later weer de ICM in te zetten die op zwolle is achter gebleven
oh juist! DD-AR stammen teveel?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef MREn het volgende:
Er zijn twee DD-AR (mDDM) stammen in Gn voor supportersvervoer Ajax-Groningen vanavond.
Waarom zouden ze er teveel hebben? Je kunt ook tien plan V's inzetten met alle problemen van dien.quote:
Nee, dat word je er bepaald niet van. Zeker niet als je met zo'n kut Quietschi (BR425) moet. Een half uur is al te lang, laat staan Mönchengladbach - Koblenz. Gelukkig hadden we op de terugweg in de gaten dat je ook via Duisburg kunt reizen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:03 schreef Duvel het volgende:
Da's zoiets als van Vlssingen naar Den Helder naar Roodeschool naar Maastricht met stroptreinen, toch?
Ik weet niet of je daar heel erg blij van wordt...
10x PlanV zou kunnen, maar dan kunnen ze meteen door rijden naar de schroothoopquote:Op woensdag 26 april 2006 20:05 schreef Tfz het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er teveel hebben? Je kunt ook tien plan V's inzetten met alle problemen van dien.
T = Vierbakkenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja hoe zit dat nou eigenlijk?
mijn collega en ik weten allebei het onderscheid tussen plan V en plan T:
IK zeg: de ene heeft 2 bakken, de andere heeft 4 bakken
HIJ zegt: de ene heeft gele raampjes, de andere heeft zwarte raampjes (op de bok)
we zijn er al uit dat ALLE 2bakken gele raampjes hebben en ALLE 4bakken zwarte raampjes....
maar we kunnen geen van beiden onthouden wie nou V is en wie nou T
De T is niet van twee, dus dat zijn de viertjesquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja hoe zit dat nou eigenlijk?
mijn collega en ik weten allebei het onderscheid tussen plan V en plan T:
IK zeg: de ene heeft 2 bakken, de andere heeft 4 bakken
HIJ zegt: de ene heeft gele raampjes, de andere heeft zwarte raampjes (op de bok)
we zijn er al uit dat ALLE 2bakken gele raampjes hebben en ALLE 4bakken zwarte raampjes....
maar we kunnen geen van beiden onthouden wie nou V is en wie nou T
Mwa, T was er eerder, en heette TT (treinstel toekomst), U was al bezet door de DE3'en, dus volgende mat. werd plan V genoemd.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
T = Vierbakken
V = Tweebakken
anders om was logischer geweest
ik weet het, tis gewoon wat krom, Plan V denk je meteen aan Plan Vier en bij de T denk je toch meer aan de Twee :pquote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef MREn het volgende:
[..]
Mwa, T was er eerder, en heette TT (treinstel toekomst), U was al bezet door de DE3'en, dus volgende mat. werd plan V genoemd.
Er zijn overigens genoeg mensen die mat'64 gewoon T2 en T4 noemen.
ja precies, dat DACHT ik ook als ezelsbruggetje te hebben, maar het is dus precies omgekeerd begrijp ik?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
T = Vierbakken
V = Tweebakken
anders om was logischer geweest
In het contract staat gewoon geregeld dat alle schade verhaald kan worden op de huurder.quote:
Ja, maar het is zoals MrEN zegt: Treinstel Toekomst was het begin van Plan T. Overigens is het treinstel Toekomst, de 501, inmiddels gesloopt.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik weet het, tis gewoon wat krom, Plan V denk je meteen aan Plan Vier en bij de T denk je toch meer aan de Twee :p
klopt, !quote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, dat DACHT ik ook als ezelsbruggetje te hebben, maar het is dus precies omgekeerd begrijp ik?
mja, persoonlijk zou ik bij zulke dingen al oud materiaal inzetten, paar DH2tjes ofzo, ken je vervelende supporters mooi uitrangerenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef MREn het volgende:
[..]
In het contract staat gewoon geregeld dat alle schade verhaald kan worden op de huurder.
Olympique Lyon kwam per Thalys naar Eindhoven, en PSV'ers in combiregeling naar Rotterdam heb ik vaak genoeg met IRM zien rijden.
Je kan ook elke club een paar eigen treinstellen geven die ze zelf mogen inrichting. Wat oude V's straks ofzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
soonlijk zou ik bij zulke dingen al oud materiaal inzetten, paar DH2tjes ofzo, ken je vervelende supporters mooi uitrangeren
Da's op zich wel een leuk idee, alleen wettelijk shit. Ik vind dat er een gedoogbeleid moet komen. Verder wel zonde van die V'tjes...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef MREn het volgende:
[..]
Je kan ook elke club een paar eigen treinstellen geven die ze zelf mogen inrichting. Wat oude V's straks ofzo.
Dan denken ze wel twee keer na voor de zaak slopen.
ik zou Diesel Stellen doen! kunnen ze ook in de uithoeken komen, waar de elektrischiteit boven het spoor nog niet uitgevonden is !quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef MREn het volgende:
[..]
Je kan ook elke club een paar eigen treinstellen geven die ze zelf mogen inrichting. Wat oude V's straks ofzo.
Dan denken ze wel twee keer na voor de zaak slopen.
DH2's is niet leuk meer, als je dan als Groningen of Cambuur bij MVV op bezoek moet, moet je een weekend voor de reis uittrekken
Hoeveel clubs van niveau (dus met voldoende supporters) liggen er aan een dieselbaanvak?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik zou Diesel Stellen doen! kunnen ze ook in de uithoeken komen, waar de elektrischiteit boven het spoor nog niet uitgevonden is !
Och, je kan ook zomaar op attest van bv. ACTS rijden als derde partij.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's op zich wel een leuk idee, alleen wettelijk shit. Ik vind dat er een gedoogbeleid moet komen. Verder wel zonde van die V'tjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |