abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_39109264
Vernieuwde www.johnmayer.com is online!! Moooooooi...
pi_39109735
Héle verbetering!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_39117378
Dacht het ook! Echt supermooie site weer geworden; en die blog afdeling is stukken beter dan die op myspace. Geen gecomment e.d. geen kudos, geen onzin
pi_39144465
11 Juli komt WOTWTC uit op single mensen!
pi_39144804
Dan al? Sneller dan ik dacht. Dat is een heuglijke dag, want dan ga ik ook nog eens naar The Strokes!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:29:03 #156
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_39146874
Oh ik luister m nu op de site, en ik vind het mooooiiii
Maar waarom waiting ON the world to change?
I'm just a girl in the world.
pi_39150346
Volgens mij kan On en For allebei, maar wordt For gewoon vaker gebruikt? Kweenie, mijn kennis over dat soort engelse regeltjes is echt minimaal, maar ik vind het niet vreemd klinken ofzo...
pi_39155075
Mss is het googlebaar....voor als iemand zich verveeld

Artikeltje gevonden met 3 goede punten: John Mayer, James Blunt en Rob Thomas. Waar positief over geschreven word...het is bijna een magisch artikel

Grammys can't save John Mayer

Poor John Mayer and James Blunt are getting beaten up badly by media bullies who lambaste all music, film and TV with heart. You know, those same macho goons who launch nuclear attacks whenever they hear Celine Dion songs. Because, of course, their manhood must be protected.

Music critics are just like their equivalent film and TV thugs. They're mostly guys blinded by hormones while claiming to make high-minded aesthetic judgments that, curiously, seldom seems to favor chick-friendly fare. You've heard my rants on this topic before, specifically when this gender bias skews the results of journalists' awards bestowed by the Television Critics of America or the New York Film Critics Circle. Happily, we see less of it among the peer-group industry prizes where, hallelujah, Celine Dion reaped Grammys for Record and Album of the Year ("My Heart Will Go On," "Falling Into You") and John Mayer won Song of the Year ("Daughters").

But now Mayer is growing weary of the scorn and ridicule that tough-guy journos continue to heap on him for having the audacity to become so successful singing sensitive music full of personal ache and romantic yearning.

"Go ahead, lynch me, I wrote a hit!" he recently barked back at journalists who mocked his chart-topper "Your Body Is a Wonderland." They accuse him of writing it as a cheesy heart-tugger designed to bamboozle female CD buyers. But, no, he says. Think of things from his point of view: "Imagine that you write it before you ever get a record deal. You're 21 years old and you write a song that's so good at reaching people that they feel almost manipulated. Imagine that you're writing it in your $600 a month apartment with a stained rug. You're writing about this because you're very, very innocent. People don't like hearing about that much innocence. They say, 'You're toying with me.' How bad is that?"

Mayer suffers from the same problem as music-heartthrob-of-the-moment James Blunt, who recently said, sadly, "I'm too good looking. Men don't take me seriously as an artist."

Mayer and Blunt are both superb talents — nay, mega-talents. Their best tunes — and there are many of them — are masterpieces of simple song construction exploring complex feelings. Best of all: Mayer and Blunt are not afraid to surrender to utter romantic abandon and it's obvious from the ache in their voices that these guys mean it. Women are flabbergasted at what their existence suggests: beautiful straight men do exist who love as deeply as they do!

Obviously, these chaps pose a serious threat to the vast majority of straight guys who fake all that schmaltz just to get laid. It's outrageous how fiercely Mayer and Blunt get punished for it by the press.

In response, Mayer and Blunt should follow the lead of another Pretty-Boy-Crooner-with-a-Heart: Rob Thomas. The Matchbox 20 frontman has been bruised and battered for years for daring to sing unapologetically about his tender heart, too, but he's managed to fend off the worst of it because he retains a slight edge of Macho Cool. Meantime, the music industry sure takes him seriously: the Grammys crowned him with Record and Song of the Year in 1999 for "Smooth," his coventure with Carlos Santana.
pi_39157426
Blunt en Mayer in 1 zin noemen
pi_39160690
Ik zou James Blunt en JM niet in dezelfde categorie stoppen wat betreft talent (JM is qua teksten en zeker qua gitaarspel toch wel heel wat treetjes boven hem), maar ik vind nog steeds niet mis met James Blunt. Maar ok, tis een soort rage om alles wat populair is walgelijk te vinden. Overdrijven is ook een kunst

Leuk artikel
pi_39176395
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Apfel het volgende:
Blunt en Mayer in 1 zin noemen
Helemaal mee eens; kan die Blunt niet uitstaan! Wat een ontzettend verschrikkelijk zeiknummer is dat!

Zo uitgeraasd...

Anyway; had het artikeltje idd ook gelezen, alleen via MSM geloof ik. Wel waar wat ze zeggen, maar goed..
Op www.j-mayer.org staat nu in het laatste neiuwsbericht een linkje naar een videootje, waarin John uitlegt waar de tekst op slaat. Mocht dat nog niet duidelijk zijn....
pi_39184457
Ze worden toch ook niet op muzikaal gebied met elkaar vergeleken..? (Hoeveel talent, hoe bekwaam, etc.) Ik snap trouwens ook niet hoe James Blunt tot de conclusie komt dat hij 'too handsome' is... Ik denk dat maar weinig vrouwen (laat stáán mannen) hem daarvan zullen beschuldigen.
Verder denk ik dat dit meer iets uit de V.S. is, hier speelt het denk ik niet zo.
John's reactie is wel leuk!
pi_39184691
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:01 schreef Numbie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens; kan die Blunt niet uitstaan! Wat een ontzettend verschrikkelijk zeiknummer is dat!

Zo uitgeraasd...

Anyway; had het artikeltje idd ook gelezen, alleen via MSM geloof ik. Wel waar wat ze zeggen, maar goed..
Op www.j-mayer.org staat nu in het laatste neiuwsbericht een linkje naar een videootje, waarin John uitlegt waar de tekst op slaat. Mocht dat nog niet duidelijk zijn....
Dat filmpje stond ook op youtube volgens mij. Ik kan me iig herinneren dat ik dat gehoord had in een interview wat ik daar gevonden had.
pi_39189710
Ik ben nu 'Why did you mess with forever' aan het luisteren. Dat nummer schreeuwt om een studio release. Enige kans daarop? Nummer belooft veel nml.

Zijn er trouwens nog meer unreleasde nummers aan te raden van john? Afgezien van Tracing, Neon en Sucker, Message in a bottle en Never tear us apart. Covers mogen ook, de laatste 2 die ik net noemde zijn dat ook nml en klonken erg goed.
pi_39190111
*Trust Myself (verschijnt op Continuum > 'I don't trust myself (with loving you)')
*Simmering (verschijnt op Continuum > 'Belief')
*In Your Atmosphere (ook wel bekend als 'LA Song')
*By Nine
*Over And Over
*Lifelines (echt echt aan te raden!)
*Untitled Demo
*George's Blues
*Typical Day
*Tell me what to say

Covers:
Download sowieso dit concert: http://bt.etree.org/details.php?id=10368 Heel veel bluesklassiekers, en als je toch bezig bent dan ook meteen die andere show in de Webster Hall.
Verder:
*Little Moments & Why Georgia met Brad Paisley zijn ook erg fijn...

Veel plezier ermee!
pi_39191212
Whoe thanks, Why Georgia met brad paisley had ik al, maar de rest nog niet. Ff downloaden dan maar
pi_39207476
You're welcome In de John Mayer hyve, hebben we een topic gewijd aan onbekende nummers van John: john-mayer.hyves.nl Mocht je nog meer nummers willen dl'en...
pi_39210659
Zo wat is lifelines een onwijs lekker nummer, vooral dat refrein. Jammer dat de kwaliteit nooit zo top is. Het kan wel, kijk maar naar Message in a bottle, neon, sucker en tracing, maar het komt niet zo vaak voor.

Trouwens, iemand moet op die john mayer hyves ook ff die filmpjes van zn tv show posten .
pi_39225240
Zal kijken wat ik kan doen

De afgelopen keren dat John in Europa was, was telkens in Januari/Februari na de release van resp. RFS/HT... Hopelijk deze winter weer
pi_39275763
Klein nieuw artikeltje n.a.v. de nieuwe single... http://www.aolmusicnewsbl(...)o-war-on-new-single/
pi_39278700
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef Numbie onder andere het volgende:

*Typical Day
Zie je wel! Ik heb ooit (echt 2 jaar geleden) eens een nummer Typical Day van John Mayer gedowload via iMesh o.i.d. en werd toen door iedereen keihard uitgelachen. "Nee man, dat is John Mayer niet, dat hoor je zo" Oké, daar hadden ze waarschijnlijk wel gelijk in, maar het was gewoon een voorteken!
Wat zijn de lyrics? Nu moet ik het ook weten ook!
pi_39286275
Ik vind zn stem eerlijk gezegd ook anders klinken dat andere JM nummers eigenlijk
pi_39310617
Nou je het zegt; het is John niet. Niet bij stil gestaan destijds. Sorry! (Net als een liedje genaamd 'Goodbye' trouwens...)
pi_39311855
Nouja.
pi_39328245
Heeft iemand een goede kwaliteits versie van 'Why did you mess with forever' voor mij? Ik vind het echt een geweldig nummer nml, maar als ik die crappy live opname op mn mp3 speler zet kan ik er niet echt van genieten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')